JUST IN: 🇺🇸 SEC to file lawsuit against Robinhood's crypto business, issuing a Wells Notice to the company.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 6 mei 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Aan je nickname te zien heb je in ieder geval een goede muzieksmaak. Standje 10 en vandaag maar niet meer kijken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Etfs be like sell the dip.Kol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:17:
Nog 13 minuten dan worden ze wakker, 6 cent soon!
https://www.quotenet.nl/f...ken-lamborghini-vastgoed/
Bitcoin - A weapon of mass disruption
We zien hier groene beren op de weg.Nopheros schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:43:
Ik begrijp dat de 5 min weer een rode candle aan het printen is?
N = 1Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:27:
Nieuwe cryptorijken kopen geen Lambo's, maar vastgoed, blijkt uit studie![]()
https://www.quotenet.nl/f...ken-lamborghini-vastgoed/
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vanavond 20:03 is afgesproken geloof ikthierry1982 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:46:
Waar blijft die mega pump?
[ Voor 56% gewijzigd door Nopheros op 06-05-2024 17:20 ]
Bij 93% mag je wel een maxi noemen, nice!!!Nopheros schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:17:
Zojuist ETH verkocht voor Bitcoin, pf bestaat nu voor 93% uit Bitcoin
[Afbeelding]
ik zit denk rond de 70%-75% bagholder for-LIFE
nothing stops this train
Tenzij 93% de nieuwe 100% is, is dat nog altijd 7% aan shitcoins en dus allesbehalve maxiKol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:33:
Bij 93% mag je wel een maxi noemen, nice!!!
"What's the second best? There is no second best." - Anonymous BTC MaxiWhat Is Bitcoin Maximalist?
Bitcoin maximalism is an idea that Bitcoin is the only valuable cryptocurrency in existence.
In fiat500 waarde is het aandeel niet btc niet eens de wielmoeren van de auto.. kan prima maxi zijn in waardeSlonzo schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:41:
[...]
Tenzij 93% de nieuwe 100% is, is dat nog altijd 7% aan shitcoins en dus allesbehalve maxi
[...]
"What's the second best? There is no second best." - Anonymous BTC Maxi
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Het wordt vanzelf 93%Kol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:33:
[...]
Bij 93% mag je wel een maxi noemen, nice!!!
ik zit denk rond de 70%-75% bagholder for-LIFE
Aeronaut schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:45:
[...]
In fiat500 waarde is het aandeel niet btc niet eens de wielmoeren van de auto.. kan prima maxi zijn in waarde
Geloof je niet meer in ETH?Nopheros schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:17:
Zojuist ETH verkocht voor Bitcoin, pf bestaat nu voor 93% uit Bitcoin
[Afbeelding]
De waarde van m'n pf in BTC wordt elke maand minder, na 3 jaar shitcoins aanhouden ben ik er klaar mee eigenlijk.
Wanneer ik m'n doel van 1 BTC bereikt hebt ga ik wel wat speelgeld opzij leggen om de hype coins proberen te kopen maar tot dan koop ik geen alts meer.
93% BTCSlonzo schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:41:
[...]
Tenzij 93% de nieuwe 100% is, is dat nog altijd 7% aan shitcoins en dus allesbehalve maxi
[...]
"What's the second best? There is no second best." - Anonymous BTC Maxi
7% euro (shitcoin voor betalen rekeningen etc)
dit lijkt mij een prima verhouding
nothing stops this train
Ahja snap hetNopheros schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:55:
[...]
De waarde van m'n pf in BTC wordt elke maand minder, na 3 jaar shitcoins aanhouden ben ik er klaar mee eigenlijk.
Wanneer ik m'n doel van 1 BTC bereikt hebt ga ik wel wat speelgeld opzij leggen om de hype coins proberen te kopen maar tot dan koop ik geen alts meer.
Ik zit op 77% BTC, 21% ETH en de rest shit. Vind ik wel prima zo.
Ofzo, weet ik veel.
Ik doe maar wat joh
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Baas boven baas.Darrell schreef op maandag 6 mei 2024 @ 18:36:
Ik zit gewoon op de bank.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hey kerel!Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:32:
[...]
Dat is zeker waar. Geen mogelijkheid tot alsnog een vette buy high. Dit zit nu locked in. Voor de goede orde. Ik heb niet alles afgelost. Ik heb nog een klein stukje bankspaarhypotheek over.
Het afgelopen jaar is best heftig geweest voor mij. Een scheiding met kind gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik heb in de run van 2017 en 2021 ook al delen hypotheek afgelost. Dat zorgde ervoor dat ik nu met een maximale lening het huis kon overnemen. En m'n ex-partner ook weer wat heeft kunnen kopen. Dat is al vrij uniek in deze tijd. Ga maar eens als alleenstaande zonder vermogen een koophuis zoeken.
Maargoed, zo zag ik mijn maandlasten van de €500 die we hadden zien oplopen tot zo'n €1300. En die mag je in je eentje ophoesten. Nu ga ik terug naar ongeveer €250 p.m. Dus tja...
Niet al de berichten mee gekregen, aangezien ik een tijdje offline was. Echter zag ik dit bericht en heb besloten terug te scrollen, dus excuses voor de trage reactie.
Maar kerel, grandioos veel respect voor jou! Er hebben hier meer mensen met dit spreekwoordelijke bijltje gehakt ( scheiding ed), ik ben hier dus ook 1 van.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het natuurlijk allemaal kut is en bla bla bla, maaaaarrrrrr…..
Geloof mij, wanneer jij straks door de tijd heen papa tijd hebt en je met die kleine dingen kan ondernemen, zonder iedere keer op je rekening te hoeven kijken. Leuke dingen met hem doen ( en nee dat hoeft niet alleen maar geld te kosten )
Vervolgens je ex helpen aan een huis, zodat je jezelf in de spiegel aan kan kijken, zonder na te hoeven denken dat je kind het bij mama super slecht heeft. Kerel dan ben je een grote!
Menigeen heeft hier een doel, voor velen is een doel om de maandlasten te verlagen. Vervolgens heb jij dat nu al gedaan, terwijl je nog maar net opnieuw bent opgestart.
Kerel chapeau en een diepe buiging vanuit mijn kant
UberLurker Departement #GG.
Mooie reactie weer kerel!Skrunsies schreef op maandag 6 mei 2024 @ 19:16:
[...]
Hey kerel!
Niet al de berichten mee gekregen, aangezien ik een tijdje offline was. Echter zag ik dit bericht en heb besloten terug te scrollen, dus excuses voor de trage reactie.
Maar kerel, grandioos veel respect voor jou! Er hebben hier meer mensen met dit spreekwoordelijke bijltje gehakt ( scheiding ed), ik ben hier dus ook 1 van.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het natuurlijk allemaal kut is en bla bla bla, maaaaarrrrrr…..
Geloof mij, wanneer jij straks door de tijd heen papa tijd hebt en je met die kleine dingen kan ondernemen, zonder iedere keer op je rekening te hoeven kijken. Leuke dingen met hem doen ( en nee dat hoeft niet alleen maar geld te kosten )
Vervolgens je ex helpen aan een huis, zodat je jezelf in de spiegel aan kan kijken, zonder na te hoeven denken dat je kind het bij mama super slecht heeft. Kerel dan ben je een grote!
Menigeen heeft hier een doel, voor velen is een doel om de maandlasten te verlagen. Vervolgens heb jij dat nu al gedaan, terwijl je nog maar net opnieuw bent opgestart.
Kerel chapeau en een diepe buiging vanuit mijn kant
Ik heb ook niet alles gelezen, maar als ik het goed heb is jouw vadere recent overleden? Gecondoleerd kerel. Wederom een zware pil. Het lijkt alsof jouw niks bespaard blijft. Ik kan alleen maar een diepe buiging maken voor hoe jij overeind blijft. Stekte, er moeten voor jou ook ooit betere tijden aanbreken. Dat is je heel erg gegund! Je hebt je hart op de juiste plek!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dan ben je hier verkeerd.Darrell schreef op maandag 6 mei 2024 @ 18:36:
Ik zit gewoon op de bank.
Wij streven middels crypto naar unbanking.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 06-05-2024 20:12 ]
Maktub
PS5
kernie schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:16:
Oprecht mooi om te zien hoe "onbekende online mensen" hier het mooiste van de mens laten zien.Steun, liefde, begrip en vriendschap.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tariefniveau Kosten voor Spot Handel
Maker Nemer
Niet-VIP 0,1500% 0,2500%
VIP 1 0,0675% 0,0800%
VIP 2 0,0650% 0,0775%
VIP 3 0,0600% 0,0750%
VIP 4 0,0500% 0,0600%
VIP 5 0,0400% 0,0500%
Supreme VIP 0,0300% 0,0450%
Niet-vip taker and maker was 0,1%, taker gaat dus even 150% omhoog....
Alle euro stortingen, en alle spothandel in euro-paren zijn wel gratis (voor zolang het duurt natuurlijk). Kortom, Bybit alleen voor euro handel gebruiken dus.
Halving dip, kan nog best een maand duren.Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:17:
Wordt ik na een week weer wakker, is er maar bar weinig gebeurd. Hoezo nog geen 80K ?
Of 4, 5. Gewoon nog een half jaar zijwaarts gaan... Zou me niets verbazen.
nothing stops this train
Het duurde even voordat ik las dat het om de fee ging en niet om een feest.knakworst schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:46:
Mocht je de Bybit email gemist hebben, de feestructuur voor spot trading verandert.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 97% gewijzigd door knakworst op 06-05-2024 21:49 ]
Ohio State's commencement speaker was loudly booed after trying to shill bitcoin, which he said he just discovered over the past few months.
— Molly White (@molly0xFFF) 6 mei 2024
he says he took ayahuasca to write the speech
this fucking rules
(video via https://t.co/nJOzUoF62V) pic.twitter.com/oTjIXoD8Jf
heerlijk dit, je moet namelijk altijd het tegenover gestelde doen wat de meerderheid doet, keep stack'n
hier de speaker zelf:
I finally have the answer to this question.
— Salvation ⚡️ (@btcSalvation) 7 mei 2024
The answer is...IQ
Source:pic.twitter.com/kZ4mcTLsAt https://t.co/ijJSdMk5ZD
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 07-05-2024 09:22 ]
nothing stops this train
Daarom schijt ik op het tapijt en drink ik puur looizuur.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:02:
[...]
je moet namelijk altijd het tegenover gestelde doen wat de meerderheid doet
Waarom zou je altijd het tegenovergestelde moeten doen als de meerderheid?
Maktub
Als je iets wilt bereiken moet je durven om anders te zijnMrMrq schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:16:
[...]
Daarom schijt ik op het tapijt en drink ik looizuur.
Waarom zou je altijd het tegenovergestelde moeten doen als de meerderheid?
nothing stops this train
zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:12:
Aaaastar, Aaaastar, wat gaan we doen vandaag? Wij gaaan knal-len alleen omhoog of naar bene is de vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven, Aaastar Aaastar, Aaaastar ole.
en bedankt, nu zit ik met een Feyenoord deuntje in mijn hoofd.
zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:12:
Aaaastar, Aaaastar, wat gaan we doen vandaag? Wij gaaan knal-len alleen omhoog of naar bene is de vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven, Aaastar Aaastar, Aaaastar ole.
Afca_020 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:13:
[...]
![]()
en bedankt, nu zit ik met een Feyenoord deuntje in mijn hoofd.
Weekly RSI en monthly RSI op de bodem, prijs op support, een slechtere timing om te verkopen is er niet. Dus tsja, why nut?
Als je er geen vertrouwen meer in hebt why nut?zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:57:
[...]
Weekly RSI en monthly RSI op de bodem, prijs op support, een slechtere timing om te verkopen is er niet. Dus tsja, why nut?
Als ze nu morgen opeens een Astar Pokemon kaart uitbrengen zou dat wel zuur zijn.
Ik heb in ieder geval weer een kleine shitcoin trade van laatst fysiek gemaakt
Kicken! Base-set starters had nog gaver geweestAlpina schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:17:
[...]
Als je er geen vertrouwen meer in hebt why nut?
Als ze nu morgen opeens een Astar Pokemon kaart uitbrengen zou dat wel zuur zijn.
Ik heb in ieder geval weer een kleine shitcoin trade van laatst fysiek gemaakt![]()
[Afbeelding]
Onbetaalbaar helaas. Ik ben hier echt mee opgegroeid maar heb alles weg gegeven toenPHPResource schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:06:
[...]
Kicken! Base-set starters had nog gaver geweest
Dit zijn gewoon 2 setjes voor de kids, als die dezelfde 25 jarige horizon aanhouden (1999-2024) is het misschien ook wat meer waard.
Hier zijn er al veel meer van dus betwijfel het. Maar kunnen ze in ieder geval nog een keer lachen met die ouwe.
Ik betwijfel of over 25 jaar iemand er nog in geïnteresseerd is.. Toevallig zag ik afgelopen Koningsdag nog wat Eric de Noorman boekjes op de rommelmarkt liggen. Niks meer waard..Alpina schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:09:
[...]
Onbetaalbaar helaas. Ik ben hier echt mee opgegroeid maar heb alles weg gegeven toen![]()
Dit zijn gewoon 2 setjes voor de kids, als die dezelfde 25 jarige horizon aanhouden (1999-2024) is het misschien ook wat meer waard.
Hier zijn er al veel meer van dus betwijfel het. Maar kunnen ze in ieder geval nog een keer lachen met die ouwe.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het is niet dat ik geen vertrouwen in Astar heb, maar voor mijn gevoel gaat het niet het altcoin season worden wat men verwacht. Ik denk dat Total 3 ergens piekt tussen de 1.2T en 1.5T. Veel altcoins zullen daardoor achter blijven zoals Ada, Matic, Dot, Astar etc. De aandacht zal vooral uitgaan naar AI, DePin, RWA/Tokenization, memes en gaming. De altcoin markt wordt te groot en de markt wordt overspoeld met tokens. Daarnaast denk ik dat de bull ergens piekt in november/december dit jaar met een max Bitcoin prijs tussen de 85k en 95k. Ethereum zie ik ook niet verder komen dan 6.5k tot 7k. In de komende 6 maanden kan je dus maar beter in de juiste narritives zitten dan je tijd te verspillen aan de laggers. Op zijn best krijgen we nog iets van een dubbele top in 2025 maar niet voordat we eind dit jaar ergens een flinke reset krijgen. Daarom wil ik eind dit jaar sowieso uitstappen. Uiteraard laat ik me deze keer wel lijden door de stochastic RSI op de weekly, fear and greed en pi cycle top. Dit is hoe ik over de huidige markt denk. Veel mensen zullen teleurgesteld worden die een full blown altseason verwachten. Pas als de institutionele beleggers nu massaal gaan instappen en het niet bij mooie gedachtes en praatjes blijft, dan alleen zie ik Bitcoin door de 100k knallen en krijgen we wellicht een normale cycle met een top in augustus/oktober 2025. Ik dacht ik vertel jullie even hoe ik erover denk. Mand.Alpina schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:17:
[...]
Ik heb in ieder geval weer een kleine shitcoin trade van laatst fysiek gemaakt![]()
[Afbeelding]
Ja als je dan toch een gokje op waardestijging wil wagen moet je wel gewoon de PSA 10 kopen.Stokstaart schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:20:
[...]
Ik betwijfel of over 25 jaar iemand er nog in geïnteresseerd is.. Toevallig zag ik afgelopen Koningsdag nog wat Eric de Noorman boekjes op de rommelmarkt liggen. Niks meer waard..
Da’s wel wat meer bearish dan de 125k Bitcoin topper top die je in de toto hebt opgegeven..?zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:23:
[...]
Het is niet dat ik geen vertrouwen in Astar heb, maar voor mijn gevoel gaat het niet het altcoin season worden wat men verwacht. Ik denk dat Total 3 ergens piekt tussen de 1.2T en 1.5T. Veel altcoins zullen daardoor achter blijven zoals Ada, Matic, Dot, Astar etc. De aandacht zal vooral uitgaan naar AI, DePin, RWA/Tokenization, memes en gaming. De altcoin markt wordt te groot en de markt wordt overspoeld met tokens. Daarnaast denk ik dat de bull ergens piekt in november/december dit jaar met een max Bitcoin prijs tussen de 85k en 95k. Ethereum zie ik ook niet verder komen dan 6.5k tot 7k. In de komende 6 maanden kan je dus maar beter in de juiste narritives zitten dan je tijd te verspillen aan de laggers. Op zijn best krijgen we nog iets van een dubbele top in 2025 maar niet voordat we eind dit jaar ergens een flinke reset krijgen. Daarom wil ik eind dit jaar sowieso uitstappen. Uiteraard laat ik me deze keer wel lijden door de stochastic RSI op de weekly, fear and greed en pi cycle top. Dit is hoe ik over de huidige markt denk. Veel mensen zullen teleurgesteld worden die een full blown altseason verwachten. Pas als de institutionele beleggers nu massaal gaan instappen en het niet bij mooie gedachtes en praatjes blijft, dan alleen zie ik Bitcoin door de 100k knallen en krijgen we wellicht een normale cycle met een top in augustus/oktober 2025. Ik dacht ik vertel jullie even hoe ik erover denk. Mand.
Maktub
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/idex/
https://coinmarketcap.com...es/measurable-data-token/
zeg je wanneer je uit BTC stapt? dan gaat blackrock eindelijk kopenzwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:23:
[...]
Het is niet dat ik geen vertrouwen in Astar heb, maar voor mijn gevoel gaat het niet het altcoin season worden wat men verwacht. Ik denk dat Total 3 ergens piekt tussen de 1.2T en 1.5T. Veel altcoins zullen daardoor achter blijven zoals Ada, Matic, Dot, Astar etc. De aandacht zal vooral uitgaan naar AI, DePin, RWA/Tokenization, memes en gaming. De altcoin markt wordt te groot en de markt wordt overspoeld met tokens. Daarnaast denk ik dat de bull ergens piekt in november/december dit jaar met een max Bitcoin prijs tussen de 85k en 95k. Ethereum zie ik ook niet verder komen dan 6.5k tot 7k. In de komende 6 maanden kan je dus maar beter in de juiste narritives zitten dan je tijd te verspillen aan de laggers. Op zijn best krijgen we nog iets van een dubbele top in 2025 maar niet voordat we eind dit jaar ergens een flinke reset krijgen. Daarom wil ik eind dit jaar sowieso uitstappen. Uiteraard laat ik me deze keer wel lijden door de stochastic RSI op de weekly, fear and greed en pi cycle top. Dit is hoe ik over de huidige markt denk. Veel mensen zullen teleurgesteld worden die een full blown altseason verwachten. Pas als de institutionele beleggers nu massaal gaan instappen en het niet bij mooie gedachtes en praatjes blijft, dan alleen zie ik Bitcoin door de 100k knallen en krijgen we wellicht een normale cycle met een top in augustus/oktober 2025. Ik dacht ik vertel jullie even hoe ik erover denk. Mand.
Ja dat valt moeilijk te zeggen zwembroek. Maat van mij zei vorig jaar rond de 80k top en dan 5 jaar Bearmarkt. Ik hoop niet dat die gelijk gaat krijgen maar voorlopig zit die met de top aardig in de buurtzwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:23:
[...]
Zelf denk ik dat die 100k er sowieso aangaat eind dit jaar na een paar maanden consolidatie in de zomer. En AI blijft ook nog steeds een ding volgens mij.
Dus in mijn geval gaat er ook dit jaar wat gecasht worden en dan kijken we in 2025 wel weer hoe het er bij staat…
Dat klopt idd. Maar ik was dan ook uitgegaan van een normale cycle. Nu we naar mijn mening over de helft van de bullrun zijn heb ik de balans opnieuw opgemaakt. Er zijn zoveel factoren die meespelen. Retail blijft ook ver achter en het is nog maar de vraag of die nog massaal gaan komen. Daarnaast zit Bitcoin al boven de 60k en was de weerstand flink boven de 70k. Op de social media is men veel te bullish. Maar ik vind mezelf niet perse bearish. Als total 3 naar 1.5T gaat dan zijn er genoeg tokens/projecten die nog minimaal een x10 of meer gaan doen. Maar ik denk niet dat dit voor alle tokens up only gaat worden zoals in de vorige bull. Als je kijkt naar de macro economische omstandigheden weet ik niet of al die grote institutionele beleggers het wel aandurven om nu in Bitcoin te stappen. Al zullen wij zeggen dat er juist nu geen betere asset is. Ik zag een mooie plaat voorbijkomen over de bullmarkt verwachting. Daaruit was op te maken dat we deze keer een matige bullmarkt krijgen. De volgende moet wel epic gaan worden haha. Misschien is de adoptie er dan echt met de ETF's. Ik zal hem hier zo even posten.MrMrq schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:27:
[...]
Da’s wel wat meer bearish dan de 125k Bitcoin topper top die je in de toto hebt opgegeven..?
voorgaande keren dat de app op #1 stond op appstore:
#1 -> btc piek / datum
8 dec 2017 -> 19.8k / 17 dec 2027
10 mei 2021 -> 64.9k / 14 apr 2021
28 okt 2021 -> 69k / 10 nov 2021
[ Voor 55% gewijzigd door Aeronaut op 07-05-2024 14:18 ]
Best accuraat, easy cheat-sheetzwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
2023 tot 2026 matige bull. Dan een flinke crash en lange bear. 2032 tot 2035 mega bull. Kunnen we dan in 2035 met pensioen.
nothing stops this train
Heel tof deze kaarten brengt me helemaal teug naar mijn jeugdAlpina schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:17:
[...]
[Afbeelding]
Spijt dat ik die kaarten ooit heb weggedaan, ik had zo,n Blastoise kaart van the early’s. Ik was net eens gaan googlen wat die kaarten allemaal waard zijn, je valt er van acterover.. presteren veel beter als sommige alts
Kijk deze Pikachu de duurste ooit:
Ja en offtopic. Mand.Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:31:
Die pokemon onzin is ook maar een dikke ponzi, daar hou ik natuurlijk niet van.
Liever niet.
Deze week belastingteruggave en over 2,5 week vakantiegeld.
Laat maar lekker hangen voor nu
Nopheros schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:57:
[...]
Liever niet.
Deze week belastingteruggave en over 2,5 week vakantiegeld.
Laat maar lekker hangen voor nu
Ja of dat je zo'n fantastische moeder hebt: Jij speelt er toch nooit meer mee, en hup zo 2 schoenendozen aan Pokemon kaarten weggegeven compleet gesorteerd en netjes. Nog niet eens 1 Gulden, gewoon weggegeven. Jaren overgedaan om te verzamelen. Ongekend.Pinsa schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:28:
[...]
Heel tof deze kaarten brengt me helemaal teug naar mijn jeugd![]()
Spijt dat ik die kaarten ooit heb weggedaan, ik had zo,n Blastoise kaart van the early’s. Ik was net eens gaan googlen wat die kaarten allemaal waard zijn, je valt er van acterover.. presteren veel beter als sommige alts![]()
Kijk deze Pikachu de duurste ooit:
[Afbeelding]
Leuke jongen, die zo over z'n moeder praat.dehardstyler schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:13:
[...]
Ja of dat je zo'n fantastische moeder hebt: Jij speelt er toch nooit meer mee, en hup zo 2 schoenendozen aan Pokemon kaarten weggegeven compleet gesorteerd en netjes. Nog niet eens 1 Gulden, gewoon weggegeven. Jaren overgedaan om te verzamelen. Fucking tering bitch, ongekend.
Edit: meer naars.
En het voegt inderdaad in de reactie niks toe.
[ Voor 17% gewijzigd door dehardstyler op 07-05-2024 15:44 ]
Oef dat moet pijn doen… er zullen de nodige woordenwisselingen zijn geweest denk ik zo, volgende keer maar in een kluis gooien, zoiets als not your keys not your coinsdehardstyler schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:13:
[...]
Ja of dat je zo'n fantastische moeder hebt: Jij speelt er toch nooit meer mee, en hup zo 2 schoenendozen aan Pokemon kaarten weggegeven compleet gesorteerd en netjes. Nog niet eens 1 Gulden, gewoon weggegeven. Jaren overgedaan om te verzamelen. Ongekend.
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 07-05-2024 15:33 ]
Dat is het erge, geen woordenwisseling (over de Pokemon kaarten danPinsa schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:28:
[...]
Oef dat moet pijn doen… er zullen de nodige woordenwisselingen zijn geweest denk ik zo, volgende keer maar in een kluis gooien
En @brushaway, in de meeste gevallen heb je gelijk met dat statement. Wees maar blij dat je je het niet voor kunt stellen dat iemand dit zo zegt.
Mand inderdaad. En qft. Indien ja dan heb ik 90% uitgeladderd. Heb de raad de top op 122/222 staan. Zal dan wel niet er van komen maar dat is voor mij meer 10% achter houden voor een moonshot. Zeker als we nu 2/3 maand gaan sidelinen.zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:23:
[...]
Ik dacht ik vertel jullie even hoe ik erover denk. Mand.
zwembroek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:23:
[...]
kan ik wat meer satjes halen einde vd maand
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 17:00:
vandaag bij de kringloper geweest: voor koffiemokken en wat (bier)glazen..... voor een prima prijs ook, voor een habbekrats als je het vergelijkt bij de Blokker oid 👍
kan ik wat meer satjes halen einde vd maand
:strip_exif()/f/image/RzrbIGzeG5xpbpCeAWF7DtDl.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan nog prima een ronde mee
(Wel 30 jaar als asbak gebruikt)
Zo kwam ik er een half jaar geleden achter dat er een hele handel is voor Pokemon kaarten.Alpina schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:17:
[...]
[Afbeelding]
Je kan zelfs je kaart opsturen en in een speciale casing terug krijgen met weet ik veel wat allemaal
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/plVNNrpcQrPw2qojKkyqEzCY.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eHW2NbWmlHNtEPzv2SCnRfEB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dnNKPOd9kRMBtfVYyaxI7kaR.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NLsF972rtg0kuoDBnPawQtTU.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/i2sRHtDbtNQV8BBXischzdFh.jpg?f=fotoalbum_large)