Waarschijnlijk las @Darrell het laatste deel van je bericht met een "s" ervooranti elppa schreef op zondag 5 mei 2024 @ 18:48:
[...]
ik verwacht het wel. Maargoed, ik ben dan ook perma bull.
Ator is wel een legitiem project. Opsec zijn dikke boeven. Ik las dat ze nu met de derde audit bezig zijn inmiddels? Opsec is vaporware met hun mooie 3d render. Maar ze hebben wel de crash doorstaan dus misschien heb je geluk. Ik durf het niet meer aan. Het is allang bewezen dat het oplichters zijn. Ik hou het bij PAAL. Zat er ook aan te denken om de helft van mijn Astar in PAAL om te zetten. Maar je weet wat er dan gebeurt. Al heb ik geen vertrouwen meer in Astar.Taro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:42:
[...]
Als ik maar eerder verkoop dan hij dat doet vind ik alles prima. Maar wel iemand om in de gaten te houden dus.... Heb alleen OPSEC en ATOR van dat lijstje, de rest blijf ik vanaf.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik wilde een paar dagen geleden al weer wat ETH omzetten naar PAAL, waar ik een paar weken geleden het omgekeerde had gedaan. Maar ergens vind ik het wel prima zo. Als SOUTH of PAAL nu een rugpull doet dan ben ik een aantal ETH's in waarde/winst kwijt, lerende van onze ervaringen de afgelopen weken/maanden moet je tevreden zijn met wat je hebt in BTC & ETH, de rest kan morgen verdwenen zijn.zwembroek schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:56:
[...]
Ator is wel een legitiem project. Opsec zijn dikke boeven. Ik las dat ze nu met de derde audit bezig zijn inmiddels? Opsec is vaporware met hun mooie 3d render. Maar ze hebben wel de crash doorstaan dus misschien heb je geluk. Ik durf het niet meer aan. Het is allang bewezen dat het oplichters zijn. Ik hou het bij PAAL. Zat er ook aan te denken om de helft van mijn Astar in PAAL om te zetten. Maar je weet wat er dan gebeurt. Al heb ik geen vertrouwen meer in Astar.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja dat is idd zo. Ik heb er ook al 35k van dus prima. Binnenkort wel een Tier 1 exchange listing.Taro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:01:
[...]
Ik wilde een paar dagen geleden al weer wat ETH omzetten naar PAAL, waar ik een paar weken geleden het omgekeerde had gedaan. Maar ergens vind ik het wel prima zo. Als SOUTH of PAAL nu een rugpull doet dan ben ik een aantal ETH's in waarde/winst kwijt, lerende van onze ervaringen de afgelopen weken/maanden moet je tevreden zijn met wat je hebt in BTC & ETH, de rest kan morgen verdwenen zijn.
De meeste alts zijn allang overleden idd, de video vat het mooi samen in overzichten.Kol Nedra schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:53:
[...]
Gisteren dit filmpje gezien over zombie chains. ADA zit erbij en wel interessante info
oke deze gast (InvestAnswers) is wel een Solana-boy maartoch![]()
[YouTube: 🧟♂️Forbes Zombie Chains? SHOCKING Truth🕵️]
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 05-05-2024 21:15 ]
https://defillama.com/chain/Merlin
om in de gaten te houden
https://coinmarketcap.com/currencies/merlin-chain/#Markets
edit:
aaah een layer 2 op de btc chain...... iemand die meer weet wat het dan precies is?
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2024 22:02 ]
nothing stops this train
Adoption of new technology (like bitcoin) follows an S-curve, a logistic function (right chart).
— PlanB (@100trillionUSD) 4 mei 2024
Most people don't understand that logistic growth in the first 50% adoption is exponential (yellow square).
This means bitcoin price growth must be exponential until ~50% adoption. pic.twitter.com/tAqFdDSPlP
:strip_exif()/f/image/r65bKZRNADVT9jnKcNZS1Wx5.jpg?f=fotoalbum_large)
In combinatie met deze. Zijn woord keuze is niet optimaal, want het is geen voorspelling op zichzelf, maar meer een verwachting op basis van het model.
Bitcoin April closing price $60,632
— PlanB (@100trillionUSD) 1 mei 2024
This was the last blue dot (month 0). Average price 2020-2024 halving cycle $34k (slightly below S2F 2019 $55k prediction). May will be the first red dot, the start of the new countdown to the next halving (S2F 2024-2028 prediction: ~$500k). pic.twitter.com/BPqNy0cTUg
"Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart."Kol Nedra schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:56:
Merlin, nieuwe chain/vrij nieuw muntje maar wel een prima volume:
https://defillama.com/chain/Merlin
om in de gaten te houden
https://coinmarketcap.com/currencies/merlin-chain/#Markets
edit:
aaah een layer 2 op de btc chain...... iemand die meer weet wat het dan precies is?
https://coinmarketcap.com/currencies/merlin-chain/#About
https://docs.merlinchain.io/merlin-docs
Hopelijk mogen we weer velen tetten zien komende week naar de 67 and beyond! Moon soon!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
BAD NEWS: CRASH has BEGUN. It will be a bad one.
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 3 mei 2024
GOOD NEWS: CRASHES are the best time to get rich. Bargains will float to the surface.
RULES to REMEMBER in a CRASH:
1: DON’T CATCH FALLING KNIVES: Just because prices are falling DO NOT get GREEDY. Wait til prices have…
BRON : https://watcher.guru/news...omy-has-begun-expert-says
[ Voor 39% gewijzigd door Gipsy King op 06-05-2024 06:45 ]
Nog een maandje en dan krijg je je vette extra 5,28%. Duimen dat de prijs tegen die tijd niet 5,28% is gedaaldjasperz89 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 07:18:
Ben wel een beetje klaar met astar, maar ik durf het niet uit staking te halen/ergens anders in te zetten 😂
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
𝗧𝗵𝗲 𝗯𝗶𝗴𝗴𝗲𝘀𝘁 #𝗮𝗹𝘁𝘀𝗲𝗮𝘀𝗼𝗻 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝘀𝗼𝗼𝗻.
— Ted (@TedPillows) 4 mei 2024
Total Altcoin MCap is forming an inverse head and shoulder pattern.
A breakout will send the Total #Altcoin MCap to $𝟰 𝘁𝗿𝗶𝗹𝗹𝗶𝗼𝗻.
This could take a few months to play out, but believe me, the… pic.twitter.com/2BaL4THL2p
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Robert Kiyosaki is net zo geloofwaardig als Jim Cramer. Als hij iets zegt zou ik juist het tegenovergestelde doen.
En voor Watcher Guru ga ik niet eens de moeite doen om er een link bij te zoeken.
Dat zit wel Schnorr.
Peter Schiff vind ik wel dat ie op veel punten gelijk heeft, alleen zijn standpunt over BTC ben ik niet mee eens, voor de rest wel.
nothing stops this train
ja enorm veel in BTC waarde verdamptjasperz89 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 07:18:
Ben wel een beetje klaar met astar, maar ik durf het niet uit staking te halen/ergens anders in te zetten 😂
nothing stops this train
schiff is gewoon een trol, en daar speelt ie ook naar. Ik kan daar de humor wel van inzien. Hij gaat die rol ook steeds beter spelen.Kol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:09:
Robert Kiyosaki vind ik maar irritant.
Peter Schiff vind ik wel dat ie op veel punten gelijk heeft, alleen zijn standpunt over BTC ben ik niet mee eens, voor de rest wel.
Die kerel moet toch af en toe helemaal in de scheur liggen als de camara's uitstaan als ie met een blik bier op de bank ligt
die Kiyosaki moet je met een grote boog omheen lopen. Eng mannetje
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Bullish hammer candlestick op de weekly.
Lets go!
Je kunt roepen over de economie wat je wilt, maar BTC gaat gewoon binnen 2 jaar naar de 500k. Simpel.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat vooral een probleem is: gasten die het één keer goed hebben, denken daarna dat ze de Jomanda van Wallstreet zijn. Micheal Bury zat in 2009 goed, daarna al 50x mis. Iedere keer als hij short gaat, staat het op de voorpagina van Yahoo Finance.MicroWhale schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:26:
Iedereen die permanent bearish of bullish is, is gewoon irritant.
Je kunt roepen over de economie wat je wilt, maar BTC gaat gewoon binnen 2 jaar naar de 500k. Simpel.
Ook een kapotte klok staat 2 maal per dag op tijd.
De bepalende machten in Wallstreet hebben ook baat bij reuring, angst en beweging. Dat geeft mensen het gevoel dat ze een "expert" nodig hebben en zie daar: een verdienmodel is geboren. In Amerika hebben heel veel mensen een financieel adviseur die een flink stuk van het rendement opknabbelen.
[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-05-2024 08:32 ]
Offtopic: YouTube: Planet Of The ShapesBTC100K2021 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:28:
[...]
Wat vooral een probleem is: gasten die het één keer goed hebben, denken daarna dat ze de Jomanda van Wallstreet zijn. Micheal Bury zat in 2009 goed, daarna al 50x mis. Iedere keer als hij short gaat, staat het op de voorpagina van Yahoo Finance.
Ook een kapotte klok staat 2 maal per dag op tijd.
Yep, angst is het verdienmodel van deze tijd. Misschien wel van alle tijden. Dat maakt hele bevolkingsgroepen schaapjes die achter een paar 'gurus' aanlopen. Hoe ouder ik word, hoe meer ik ga kijken naar de motivatie/intentie die mensen hebben om iets te roepen. Dat verklaart namelijk voor 80% waarom ze het roepen. En dat is dan vaak: Geld verdienen. Als dat het niet is, komt het vaak voort uit een machtsspel waar ze in verstrengeld zitten (zie politiek, bijv. oorlog Israel) en niks anders mógen of kunnen roepen.De bepalende machten in Wallstreet hebben ook baat bij reuring, angst en beweging. Dat geeft mensen het gevoel dat ze een "expert" nodig hebben en zie daar: een verdienmodel is geboren. In Amerika hebben heel veel mensen een financieel adviseur die een flink stuk van het rendement opknabbelen.
Zo ook met mensen die roepen dat BTC crap of de hemel is. Je ziet dat goed met de mensen uit Trad-fi die een paar jaar geleden riepen dat BTC crap was en nu roepen dat het een essentieel onderdeel is van een gezonde portfolio.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als ik mijn 'Youtube rare gezichten indicator' moet geloven is de bull markt weer volledig aan.Wispe schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:41:
Hebben we niet een hele korte bodem-periode gehad dat we nu alweer (alleen maar) up gaan?
man man

* sh4d0wman had ook liever een dame gepost maar ja... komt wel weer als de modjes goed in het groen staan.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Make me gape???sh4d0wman schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:13:
@Kol Nedra haaa 10k candles, we zijn er klaar voor!
[Afbeelding]
![]()
* sh4d0wman had ook liever een dame gepost maar ja... komt wel weer als de modjes goed in het groen staan.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Laten we niet meedoen met de verloedering van de maatschappij! Vrijheid voor iedereen!Dat is mijn visie, ben wel benieuwd:
Poll: Babes in dit topic?
• Ja
• Nee
• iets minder graag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 36% gewijzigd door Coldcat op 06-05-2024 10:05 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zo werkt het spelletje nu eenmaal. Zal mijn TAO dan ook aan Johnny verkopenTaro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:42:
[...]
Als ik maar eerder verkoop dan hij dat doet vind ik alles prima. Maar wel iemand om in de gaten te houden dus.... Heb alleen OPSEC en ATOR van dat lijstje, de rest blijf ik vanaf.
Wie herkent de (extreem slechte) film waar ik 'm uit heb gehaald?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
make me gape vind ik persoonlijk meer offensive dan die babes, maar wie ben iksh4d0wman schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:13:
@Kol Nedra haaa 10k candles, we zijn er klaar voor!
[Afbeelding]
![]()
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ziet er meer uit als schrale atser tartaartjes!
* Stukfruit is nog steeds bearishMicroWhale schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:26:
Iedereen die permanent bearish of bullish is, is gewoon irritant.
Maar ik zorg er wel voor dat ik genoeg skin in the game heb om te mogen juichen als het toch enorm stijgt
Dat zit wel Schnorr.
altijd nice, ik moet helaas weer wachten tot de 24ste, alle fiat is al opAmens schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:38:
Hij gaat weer fijn! Toch blij dat ik van het weekend nog wat gore fiat om heb gezet naar BTC
ik vond 59k-60k een mooi moment om te kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2024 10:51 ]
nothing stops this train
En nu niet weer zeuren om een dip rond de 24e.Kol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:43:
[...]
altijd nice, ik moet helaas weer wachten tot de 24ste, alle fiat is al op
Denk dat deze discussie beter gevoerd kan worden in het feedback topic.Coldcat schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:05:
[...]
Laten we niet meedoen met de verloedering van de maatschappij! Vrijheid voor iedereen!Dat is mijn visie, ben wel benieuwd:
• Ja
• Nee
• iets minder graag
Tussenstand:
[Afbeelding]
Geen idee, maar kudo's voor zelf content maken in plaats van te rippenGuere schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:26:
Mooie ochtendpaal! Kan ik eindelijk een moon-gifje delen dat ik een paar weken geleden had bedacht.
Wie herkent de (extreem slechte) film waar ik 'm uit heb gehaald?
[Afbeelding]
Deze maand zelfs een lekkere sloot vakantie-FiatKol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:43:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 06-05-2024 10:57 ]
Belasting mag ik helaas alleen maar aftikken ipv ontvangen.....iets met crypto enzoGipsy King schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:57:
[...]
Deze maand zelfs een lekkere sloot vakantie-Fiaten als het meezit Belasting-Fiat !
Jij Maxi ! ik zit nog onder de ton (met fiscaal partner is tot 134K belastingvrij) , en me fiscaal partner maakt alleen maar alles op ipv Bagholder te zijn net als ik.anti elppa schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:00:
[...]
Belasting mag ik helaas alleen maar aftikken ipv ontvangen.....iets met crypto enzo
[ Voor 25% gewijzigd door Gipsy King op 06-05-2024 11:02 ]
Me fiscaal partner heb juist wel is wat terugekregen.Gipsy King schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:01:
[...]
Jij Maxi ! ik zit nog onder de ton (met fiscaal partner is tot 134K belastingvrij) , en me fiscaal partner maakt alleen maar alles op ipv Bagholder te zijn net als ik.
die status heb ik nog niet bereikt, maar als BTC naar de 160k gaat deze cycle dan mag ik het ook aftikken, dikke primaanti elppa schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:00:
[...]
Belasting mag ik helaas alleen maar aftikken ipv ontvangen.....iets met crypto enzo
nothing stops this train
Al fomo?Gelukszoekr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 12:47:
Gisterenavond alsnog alles verkocht boven de 60k. Ik zag toevallig dat de hypotheekrente nu een fractie hoger is dan mijn tarief waardoor je zonder boete mag aflossen. Aangezien dat altijd al een soort einddoel voor mij is heb ik die kans maar gegrepen.
Grote bedragen in Bitcoin uitcashen is makkelijk, maar het vervolgens van bank naar bank overmaken niet. Ik moest vanmorgen naar de bank komen met passpoort om akkoord te krijgen.
De blik van de bankmedewerker was wel mooi. Die geloofde er in eerste instantie niks van hoe zo'n schrale atser in een Cuore met een versleten Bitcoin shirt z'n hypotheek kwam aflossen. Ik werd zelfs nog gewaarschuwd. "Onze adviseurs raden het af, u kunt beter leven van het geld". Ik snap dat niet.
Ik snap wel dat het in deze tijden niemand kan interesseren. "We" krijgen allemaal harde klappen te verduren. Ik ben mijn vertrouwen in Bitcoin allerminst kwijt, maar de garantie op een relatief zorgeloos financieel bestaan is minstens zo belangrijk.
Over 2 jaar mag je ook dokken, let maar op. Of je moet alles in shitcoins stoppen. Dan ga je naar ZERO. Zit je direct in de shitcoinsanering, incl maximale toeslagen.Gipsy King schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:01:
[...]
Jij Maxi ! ik zit nog onder de ton (met fiscaal partner is tot 134K belastingvrij) , en me fiscaal partner maakt alleen maar alles op ipv Bagholder te zijn net als ik.
Endgame is zelfde, nooit meer werken.....only in NL
Absoluut. Kut gevoel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik deed dit dus expres niet...heb best met hem te doen.
Ik wacht helaas al veel te lang op de afhandeling van een auto ongeval vorig jaar. Flinke schade opgelopen en de verzekeraar doet lekker rustig aan met uitkeren. Ik had wel wat extra fiat willen hebben in deze periode. Maar goed.. nog maar even doorwerken dan.Kol Nedra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:43:
[...]
Wat ik "misloop" valt nu nog wel mee. Ik mis wel meer de spanning van aan boord zitten. Maar dat is mijn eigen (domme?) actie geweest. Ik ben toch ook maar een noob zo blijkt en heb me teveel laten sturen door het moment. Ik zit sowiezo erg onrustig in m'n vel de afgelopen maand wegens de thuissituatie.anti elppa schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:07:
[...]
![]()
![]()
Ik deed dit dus expres niet...heb best met hem te doen.
Maargoed. Such is life. Bitcoin gaat gewoon verder en doet wat het moet doen. Winnen tegenover fiat.
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-05-2024 11:13 ]
Is toch apart dat je hypotheek aflossen je dit gevoel kan geven.Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:11:
[...]
Wat ik "misloop" valt nu nog wel mee. Ik mis wel meer de spanning van aan boord zitten. Maar dat is mijn eigen (domme?) actie geweest. Ik ben toch ook maar een noob zo blijkt en heb me teveel laten sturen door het moment. Ik zit sowiezo erg onrustig in m'n vel de afgelopen maand wegens de thuissituatie.
Maargoed. Such is life. Bitcoin gaat gewoon verder en doet wat het moet doen. Winnen tegenover fiat.
Voor veel mensen is dat namelijk al een financieel levensdoel.
Only in crypto.
Maar wel hypotheek-vrij, da's ook wat waard. En ach, anders had je die Cuore ingeruild op een Lambo. Big deal, lelijke onpraktische auto waar nauwelijks een sixpack ijsthee in past.
Grappig hoe dat werkt, fomo blijft een ding. Ik kan alleen maar respect hebben voor je besluit om je hypotheek af te lossen. Ja, er zijn vast meer rendamenten te behalen, maar leven zonder hyptoheek is toch mooi?Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:11:
[...]
Wat ik "misloop" valt nu nog wel mee. Ik mis wel meer de spanning van aan boord zitten. Maar dat is mijn eigen (domme?) actie geweest. Ik ben toch ook maar een noob zo blijkt en heb me teveel laten sturen door het moment. Ik zit sowiezo erg onrustig in m'n vel de afgelopen maand wegens de thuissituatie.
Als ik de keuze had gehad (gaat nog even duren ben ik bang
Ah man! Je had een plan en hebt je eraan gehouden. Die hypotheek is in de pocket!Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:11:
[...]
En de komende jaren daarmee gegarandeerde DCA!
Will $BTC reach $1,000,000 by 2036 ❓#Bitcoin pic.twitter.com/x8FTmgH3P8
— Crypto Tracker (@CryptoTrackify) 6 mei 2024
mooie animatie ervan gemaakt
nothing stops this train
Dat zit wel Schnorr.
Geen idee. Ik heb geen zin om @Taro hier telkens mee lastig te vallen dus stop hier dan ook mee. Blijkbaar zijn er mensen die dit heel slecht trekken.Coldcat schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:05:
[...]
• Ja
• Nee
• iets minder graag
Tussenstand:
[Afbeelding]
Extreem bullish Bitcoin posts ga ik wel mee verder.
Het was goed om af te lossen gezien de verandering in je gezinssituatie. Ergens alleen voor staan/verantwoordelijk voor zijn geeft een hele andere druk en dan is rust gewoon belangrijk,Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:11:
[...]
Over de de hoeveelheid waarin je hebt afgelost kun je discussiëren maar het is wat het is.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Heb afgelopen weekend de app van Strike geprobeerd. Je kan zelfs ieder uur geautomatiseerd Bitcoin kopen.
zolang BTC outperformed kies ik BTC boven de rest. BTC is niet voor niets KINGFrambozenTaart schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:14:
[...]
Is toch apart dat je hypotheek aflossen je dit gevoel kan geven.
Voor veel mensen is dat namelijk al een financieel levensdoel.
Only in crypto.
nothing stops this train
Goeie coin ja, na een behoorlijke daling heb ik er gister naar zitten kijken of ik m kon kopen, maar die achterlijke Exchange waar ie op staat houdt mij tegen, iets teveel accounts om er nog 1 bij te nemen. Verwacht wel dat dit een knaller wordt, maar goed, dat dacht ik van een aantal andere “parels” ook..zenith schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:37:
$qubic zit eindelijk in een opwaartse beweging, weer in de + gekomen na het kopen van de dips en de dips daarvan. 😀
Ach, je hebt je hypotheek gewoon helemaal afgelost. Klaar. Je had nog aan boord kunnen zitten, maar daar zijn natuurlijk geen enkele garanties. Daarom is deze speciaal voor jouGelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:11:
Mag ik vragen hoeveel geld je dit per maand scheelt en wat je er mee gaat doen? Maandelijks Bitcoin/Shitcoins kopen of iets anders?
Zijn zeker gure exchanges 😀, tradeogre werkt heel goed voor mij, ze hebben zelfs geholpen toen ik usdt ipv matic had verstuurd op een dag dat mijn hoofd er niet helemaal bij was, ben heel benieuwd heb wel een dikke bag hiervan 😂, ook afgelopen 2 maanden aan het minen, pak je toch wat extra plukjes mee.Don Guacamole schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:49:
[...]
Goeie coin ja, na een behoorlijke daling heb ik er gister naar zitten kijken of ik m kon kopen, maar die achterlijke Exchange waar ie op staat houdt mij tegen, iets teveel accounts om er nog 1 bij te nemen. Verwacht wel dat dit een knaller wordt, maar goed, dat dacht ik van een aantal andere “parels” ook..
[ Voor 5% gewijzigd door zenith op 06-05-2024 12:16 ]
JaAmens schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:10:
Ik ben geen TA expert, maar vormt er een mooie bullflag op de daily of zie ik het fout?
Bij een bullflag is de vlag vaak een neergaand channel of compressie (driehoekje). Op de daily zie ik een opgaand channel dus helemaal volgens de letter der wet is ie nietAmens schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:10:
Ik ben geen TA expert, maar vormt er een mooie bullflag op de daily of zie ik het fout?
Dat is zeker waar. Geen mogelijkheid tot alsnog een vette buy high. Dit zit nu locked in. Voor de goede orde. Ik heb niet alles afgelost. Ik heb nog een klein stukje bankspaarhypotheek over.Nopheros schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:00:
@Gelukszoekr Je kunt het geld iig niet terughalen, dat scheelt weer. Dus geen buy high op 80k mogelijk tenminste.
Mag ik vragen hoeveel geld je dit per maand scheelt en wat je er mee gaat doen? Maandelijks Bitcoin/Shitcoins kopen of iets anders?
Het afgelopen jaar is best heftig geweest voor mij. Een scheiding met kind gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik heb in de run van 2017 en 2021 ook al delen hypotheek afgelost. Dat zorgde ervoor dat ik nu met een maximale lening het huis kon overnemen. En m'n ex-partner ook weer wat heeft kunnen kopen. Dat is al vrij uniek in deze tijd. Ga maar eens als alleenstaande zonder vermogen een koophuis zoeken.
Maargoed, zo zag ik mijn maandlasten van de €500 die we hadden zien oplopen tot zo'n €1300. En die mag je in je eentje ophoesten. Nu ga ik terug naar ongeveer €250 p.m. Dus tja...
Oke, ik ga maar nooit meer iets roepen over een bullflag. Inmiddels zakt de bende weerYES schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:26:
[...]
Bij een bullflag is de vlag vaak een neergaand channel of compressie (driehoekje). Op de daily zie ik een opgaand channel dus helemaal volgens de letter der wet is ie niet
[Afbeelding]
Lekker man, dat pakken ze je niet meer af.Gelukszoekr schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:32:
[...]
Dat is zeker waar. Geen mogelijkheid tot alsnog een vette buy high. Dit zit nu locked in. Voor de goede orde. Ik heb niet alles afgelost. Ik heb nog een klein stukje bankspaarhypotheek over.
Het afgelopen jaar is best heftig geweest voor mij. Een scheiding met kind gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik heb in de run van 2017 en 2021 ook al delen hypotheek afgelost. Dat zorgde ervoor dat ik nu met een maximale lening het huis kon overnemen. En m'n ex-partner ook weer wat heeft kunnen kopen. Dat is al vrij uniek in deze tijd. Ga maar eens als alleenstaande zonder vermogen een koophuis zoeken.
Maargoed, zo zag ik mijn maandlasten van de €500 die we hadden zien oplopen tot zo'n €1300. En die mag je in je eentje ophoesten. Nu ga ik terug naar ongeveer €250 p.m. Dus tja...
Winst is winst he
correct. En ik kijk vooral naar deze. En helaas zakken we nu terug. Vraag is of we wederom onderkant gaan opzoekenYES schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:26:
[...]
Bij een bullflag is de vlag vaak een neergaand channel of compressie (driehoekje). Op de daily zie ik een opgaand channel dus helemaal volgens de letter der wet is ie niet
[Afbeelding]
Gaat denk ik om een langere periode, maar dan moeten we nu wel boven de 70k zien te komen.YES schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:26:
[...]
[Afbeelding]
Heeft hij net gedaan zie ik.Alpina schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:24:
[...]
Zo werkt het spelletje nu eenmaal. Zal mijn TAO dan ook aan Johnny verkopen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
in paar dagen tijd +15% dus het is goed om ff naar beneden te gaanD_Jeff schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:49:
Dooie kat stuiter, helaasch
nothing stops this train
https://birdeye.so/token/...Dm5hoe9Sazqr?chain=solana
nothing stops this train
Tijdens de vorige bull helaas ook een ton in steen moeten steken want we kregen geen hypotheek in TH. Dan maar wat later miljonair rijk worden.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die kut clown had dus toch gelijk. Eerste blik is het groen en dan als je beter kijkt gaat alles naar het gooitje.Aeronaut schreef op zondag 5 mei 2024 @ 06:59:
Is dit een teken? Heb een beer 🐻 gekregen van een clown.
En nu?
[Afbeelding]
[ Voor 64% gewijzigd door Aeronaut op 06-05-2024 13:48 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Prachtig om te zien dat dit wel héél snel kan, maar spaarrentes niet.sh4d0wman schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:39:
@Gelukszoekr toch lekker gedaan hoor. Heb je hier geen last meer van: https://www.nu.nl/economi...oogste-punt-dit-jaar.html
Tijdens de vorige bull helaas ook een ton in steen moeten steken want we kregen geen hypotheek in TH. Dan maar wat later miljonair rijk worden.
Twee shitcoins flippen elkaar.BootjeVaren schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:48:
Stel je eens voor dat een L1-blockchain die 3/4 jaar jonger is het befaamde $ADA flipt.
[Afbeelding]
Iets met oogkleppen? Of toch gebrainwashed door Charles?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/ufHxBcy1tesJdyroFdRDQgPG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oSmY3crke6UyUCTKJ1Na3skU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F5RywX4ME8iZY61hJoIVgSeq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qIlaNCVIiggI9P42fGsaFwE4.png?f=fotoalbum_large)