[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.626 views

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:41

resusaapje

h less

Guere schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 17:22:
Alle SC members vandaag na het lezen over zwembroek z'n ASTR dump:

[Afbeelding]
Bijna opgeruimd, komtie toch weer van pas 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UtLz8eqRXrLHvMI23KJUrZZyHs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1nQ8SeAYzbAxGWX9S87NEsPn.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 17:00:
vandaag bij de kringloper geweest: voor koffiemokken en wat (bier)glazen..... voor een prima prijs ook, voor een habbekrats als je het vergelijkt bij de Blokker oid 👍

kan ik wat meer satjes halen einde vd maand
Ik heb vandaag ook 6 nieuwe bierglazen gekocht.
https://speciaalbierglaze...brugse-zot-bierglas-33cl/

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:40
Ik haal al mijn speciaal bier en glazen bij www.decaigny.com , daar kosten die brugse zot glazen max 2 euro.

• zwembroek
  • Nu online
Gipsy King schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 17:57:
[...]

Ik haal al mijn speciaal bier en glazen bij www.decaigny.com , daar kosten die brugse zot glazen max 2 euro.
Thx voor de tip! :9B Niet online te bestellen... -O-

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 07-05-2024 18:06 ]

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:27
Pinsa schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:28:
[...]

Heel tof deze kaarten brengt me helemaal teug naar mijn jeugd :)

Spijt dat ik die kaarten ooit heb weggedaan…
Dat gevoel hebbim dus over mijn MtG kaarten. Kocht er een leuke 2e hands auto voor destijds, maar was nu ook gewoon een huis waard

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44
Astar blijft hier gewoon in staking. Is maar een fluf en wanneer je het niet verwacht gaat ie moon. Gok paar weken nadat Zwembroek de handdoek in de ring heeft gegooid.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:21
Hier weer wat alt coin winsten omgezet naar Bitcoin. Inmiddels een mooie mijlpaal qua sats bereikt.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:23:
[...]

Het is niet dat ik geen vertrouwen in Astar heb, maar voor mijn gevoel gaat het niet het altcoin season worden wat men verwacht. Ik denk dat Total 3 ergens piekt tussen de 1.2T en 1.5T. Veel altcoins zullen daardoor achter blijven zoals Ada, Matic, Dot, Astar etc. De aandacht zal vooral uitgaan naar AI, DePin, RWA/Tokenization, memes en gaming. De altcoin markt wordt te groot en de markt wordt overspoeld met tokens. Daarnaast denk ik dat de bull ergens piekt in november/december dit jaar met een max Bitcoin prijs tussen de 85k en 95k. Ethereum zie ik ook niet verder komen dan 6.5k tot 7k. In de komende 6 maanden kan je dus maar beter in de juiste narritives zitten dan je tijd te verspillen aan de laggers. Op zijn best krijgen we nog iets van een dubbele top in 2025 maar niet voordat we eind dit jaar ergens een flinke reset krijgen. Daarom wil ik eind dit jaar sowieso uitstappen. Uiteraard laat ik me deze keer wel lijden door de stochastic RSI op de weekly, fear and greed en pi cycle top. Dit is hoe ik over de huidige markt denk. Veel mensen zullen teleurgesteld worden die een full blown altseason verwachten. Pas als de institutionele beleggers nu massaal gaan instappen en het niet bij mooie gedachtes en praatjes blijft, dan alleen zie ik Bitcoin door de 100k knallen en krijgen we wellicht een normale cycle met een top in augustus/oktober 2025. Ik dacht ik vertel jullie even hoe ik erover denk. Mand.
Je vergeet xrp.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:21
XRP gaat de Dollar vervangen!!
Sterker nog!:

Het wordt onze Digital World Currency..

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
elektriekert schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:01:
[...]

XRP gaat de Dollar vervangen!!
Sterker nog!:

Het wordt onze Digital World Currency..
Feit!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:10
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8pb3y6.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Morgen het land uit. Ik heb de Trezor en de seeds ergens op een geheime plek in huis verstopt waar niemand zou gaan kijken. Ik heb wel geluk dat ik die plek heb, want mijn buren hebben dat niet. :9

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uKsJ-3BSdowNMlLuTC56ALEvV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vHif5AhhBGTaNBf0yn7gaE53.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXK9gn-KOTc6XQHjUYtQh4KCn_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door knakworst op 07-05-2024 22:08 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:49
Wispe schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:58:
Morgen het land uit. Ik heb de Trezor en de seeds ergens op een geheime plek in huis verstopt waar niemand zou gaan kijken. Ik heb wel geluk dat ik die plek heb, want mijn buren hebben dat niet. :9
Het kan niet anders dan dat jij een geheim opbergvak in jouw trap hebt!

Stack Sats

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:58:
beste verstopplek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWdyN-Z0wGAxlKQyL_IMv_DlSPc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MN0uY04tM1DUoLc8er61nliD.png?f=user_large

nothing stops this train

• zwembroek
  • Nu online
DJ-Promo schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:09:
Astar blijft hier gewoon in staking. Is maar een fluf en wanneer je het niet verwacht gaat ie moon. Gok paar weken nadat Zwembroek de handdoek in de ring heeft gegooid.
I take one for the team.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Het is de laatste tijd hier weer wat rustiger aan het worden en voor m'n gevoel wordt het sentiment ook wat negatiever. Past goed bij de disbelief fase waarin we ons nu bevinden.

Ben benieuwd hoe lang ons geduld nog op de proef wordt gesteld voordat we gaan knallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2M-e_NQAmHCvBGzisqgqQpD-EY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jjuiqsbq8JEUnQBkeXyj8Pjg.jpg?f=user_large

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:05

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Numbers schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:23:
Het is de laatste tijd hier weer wat rustiger aan het worden en voor m'n gevoel wordt het sentiment ook wat negatiever. Past goed bij de disbelief fase waarin we ons nu bevinden.

Ben benieuwd hoe lang ons geduld nog op de proef wordt gesteld voordat we gaan knallen.

[Afbeelding]
Nee joh, we zitten op de laatste dip voor optimisme.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:52
Aeronaut schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:27:
[...]

Nee joh, we zitten op de laatste dip voor optimisme.
Idd. Die pump vorig voorjaar was disbelieve

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe als je hier je adres even post gaat niemand het vinden. O-)

Kan ik nog net mee doen. Ben na het weekend ook weer terug naar huis.

Ohhhh shit, OPSEC faillll. Dan moet ik maar oppassen voor het geluid van boormachines B)
Alleen BTC maxi graag, ik heb (bijna) geen drek.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• elektriekert

[Afbeelding]
Zelfs niemand hapt meer naar mijn XRP grapje

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:31

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gipsy King
elektriekert schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:08:
[...]

Zelfs niemand hapt meer naar mijn XRP grapje
Ik wou brad garlinghouse all taggen :9

https://newsbit.nl/nieuwe...-deadline-sec-verstreken/

[ Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 08-05-2024 07:41 ]

• anti elppa
beetje boring allemaal. Best bijzonder als je ziet dat ETF's maandag ook positief waren, zelfs grayscale. Verder nog wat andere grote kopers. Verder zie je dat veel whales enorm gestacked hebben afgelopen week.

Je zou zeggen dat er een enorme paal omhoog moet komen binnen 1 a 2 dagen. Toch ben ik er nog niet 100% gerust op

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07:01
Grayscale heeft de aanvraag voor een ETH ETF ingetrokken.

https://cointelegraph.com...m-futures-etf-application

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:59
Het is de laatste tijd hier weer wat rustiger aan het worden en voor m'n gevoel wordt het sentiment ook wat negatiever. Past goed bij de disbeliefcomplacency fase waarin we ons nu bevinden.

[Afbeelding]
FTFY :+

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
Een FUTURES ETF, daar zit niemand op te wachten die zijn er genoeg helaas.

• anti elppa
JoebarRC schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:23:
[...]

Een FUTURES ETF, daar zit niemand op te wachten die zijn er genoeg helaas.
idd, totaal niet nieuws waardig ook

• Numbers
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:17:
beetje boring allemaal. Best bijzonder als je ziet dat ETF's maandag ook positief waren, zelfs grayscale. Verder nog wat andere grote kopers. Verder zie je dat veel whales enorm gestacked hebben afgelopen week.

Je zou zeggen dat er een enorme paal omhoog moet komen binnen 1 a 2 dagen. Toch ben ik er nog niet 100% gerust op
Precies, die bal gaat een keer omhoog schieten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6LZ4HuO9N4urgM8_oGynRUZGIo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9HbPOVWtDEQP4rrQP9Eshapd.jpg?f=user_large

• Masstje
  • Laatst online: 12-11 08:39

Bijzonder toch, accumuleren op dit prijsniveau.

Denk dat de retails toch wat bang zijn om zelfde situatie tegen te komen zoals vorige (april ‘21) toen we een eerste keer de 60k tikten om daarna naar 35k terug te zakken.

Moet eerlijk zijn, had me er toen ook laten ‘aan vangen’ en men eerste maanden stevig in het rood gestaan.

Ik denk dat we binnenkort een immense god candle gaan zien en dat velen de boot zullen missen door te wachten op de -50% dip van de ath.

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HqVJAPYsu2OCen9-E9IrbdAj-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ibiizkVQcHMqCNyMf0Et07bB.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:03
Masstje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:33:
[...]

Denk dat de retails toch wat bang zijn om zelfde situatie tegen te komen zoals vorige (april ‘21) toen we een eerste keer de 60k tikten om daarna naar 35k terug te zakken.

Moet eerlijk zijn, had me er toen ook laten ‘aan vangen’ en men eerste maanden stevig in het rood gestaan.

Ik denk dat we binnenkort een immense god candle gaan zien en dat velen de boot zullen missen door te wachten op de -50% dip van de ath.
Retail moet eerst goed overtuigd worden dat we in een bullrun zitten, dus zo rond de 80k zou ik zeggen. Dan kunnen ze mooi weer verkopen in de volgende bear market.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Masstje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:33:
[...]

maar we zijn elders in het ritje.

even globaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Zo2q2t2SSRqPRErcAlkLblzcMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1oLEc3tUBW45YJL8WnruB68M.png?f=fotoalbum_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Bitcoin Gets A ‘Monster’ Whale Boost With $1.2 Billion ETF Purchase

nou.. 0.22% van hun porto is dus nu in BTC ETF's.

• anti elppa
Aeronaut schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:41:
[...]

even globaal

[Afbeelding]
yes volledig andere plek waar we nu zijn. Totaal niet te vergelijken ook

• elektriekert

Manipulaasie!

• anti elppa
nehhh die kaart trek ik niet snel, dat laat ik over aan A87.

Denk dat het vooral leverage trading is wat je nu ziet. margin price ook iets onder spot. Spot volume erg laag

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:33

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Masstje
  • Laatst online: 12-11 08:39
Aeronaut schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:41:
[...]

even globaal

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZdkwOE1JwpGPXscP6FYCZ6yjJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5tAXwPGyUC56Ds25cOOkJZFq.jpg?f=fotoalbum_large

Rekening houdend met de tijd in de cylce is dit inderdaad niet te vergelijken.
Heb het meer over het segement - de denkwijze van het grote gepeupel.

Only time will tell

• Gipsy King

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Nopheros schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:36:
[...]

Retail moet eerst goed overtuigd worden dat we in een bullrun zitten, dus zo rond de 80k zou ik zeggen. Dan kunnen ze mooi weer verkopen in de volgende bear market.
Het is N=1 maar ik heb één collega die vanaf 30K al aan het twijfelen is om in te stappen. Ik verwacht ook dat deze collega ergens tussen de 80-90K gaat instappen.

Wat de top gaat zijn, daar waag ik mij niet meer aan. Vorige bullrun was ik redelijk overtuigd van die 100K. Zo erg dat ik een "virtuele tattoo" heb genomen in de vorm van een username. Is ook niet helemaal lekker uitgepakt :9

• Nopheros
BTC100K2021 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:30:
[...]

Het is N=1 maar ik heb één collega die vanaf 30K al aan het twijfelen is om in te stappen. Ik verwacht ook dat deze collega ergens tussen de 80-90K gaat instappen.

Wat de top gaat zijn, daar waag ik mij niet meer aan. Vorige bullrun was ik redelijk overtuigd van die 100K. Zo erg dat ik een "virtuele tattoo" heb genomen in de vorm van een username. Is ook niet helemaal lekker uitgepakt :9
Snelle fix, maak er 2024 van en het klopt perfect :9

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

En weer een laatste kans om ethereum op te pikken onder de 3.000.

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

2023 tot 2026 matige bull. Dan een flinke crash en lange bear. 2032 tot 2035 mega bull. Kunnen we dan in 2035 met pensioen.
Het beleid van de centrale banken zorgt m.i. voor een verstoring van deze conjuncturele bewegingen die we afgelopen decennia hebben gezien.

https://fred.stlouisfed.org/series/M1SL

Iedereen wacht totdat de FED de rente gaat verlagen, ondertussen hebben we nog steeds een inversed yield curve, dus een recessie is nog steeds niet van tafel.

https://fred.stlouisfed.org/series/T10Y2Y

Maar de sterkste assets worden het minst of niet geraakt. De aandelentoppers staan op een all time high. En dat is logisch, zij kunnen het goedkoopste financiering aantrekken (als ze dat al nodig hebben met dergelijke kasposities), hebben pricing power en als dan her en der concurrenten wegvallen komen ze zelfs sterker uit.

Dat geldt ook voor BTC. Onder de (kleine) hodlers is de stijgende lijn weer ingezet:
https://www.lookintobitco...es-greater-than-0-01-btc/
https://www.lookintobitco...ses-greater-than-0-1-btc/
https://www.lookintobitco...esses-greater-than-1-btc/

Ben het wel eens met je t.a.v. de alts. De liquiditeit voor de alts kan deze run wel eens tegenvallen en die liquiditeit moet ook nog eens worden verdeeld onder veel meer muntjes. Uiteraard kun je nog steeds de goeie te pakken hebben en een 100x doen. De tijd van gratis geld is voorbij, retail heeft mogelijk ook even niet de middelen om een 10K YOLO buy in SHIBA te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-05-2024 10:55 ]

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:45:
En weer een laatste kans om ethereum op te pikken onder de 3.000.
Haha nou, volgens Benjamin is er een grote kans dat 'ie nog terugzakt naar 1200, want "ETH/BTC is breaking down" :')

• Nopheros
Guere schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:11:
[...]

Haha nou, volgens Benjamin is er een grote kans dat 'ie nog terugzakt naar 1200, want "ETH/BTC is breaking down" :')

[Twitter]
Heb je ook geen youtube voor nodig eigenlijk, de ETH/BTC grafiek daalt alleen maar in de afgelopen 2 á 2,5 jaar. De reden dat ik ETH heb verkocht deze week voor BTC. Had ik dat 2 jaar geleden maar gedaan ;w

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Wiley99 schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:27:
Als we dan toch semi off topic zijn: @nexo card gebruikers, even opletten: Nexo heeft er afgelopen weekend een repayment fee van 1% ingefietst en er zijn wat relletjes op Reddit en Telegram over het feit dat het vrij onzichtbaar en slecht gecommuniceerd is.
Even afwachten of het stand houdt, maar kort door de bocht lijken we nu effectief nog maar 1% cashback te hebben (bij Platinum tier).

(NB: bij 'repay' lijkt het nog steeds alsof je met 0 fee kan terugbetalen. Als je echter in transacties kijkt zie je een nieuwe fee van 1%).

Dompertje, lijkt een beetje een dick move terwijl ze normaal toch wel oké communiceren.
Er werd gisteren gecommuniceerd dat deze change bij de Nexo kaarten ongedaan wordt gemaakt.
En iedereen die kosten betaald heeft in de afgelopen maand, krijgt die in de komende week integraal terug.

Helemaal mooi :)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Guere schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:11:
[...]

[Twitter]
Benjamin wordt veel gehaat om zijn ETH voorspellingen, maar die haters ontlenen de hopium voor een nieuwe run aan dezelfde charts die Cowen gebruikt.

Long term is hij bullish op ETH.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Dit is de mail trouwens:
quote: Nexo
At Nexo, we prioritize effective community dialogue above all else. Designed to provide an exceptional experience, our platform is crafted with your needs in mind.

We are no strangers to adapting our robust and flexible business model. This enables us to respond to market dynamics and valuable community feedback in an effective and timely manner.

We have made the decision to update our repayment policy returning it to our tried-and-tested approach before April 12, 2024.

Remuneration Process and Eligibility:

All clients who have initiated a voluntary credit line repayment during the period from April 12, 2024, at 08:25 UTC to May 7, 2024, at 14:06 UTC are eligible for remuneration.

• Timing: Eligible users will receive remuneration for repayment fees collected under the revised repayment policy between April 12, 2024, at 08:25 UTC and May 7, 2024, at 14:06 UTC. These remunerations will be processed within the next seven calendar days.
• Transaction Details: Each remuneration will be made through a cumulative deposit transaction in its USDx equivalent. This ensures clarity and transparency in the process.
• Currency Type: Remunerations will be made in the USDx equivalent of the deducted repayment fees, maintaining consistency.

Within the next seven days, you will receive an email notification confirming the completion of the remuneration process. Further details will be provided in your Nexo Account.

Our dedication extends beyond listening; we act decisively based on your input while maintaining the sustainable practices that have historically distinguished Nexo in the industry.

These updates reflect our community's valuable input, underscoring our commitment to delivering seamless products and solutions and communicating them transparently.

We thank you for your continued trust. If you have any questions, please do not hesitate to contact our Support Team.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:28
Slonzo schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:34:
[...]

Er werd gisteren gecommuniceerd dat deze change bij de Nexo kaarten ongedaan wordt gemaakt.
En iedereen die kosten betaald heeft in de afgelopen maand, krijgt die in de komende week integraal terug.

Helemaal mooi :)
Nice! Door die change had ik mijn Renegade kaartje maar geactiveerd. Nu twijfelen of ik meer vertrouwen heb ik in iets minder dan 2% van Nexo die ik ken of 5% van Renegade die uit de lucht komen vallen.

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
[...]

Zo ken ik ook een hoop twijfelaars.. En inderdaad, pas als BTC weer op een ATH staat bellen ze me met de vraag of ze nu dan eindelijk moeten instappen 8)7

De afgelopen jaren is de wereld een aantal keren op z'n kop gezet door corona, oorlogen, etc.. Dat heeft grote invloed gehad op de financiele markten en ook op BTC. Gebeurtenissen in de toekomst kun je natuurlijk niet voorspellen, maar als alle oorlogen en apepokken zich een poosje rustig houden, ben ik voor de nabije toekomst echt wel postief over BTC.

Ook leuk om te zien: In het dagelijkse leven zien we steeds meer mensen zich bewust worden van geldontwaarding. In onze winkel schieten de contante betalingen ineens weer omhoog. Een goede eerste stap om los te weken van het 'systeem' naar mijn idee.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Amens schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:57:
[...]

De afgelopen jaren is de wereld een aantal keren op z'n kop gezet door corona, oorlogen, etc.. Dat heeft grote invloed gehad op de financiele markten en ook op BTC. Gebeurtenissen in de toekomst kun je natuurlijk niet voorspellen, maar als alle oorlogen en apepokken zich een poosje rustig houden, ben ik voor de nabije toekomst echt wel postief over BTC.
Juist als de derde wereldoorlog uitbreekt ben ik "positief" over Bitcoin. Dat betekent een hele diepe dip met een enorme stijging in de jaren daarna. Het is niet voor niets decentraal geld.

Of ik dat ook op die manier wil zien gebeuren is iets waar ik uiteraard niet positief over ben.
Ook leuk om te zien: In het dagelijkse leven zien we steeds meer mensen zich bewust worden van geldontwaarding. In onze winkel schieten de contante betalingen ineens weer omhoog. Een goede eerste stap om los te weken van het 'systeem' naar mijn idee.
En een slechte stap als je mensen naar digitaal geld wil krijgen.

Dat zit wel Schnorr.

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

Zo ken ik ook een hoop twijfelaars.. En inderdaad, pas als BTC weer op een ATH staat bellen ze me met de vraag of ze nu dan eindelijk moeten instappen 8)7

Zou dat laatste niet zijn omdat mensen minder te besteden hebben na aftrek van vaste lasten? Geld uit de muur trekken en alles cash afrekenen zorgt voor meer inzicht in je uitgaven. Maar indirect hebben ze inderdaad dan de geldontwaarding door.

De standaard truc bij mensen met geldproblemen: een kasboekje bijhouden.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Masstje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:18:
[...]

[Afbeelding]

Rekening houdend met de tijd in de cylce is dit inderdaad niet te vergelijken.
Heb het meer over het segement - de denkwijze van het grote gepeupel.

Only time will tell
Wie weet als de corona vrijeval er niet was hoe het grafiek dan verliep, momentum was er wel.

• Bushalte
[...]
Uiteindelijk niemand die het weet. Maar inderdaad, velen gingen er vanuit dat die 100K er wel aan ging. Omdat dat niet gebeurd is, is men nu voorzichtiger. En misschien dat de top daarom wel doorschiet naar veel meer dan verwacht.
Je kan sowieso je naam veranderen naar BTC420K2025, als is het maar is het maar omdat dat gewoon een heerlijke meme geworden is :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Kol Nedra
  • Nu online
Stukfruit schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 12:05:
[...]

Juist als de derde wereldoorlog uitbreekt ben ik "positief" over Bitcoin. Dat betekent een hele diepe dip met een enorme stijging in de jaren daarna. Het is niet voor niets decentraal geld.

Of ik dat ook op die manier wil zien gebeuren is iets waar ik uiteraard niet positief over ben.

[...]

En een slechte stap als je mensen naar digitaal geld wil krijgen.
ik betaal met beide, mijn melk, vlees, kaas en eieren koop ik met cash bij de lokale boer. als ik naar Aldi ga en moet tanken enzo betaal ik met een crypto kaart voor cashback.

nothing stops this train

Verwijderd

let op mensen, de zksync airdrop is nu zeer dichtbij

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 20:10

raq

[...]

...
Daar geef ik geen adviezen meer over, ik vertel ze enkel wat ik doe op dat moment (kopen, wachten of verkopen). Vaak zit ik in de verkoopstand als men het komt vragen.
De afgelopen 2 bears heb ik wel een bericht gestuurd naar een paar 'vragers' dat de BTC 66% in de aanbieding is t.o.v. een paar maanden eerder. Met daarbij de opmerking dat er fundamenteel niets veranderd is aan BTC. Maar dan durven de meeste niet te kopen, komt niet uit, nog ff wachten, enz.
Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 12:59:
let op mensen, de zksync airdrop is nu zeer dichtbij
Al meer bekend over de voorwaarden? Heb vorig jaar wel wat lopen slepen met eth op dat netwerk om mogelijk in aanmerking te komen.

De tijd leert of het tij keert

Verwijderd

raq schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:06:
[...]

Daar geef ik geen adviezen meer over, ik vertel ze enkel wat ik doe op dat moment (kopen, wachten of verkopen). Vaak zit ik in de verkoopstand als men het komt vragen.
De afgelopen 2 bears heb ik wel een bericht gestuurd naar een paar 'vragers' dat de BTC 66% in de aanbieding is t.o.v. een paar maanden eerder. Met daarbij de opmerking dat er fundamenteel niets veranderd is aan BTC. Maar dan durven de meeste niet te kopen, komt niet uit, nog ff wachten, enz.

[...]

Al meer bekend over de voorwaarden? Heb vorig jaar wel wat lopen slepen met eth op dat netwerk om mogelijk in aanmerking te komen.
Steeds meer rumours, maar dit soort projecten gaat het altijd om het aantal transacties, volume en paar maanden activiteit,

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51

Darrell

Fiat moonboy

Morgen donderdag dus dan kunnen we weer up. Valt dit jaar overigens samen met hemelvaart. Moon.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

mag al vandaag hoor..

• Ray_
  • Laatst online: 09:45
Darrell schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:15:
Morgen donderdag dus dan kunnen we weer up. Valt dit jaar overigens samen met hemelvaart. Moon.
Ben je nieuw hier ofzo? We don't do that at donderdag.

• Gipsy King
Darrell schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:15:
Dan gaat ie naar de maan toch ? Toch ? TOCH ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zubTlmc5kpqdvEqSWyN7ISjTMcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6jpEmcfrCun7rGG56cfYBWZZ.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Nu online
Even een kleine waarschuwing voor de mensen met Sui. Sui will release the largest amount of tokens this month. The project is expected to unlock almost one billion tokens for its Series A and Series B investors, early contributors, the Mysten Labs treasury and its community reserve on May 31.

The tokens are worth around $1.15 billion at the time of writing.

Daarnaast zijn er nog maar 23% in circulatie.

• BTC100K2021

BTC100K2021

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0nBw9UIwa3JBI8iNyFmB39CLGQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WPKCbOQLKNw29Ekw58S996RL.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6WkfPdE_VNTWKsoYiBk7jGIims=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7jQc14n8GTWBibpkB3pwURIz.gif?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:46:
[...]

Ben je nieuw hier ofzo? We don't do that at donderdag.
Is al een paar weken zo. Wel met je tijd meegaan.

• Gipsy King
Zojuist toegevoegd bij Bitvavo :

https://coinmarketcap.com/currencies/sweat-economy/

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:31
Valt ineens wel weer mee met de fomo hier. Vreemde emotie toch

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• FrambozenTaart
  • Niet online
When in doubt; hodl.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:55:
Toch nog een NEROX airdrop geregeld voor mezelf en alle stakers die al voor staking v3 dus in v2 deelnamen bij Neurolauncher. Thank me later.
[Afbeelding]
Hmm, het zou al zover moeten zijn toch? Waar zou ik NEROX moeten tegenkomen?

Ik heb wel PINK in m'n polkawallet. Wasdahdan?

5.2.1.3 dApp Staking V3 AirDrop
With the upcoming Astar Network dApp Staking V3 update, 1,000,000 NEROX tokens have been reserved for an AirDrop in our campaign. Stakers participating in the Neurolanche dApp staking program will benefit from this AirDrop based on the amount of ASTR staked and the number of ERAs.

Ah, https://www.neurolanche.com/ vertelt het:
June 2024
Token NEROX airdrop
NEROX listing on Exchanges

Nog even wachten dus voor we rijk zijn...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIfAqSig3F21DDBzFM4Te0TimLM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P6ow836e4UpjV9qcp1ddoMWS.png?f=user_large

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Nopheros tijd? Geld toch? Of doe ik het verkeerd?

Het was lekker rustig bij de Bruna vandaag. Denk wel dat ik @MicroWhale zag.... :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• elektriekert
resusaapje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 15:52:
[...]

Hmm, het zou al zover moeten zijn toch? Waar zou ik NEROX moeten tegenkomen?

Ik heb wel PINK in m'n polkawallet. Wasdahdan?

5.2.1.3 dApp Staking V3 AirDrop
With the upcoming Astar Network dApp Staking V3 update, 1,000,000 NEROX tokens have been reserved for an AirDrop in our campaign. Stakers participating in the Neurolanche dApp staking program will benefit from this AirDrop based on the amount of ASTR staked and the number of ERAs.

June 2024
Token NEROX airdrop

Nog even wachten dus voor we rijk zijn...
Dus ik moet op de Neurolanche dapp gaan staken voor die gure muntjes?
Check

• elektriekert
Ik heb in wat etappes die één uur durende video van @anti elppa Saylor bekeken.

Über boelliesj!
Iets anders kan je dan niet zijn.

• resusaapje

resusaapje

h less

elektriekert schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:23:
[...]

Dus ik moet op de Neurolanche dapp gaan staken voor die gure muntjes?
Check
Isse siempel!

Nog mooier: heb je oooooit je astrtjes bij ze gesteekt, krijg je oooook neroxjes. Heb ome zwemboksem voor je geroggeld! d:)b

• elektriekert
resusaapje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:33:
[...]

Isse siempel!

Nog mooier: heb je oooooit je astrtjes bij ze gesteekt, krijg je oooook neroxjes. Heb ome zwemboksem voor je geroggeld! d:)b
Maar dat heb ik nog niet... :9

• kernie
  • Laatst online: 10:39
Gekke ADA spike opeens?

PS5

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Viel te verwachten, ik heb gisteren al mijn Cardano en nog een hoop andere shitcoins ingeruild om aan de mijlpaal van 100 BTC te geraken.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Fk1pucb-bMwAAAAM/its-just-what-i-expected-ella-payne.gif

Nog maar 99.9999 BTC te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Slonzo op 08-05-2024 17:39 ]

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

resusaapje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 15:52:
June 2024
Token NEROX airdrop
Ik ga er van uit dat deze niets te zien heeft met die NEROX rotzooi op ETH?

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:25
Nog ff dit. YouTube: Stil En Lekker Rustig

Enjoy

• Gipsy King

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJKYCHmettckSHj8pQvO-meaEns=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MPu5eTLFAbfMuB5W1RLRpPbJ.webp?f=user_large

[ Voor 60% gewijzigd door Gipsy King op 08-05-2024 19:54 ]

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:25
@Gipsy King und. en lb

[ Voor 6% gewijzigd door pletter op 08-05-2024 19:50 ]

• zwembroek
  • Nu online
Doe mij daar ook een snuif van. Wordt een mooie avond dan kan ik je vertellen.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Goed bezig. 0.1 btc vergoeding om 0.22 te versturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ly0giU6WWIfioFkh8Dmyn9ge7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2wtQYKbNrreufFVgcC7lKO9.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

En 1 big mac: 200 dollar. Dan kloppen die koersdoelen wel.

• Pinsa
  • Nu online
TRB zit ook alweer een week te pumpen, waarom zit ik altijd in de verkeerde coins :?

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:46
Nopheros schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:36:
[...]

Zou retail dan nu nóg niet doorhebben dat er sprake is van vierjaarlijkse cycli?

En je moet nogal wat retail hebben om al die zakken van Taro, Slux, Don, Raq, Ray etc over te nemen.

Als ik nu nog niet ingestapt was zou ik Googlen en zien dat ik even een ruim jaar moet wachten.

Zouden de greater fools niet gewoon op zijn?

Maktub

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:40
MrMrq schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:24:
[...]

Zou retail dan nu nóg niet doorhebben dat er sprake is van vierjaarlijkse cycli?

En je moet nogal wat retail hebben om al die zakken van Taro, Slux, Don, Raq, Ray etc over te nemen.

Als ik nu nog niet ingestapt was zou ik Googlen en zien dat ik even een ruim jaar moet wachten.

Nee, want als je nu zou googlen dan zie je dat we normaal gesproken over 6-18 maanden de piek hebben. En dat is wanneer de FOMO begint.
120k-420k targets voor BTC worden genoemd, dus beter nu vast wat kopen...
And so it begins.

• Numbers
  • Niet online
MrMrq schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:24:
[...]

Dan heb je de gemiddelde retail te hoog zitten. Ken er een paar die vorige cyclus zijn ingestapt, maar toen we het eerder dit jaar hadden over de halving werd ik toch raar aangekeken. Laat staan de 4 jarige cyclus, bear en bull markets. Hun portefeuille stond nog zwaar onder water, niks bijgekocht in de dip, nee we zien wel waar het schip strand. "Heb het voor mezelf al afgeschreven", en "kan het nu alleen maar meevallen".

• resusaapje

resusaapje

h less

Slonzo schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:43:
[...]

Ik ga er van uit dat deze niets te zien heeft met die NEROX rotzooi op ETH?
Klopt. Nooit toch?

• Nopheros
Voor de Nexo gebruikers, Nexo heeft sinds vandaag een soort spaar actie de komende 5 weken waarbij je Nexo tokens krijgt naarmate je de onderdelen van de website gebruikt.

Zal vast niet veel geld opleveren maar ik was zelf sowieso al van plan wat fiat/crypto te sturen en dit vast te zetten voor wat rente. Komt prima uit.

• juiced01
  • Laatst online: 14:33
Pfoee voor veel alt coins ook een extra bijkoop moment? :)

• MrMrq
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7udpwKpGQx3kZXp1csLljL0qRoQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/krZf6RSiNtJTOmunH3uFuYXl.jpg?f=user_large

Van harte, @resusaapje !

Maktub

• Bushalte
Gefeliciteerd @resusaapje *O*

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:49
@resusaapje gefeliciteerd! Blaas jij de rode kaarsjes uit?

Stack Sats

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKAvzfrckHKk_3CHz1fR3MjTpQg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tQneanXyBAWLtbCpErTzc1Wp.jpg?f=fotoalbum_large

Gefeliciteerd! @resusaapje 🎂

• MrMrq
Altijd de vingers…

Maktub

Pagina: 1 ... 144 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!