Iemand zijn externe harddisk vergeten bij de Starbucks.
Ik hoop van harte dat iedereen ook z'n eigen doelen gaat behalen. Blijft scherp. En vooral met alts, zorg dat je snel kan schakelen. Te verliefd worden op een project maakt je vaak uiteindelijk een bagholder.
En vooral @zwembroek gun ik wat meer geluk toe. Die is ook al lang op een goede manier hier bezig, maar heeft volgens mij onevenredig hard op z'n klote gehad de afgelopen periode.
En vooral @zwembroek gun ik wat meer geluk toe. Die is ook al lang op een goede manier hier bezig, maar heeft volgens mij onevenredig hard op z'n klote gehad de afgelopen periode.
[ Voor 31% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-05-2024 15:38 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Doelen halen en dan een exit plan uitvoeren vereist echt discipline. Ik heb altijd geroepen dat wanneer ik de hypotheek kan aftikken, ik mijn BTC verkoop. Maar ik weet 100% zeker dat als het zover is, het een verdomd lastige beslissing gaat worden.Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:35:
Ik hoop van harte dat iedereen ook z'n eigen doelen gaat behalen. Blijft scherp. En vooral met alts, zorg dat je snel kan schakelen. Te verliefd worden op een project maakt je vaak uiteindelijk een bagholder.
Zitten zeker goede punten in. Waar we ons precies bevinden in de cycle vind ik nog wel lastig. Ten opzichte van de 15k low zijn we al flink gestegen, maar historisch gezien zou je de parabolische run-up nog verwachten.jvel92 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:24:
Interessante post van op Twitter/X van Pentosh1 m.b.t. alt's en de huidige cycle. Of je het er nou mee eens bent of niet, de moeite waard om te lezen. Sowieso is hij de moeite waard om te volgen.
Komt ook wel beetje overeen met mijn gedachten over waar we nu staan. Wekelijks komen er nieuwe alt's of supply bij, uiteindelijk is dit niet meer houdbaar en stort het in. Op de langere termijn hebben alleen BTC en ETH houdbare tokenomics en/of voldoende inflow (BTC ETF).
[Twitter]
[...]
Dit vind ik een mooi streven: "Your goal, should be to capture 80% of the total bull market." Wanneer we dat voor elkaar krijgen zijn we al super goed bezig.
Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:07:
[...]
Ik heb me deels emotioneel laten beïnvloeden door het moment, de matige koers, maar ook het toeval dat ik nu net boetevrij kon aflossen daarnaast was dit altijd al wel een einddoel voor mij persoonlijk.
Wat me ook wel wat stress gaf was de gedachte van de verantwoordelijkheid om zo'n bedrag onder een papiertje met woorden te bewaren. Het is veilig, maar toch.
En wat als de geschiedenis zich niet herhaalt? De ETF's staan zo goed als stil, de halving is geweest. Het effect van de halving moet ook vooral van sentiment komen, fundamenteel heeft het niet zo ontzettend veel waarde omdat 95% al in circulatie is. Al met al geen zekerheden. Behalve dat ik nu mezelf een behoorlijke financiele zekerheid kon geven voor de rest van mn leven.
Wij zijn zeker van de zaak. En we hebben gelijk gehad. Tegelijkertijd zitten wij ook in een eigen bubbel. Het is niet ondenkbaar dat Bitcoin toch wat anders gaat doen dan dat wij allemaal verwachten, Ik weer zeker dat ik mezelf de komende 30 jaar had kwalijk genomen als ik de kans niet had gegrepen.
Wat ik mis is dat ik nu niet aan boord ben. Maargoed, ik houd nu bijna €1000 extra per maand over, dat zal niet heel lang duren.
Mand.
:strip_exif()/f/image/3vmYdjH5ki3cZY1NaFWfFyzE.jpg?f=fotoalbum_large)
En zou voortaan m'n koffie uit deze mok gaan drinken:
Mijn einddoel is de bekostiging van een verbouwing. Ook ik ben fors ingestapt op ongeveer de bodem, eind 2022. Maar mijn doel is nog niet bereikt. Ik hodl nog even. Het ergste dat mij kan overkomen is dat ik geld moet lenen voor de financiering van de verbouwing.Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:07:
[...]
Ik heb me deels emotioneel laten beïnvloeden door het moment, de matige koers, maar ook het toeval dat ik nu net boetevrij kon aflossen daarnaast was dit altijd al wel een einddoel voor mij persoonlijk.
Wat me ook wel wat stress gaf was de gedachte van de verantwoordelijkheid om zo'n bedrag onder een papiertje met woorden te bewaren. Het is veilig, maar toch.
En wat als de geschiedenis zich niet herhaalt? De ETF's staan zo goed als stil, de halving is geweest. Het effect van de halving moet ook vooral van sentiment komen, fundamenteel heeft het niet zo ontzettend veel waarde omdat 95% al in circulatie is. Al met al geen zekerheden. Behalve dat ik nu mezelf een behoorlijke financiele zekerheid kon geven voor de rest van mn leven.
Wij zijn zeker van de zaak. En we hebben gelijk gehad. Tegelijkertijd zitten wij ook in een eigen bubbel. Het is niet ondenkbaar dat Bitcoin toch wat anders gaat doen dan dat wij allemaal verwachten, Ik weer zeker dat ik mezelf de komende 30 jaar had kwalijk genomen als ik de kans niet had gegrepen.
Wat ik mis is dat ik nu niet aan boord ben. Maargoed, ik houd nu bijna €1000 extra per maand over, dat zal niet heel lang duren.
Mand.
Dat is het ook zeker. Maar realiseer dat geld maakt ook weer geld.Amens schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:42:
[...]
Doelen halen en dan een exit plan uitvoeren vereist echt discipline. Ik heb altijd geroepen dat wanneer ik de hypotheek kan aftikken, ik mijn BTC verkoop. Maar ik weet 100% zeker dat als het zover is, het een verdomd lastige beslissing gaat worden.
geen hypotheek en 1250 start kapitaal en 1250 per maand om te investeren voor 10 jaar lang met een gemiddeld opbrengst van 7% p/j maakt 209,705.66.
Een hypotheek en 300k start kapitaal en 250 per maand om te investeren voor 10 jaar lang met een gemiddeld opbrengst van 7% p/j maakt 631,594.75. Omdat de hypotheek gedurende die 10 jaar wordt afgelost is de maandelijkse investering hoger de 250 per maand en zal het eind bedrag een stuk hoger liggen.
Hoewel het bovenstaande niet helemaal klopt want er zijn nog tal van andere fiscale zaken die meedoen in de calculatie maar het geeft het wel een inkijkje dat het niet altijd verstandig is om alles af te lossen en hiervoor bv een adviseur te raadplegen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Haha, je leest niet goed. Het gaat over dividend, dus dat staat op een broker site zoals Bux of DeGiro.MrFX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:15:
[...]
Heel verstandig maar als ik " dat je jaarlijks een % uitgekeerd krijgt" krijg ik de indruk dat je staked. Ik weet niet of je via een exchange staked maar hier zitten nog een aantal extra risico's aan vast.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zolang ik niet veilig BTC kan dividenden, zal ik het er uit gaan halen als het te hoog staat.BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:34:
[...]
Ik snap je volledig. Zit zelf ook wel eens te mijmeren. Een scenario is om alles naar de spaarrekening te knallen en dan van de maandelijkse rente BTC te kopen de komende jaren.
Eeuwigdurende gratis BTC DCA
Zou mooi zijn als dat te automatiseren valt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mij is geleerd dat dividend een sigaar uit eigen doos is. Geef mij dan maar een wereldwijde index- of beleggingsfond zoals Northern Trust World, Meesman of Vanguard ETF (VWCE).
https://www.indexfondsenvergelijken.nl/
[ Voor 10% gewijzigd door baba420 op 04-05-2024 16:33 ]
Dat is ook zo maar de meeste bedrijven streven er naar om het dividend voor een langere periode uit te keren en dit dan jaarlijks te doen verhogen. De filosofie hier achter is dat deze bedrijven voor de komende x jaar gezonde groei laten zien om dit bekostigen. Het zijn vaak stabiele groeiende ondernemingen en het kan een hele goede strategie zijn.baba420 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:29:
Mij is geleerd dat dividend een sigaar uit eigen doos is. Geef mij dan maar een wereldwijde index- of beleggingsfond zoals Northern Trust World, Meesman of Vanguard ETF (VWCE).
@Gelukszoekr Ik heb er nog wat over nagedacht... in feite zat je all-in. En als je dan bij 60k je doel hebt bereikt en koers schiet van ruim 70k weer terug, dan snap ik je beslissing.
Haha, ja dat is ook zo... maar alleen als je jezelf als EIGENAAR van het bedrijf (en dus van die aandelen) je eigen dividend uitkeert. Als eigenaar kun je jezelf beter winst uitkeren.baba420 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:29:
Als ik als buitenstaander NN koop (à 43/aandeel) dan krijg ik daar per aandeel ~3 euro/jaar dividend op.
Staken, maar dan legaal. https://www.youtube.com/watch?v=b8H97bvdJvw
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 04-05-2024 16:54 ]
Het hangt af van de fase waarin het bedrijf zich bevindt. Start-ups hebben veel geld nodig om op te starten en als het goed gaat worden het groei bedrijven. Hierbij wordt de winst vaak direct opnieuw geïnvesteerd in het bedrijf zelf. Uiteindelijk is de rek eruit, zal de groei stabiliseren en om dan nog interessant te blijven voor investeerders gaan ze dividend uitkeren. De winst voor de normale belegger is ofwel koerswinst of dividend.baba420 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:29:
De sigaar uit eigen doos komt voort uit dat de koers vaak corrigeert de dag na de ex-dividend-datum met de waarde van het dividend. Om die koers schommelingen zo klein mogelijk te houden keren sommige bedrijven ieder kwartaal uit, in plaats van elk jaar.
De bedrijven die vele jaren op rij hun dividend hebben verhoogt zijn de dividend aristocrats. Daar zijn ook ETF's voor, maar door de grote groep mensen die hierop ingesprongen zijn is het dividend rendament relatief laag.
Ook bij de fondsen die je aanhaalt zitten bedrijven die dividend uitkeren. Mocht je daarop instappen is het fiscaal interessant om in de gaten te houden dat ze het dividend automatisch herbeleggen, dan betaal je geen dividend belasting en groeit tegelijkertijd je portefeuille. In Nederland kun je bij de belastingaangifte die dividend belasting wel terug vragen, maar gaat veel tijd overheen.
Jongens, crypto topic? Anders ga ik ook verder met FIRE hier
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Op deze prijsniveaus?Amens schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:30:
Ik heb het aangedurfd om nog wat fiat in BTC te donderen. Nu naar 120k aub🚀
Vandaag zijn hier zonnepanelen geïnstalleerd. Straks meer DCA BTC.Wispe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:13:
Hebben we weer eens iets gevonden om naast hypotheken en zonnepanelen te zetten.
Maar 1x extra BTC gekocht deze dip. Probeer ook met kopen niet te snel mijn fiat erin te gooien.
Alles mag behalve een paar tettenAeronaut schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:12:
Jongens, crypto topic? Anders ga ik ook verder met FIRE hier
[ Voor 44% gewijzigd door Gipsy King op 04-05-2024 17:24 ]
Knip, offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 04-05-2024 20:13 ]
Vind het geen heel logisch prijspunt vanuit de TA bekeken maar als je gewoon lekker HODL'd is het prima natuurlijk
Ik ben geen trader, ik HODL iddtomtom901 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:28:
[...]
Vind het geen heel logisch prijspunt vanuit de TA bekeken maar als je gewoon lekker HODL'd is het prima natuurlijk
Knip, offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 04-05-2024 20:14 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Knip, offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 04-05-2024 20:14 ]
Knip, offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 04-05-2024 20:14 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Knip, offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 04-05-2024 20:13 ]
Belangrijk punt op de daily voor de ADA holders:
/f/image/TLYA98W07EK3ul0WF5fGiAjJ.png?f=fotoalbum_large)
Zal mij verder onthouden van een oordeel - ik weet dat sommigen hier niet blij zijn met de negativiteit/bearishness die er rond Cardano hangt...
/f/image/TLYA98W07EK3ul0WF5fGiAjJ.png?f=fotoalbum_large)
Zal mij verder onthouden van een oordeel - ik weet dat sommigen hier niet blij zijn met de negativiteit/bearishness die er rond Cardano hangt...
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 04-05-2024 17:42 ]
Knip, offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 04-05-2024 20:13 ]
En dat houdt in?Guere schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:42:
Belangrijk punt op de daily voor de ADA holders:
[Afbeelding]
Serieuze inflows! Mooier dan een paar babes zou ik zeggen!Gipsy King schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:22:
[...]
Alles mag behalve een paar tetten
[Afbeelding]
Was het maar waarpletter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:43:
Was vandaag wel wat geleuter op dit forum. Maar.[Afbeelding]
gaat weer hard naar beneden.
Ga ik even naar de all you can eat vreetschuur, kom ik terug, weer allemaal offtopic vrouwen gepost... Laat ik voorop stellen dat ik er persoonlijk geen problemen mee heb, maar het wordt niet door iedereen gewaardeerd. Dus nogmaals: Kan het wat minder?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alles gemist jammer genoeg. Maar bedoel je met minder kledij, of minder dames?Taro schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:13:
Ga ik even naar de all you can eat vreetschuur, kom ik terug, weer allemaal offtopic vrouwen gepost... Laat ik voorop stellen dat ik er persoonlijk geen problemen mee heb, maar het wordt niet door iedereen gewaardeerd. Dus nogmaals: Kan het wat minder?
Zolang die koers maar niet mindert!
Taro schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:13:
Taro schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:13:
Als ik rood was geweest, zou je nu op vakantie zijn geweest voor belediging van een ambtenaarvrijwilliger in functie.
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2024 22:49 ]
Gelukkig is @Darrell de hulpsheriff van dienst. Hij heeft zoveel mensen er bij gelapt dat hij wel een potje kan breken.Wispe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:07:
[...]
Als ik rood was geweest, zou je nu op vakantie zijn geweest voor belediging van een ambtenaarvrijwilliger in functie.
Bovendien neemt niemand hem serieus.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
2k per dag erbij! Dus ik 0 dagen rond de 100k!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:25:
2k per dag erbij! Dus ik 0 dagen rond de 100k!
Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
Gerapporteerd derhalve.
Mannen.. gun @Taro ook even de tijd om zn buik vol te vreten zonder te hoeven moderaten
Ik zal eerlijk toegeven dat ik vanochtend ben begonnen met de babes en zal derhalve de schuld op me nemen.
Sorry Taro... We zullen wachten tot morgen ochtend
Ik zal eerlijk toegeven dat ik vanochtend ben begonnen met de babes en zal derhalve de schuld op me nemen.
Sorry Taro... We zullen wachten tot morgen ochtend
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
All aboard, the nighttrain!
:strip_exif()/f/image/fZFgkPqHTrKMKM9yfrNvGcOE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNpGSwXApvsOluXFBrvhvOzC.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/fZFgkPqHTrKMKM9yfrNvGcOE.jpg?f=fotoalbum_large)
#Bitcoin whales accumulated 47K $BTC in the past 24 hours. We're entering a new era. pic.twitter.com/SXgzToN8GU
— Ki Young Ju (@ki_young_ju) 3 mei 2024
:strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNpGSwXApvsOluXFBrvhvOzC.jpg?f=user_large)
Das wel een bizarre plaat ja.Numbers schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:51:
All aboard, the nighttrain!
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: Kadoc - The Nighttrain (Official Video)]
Ook echt bizar dat grayscale inflow had gisteren. Onbegrijpelijk eigenlijk
Hmm als Taro toch aan het eten is kan hij mooi zijn hoofd even breken: als de geposte dame ook een man kan zijn, is het dan wel toegstaan?
Ik wil ook een whale zijn.... de kruimels zijn bijna op. #hodl je moeder, 420k soon
Ik wil ook een whale zijn.... de kruimels zijn bijna op. #hodl je moeder, 420k soon
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nou, netjes op de 57k alles in BTC gestoken. So far, so good. Als de bullmarket nu even kan blijven aanhouden dan is dat helemaal prima
Het is toch zaterdagavond. Even testen. Als het goed is zien de users die nooit over babes gerapporteerd hebben op basis van custom CSS dikke tetten. De users die het wat braver willen zien wat TA plaatjes.

Edit: Was toch iets lastiger op basis van CSS. Tweakers heeft het lek gedicht waar je vroeger via de achterdeur nog bij kon komen. Dan maar op basis van AI en een analyse van de afgelopen 100 posts.

Edit: Was toch iets lastiger op basis van CSS. Tweakers heeft het lek gedicht waar je vroeger via de achterdeur nog bij kon komen. Dan maar op basis van AI en een analyse van de afgelopen 100 posts.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 05-05-2024 00:08 ]
Meteen panic sellen lijkt meAeronaut schreef op zondag 5 mei 2024 @ 06:59:
Is dit een teken? Heb een beer 🐻 gekregen van een clown.
En nu?
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Een groene beer...dat is dan weer tegenstrijdig...ik snap de verwarring.Aeronaut schreef op zondag 5 mei 2024 @ 06:59:
Is dit een teken? Heb een beer 🐻 gekregen van een clown.
En nu?
[Afbeelding]
Gelukkig is dat het stukje dat je verwart. Dat een volwassen vent met een ballondier rondloopt die hij van een clown heeft gekregen is verder heel normaal.Afca_020 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 07:27:
[...]
Een groene beer...dat is dan weer tegenstrijdig...ik snap de verwarring.
Ik ga er vanuit dat Aeronaut aan de hand van een ggz medewerker even naar buiten mocht. Of de clown is op bezoek geweest op de ggz crypto afdeling.Ray_ schreef op zondag 5 mei 2024 @ 09:10:
[...]
Gelukkig is dat het stukje dat je verwart. Dat een volwassen vent met een ballondier rondloopt die hij van een clown heeft gekregen is verder heel normaal.
Crypto maakt ons allemaal een beetje gek toch.....toch?
Kan de video hier helaas niet embedden, maar een mooie animatie van wat ons hopelijk nog te wachten staat de komende jaren:
-> https://twitter.com/apsk32/status/1786856983364038922
60-second introduction to the bitcoin power law and time contours
— apsk32 (@apsk32) 4 mei 2024
See it blow through a million, sound on pic.twitter.com/3ikxkPpHK1
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Daar krijg je wel even kippenvel van. Het kan zo mooi zijn.Taro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:41:
Kan de video hier helaas niet embedden, maar een mooie animatie van wat ons hopelijk nog te wachten staat de komende jaren:
[Twitter]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit lukt alleen als Bitcoin ingeslagen wordt door overheden. De toekomstige leiders zullen misschien wel oor voor hebben, maar de huidige stoffige politici zie ik dat voorlopig niet doen.Taro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:41:
[Twitter]
Dit is toch niets nieuws? O.a. Cathie Wood roept dit al een tijdje.zwembroek schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Daar krijg je wel even kippenvel van. Het kan zo mooi zijn.
Het probleem van die mevrouw is dat ze nogal veel roept.Wispe schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:08:
[...]
Dit is toch niets nieuws? O.a. Cathie Wood roept dit al een tijdje.
Ja die hangt teveel aan de hopium pijp. Al jarenNumbers schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:13:
[...]
Het probleem van die mevrouw is dat ze nogal veel roept.
Geen idee wat ie uitlegt, maar ik zie bitcoin één miljoen dollartjes dus ikke like! Simpel hè.Taro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:41:
[Twitter]
wie kent deze spel ( lijkt veel of helldivers 2)
https://lastexpedition.game/
YT LE
YouTube: Last Expedition Early Access: Open Season
actuall gameplay ( de game heeft betere graphs
)
YouTube: Live with FYLO420 SNPG Last Expedition(Alpha) - Gala Games @Last_Exp...
https://lastexpedition.game/
YT LE
YouTube: Last Expedition Early Access: Open Season
actuall gameplay ( de game heeft betere graphs
YouTube: Live with FYLO420 SNPG Last Expedition(Alpha) - Gala Games @Last_Exp...
Heikin ashi , cmc. Ken hem verder niet.
Zelf made analist , zoals ons allen.
Bullish = bullish op deze zonnige dag.
If Bitcoin can hold these lows and move higher the chart will qualify as a very common bull market continuation chart construction. $BTC pic.twitter.com/M8pBTUwszt
— Peter Brandt (@PeterLBrandt) 2 mei 2024
Nu nog op de top verkopen en in de bear op de low kopen en vasthouden tot de volgende top.
Dan nooit meer werken
Als dat niet gebeurd... en we onder de BMSB komen dan wordt het vuurwerk!
Dat wil natuurlijk iedereen. Maar waar is de top en waar is de bottom? Op Grindr zijn ze eenvoudig te vinden, maar in crypto weet je dat achteraf pas.Wispe schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:08:
[...]
Nu nog op de top verkopen en in de bear op de low kopen en vasthouden tot de volgende top.
Dan nooit meer werken
Voor hetzelfde geldt hebben we de top al gehad. Ik verwacht dat niet, maar wie weet.
Inderdaad op allerlei gebied, ze kan vast gelijk krijgen. Maar zoals in de film the big short.anti elppa schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:16:
[...]
Ja die hangt teveel aan de hopium pijp. Al jaren
“I might be early, but I am not wrong”, reactie “it’s the same thing, Mike”
Nu had Mike wel gelijk en op tijd ook, maar bij Cathie heb ik het gevoel dat ze echt te vroeg is.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je hebt het over de top en bottom van BTC, maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over de bottom op dat plaatje. Daar reageer ik immers op.jvel92 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:22:
[...]
Dat wil natuurlijk iedereen. Maar waar is de top en waar is de bottom? Op Grindr zijn ze eenvoudig te vinden, maar in crypto weet je dat achteraf pas.
Voor hetzelfde geldt hebben we de top al gehad. Ik verwacht dat niet, maar wie weet.
Wat de top is is voor iedereen anders en afhankelijk van de levensfase en de financiële positie.
Iedereen kan voor zichzelf beslissen wat de top (en bottom) is om daarna nooit meer te hoeven werken.
neem pauze kerelkeanu_ schreef op zondag 5 mei 2024 @ 15:45:
64k en door aub.
$SOUTH knalt maar door, mooi in price discovery en dagelijks een nieuwe ATH, lekker 
/f/image/UHpyAIYF86UuJGlv845X2RIk.png?f=fotoalbum_large)
Heb ze volgens mij rond de 1-2 USD/stuk opgepakt, misschien wel tijd om wat af te gaan romen.
/f/image/UHpyAIYF86UuJGlv845X2RIk.png?f=fotoalbum_large)
Heb ze volgens mij rond de 1-2 USD/stuk opgepakt, misschien wel tijd om wat af te gaan romen.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 05-05-2024 16:11 ]
Heerlijk zonnetje vandaag in Haarlem! En zie net een mini Moon op de chart. Hopelijk een voorbode voor een groen week
Nu geen wick maar doorknallen please!!
Knip, doe nou niet...
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 05-05-2024 18:23 ]
nothing stops this train
Ik ben heel benieuwd of deze wederopstanding stand gaat houden de komende week..
Ik heb zo'n voorgevoel van niet
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik las voorgevel.
A dirty mind is a joy forever.
ik verwacht het wel. Maargoed, ik ben dan ook perma bull.NeoflexNL schreef op zondag 5 mei 2024 @ 18:26:
Ik ben heel benieuwd of deze wederopstanding stand gaat houden de komende week..
Hypothetical Poll:
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 4 mei 2024
Would you like to see Bitcoin Cash become a Cardano Partnerchain upgraded with Useful Proof of Work Leios, NiPoPoWs, and Ergo tech, thus being the fastest and most useful proof of work chain ever built?
Mn shitcoin is vandaag ruim 30x gegaan 😅
welk muntje?Technofreakz schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:09:
Mn shitcoin is vandaag ruim 30x gegaan 😅
de meeste doen het niet goed bij mij, maar Solama gaat wel lekker!
nothing stops this train
Als Charles zich tot dat niveau verlaagt mogen ze Cardano/ADA wat mij betreft verbieden.
https://www.dextools.io/a...ro4eVMANf?t=1714930456220Kol Nedra schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:32:
[...]
welk muntje?
de meeste doen het niet goed bij mij, maar Solama gaat wel lekker!
https://wenis.art/
[ Voor 3% gewijzigd door Technofreakz op 05-05-2024 19:39 ]
Gisteren dit filmpje gezien over zombie chains. ADA zit erbij en wel interessante infoTaro schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:35:
[...]
Als Charles zich tot dat niveau verlaagt mogen ze Cardano/ADA wat mij betreft verbieden.
oke deze gast (InvestAnswers) is wel een Solana-boy maartoch
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2024 19:54 ]
nothing stops this train
Oh, dan ga ik alvast ontslag nemen 
Officially made my $20,000 portfolio that I plan to hold until it reaches $1M over the next 6-8 Months.
— Kazi (@TheCryptoKazi) 5 mei 2024
The current holdings of this portfolio are 👇💎$CSWAP - $2,500$BLENDR - $2,500$OPSEC - $1,000$ZIG - $1,000$AIX - $2,000$CAH - $2,000$COSMIC - $2,500$HASHAI - $1,000… https://t.co/mExtfvAGVP pic.twitter.com/bguLJavhp2
Alleen jammer dat hij een van de KOL's is die gratis tokens heeft van deze projecten.
hahahahha die kerel heeft naast cathie aan de pijp gehangen. Pure gier die lijst. De helft gaat gerugpulled worden binnen 6 tot 8 maanden zeg ik je
Zeer zeker. Al die projecten zijn van dezelfde tax farm bende. Die Kazi en Johnny zijn echt vuile nakkers.anti elppa schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:12:
[...]
hahahahha die kerel heeft naast cathie aan de pijp gehangen. Pure gier die lijst. De helft gaat gerugpulled worden binnen 6 tot 8 maanden zeg ik je
Regulering ben ik helemaal op tegen. Maar voor dit soort lui maak ik graag een uitzondering. Moedwillig anderen oplichten, openlijk. Walgelijkzwembroek schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:21:
[...]
Zeer zeker. Al die projecten zijn van dezelfde tax farm bende. Die Kazi en Johnny zijn echt vuile nakkers.
Daarom BTC!
Als ik maar eerder verkoop dan hij dat doet vind ik alles prima. Maar wel iemand om in de gaten te houden dus.... Heb alleen OPSEC en ATOR van dat lijstje, de rest blijf ik vanaf.zwembroek schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:07:
[...]
Alleen jammer dat hij een van de KOL's is die gratis tokens heeft van deze projecten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ZmKuzkQ1R9wck6O5KA6HBojr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wfCiDfmbbGknZyLDceCP7mo4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VY5HCtAdTZsCT4Qs2CuJFkDL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gGBdDl22nJjyPpY0h9n7u28k.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IDuJqBijLWlyIDMwbcBKcRiN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hH7EXCNPd98yASl6m6m5gB4k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aQywqVjrJUDi80JvgeNktzvk.jpg?f=fotoalbum_large)