“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 09-05-2024 09:05 ]
Hoop niet dat mijn naam daar binnenkort op staat.Guere schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:05:
Gefeliciteerd @resusaapje! Vanwege familieverplichtingen helaas geen tijd vandaag voor een nieuwe verjaardagsmeme met jouw naam erop, maar dan gooi ik deze er nog maar een keer in (waarvan het maken toch al genoeg kostbare tijd opeiste tijdens die werkdag)
[Afbeelding]
Aan de zes tenen zie je dat deze aap ook niet echt op de maan was.
Blijf kritisch mensen. Niet alles wat je ziet is wat het lijkt.
Maktub
En ik maar zoeken naar tentenMrMrq schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:27:
[...]
Aan de zes tenten zie je dat deze aap ook niet echt op de maan was.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LALpYEDgXoUnnGO3myqbDZTd.jpg?f=user_large)
Pinkt traantje weg
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die vingers blijven een dingetje bij AI, Gelukkig maakt hij wel perfecte borstenelektriekert schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:04:
[...]
Die heb een hoop vingers!
Gefeliciteerd @resusaapje !
Een ruimtepak dat bij handen en voeten open is, daar kijk je overheen. Maar iemands genetische aandoening, daar val je over. Tsk.MrMrq schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:27:
[...]
Aan de zes tenen zie je dat deze aap ook niet echt op de maan was.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Precies. Dan neem ik die 6 vingers voor lief.Pinsa schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:06:
[...]
Die vingers blijven een dingetje bij AI, Gelukkig maakt hij wel perfecte borsten
Zeau. Da's heel niet subtielzwembroek schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:26:
[...]
Hoop niet dat mijn naam daar binnenkort op staat.
De bear is toch ergens goed voor geweest.
Hoop van harte dat we na de zomer eens goed gaan knallen richting de 100K waarbij de alts nog eens lekker over de kop gaan.
Moon soon
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Solana is de nieuwe aanjager.Aeronaut schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:26:
OpperAlt (eth) moet nog wakker worden voordat zn nakomelingen zullen bewegen.. duurt te lang
Gerapparteerd!
Goed om je terug aan boord te zien in de SC buddy zonder jou is het toch een stukje saaierzwembroek schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:14:
[...]
Precies. Dan neem ik die 6 vingers voor lief.
Hoop dat het hodlen voor iedereen gaat lonen en dat we eind dit jaar eens wat winsten kunnen gaan nemen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het kan ook net zo'n scenario worden als in 2021. Dat we in het najaar nog een keer een nieuwe ath neerzetten, maar dat het daarna voorlopig weer klaar is met de pret.
Halving dip kan prima een paar maand duren. Maak me iig geen zorgen voor de lange termijn.Gelukszoekr schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 13:59:
Het ziet er allemaal niet heel sterk uit. Volgens mij mag je zo onderhand toch wel spreken van een downtrend.
Het kan ook net zo'n scenario worden als in 2021. Dat we in het najaar nog een keer een nieuwe ath neerzetten, maar dat het daarna voorlopig weer klaar is met de pret.
Dus jij denkt dat this time it IS different?Gelukszoekr schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 13:59:
Het ziet er allemaal niet heel sterk uit. Volgens mij mag je zo onderhand toch wel spreken van een downtrend.
We staan pas aan het begin imo. Check de rode dots, die moeten nog starten.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik lees die nickname ook als reusaapje dus zo'n bank past er prima bij in mijn beleving. Congrats @resusaapje
Hij probeert gewoon zijn exit goed te praten voor zijn gemoedsrust.Vis schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 14:10:
[...]
Dus jij denkt dat this time it IS different?
[Afbeelding]
De kleur van de dots zegt alleen maar iets over hoe lang het nog duurt tot de volgende halving.Vis schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 14:10:
[...]
Dus jij denkt dat this time it IS different?
[Afbeelding]
In het verleden behaalde dots bieden geen garantie voor de toekomst, maar voorheen waren de rode wel in uptrend.Numbers schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 15:37:
[...]
De kleur van de dots zegt alleen maar iets over hoe lang het nog duurt tot de volgende halving.
zolang die dollarprinter altijd aan blijft staan en verwachting dit jaar zelfs nog harder (wanneer rente-verlaging komt) zal Bitcoin wel een uptrend krijgen.Ezo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:05:
[...]
In het verleden behaalde dots bieden geen garantie voor de toekomst, maar voorheen waren de rode wel in uptrend.
maar niet alleen dat, genoeg landen waarbij het niet eens inflatie is, maar hyper-inflatie.
ik hoop dat Bitcoin tot zeker aan oktober 2024 lekker blijft rangen tussen 60k en 70k
nothing stops this train
Edit:
A. in 2034: vastgoed = btc 10x up = slecht, je hebt bitcoin voor niets gekocht.
B. in 2034: vastgoed 10x up =/= btc 20 a 100x up = goed, btc heeft inflatie dan goed ingehaald en je hebt goede profit gemaakt dankzij new massa buyers/hodlers..
Kol Nedra schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:19:
[...]
zolang die dollarprinter altijd aan blijft staan en verwachting dit jaar zelfs nog harder (wanneer rente-verlaging komt) zal Bitcoin wel een uptrend krijgen.
maar niet alleen dat, genoeg landen waarbij het niet eens inflatie is, maar hyper-inflatie.
ik hoop dat Bitcoin tot zeker aan oktober 2024 lekker blijft rangen tussen 60k en 70k
[ Voor 12% gewijzigd door TQMA op 09-05-2024 16:49 . Reden: Uitleg vergelijking btc inflatie en btc new people in 2034 ]
Dat gaat zeker niet gebeuren. We zijn nu 70 dagen aan het consolideren. Er komt binnenkort een grote move.Kol Nedra schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:19:
[...]
zolang die dollarprinter altijd aan blijft staan en verwachting dit jaar zelfs nog harder (wanneer rente-verlaging komt) zal Bitcoin wel een uptrend krijgen.
De pessimist die alles verkocht heeftGelukszoekr schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 13:59:
Het is wel goed om rekening te houden met dat scenario. Dat er al een halving frontrun heeft plaatsgevonden, dat er helemaal geen supply shock is en dat de halving van 6,25 naar 3,125 helemaal geen invloed heeft. Maar ik denk nog steeds dat er wel een leg up naar 100k+ plaats gaat vinden later dit jaar.
Historische aankoop. Zal over enkele jaren onbetaalbaar zijn, naast goud en zilver. Hier moet je geen WM voor zijn maar gewoon dagelijks even een rondje nieuws (ja gewoon nu.nl) doen om te zien wat voor grote verschuivingen er gaande zijn. Mand.
Neem trouwens niets van mij aan want dacht ook weer een geniale zet te doen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gKM3oFgrhJ4i0NPBjXdCK3uj.jpg?f=user_large)
Duikt snel terug zijn hok in
[ Voor 22% gewijzigd door Alpina op 09-05-2024 17:38 ]
Ziet er slecht uit idd. Had natuurlijk allang op 420k moeten staan.Gelukszoekr schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 13:59:
btw heb mijn BitCoins al 10 jaar niet aangeraakt. Nee ik heb weinig hoor, en veel moesten verwerkt worden na zaken met HashProfit en BTCJam.
btw ik ben nog niet gewend aan t web3 tijdperk. Xcoin, dat later Darkcoin werd, heet nu Dash.
LTC is er nog, interessant LTC/BTC mmm
[ Voor 68% gewijzigd door TQMA op 09-05-2024 18:06 ]
Wat is het?Alpina schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:33:
[...]
Historische aankoop. Zal over enkele jaren onbetaalbaar zijn, naast goud en zilver. Hier moet je geen WM voor zijn maar gewoon dagelijks even een rondje nieuws (ja gewoon nu.nl) doen om te zien wat voor grote verschuivingen er gaande zijn. Mand.
Neem trouwens niets van mij aan want dacht ook weer een geniale zet te doen:
[Afbeelding]
Duikt snel terug zijn hok in
Ik dacht al dat Bitcoin @resusaapje’s verjaardag niet voorbij zou laten gaan.elektriekert schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 18:40:
En we stijgen weer!
South mexc listing dus north.Taro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:01:
[...]
Ik wilde een paar dagen geleden al weer wat ETH omzetten naar PAAL, waar ik een paar weken geleden het omgekeerde had gedaan. Maar ergens vind ik het wel prima zo. Als SOUTH of PAAL nu een rugpull doet dan ben ik een aantal ETH's in waarde/winst kwijt, lerende van onze ervaringen de afgelopen weken/maanden moet je tevreden zijn met wat je hebt in BTC & ETH, de rest kan morgen verdwenen zijn.
/f/image/bdOH8AhKQt0jzUKe2aFXpOQn.png?f=fotoalbum_large)
Hier had ik een kratje ingegooid, helaas buyorder onder water. maar mocht ie in de volgende box komen dan fluff ik er nog 1 kratje in.
is dit een beetje een prima TA? ik speel/leer ook maar traden he
wel met speelgeld (van mijn PLU winsten)
gewoon beetje spelen, ben toch meer van het HODLen
nothing stops this train
Iets wat hard valt kan soms best hoog stuiteren
Toch nog een lekkere actie hoor, hard HODLEN op je 124e, proost dan maar
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dikke EWT momenteel. Er was iets van een nieuwe roadmap vandaag.Jirure1984 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:40:
Gryphon digital mining & Energy Web (ewt) & BlackRock. Benieuwd hoe het gaat lopen rest van het jaar.
https://twitter.com/i/status/1785434919440679181
Volledige video
https://youtu.be/EAP9Eyduq8I?si=eoEh415crjUf5Wfg
Aangezien er hier veel mensen met een EV zijn gaat dit vast wel ergens een keer omhoog schieten (doet het al).
/f/image/TZR5jfnsdeC3KTVWXXzT7GUy.png?f=fotoalbum_large)
Today’s $EWT event was so big I just cant talk about it all 🔥
— Coffee & Coins ☕️ (@CoffeeAndCoins) 9 mei 2024
A few interesting points..
🟣 Roadmap & future plans
🟣 Mobile staking app coming soon
🟣 A.I.
🟣 Mobile app for EV charging
🎥 YT Video:https://t.co/rbEGv3obTv#EWT #RWA #DePIN #AI #POLKADOT $DOT $LINK $ETH $BTC pic.twitter.com/90zqUdQoWm
[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 09-05-2024 23:58 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Beetje een late shill TraguardoColdcat schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:46:
[...]
Dikke EWT momenteel. Er was iets van een nieuwe roadmap vandaag.
[Afbeelding]
[Twitter]
WOZX is beter
Met de aankondigingen zie ik het nog wel richting de $5 schieten. Net zoals met alle shit HODL ik het tot eind het jaar en dan gaat alles op hetzelfde moment eruit.
Volgens CMC is dat een potentiële honeypotColdcat schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:53:
[...]
WOZX is beter(ultieme shitcoin)
Met de aankondigingen zie ik het nog wel richting de $5 schieten. Net zoals met alle shit HODL ik het tot eind het jaar en dan gaat alles op hetzelfde moment eruit.
Turboboost!
— jesus cryptus (@cryptus_jesus) 9 mei 2024
pic.twitter.com/iBzSewaqnj
nothing stops this train
RWA, DePin en AI in 1 coin!resusaapje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:59:
[...]
Volgens CMC is dat een potentiële honeypot
Als je dat kan bedenken vanuit een coin die eigenlijkg een waarde had werkt het marketingapparaat goed. Alles voor de hype!
Meer info:
https://coinlist.co/peaq?...ampaign=PEAQ+Token+Launch
Wat me opviel bij deze token is dat er voor een aanzienlijk bedrag kan worden ingekocht $50k, verder zit je met een lockedup periode van 6 maanden
Sale is overigens al sinds gister begonnen
[ Voor 74% gewijzigd door Pinsa op 10-05-2024 07:31 ]
nothing stops this train
Voor een klein bedrag kan je altijd een gokje wagen. Maar ik vind een 6 maanden lockup veel te lang. Zeker als we voor december de blowoff fase in gaan.Pinsa schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 06:59:
Over Depin gesproken Coinlist heeft ook weer een community sale genaamd Peaq:
Meer info:
https://coinlist.co/peaq?...ampaign=PEAQ+Token+Launch
Wat me opviel bij deze token is dat er voor een aanzienlijk bedrag kan worden ingekocht $50k, verder zit je met een lockedup periode van 6 maanden
Sale is overigens al sinds gister begonnen
En ze hebben mn Aero afgeslacht
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik dacht die tikt de 130 nog wel even aan zodat ik een deel Astar in Solana om kan zetten. Helaas.knakworst schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 08:44:
Solana strong.
Wellicht logisch (tot de halving waren oude machines nog rendebal nu niet meer, die zijn dan uitgefaseerd.
https://mempool.space/graphs/mining/hashrate-difficulty#3m
De difficulty daalde gister 6% en die trend lijkt door te zetten. Dus zou je binnenkort nieuwe machines verwachten en de difficulty weer omhoog zien gaan. Dat is één van de narratieven waarom de BTC prijs stijgt. Goed in de gaten houden dat dat dus daadwerkelijk gebeurt.
Binnenkort dus Bitcoin minen op de mobiel met Snapdragon.knakworst schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:22:
De hashrate is flink aan het dalen sinds de halving.
Wellicht logisch (tot de halving waren oude machines nog rendebal nu niet meer, die zijn dan uitgefaseerd.
https://mempool.space/graphs/mining/hashrate-difficulty#3m
De difficulty daalde gister 6% en die trend lijkt door te zetten. Dus zou je binnenkort nieuwe machines verwachten en de difficulty weer omhoog zien gaan. Dat is één van de narratieven waarom de BTC prijs stijgt. Goed in de gaten houden dat dat dus daadwerkelijk gebeurt.
als difficulty nog paar keer zakt, wat gaat gebeuren, dan gaan er weer genoeg miners aan. Tegen die tijd staan we ondertussen op 80k, en gaan er nog meer miners weer aan.zwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:29:
[...]
Binnenkort dus Bitcoin minen op de mobiel met Snapdragon.
Is vorige keren ook precies zo gebeurt. Er komt snel zat weer een mooi evenwicht. Dat is de pracht van bitcoin.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
weer een goed excuus om deze te gebruiken 😉
nothing stops this train
Kijk maar uit, dadelijk komt de memmenpolitie weer langs om de mods aan het werk te zettenKol Nedra schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:50:
[...]
weer een goed excuus om deze te gebruiken 😉
[Afbeelding]
2 stuks Arweave gekocht op 12 april. Volatiel muntje, maar staat nu 70% in de plus! Jammer dat het er zo weinig zijn ^^zwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:07:
Arweave heeft mijn fout ook weer goedgemaakt. Nu even door naar de 0.618 op $58 graag. Mijn glazenbol zegt dat de oude ATH van $90 deze bull nog wel wordt aangetikt. Sterk tegenover Bitcoin en ETH. Net zoals RNDR een top muntje.
Je hebt zeker al gerapparteerd.Darrell schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:02:
[...]
Kijk maar uit, dadelijk komt de memmenpolitie weer langs om de mods aan het werk te zetten
In this video, I discuss the current state of Bitcoin on the weekly chart, noting how it's been in a prolonged consolidation phase for over two months. It feels like only a week ago Bitcoin was testing all-time highs, but it's actually been months of stagnation. I'm going to show you how this consolidation might end and speculate on possible targets. We compare Bitcoin's current situation with past cycles, highlighting similarities with 2013 and 2017 when Bitcoin also faced prolonged consolidations before breaking out. Despite this uncertainty, Bitcoin’s position near the 20-week moving average suggests a potential pullback before resuming its upward trend. We'll analyze the daily chart for key resistance levels and patterns like the inverse head and shoulders, providing potential bullish and bearish scenarios. We then pivot to ADA (Cardano), examining its weekly and daily charts, and how it has historically interacted with its 20-week moving average, often leading to bullish moves. Using past fractals and timelines from previous cycles, we estimate how long it could take for ADA to surpass $1 again, potentially by the end of summer. Hit the subscribe and like buttons as we explore these trends and targets in detail.
Zie ik er uit als de memmenpolitie?
Van 6 tm 9 mei waren de Energy Web DIVE sessions. Met een hoop nieuwe insights en info. Ik zou de Energy Web channel op youtube bekijken daar staat het allemaal van de afgelopen dagen. De roadmap is gisteren vrijgegeven.Coldcat schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:46:
[...]
Dikke EWT momenteel. Er was iets van een nieuwe roadmap vandaag.
Aangezien er hier veel mensen met een EV zijn gaat dit vast wel ergens een keer omhoog schieten (doet het al).
[Afbeelding]
[Twitter]
https://www.youtube.com/@EnergyWeb
Ze zijn goed bezig en ik verwacht nog een flinke opwaartse trend. Het laatste nieuws is dat de marketplace app nu ook beschikbaar is in de apple store.https://twitter.com/energywebx/status/1788723015867326923
[ Voor 11% gewijzigd door Jirure1984 op 10-05-2024 11:31 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ik zie het liever als een adempauze. Even rustig aan en dan straks moonStukfruit schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:09:
Rekt zou ik Bitcoin niet willen noemen. Maar sinds februari is het wel enorm saai.
Total 3 ligt nog mijlenver achter Bitcoin. Er is nog heel veel ruimte omhoog voor de alts. Daarnaast zijn ze allemaal hard gecorrigeerd. Dus die paar procenten op de daily of weekly stellen geen fuck voor. Het lijkt alleen maar zo omdat Bitcoin aan het consolideren is. Als voorbeeld mijn pf. Ondanks dat bijvoorbeeld Arweave een mooie run heeft gemaakt staat mijn totale pf nog meer dan 70% af van de ATH ergens in maart. Dus het lijkt allemaal veel mooier dan het is. Laten we elkaar ook wat gunnen hier. Iedereen komt aan de beurt deze bull. Als ik hier weer opmerkingen ga lezen in de trant van de alts krijgen weer teveel kleur om het gezicht laat ze maar even flink rekt gaan, dan ben ik hier snel weer weg. Proost op het mooie weer!PHPResource schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:05:
Zijn we een paar maanden terug in de tijd gegaan? Er worden weer alleen shitcoins genoemd en BTC gaat rekt
Disclaimer: ETH 41%, SOL 36% & BTC 23%
Doe dat nou niet joh, straks zijn we Zwembroek weer kwijtDarrell schreef op vrijdag 6 mei 2024 @ 15:08:
alts krijgen weer teveel kleur om het gezicht laat ze maar even flink rekt gaan
Tot die tijd maakt t in principe niks uit, de zomer is nog lang, verwacht eind van het jaar pas de 100K.
Tot die tijd bbq, bier en vrouwen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je hebt gelijk. Uiteraard mag iedereen mooie gains hebben! Ik ben mgl wat onverdraagzamer jegens altcoins door de recente rode weekly candles. Einde van deze bullrun poppen we de champagne op welke coin dan ookzwembroek schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:31:
[...]
Total 3 ligt nog mijlenver achter Bitcoin. Er is nog heel veel ruimte omhoog voor de alts. Daarnaast zijn ze allemaal hard gecorrigeerd. Dus die paar procenten op de daily of weekly stellen geen fuck voor. Het lijkt alleen maar zo omdat Bitcoin aan het consolideren is. Als voorbeeld mijn pf. Ondanks dat bijvoorbeeld Arweave een mooie run heeft gemaakt staat mijn totale pf nog meer dan 70% af van de ATH ergens in maart. Dus het lijkt allemaal veel mooier dan het is. Laten we elkaar ook wat gunnen hier. Iedereen komt aan de beurt deze bull. Als ik hier weer opmerkingen ga lezen in de trant van de alts krijgen weer teveel kleur om het gezicht laat ze maar even flink rekt gaan, dan ben ik hier snel weer weg. Proost op het mooie weer!
-50-60% vanaf ATH
5x YTD
20x Bodem eind 2022
niet... normaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 10-05-2024 17:19 ]
Nice, lees het echter nu pas, was een midweekje weg en de koers staat nu alweer iets lager. HODL tot 150 USD.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/UQYVVbXBMSF7UQ2SsGTzrQ95.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XwoMEPQzJeyTJ6G2gyypbAEN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KuWWe4ZellKuy2bW5036YdzH.png?f=fotoalbum_large)