Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Weinig spannends vandaag. Om 16 uur consumeren sentiment Michigan.Oepsje schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:52:
Benieuwd wat er gebeurd als Amerika wakker wordt. Half 4 toch?
Volgende week woensdag US CPI dat wordt weer een:
Wow, the SEC is already taking shots at #Ripple's stablecoin proposal as a new "unregistered" crypto asset. It assumes it is an unregistered security. Feels like they're trying to sneak a little something extra in.. pic.twitter.com/yGT3InfzFc
— WrathofKahneman (@WKahneman) 8 mei 2024
RSI op de weekly geeft nog voldoende ruimte omhoog.
Grote cup and handle met als technisch target $72. All time high is $90.
Sell order staat op de 0.618 @ $57. De 1.618 zit op $144.
$57 is misschien te behoudend maar ik heb geleerd van de vorige crash.
:strip_exif()/f/image/uQssSLXJyqXbxQtNqv5aPJLB.jpg?f=fotoalbum_large)
@Taro ben je nog steeds voor de buy en hodl tot het einde of ga je toch maar weer winsten nemen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jonguh. En dan ook nog een post van wildhagen misbruiken.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:14:
[...]
Doe dat nou niet joh, straks zijn we Zwembroek weer kwijt
Must...re...si....gerapporteerd.
Alt boys worden ongeduldig.PHPResource schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:05:
Zijn we een paar maanden terug in de tijd gegaan? Er worden weer alleen shitcoins genoemd en BTC gaat rekt
Voorlopig lijkt mij wachten het slimste. Eerst BTC een grote move laten maken. Alts krijgen daarna (waarschijnlijk) nog wel de kans.
Crypto Twitter blijft hoge prijsdoelen posten voor alts om de swung er een beetje in te houden.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-05-2024 15:46 ]
BTC100K2021 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:44:
[...]
Alt boys worden ongeduldig.
Voorlopig lijkt mij wachten het slimste. Eerst BTC een grote move laten maken. Alts krijgen daarna (waarschijnlijk) nog wel de kans.
nothing stops this train
Prijsdoelen:BTC100K2021 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:44:
[...]
Alt boys worden ongeduldig.
Crypto Twitter blijft hoge prijsdoelen posten voor alts om de swung er een beetje in te houden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P6OsuKF6hxiukniCWZ2awk3Z.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hnRBMCEE3Z4Aiq4eDLlJ76lW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QwBWWELQukeRJ6aKbVUKnfaE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nvZ5Mny57Kd699uoJuvCejIX.jpg?f=user_large)
Lekker beetje touren en daarna aan het bier.
420k soon.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je snel verkoopt heb je nu misschien nog een pony.FrambozenTaart schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:01:
[...]
Prijsdoelen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lekker beetje touren en daarna aan het bier.
420k soon.
Was een maand terug gecommuniceerd in een email.roflexx schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:41:
Wtf 2,9% interest rate nexo card😡
Prima deal toch?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zal vast wel weer ergens uitgekauwde fud op twitter staan die voor 30ste keer gerecycled issjorremans schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:54:
Aardige dump wel
Ik vermoed bezitters van BitcoinVis schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:53:
Welke idioten verkopen nu toch steeds
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Winsten nemen doe ik buiten de MetaMask Shitcoin PF #1 om nog helemaal niet en ook nog niet van plan. Binnen die PF room ik altcoins af en toe af naar ETH als ze een te groot aandeel krijgen in de pf. En een coin als HEMULE heb ik snel weer verkocht. En ik twijfel nu over OPSEC, want die heeft 3 USD aangetikt en zit nu alweer onder 1 USD, dat moet natuurlijk niet zo doorgaan.zwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:20:
@Taro ben je nog steeds voor de buy en hodl tot het einde of ga je toch maar weer winsten nemen?
Maar ik vergeet nooit mijn DOT sell van 4.000 stuks op/rond 2 USD om DOT daarna 50 USD aan te zien tikken. Met CAKE heb ik dat bijv. echt meesterlijk gedaan, dat wil ik met een aantal nieuwe altcoins deze keer herhalen als dat kan.
Ik DCA nog 2x per maand en verkoop dus verder niets, behalve af en toe binnen deze PF wat wisselen:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik zie beurzen neutraal tot mini beetje groen in usa. Waar zie jij die dump?sjorremans schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:36:
Beurs en crypto volgen elkaar weer op de voet
Alleen heeft die baron zijn spartamet geupgrade zo op de foto te zien
[ Voor 17% gewijzigd door Joosie200 op 10-05-2024 18:10 ]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Dat snap ik wel. Als je echt rekt wilt gaan moet je daar naar kijken. Maar ik ben trouwens nu wel klaar met die shake outs. Wen ouderwets moon?Zorro schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 18:09:
Zelfs Bitcoin reageert op die onzin van het songfestival
Joost mag het weten.....Zorro schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 18:09:
Zelfs Bitcoin reageert op die onzin van het songfestival
ik ga vanavond naar deze film
/f/image/AD9rtM02CueKtIBUsfNzMJ2r.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd of @resusaapje ook een rol in de film heeft.....
[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 10-05-2024 18:16 ]
nothing stops this train
$59k-$61k is support until proven otherwise.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 10 mei 2024
Expecting a stronger bounce soon. pic.twitter.com/MAne9Mqc3S
Inverse Cramer / Capo: we dumpen nog even door
Oke. 52k it isJoosie200 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 18:24:
[Twitter]
Inverse Cramer / Capo: we dumpen nog even door
We gaan niet verder met dumpen tot nadere order. Even geduld alstublieft.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 10-05-2024 19:28 ]
In de mailbox kijken of je liquidatiemail binnen is:
BTC100K2021 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 18:36:
My body is ready
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
$BTC - Correction is now complete. I missed the DE wave as I was not expecting it. There is no need to panic. Alts held up stronger. Leverage traders got slaughtered. Stay long and strong. 💪💪
ben er nog niet zeker vanzwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:34:
Nou als dit niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer...
$BTC - Correction is now complete. I missed the DE wave as I was not expecting it. There is no need to panic. Alts held up stronger. Leverage traders got slaughtered. Stay long and strong. 💪💪
[Afbeelding]
Snel even een plus 4k candle omhoog doet wonderen.
primazwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:41:
[...]
Snel even een plus 4k candle omhoog doet wonderen.
Post-halving, #Bitcoin miners are feeling the squeeze: Revenue is down, hitting the lowest levels since the March 2020 COVID crash.
— Kyledoops (@kyledoops) 10 mei 2024
Are big mining firms playing dirty to push down $BTC prices and crush small miners? pic.twitter.com/4PtfAnjpMr
Pas wanneer jij bearish wordt gaan we weer up, dus bottem is in guys!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Knip, een oppepper kan ook op een andere en ontopic manier
Sorry Taro maar we hebben hier even een oppepper nodig.
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 10-05-2024 19:58 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
those are pretty thick walls for $59k-$60.5k .... $46M spot 🔥 pic.twitter.com/KucWOFKSt7
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 10 mei 2024
I sold everything I had. Every coin I owned is gone. I'm completely out of the cryptocurrency market, I can't take it anymore. Aggressive dumping, manipulation, everything is so intense. crypto is over, I am out, I am very glad to meet you, life has dreams, each is wonderful.
— Zach (@CryptoZachLA) 10 mei 2024
Je ruikt de bodem....
Dit is niet het Eurovisiesongfestival topic toch?sh4d0wman schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:57:
EU en politiek
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
JUST IN: $2,000,000,000 worth of #Bitcoin & Ethereum options expire today.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 mei 2024
[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 10-05-2024 20:13 ]
[ Voor 27% gewijzigd door zwembroek op 10-05-2024 20:14 ]
Darrell schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:34:
Net als de F1 was de SC vroeger ook beter...
[Afbeelding]
Rip...
Dat krijg je van al dat gerapparteer.Darrell schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:34:
Net als de F1 was de SC vroeger ook beter...
[Afbeelding]
Rip...
https://www.nu.nl/economi...-en-minder-te-staken.html
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
streamnl schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:43:
Jullie hulp wordt vermoedelijk gewaardeerd
[HULP GEVRAAGD] Familielid opgelicht door crypto scam
When you just smash-bought your paycheck at $62K: pic.twitter.com/wf4XchbwdF
— GregZaj1☣️ (@gregzaj1) 10 mei 2024
nothing stops this train
Whale accumulation addresses show whales are diving deep into #Bitcoin, stacking up big time! pic.twitter.com/o6eu2jGgWA
— Kyledoops (@kyledoops) 10 mei 2024
BREAKING: 🇺🇸 America's largest bank JPMorgan Chase discloses spot #Bitcoin ETF holdings in new SEC filing. pic.twitter.com/KlS9NObqpI
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 10 mei 2024
NEW: Edmond de Rothschild revealed it holds BlackRock and Grayscale's spot #Bitcoin ETFs in recent SEC filing 👀 pic.twitter.com/jcOSW3UmAa
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 10 mei 2024
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zou slim zijn. Ik ken genoeg mensen die ze dan zeker zouden kopen.Aeronaut schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:37:
Zometeen ga je zeggen dat rabobank ook een etf beschikbaar stelt
Aeronaut schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:37:
Zometeen ga je zeggen dat rabobank ook een etf beschikbaar stelt
A joh, ik ben er ook ingetrapt. “Inqubeta”. Werd overal geadverteerd. Nieuwste op AI gebied. Paar honderd euro ingestopt. Na “live gang” geen tokens ontvangen. Zijn nog steeds volop bezig op X. Na een kort onderzoekje leidt de weg zeer snel naar Nigeria. Geld weg, maar ga er verder geen moeite in stoppen.streamnl schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:43:
Jullie hulp wordt vermoedelijk gewaardeerd
[HULP GEVRAAGD] Familielid opgelicht door crypto scam
Ze hebben er wel een hotel vanMoiety schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:59:
[...]
A joh, ik ben er ook ingetrapt. “Inqubeta”. Werd overal geadverteerd. Nieuwste op AI gebied. Paar honderd euro ingestopt. Na “live gang” geen tokens ontvangen. Zijn nog steeds volop bezig op X. Na een kort onderzoekje leidt de weg zeer snel naar Nigeria. Geld weg, maar ga er verder geen moeite in stoppen.
[Afbeelding]
https://www.tripadvisor.c...-Abeokuta_Ogun_State.html
Ow cool, ik wist wel dat ze een goed hart hadden. Zijn mijn euro’s toch nog goed besteed.Gipsy King schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:14:
[...]
Ze hebben er wel een hotel van
https://www.tripadvisor.c...-Abeokuta_Ogun_State.html
Ik gelukkig (nog) niet.Moiety schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:59:
[...]
A joh, ik ben er ook ingetrapt. “Inqubeta”. Werd overal geadverteerd. Nieuwste op AI gebied. Paar honderd euro ingestopt. Na “live gang” geen tokens ontvangen. Zijn nog steeds volop bezig op X. Na een kort onderzoekje leidt de weg zeer snel naar Nigeria. Geld weg, maar ga er verder geen moeite in stoppen.
[Afbeelding]
Al heb ik zelfs bij Binance, Bitvavo en Kraken mijn twijfels hoe goed (en legaal) alles geregeld is.
Was door de actieve topics aan het struinen, zag dat topic, moest aan jullie denken.
Zie hier, een crypto trader in zn natuurlijke habitat.Moiety schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:37:
Nou mensen, dit was de dump wel voor nu. Up we go! En welterusten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In de struiken verderop loert 52k en wacht geduldig af op zn slachtoffers.
All in gegaan, HFSP!
[ Voor 152% gewijzigd door MrMrq op 11-05-2024 08:51 ]
Maktub
MrMrq schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 08:48:
Ik kreeg een mailnotificatie van de Bitcoin heropleving binnen zeven dagen.
All in gegaan, HFSP!
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
#me2Moiety schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:59:
[...]
[Afbeelding]
200€ erin gegooid
Lesson learned, geen ICO's meer voor mij!
Gewoon een hele snelle alt ervaring. De andere alts gaan langzaam naar 0.Mr. Unexist schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:30:
[...]
#me2
200€ erin gegooid![]()
Lesson learned, geen ICO's meer voor mij!
Well Fargo en JP bieden klanten brokerage aan. Zij houden enkel de positie die Henk & Ingrid hebben gekocht op hun platforms.zwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:11:
Haha ze kopen gewoon alle cheap sats. Beetje voor de buitenwereld de boel afkraken en ondertussen lekker kopen.
[Twitter]
Zodra zij BTC als eigen investering op de balans presenteren wordt het een ander verhaal. En zelfs dat is niet zo spannend, want dat ligt in de lijn der verwachtingen. En zodra dat gebeurt gaan zij niet die ETF kopen, maar spot. Ondanks een fee van slechts 0,25% gaan zijn natuurlijk geen rendament weggooien.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-05-2024 10:38 ]
Joost mag het weten.Aeronaut schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:10:
Volgens mij was de reden van de dip gister dat Joost niet mocht optreden.
REKT!
Joost Klein mag niet meedoen aan finale songfestival https://t.co/Jlc28jWB0R
— NOS (@NOS) 11 mei 2024
soort rugpull, zo vlak voordat iets live gaat
nothing stops this train
Mooi dat die EU propoganda zichzelf uitfiltert.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:31:
[...]
REKT!
[Twitter]
Over scams gesprokenKol Nedra schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:31:
[...]
REKT!
[Twitter]
https://www.hln.be/buiten...geverfde-honden~a8013c61/
Prachtig, net een scam coin developer, na z’n eerste scam gewoon nog 1 op tuigen. En dan nog zijn mensen verontwaardigd als t niet is wat ze dachten..Alpina schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 13:02:
[...]
Over scams gesproken
https://www.hln.be/buiten...geverfde-honden~a8013c61/
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qmoXOeAoETEsUZZpafjGMPkA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/v5oRC2edXSHD6Rhqbhih8lWy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aWsq4pYq6tq50TosJM5g9Dwo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/s0oMlOmoZ8EeEWAkmwlWG08q.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/juvEBWUn7X2zTTy44FZr44Jt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OnsSiDJytlQZwKhebObianET.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XjAsgZhK1KKXoQGAPiDcopIK.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/imRTwmOruM69S1wFRaYFisVj.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YcojEdd60iNcp8gghhRQpljA.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4U74LKAWQ1D09DB7nK7kdf7g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hsEjnklkKxTyZXA1tLnuutch.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wlBhk2G1DDHRAEHR2Te4zrdm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ufzpwW4V7BuqaevU7QiPERlX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7CMqt4sSiRXTt4ShPvjZiXAW.jpg?f=fotoalbum_large)