[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.609 views

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:56

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:41:
[...]

Hoera, de economie gaat naar de vinkentering!
Het enige negatieve btc narratief: de interestkosten voor de Amerikaanse overheid gaan dus ook minder hard omhoog, dus die kunnen de ponzi (US dollar) ook weer wat langer in stand houden.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 13:04
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:41:
[YouTube: Bitcoin: There Is No Second Best | Michael Saylor at Bitcoin for Corporations]

@9:36
Als ETH niet goed gekeurd wordt dan gaat het echt vuurwerk worden voor BTC: velen zullen ETH verkopen voor BTC. ik bezit beide dus either way, is prima.

want als ETH wel geaccepteerd wordt, dan zal ETH ook stijgen
Ik ga daar niet eens op wachten eerlijk gezegd, ben wel een beetje klaar met alts. Ik heb gister m'n ETH uit stake gehaald wat duurt 4 dagen op dit moment blijkbaar.

Daarna omzetten naar BTC en geduld hebben. 8)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Het kan weer eens! Moooooooooooooooooonnnnnnnnnn!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:13

Maktub

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23
dizzie110 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:41:
[...]

Yep, gmail. Eens kijken of via andere weg wel lukt.
Via ander mail adres wel gelukt... nu de KYC-hoepels door.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:26
Nopheros schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:44:
[...]

Ik ga daar niet eens op wachten eerlijk gezegd, ben wel een beetje klaar met alts. Ik heb gister m'n ETH uit stake gehaald wat duurt 4 dagen op dit moment blijkbaar.

Daarna omzetten naar BTC en geduld hebben. 8)
ik heb wel altjes nog, maar het wordt steeds minder.
alleen ETH/MNT/LINK/ADA/ DOT en ASTR zijn nog wel redelijk groot.
alleen DOT sta ik niet in winst, de rest wel

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:12
MrMrq schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:41:
[...]

Hoera, de economie gaat naar de vinkentering!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hGV46Xh88IMB19tt3FXSC-AFnrg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XrpHMyf2AA7p9l5zjeNPAhAb.jpg?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15
Lekkere pump hoor!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

resusaapje

h less

jvel92 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:38:
[...]

Zojuist ook mijn KMNO airdrop geclaimed. Was het al helemaal vergeten. Kleine hoeveelheid, dus stake het maar op Kamino en zie wel wat het wordt.

Krijg in mijn Phantom wallet ook een notificatie voor Drift airdrop. Maar kun je nog niet claimen volgens mij.
En zondag de NEROX airdrop. Wat een tijd om te zijn levende!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
Lekkere 5% voor we het weekend in gaan. Mocht ook wel weer _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Richh schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:31:
Lekkere 5% voor we de vakantie het weekend in gaan. Mocht ook wel weer _/-\o_
FTFM d:)b *O* :9B

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
Lekker man d:)b :9B

Hier helaas nog 3 daagjes na het weekend tot de vakantie. Kan ik in m'n eigen tijd naar aggr.trade kijken in plaats van de tijd van de baas :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrMrq anders plak je even tekst op de belangrijkste punten.... :/ :>

* sh4d0wman is teleurgesteld. Zo zie je maar dat opa onvervangbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/5HtOjrAxkzwAAAAM/girl-boobs.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqEBf0UdBllR00imMfKBcF_mlSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sv5euk9i35yO96w8l56CFOQu.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
We are still early!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WhsxaZjAyyV1uYPTQvzofrsCnM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ziiZdkkLGVO0zIiAWfOgftzT.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:26
weekly candle begint een mooi te worden zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:51

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

En die 4,7% is waarschijnlijk voor het grootste deel het plebs wat misschien 0,0001% van de wereld rijkdom bezit. Wacht maar tot de grote jongens instappen.

• Kol Nedra
Weekly close wordt $69k

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
$SOUTH een nieuwe ATH & $OLAS voor extra $APU ingewisseld, hopelijk heeft die wat meer momentum de komende tijd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlHA47xA-qxbyk4mQvohXtW0ztk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xg4JAkv3DtGXhNoWnUhQqK7s.png?f=fotoalbum_large

Twijfel om weer wat ETH in $PAAL om te zetten, maar geen haast, als Bitcoin toch weer daalt dan is ETH veiliger.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Alpina
Taro schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:39:
$SOUTH een nieuwe ATH & $OLAS voor extra $APU ingewisseld, hopelijk heeft die wat meer momentum de komende tijd:
[Afbeelding]

Twijfel om weer wat ETH in $PAAL om te zetten, maar geen haast, als Bitcoin toch weer daalt dan is ETH veiliger.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-SxuiVUqTXjgc7M2vhUXg61TWP4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YQ71Zz0xC1b6i1ohRZJiZGqO.gif?f=user_large

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Long closed, 57.4 -> 61.0. Goed weekend vrienden

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• tomtom901
  • Laatst online: 06:05

tomtom901

Moderator General Chat
PlanR schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:02:
Long closed, 57.4 -> 61.0. Goed weekend vrienden
Idem, ik ben er ook uit vanaf 58 naar 62.

• PlanR
  • Laatst online: 11-10 01:25
tomtom901 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:04:
[...]

Netjes, nu hopen dat we door gaan. Dan is het vloeken, omdat onze trade gesloten is. Maar genieten met de Hodl pot. En zo is het altijd wat...

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PlanR schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Netjes, nu hopen dat we door gaan. Dan is het vloeken, omdat onze trade gesloten is. Maar genieten met de Hodl pot. En zo is het altijd wat...
Neu ben tevreden zoals het is, risk reward was er. En gewoon beetje spot ingekocht en dat zit gewoon in de pocket.

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:04:
[...]

mijn x6 van 58.035 loopt nog. Laat hem wel ff open

• Alpina

_/-\o_

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:12:
[...]

mijn x6 van 58.035 loopt nog. Laat hem wel ff open
Balls of steel he jij

• anti elppa
inleg is maar 0,035 btc. Ben voorzichtig in deze zone

• Numbers
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:25:
[...]

En die 4,7% is waarschijnlijk voor het grootste deel het plebs wat misschien 0,0001% van de wereld rijkdom bezit. Wacht maar tot de grote jongens instappen.
Deze kwam laatst langs bij Invest Answers. Geen idee hoe ze tot deze data zijn gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSMVK_qqc7z-1ixnb1kYn8VyMco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L4dsgA91hWJ9RTzHpqrhnzmI.jpg?f=fotoalbum_large

Niet helemaal zuiver, mensen kunnen meerdere adressen hebben natuurlijk, maar hieruit blijkt dat 98% van de adressen minder dan 1 BTC hebben. Met de huidige prijzen niet heel raar. Die 98% hebben samen maar 1,4 miljoen BTC. De andere 2% heeft 18,2 miljoen. De verdeling is nogal scheef hierdoor en suggereert dat er al wat grote jongens inzitten. Kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel diamant hodlers zijn voor over periode van 10 jaar :P

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:33:
[...]

Ik was long met 1, dus hier afsluiten is wel oké

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Numbers schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:34:
[...]
Deze kwam laatst langs bij Invest Answers. Geen idee hoe ze tot deze data zijn gekomen.

[Afbeelding]

Niet helemaal zuiver, mensen kunnen meerdere adressen hebben natuurlijk, maar hieruit blijkt dat 98% van de adressen minder dan 1 BTC hebben. Met de huidige prijzen niet heel raar. Die 98% hebben samen maar 1,4 miljoen BTC. De andere 2% heeft 18,2 miljoen. De verdeling is nogal scheef hierdoor en suggereert dat er al wat grote jongens inzitten. Kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel diamant hodlers zijn voor over periode van 10 jaar :P
Die andere 2% zijn toch voornamelijk exchanges en een paar grotere jongens.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:28
[...]

[Afbeelding]

Ik denk dat er in die 16k adressen ook genoeg exchanges en andere custodians zitten.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

Aan deze kant even offline geweest, mijn vader is onverwachts overleden, dus mijn hoofd even bij andere zaken.

Heb ik hier nog wat gemist ?

UberLurker Departement #GG.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:36
Skrunsies schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:56:
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

Aan deze kant even offline geweest, mijn vader is onverwachts overleden, dus mijn hoofd even bij andere zaken.

Gecondoleerd man!

We hebben je gemist en DOT deed het goed tijdens de mini bear van afgelopen dagen.

• anti elppa
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

beetje bear markt achtig, rustig en wat mensen die panic sellen.

jij krijgt ook nooit eens ff een paar maanden rust he??? Sterkte wederom kerel

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:58:
[...]

beetje bear markt achtig, rustig en wat mensen die panic sellen.

jij krijgt ook nooit eens ff een paar maanden rust he??? Sterkte wederom kerel
Zonder nou zwaar depressief over te willen komen, maar er zitten toch wel momenten tussen, waarop je denkt waar je het in de godsvredesnaam nog voor doet…

Maar goed we moeten verder, dus hups schouders eronder en door!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:28
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

Damn... gecondoleerd Skrunsies! Wat een enorme bak narigheid de afgelopen maanden. Ontzettend veel sterkte komende tijd!

• Skrunsies
  • Niet online
Tsja dikke k*tzooi inderdaad, kan ook niet wachten om weer wat leuks te vertellen..

Maar die tijden komen ook wel weer, blijkbaar is het nu even bearmarket in huize Skrunsies.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:01:
[...]

Maar goed we moeten verder, dus hups schouders eronder en door!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gj2MVwo4Pzly87fTapVS-ZD-T_w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Uxtxhkzur9eFoPr6uZZgza94.gif?f=user_large

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:03
Damn, het zit jullie niet mee in huize Skruns @Skrunsies , :/ van harte gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd! :(:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMqndIobgAA6Pc3?format=jpg&name=large

• Alpina
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

Gecondoleerd, veel sterkte!

Nee gewoon the usual stuff:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fTxiF4-bIlDQDqcwJW3TTTFiXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOr6HwNGwTgg5OjXx4Ix95Mk.jpg?f=fotoalbum_large

Aangevuld met memes en memmen

• Skrunsies
  • Niet online
Alpina schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:27:
[...]

Gecondoleerd, veel sterkte!

Nee gewoon the usual stuff:

[Afbeelding]

Aangevuld met memes en memmen
Hmm

Ik sta op zich wel open voor een samenvatting met die memmen :7

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:57
[...]
Glassnode en co?
Mensen zullen meerdere adressen hebben, helemaal als ze volgens 'de regels' hardware- of softwarewallets gebruiken.
Als mensen moderne wallets hebben ze uitgenodigd worden om bij elke ontvangst een nieuw adres te gebruiken. Dus Henk en Ingrid of tenminste Sjoerd en Liesbeth hebben misschien allemaal 100 of 500 euro op één adresje staan (in nog kleinere UTXO's met een beetje pech, maar dat is een ander evangelie), elke keer als ze weer wat van een exchange afhalen en op de 'receive' knop drukken. Die kun je niet van buitenaf als van één xpub afkomstig herkennen dus het zijn allemaal losse adressen.
Zelfs als ze wel adressen hergebruiken (/me heeft er één per exchange voor elke hww) dan heb je er toch snel een heel aantal en staan er steeds 'kleinere bedragen' op. Als je dan nog slimmerds hebt die ook nog een 13e/25e woord gebruiken en een baitwallet gebruiken, dan heb je weer een nieuwe reeks adressen voor één persoon.
Kortom, juist heel weinig mensen hebben misschien / hopelijk hun hele BTC meuk op één adres staan en dus zijn er relatief veel adressen met kleinere bedragen. Het is niet te achterhalen hoe die kleintjes gebundeld zijn totdat mensen ze ook echt onderling gaan vermengen en 'naar elkaar' sturen.

<edit>@Skrunsies sterkte, man!

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:36
Technofreakz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:36:
@zwembroek heb je nog steeds meer vertrouwen in Opsec dan $Gpu?

[Afbeelding]
Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in die tax farm scam bende. Ik blijf er voortaan ver vandaan. Mijn advies zou zijn om geen tax farm projecten te kopen. Ik ben laatst keihard op mijn bek gegaan en ik heb mijn lesje wel weer geleerd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ray_
  • Laatst online: 13-11 17:52
Snap 't niet. Hoe kan die scammer on the spot dat adres genereren? Het is geen staatsloterij waarin je het eindgetal kunt kiezen. Of in dit geval de eerste en de laatste 10 karakters.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:41:
[...]

Snap 't niet. Hoe kan die scammer on the spot dat adres genereren? Het is geen staatsloterij waarin je het eindgetal kunt kiezen. Of in dit geval de eerste en de laatste 10 karakters.
Schijnt dat er tooltjes zijn die enorm veel nieuwe adressen kunnen genereren en pas stoppen als er een aantal getallen aan begin en eind matchen.

• Alpina
Lekker nummertje

Het origineel trouwens:

Uh uhm

Bitcoin?

• Numbers
  • Niet online
Wiley99 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:34:
[...]

Glassnode en co?

[...]

Mensen zullen meerdere adressen hebben, helemaal als ze volgens 'de regels' hardware- of softwarewallets gebruiken.
Als mensen moderne wallets hebben ze uitgenodigd worden om bij elke ontvangst een nieuw adres te gebruiken. Dus Henk en Ingrid of tenminste Sjoerd en Liesbeth hebben misschien allemaal 100 of 500 euro op één adresje staan (in nog kleinere UTXO's met een beetje pech, maar dat is een ander evangelie), elke keer als ze weer wat van een exchange afhalen en op de 'receive' knop drukken. Die kun je niet van buitenaf als van één xpub afkomstig herkennen dus het zijn allemaal losse adressen.
Zelfs als ze wel adressen hergebruiken (/me heeft er één per exchange voor elke hww) dan heb je er toch snel een heel aantal en staan er steeds 'kleinere bedragen' op. Als je dan nog slimmerds hebt die ook nog een 13e/25e woord gebruiken en een baitwallet gebruiken, dan heb je weer een nieuwe reeks adressen voor één persoon.
Kortom, juist heel weinig mensen hebben misschien / hopelijk hun hele BTC meuk op één adres staan en dus zijn er relatief veel adressen met kleinere bedragen. Het is niet te achterhalen hoe die kleintjes gebundeld zijn totdat mensen ze ook echt onderling gaan vermengen en 'naar elkaar' sturen.

<edit>@Skrunsies sterkte, man!
In theorie heb je gelijk, maar in de praktijk moet je je wallet adres bij een exchange white listen, ofwel je gebruikt telkens hetzelfde adres. Daar is op zich niks op tegen toch? Voor elke transactie een nieuw adres is vanwege privacy, maar die wordt door KYC toch al teniet gedaan :P

• MrFX
  • Laatst online: 23:38
anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:33:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xy71_6Bh6N5Rc1J6-snAnnnqZk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bm4AWCr3W3suibCn6NhDbhw5.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:02
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:16:
Een bericht van de bank;

"U heeft x afgelost op uw hypotheek, kan u verklaren hoe u aan dit geld bent gekomen?"

Lasereyes Bitches!
Buy low sell high

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:57
Numbers schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:06:
[...]
In theorie heb je gelijk, maar in de praktijk moet je je wallet adres bij een exchange white listen, ofwel je gebruikt telkens hetzelfde adres. Daar is op zich niks op tegen toch? Voor elke transactie een nieuw adres is vanwege privacy, maar die wordt door KYC toch al teniet gedaan :P
Klopt en je kan altijd hetzelfde adres voor dezelfde exchange gebruiken. Maar twee exchanges hoeven van elkaar niet te weten, dus daarvoor kies je verschillende. En ik was nog vergeten, als je ook nog eens sats gaat versturen krijg je ook nog eens een of meerdere returnadressen.

Je had gelijk hoor. De meeste mensen hier zitten er voor de gainz en zullen alleen tussen hww en exchange sats sturen. Lijkt me wel interessant om te weten hoeveel mensen hier wel eens iets niet-crypto met BTC gekocht hebben, al dan niet met Lightning, vermoed dat een heel klein percentage is.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Is ie nou gewoon bullish mbt Bitcoin?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMrU7h7aAAAaVDA?format=jpg&name=large

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:13
Taro schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:42:
Is ie nou gewoon bullish mbt Bitcoin?
[Twitter]
[Afbeelding]
Als het niet ook op X had gestaan had ik gezegd: zijn website is gehackt.

Maar omdat het ook op X staat denk ik: hij gebruikt hetzelfde wachtwoord voor X en zijn CMS.

Maktub

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:09
zwembroek schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:35:
[...]

Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in die tax farm scam bende. Ik blijf er voortaan ver vandaan. Mijn advies zou zijn om geen tax farm projecten te kopen. Ik ben laatst keihard op mijn bek gegaan en ik heb mijn lesje wel weer geleerd.
??

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYQlv7Xu5PR94wNlq5C-58elaAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8lYdHHHQP7EN3TEg5zsuUxs0.jpg?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Daily is voor mij een reversal pattern aan het maken als dit zo blijft, combinatie van de laatste 3 candles. Specifiek de wicks naar beneden. Ben benieuwd.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pump it!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ff bijkomen van de dip...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XU5Jz3_10JrZIJweDYZsbrwo34c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVlZAJ0TvQJIh5ZPLdmfxHuI.jpg?f=fotoalbum_large

Let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rk5x1XEPGtFy33om2W8XnQ2dIlI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TgFxApSEN6EVOzca2CJZCRIL.png?f=fotoalbum_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:10
Gecondoleerd @Skrunsies

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15
Lekker door moonen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:13:
Daily is voor mij een reversal pattern aan het maken als dit zo blijft, combinatie van de laatste 3 candles. Specifiek de wicks naar beneden. Ben benieuwd.
Die daily begint een aardige jetser te worden. Stel we kunnen dit tot de closing vast houden, dan is het de dikste groene in afgelopen weken. 20 maart volgens mij

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Gecondoleerd @Skrunsies

Zero.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:29:
[...]

Die daily begint een aardige jetser te worden. Stel we kunnen dit tot de closing vast houden, dan is het de dikste groene in afgelopen weken. 20 maart volgens mij
Yep, is een belangrijke zo.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Je laatste kans om Bitcoin onder de 0,063M USD te kopen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wel klote dat die long geliquideerd is een paar dagen geleden :(

Heb nog wat BTC op ByBit staan, maar ik stuur dat wel gewoon naar de Ledger ipv er op MEXC weer een long mee te openen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:29:
[...]

Aardige hammer in de maak op de wieklie

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:46:
Wel klote dat die long geliquideerd is een paar dagen geleden :(

Heb nog wat BTC op ByBit staan, maar ik stuur dat wel gewoon naar de Ledger ipv er op MEXC weer een long mee te openen.
Ja balen man, maar goed, op naar de volgende.

• brothermaynard
  • Laatst online: 23:33
Taro schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:41:
Je laatste kans om Bitcoin onder de 0,063M USD te kopen...
Als ik voor elke ‘laatste kans…’ van afgelopen weken een euro had gekregen, had ik al verscheidene gratis BTC gehad🤪😜

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 14:50
Maar ff serieus @Skrunsies , als je jezelf zo door deze gure kuttijd heen kan sleuren dan weet je niet hoe mooi je het straks gaat krijgen! Dan is elke piek al een bizar vreugde moment in je leven en bij elk dalletje denk je, het zal wel heb erger mee gemaakt!

Ik heb er eentje op jouw geproost vanavond, geen idee wie je voorderest bent, maar kop omhoog!
M'n vrouw verklaarde me voor gek "en wie mag die skruuuunziees wel zijn"! Maja zal mij een worst zijn! Gecondoleerd man en kop omhoog! Alles komt goed.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
brothermaynard schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:47:
[...]

Als ik voor elke ‘laatste kans…’ van afgelopen weken een euro had gekregen, had ik al verscheidene gratis BTC gehad🤪😜
Echte pro's spotten natuurlijk wat ik hier deed door de M toe te voegen, het ging niet om "de laatste kans"... ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Omdat hij erboven was...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnF4JLpYZhW4H5pmp5tKOH6Hz40=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oS6BQyJBk1wbGe5ol1tpoq3J.jpg?f=user_large

• zwembroek
Lang verhaal. Geen zin om alles uit te leggen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:17:
[...]

Lang verhaal. Geen zin om alles uit te leggen.
Maar kom je nu weer gewoon gezellig doen met ons?

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Hey vriendjes,

Hoe it’s hier ?

Je hebt weinig gemist, wij hebben jou gemist!

Gecondoleerd Skruns.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Crypto is allemaal fun en games totdat de bedragen serieus worden, de coins shit en de markt volatiel.

Daarom houdt ik het bij Bitcoin hodlen en een beetje shitposten, anders lijkt het allemaal wat teveel op werken.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• zwembroek
Darrell schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:18:
[...]

Maar kom je nu weer gewoon gezellig doen met ons?
Ik zal mijn best doen. :) Ik moest het even laten bezinken dat ik in een aantal dagen meer dan 70k heb zien verdampen door foute beslissingen, rugpulls, en de altcoin crash. Maar ik heb een nieuw plan en ik ben klaar voor de tweede ronde. De mooiste tijd ligt nog voor ons.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9cTTo6k0SQng6BfiY6-K9bHu4I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cIt72mwUCzi5TbJX5qkLCKbw.jpg?f=user_large

• Alpina
zwembroek schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:52:
[...]

Ik zal mijn best doen. :) Ik moest het even laten bezinken dat ik in een aantal dagen meer dan 70k heb zien verdampen door foute beslissingen, rugpulls, en de altcoin crash. Maar ik heb een nieuw plan en ik ben klaar voor de tweede ronde. De mooiste tijd ligt nog voor ons.
[Afbeelding]
Strijder _/-\o_

• Moiety
  • Registratie: September 2012
Wordt het anders, dit keer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRfYA0jMhFw-NMHNEljU_ObY8J4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fQ31QgUQNXGt6lhKPZu17iwz.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
Welterusten allemaal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
''May the 4th be with you''

fijne dag allen :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7wfisUE_dFpmCtPHeT0wpaVxCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xwew4yY5zxQCNCKqq26Ea7Xf.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5bRP7ThPM0lINsQpIzDjh821DAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wcRTUuirTLeLQWqwyy85RXdW.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJlUbXaZr7B4U8jAgcWyjtOSFKU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xjUXWuqLWc04E4TYkjBXYAT1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2P-TAutmAgeFsueVTjQYwCUqNvY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KdUILZDMYoX3rx4OOyYiO1ed.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• zwembroek
Bullish

[ Voor 31% gewijzigd door zwembroek op 04-05-2024 00:33 ]

• Alpina
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe plan @zwembroek of voorlopig nog top secret? >:)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
1 woord: wow! *O*

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:36:
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe plan @zwembroek of voorlopig nog top secret? >:)
Het plan zit hem voornamelijk in het tijdig nemen van winsten naar Bitcoin, ETH of USDT. Als de Stochastic RSI op de weekly van een altcoin boven de 85 komt in combinatie met een fear and greed rond dat getal dan druk ik op sell ongeacht waar we ons in de cycle qua tijd bevinden. Ook ga ik winsten nemen bij bepaalde fibonacci levels. Zoals de 1.618, 2.618 op de higher time frames. Daarnaast stap ik volledig uit de markt wanneer de pi cycle top is bereikt. Dan is het voor mij einde bull.

• Skrunsies
  • Niet online
DoeEensGek schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:50:
Maar ff serieus @Skrunsies , als je jezelf zo door deze gure kuttijd heen kan sleuren dan weet je niet hoe mooi je het straks gaat krijgen! Dan is elke piek al een bizar vreugde moment in je leven en bij elk dalletje denk je, het zal wel heb erger mee gemaakt!

Ik heb er eentje op jouw geproost vanavond, geen idee wie je voorderest bent, maar kop omhoog!
M'n vrouw verklaarde me voor gek "en wie mag die skruuuunziees wel zijn"! Maja zal mij een worst zijn! Gecondoleerd man en kop omhoog! Alles komt goed.
Lieve woorden, thanks kerel(s)

We slaan ons hier ook wel weer doorheen.

Was op zich wel confronterend, mijn kids waren er helemaal van af want opa is niet meer.. Op de uitvaart wou mijn jongste wat zeggen, maar kwam niet meer uit haar woorden. Datzelfde gold voor een goeie vriend van mijn pa.

Bij beide personen ben ik naar voren gegaan om ze te steunen en het verhaal af te maken. Aan het einde vroeg mijn jongste. “Hoezo ben je er steeds voor ons… Waar zijn jou tranen..”

Ergens was dat een besef, dat wanneer je maar lang genoeg in een overlevingsmodus zit, je 3/4 niet meer mee krijgt!

Van de week op een ochtend zat ik in een online meeting en kwam er op de achtergrond een favoriet nummer van mijn vader voorbij.. Ik heb de camera en microfoon uit geslingerd, heb een biertje gepakt en heb mijn herinneren met mijn pa de vrije loop gelaten.

Het leven is te kort voor shit en negatieve zaken, we moeten door, we gaan door en betere tijden gaan wel weer aanbreken.

Persoonlijk denk ik dat we allemaal onze shit wel krijgen en ergens zal het ons wel wat sterker maken ofzo.

Ach ik weet het ook niet. Ik zal d’r nog 1 doppen!

Goed weekend guys!

• Kol Nedra
zojuist helemaal afgekeken van begin tot eind:

conclusie: ik fluff er nog wat fiat in :D

nothing stops this train

• Kol Nedra
@Skrunsies jij ook goed weekend, heel veel sterkte de komende tijd, als wij jou kunnen helpen dan doen we dat!

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 01:06:

als wij jou kunnen helpen dan doen we dat!
Memes en tetten graag :9B *O*

• resusaapje
  • Laatst online: 23:43

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Coldcat

Coldcat

HODL

Sterkte man!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhPZ0gV7WDp9P9lMXj_zFv7MnNc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g1lYEQg5qSVyjeUkobQ6F7z1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHnNVtV-xvsHxsRiF-97sSGUQXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LhRnMFaOSjgA5FwMd1pLhWBp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i77c_KgRE04BLPEYC-x1kWB50TQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGQLqvjvq0AtzryrVGKBp1cf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GVm5FvA0tQ5p0nHRe9w1hufAFWM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E4WIbYseC04kochZZBjxMjI7.jpg?f=user_large

Voor de liefhebbers van vliegtuigen. Vandaag rond het middaguur wegens de herdenking een missing man formation op vliegbasis Soesterberg.

[ Voor 60% gewijzigd door Coldcat op 04-05-2024 01:50 ]

• Alpina
Coldcat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 01:44:
[...]

Sterkte man!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor de liefhebbers van vliegtuigen. Vandaag rond het middaguur wegens de herdenking een missing man formation op vliegbasis Soesterberg.
Cool. Ik had 2 jaar terug deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZvv8q0r1stwSo6TMHc_yCeMR98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlmIdFXbUuc4y0aETSBMCRvl.jpg?f=fotoalbum_large

Even screenshot van mijn filmpje om aan te geven hoe dichtbij die kwam.

Foto van een maat van mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2G1ToV-qFc4Cy9a8Tcj6sm0VOak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/85VzRysPQiyd2PCsIJsaV9Tx.jpg?f=fotoalbum_large

Machtig mooi.

• Alpina
Sorry ontopic: maan

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:36
zwembroek schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:48:
[...]
….
Daarnaast stap ik volledig uit de markt wanneer de pi cycle top is bereikt. Dan is het voor mij einde bull.
Dat is toch zo een beetje nu? Of kijk ik verkeerd naar de charts…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

baba420 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 06:59:
[...]

Dat is toch zo een beetje nu? Of kijk ik verkeerd naar de charts…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNOJhca8vdvhtnEOpHr-QiTcCaQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:43
Pepe alive

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLWzAvjfNnYXxw9RZNZIHQt0ZyQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0l73beA4sKgEakGtLYRj5cTI.jpg?f=fotoalbum_large

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:47
zwembroek schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:48:
[...]

Het plan zit hem voornamelijk in het tijdig nemen van winsten naar Bitcoin, ETH of USDT. Als de Stochastic RSI op de weekly van een altcoin boven de 85 komt in combinatie met een fear and greed rond dat getal dan druk ik op sell ongeacht waar we ons in de cycle qua tijd bevinden. Ook ga ik winsten nemen bij bepaalde fibonacci levels. Zoals de 1.618, 2.618 op de higher time frames. Daarnaast stap ik volledig uit de markt wanneer de pi cycle top is bereikt. Dan is het voor mij einde bull.
Strak plan. Dit is voor mij ook de eerste bull waar ik een serieus bedrag in crypto heb zitten. Ik heb het geld niet nodig op dit moment, maar serieuze bedragen zien verdampen is niet echt grappig. Al zit ik nu wel 70% in BTC, dus het kan erger laten we maar zeggen....

Ook deze keer blijkt weer dat de (lokale) top, achteraf best duidelijk was: moonboys, memecoins die door het dak gaan, nieuwe gebruikers hier in het topic en nog meer.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Skrunsies sterkte man!

Dan kunnen we niets anders dan aan je verzoek voldoen. Gelukkig is de nieuwe mod hier ook al weer langere tijd onzichtbaar....

Afbeeldingslocatie: https://coindoo.com/wp-content/uploads/2023/11/9.-bitcoin-meme.webp

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71P4dufQ1FS._SLDPMOBCAROUSELAUTOCROP288221_MCnd_AC_SR462,693_.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/ucnT9Xy2SscAAAAM/brie-larson.gif

Afbeeldingslocatie: https://thmbs.baklol.com/acaffeaeadeb02ff8774ff3b8acf10671457180572.gif

:9B op je vader en lifechanging winsten zodat je eindelijk de brug eens kunt verlaten. Er komen nieuwe huurders deze bullrun O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 ... 139 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!