[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.127.435 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Richh schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:29:
[...]

Het 'delen' van shares doet feitelijk natuurlijk helemaal niks. De marketcap blijft hetzelfde.
Ja maar nu kunnen mensen die geen 1200 dollar hadden er nu wel 1 kopen (of 10) dus meestal gaat het dan toch omhoog.

Al gooit de eurozone politiek met zijn verrechtsing wel even roet in het eten nu. Die willen namelijk graag terug naar 1919 en weer met paard en wagen gaan ploegen voor volk en vaderland.

Maar dat zou weer goed moeten zijn voor bitcoin.
Dus hoe dan ook ergens Moon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groninge01
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:30
Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:33:
[...]

Klopt maar wel toegankelijker om ze aan te schaffen ;)
/offtopic
Je kan bij sommige brokers ook gewoon fracties van aandelen kopen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:01
anti elppa schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:56:
[...]

ik dus best veel thuisbezorgd in 2014/ 2015. En verder de straalbezopen floki actie.

En ondertussen kunnen we daar de aankoop van de doos van vitalik op aanraden van onze top shitcoin adviseur @zwembroek aan toe voegen. :P staat die eigenlijk al op ZERO?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlwKQjoR3wOrMm0k7fmdgUjeA_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/thm31Us7DCVn2eOwXMCJmcws.gif?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:50
Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:33:
[...]

Klopt maar wel toegankelijker om ze aan te schaffen ;)
  • Je kan praktisch overal al fractional shares kopen.
  • De mensen die 100 euro kunnen inkopen hebben geen noemenswaardig effect op de koers.
  • Het is ook makkelijker om een deel te verkopen wat net zo goed de koers kan drukken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Als een stonk gedeeld word om het arme plebs binnen te lokken dan weet je eigenlijk ook wel dat de rek eruit is.

Kan het nog x2? Ja natuurlijk.

Maargoed wat de fuck heb je daaraan met 3 stonkjes van 120 per stuk.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:13
langzaam dalende koers vanvaag binnen de bandbreedte van 96,hoog tot 96,laag.... meestal de opmaat van een dikke groene candle als de amerikanen weer wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Richh schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:42:
[...]
  • Je kan praktisch overal al fractional shares kopen.
  • De mensen die 100 euro kunnen inkopen hebben geen noemenswaardig effect op de koers.
  • Het is ook makkelijker om een deel te verkopen wat net zo goed de koers kan drukken.
Allemaal waar, maar de meeste mensen weten niet dat je fracties kan kopen. Of hoe en wat en waar. Op volume zal het niet heel veel uitmaken misschien maar alle kleine beetjes helpen. Zie al die meme stock activiteiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:50
CornermanNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:44:
[...]

Allemaal waar, maar de meeste mensen weten niet dat je fracties kan kopen. Of hoe en wat en waar. Op volume zal het niet heel veel uitmaken misschien maar alle kleine beetjes helpen. Zie al die meme stock activiteiten.
Maar Nvidia is geen memestock die volledig draait op het plebs wat met het vakantiegeld aan het spelen is :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:32
FrambozenTaart schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:42:

Grote woorden voor de man die (ook) met een paar muisklikken wat gratis dollars opraapt en naar GRT converteert.

Schultenbrau is Schultenbrau.

:+

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
TakutoRadiance schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:33:
[...]

Laat die jongen even flexen joh ;)
Oh, dan heb ik ook nog wel een aardige flex
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8mPqdjt/dwesafsgag.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:08
FrambozenTaart schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:42:
Als een stonk gedeeld word om het arme plebs binnen te lokken dan weet je eigenlijk ook wel dat de rek eruit is.

Kan het nog x2? Ja natuurlijk.

Nvidia heeft vaker een split gedaan. We zitten op de rand van een A.I revolutie dus best kans dat die aardig zal stijgen in waarde. <+:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
MrMrq schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:46:
[...]

Grote woorden voor de man die (ook) met een paar muisklikken wat gratis dollars opraapt en naar GRT converteert.

Schultenbrau is Schultenbrau.

:+
Ik ben en blijf een Nederlander he.

Als ik straks na de bullrun in mijn Lambo stap en ik zie 50 cent liggen op de stoep van de villawijk, reken maar dat ik hem pak.

You can take the man out of poverty, but you can't take poverty out of the the man.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7vVT9kSvEICbdFHyzQBbCAPrRk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4RyRRVv9wm82jqjJTQPAHG6P.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart haha opa, jij komt die wagen niet eens in. Als het door een wonder toch lukt kom je er zeker niet uit.

Die 50c is voor mij >:) :9

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 10:55
Mijn stomste actie is een lage buy willen zetten en dan sell aanklikken. Ging om n paar honderd euro dus dure les, maar daar heeft iemand anders hard om gelachen nadat hij/zij eerst verbaast keek waarom zijn order gevuld was.
Was echt een belachelijk lage kooporder om eens te proberen om een wick naar beneden mee te pakken -> mislukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:23
ybos schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:04:
Mijn stomste actie is een lage buy willen zetten en dan sell aanklikken. Ging om n paar honderd euro dus dure les, maar daar heeft iemand anders hard om gelachen nadat hij/zij eerst verbaast keek waarom zijn order gevuld was.
Was echt een belachelijk lage kooporder om eens te proberen om een wick naar beneden mee te pakken -> mislukt :P
Op de meeste exchanges (op etherdelta en ander drek na, wie kent het nog) ga je met een sell order het orderboek van boven naar beneden af, dus dan valt de impact van een paar honderd euro mee, of was het een trading pair met erg lage liquiditeit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:54

Vis

Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:52:
[...]

Nvidia heeft vaker een split gedaan. We zitten op de rand van een A.I revolutie dus best kans dat die aardig zal stijgen in waarde. <+:)
Ik ken ook iemand die heeft maar liefst 2 hele NVDA aandelen... Hij is er super trots op, en verwacht natuurlijk over een tiental jaar dat die minstens een half miljoen waard zijn om zijn pensioen te bekostigen...

Als ik dan begin over Bitcoin wilt ie daar niets van weten. Dan zeg ik maar: HFSP

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 10:55
exelletor schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:10:
[...]

Op de meeste exchanges (op etherdelta en ander drek na, wie kent het nog) ga je met een sell order het orderboek van boven naar beneden af, dus dan valt de impact van een paar honderd euro mee, of was het een trading pair met erg lage liquiditeit?
Kraken doet dit nu ook, maar toen nog niet (of ik heb niet goed opgelet en soort van mazzel gehad nog). Is al enkele jaren geleden.
Er was iemand met dezelfde gedachte als ik, alleen hij had zn order wel juist ingeschoten :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:20
@FrambozenTaart hier ook een arme sloeber, ik zag vorige week 2 blikjes liggen op de parkeerplaats, is toch mooi €0.30 in de pocket 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nou dan zal ik ook maar een 'flex' doen met één van mijn domste aankopen. Ook nog een zeer recente:

Windoge98.

Oh nee, toch niet!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ptZZGUJycYbpTxULuW7SGGVDec0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ioqx11DsV6aAa0w5yOggl2dE.jpg?f=user_large

Have fun staying poor suckers! Hahahhaa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:18:
@FrambozenTaart hier ook een arme sloeber, ik zag vorige week 2 blikjes liggen op de parkeerplaats, is toch mooi €0.30 in de pocket 👍
Jezus gast, doe normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:52:
[...]

ik wacht eerst op een NVIDIA bearmarket, dus ooit koop ik het wel.

stel je hoort allemaal verhalen dat de Henk en Ingrids NVIDIA aandelen gaan kopen, dan weet je dat de top bijna bereikt is....

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2024 12:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 15:13
Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:23:
[...]

stel je hoort allemaal verhalen dat de Henk en Ingrids NVIDIA aandelen gaan kopen, dan weet je dat de top bijna bereikt is....
sowieso is de juiste volgorde eerst flinke gains in crypto (BTC, eth of als je geluk hebt een altcoin) en deze winsten dan (deels) in andere waarde-items (vastgoed, dure auto's, aandelen) weg te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb weer even gelachen:)

Ja meestal roept iedereen z'n winsten om, maar dit is ook wel eens leuk:)

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:20:
ik moet eigenlijk alleen BTC kopen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ag9gKebA5maTMklltpcdvGefAqA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AEBitofHRrmf7ud7ILwEHfd2.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Wanneer is NVIDIA bearmarket dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:12:
[...]

Dat weet AI je vast wel te vertellen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:12:
[...]

Eind 2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u38bQYHLhsFCJQMJ31CrEop66L4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cIoTqrDttPIWSSLBpz00hNFd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ah mooi. Bij 100k-125k BTC inleg eruit, in NIVIDA erin pleuren en dan steeds om en om *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:47
Moiety schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:36:
[...]

Ergo, wie durft zijn domste verkoop ooit toe te geven?
Keihard REKT gaan met LUNA... of telt die niet :o Doorgeholdled in de hoop dat het nog goedkwam.

toen dus verkocht voor een knaak en een bounty.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsYBiFVoQw3xS25KzGfazoAi3sg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hidTOjBEDl4FxcEiA9skwV2D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Gipsy King schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:47:
[...]

Keihard REKT gaan met LUNA... of telt die niet :o Doorgeholdled in de hoop dat het nog goedkwam.

toen dus verkochtvoor een knaak en een bounty.

[Afbeelding]
Die knaak en een bounty heb je van mij gekregen, omdat er ik tegen het einde nog een kratje aan wilde verdienen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:08

Darrell

Fiat moonboy

Gipsy King schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:47:
[...]

toen dus verkocht voor een knaak en een bounty.

[Afbeelding]
Steady lads, deploying more capital.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
PlanB is lekker Bullisch

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 15:47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BuQFbWE_pJqE6LzAk1lwpcsT0hM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gmMJff3nmNOLilO1pxCiVjzm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:26
Moiety schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:36:
[...]

Ergo, wie durft zijn domste verkoop ooit toe te geven?
Met teveel drank op een memecoin proberen te kopen en een nul teveel opgegeven. Toen van schrik ook direct weer proberen te sellen en door de sale tax en de lage liquiditeit van die coin 10k poef gone. Dat heeft wel een tijd pijn gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:23

resusaapje

h less

keepitfrosty schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:18:
[...]

Met teveel drank op een memecoin proberen te kopen en een nul teveel opgegeven. Toen van schrik ook direct weer proberen te sellen en door de sale tax en de lage liquiditeit van die coin 10k poef gone. Dat heeft wel een tijd pijn gedaan.
Haha, soepkip!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvRjc-ZhMrBv53TQXIU3ykVHLTI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LZEQlTTlXpq1XxRFnNEs62nN.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:09
Had m ook gezien. Als we 800K per BTC gaan aantikken, dan is iedereen hier filthy rich lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

THERE IS NO SECOND BEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Don Guacamole schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:54:
[...]

Had m ook gezien. Als we 800K per BTC gaan aantikken, dan is iedereen hier filthy rich lijkt me.
oh. dan toch maar een jaartje langer wachten met mn verkoop als LieB het correct heeft. gelukkig heeft zijn model wat meer houvast dan il capo zn gemopper

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-10 21:19
[...]

Hoezo iedereen gooit bij de eerste beste dip zijn PF weer richting fiat :p Want bij 800K lijkt me een prima instap moment dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

als we dit jaar/volgend dat al aantikken betekend eigenlijk dat de dollar (en euro) in hyperinflatie is

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:18:
Jij bent dan ook wel de schrale atser van dit topic. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yn4xGRO1yrTKFoAWQo9qgElmRNI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5naogquKwziQVHxT1RmjN0En.jpg?f=user_large

[ Voor 68% gewijzigd door MrMrq op 10-06-2024 15:29 ]

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:25:
[...]

Jij bent dan ook wel de schrale atser van dit topic. ;)
Zeg me aub dat dat een grap was…

Langs de andere kant:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWIAsUJNo26cPlawxngXrPj7ftc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3b5thhkzJaUHh7uRps5n87PU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik had wat jaren gelee Nvidia, maar weggedaan en AMD gepakt. Die staat ook in de plus hoor, daar niet van. Dit gaat zowel over een paar aandelen als mijn GPU :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Na het topic vandaag gelezen te hebben ....

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSALMkFVuEtSK6Dql8tBaN-G9jvAOvpjgduuT1TvPly11ZHwX170Wz3XmLx&s=10

Tot morgen dames :> benieuwd wat de nieuwe dag ons brengt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
sh4d0wman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:53:
Na het topic vandaag gelezen te hebben ....

[Afbeelding]
En jij kan niet eens staan in onze schaduw, man!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Vandaag is ROOOOOOOOOOOD

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
[...]

Ben eigenlijk nog wel benieuwd naar zijn 2029 voorspelling. Aangezien zijn voorspelling voor het tijdvak van 2028-2032 een gemiddelde is van $4 miljoen, dan moet 2029 richting de 8 miljoen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:32
Wen local warming?
Wen local droogte?
Wen moon?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:18:
[...]

als we dit jaar/volgend dat al aantikken betekend eigenlijk dat de dollar (en euro) in hyperinflatie is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxIDn12hgVkapyGb45vuaFL5iVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WuESEq2Q4gGBzh9Qsu5QL6j5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Dat ligt aan je definitie van filthy rich. Ik denk dan aan 10+ btc minimaal. En dat zijn er maar weinig hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
https://www.binance.com/e...reakthrough-9285502506681

Jammer dat de long-term bitcoin holders de paperhands van deze cyclus worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfkgxwvWoPE7JOaC-crlSbkss8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVR9DwPlpcoiTQCt6pK453Sn.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: iedereen weer alles verkocht? Dan kunnen dadelijk met een dikke fomo paal eindelijk door de ATH heen.

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 10-06-2024 16:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
PHPResource schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:26:
https://www.binance.com/e...reakthrough-9285502506681

Jammer dat de long-term bitcoin holders de paperhands van deze cyclus worden :'(
According to U.Today, trader Gert van Lagen has suggested [...]
Echt, stop maar meteen met lezen zodra je die naam ziet. Dat is namelijk dezelfde clown die eind april eindeloos engagement zocht door maar te blijven roepen dat BTC direct na de halving binnen een paar dagen parabolic zou gaan met als doel > $220k.

Sterker nog, als je even door z'n feed bladert roept hij dit nog steeds, maar verschuift daarbij continu z'n parabolische lijntje. En nu het deze week het nog steeds uitbleef komt hij maar met deze nieuwe theorie om te verklaren waarom zijn beloofde $220k nog niet is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Eurobiljetten boven de €100, jij bent sowieso een crimineel.
HIERZO MENEER DE FIAT POLITIE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:07

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Slonzo schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:48:

Biljetten op rol zou al een dead giveaway moeten zijn. Die liggen alleen bij de Munt in het magazijn. Iedereen weet dat je liquiditeit moet stacken, niet rollen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:48:
[...]

Zeg me aub dat dat een grap was…

Langs de andere kant:

[Afbeelding]
Duitsers maken geen grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Slonzo schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:48:
[...]

Wise guy don't carry his money in a wallet, wise guy carry his money in a roll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik lees dit voor het eerst, usdt moet in de EU eind juni eruit zijn? https://businessam.be/crypto-tether-verbannen-in-de-eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Laatste kans om op 69k te kopen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
aangepast en 70k!

[ Voor 94% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2024 17:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zenith schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:10:
Ik lees dit voor het eerst, usdt moet in de EU eind juni eruit zijn? https://businessam.be/crypto-tether-verbannen-in-de-eu/
Zou tijd worden, dikke scam die munt. Hodl ze al sinds 2017, nog steeds maar een dollar waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Straks 72k en dan weer een week 69k.

Echt kei spannend dit allemaal joh. Nog even en ik lig in een coma :Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:42:

Echt kei spannend dit allemaal joh. Nog even en ik lig in een coma :Z
"Welkom bij BTC stablecoins, er zijn nog 203938 wachtenden voor u, please HODL".

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
MOOON!!!!!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Mod zit in BTC. Ik vertrouw dat hele munt niet. Zometeen gaat hij en zn vrienden allemaal op ons dumpen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:53:
Mod zit in BTC. Ik vertrouw dat hele munt niet. Zometeen gaat hij en zn vrienden allemaal op ons dumpen
Lol. Een mod met vrienden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
@FrambozenTaart 👍😋😋😋😋😋😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Geintje natuurlijk he, de mods zijn hier ok.

Maar je moet natuurlijk af en toe wel een loopje met ze nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Doei moon, het was gezellig :w

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrvWzBVibuRbNEsjuzzT__cm-z8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sKo433xn7pPYXQ1s0AceCfmN.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

FrambozenTaart schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:42:
Ziedaar, de TA profeet die we verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kralen doet er al niet aan mee. Ben benieuwd hoe Bybit daar mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

FrambozenTaart schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:59:
[...]

Geintje natuurlijk he, de mods zijn hier ok.

Maar je moet natuurlijk af en toe wel een loopje met ze nemen :+
Zolang je in een emotionele steungroep zit heb je vrienden. Door dikke gains en dunne drek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:53

WhySoSerious

Be the change.

Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:26:
Vandaag gaat het aandeel NVIDIA gesplitst worden in 10 aandelen. Geen crypto maar zeer interessant
Nvidia nog maar 122 USD waard nu, dikke rugpull...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aco_Wc12023oOUW1ltAoeSC7KxQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Q6RwXCFjxvtGpD753E6Q2wl.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Vis schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:10:
[...]

Ik ken ook iemand die heeft maar liefst 2 hele NVDA aandelen... Hij is er super trots op, en verwacht natuurlijk over een tiental jaar dat die minstens een half miljoen waard zijn om zijn pensioen te bekostigen...

Als ik dan begin over Bitcoin wilt ie daar niets van weten. Dan zeg ik maar: HFSP
Half full second spoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Doe es goud.. dat is wat ExitB voorspeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:32
Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:26:
Vandaag gaat het aandeel NVIDIA gesplitst worden in 10 aandelen. Geen crypto maar zeer interessant
Thanks! Was ik bijna vergeten. Kan ik eindelijk wat inkopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Zelf weinig gebruikt gemaakt van stables maar Thether is een grote speler, dit lijkt me geen positieve ontwikkeling voor de crypto markt, de mensen die er gebruik van maken zullen wel een omweg vinden benieuwd of we er iets van gaan merken in de koersen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:32
Pinsa schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:25:
[...]

Zelf weinig gebruikt gemaakt van stables maar Thether is een grote speler, dit lijkt me geen positieve ontwikkeling voor de crypto markt, de mensen die er gebruik van maken zullen wel een omweg vinden benieuwd of we er iets van gaan merken in de koersen
is vooral voor ons niet positief. Voor de crypto markt wereldwijd doet het geen drol. EU is een mier mbt crypto.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mofrcTgJtPSgRbSbbHOz_ImoPGE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XDnmvutCrqSQ0zRlfAiDxpJs.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MOOON!!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Slerf break-out of op resistance? anyways, TP'tje genomen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bullflag op de 15m aan het uitbreken, target: 70.4/70.6k.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 10-06-2024 20:13 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vandaag BTC naar de moon en na 7 maanden éindelijk een omgevingsvergunning voor de airco gekregen. *O*
(Nu hopen dat buurvrouw geen bezwaar gaat maken want die loopt al een tijdje te miepen }:O ).

Topdag. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Moon? Ik zie 69k op de borden. Nadat we vrijdag nog op de 72k stonden. Magertjes…

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:30:
Moon? Ik zie 69k op de borden. Nadat we vrijdag nog op de 72k stonden. Magertjes…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9k7jkJHAcSGKSDJv9uLZJVLyZ7g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C5W6PWvxE1y00xNSX9ITSOIe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Laatst online: 11-10 01:25
Taro schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:12:
Bullflag op de 15m aan het uitbreken, target: 70.4/70.6k.
Afgekeurd?! Short tijd!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvi4wcI5xrtNdgcoAQrfIvcH6FQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanR schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:35:
[...]

Afgekeurd?! Short tijd!
Weer dat klote oranje lijntje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8KkArLk5UvUGVGRqxUqXEVbpC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/erB6Uv8j6G10eK6tRZR63G9z.png?f=fotoalbum_large

Geeft het 3 minuten tot de eerste voetbal opmerking

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Oranje koorts = bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
The dip is getting dippier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:08
WhySoSerious schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:57:
[...]

Nvidia nog maar 122 USD waard nu, dikke rugpull...
Nee ze hebben hun aandelen gesplitst door tien.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrMrq
Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:45:
[...]

You must be new here!

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bintzak schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gl-aHz7V8bCszXXDaLPl_k8TPDU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WWSWcO1jqENS7SpAQ9pGm0OS.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 19-10 18:05
Nvm. Silly me.

[ Voor 94% gewijzigd door twit op 10-06-2024 20:59 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Systeem thema van ios op zwart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:20:
Vandaag BTC naar de moon en na 7 maanden éindelijk een omgevingsvergunning voor de airco gekregen. *O*
(Nu hopen dat buurvrouw geen bezwaar gaat maken want die loopt al een tijdje te miepen }:O ).

Topdag. :)F
Bij twijfel WPAC tool invullen.
Die gaat uit van het maximale geluid (op de erfgrens) op 100% vermogen.
Maar als jee een moeilijke buurvrouw hebt en je voldoet niet aan de geluidseisen en er komt een klacht dan heb je pech.

Dan moet na controle de unit verwijderd of verplaatst worden.

Sorry: offtopic.
In het lucht/lucht wp topic is daar veel meer over te vinden

Edit:
https://gathering.tweaker...list_messages/2179028/313

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 10-06-2024 21:07 ]

Pagina: 1 ... 186 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!