[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.616 views

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:43

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie daily close zo

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-11 20:51
Goedemorgen deze morgen!

Allereerst @Skrunsies gecontroleerd man..😢 ik heb hetzelfde afgelopen oktober meegemaakt en weet wat allemaal op je pad komt. Sterkte!🙏

Verder ben ik een vreselijke lurker geweest de afgelopen tijd en wil ik dat even inhalen met wat leuke plaatjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8g4NWWKPZTfDlWikxA0kXlC3bo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0crNpemCTVLY8IfkhgX1mYuI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uX3iWe6PoyBYdqSm9CPGV2PUK_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFeWP6zcYtash8Z7SXPRI8yv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ouZbvhTPmTnU1ozmzqXCtsfMQVc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nCad0YC97SSsuRGYGrr9si11.jpg?f=user_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Khaelos schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 08:04:
… en wil ik dat even inhalen met wat leuke plaatjes

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nu al blij dat je terug bent

Maktub

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

MicroWhale

The problem is choice

Gecondoleerd @Skrunsies ...

Je mist niks. Einde jaar wordt het hier pas interessant, dus neem je tijd voor de belangrijkere dingen in het leven.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
MicroWhale schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 08:08:
Gecondoleerd @Skrunsies ...

Je mist niks. Einde jaar wordt het hier pas interessant, dus neem je tijd voor de belangrijkere dingen in het leven.
nouja, dan zitter er hier weer 10000000000 nieuwe henk en ingrids 102020102 per dag dezelfde domme vragen te stellen.

en ik maar schreeuwen dat ze geen shitcoins moeten kopen :')

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 04-05-2024 08:27 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 08:26:
[...]

nouja, dan zitter er hier weer 10000000000 nieuwe henk en ingrids 102020102 per dag dezelfde domme vragen te stellen.

en ik maar schreeuwen dat ze geen shitcoins moeten kopen :')
Beginnen gewoon onze eigen shitcoin pyramid scheme samen met @Taro , dan @zwembroek als tier-2 want iedereen vertrouwt het als hij wat chilled en dan laten we al die henk en ingrids erin lopen.

• HenkEnIngrid
  • Niet online
-O-

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skrunsies schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:57:
[...]
Bij beide personen ben ik naar voren gegaan om ze te steunen en het verhaal af te maken. Aan het einde vroeg mijn jongste. “Hoezo ben je er steeds voor ons… Waar zijn jou tranen..”

Ergens was dat een besef, dat wanneer je maar lang genoeg in een overlevingsmodus zit, je 3/4 niet meer mee krijgt!

Van de week op een ochtend zat ik in een online meeting en kwam er op de achtergrond een favoriet nummer van mijn vader voorbij.. Ik heb de camera en microfoon uit geslingerd, heb een biertje gepakt en heb mijn herinneren met mijn pa de vrije loop gelaten.

Het leven is te kort voor shit en negatieve zaken, we moeten door, we gaan door en betere tijden gaan wel weer aanbreken.

Persoonlijk denk ik dat we allemaal onze shit wel krijgen en ergens zal het ons wel wat sterker maken ofzo.

Ach ik weet het ook niet. Ik zal d’r nog 1 doppen!

Goed weekend guys!
Iedereen komt regelmatig op een punt in het leven waar mensen je sterkte wensen of zeggen "Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het wel". Het resultaat is vaak dat je dat laatste opnieuw hoort als je ze toevallig bij de winkels tegenkomt, maar in de tussentijd hebben ze niet daadwerkelijk iets voor je gedaan, omdat het op afroepbasis werkt. Iemand sterkte wensen geeft een goed gevoel dat je het beste met ze voor hebt, zonder er daarna daadwerkelijk iets mee te hoeven doen.

De enige mensen waar je daadwerkelijk iets aan hebt zijn de mensen die zonder het te vragen iets voor je doen. Die even met een pannetje soep en een boodschappentas voor de deur staan zodat je tussen alle ziekenhuisritjes door niet naar de winkels hoeft. Die spontaan de kinderen een dagje meenemen naar een pretpark zodat je even een dag in je eentje het verdriet de vrije loop kunt laten. Of mensen die je ondersteunen als het laatste woord op een begrafenis even niet je strot uit komt door alle emoties...

Je zorgt supergoed voor anderen @Skrunsies, respect daarvoor. De vraag is echter wel waar jij op jouw beurt even ondersteund kan worden. Ik hoop dat je wat vrienden om je heen hebt waar je terecht kunt en anders kan dat hier maar dat had je volgens mij al door d:)b

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:55
@Skrunsies

Mijn condoleance , stay strong.

@polkadot , schiet es op voor Skruns.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_E2p0dRm32odPkY6BpMxnrZAgU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VyOpDwWB0wCdXzw7aUFvfzYd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hf-46ln0oga3nRpas4Da6hX2cmk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RBy11s6b43WwHDt23mbVZKfN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yObQmDCuOMc6T3cw1fC31zhGRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FRBRCOaF6TGXWadjdKkhE26y.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:Mag de hoeveelheid vrouwelijk schoon op een iets lager pitje? Een keer een 148k babe posten is uiteraard prima, maar het neigt nu steeds meer naar een "Ik heb een mooi plaatje gevonden en zet er iets met crypto op waardoor het ontopic is geworden" topic. Daarnaast hebben we natuurlijk rekening te houden met anderen. Ok? Merci.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 01:03:
zojuist helemaal afgekeken van begin tot eind:
[YouTube: Bitcoin: There Is No Second Best | Michael Saylor at Bitcoin for Corporations]

conclusie: ik fluff er nog wat fiat in :D
heerlijk weer. Toch best knap dat ie gewoon soepel een uur vol lult met hetzelfde. En door de jaren heen haalt ie elke keer weer nieuwe prachtige analogieën aan

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@zwembroek Klote om te horen man, heb je nog wel een kleine shitcoin pf of is het daar allemaal misgegaan?

Hier begint het gelukkig weer wat op te krabbelen, maar ik ben daarvoor wel nagenoeg de helft van deze pf kwijtgeraakt en heb ook meerdere rugpulls meegepakt. Heb mij daar ook wel even goed klote bij gevoeld.

Hopelijk soon weer terugverdiend als deze percentages doorzetten, hoop dat dat dus bij jou ook nog deels zo is, of ben je de coins ook echt allemaal kwijt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpFn9AiP9r-cHijgaQ3L_EatJ1U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9fioJqep6b37XBOkOPrtqXiD.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:52:
[...]

Ik zal mijn best doen. :) Ik moest het even laten bezinken dat ik in een aantal dagen meer dan 70k heb zien verdampen door foute beslissingen, rugpulls, en de altcoin crash. Maar ik heb een nieuw plan en ik ben klaar voor de tweede ronde. De mooiste tijd ligt nog voor ons.
[Afbeelding]
das klote ouweshitcoin hugger. Maarre, moet ik me nu zorgen maken om die doos van vitalik? serieuze vraag, al 1,5 maand niet meer gekeken. Nog erger, ik weet de naam niet eens meer van die drek :X

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:21
Wel zo eerlijk om te zeggen dat jullie ook veel verliezen. Daarom bemoei ik me zo min mogelijk met shitcoins.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:26:
[...]

Iedereen komt regelmatig op een punt in het leven waar mensen je sterkte wensen of zeggen "Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het wel". Het resultaat is vaak dat je dat laatste opnieuw hoort als je ze toevallig bij de winkels tegenkomt, maar in de tussentijd hebben ze niet daadwerkelijk iets voor je gedaan, omdat het op afroepbasis werkt. Iemand sterkte wensen geeft een goed gevoel dat je het beste met ze voor hebt, zonder er daarna daadwerkelijk iets mee te hoeven doen.

De enige mensen waar je daadwerkelijk iets aan hebt zijn de mensen die zonder het te vragen iets voor je doen. Die even met een pannetje soep en een boodschappentas voor de deur staan zodat je tussen alle ziekenhuisritjes door niet naar de winkels hoeft. Die spontaan de kinderen een dagje meenemen naar een pretpark zodat je even een dag in je eentje het verdriet de vrije loop kunt laten. Of mensen die je ondersteunen als het laatste woord op een begrafenis even niet je strot uit komt door alle emoties...

Je zorgt supergoed voor anderen @Skrunsies, respect daarvoor. De vraag is echter wel waar jij op jouw beurt even ondersteund kan worden. Ik hoop dat je wat vrienden om je heen hebt waar je terecht kunt en anders kan dat hier maar dat had je volgens mij al door d:)b
Mooie woorden Taro!

Ik kan mij woorden van mijn opa herinneren. Hij zei altijd, maak je wereld zo klein mogelijk.

Hier bedoelde hij mee, dat er heel veel mensen om je heen zijn, maar een handje vol waar je echt voor ‘moet’ strijden.

Op 21 jarige leeftijd kwam ik in een andere fase in vergelijking met mijn vrienden. Mijn dochter werd geboren. Even mee gaan op stap, even een weekendje weg met vrienden was er dus niet meer bij ivm ziekenhuizen en zorg voor de kleine meid.

Het hele verhaal erna is geschiedenis. Maar ik sta nu op een punt in het leven, dat ik naast mijn dochters en vriendin ( en haar 2 kids ) nog 1 goeie vriend heb. Ik rij 2x per week van Friesland naar Brabant. En op de terugreis stipt om 16hr belt hij mij. Hebben we het over van alles en helemaal niks.

Voor ik het in de gaten heb ben ik weer thuis. En hebben we zo een paar uur zitten lullen over van alles.

Het zorgt erbij mij voor dat ik even in een andere wereld zit.

Naast hem, ‘heb’ ik jullie, ieder met zijn eigen karakter. Al heb ik jullie ( op 1 na :) ) nooit ontmoet, voelt het hier altijd wat aan als een 3e helft. Even na de wedstrijd samen zitten met je maten.

Ja het hier langskomen voelt als een warm bad ;)

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:02:
@zwembroek Klote om te horen man, heb je nog wel een kleine shitcoin pf of is het daar allemaal misgegaan?

Hier begint het gelukkig weer wat op te krabbelen, maar ik ben daarvoor wel nagenoeg de helft van deze pf kwijtgeraakt en heb ook meerdere rugpulls meegepakt. Heb mij daar ook wel even goed klote bij gevoeld.

Hopelijk soon weer terugverdiend als deze percentages doorzetten, hoop dat dat dus bij jou ook nog deels zo is, of ben je de coins ook echt allemaal kwijt?
[Afbeelding]
Bij de rugpulls ben ik 4 Ethereum kwijtgeraakt. Ze hebben wel iets van een restart gedaan met een vaag verhaal maar dat is niet van de grond gekomen. Ik heb daar nog 750 dollar uit kunnen trekken als schrale troost. Die 750 heb ik onlangs verdubbeld met een meme coin en daar extra PAAL voor gekocht op $0,29. Wat betreft mijn grootste fout is dat ik al mijn Ethereum, ja je verzint het niet in Arweave had gestopt. Mijn hoofdregel was Ethereum als veilige basis. Maar ik werd overmoedig. Eikel dat ik ben. Dus hard gestraft voor het breken van mijn eigen hoofd regel. Gelukkig trekt Arweave goed bij nu. Mijn portfolio bestaat nu alleen uit Arweave, Astar, PAAL, NAKA. High risk maar ik verwacht dat we gewoon nog de beste tijd voor ons hebben. Dan moet dat inclusief mijn nieuwe risk management goed komen. Ik neem mijn winsten als het meezit straks naar Bitcoin, ETH, USDT. Voorlopig doe ik het met de huidige pf. Eventueel nog wat verse fiat voor dips of nieuwe kansjes achter de hand.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:06:
[...]

das klote ouweshitcoin hugger. Maarre, moet ik me nu zorgen maken om die doos van vitalik? serieuze vraag, al 1,5 maand niet meer gekeken. Nog erger, ik weet de naam niet eens meer van die drek :X
Ik heb mijn Hemule moeten verkopen om mijn portfolio opnieuw in te richten. Wat begon als een leuk geintje heb ik door mijn fuck up niet af kunnen maken. HEMULE leek vooraf een nobrainer. Maar door de hoge ETH fees en de explosie en het succes van memes op Solana en later ook Base zijn de ETH memes geen succes.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:42:
[...]

Bij de rugpulls ben ik 4 Ethereum kwijtgeraakt. Ze hebben wel iets van een restart gedaan met een vaag verhaal maar dat is niet van de grond gekomen. Ik heb daar nog 750 dollar uit kunnen trekken als schrale troost. Die 750 heb ik onlangs verdubbeld met een meme coin en daar extra PAAL voor gekocht op $0,29. Wat betreft mijn grootste fout is dat ik al mijn Ethereum, ja je verzint het niet in Arweave had gestopt. Mijn hoofdregel was Ethereum als veilige basis. Maar ik werd overmoedig. Eikel dat ik ben. Dus hard gestraft voor het breken van mijn eigen hoofd regel. Gelukkig trekt Arweave goed bij nu. Mijn portfolio bestaat nu alleen uit Arweave, Astar, PAAL, NAKA. High risk maar ik verwacht dat we gewoon nog de beste tijd voor ons hebben. Dan moet dat inclusief mijn nieuwe risk management goed komen. Ik neem mijn winsten als het meezit straks naar Bitcoin, ETH, USDT. Voorlopig doe ik het met de huidige pf. Eventueel nog wat verse fiat voor dips of nieuwe kansjes achter de hand.
Herkenbaar. Probeer nu echt aan mijn eigen regels te houden. Een hardware wallet met ETH en BTC waar ik alleen bij stort. Vorige run had ik ook mijn BNB hierop en op een leuke winst verkocht. Niet snel de funds kunnen versturen zonder mijn pc en de hardware maakt dat ik geen domme dingen doe.
Alles op hot wallets is ook voor geklooi.

• zwembroek
  • Nu online
DJ-Promo schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:49:
[...]

Herkenbaar. Probeer nu echt aan mijn eigen regels te houden. Een hardware wallet met ETH en BTC waar ik alleen bij stort. Vorige run had ik ook mijn BNB hierop en op een leuke winst verkocht. Niet snel de funds kunnen versturen zonder mijn pc en de hardware maakt dat ik geen domme dingen doe.
Alles op hot wallets is ook voor geklooi.
De hardware wallet heeft mij niet tegen kunnen houden in mijn domme actie haha.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 13:04
@zwembroek Jammer om te horen maar gelukkig zit je er nog positief in..

Nu nog 84%, over 2 dagen komt m'n ETH uit stake en wordt het 94% Bitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCurlnY6fYLhSc3299gMgAPszWw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fXMYAsFaYCxuKTeV1KKmuLVw.png?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:42:
[...]
Wat betreft mijn grootste fout is dat ik al mijn Ethereum, ja je verzint het niet in Arweave had gestopt. Mijn hoofdregel was Ethereum als veilige basis. Maar ik werd overmoedig. Eikel dat ik ben. Dus hard gestraft voor het breken van mijn eigen hoofd regel. Gelukkig trekt Arweave goed bij nu. Mijn portfolio bestaat nu alleen uit Arweave, Astar, PAAL, NAKA.
Ik verzin het wel want heb ergens in deze run hetzelfde gedaan. Gewoon alle ETH in TAO geflikkerd. Een soort onbezonnen leverage move om het te vergelijken. Dan begint het te dalen (verdampen) en dan kom je erachter dat het net even wat sneller gaat als Bitcoin en Ethereum.

Nee ben ik ook niet voor gemaakt. Iets later een gezondere verdeling gemaakt. BTC - ETH - alt

Vooral heel blij dat ik niet aan de Bitcoin ben gekomen en al vrij snel aan de rem heb getrokken om t wijzigen. Geen idee wat dit geintje mij gekost heeft maar toch ook wel een paar eth vermoed ik. Nu rustig doorholden :9B

• zwembroek
  • Nu online
Nopheros schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:59:
@zwembroek Jammer om te horen maar gelukkig zit je er nog positief in..
What doesn't kill you makes you stronger of zoiets. Maar het viel me wel rauw op mijn dak. Lesje nederigheid gekregen.

• zwembroek
  • Nu online
Alpina schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:04:
[...]

Ik verzin het wel want heb ergens in deze run hetzelfde gedaan. Gewoon alle ETH in TAO geflikkerd. Een soort onbezonnen leverage move om het te vergelijken. Dan begint het te dalen (verdampen) en dan kom je erachter dat het net even wat sneller gaat als Bitcoin en Ethereum.

Nee ben ik ook niet voor gemaakt. Iets later een gezondere verdeling gemaakt. BTC - ETH - alt

Vooral heel blij dat ik niet aan de Bitcoin ben gekomen en al vrij snel aan de rem heb getrokken om t wijzigen. Geen idee wat dit geintje mij gekost heeft maar toch ook wel een paar eth vermoed ik. Nu rustig doorholden :9B
Dergelijke acties zijn normaal bij Zwembroek advance trading inc. haha.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Greed is het grootste gevaar dat ons allen boven het dak hangt. Winst = winst. Als de tijd daar is gewoon op de rode sell knop drukken!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• MrFX
  • Laatst online: 09:19
Coldcat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:11:
Greed is het grootste gevaar dat ons allen boven het dak hangt. Winst = winst. Als de tijd daar is gewoon op de rode sell knop drukken!
En jezelf daarna te belonen. Check mijn nieuwe bankstel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0jICMcbX7GS0xUL3jDKaWqK_Wv0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6gCgJg51pEl2Bmz0CHtmovvx.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
MrFX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:15:
[...]

En jezelf daarna te belonen. Check mijn nieuwe bankstel.

[Afbeelding]
wat serieus?? omg ik vind hem echt veeeet! :o _/-\o_

nothing stops this train

• anti elppa
  • Nu online
Zonder op de man te spelen :9B volgens mij zijn weer wat maxi's geboren tijdens dit dipje.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:19:
Zonder op de man te spelen :9B volgens mij zijn weer wat maxi's geboren tijdens dit dipje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aj4z-kluZpumWDP_YKY1OJchF9w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1xMWBLpeFLL5aJ6E3Fb2UrM3.gif?f=user_large

• MrFX
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[...]

wat serieus?? omg ik vind hem echt veeeet! :o _/-\o_
_O- Nee joh, ik zit hier op een zolderkamertje op mijn nagels te bijten om de honger te onderdrukken.

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:58
Taro schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:51:
[...]

Echte pro's spotten natuurlijk wat ik hier deed door de M toe te voegen, het ging niet om "de laatste kans"... ;)
Zag de M zeker, maar vond hem desondanks te leuk om te maken😉

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:51
Mijn laagste buy the dip BTC van deze week staat alweer op +10%, let’s go! Was een pittig weekje, maar de verhalen hier relativeren dat altijd weer.

Nu van het zonnetje genieten! Hopelijk morgen ook wanneer ik onze vrijheid wil vieren in Haarlem :9B

Sterkte @Skrunsies , je bent inspirerend! En bedankt @zwembroek dat je hier zo open bent!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13-11 19:10

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nog paar dagen en dan kan ik weer bij mn porto. Of ik er iets mee ga doen op dit moment? Niyet.

Geniet van het leven. Geld is ook zoiets, vooral in crypto. Het komt en gaat en op een gegeven moment voel je helemaal niks meer bij de swings.

Dan is 5k swings alsof centen omhoog of omlaag gaat ;)

5k swings wordt 10. 10 wordt 50.. 50 wordt 100k. Up, maar ook zo hard down.

Groetjes uit Kuala Lumpur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1R1MCbEi68RnXQwSMKl_0b0KS8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HBy80hCqpnbuA5xdlzgyJhZr.jpg?f=fotoalbum_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Aeronaut gemiste kans om die torens even groen te verven!

Goede reis retour, ik vlieg volgende week juist de andere kant op. :P maar dan kan ik ook weer makkelijker bij mijn wallets. d:)b

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:36
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je overzees niet / moeilijker bij je wallet kunnen?

[ Voor 7% gewijzigd door baba420 op 04-05-2024 12:04 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
baba420 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:04:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je overzees niet / moeilijker bij je wallet kunnen?
Ik ga volgende week ook het land uit en ik laat mijn Trezor lekker thuis (verstopt, dat wel).

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je kan er wel bij komen, maar de vraag is of je dat wel wil.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:01:
@Aeronaut gemiste kans om die torens even groen te verven!

Goede reis retour, ik vlieg volgende week juist de andere kant op. :P maar dan kan ik ook weer makkelijker bij mijn wallets. d:)b
Tijdens Chinees Nieuwjaar waren ze rood :p

Dat zit wel Schnorr.

• Aeronaut
  • Laatst online: 13-11 19:10

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Bewuste keuze om niet met emotie op vakantie te handelen. Voorgaande bulls ging dat niet goed lange term (veelste vroeg verkocht)

Geaccepteerd dat er swings zouden zijn, maar niet verwacht dat er nog een +60% en gelijk een -60% erachteraan kwam. Halving send their regards.

Op dit moment van schrijven zit ik op -6% moment dat ik was vertrokken. Dus.. oke, maar had mn porto ook kunnen verdubbelen, maar achteraf is dat makelijk te zeggen.

:)

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Interessante post van op Twitter/X van Pentosh1 m.b.t. alt's en de huidige cycle. Of je het er nou mee eens bent of niet, de moeite waard om te lezen. Sowieso is hij de moeite waard om te volgen.

Komt ook wel beetje overeen met mijn gedachten over waar we nu staan. Wekelijks komen er nieuwe alt's of supply bij, uiteindelijk is dit niet meer houdbaar en stort het in. Op de langere termijn hebben alleen BTC en ETH houdbare tokenomics en/of voldoende inflow (BTC ETF).

A few thoughts and expectations. This cycle should have the largest diminishing returns of any cycle. A few reasons for this. The floor prices of the entire market were set pretty high. Each cycle has set a floor about 10x the prev lows in terms of marketcap. Total3 consists of only the top 125 alts so its important to note its not tracking all. When I got into crypto in 2017 it was around 12-15B for alts, and eventually would see over 1T. That growth isn't repeatable. DeFi was non existent. Today however there are a lot more alts, and a lot more dilution. So at the time, prices could really only go up bc we were early. 2% of Americans or so had crypto at the time, while now over 25% own crypto. It's improtant bc they are the ones with the money. Bangladeshian adoption doesn't matter. You certainly can't 10x the amount of people again with that type of capital. It just requires more capital to move the markets and there will continue to be a lot more alts, spreading it out further. Thus I think it will be a lot more difficult to see those outsized returns.

As of a few weeks ago at the highs the amount of tokens unlocked, but not necessarily sold was $250m per day. Assuming they all got sold, that is the inflows you'd need just to keep prices stable for 24 hours. One day, those will get sold, but not today. Most are held for now, until they arent. My best guess is that this cycle we don't see Total 3 go 2x past the 21' cycle ath. So 2.2T max for total3. It doesn't mean there aren't opportunities, bc that isn't true. There are opps daily. It just means that you are no longer early. We are certainly in the late majority stage. I think peoples expectations should be lowered a bit, and this cycle shouldn't be compared to past cycle bc of adoption and overall growth in the space is just so much higher.

I also believe most people never really learn. Bc if you can't control you greed, and defeat it. You are destined to give back your gains repeatedly. You will always chase your ath, or try to make something back.

If you believe the cycle is 50% over, you should be taking out more than you are putting in and building up some cash and buying other assets with lower risk in the mean time. This applies to most, but not all people. So you have capital for new opportunities elsewhere or lower. The last thing you want to be is all in at the end. Your goal, should be to capture 80% of the total bull market. We all aren't going to make it. Most people won't, statistically only 1% can ever be in the 1% and most people won't make it. Your gains are often temporary before moving into the pockets of others on a long enough time frame. The system is mostly designed for you to lose. If you make life changing gains, or have. Secure it. I don't think people realize the sheer size of the alt space at 10T for example. Or how much it would really take to get there. Protect yourself, when you reach various goals. Then start over with a lower amount at the very minimum

Just something to think about, in terms of where we are, how much growth we've had, and what that could mean for future growth and returns. Imo, the best is behind us in terms of easy, outsized gains across the board. But the future is still bright. Don't let anyone sell shame you when the time is right for you.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
AlterBridge schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:33:
Mijn laagste buy the dip BTC van deze week staat alweer op +10%, let’s go! Was een pittig weekje, maar de verhalen hier relativeren dat altijd weer.

Nu van het zonnetje genieten! Hopelijk morgen ook wanneer ik onze vrijheid wil vieren in Haarlem :9B

Sterkte @Skrunsies , je bent inspirerend! En bedankt @zwembroek dat je hier zo open bent!
Veel plusjes idd. Kijken of ik weer een shitcoin eruit kan gooien als het nog verder gaat. Nu nog te weinig winst. Mag ook dippen :+ , kan ik het laatste stukje fiat nog gebruiken.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Spot gewoon via de app wereldwijd. Maar andere wallets (semi)hot zijn airgapped + FDE & file encryption of alleen op bepaalde fysiekel ocaties op te halen (steel/paper).

Beetje riscospreiding. Die boormachine knapen moeten wel werken voor hun. Al zal de opbrengst tegenvallen want ik heb minder sats dan ik ooit mee begon d:)b

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:03
Skrunsies schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:56:
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

Aan deze kant even offline geweest, mijn vader is onverwachts overleden, dus mijn hoofd even bij andere zaken.

Heb ik hier nog wat gemist ?
Gecondoleerd, niets gemist, op wat up & down na. Nu is alles weer ‘normaal’.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
15 minuten higher high :)

• Wispe
  • Niet online
Zometeen toch weer rekt.

• FrambozenTaart
  • Niet online
64k babe please.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:51:
[...]

Zometeen toch weer rekt.
Valt mee denk ik, gezonde uptrend

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
64k close op de hourly? :)

• anti elppa
  • Nu online
zegt de grondlegger van de Slowchatelke1000khogerbabescreator

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:56:
[...]

zegt de grondlegger van de Slowchatelke1000khogerbabescreator
Haha wou dat ook gewoon eens roepen.

Voelt goed

• anti elppa
  • Nu online
zou mooi zijn. Daarna is het de 64.8 sluiten op de daily. Pakken we dan ook nog de 65,8 tot 66.2 zone (de dalende bovenkant van het kanaal op de daily/ weekly, dan word het pas echt vuurwerk.

weekly trouwens ook groen geflipped

https://www.nu.nl/economi...n-opnieuw-op-de-been.html

mmmm die foto boven dat artikel......zeker de eigenaar van de bruna die extra cash erin gejuint heeft. dikke rijen ook

[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 04-05-2024 13:01 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:58:
[...]

zou mooi zijn. Daarna is het de 64.8 sluiten op de daily. Pakken we dan ook nog de 65,8 tot 66.2 zone (de dalende bovenkant van het kanaal op de daily/ weekly, dan word het pas echt vuurwerk.

Is ie al. Komen nu bovenin die supply zone. Het is hier afwijzen of flink door omhoog.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Als de 1w MA7 getest gaat worden en resistance blijkt, kan dat een interessant punt zijn om een verkoop move te maken.

Als je ongeduldig bent en je BTC niet voor 420k wilt verkopen tenminste _O-

• anti elppa
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:03:
Als de 1w MA7 getest gaat worden en resistance blijkt, kan dat een interessant punt zijn om een verkoop move te maken.

Als je ongeduldig bent en je BTC niet voor 420k wilt verkopen tenminste _O-
zeg wat doe jij nou???? ga je nu gewoon zinvolle nuttige TA delen hier??? Wat gebeurd er daar in friesland??

maar OT, die MA7 valt samen met de bovenkant van dat kanaal wat ik hierboven aanhaal

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
SOL doet ook lekker mee zie ik :)

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:06:
[...]

zeg wat doe jij nou???? ga je nu gewoon zinvolle nuttige TA delen hier??? Wat gebeurd er daar in friesland??

maar OT, die MA7 valt samen met de bovenkant van dat kanaal wat ik hierboven aanhaal
Ja sorry, net wakker uit de nachtdienst en nog geen koffie gehad...

Dan ben ik mezelf niet. Zit nu aan een bakje, komt goed!

Mooi weer trouwens.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCqZroEjkW8rIW2uP6sRoqGfmBo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cmPtDdXEpRXRllcyJYVrhqrN.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• anti elppa
  • Nu online
ja leuk allemaal, maar wat is het antwoord. Nu wil ik het weten ook

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:58:
[...]

Als die weekly zo blijft is dat een gruwelijk sterke candle. Lange wick aan de onderkant en bijna geen wick bovenaan (blok body) = gruwelijk bullish momentum

• Wispe
  • Niet online
Heel attent van je dat je rekening houdt met anderen door ook een hunkplaatje te posten. ;)

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

FTFY.

Maarre nachtdienst opa? Karig pensioentje dat je bij de McD paal staat of wil je gewoon meer papier in sats omtoveren? :9

Druk eens een paar burgers achterover vannacht. Al weer lang geleden dat ik McD op heb :-(

• Coldcat

Coldcat

HODL

Nog even doorstijgen en het ziet er inderdaad prima uit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3S62lnk1HgdJzp3OkyvqpDg5Ko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KG085DqFijczm4elqYNRJEzV.png?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:14:
[...]

FTFY.

Maarre nachtdienst opa? Karig pensioentje dat je bij de McD paal staat of wil je gewoon meer papier in sats omtoveren? :9

Druk eens een paar burgers achterover vannacht. Al weer lang geleden dat ik McD op heb :-(
Haha ja, nachtdienst, zo noemen we dat hier.

Hele nacht cocaïne gedaan met 3 escortjes in een jacuzzi.

Blijf toch een Bitcoiner tenslotte.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog een paar "kleine" hordes om te nemen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OcAaVqDv02yI8tu1gMOKLDVDa7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/42d7krTGSkgCtE8yrg3A5UaM.png?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ff die 64.735 claimen voor een 4H higher high.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31
Skrunsies schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:57:
[...]
Lieve woorden, thanks kerel(s)
[...]
Goed weekend guys!
Die k*t-uien en Fisherman's Friend altijd, laten m'n tranen zo gauw vloeien.
Sterkte Skruns.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Het is hier vloeken in de kerk, maar ik kan niet wachten totdat ik 1/3-1/2 van mijn crypto-PF kan gaan investeren in dividend stocks. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MrFX
Private island...... De oudgediende kennen het plaatje aan de rechterkant nog wel >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1OcR_zKvAE5mdjXe-ta4aZROrI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kP7dwXnZK5E30CYgA8zSmLQV.png?f=user_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 13:04
MicroWhale schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:56:
Het is hier vloeken in de kerk, maar ik kan niet wachten totdat ik 1/3-1/2 van mijn crypto-PF kan gaan investeren in dividend stocks. :P
Hoor ik vaker maar dividend aandelen leven niet echt veel op toch? De bedrijven geven dividend uit omdat de groei eruit is dus een veel hogere koers hoef je over het algemeen ook niet te verwachten..

Of zit je vol in de shitcoins?

Dan begrijp ik het nog. Alhoewel je dat dan ook kunt omzetten naar Bitcoin natuurlijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 04-05-2024 13:59 ]

• MrFX
Helemaal geen gekke gedachte om assets te her alloceren en wat risico van de tafel af te halen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nopheros schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:58:
[...]

Hoor ik vaker maar dividend aandelen leven niet echt veel op toch? De bedrijven geven dividend uit omdat de groei eruit is dus een veel hogere koers hoef je over het algemeen ook niet te verwachten..

Of zit je vol in de shitcoins?

Dan begrijp ik het nog. Alhoewel je dat dan ook kunt omzetten naar Bitcoin natuurlijk :P
Ik heb BTC en ETH.

Het punt is dat je jaarlijks een % uitgekeerd krijgt. Een soort rente. Jaar op jaar wordt dat compound interest, dus exponentiele groei. En er zijn veel bedrijven die al 50 jaar op rij een groeiend % dividend hebben. Dat betekent dat je jezelf, zonder iets te verkopen, (deels) van een maandelijks inkomen kan voorzien. Alles wat je niet uitgeeft kun je herinvesteren.

Ik zal zeker wat crypto houden voor de lange-lange termijn, vandaar de 1/3-1/2... maar het punt blijft dat het (op dit moment nog) een zeer, zeer hoge risico asset is.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:24:
Ff die 64.735 claimen voor een 4H higher high.
Of nog ff niet. Reclaimen blijft lastig.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wat houdt je momenteel tegen?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:11:
[...]

Wat houdt je momenteel tegen?
De waarde van mijn crypto-PF ;(

• MrFX
MicroWhale schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:04:
[...]

Ik heb BTC en ETH.

Het punt is dat je jaarlijks een % uitgekeerd krijgt. Een soort rente. Jaar op jaar wordt dat compound interest, dus exponentiele groei. En er zijn veel bedrijven die al 50 jaar op rij een groeiend % dividend hebben. Dat betekent dat je jezelf, zonder iets te verkopen, (deels) van een maandelijks inkomen kan voorzien. Alles wat je niet uitgeeft kun je herinvesteren.

Ik zal zeker wat crypto houden voor de lange-lange termijn, vandaar de 1/3-1/2... maar het punt blijft dat het (op dit moment nog) een zeer, zeer hoge risico asset is.
Heel verstandig maar als ik " dat je jaarlijks een % uitgekeerd krijgt" krijg ik de indruk dat je staked. Ik weet niet of je via een exchange staked maar hier zitten nog een aantal extra risico's aan vast.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Ik ook!

Lekker uit je plaat gaan bij een face ripping groene kaars van 1,5%.

Lekker in de Tweakers Dividend SC matig mooie babes posten bij iedere 53 euro gains.

Geen compilaties meer van een uur waarin Michael Saylor zucht.

Eindelijk rust.

Maktub

• FrambozenTaart
  • Niet online
MrMrq schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:21:
[...]

Ik ook!

Lekker uit je plaat gaan bij een face ripping groene kaars van 1,5%.

Lekker in de Tweakers Dividend SC matig mooie babes posten bij iedere 53 euro gains.

Geen compilaties meer van een uur waarin Michael Saylor zucht.

Eindelijk rust.
Nooit meer de woorden: 'I'm in it for the technology.'

Maar: 'I'm in it for the company.'

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-11 22:24

NeoflexNL

Forever young

Gezellig druk weer hier, spectaculair herstel van btc moet ik zeggen.. blij dat ik vanuit m'n vakantie adres nog een pluk heb gekocht op 57.4 :9B

Ben benieuwd of @Gelukszoekr al een afspraak met de hypotheekadviseur heeft gemaakt om wat overwaarde op te nemen... :P

Groeten uit zonnig Frankrijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duXJNZWo1D8L3nRheyB3shhmLJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7QSYsBOeSTnX38nMKIznP477.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik ben benieuwd of het weer een lower high wordt op de BTC.D sinds 14 april.

https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

Tijd voor BTC om even wat rektheid uit te delen, omhoog of omlaag.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-05-2024 14:33 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20
/report.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:26
@Gelukszoekr was weer in de media te vinden. Niet met nick, naam of toenaam, maar wel als "in de Discord was 'iemand' die zijn hypotheek had afgelost" in de Satoshi Radio podcast. Ik heb de Discord nog niet gecheckt maar ik weet vrijwel zeker dat het over onze aflossert ging

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
NeoflexNL schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:27:
Gezellig druk weer hier, spectaculair herstel van btc moet ik zeggen.. blij dat ik vanuit m'n vakantie adres nog een pluk heb gekocht op 57.4 :9B

Ben benieuwd of @Gelukszoekr al een afspraak met de hypotheekadviseur heeft gemaakt om wat overwaarde op te nemen... :P

Groeten uit zonnig Frankrijk!

[Afbeelding]
Ik heb een prachtige lokale sell low gedaan. Onder invloed van emoties en persoonlijke omstandigheden. Don't be like Gelukszoekr :P

Ik huil mezelf vanavond wel weer in slaap met de gedachte dat ik hoe dan ook dik heb gewonnen met Bitcoin. Een paar jaar geleden was de hypotheek aflossen nog een onmogelijk droomscenario.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@NeoflexNL pohhhh lijkt wel een waterval joh!

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSFJMzzdjy8ZWZu0QQ2mzhS4bjTG8D46wY2EblvxMhYzQ&s

Dat was nog eens tv :P en jerry springer, jambers, willibrord etc. :D * sh4d0wman gaat weer bier drinken in de voortuin

• Gelukszoekr
Wiley99 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:33:
@Gelukszoekr was weer in de media te vinden. Niet met nick, naam of toenaam, maar wel als "in de Discord was 'iemand' die zijn hypotheek had afgelost" in de Satoshi Radio podcast. Ik heb de Discord nog niet gecheckt maar ik weet vrijwel zeker dat het over onze aflossert ging
Het blijft een klein wereldje dit hè. En dat is maar goed ook. Zodra het mainstream wordt is het klaar met de extreme gains

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ik snap je volledig. Zit zelf ook wel eens te mijmeren. Een scenario is om alles naar de spaarrekening te knallen en dan van de maandelijkse rente BTC te kopen de komende jaren.

Eeuwigdurende gratis BTC DCA

Zou mooi zijn als dat te automatiseren valt.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-05-2024 14:36 ]

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:33:
[...]

Ik heb een prachtige lokale sell low gedaan. Onder invloed van emoties en persoonlijke omstandigheden. Don't be like Gelukszoekr :P

Ik huil mezelf vanavond wel weer in slaap met de gedachte dat ik hoe dan ook dik heb gewonnen met Bitcoin. Een paar jaar geleden was de hypotheek aflossen nog een onmogelijk droomscenario.
Wat ik alleen niet begrijp waarom je het nú al hebt gedaan. Je voorspelde ruim 200k als de top en je stond er nog steeds achter. Aflossen had volgend jaar ook gekund, toch?

Geen kritiek hoor, ik probeer het alleen te begrijpen. :)

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:34:
[...]

Ik snap je volledig. Zit zelf ook wel eens te mijmeren. Mijn plan was om alles naar de spaarrekening te knallen en dan van de maandelijkse rente BTC te kopen de komende jaren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QtFFgj9C6SYt1jM_h1dKdbuqYg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kQymdLTEPc0m5OnaPonwFgIZ.jpg?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:34:
[...]

Ik snap je volledig. Zit zelf ook wel eens te mijmeren. Een scenario is om alles naar de spaarrekening te knallen en dan van de maandelijkse rente BTC te kopen de komende jaren.

Huh? :?

Bitcoin verkopen? Om van de waardeloze FIAT het duurder bij te kopen?

Je huis verkopen om maandelijks huur te betalen doet ook niemand.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Coldcat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:43:
[...]

Huh? :?

Bitcoin verkopen? Om van de waardeloze FIAT het duurder bij te kopen?

Je huis verkopen om maandelijks huur te betalen doet ook niemand.
Iedereen heeft een ander einddoel. Ik hoef niet met 10 ledgers en trezors begraven te worden.

Voorlopig draait de wereld nog om fiat. Een scenario bedenken waarbij je je gains beschermt is ook niet iets smerigs toch?

Vind het idee wel tof dat ik die winst veilig stel en met de rente opbrengsten daaruit weer een nieuwe positie kan opbouwen die dubbel gratis is (BTC stack is enkel winst uit vorige cycli).

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:37:
[...]

Wat ik alleen niet begrijp waarom je het nú al hebt gedaan. Je voorspelde ruim 200k als de top en je stond er nog steeds achter. Aflossen had volgend jaar ook gekund, toch?

Vrij simpel toch? Pakken wat je pakken kunt.

Die 200k is geen garantie, zeker niet in deze wereld waar spanningen zomaar een vlam in de pan kunnen geven.

Een afgeloste hypotheek is wel een garantie, die kosten ben je kwijt, wat er ook gebeurt.

Als er 1 ding is wat ik heb geleerd in 7 jaar crypto; de maximale top ga je toch niet pakken. Je gaat altijd inleveren op het maximaal haalbare, slechts een enkeling weet de top te timen. Meestal verkoop je te vroeg of te laat en lever je marge in.

Met de basis op orde heb je meer financiële ruimte en daarmee kun je in de toekomst ook weer makkelijker risico's nemen. Als je met een bedrag speelt waar je hypotheek van af hangt neem je andere beslissingen.

Ik snap hem daarmee 100% en zou hetzelfde gedaan hebben.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:21

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:52:
[...]

Vrij simpel toch? Pakken wat je pakken kunt.

Die 200k is geen garantie, zeker niet in deze wereld waar spanningen zomaar een vlam in de pan kunnen geven.

Een afgeloste hypotheek is wel een garantie, die kosten ben je kwijt, wat er ook gebeurt.

Als er 1 ding is wat ik heb geleerd in 7 jaar crypto; de maximale top ga je toch niet pakken. Je gaat altijd inleveren op het maximaal haalbare, slechts een enkeling weet de top te timen. Meestal verkoop je te vroeg of te laat en lever je marge in.

Met de basis op orde heb je meer financiële ruimte en daarmee kun je in de toekomst ook weer makkelijker risico's nemen. Als je met een bedrag speelt waar je hypotheek van af hangt neem je andere beslissingen.

Ik snap hem daarmee 100% en zou hetzelfde gedaan hebben.
De vraag is, neem je genoegen met een afgeloste hypotheek of een afgeloste hypotheek plus een lekker tuinfeestje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSwCWxyhzDtKYIn7cDUcT8NnygA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fU9Iu0SAJEMpsT3LmEloFTGN.gif?f=user_large

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flECHIM1f59RTHPwFWpMsBs97ZU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1aSizr69e9vVEoEA3zMNZ6A4.png?f=user_large

• Gelukszoekr
Wispe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:37:
[...]

Ik heb me deels emotioneel laten beïnvloeden door het moment, de matige koers, maar ook het toeval dat ik nu net boetevrij kon aflossen daarnaast was dit altijd al wel een einddoel voor mij persoonlijk.

Wat me ook wel wat stress gaf was de gedachte van de verantwoordelijkheid om zo'n bedrag onder een papiertje met woorden te bewaren. Het is veilig, maar toch.

En wat als de geschiedenis zich niet herhaalt? De ETF's staan zo goed als stil, de halving is geweest. Het effect van de halving moet ook vooral van sentiment komen, fundamenteel heeft het niet zo ontzettend veel waarde omdat 95% al in circulatie is. Al met al geen zekerheden. Behalve dat ik nu mezelf een behoorlijke financiele zekerheid kon geven voor de rest van mn leven.

Wij zijn zeker van de zaak. En we hebben gelijk gehad. Tegelijkertijd zitten wij ook in een eigen bubbel. Het is niet ondenkbaar dat Bitcoin toch wat anders gaat doen dan dat wij allemaal verwachten, Ik weer zeker dat ik mezelf de komende 30 jaar had kwalijk genomen als ik de kans niet had gegrepen.

Wat ik mis is dat ik nu niet aan boord ben. Maargoed, ik houd nu bijna €1000 extra per maand over, dat zal niet heel lang duren.

Mand.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:07:
[...]

Ik heb me deels emotioneel laten beïnvloeden door het moment, de matige koers, maar ook het toeval dat ik nu net boetevrij kon aflossen daarnaast was dit altijd al wel een einddoel voor mij persoonlijk.

Wat me ook wel wat stress gaf was de gedachte van de verantwoordelijkheid om zo'n bedrag onder een papiertje met woorden te bewaren. Het is veilig, maar toch.

En wat als de geschiedenis zich niet herhaalt? De ETF's staan zo goed als stil, de halving is geweest. Het effect van de halving moet ook vooral van sentiment komen, fundamenteel heeft het niet zo ontzettend veel waarde omdat 95% al in circulatie is. Al met al geen zekerheden. Behalve dat ik nu mezelf een behoorlijke financiele zekerheid kon geven voor de rest van mn leven.

Wij zijn zeker van de zaak. En we hebben gelijk gehad. Tegelijkertijd zitten wij ook in een eigen bubbel. Het is niet ondenkbaar dat Bitcoin toch wat anders gaat doen dan dat wij allemaal verwachten, Ik weer zeker dat ik mezelf de komende 30 jaar had kwalijk genomen als ik de kans niet had gegrepen.

Wat ik mis is dat ik nu niet aan boord ben. Maargoed, ik houd nu bijna €1000 extra per maand over, dat zal niet heel lang duren.

Mand.
Winst nemen is de enige manier om aan het einde van de rit niet met lege handen te komen staan. Ben van jou ook niet anders gewend: je gaat of all-in of all-out d:)b

Uiteindelijk kun je alleen meer trots op jezelf zijn. Je niet gek laten maken met dat we nog veel hoger gaan, maar gewoon je eigen plan trekken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:07:
[...]
Het effect van de halving moet ook vooral van sentiment komen, fundamenteel heeft het niet zo ontzettend veel waarde omdat 95% al in circulatie is.
Het gaat bij de halving niet zozeer om het aantal, maar meer om de waarde die de nieuw vrijgekomen Bitcoins vertegenwoordigen en dus iedere dag door de markt moeten worden opgekocht. Als de koers vanaf hier x2 gaat, dan moet er dus dagelijks evenveel worden opgekocht om de koers stabiel te houden als in 2021.

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:13:
[...]

Winst nemen is de enige manier om aan het einde van de rit niet met lege handen te komen staan. Ben van jou ook niet anders gewend: je gaat of all-in of all-out d:)b

Uiteindelijk kun je alleen meer trots op jezelf zijn. Je niet gek laten maken met dat we nog veel hoger gaan, maar gewoon je eigen plan trekken.
En als we wel naar die 420k gaan dan mag @Gelukszoekr altijd meerijden in mijn Lambo, neem ik gewoon een escortje minder mee naar het Tweakers bullrun feest en krijgt hij de hele nacht gratis bier van me.

Dus eigenlijk kan hij sowieso nooit meer verliezen.

Legend status ingebouwd bij de geboorte.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:03
Diversificatie is king! En natuurlijk ook wat in allerlei andere assets stoppen (leestip: the income factory)

• MrFX
FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:24:
[...]

En als we wel naar die 420k gaan dan mag @Gelukszoekr altijd meerijden in mijn Lambo, neem ik gewoon een escortje minder mee naar het Tweakers bullrun feest en krijgt hij de hele nacht gratis bier van me.

Dus eigenlijk kan hij sowieso nooit meer verliezen.

Legend status ingebouwd bij de geboorte.
_O- _O-

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ogBFlV35nE3o0_vhvwuvrmvVV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX3uNz91WRD0yDkrRCGg2LYA.gif?f=user_large

Verder groot gelijk. Stel je hebt wel leuk ingeslagen rond 16k sta je bij 64k wel op een meer dan prima x4. Die kun je in elk geval cashen. Die 420069 moet zich nog ooit laten zien.

Winst is winst en das beter dan buy high sell low.
Pagina: 1 ... 140 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!