Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ook geen mail van Bitvavo, had ook geen Litebit. Coinmerce heb ik meteen al mijn gegevens laten verwijderen. Althans, dat gaat ze doen zodra wettelijke termijnen enzo...audiojunk schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:50:
[...]
Net ook even gecheckt als ik een mail van BItvavo had gehad, niet dus.
Maar zag wel mails van Coinmerce, wist niet dat ik daar een account had![]()
Wist ook niet dat ik Binance daar toestemming voor had gegeven
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Blijft alleen over als die nog wel vasthoudt aan de eerder beloofde 3 renteverlagingen dit jaar want daar rekent de markt nog steeds op al wordt het wel wat moeilijker omdat de inflatie nog steeds niet daalt.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Waarschijnlijk het bekende higher for longer.audiojunk schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:55:
Wel benieuwt waar Powell vanavond meekomt, renteverhoging / verlaging zal er waarschijnlijk niet komen.
Blijft alleen over als die nog wel vasthoudt aan de eerder beloofde 3 renteverlagingen dit jaar want daar rekent de markt nog steeds op al wordt het wel wat moeilijker omdat de inflatie nog steeds niet daalt.
Blijft links en rechtsom een onhoudbare situatie. Zeker gezien de inflatie weer lijkt te gaan stijgen. In de jaren 70 hebben ze daarom de rentes verder opgekrikt. Alleen toen was de schuld nog niet zo hoog.. en meer rente over de schuld.. tja..
Vergeet dat Europa anders is dan de USA. Misschien wordt de dollar wel sterker komende tijd. In EUR ga je dan ook rekt. In de USA groeit de economie echt sneller dan hier.keanu_ schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:57:
[...]
Waarschijnlijk het bekende higher for longer.
Blijft links en rechtsom een onhoudbare situatie. Zeker gezien de inflatie weer lijkt te gaan stijgen. In de jaren 70 hebben ze daarom de rentes verder opgekrikt. Alleen toen was de schuld nog niet zo hoog.. en meer rente over de schuld.. tja..
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwacht zelf dat die inderdaad nog wel vasthoudt aan de drie renteverlagingen al is dat natuurlijk niet te verkopen, maar het is natuurlijk verkiezingsjaar en de 10 jaar obligatierente loopt ook flink op.keanu_ schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:57:
[...]
Waarschijnlijk het bekende higher for longer.
https://nl.investing.com/rates-bonds/u.s.-10-year-bond-yield
Bitcoin - A weapon of mass disruption
linksom (BTC naar de maan) of rechtsom (BTC door de put) is het dus wife changing money... Dat is dan voor de SC een zorg mindersh4d0wman schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 12:52:
@Gipsy King wife changing money.... maar niet vandaag.![]()
[Afbeelding]
Vandaag worden wij ingeruild voor een jong wasbord met $PAAL.
Klopt maar uiteindelijk gaat het om de inflatie. en de goal van 2%... Amerika heeft zichzelf al lang in een diepe kuil gegraven met onhoudbare schulden. Kwestie van tijd dat dit een keer gaat klappen. cq great reset anyone?Coldcat schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:01:
[...]
Vergeet dat Europa anders is dan de USA. Misschien wordt de dollar wel sterker komende tijd. In EUR ga je dan ook rekt. In de USA groeit de economie echt sneller dan hier.
Overigens zal de dollar een keer aan zijn eind komen
Btc.
Ja ja, ga nu maar weer wieberen.Gelukszoekr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:01:
Zou Powell al praten over stagflatie misschien?
No-coiners hebben hier niets te zoeken.
Zie ik daar f%^&ing ZERO op die flesColdcat schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:47:
[...]
Was net in de winkel, nu snap ik hem![]()
![]()
[Afbeelding]
Verder uitzoomen, dan kom je de vorige bullrun levels nog tegen. 57k was toen ook een lastig level.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Hehe, ik heb nog 250 PLU, 0.1 SOL en 0.1 ETH.Darrell schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:23:
[...]
Ja ja, ga nu maar weer wieberen.
No-coiners hebben hier niets te zoeken.
HODL!
serieus echt 100% geen BTC meer?Gelukszoekr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:30:
[...]
Hehe, ik heb nog 250 PLU, 0.1 SOL en 0.1 ETH.
HODL!
nothing stops this train
Nu niet, maar wees gerust, ik hark wel weer wat bij elkaar
Beroemde laatste woorden.Gelukszoekr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:34:
[...]
420k soon
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
buy high, sell lowGelukszoekr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:34:
[...]
nothing stops this train
hoi @Slux heb je de brug inmiddels al eens kunnen kopen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
deze was epic. Elke dump exact op de 21wma. Jammer dat ik toen nog een absolute noob kwa TA
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
achteraf oogt het allemaal mooi maar vergeet niet het zijn lagging indicatorsanti elppa schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:20:
[...]
deze was epic. Elke dump exact op de 21wma. Jammer dat ik toen nog een absolute noob kwa TA
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
klopt zeker. En spot doe ik ook nooit iets in de run up. Ook nu nietMrFX schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:23:
[...]
achteraf oogt het allemaal mooi maar vergeet niet het zijn lagging indicators
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ff een gouden tip tussendoor!
[ Voor 25% gewijzigd door Ballie2210 op 01-05-2024 15:40 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4XPvMc8r38L34E44ImsH7NJh.jpg?f=user_large)
heerlijk BBQ weer vandaag, naar koersen kijken hoeft niet, HODL
nothing stops this train
Dude. Dit is zó ongepast.Kol Nedra schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:42:
[Afbeelding]
heerlijk BBQ weer vandaag, naar koersen kijken hoeft niet, HODL
Een gasbarbecue?
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik sneuer vind.. Deze post van Madelon Vos, of het idee dat er dus mensen zijn die Madelon Vos een DM sturen met de vraag wanneer de bitcoin prijs corrigeert
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is toch altijd de eerste vraag; moet ik nu instappen?NeoflexNL schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 16:18:
[...]
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik sneuer vind.. Deze post van Madelon Vos, of het idee dat er dus mensen zijn die Madelon Vos een DM sturen met de vraag wanneer de bitcoin prijs corrigeert
Volgens mij helemaal niks, ik zie geen rook, geen vlees. Dit wordt onze toekomst: een displaymodel gas barbecue; het echte avondeten staat net buiten beeld op de plastic klaptafel van de Action, een heerlijke Chef Select vega lasagne van de Lidl die voor 1,50 in de discount bak zat. Slechts een week over datum, kon nog prima.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
mwa ik zie het nu pas idd, natuurlijk is op kolen beter 👍
nothing stops this train
Een analist zegt dat de koers na FOMC hard kan stijgen, of hard kan dalen. Misschien. Interessant hoor.
Tip: Lees de comments. De comments zijn gelijkwaardig aan de nu.nl comments.
In het land der blinden is eenoog koning.NeoflexNL schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 16:18:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
/f/image/p2aiCyRYM7GTEYEYCl6bGuvh.png?f=fotoalbum_large)
Lekker met een La Chouffe IPA buiten en zo de BBQ aan om dit te vieren
Uh ja, ik negeer dus voor het gemak de -4.72% even die ik vandaag op de hele pf in het rood sta, dat komt wel weer goed, toch?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
https://www.peterlbrandt....-that-bitcoin-has-topped/Judge for yourself
It’s called Exponential Decay — and it describes Bitcoin
Wake me up when september ends..
Iykyk
Als? Het is vrijwel zeker dat die getest gaat worden, De enige echte vraag is of die het aankan.Don Guacamole schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 17:37:
Als we die bsb gaan opzoeken op 54K kan dat best wel eens een aantal weken gaan duren voordat we weer eens lekker boven de 70K staan. Ik denk dat ik maar eens een chart sabatical neem tot na de zomer.
Iykyk
https://www.nu.nl/economi...ste-maand-sinds-2022.html
Jammer dat ze geen artikel over de exit van Gelukszoeker hebben geschreven.
beetje tweaker heeft toch een Watch, tablet en phone die hij kan instellen voor een alarm?Don Guacamole schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 17:37:
Als we die bsb gaan opzoeken op 54K kan dat best wel eens een aantal weken gaan duren voordat we weer eens lekker boven de 70K staan. Ik denk dat ik maar eens een chart sabatical neem tot na de zomer.
Iykyk
To the moon!
:fill(white):strip_exif()/f/image/eZRx79uqARsZMTBCNpx0WmRo.png?f=user_large)
https://www.newsbtc.com/b...ent-neutral-57000-plunge/
[ Voor 37% gewijzigd door Nopheros op 01-05-2024 18:33 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je zou zeggen: er volgt nog minimaal 1 dikke candle der rektheid vandaag om daar nog wat extra pijn uit te delen.
https://www.investing.com/economic-calendar/sh4d0wman schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:36:
@Nopheros bedankt, nu heb ik buy the dip fomo onzekerheid.Wanneer komt die clown met zijn praatje? 20.00 onze tijd?
20:00, actie komt waarschijnlijk vanuit de persconferentie om 20:30.
Het is irrelevant wanneer het optreden van die clown begint, heeft op de lange termijn weinig impact. Maar het tijdstip is idd 20:00 onze tijd.sh4d0wman schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:36:
@Nopheros bedankt, nu heb ik buy the dip fomo onzekerheid.Wanneer komt die clown met zijn praatje? 20.00 onze tijd?
Dit is een flinke dip, als ik nog cash had gehad zou ik het wel weten. Helaas nog 3 weken wachten op het vakantiegeld..
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 01-05-2024 18:55 ]
Ik heb m’n emotie ook maar uitgezet! Mooi weer! BTC nog steeds boven de 50k! Lekker genieten.BTC100K2021 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:42:
aggr.trade heeft de servers preventief uit gezet in verband met vanavond.
Ga niet met mn emoties spelen
Ik hoef niet te tanken schat!!! DAAAGGGG!!!!
Despite all the hype around the #BitcoinETFs, Bitcoin is clearly in a bear market. It's down 23% in dollars, but 33% priced in #gold, with one #Bitcoin now worth fewer than 25 ounces. Here's the updated chart I've been posting. Turn out the lights #HODLers, the party is over. pic.twitter.com/tebMsUSIrs
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 1 mei 2024
nothing stops this train
Start the engines ?
Edit: plots terug naar 57,5k. Als het nieuws van de clown nu een wick omhoog geeft van 5-600$ dan zit er een flinke liquidatie op 58k te wachten en schieten we zo door naar 59 of 60
[ Voor 27% gewijzigd door brothermaynard op 01-05-2024 20:00 ]
We gunnen @Guere op zijn verjaardag (en onszelf) die god candle..Ray_ schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:06:
[...]
Dit wordt een keiharde W-shaped recovery. LaAtStE kAnS oM tE kOpEn OnDeR dE 60k!
Dubbele bodem
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
@Guere gefeliciteerdknakworst schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:08:
[...]
We gunnen @Guere op zijn verjaardag (en onszelf) die god candle..
As is tradition
Beginning in June, the Committee will slow the pace of decline of its securities holdings by reducing the monthly redemption cap on Treasury securities from $60 billion to $25 billion.
[ Voor 67% gewijzigd door mjjveldt op 01-05-2024 20:20 ]
Onder andere...

Up, up and away please
YouTube: FOMC Press Conference May 1, 2024
Hij klinkt vastberaden en hawkish. Zal wel verder dippen.
Inflatiedruk blijft, ook op langere termijn. Economie doet het wel goed volgens Powell. Labor markt nog krap.
Daarom blijft de interest rate voorlopig op dit niveau.
Quantitative tightening gaat wel van 60 naar 25 miljard, de balance sheet wordt dus langzamer kleiner.
[ Voor 62% gewijzigd door knakworst op 01-05-2024 20:37 ]
klopt, dit was de verwachting, al wekenknakworst schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:35:
En toch stijgt btc. Nouja ook prima. Maar het ligt niet aan wat Powell zegt.
btc retest gehad. moon
Precies 69k die dag tot op de cent nauwkeurig.Wispe schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:26:
Was @Darrell maar jarig, dan zouden we weer een ATH krijgen.
Dxy ook wat tegenwind.knakworst schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:35:
Vaag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik denk het niet. Er is nog veel teveel hoop, de suicide hotline staat nog niet trending op r/cryptocurrencies.sjorremans schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:47:
Nou is dit het gedaan geweest?
Pas wanneer ik hier mensen zie die in de knel komen met geld dat eigenlijk nodig was voor een verbouwing of ander plan durf ik bodem te roepen.
Er moet nog gebloed worden.
Je wou nog lager kopen?knakworst schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:35:
--> Dikke moon!
De laatste paar weken zijn de donderdagen juist groen.ByteMe_ schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:04:
En morgen weer dipderdag, kunnen we weer omlaag duiken en verplicht kopen
Momenteel moet jeciedere dag verplicht kopen😉ByteMe_ schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:04:
En morgen weer dipderdag, kunnen we weer omlaag duiken en verplicht kopen
Kwaliteit komt altijd een keer bovendrijven.FrambozenTaart schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:46:
Gekke DOT doet gewoon ff een kleine 10% op de daily.
Vaag
Hoe kan je aan die liquiditation heatmap zien of het om shorts of longs gaat?brothermaynard schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:55:
[...]
Start the engines ?
Edit: plots terug naar 57,5k. Als het nieuws van de clown nu een wick omhoog geeft van 5-600$ dan zit er een flinke liquidatie op 58k te wachten en schieten we zo door naar 59 of 60
Kwestie van boven of onder de grafiek?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/AWX3S0hNVwf1Gp8S1ADF5nk7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9tMXnnxqEDHl9fMkMH6qkgc8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FuSvB6biP6OFLuNMEzqjxG6o.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aDrTDvQle2Y6WKMwsMY4ViIl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4JYAupwjvk9a2x4lGWQr9H7U.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MzWca4MBacSBOVA4eJHuaR0f.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gNCM4g2G7ynR817YUikRb8vc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2YQhK09jGIvgKPl3Io02gI9w.jpg?f=fotoalbum_large)