[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.601 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
ByteMe_ schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:21:
Rood, bulls. T wordt nu wel wat ingewikkeld.
Een bull is een bull.

Zero.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ML33dGj4GO4zQ_rtVRFLm7PodCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F1ZEA2hs9byflADj2XXxyZYI.png?f=fotoalbum_large

Purple tie = pump

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38
Not all bulls are equal

The bull

When You are having sex with a female you put her in a doggy style position, penetrate her from behind wrap ur arms around her tits and whisper in her ear the name of another female and see how long you can stay in and hold on

Bron:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=The%20bull

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MrFX schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:29:
[...]

Not all bulls are equal

The bull

When You are having sex with a female you put her in a doggy style position, penetrate her from behind wrap ur arms around her tits and whisper in her ear the name of another female and see how long you can stay in and hold on

Bron:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=The%20bull
HODL *O*

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:26
pluk LINK gekocht, zowel in BTC als in USDT ziet het er interessant uit

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gaan al weer rekt. Man man man.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Darrell schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:43:
Gaan al weer rekt. Man man man.
57 houd hem

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Mooie piramide op de 5 min! De Egyptenaren zouden er trots op zijn!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:26
April was voor bitcoin de slechtste maand sinds 2022 https://www.nu.nl/economi...ste-maand-sinds-2022.html

Wie pakt de popcorn en een trej schultenbrau?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Past mooi in het verwachtingspatroon…
Nog eventjes zakken, dump ik nog wat € in voor die vanzelf gaan verdampen. Daarna kunnen we moonen.

• Kol Nedra
anti elppa schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:52:
April was voor bitcoin de slechtste maand sinds 2022 https://www.nu.nl/economi...ste-maand-sinds-2022.html

Wie pakt de popcorn en een trej schultenbrau?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZmrw10NczLSGlxxfS-nJ7P-biQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GJ0FVVuHMEaRQXBdNCU7x7tq.gif?f=user_large

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSlQbToosxMhVX9qfwH_kivxKog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/blISRRl33pIlcdbP1JKWBNHk.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17gbkclSIEoRgjw5vz4nq5rKP0Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/08pxMesdlkNvSvK6gbnnZII8.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die komt nu wel to the rescue.

Al zie ik 50.7 - 52k ook nog wel als haalbaar. Dat is waarvan we eind februari de sprong maakten richting 73k.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanB's voorspelling:

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• brothermaynard
  • Laatst online: 23:33
Snel scrollend door de transcript… hij verwacht minimaal 100k dit jaar (obv de assumptie dat miner revenue terug naar oude nivo moet na de halving… makes sense). Vorige cycle duurde dat 4-8 maanden

• Kol Nedra
dikke tip om wat geld te besparen, meer sats!

nothing stops this train

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:40
De eerste rode IBIT dag is aangebroken gisteren: https://farside.co.uk/?p=997

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-11 14:55
Tjeezis...echt alle ETF's een rode dag. :/

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afca_020 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 07:21:
[...]

Tjeezis...echt alle ETF's een rode dag. :/
Buy high, sell low geldt ook voor de ETF's.

• anti elppa
Darrell schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:02:
[...]

Buy high, sell low geldt ook voor de ETF's.
precies, schijnen vooral retail boomers in die etf's te zitten op dit moment. Zijn net zulke noobs als 99% van rest van ons idioten op deze aardkloot, lees weakhands.

Ff voor de duidelijkheid, dat is juist goed, want die retards hebben dus ook last van het fenomeen......fomo. Die zorgen straks voor een monster blowof top.

F&G staat nu op 43, fear. perfect RSI op de daily op 30, dat is voor het laatst in augustus geweest. RSI op de weekly onder de 60 nu.
Wellicht nog 1 dipje naar 52-54k regio maar verder zie ik het echt niet gaan. Die mensen die dus gisteren hebben zitten verkopen zijn echt de classic panic sellers. en dat is nodig in een bull markt. De boel resetten, sats uit de zakkken van de paperhands schudden en weer door

[ Voor 29% gewijzigd door anti elppa op 02-05-2024 08:18 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:56

knakworst

Get more sats!

Op een netto inflow van 11 miljard in de afgelopen maanden, is er gister voor 500 miljoen verkocht. 5% van het totaal. En dat is ook nog netto, er kunnen ook mensen de dip gekocht hebben. Dat is echt wel heel fors.

• brothermaynard
knakworst schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:14:
Op een netto inflow van 11 miljard in de afgelopen maanden, is er gister voor 500 miljoen verkocht. 5% van het totaal. En dat is ook nog netto, er kunnen ook mensen de dip gekocht hebben. Dat is echt wel heel fors.
vind dat de koers het dan nog redelijk houdt na dieoutflux van gisteren en afgelopen dagen

• anti elppa
knakworst schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:14:
ik ben totaal niet onder de indruk. bij 20% outflow had ik pas gedacht, zozo, stevige dip. Zitten dus blijkbaar door ook nog wat diamond hands in die etf.

Ook niet gek, want zo heftig was deze dip niet vergeleken bij dips in vorige cycles tijdens de bull. Dat ging veel harder, sneller en extreem veel agressiever

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3T5JWkRAYBU6pIV4uwMObv9nJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tkgHiR6qGbZSqfhFgo8RcmqJ.jpg?f=fotoalbum_large

• micmulder
Just relax.. valt nog allemaal mee, deze tweet omvat het wel goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_643zJCyGTJGmDP4dSmSC73HKv8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zS0lHTOYtozUHbRjjAlI92wy.png?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

57k is de nieuwe 16k. Iedereen zit wachten op 52k (12k) en die gaat er nooit meer komen.

*snuf*

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• knakworst

knakworst

Get more sats!

micmulder schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:40:
Just relax.. valt nog allemaal mee, deze tweet omvat het wel goed

[Afbeelding]
Hij is alleen de 17 miljard outflow bij grayscale vergeten. Maar ja je kan natuurlijk niet veel tekens kwijt in een tweet.

• brothermaynard
Darrell schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:46:
57k is de nieuwe 16k. Iedereen zit wachten op 52k (12k) en die gaat er nooit meer komen.

*snuf*
60-65k range lijkt daar meer bij te passen, de 52k komt vermoedelijk niet, hoewel een wick er naar toe nog best mogelijk is, onder de 60 had ik eerder ook al niet meer verwacht

• micmulder
knakworst schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:50:
[...]

Hij is alleen de 17 miljard outflow bij grayscale vergeten. Maar ja je kan natuurlijk niet veel tekens kwijt in een tweet.
Hij heeft het idd alleen over de ibit etf.. Grayscale is ook wel weer een appart verhaal qua etf shares en opbouw

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:44

*snuf*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_ZU9VJuINCkZ94WTOtjI0RjtdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njb7lmhDvfqkwpZTx3hBlshH.jpg?f=fotoalbum_large

• DarkShadow
anti elppa schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:20:
[...]

ik ben totaal niet onder de indruk. bij 20% outflow had ik pas gedacht, zozo, stevige dip. Zitten dus blijkbaar door ook nog wat diamond hands in die etf.

Ook niet gek, want zo heftig was deze dip niet vergeleken bij dips in vorige cycles tijdens de bull. Dat ging veel harder, sneller en extreem veel agressiever
Maar was je ook weer sneller groen. Dit soort consoloditatie fases duren lang en frustreren wel iedereen meer. Maargoed, nog 2 weken tot een cycle low, en dan is het toch echt wel richting kiezen. Als we dan niet omhoog gaan hebben we nog heel wat langer geduld nodig en dan zie ik alts in de zomer wel weer resetten naar bear lows.

• DarkShadow
brothermaynard schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:53:
[...]

60-65k range lijkt daar meer bij te passen, de 52k komt vermoedelijk niet, hoewel een wick er naar toe nog best mogelijk is, onder de 60 had ik eerder ook al niet meer verwacht
Hmm, ik zie de 52k nog wel gebeuren, misschien zelfs een wick onder de 50k om echt even bang te maken. Maargoed, macro economisch loopt het ook niet lekker allemaal. Maar goede kans dat dit ook gebruikt gaat worden door grotere partijen om lekker de dip op te kopen. We zitten wellicht op de bodem van de volgende bear markt.

• anti elppa
DarkShadow schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:05:
[...]

Maar was je ook weer sneller groen. Dit soort consoloditatie fases duren lang en frustreren wel iedereen meer. Maargoed, nog 2 weken tot een cycle low, en dan is het toch echt wel richting kiezen. Als we dan niet omhoog gaan hebben we nog heel wat langer geduld nodig en dan zie ik alts in de zomer wel weer resetten naar bear lows.
zonder de charts te openen, dat duurde volgens mij net zo lang hoor. En soms nog veel langer. Kan me periodes herinneren dat je 3 tot 4 maanden zat te etteren.....en dat je eigenlijk zat te smeken om een goede shake out.

We zijn nog niet eens 2 maanden bezig

• DarkShadow
anti elppa schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:10:
[...]

zonder de charts te openen, dat duurde volgens mij net zo lang hoor. En soms nog veel langer. Kan me periodes herinneren dat je 3 tot 4 maanden zat te etteren.....en dat je eigenlijk zat te smeken om een goede shake out.

We zijn nog niet eens 2 maanden bezig
Ja, maar meestal duurt het niet zo lang als de bull echt geopend is en we in de parabolic zitten. Maargoed, dat is vooral ook het geval als het een left translated cycle is. Met een right translated cycle zie ik nog wel een paar maanden aan chop voor ons. Maar tegelijkertijd heb ik daar ook wel iets meer twijfels bij, omdat ik zelf verwacht dat we een flinke recessie tegemoet gaan. Veel signalen/indicatoren daarvoor, die daar eigenlijk nooit fout mee hebben gezeten. En de vraag is of BTC zijn 4 jarige cycle dan nog respecteert, of dat de top al is geweest.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 13:04
DarkShadow schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:14:
[...]

Ja, maar meestal duurt het niet zo lang als de bull echt geopend is en we in de parabolic zitten. Maargoed, dat is vooral ook het geval als het een left translated cycle is. Met een right translated cycle zie ik nog wel een paar maanden aan chop voor ons. Maar tegelijkertijd heb ik daar ook wel iets meer twijfels bij, omdat ik zelf verwacht dat we een flinke recessie tegemoet gaan. Veel signalen/indicatoren daarvoor, die daar eigenlijk nooit fout mee hebben gezeten. En de vraag is of BTC zijn 4 jarige cycle dan nog respecteert, of dat de top al is geweest.
Zou goed kunnen, of niet.

Toen Bitcoin de top van 69k aangetikt had een paar jaar geleden werden ongeveer dezelfde posts geplaatst als jij nu doet. Grote bekende namen die de financiele cricis uit 2008 correct hadden voorspeld gaven aan dat er weer een dikke recessie zou aankomen de komende tijd.

Uiteindelijk weet niemand het, de kans is net zo groot dat we de komende paar jaar vrijwel geen groei (maar geen recessie ) krijgen of eventueel een lichte recessie.

En recessie hoeft daarnaast ook helemaal geen issue te zijn, zo hebben meerdere Europese landen al een lichte recessie gehad afgelopen jaar.

• DarkShadow
Nopheros schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:25:
[...]

Zou goed kunnen, of niet.

Toen Bitcoin de top van 69k aangetikt had een paar jaar geleden werden ongeveer dezelfde posts geplaatst als jij nu doet. Grote bekende namen die de financiele cricis uit 2008 correct hadden voorspeld gaven nu aan dat het er weer een dikke recessie zou aankomen de komende maanden.

Uiteindelijk weet niemand het, de kans is net zo groot dat we de komende paar jaar vrijwel geen groei (maar geen recessie ) krijgen of eventueel een lichte recessie.

En recessie hoeft daarnaast ook helemaal geen issue te zijn, zo hebben meerdere Europese landen al een lichte recessie gehad afgelopen jaar.
Ja eens hoor, niemand weet het, en toen viel het me ook al op. Michael Barry zou weer massaal short gaan, uiteindelijk zie je dat hij ook gewoon blijft kopen. Uiteindelijk weet niemand het. Overigens ging BTC toen wel even keihard de bear in, die winter erna was niet bepaald leuk.

Maar nu roept echt werkelijk iedereen (en niet alleen maar moonboys), dat BTC boven de 100k moet komen, maar toch voelt het als je de 70k range nadert of inkomt alsof de energie er een beetje uit is. Het ETF narratief is nu wel een beetje geweest, nu moeten de grotere partijen (en niet de boomers) echt gaan instappen, anders is er simpelweg gewoon niet genoeg geld om het verder te laten komen. Retail alleen kan het niet betalen.

Aan de andere kant zitten we nog ver onder de marktkapitalisatie van een Apple of een Microsoft, en dat zijn bedrijven. (daar tegenover staat dat het eigenlijk absurd is dat we al over het GDP van heel Nederland heen gaan, en dat er bedrijven zijn die dat ook doen).

Punt is denk ik dat het financiele systeem volgens mij aan alle kanten kapot is, en dat het met kunstgrepen levend wordt gehouden, en dat het de vraag is hoe lang we dat nog blijven volhouden: 1 jaar, 10 jaar, wellicht zelfs langer?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 02-05-2024 09:49 ]

• anti elppa
DarkShadow schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:48:
[...]

Ja eens hoor, niemand weet het, en toen viel het me ook al op. Michael Barry zou weer massaal short gaan, uiteindelijk zie je dat hij ook gewoon blijft kopen. Uiteindelijk weet niemand het. Overigens ging BTC toen wel even keihard de bear in, die winter erna was niet bepaald leuk.

Maar nu roept echt werkelijk iedereen (en niet alleen maar moonboys), dat BTC boven de 100k moet komen, maar toch voelt het als je de 70k range nadert of inkomt alsof de energie er een beetje uit is. Het ETF narratief is nu wel een beetje geweest, nu moeten de grotere partijen (en niet de boomers) echt gaan instappen, anders is er simpelweg gewoon niet genoeg geld om het verder te laten komen. Retail alleen kan het niet betalen.

Aan de andere kant zitten we nog ver onder de marktkapitalisatie van een Apple of een Microsoft, en dat zijn bedrijven. (daar tegenover staat dat het eigenlijk absurd is dat we al over het GDP van heel Nederland heen gaan, en dat er bedrijven zijn die dat ook doen).

Punt is denk ik dat het financiele systeem volgens mij aan alle kanten kapot is, en dat het met kunstgrepen levend wordt gehouden, en dat het de vraag is hoe lang we dat nog blijven volhouden: 1 jaar, 10 jaar, wellicht zelfs langer?
die 70k range was de fut er ook uit. Vond je dat heel raar? Na zo'n idioot lange massieve stijging. Dan is de brandstof een keer op. Alle indicators stonden op zwaar overbought. Dan moet je weer consolideren, en ff rektoni op het menu hebben. Zo gaat dat.

Kans op left translated is iig laatste 2 maanden heel erg veel kleiner geworden. Nog paar maandjes en dan kan dat hele idee de prullenbak in.

Ik had me vooral heel erg veel zorgen gemaakt als we ineens door geknald hadden naar de 100. Zelfs grote kans dat ik dan een heel groot deel van mijn pf verkocht had.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Iedereen zit wachten op 52k (12k) en die gaat er nooit meer komen.

*snuf*
Zeg niet zulke enge dingen!

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
XRP volgt een eigen weg he?
teveel manipulatie (denk ik)

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Misschien was de 74k maar een fake out zoals de 12k in 2019. Met een veel hogere uitschieter dan verwacht door het effect van de ETF's.

Het is een beetje saai nu, maar ergens is het natuurlijk ook bizar dat er 57k wordt betaald voor een magische internetmunt.

Al is dat nog goedkoop met toekomstige prijzen natuurlijk, die 100k gaat er gewoon ooit aan. En de 500k ook. De hoeveelheid fiat kent geen plafond dus de prijs van Bitcoin ook niet.

Het mooiste wat je kunt doen is geld erin kiepen wat je kunt missen als de koersen laag staan en Bitcoin dood gaat, doorgaan met je leven en lekker genieten van de pure volatiele chaos.

Als we onder de 40k zakken (ongeveer helft van lokale top) gooi ik er ook lekker weer wat in. Zo niet, dan niet. Heb toch al een mooie bag. Can't. Go. Tits. Up.

Het meest vermakelijke vind ik nog al die youtube 'experts' en bloggers enzo, die constant met verklaringen voor de koersen en updates bezig zijn.

Zoek een hobby ofzo, denk ik dan :+

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dicht bij de bodem is de sfeer altijd rot en is bitcoin overleden. Het begint erop te lijken!

• MrFX
Coldcat schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:16:
Dicht bij de bodem is de sfeer altijd rot en is bitcoin overleden. Het begint erop te lijken!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDhDB6YrYgUSIDDlIp1M4GurKnY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iL51navnIPKFFoEGCDf3h6T3.png?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FrambozenTaart schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:16:

Het meest vermakelijke vind ik nog al die youtube 'experts' en bloggers enzo, die constant met verklaringen voor de koersen en updates bezig zijn.

Zoek een hobby ofzo, denk ik dan :+
Ik zou maar gauw deze followen voordat je een weekje vrij van Tweakers krijgt ofzo }:O

https://twitter.com/Taro_NL

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ja de wereld gaat lekker, benieuwd of Europa een vernietigende oorlog wordt ingesleept door rusland met China als grootschalige productiemotor.

Of dat we door het oog van de naald kruipen en Oekraïne de middelen weten te geven om voldoende grote klappen uit te delen om de havikken in het Kremlin te kunnen verdelen.

Saai is het in ieder geval niet in het geopolitieke toneelstukje. Hoop dat ik me niet hoef op te geven als vrijwilliger als die malloten aan de Poolse grens weten te verschijnen.

En ach, anders maar wel. De eerste 40 jaren waren toch ietwat braaf en relatief saai.

Dan maar eruit vol amfetamines en met een mooie knal >:)

Let's go. :)

• MrFX
FrambozenTaart schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:25:
[...]

Ja de wereld gaat lekker, benieuwd of Europa een vernietigende oorlog wordt ingesleept door rusland met China als grootschalige productiemotor.

Of dat we door het oog van de naald kruipen en Oekraïne de middelen weten te geven om voldoende grote klappen uit te delen om de havikken in het Kremlin te kunnen verdelen.

Saai is het in ieder geval niet in het geopolitieke toneelstukje. Hoop dat ik me niet hoef op te geven als vrijwilliger als die malloten aan de Poolse grens weten te verschijnen.

En ach, anders maar wel. De eerste 40 jaren waren toch ietwat braaf en relatief saai.

Dan maar eruit vol amfetamines en met een mooie knal >:)

Let's go. :)
Wie weet Jaapio..;.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtiwBsxymoC5i3ntEYrtKL5xK7Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wgTfABYMapTrPPdELdTykkis.jpg?f=user_large

• tomtom901
  • Laatst online: 02:11

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:54:
[...]

die 70k range was de fut er ook uit. Vond je dat heel raar? Na zo'n idioot lange massieve stijging. Dan is de brandstof een keer op. Alle indicators stonden op zwaar overbought. Dan moet je weer consolideren, en ff rektoni op het menu hebben. Zo gaat dat.
Ja juist, als je RSI als uitgangspunt neemt komt die op de daily nu eindelijk richting oversold, en op de weekly / monthly begint ie ook wat in te leveren. Mooi zo.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

FrambozenTaart schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:25:

Het is inderdaad maar een bizarre maffe wereld, je voelt je haast de enige overgebleven normale persoon met al die dictators, terug-in-de-tijd-religierellers en ander ego-geneuzel. Hebben we nog wel wat aan digitale muntjes als we terug de steentijd in worden genuked? Who knows :+ Misschien moeten we gewoon investeren in fallout-shelters en zelf een bom gooien _O-

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Coldcat

Coldcat

HODL

2Dutch schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:44:
[...]

Het is inderdaad maar een bizarre maffe wereld, je voelt je haast de enige overgebleven normale persoon met al die dictators, terug-in-de-tijd-religierellers en ander ego-geneuzel. Hebben we nog wel wat aan digitale muntjes als we terug de steentijd in worden genuked? Who knows :+ Misschien moeten we gewoon investeren in fallout-shelters en zelf een bom gooien _O-
De wereld is vrij normaal. Wij leven in een rare tijd, in een unieke omgeving die vrede en veiligheid geeft in een vorm waar we niet vaak bij stilstaan. Het enige dat we ervoor hoeven doen is af en toe wat centen overboeken naar de overheid.

Wat is normaal voor de wereld? Precies wat er allemaal gaande is. De wereld is altijd in oorlog geweest. Er zijn altijd conflicten. Als mens zijn we er het best in elkaar uit te moorden van welke diersoorten dan ooit.

Die laatste zin doet de echte mens in je weer bovenhalen. :9~ When bomcoin?

• FrambozenTaart
  • Niet online
Bij de buurvrouw is WW3 in ieder geval al begonnen, wasmachine is omgepleurd en heeft een soort kunstwerk met lopende fontein in de bijkeuken gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qTMuSBkDaRmWE0E0U-gOABSSagQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tn9P7E4nEQj4jhECICYfofGL.jpg?f=user_large

Hoorde de hele morgen al een waterleiding lopen, denk maar eens even kijken of alles daar wel goed gaat.

Heb haar ff gebeld en ze komt nu meteen naar huis uit haar werk, straks parkeer ik mooi mijn camping stoeltje in de buurt en dan lekker toekijken met een paar lauwe blikken bier hoe ze dit gaat oplossen.

Zo zie je maar, ook buiten de charts om altijd wel vermaak te vinden.

Hopenlijk heeft ze genoeg Bitcoin om een fatsoenlijke bouwdroger te kunnen huren.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

FED Balance Sheet wordt vanaf juni flink langzamer afgebouwd.
https://www.bloomberg.com...t-runoff-starting-in-june

FED Balance Sheet:
https://fred.stlouisfed.org/series/WALCL
M1 supply:
https://fred.stlouisfed.org/series/M1SL

=

LONG BTC

• tomtom901
  • Laatst online: 02:11

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:12:

Heb haar ff gebeld en ze komt nu meteen naar huis uit haar werk, straks parkeer ik mooi mijn camping stoeltje in de buurt en dan lekker toekijken met een paar lauwe blikken bier hoe ze dit gaat oplossen.
_O- _O- _O-

• Alpina
Coldcat schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:01:
[...]

De wereld is vrij normaal. Wij leven in een rare tijd, in een unieke omgeving die vrede en veiligheid geeft in een vorm waar we niet vaak bij stilstaan. Het enige dat we ervoor hoeven doen is af en toe wat centen overboeken naar de overheid.

Wat is normaal voor de wereld? Precies wat er allemaal gaande is. De wereld is altijd in oorlog geweest. Er zijn altijd conflicten. Als mens zijn we er het best in elkaar uit te moorden van welke diersoorten dan ooit.

[YouTube: The History of the World: Every Year]

Die laatste zin doet de echte mens in je weer bovenhalen. :9~ When bomcoin?
Juist @Coldcat het is nooit anders geweest. Mijn overgrootvader heeft de volledige WW1 van 1914 tot 1918 aan het Ijzerfront gezeten. Mijn opa heeft als kind SS’ers tegen de schenen mogen trappen toen de Polen hier de boel kwamen bevrijden in WW2. Mijn vader is geboren tijdens de Cubacrisis en heeft eigenlijk constant die dreiging meegemaakt. Die wordt van de huidige berichten ook niet warm of koud merk ik. ‘Doe je toch niks aan’. En ik? Ik zit te bedenken of ik nog wat waardeloze fiat in een magisch internetmuntje moet kieperen _O-
Lange tijd welvaart komt gewoon een keer als een boemerang terug als je de geschiedenis er op naleest. Gewoon lekker leven en er het beste van maken :9B

When moon?

• Guere
  • Registratie: December 2009
Hoorde de hele morgen al een waterleiding lopen, denk maar eens even kijken of alles daar wel goed gaat.

Obligatory Vluggejapie BV

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PYdZQunwTuu0W1VA9jT87C7Z4LE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mkpi5sLhyjQMirPKzHWDj11L.jpg?f=user_large

• MrFX
Zoekt en gij zult vinden.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kU7IrK0GSLFPWFUmJWmtPpoGVh4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HWEyOJ4Phnib7ovgZg3cH9Yw.gif?f=user_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

https://www.coinglass.com/bitcoin-etf

Verwacht vandaag nog wel wat dumps rond beursopening. De ETF's zullen de discount gaan rechttrekken.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01:15
Aan de andere kan…ik had een jaar geleden nu geen 57k verwacht. Dit soort prijzen had ik pas op z’n vroegst over een half jaar verwacht of misschien zelfs weer in 2025.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:24
Bij de buurvrouw is WW3 in ieder geval al begonnen, wasmachine is omgepleurd en heeft een soort kunstwerk met lopende fontein in de bijkeuken gemaakt.

[Afbeelding]

Hopenlijk heeft ze genoeg Bitcoin om een fatsoenlijke bouwdroger te kunnen huren.
Maar, ik vraag me af hoe jij binnen komt om foto te maken en situatie kunt analyseren als je buurvrouw nog van werk thuis moet komen om het op te lossen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MkH7c5_MOS08DHZ6rzItk8AlYc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X4T5xGH3UzTC0QJDY4wQj6xm.jpg?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gondor schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:11:
[...]

Maar, ik vraag me af hoe jij binnen komt om foto te maken en situatie kunt analyseren als je buurvrouw nog van werk thuis moet komen om het op te lossen.
Foto is gemaakt door het glas van de deur.

Buurvrouw heeft maar geluk dat er een maxi naast haar woont die nooit meer hoeft te werken, scheelt toch weer aanzienlijk wat waterschade _O-

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• brothermaynard
BTC100K2021 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:48:
https://www.coinglass.com/bitcoin-etf

Verwacht vandaag nog wel wat dumps rond beursopening. De ETF's zullen de discount gaan rechttrekken.
De liquidatie heatmap laat wat ruimte voor een kleine dump. Als die te stevig wordt, schieten we gelijk door naar 56,5 verwacht ik. Een DCA buy rond 56k kan dus interessant zijn

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-10 15:36

Ezo

DEFI tech enjoyer

brothermaynard schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:20:
[...]

De liquidatie heatmap laat wat ruimte voor een kleine dump. Als die te stevig wordt, schieten we gelijk door naar 56,5 verwacht ik. Een DCA buy rond 56k kan dus interessant zijn
Lijkt er toch meer op dat we de shorters van 59K gaan liquideren

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ezo schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:28:
[...]

Lijkt er toch meer op dat we de shorters van 59K gaan liquideren
De wekker gaat zo in de US. Die van donderdag.

• BTC100K2021

BTC100K2021

IBIT is gestart met de verkoop:

https://platform.arkhamin...PdyapYuqXdJEt46oMVB2NrzVv

Maar het valt allemaal wel mee. De discount is nu 1,5% oftewel 4.1K BTC.

Dat is de keerzijde van de ETF's, die bevat een nieuwe aanwas van investeerders. Maar die investeerders hebben niet allemaal diamond hands, genoeg vertrouwen in BTC of de ervaring van het doorlopen van meerdere cycli. Die zien de fraaie gains nu verdampen en een deel daarvan gaat richting de uitgang.

Niet getreurd, die groep koopt over enkele maanden weer hoger in.

[ Voor 74% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-05-2024 13:58 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15
59k babe?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eigenlijk te laat. Maar straks staat btc er weer boven toch :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DjqpIUN3jdNNU5E0ZyZeaDesUNI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RQOMswc7JvuX1Ve6IMwrh9Bo.jpg?f=user_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wb7AvawGlzmHUaSbeYrrGV7l2v0=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/5bM4sE6E9cgZOFrqPDnIR7O7.gif?f=fotoalbum_large

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 12:59

[Afbeelding]

Aii, zo'n droger klinkt niet top dus dan hoop ik dat de huizen daar goed geïsoleerd zijn en de deuren/ramen dicht blijven ;)

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:36
Nog iemand aan het meeliften op deze vieze scam pump ?

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/voyager-token/

heb er vanochtend wat ingeklapt, iig gratis Pils en BBQ Coming up :P !

• Guere
  • Registratie: December 2009
Gipsy King schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 14:31:
Nog iemand aan het meeliften op deze vieze scam pump ?

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/voyager-token/

heb er vanochtend wat ingeklapt, iig gratis Pils en BBQ Coming up :P !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_ZcjmG0iMAYppV-xvc5fzz63FA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2nMwwBIJnyqaMjZflZeVFmJs.jpg?f=user_large

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:05
Dankzij Sol kan ik voorlopig toch redelijk tevreden zijn, ondanks ik BTC op 60k heb gekocht. Het zijn de enige 2 coins die ik nu heb. (uit voorzichtigheid)

En een deel zit in stables voor als die 54k nog komt...

[ Voor 30% gewijzigd door _Gast_ op 02-05-2024 14:55 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

[Afbeelding]

Ik zou pico bello bv inschakelen

YouTube: Picobello BV - Waardenberg en De Jong (HD)

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:41:
IBIT is gestart met de verkoop:

https://platform.arkhamin...PdyapYuqXdJEt46oMVB2NrzVv

Maar het valt allemaal wel mee. De discount is nu 1,5% oftewel 4.1K BTC.

Dat is de keerzijde van de ETF's, die bevat een nieuwe aanwas van investeerders. Maar die investeerders hebben niet allemaal diamond hands, genoeg vertrouwen in BTC of de ervaring van het doorlopen van meerdere cycli. Die zien de fraaie gains nu verdampen en een deel daarvan gaat richting de uitgang.

Niet getreurd, die groep koopt over enkele maanden weer hoger in.
Boomers kiezen voor 8% rendament, als dat gehaald is gelijk op de sell-knop drukken :D

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En grayscale houdt weer sale.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-11 12:18
Wat is de tussenstand van hun BTC holdings? / When sold out?

• Afca_020
Kan mij toch herinneren dat meneer Greyscale begin van vorige maand zei dat ze klaar waren met verkopen. Niet te vertrouwen die asset managers.

• anti elppa
Afca_020 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:53:
Kan mij toch herinneren dat meneer Greyscale begin van vorige maand zei dat ze klaar waren met verkopen. Niet te vertrouwen die asset managers.
dat bepaalt grayscale ook niet zelf, maar de klanten van grayscale. Kans is dus zelfs aanwezig dat ze echt naar ZERO gaan. Kans is niet groot, maar niet ondenkbaar

• Afca_020
anti elppa schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:54:
[...]

dat bepaalt grayscale ook niet zelf, maar de klanten van grayscale. Kans is dus zelfs aanwezig dat ze echt naar ZERO gaan. Kans is niet groot, maar niet ondenkbaar
Zeker...
Een CEO dacht dat de verkoop wel zou stagneren, maar niet dus.

https://www.reuters.com/t...g-equilibrium-2024-04-10/

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNBct7tOvgpwvpY4o373tKB3nEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/acM4VB2h3OovZtHLjWFffXEf.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:18
Vorige bull zat ik met een flink deel in UST (ja ik was gelukkig optijd weg).
Nu wil ik weer wat vroege winsten in stables laten redamenten.
Zag via Stargate USDC (toch wat veiliger :P) via Base of Avalanche op bijna 10%.
Zijn hier nog mensen die stables farmen? Ja ik snap BTC voor alles maar beetje spreiding en wat klaar hebben staan is nooit verkeerd.

• Kol Nedra
DJ-Promo schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:29:
Zag via Stargate USDC (toch wat veiliger :P) via Base of Avalanche op bijna 10%.
Zijn hier nog mensen die stables farmen? Ja ik snap BTC voor alles maar beetje spreiding en wat klaar hebben staan is nooit verkeerd.
dit is een zorg voor later bij mij, ik verkoop niks en pas ergens in 2025 😉

nothing stops this train

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

DJ-Promo schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:29:
Ja, ik farm ook een beetje usdc. Maar met een stuk hoger risico ;)
Farm dat bij extra finance op base. Niet als lender, maar door een 2x leverage liquidity pool.
Dan leen ik een relatief betrouwbare shitcoin en breng mijn usdc in.

Hoge APR, maar risico als die shitcoin teveel beweegt (impemanent loss) (plus risico van alle tussenliggende contracten van extrafi en aerodome)

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saaiACGhlc6lmB_9OydJLpguSTE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bsWEPYnoafcCiqkLvGoZSg2g.jpg?f=user_large

Speciaal voor knakworst _O-

• Kol Nedra
when LINK ETF?

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oh dan had het dot moeten zijn. Tao is gewoon een willekeurige shotcoin waar ik geen specifiek negatieve apathie voor heb. Polkadot om één of andere reden wel.

• Gipsy King
knakworst schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:28:
[...]

Oh dan had het dot moeten zijn. Tao is gewoon een willekeurige shotcoin waar ik geen specifiek negatieve apathie voor heb. Polkadot om één of andere reden wel.
Polkadot genoemd te hebben.

@Skrunsies
All ok daar ?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:08

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• anti elppa
funding stevig negatief. Ik zeg maak die shorts dan kapot dan jongehhhh

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

anti elppa schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:18:
Ik hoop dat ETH vandaag nog even naar 3050 wicked. ETH loop de hele middag al steeds wat meer achter op btc&sol.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h9kYfSi4LaMrNAbFa7fgYmOUYfc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1MVLeCf8pS10WxJjKrOTbcdF.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Michael Saylor live:

https://twitter.com/i/bro...r5QciHrCSW0Orew88pTA&s=09

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 02-05-2024 18:39 ]

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra x geeft een foutmelding?

Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/C4D12AQE1kDTBjqhfBg/article-cover_image-shrink_600_2000/0/1556110164938?e=2147483647&v=beta&t=5v47YvRsSd_r3w0VJy-CDTNapk6G18She5pawAtuSwk

Wie saboteert de zeiler? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Gipsy King
anti elppa schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:18:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M22duAs6PigjCOmKlxPNgj7eB4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rzli2oCLsnqxGlFydz2kkSvs.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King

[ Voor 32% gewijzigd door Gipsy King op 02-05-2024 19:54 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De bullrun is weer aan begrijp ik?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30ZrJDLCBWqj0Mm7qwpOsMaEavg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o6QZaUNjArbFIFgZPQFRTZqw.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

resusaapje

h less

knakworst schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:28:
[...]

WTF! :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhL43f_BoxeIBro02s6RBkdzWIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07otkBfARlOIzyiZYZF8Or2h.jpg?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:53
South heeft echt goed gepresteerd.
Cex aangekondigd ook.

Vector baal ik nog het meest van, die stond toch zo'n 7x hoger een paar weekjes geleden..

• FrambozenTaart
  • Niet online
Eerst moet BIFI nog even 25k waard worden, dan kunnen we wel van een bullrun spreken vind ik.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QwbSR_2dRRpWI-ZpPhgX74NZD-Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fSfnXI19alWVsgIq5CWU0wxe.jpg?f=user_large

MAI in dit geval :+
Pagina: 1 ... 137 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!