In ieder geval geen ICO’s voordat er een kort onderzoekje aan vooraf is gegaan.Mr. Unexist schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:30:
[...]
#me2
200€ erin gegooid![]()
Lesson learned, geen ICO's meer voor mij!
Hier zie je ook direct het probleem van centralisatie.knakworst schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:42:
United by music. Goed hoor.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zaterdagmiddag Hopium:
I don’t talk about price targets much, but with the market chopping I think some hopetimism is needed. So here goes:$BTC: $150,000$ETH: $12,000$TAO: $4,000$AGRS:$40$NMT: $50$NOIA:$3$KAS: $1
— RVCrypto (@RvCrypto) 11 mei 2024
But I’ll be scaling out before these targets are hit. pic.twitter.com/HpoAAwd71L
150k vind ik niet getuigen van hopium hoor. Dat zou een redelijk matige top zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Mooi, die eerste 3 had ik ook.
Voor Ethereum en TAO zit ik iets lager maar ook prima.
Bitcoin mag hoger uiteraard
Dat is x2,5 vanaf hier voor btc en een x 10 vanaf de bodem.Stukfruit schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:35:
[...]
150k vind ik niet getuigen van hopium hoor. Dat zou een redelijk matige top zijn.
Teken ik voor.
Kijkt naar de 15m chart, ziet een kleine groene candle, wisselt naar de 1m/5m charts:
MooooN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MooooN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik keur hem.goed.10 punten.Taro schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:18:
Kijkt naar de 15m chart, ziet een kleine groene candle, wisselt naar de 1m/5m charts:
MooooN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
To the moon motherfuckers!
Wispe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:26:
Dit is werkelijk helemaal niets vergeleken met de dump gisteren…
Sssst..wees geen partypooper. Gewoon moon roepen.Wispe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:26:
Dit is werkelijk helemaal niets vergeleken met de dump gisteren…
Hahaha ik dacht het zelfde. Wees niet zoals @Wispe .
mOo0o00ohoOhnnnn 🌝🚀zwembroek schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:29:
[...]
Sssst..wees geen partypooper. Gewoon moon roepen.
:strip_exif()/f/image/txUOwzseXKvcWmYE8rDk06Sy.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles tot de laatste shitcoin toe (op TAO na) is vandaag ook naar Bitcoin gegaan.
Now we wait.
[ Voor 39% gewijzigd door Alpina op 11-05-2024 17:50 ]
Alpina schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:49:
[Afbeelding]
Alles tot de laatste shitcoin toe (op TAO na) is vandaag ook naar Bitcoin gegaan.
Now we wait.
[Afbeelding]
Woohoooo +1%
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik dacht ik mist iets met al die Moon!!!11 berichten. Maar mijn PF nog steeds:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Reversed Bart in de maak
nothing stops this train
Dikke mooooooooonnnnnn!!!!!!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Aan de hand van de moon-berichten schatte ik de koers rond de 65k. Volgende keer eerst de chart openen, daarna pas de SC...
Oei.
Even uitgezoomd naar de 15m, niets aan de hand, HODL.
We gaan nergens naar toe.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Aeronaut schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:46:
Nee, aan die onzin doe ik niet mee.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 18:13:
[...]
Joost mag het weten.....
ik ga vanavond naar deze film
[Afbeelding]
Ben benieuwd of @resusaapje ook een rol in de film heeft.....
Lekker songfestival aan het kijken. Kwaliteitje hoor!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nooit op de 15m hèTaro schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:34:
Even uitgezoomd naar de 15m, niets aan de hand, HODL.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Er is een kudde stieren die op me af rennen.
Weet niet of ik genoeg safari ballen heb om ze te vangen.
Weet niet of ik genoeg safari ballen heb om ze te vangen.
hahahaha de duivenmeneer, echt 100 jaar terug dat ik die gezien heb. Meteen weer ff gekeken. Geniaal.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KCJ9D8e6Ypfv2LIaYyXa82nC.jpg?f=user_large)
Anyway.
Het is rustig hier én de consensus is dat er 10k af kan. De vrouwen zijn bloot, de handel is dood.
Maar tegelijkertijd is de halving geweest en de hoeveelheid vrij beschikbare BTC tanende.
Supply shock en God candles soon.
[ Voor 35% gewijzigd door MrMrq op 12-05-2024 09:46 ]
Maktub
Met die andere duifsjonnie ook, “ik krijag nekkramp, van al die hoge beaume”anti elppa schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:26:
[...]
hahahaha de duivenmeneer, echt 100 jaar terug dat ik die gezien heb. Meteen weer ff gekeken. Geniaal.
Stukfruit schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:49:
Als er nu 10k vanaf gaat, dan kan het ook harder stijgen!
*think.gif
Ok, ok. Dan zijn de vrouwen niet bloot.
Ik probeer het opnieuw.
De nonbinaire genderneutralen laten hun linksdraaiende en met quinoa versterkte enkels wulps doch asexueel in de voorjaarszon protesteren tegen een EV-fabrikant in Berlijn en vóór genocide in het Midden-Oosten.
Is dit wel w.oké?
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 12-05-2024 10:17 ]
Maktub
Kende deze meme niet eens. Filmpje ook even gekeken wat een geweldige kerelanti elppa schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:26:
[...]
Als iedereen met dit enthousiasme Bitcoin kocht stonden we al ruim boven 100k.
Linkje?anti elppa schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:26:
[...]
Echt een heerlijke klassiekeranti elppa schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:26:
[...]
"Vreemde doffer"
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
aangepast
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2024 10:51 ]
nothing stops this train
Check 'Film je hobby' op Dumpert https://www.dumpert.nl/item/1923371_0dba287b
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Offtopic
[ Voor 113% gewijzigd door Wispe op 12-05-2024 11:02 ]
Nice, welke is dit en waar speel je dit op? Zelf zo'n retro handheld je van een paar tientjes gekocht. Helemaal blij mee. Bezig met Pokemon Red. Is kijken of Taro daar in de safari zone zit.Aeronaut schreef op zondag 12 mei 2024 @ 12:32:
Heb hopelijk Taro gavangen. Dan kunnen zn volgelingen tot rust komen
[Afbeelding]
Ot: new 3ds xl, dit is fire red, Homebrewed. Bw2/yx/oras had ik nog niet gespeeld. Maar dacht wil alles een keer gespeeld hebben zonder emulator op pc en dat kan op de n3ds. Van gen 1 tot 8 en dan door naar de switch.DJ-Promo schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:07:
[...]
Nice, welke is dit en waar speel je dit op? Zelf zo'n retro handheld je van een paar tientjes gekocht. Helemaal blij mee. Bezig met Pokemon Red. Is kijken of Taro daar in de safari zone zit.
ETH fees zijn nice nu, tijd om te re-alloceren
nothing stops this train
Shitcoin $APU staat inmiddels op plek 3 in Metamask shitcoin pf #1:
/f/image/5wZDbvlqE2C7KFDN8B83rSRb.png?f=fotoalbum_large)
Rond 0.0003 gekocht, dus gaat prima, jammer dat daarmee het verlies van de anderen gecompenseerd wordt ipv dat ze gezamenlijk meer waard worden. Hopelijk soon groene percentages voor Bitcoin en daarna ook weer voor deze pf.
/f/image/5wZDbvlqE2C7KFDN8B83rSRb.png?f=fotoalbum_large)
Rond 0.0003 gekocht, dus gaat prima, jammer dat daarmee het verlies van de anderen gecompenseerd wordt ipv dat ze gezamenlijk meer waard worden. Hopelijk soon groene percentages voor Bitcoin en daarna ook weer voor deze pf.
Nice!kernie schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:57:
[Afbeelding]
Lekker zomers manne, nieuw t shirtje aan (alleen binnen uiteraard i.v.m. boormachines enzo...).
Deze zag ik laatst ook voorbij komen
really? check CWIF
dat had een 152% gain kunnen zijn
dat muntje had ik wel al 100% gesloten, zucht
voordeel wel ik had er TRUMP van gekocht, die ziet er goed uit
van boden zojuist weer een dca gedaan, leuk om zo met die shitcoins beetje te spelen.
aankomende week weer tijd om PLU te verkopen, hier koop ik SOL voor en dat gaat dan naar mijn Solflare wallet toe.
-beetje dca in BTC en ETH
-beetje traden in SOL, USDC en random x muntje op SOL-netwerk
-nu erg warm buiten, zo dadelijk plop ik er 1 open en dan genieten van het weer, fijne zondag nog iedereen
dat muntje had ik wel al 100% gesloten, zucht
voordeel wel ik had er TRUMP van gekocht, die ziet er goed uit
van boden zojuist weer een dca gedaan, leuk om zo met die shitcoins beetje te spelen.
aankomende week weer tijd om PLU te verkopen, hier koop ik SOL voor en dat gaat dan naar mijn Solflare wallet toe.
-beetje dca in BTC en ETH
-beetje traden in SOL, USDC en random x muntje op SOL-netwerk
-nu erg warm buiten, zo dadelijk plop ik er 1 open en dan genieten van het weer, fijne zondag nog iedereen
[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2024 15:21 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:15:
really? check CWIFdat had een 152% gain kunnen zijn
![]()
dat muntje had ik wel al 100% gesloten, zucht![]()
voordeel wel ik had er TRUMP van gekocht, die ziet er goed uit![]()
Moet ik ook weer eens doen, maar ik zag dat ik de vorige keer geen 3 Euro maar 35 Euro opnamekosten heb betaald, ik neem het dus nu minder vaak op. Mocht die fee weer lager zijn geworden dan hoor ik dat graag.aankomende week weer tijd om PLU te verkopen, hier koop ik SOL voor en dat gaat dan naar mijn Solflare wallet toe.
Nu pas?-nu erg warm buiten, zo dadelijk plop ik er 1 open en dan genieten van het weer, fijne zondag nog iedereen
Wat een heerlijke koelteKol Nedra schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:15:
De opnamekosten bij plutus zijn nu 15 euro. Ten opzichte van de etherfees nog steeds hoog. Maar ze zijn wel snel.Taro schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:44:
[...]
![]()
[...]
Moet ik ook weer eens doen, maar ik zag dat ik de vorige keer geen 3 Euro maar 35 Euro opnamekosten heb betaald, ik neem het dus nu minder vaak op. Mocht die fee weer lager zijn geworden dan hoor ik dat graag.
[...]
Nu pas?Fijne zondag!
When moon?
Ik heb een mooi huis gezien dat ik graag wil kopen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vector eruit gedaan zie ik?Taro schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:35:
Shitcoin $APU staat inmiddels op plek 3 in Metamask shitcoin pf #1:
[Afbeelding]
Wij hebben afgelopen week met een bootje op de Reeuwijkse Plassen gevaren en hebben ook wat huizen gezien die ik graag zou willen kopen. Denk nog zo'n 4-10 Miljoen extra uit Bitcoin halen, dan zijn we er wel en doe ik er een envelopje door de brievenbus.MicroWhale schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:57:
When moon?
Ja klopt, volgens mij moet je al deze coins tijdig recyclen om het momentum te behouden. Risico is dat je dan een rugpull meepakt voor een nieuwe die je toevoegt, maar hold je ze te lang dan lever je weer veel winst in. Nou kwam de Bitcoin daling natuurlijk ook tegelijkertijd, anders was het misschien anders uitgepakt.
Edit: En 50% van OPSEC verkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 12-05-2024 17:07 ]
Dat wordt een leuk gesprek met de Belastingdienst danTaro schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:05:
[...]
Wij hebben afgelopen week met een bootje op de Reeuwijkse Plassen gevaren en hebben ook wat huizen gezien die ik graag zou willen kopen. Denk nog zo'n 4-10 Miljoen extra uit Bitcoin halen, dan zijn we er wel en doe ik er een envelopje door de brievenbus.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Snel? Ik heb donderdag een withdrawal gedaan.. nog niets ontvangen. Ben niet anders gewend ook.knakworst schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:13:
[...]
De opnamekosten bij plutus zijn nu 15 euro. Ten opzichte van de etherfees nog steeds hoog. Maar ze zijn wel snel.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ik heb ingelogd, maar withdrawal was greyed out dus ik kon niet withrawen, waarschijnlijk vanwege weekend?St@m schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:45:
[...]
Snel? Ik heb donderdag een withdrawal gedaan.. nog niets ontvangen. Ben niet anders gewend ook.
mijn ervaring is ook niet snel, vorige keer duurde het 6 dagen
nothing stops this train
Moon check, moon check 1 2 3
Owjah, die willen natuurlijk ook nog wat afromen als het zover komtMicroWhale schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:24:
[...]
Dat wordt een leuk gesprek met de Belastingdienst dan![]()
In principe niet, tenzij je 't niet netjes opgegeven hebt in je inkomstenbelasting box 3Taro schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:33:
[...]
Owjah, die willen natuurlijk ook nog wat afromen als het zover komt
Ik heb wel iets opgegeven, maar nog niet de 4-10 Miljoen die ik nodig hebOepsje schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:46:
[...]
In principe niet, tenzij je 't niet netjes opgegeven hebt in je inkomstenbelasting box 3
De waarde van mijn PF heeft zich de afgelopen maanden ontwikkeld als een gigantische bullflag.
De paal gaat loodrecht omhoog, en daarna is ‘ie structureel aan het dalen.
Jammer alleen dat de paal een fiat-storting was…
Alleen al om de TA te respecteren overweeg ik nu om exact dezelfde storting te doen.
De paal gaat loodrecht omhoog, en daarna is ‘ie structureel aan het dalen.
Jammer alleen dat de paal een fiat-storting was…
Alleen al om de TA te respecteren overweeg ik nu om exact dezelfde storting te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 12-05-2024 19:05 ]
Maktub
Nu kleine moon, morgen Moonday.
Wat n vooruitzichten.
Wat n vooruitzichten.
Deed gisteren een ETH transactie "van" de HW naar de beurs. Het volgende blok kreeg ik Ethereum gestort op m'n HW adres (0,03EUR), waarbij het adres deels leek op het beurs adres waar ik net naar had over gemaakt. Eerste 5 en laatste 5 karakters ofzo waren identiek. Wat Taro laatst hier ook omschreef. Het blok daarna kreeg ik weer een NFT scam binnenknakworst schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:05:
Zojuist een ERC-20 transfer gedaan.
Value:
0 ETH
($0.00)
Transaction Fee:
0.000178927746340714 ETH
($0.52)
Gas Price:
3.472909034 Gwei (0.000000003472909034 ETH)
Bear market figures.
Dat is dan weer het nadeel van goedkope transacties.
Ja, daar teken ik voor, een x2 van hier.
M’n sell ligt tssn 115 en 120 afhankelijk van de snelheid van stijgen. Maar 90% van de stack zal verkocht worden op dat prijsniveau.
Voor die tijd je longs closen dus😉Numbers schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:05:
Je hoort er niet zoveel over, maar volgende week zijn de eerste final deadline datums voor de Ethereum ETF.
[Afbeelding]
Valt wel mooi samen met het punt waarop ETH vs BTC op het punt staat ten onder te gaan, maar het mogelijk nog net kan redden:Numbers schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:05:
Je hoort er niet zoveel over, maar volgende week zijn de eerste final deadline datums voor de Ethereum ETF.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/eaevuaq8VuX3rHsV2YQWWyvE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eawA7rQDOmxKEUo5mUuIFp1s.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/U2Dc9Kts633qVjE36U9uEZpl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/y3iiQI3dZ2h1R5KLCnIeUfGo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rx2tLgsFhhP8ZOHSrj2EAB6S.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/urk8NJSOUvFVXIyx7jC52UB8.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/jbsDaXWrNhhvL1b6JLyo4kZM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yJg6iL0FNERAFhKD3yMyDYr9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pi8qz1LzJNvwWcji4j4XVD1k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8iwF4I5WSPfFtU5UTk8LyQFR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I7NcAYvie9CGl5PLV6lc2SXV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oaRED7M21ZBNDb9HhQ4oZJdX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H5EeJf44Z3TQcULf5VZTCCV4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ErTBVYVu4V3GWeZIwGWsGsDk.jpg?f=fotoalbum_large)