[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.602 views

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0E0jlsi-ccNttp-R4SaJpzHbuTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jV1SUE0ilZSSVQIfhtAbPdno.jpg?f=fotoalbum_large

Aan de zee in Kroatië nog wat IPA in m'n kar gieten. Proost, iedereen!

[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 02-05-2024 21:10 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 13:04
If you can't beat them join them?

BNP Paribas Buys Shares in BlackRock’s Bitcoin ETF
https://cryptomode.com/ne...shares-blackrock-btc-etf/

Lijkt wel om een klein bedrag te gaan overigens.

[ Voor 47% gewijzigd door Nopheros op 02-05-2024 21:12 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Saylor praat weer ff een uurtje volover btc https://x.com/bitcoinmaga...&t=-FXsM6QwH5414m0UwItGhw

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:28
knakworst schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:28:
[...]

Oh dan had het dot moeten zijn. Tao is gewoon een willekeurige shotcoin waar ik geen specifiek negatieve apathie voor heb. Polkadot om één of andere reden wel.
Wtf :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNf6z_EEXtS4O2u3PhUftLlXCas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fWImT1qHax7Ey5P97uXuNChC.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bIBWG4Qbm-7d-fT7kzdjkxucPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FArYgEtypmCNfl4May78wXcn.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

resusaapje

h less

Hoera!

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcryptoast.fr%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F05%2Fethereum-eth-ether-record.jpg&f=1&nofb=1&ipt=ddb9e2cd6a853fad67f78c25c9a3c5a3c07f061bf2250efc3a209e9bade7b10e&ipo=images

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Th1x4nG schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:09:
[Afbeelding]

Aan de zee in Kroatië nog wat IPA in m'n kar gieten. Proost, iedereen!
Proost, hier een Leffe tripel. Maar wel gewoon in mijn duistere achtertuintje na een late dienst :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWISQCfTkYo93p_ALFmuvAHspqY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pPJwoYzIChEo7jsNeOwwLbF9.jpg?f=user_large

Smaakt er niet minder om moet ik zeggen :9B

When 60k?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:02
Iedereen is zo emotioneel afgestompt, het is nog stiller dan in de beer

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:00

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 23:27:
Eerste zonnige dag na 8 maanden regen en wind zou het ook nog kunnen zijn oOo

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:26
elektriekert schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 23:27:
kijk eens 3 berichten boven je, door die 2 ben ik afgestompt ;) :D :9

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online
Are we the baddies?

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:36

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Binnenkort krijgt iedereen een printer thuis. Het schijnt dat die man van de FED een vermoeie rechterarm heeft.

Afbeeldingslocatie: https://previews.123rf.com/images/serezniy/serezniy1303/serezniy130307109/18694053-printer-printen-nep-dollar-biljetten-ge%C3%AFsoleerd-op-wit.jpg

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Moiety
Coldcat schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:09:
[...]

Binnenkort krijgt iedereen een printer thuis. Het schijnt dat die man van de FED een vermoeie rechterarm heeft.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUCLpRd2Awp2Ym7SA2XnOhiROwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RZ5XQl9YCEtK5UrGrPhzQ53S.gif?f=user_large

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ik moet zeggen, die Pepe gaat elke keer het hardst in m'n PF. Waar de rest + of - 2-4 doet, zit deze elke keer op 10%+

[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 03-05-2024 09:19 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Alpina
ByteMe_ schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:18:
ik moet zeggen, die Pepe gaat elke keer het hardst in m'n PF. Waar de rest + of - 2-4 doet, zit deze elke keer op 10%+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOpVFZPMo3Qa_DeiiojYV70rtnI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VXKCyqFOVzjh7cxaf07wNHHs.webp?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:02
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 00:07:
[...]

kijk eens 3 berichten boven je, door die 2 ben ik afgestompt ;) :D :9
Volgens mij heet dat: "emotioneel afgejuind" :9

• Moiety
Mijn vrouw vanmorgen toen ik haar dit plaatje liet zien:”als het echt zo simpel is, waarom investeert dan niet iedereen in Bitcoin?”
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3-57UTlmdJ-IZjoCrK2RxiQpEk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Qo094UfuXdyljIs8kXSHIDU.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:52:
Mijn vrouw vanmorgen toen ik haar dit plaatje liet zien:”als het echt zo simpel is, waarom investeert dan niet iedereen in Bitcoin?”
[Afbeelding]
Hun beeld:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/Kheops-Pyramid.jpg/640px-Kheops-Pyramid.jpg

Ons beeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bIBWG4Qbm-7d-fT7kzdjkxucPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FArYgEtypmCNfl4May78wXcn.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:13
[Afbeelding]
Omdat niet iedereen van het bestaan van deze patronen weet.
Omdat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
Omdat je alleen koopt met het idee duurder te kunnen verkopen, wat veel elementen heeft van een ponzi.
Omdat de wereld zomaar in duigen kan vallen, en geld weer duurder wordt, zoals na de roaring twenties en de hyperinflatie die daarop volgde.

Tijd dat jij weer een evaluatiegesprek hebt met je meisje!

Maktub

• Nopheros
[Afbeelding]
Mijn vrouw gisteren toen ik de video van Michael Saylor aan het kijken was..

"Is dit de CEO van Bitcoin? "

:F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QOwv3UCvHJPIOr8DmBErwkd3S0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NMI73epvwCWwDoRaWWLWocC2.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 03-05-2024 10:18 ]

• Moiety
Nopheros schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:15:
[...]

Mijn vrouw gisteren toen ik de video van Michael Saylor aan het kijken was..

"Is dit de CEO van Bitcoin? "

:F
_O-

• Moiety
MrMrq schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:11:
[...]

Omdat de wereld zomaar in duigen kan vallen, en geld weer duurder wordt, zoals na de roaring twenties en de hyperinflatie die daarop volgde.
Dan moet je juist Bitcoin bezitten. Ik was namelijk blij geweest met goud, na de roaring twenties.

• Guere
  • Registratie: December 2009
Coldcat schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:09:
[...]
Een vermoeide rechterarm...? Volgens mij doe jij het er ook om...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aMQbaR1tj6IiGFpTev0wMxZq9A=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/J2xm3O5jnWfTh0P38m8xGeby.gif?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
[Afbeelding]
Fiat heeft geen bodem, dus Bitcoin heeft in fiat waarde geen top.

HODL

nothing stops this train

• BTC100K2021

BTC100K2021

[Afbeelding]
Beleggen is in feite ook makkelijk:

Afbeeldingslocatie: https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/QbN6J94B484LCCpVeTNEpg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTYwMDtoPTQ1MA--/https://media.zenfs.com/en-SG/homerun/shareinvestment.com/97f59154a00ec9754004f523b099289f

Tenzij je greedy bent en een poging doet om het proces te versnellen met:
a. (te hoge) leverage of teveel geleend geld
b. niet-solide investeringen:
- verlieslatende of slecht presterende aandelen die alleen in prijs goedkoop zijn maar niet in waarde
- shitcoins (hiervoor geldt hetzelfde, de moonboys hebben liever 30.000 stuks á 1 euro dan 0.5 BTC).

Shitcoin holders hebben liever een 25% aandeel in Henk & Ingrid ICT diensten B.V. dan 0,25% in Microsoft.

[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2024 11:53 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Hier koop ik al jaren mijn DOT.

• MrMrq
Moiety schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:22:
[...]

Dan moet je juist Bitcoin bezitten. Ik was namelijk blij geweest met goud, na de roaring twenties.
Ja, tijdens de hyperinflatie nog wel. Tijdens deflatie, daarna, zou ik niet graag in Bitcoin zitten…

Maktub

• MrMrq
FrambozenTaart schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 11:49:
[...]

Hier koop ik al jaren mijn DOT.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01jZGLCa1JE5_rIGn7p9-s5WTHs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yk2rzBP59Ra6isKhu9U2vnox.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• Kol Nedra
De geldprinter gaat dit jaar nog aan in Amerika, de geldprinter in europa volgens mij binnenkort zelfs...
Geldprinter in sommige landen maken overuren, de Japanse Yen gaat nu ook hard achteruit....

op korte termijn kan dollar of stablecoin prima zijn, wellicht euro ook (zal eerder dan dollar kiezen)
maar ik ga het er niet op gokken, Bitcoin is mijn keuze :)

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2024 11:57 ]

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 11:55:
De geldprinter gaat dit jaar nog aan in Amerika, de geldprinter in europa volgens mij binnenkort zelfs...
Geldprinter in sommige landen maken overuren, de Japanse Yen gaat nu ook hard achteruit....

op korte termijn kan dollar of stablecoin prima zijn, wellicht euro ook (zal eerder dan dollar kiezen)
maar ik ga het er niet op gokken, Bitcoin is mijn keuze :)
Beetje Bitcoin, beetje fiat, beetje fysiek goud, beetje noodpakket op zolder.

Gewoon spreiden die meuk en hopen op het beste. Maar dit alles wel als simpele basis waar je zo min mogelijk kostbare tijd in steekt.

En natuurlijk in juni nog even een spiksplinternieuwe CV ketel voordat je verplicht een hybride warmtepomp moet installeren in 2026.

• Kol Nedra
FrambozenTaart schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:04:
[...]

Beetje Bitcoin, beetje fiat, beetje fysiek goud, beetje noodpakket op zolder.

Gewoon spreiden die meuk en hopen op het beste. Maar dit alles wel als simpele basis waar je zo min mogelijk kostbare tijd in steekt.

En natuurlijk in juni nog even een spiksplinternieuwe CV ketel voordat je verplicht een hybride warmtepomp moet installeren in 2026.
verplichten werkt averechts, maar een nieuwe CV-ketel hoeft denk ook weer niet, je kan ze eventueel voor habbekrats overkopen van mensen die bijv wel overgaan naar warmtepomp.
onze cv ketel is 3 jaar oud, dus we kunnen vooruit

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:10:
[...]

verplichten werkt averechts, maar een nieuwe CV-ketel hoeft denk ook weer niet, je kan ze eventueel voor habbekrats overkopen van mensen die bijv wel overgaan naar warmtepomp.
onze cv ketel is 3 jaar oud, dus we kunnen vooruit
Die van ons is 6 maanden oud maar tot 2026 klap ik er elk half jaar een nieuwe in zodat ik zeker weten zolang mogelijk doorkan.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
Een bericht van de bank;

"U heeft x afgelost op uw hypotheek, kan u verklaren hoe u aan dit geld bent gekomen?"

Lasereyes Bitches!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:16:
Een bericht van de bank;

"U heeft x afgelost op uw hypotheek, kan u verklaren hoe u aan dit geld bent gekomen?"

Lasereyes Bitches!
Hier zou ik persoonlijk toch ff goed voor gaan zitten om een soort Michael Saylor achtige verklaring op te zetten oOo

• Kol Nedra
Een bericht van de bank;

Lasereyes Bitches!
Geachte Bank,

Mijn vermogen zit in Bitcoin en niet in euro's, Fiat heeft geen bodem dus Bitcoin heeft geen top in eurowaarde.
Buy low, sell high.
Dus ik dacht ik los wat hypotheek af, zo kan ik elke maand nog meer satjes kopen.

Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Gelukszoekr

nothing stops this train

• Kol Nedra
FrambozenTaart schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:21:
[...]

Hier zou ik persoonlijk toch ff goed voor gaan zitten om een soort Michael Saylor achtige verklaring op te zetten oOo
100% haha

nothing stops this train

• Gelukszoekr
[...]

_/-\o_

• BTC100K2021

BTC100K2021

Een bericht van de bank;

Lasereyes Bitches!
Wat verwachten ze dat je zegt? Dat je je arie hebt verkocht achter het station? Vissen naar een standaard antwoord om het obligate KYC-dossier aan te vullen.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2024 12:26 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:24:
[...]

Wat verwachten ze dat je zegt? Dat je je arie hebt verkocht achter het station? Vissen naar een standaard antwoord.
'Ik heb 15 jaar lang crystal meth met aardbeiensmaak verkocht op de lokale basisscholen.'

• Coldcat

Coldcat

HODL

Een bericht van de bank;

Lasereyes Bitches!
Stap 0: Noeste arbeid om FIAT te vergaren
Stap 1: Geïnvesteerd in Bitcoin
Stap 2: HODL
Stap 3: Hoeren neuken nooit meer werken!
Stap 4: Dit werd al snel saai
Stap 5: Sell low voor wat adrenaline
Stap 6: Zie het resultaat

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:25
Een bericht van de bank;

Lasereyes Bitches!
Beste bank,

Ik wilde even een moment nemen om te reageren op jullie vraag over hoe ik aan het geld kwam om een aanzienlijk bedrag af te lossen op mijn hypotheek. Laat ik het kort en krachtig zeggen: ik ben bevrijd uit de klauwen van het FIAT-systeem, en ik heb Bitcoin te danken voor mijn financiële vrijheid.

Als je naar de geschiedenis kijkt, zie je dat FIAT-geld altijd hetzelfde lot ondergaat: inflatie, waardevermindering en, uiteindelijk, totale ineenstorting. Het is een systeem gebouwd op schuld, waarbij banken nieuwe geldbiljetten drukken alsof ze printers in de kelder hebben staan. Maar Bitcoin? Dat is iets anders. Het is digitaal goud, een grensoverschrijdend, gedecentraliseerd meesterwerk dat niet wordt gecontroleerd door een centrale bank of overheid.

Ik herinner me de dagen dat ik spaarde in euro’s, hopend dat de rente mijn spaargeld zou laten groeien. Wat een illusie! Het was alsof ik mijn geld in een lekke emmer deed en hoopte dat het vanzelf voller zou worden. Maar sinds ik Bitcoin ontdekte, is mijn financiële blik op de wereld veranderd. Hier is een munt met een beperkt aanbod, met een technologie die ongekend veilig en transparant is. Geen wonder dat ik genoeg heb kunnen sparen om een flinke hap uit mijn hypotheek te nemen.

Bitcoin is geen traditionele investering. Het is een revolutie, een beweging die ons wegtrekt van een wereld waarin geld wordt gecontroleerd door een selecte groep mensen in maatpakken die denken dat ze het financieel systeem kunnen beheersen. Maar met Bitcoin nemen we de macht terug. We hebben een digitale, onvervalsbare manier gevonden om waarde op te slaan en te verzenden, zonder afhankelijk te zijn van verouderde instellingen die hun beste tijd allang gehad hebben.

Dus, als jullie me vragen hoe ik aan het geld kwam om mijn hypotheek af te lossen, hier is mijn antwoord: ik stapte uit het FIAT-paradigma en omarmde de toekomst. Bitcoin gaf me de kans om financieel onafhankelijk te worden, mijn hypotheek te verminderen en me minder zorgen te maken over de grillen van de traditionele financiële wereld.

Kortom, dank jullie voor de vraag, en ik raad jullie aan om Bitcoin te verkennen. Het zou zomaar het begin kunnen zijn van een nieuw tijdperk van vrijheid en financiële onafhankelijkheid, weg van het wankele fundament van FIAT.

Met vriendelijke groet,

Gelukszoeker

Stack Sats

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:24:
[...]

Wat verwachten ze dat je zegt? Dat je je arie hebt verkocht achter het station? Vissen naar een standaard antwoord om het obligate KYC-dossier aan te vullen.
.

[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-05-2024 13:22 ]

• MrMrq
[...]

Ik heb ChatGPT gevraagd om zo’n brief op te stellen in de stijl van een boze Saylor.

True story, hij werd boos op mij omdat ik mijn Bitcoins verkocht om een hypotheek af te lossen

_O-

Maktub

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15
59.3K blijft een dingetje.
Ligt weer veel liquiditeit rond de 56k, ben benieuwd of die nog gepakt gaat worden.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 14:50
Die komen straks je nog uithoren, heel je boekhouding doornemen etc. Alleen maar tegen "witwassen"... Nee ze willen gewoon weer dat je centjes bij ze leent! Trap er niet in.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:18
Pff ja aflossen willen ze niet.

• Gelukszoekr
@NeoflexNL Kamino doet het best goed de afgelopen dagen!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-10 15:36

Ezo

DEFI tech enjoyer

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:32:
[...]

We krijgen Kamino hè. Wanneer gaan ze die troep droppen denk je? Ik krijg er maar 107. Laat ze maar binnenkomen op 4 per stuk ofzo O-)
Je had de openingskoers goed ....... in centen ;)
Maar goed herstel richting de premarket prijs(~15ct) inmiddels. Ik laat mijn sol er voorlopig nog wel even loopen :)

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:12
@zwembroek heb je nog steeds meer vertrouwen in Opsec dan $Gpu?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqiIypFBukXrdNFyvBSenH31crw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Fx7zY68nXjQ3yruKiwhcOJSG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Technofreakz op 03-05-2024 13:37 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:22
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:11:
Zojuist ook mijn KMNO airdrop geclaimed. Was het al helemaal vergeten. Kleine hoeveelheid, dus stake het maar op Kamino en zie wel wat het wordt.

Krijg in mijn Phantom wallet ook een notificatie voor Drift airdrop. Maar kun je nog niet claimen volgens mij.

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:38:
[...]

Zojuist ook mijn KMNO airdrop geclaimed. Was het al helemaal vergeten. Kleine hoeveelheid, dus stake het maar op Kamino en zie wel wat het wordt.

Krijg in mijn Phantom wallet ook een notificatie voor Drift airdrop. Maar kun je nog niet claimen volgens mij.
Ja, inderdaad hier ook

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/j6HD63Z/Knipdfssel.png

Show me the money!

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-05-2024 13:44 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

Hij is een maxi, maar presenteren kan hij! Feitelijk een samenvatting van alle interviews die hij de afgelopen jaren heeft gegeven.

LONG BTC

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2024 13:52 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Stovirpi schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:45:
[...]

Beste bank,

Ik wilde even een moment nemen om te reageren op jullie vraag over hoe ik aan het geld kwam om een aanzienlijk bedrag af te lossen op mijn hypotheek. Laat ik het kort en krachtig zeggen: ik ben bevrijd uit de klauwen van het FIAT-systeem, en ik heb Bitcoin te danken voor mijn financiële vrijheid.

Als je naar de geschiedenis kijkt, zie je dat FIAT-geld altijd hetzelfde lot ondergaat: inflatie, waardevermindering en, uiteindelijk, totale ineenstorting. Het is een systeem gebouwd op schuld, waarbij banken nieuwe geldbiljetten drukken alsof ze printers in de kelder hebben staan. Maar Bitcoin? Dat is iets anders. Het is digitaal goud, een grensoverschrijdend, gedecentraliseerd meesterwerk dat niet wordt gecontroleerd door een centrale bank of overheid.

Ik herinner me de dagen dat ik spaarde in euro’s, hopend dat de rente mijn spaargeld zou laten groeien. Wat een illusie! Het was alsof ik mijn geld in een lekke emmer deed en hoopte dat het vanzelf voller zou worden. Maar sinds ik Bitcoin ontdekte, is mijn financiële blik op de wereld veranderd. Hier is een munt met een beperkt aanbod, met een technologie die ongekend veilig en transparant is. Geen wonder dat ik genoeg heb kunnen sparen om een flinke hap uit mijn hypotheek te nemen.

Bitcoin is geen traditionele investering. Het is een revolutie, een beweging die ons wegtrekt van een wereld waarin geld wordt gecontroleerd door een selecte groep mensen in maatpakken die denken dat ze het financieel systeem kunnen beheersen. Maar met Bitcoin nemen we de macht terug. We hebben een digitale, onvervalsbare manier gevonden om waarde op te slaan en te verzenden, zonder afhankelijk te zijn van verouderde instellingen die hun beste tijd allang gehad hebben.

Dus, als jullie me vragen hoe ik aan het geld kwam om mijn hypotheek af te lossen, hier is mijn antwoord: ik stapte uit het FIAT-paradigma en omarmde de toekomst. Bitcoin gaf me de kans om financieel onafhankelijk te worden, mijn hypotheek te verminderen en me minder zorgen te maken over de grillen van de traditionele financiële wereld.

Kortom, dank jullie voor de vraag, en ik raad jullie aan om Bitcoin te verkennen. Het zou zomaar het begin kunnen zijn van een nieuw tijdperk van vrijheid en financiële onafhankelijkheid, weg van het wankele fundament van FIAT.

Met vriendelijke groet,

Gelukszoeker
_/-\o_

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Moiety
Aha, daarom zakte hij niet verder 8)7
Een buywall

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-11 22:24

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:11:
Ja nice, de start van de handel live meegelezen op Discord, hilarisch. Mensen waren echt heeeeel erg teleurgesteld _O-

Nog even Roellie, los je er de rest van de hypotheek ook mee af!

Hier ook 200 Drift tokens, even afwachten wanneer we die kunnen claimen.

$KMNO maar gewoon in staking gegooid, we zien wel wat het doet en pakken we season 2 ook mee met wat extra punten.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• FrambozenTaart
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:54:
[...]

Aha, daarom zakte hij niet verder 8)7
Een buywall
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wfzxtPxZYpjl2VXk5xEiovlAww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CXGWZzCq4BSWDDUmGXeZiDkZ.jpg?f=user_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:22
NeoflexNL schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:10:
[...]

Ja nice, de start van de handel live meegelezen op Discord, hilarisch. Mensen waren echt heeeeel erg teleurgesteld _O-

Nog even Roellie, los je er de rest van de hypotheek ook mee af!

Hier ook 200 Drift tokens, even afwachten wanneer we die kunnen claimen.

$KMNO maar gewoon in staking gegooid, we zien wel wat het doet en pakken we season 2 ook mee met wat extra punten.
De reactie van mensen op airdrops is sowieso hilarisch. Men verwacht echt dat als ze 100 USD storten ze minimaal 10k USD aan airdrop krijgen. Vervolgens is men boos dat iedereen meteen dumpt en hierdoor hun airdrop niets meer waard is, terwijl ze zelf ook van plan waren om te dumpen. Anderen waren alleen sneller.

Crypto waar mensen boos worden, omdat ze gratis geld krijgen.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Komt die 60k

• twit
  • Laatst online: 21:33
Tijd voor de 60k babe!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• sjorremans
Lekker hoor!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:56

knakworst

Get more sats!

Moon

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MG7-qqm8Slsct8wrjdFVVNf1hZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SCnohxrx7LKb0imGC7zjScSQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11 14:45
Nou, nu graag in 1 streep door naar 120k. Slap gepingpong ben ik wel beu.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De etf boomers zijn klaar met hun sell low, nu weer een buy high!

• Egeau
  • Laatst online: 20:43
knakworst schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:41:
De etf boomers zijn klaar met hun sell low, nu weer een buy high!
Het lijkt net retail! Had meer verwacht van de ETF kopers ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Egeau schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:43:
[...]

Het lijkt net retail! Had meer verwacht van de ETF kopers ;)
Het is totnutoe ook alleen retail in die etf's. Zodra de professionals zich ermee bemoeien heeft iedereen in de bitcoin challenge te laag ingezet.

• Gipsy King
  • Laatst online: 19:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-_cGESERif0-Uk8aNno-4DSXlc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GNVgQJ4VgSdl84b6m3IbksGE.jpg?f=user_large

• Guere
Peter Schiff zal wel woest zijn. Hij zat de afgelopen dagen net zo lekker "haha Bitcoin is gezakt" tweets te posten, en was er van overtuigd dat $60k resistance was geworden.

Maybe klein pumpje vanwege dit nieuws?

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 03-05-2024 14:49 ]

• Nopheros
Guere schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:46:
Peter Schiff zal wel woest zijn. Hij zat de afgelopen dagen net zo lekker "haha Bitcoin is gezakt" tweets te posten, en was er van overtuigd dat $60k resistance was geworden.

Maybe klein pumpje vanwege dit nieuws?

https://twitter.com/Bitco...tatus/1786350554207203375
Pensioenfondsen beheren de grote vermogens dus zal best helpen idd.

Verder is het nog maar even afwachten of we de 60k houden, eerst een retest waarschijnlijk.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:06
Pensioenfondsen in it for the tech :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hele slechte US labor cijfers doen BTC omhoog springen. Waarschijnlijk omdat mensen een dalende rente nu waarschijnlijker achten.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:38

Chaes

#HODL

Minder nieuwe banen en een licht stijgende werkloosheid in de VS.

Afkoelende economie en dus een iets hogere kans op rate cuts dit jaar.

Bullish.

• Kol Nedra
BTC volgend jaar tussen de $140k en de $500k

nothing stops this train

• Alpina
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:59:
BTC volgend jaar tussen de $140k en de $500k
Why so bearish?

• sjorremans
61k babe?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:26
lekker dit. Net ff ouderwets de stad in gegaan voor kleding enzo. Was dat bestellen en terug sturen beetje zat aan het worden, daarom dus ook al 3 jaar niets meer gekocht. Meer waardeloze fiat over om in btc te donderen. Maargoed, had nog maar 1 acceptabele niet trainingsbroek. Moest dus thuiswerken als de wasmachine aan stond. Maximaal schrale atser hier.

Oja, ook gewoon old school naar de schoenmaker gegaan. Voor 31 euro nieuwe hak op nette schoenen laten zetten. Kan ik ook weer 4 jaar voort

Lang verhaal kort, de long die ik op 58k geopend heb, heeft de schade iig volledig gedekt.

[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 03-05-2024 15:11 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
anti elppa schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:09:
lekker dit. Net ff ouderwets de stad in gegaan voor kleding enzo. Was dat bestellen en terug sturen beetje zat aan het worden, daarom dus ook al 3 jaar niets meer gekocht. Meer waardeloze fiat over om in btc te donderen. Maargoed, had nog maar 1 acceptabele niet trainingsbroek. Moest dus thuiswerken als de wasmachine aan stond. Maximaal schrale atser hier.

Oja, ook gewoon old school naar de schoenmaker gegaan. Voor 31 euro nieuwe hak op nette schoenen laten zetten. Kan ik ook weer 4 jaar voort

Lang verhaal kort, de long die ik op 58k geopend heb, heeft de schade iig volledig gedekt.
naar een winkel toe voor kleding?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lSkuQIJ3gB4KJOyeUTY1b-dmmFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KlisFgMDrpmsJVrP9spIzll0.gif?f=user_large

nothing stops this train

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23
Wellicht ben ik echt n00bish, maar het lukt me niet een account aan te maken bij Coinbase. Als ik een account wil aanmaken, geeft hij aan dat ik een e-mail moet krijgen (ik gebruik een gmail adres). Maar: die mail komt nooit aan...

Als ik vervolgens via de website probeer support te bereiken, moet ik eerst inloggen...

Iemand ervaring, of een suggestie?

• Gelukszoekr
Oja, ook gewoon old school naar de schoenmaker gegaan. Voor 31 euro nieuwe hak op nette schoenen laten zetten.
Die schoenmaken heeft je mooi een hak gezet! Ik had me nooit zo op de hak laten nemen.
Ach, ik spring van de hak op de tak. Moon!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObSXrNnFPVzfQQ9A7OcJ9jIrzEM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IfOuJIdgcOPGsn2UdVVVpmps.jpg?f=user_large

• Alpina
dizzie110 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:23:
Wellicht ben ik echt jarig, maar het lukt me niet een account aan te maken bij Coinbase. Als ik een account wil aanmaken, geeft hij aan dat ik een e-mail moet krijgen (ik gebruik een gmail adres). Maar: die mail komt nooit aan...

Als ik vervolgens via de website probeer support te bereiken, moet ik eerst inloggen...

Gefeliciteerd!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wellicht ben ik echt n00bish, maar het lukt me niet een account aan te maken bij Coinbase. Als ik een account wil aanmaken, geeft hij aan dat ik een e-mail moet krijgen (ik gebruik een gmail adres). Maar: die mail komt nooit aan...

an harte. Dat is om je op je verjaardag te pesten.

Probeer anders Bybit O-)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-11 22:24

NeoflexNL

Forever young

Congratz!

Spam mail?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
S&P500?? eerder S&P7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oT3L2972J37SolpTsF_HvBvMds8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QC9oTPfYVBGcJRiqAVbg0sip.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online

Ik mag jou wel.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
biem!

• dizzie110
Ik moest even twee keer kijken hoe mijn level up bekend was... maar het staat gewoon naast m'n nickname :).

Spam->nope
Andere exchange->yep kan ook :). Wilde eens wat gaan spelen met een andere exchange dan de standaard bitvavo waar ik begin dit jaar m'n avontuur mee begonnen ben.

ps: I don't get older. I just level up! :)

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:53

Gefeliciteerd! *O* Gebruik je toevallig gmail? Ik meen dat Google sinds februari bepaalde zaken heeft verscherpt om de beveiliging te verhogen, hierdoor kwamen bij mij sommige mails ook niet meer binnen.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Mooie start van het weekend

Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/apple-computers-brent-rambo-thumbs-up-kid-wwens69yae767u33.gif

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Straks ook extra inflow in de IBIT na dagen van 0 / negatief?

• dizzie110
LBV_038 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:36:
[...]

Gefeliciteerd! *O* Gebruik je toevallig gmail? Ik meen dat Google sinds februari bepaalde zaken heeft verscherpt om de beveiliging te verhogen, hierdoor kwamen bij mij sommige mails ook niet meer binnen.
Yep, gmail. Eens kijken of via andere weg wel lukt.

• MrMrq
Chaes schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:54:
Minder nieuwe banen en een licht stijgende werkloosheid in de VS.

Afkoelende economie en dus een iets hogere kans op rate cuts dit jaar.

Bullish.
Hoera, de economie gaat naar de vinkentering!

Maktub

• Kol Nedra

@9:36
Als ETH niet goed gekeurd wordt dan gaat het echt vuurwerk worden voor BTC: velen zullen ETH verkopen voor BTC. ik bezit beide dus either way, is prima.

want als ETH wel geaccepteerd wordt, dan zal ETH ook stijgen

nothing stops this train

• Gelukszoekr
MrMrq schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:41:
[...]

Hoera, de economie gaat naar de vinkentering!
Kom je daar via de Bietenbrug?

Pagina: 1 ... 138 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!