Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
hier ook mijn eerste, ik ben op dat moment gewoon wakker 👍ByteMe_ schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 17:55:
Zo, bijna het grote moment!
Mijn eerste halving!
En toen crashte de boel
ben benieuwd of er.vuurwerk wordt afgestoken
nothing stops this train
Hopelijk toch wat groei in de alts, cash ik een paar uit. volgens mij gaan die wel door t putje. Of niet, het blijft gokken.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 17:57:
[...]
hier ook mijn eerste, ik ben op dat moment gewoon wakker 👍
https://www.telegraaf.nl/...n-is-daarmee-gedegradeerdVitesse krijgt achttien punten in mindering en is daarmee gedegradeerd
/f/image/hymkcGd54mZo3nxsXeT84uI4.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Gipsy King op 19-04-2024 18:06 ]
Heeft ze nou nog steeds die beugel?
word mijn 3e, maar heel eerlijk, mijn 2e die ik bewust mee maak. Die eerst (2016) had ik btc, ltc, doge enz, maar ik lag nog in winterslaap helaas. Veel te laat ook wakker geworden toen.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 17:57:
[...]
hier ook mijn eerste, ik ben op dat moment gewoon wakker 👍
De 2e (2020) heb ik ongeveer 24h naar een livestream van tone vays the shitcoin hater gekeken met heel veel goede gasten. Was toen midden in corona, vrij weinig anders te doen.
Koers ging toen paar keer heen en weer in paar uur, verder amper iets boeiends eigenlijk.
Ga er dus ook zeker niet wakker voor blijven
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Misschien zitten er een paar lastig blokken tussenMr Ronman schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:42:
Jammer dat verwachte tijdstip van de btc halving intussen diep in de nacht is, had hem anders wel even live willen meemaken
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je stuurt de beste wensen rond, luister naar Abba en dat is het. En Abba is dan de enige reden waarom het als een feest voelt omdat je daar nostalgische gevoelens bij hebt doordat je vroeger bij familie op dat tijdstip oliebollen zat te vreten en het de enige dag in het jaar was dat je tot middernacht op mocht blijven.
Dus zet over dik 8 uur de volgende muziek op en je zal er hooguit over 8 jaar iets bij voelen zodra Bitcoin op ongekende hoogtes staat, of juist met je tienduizenden dollars aan inleg is weggeëbt
Dat zit wel Schnorr.
En wat verwacht je dan te zien? Er gebeurt echt helemaal niets.Mr Ronman schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:42:
Jammer dat verwachte tijdstip van de btc halving intussen diep in de nacht is, had hem anders wel even live willen meemaken
Zal hem nogmaals posten:
:fill(white):strip_exif()/f/image/h33323NUZ2jrdvJ2mCEWuYsv.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb een ander playlist klaarstaan:Stukfruit schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:43:
Het is vergelijkbaar met de echte nieuwjaarsviering op een locatie zonder eigen vuurwerk (dus alles buiten Nederland).
Je stuurt de beste wensen rond, luister naar Abba en dat is het. En Abba is dan de enige reden waarom het als een feest voelt omdat je daar nostalgische gevoelens bij hebt doordat je vroeger bij familie op dat tijdstip oliebollen zat te vreten en het de enige dag in het jaar was dat je tot middernacht op mocht blijven.
Dus zet over dik 8 uur de volgende muziek op en je zal er hooguit over 8 jaar iets bij voelen zodra Bitcoin op ongekende hoogtes staat, of juist met je tienduizenden dollars aan inleg is weggeëbt
[YouTube: ABBA - I Have A Dream (Official Lyric Video)]
Op zich niet veel maar toch een bijzondere mijlpaal. Leuk om het eerst block met 3.125 reward te zien en wie die gemined heeft.Taro schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:50:
[...]
En wat verwacht je dan te zien? Er gebeurt echt helemaal niets.
Zal hem nogmaals posten:
[Afbeelding]
Spannend leven heb je dan als je daar voor opblijft 's nachtsMr Ronman schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:02:
[...]
Op zich niet veel maar toch een bijzondere mijlpaal. Leuk om het eerst block met 3.125 reward te zien en wie die gemined heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door tomtom901 op 19-04-2024 19:03 ]
gok niet dat dat gaat gebeuren. 420 is natuurlijk ook morgen. Helemaal mooi.baba420 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:19:
Het zou de ultieme meme zijn als tijdens het halvings block de koers op 69.420 staat.
Kwam deze ook tegen, its magic......
/f/image/I8w6OUF2zl8N5TL0zKgHzAkW.png?f=fotoalbum_large)
Congrats. Eentje met of eentje zonder stalks?Richh schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:54:
Je leeft maar een keer. Soms, als je het wilt, en als het mogelijk is, dan moet je er volgens mij ook gewoon voor gaan
Dus ik heb mezelf een mooi pre-halving cadeautje gegeven...
[Afbeelding]
En alvast happy halving allemaal!

what if..........ze nu ineens 69 quantum computers aanzetten en over 420sec de halving is?Joosie200 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:26:
[...]
Congrats. Eentje met of eentje zonder stalks?En model 3, LR, performance? Leukste Tesla die ik tegen kwam had BTC in het nummerbord trouwens
Blauw en rood vind ik de enige twee kleuren waarin ze goed naar voor komen. Wit/grijs/zwart is zo gewoontjes.
En alvast happy halving allemaal!Als het zover is lig ik al op 1 oor.
of we leven gewoon in een soort matrix van musk?

moet nu wel oppassen, poos terug waren hier wat wappies/ aluhoedjes, hoop niet dat ik ze nu weer aantrek
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 19-04-2024 19:32 ]
anti elppa schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:27:
[...]
what if..........ze nu ineens 69 quantum computers aanzetten en over 420sec de halving is?
:strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TIhGuvbZ96ZcakICfnZxqQn5.jpg?f=fotoalbum_large)
Wenn moon wenn lambo. Genoeg gestuiter rond de 60k, laten we maar beginnen met 69420 vannacht. Zien we wel wanneer 420069 op de borden staat.
Zullen we oud en nieuw eens een keer met zn allen bij Taro vieren?Taro schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:50:
[...]
En wat verwacht je dan te zien? Er gebeurt echt helemaal niets.
Zal hem nogmaals posten:
[Afbeelding]
Met zo'n username heb ik liever dat jij je heil elders zoektBartje-bart schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:33:
[...]
Zullen we oud en nieuw eens een keer met zn allen bij Taro vieren?
ZondagmiddagJoosie200 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:31:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wenn moon wenn lambo. Genoeg gestuiter rond de 60k, laten we maar beginnen met 69420 vannacht. Zien we wel wanneer 420069 op de borden staat.
Die foto doet me hieraan denken. Was gewoon een woonwijk met rijtjeshuizen en ineens een Gallardo in de voortuin.Joosie200 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:31:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Kwestie van prioriteiten, je hebt ook geen 300 m2 nodig om te wonen, je kan maar op 1 bank tegelijk zitten.Bushalte schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 20:00:
[...]
Die foto doet me hieraan denken. Was gewoon een woonwijk met rijtjeshuizen en ineens een Gallardo in de voortuin.![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
hahaha geweldig verhaal!Guere schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:44:
[...]
Wilde hij niet gelovenHij was er van overtuigd dat ze wel een expert was. Hij was er gewoon keihard ingetrapt en had zelf niet genoeg kennis om waarheid van fictie te onderscheiden, maar dat weigerde hij te accepteren. Ze was gewoon super slim en niemand begreep haar.
Ik zat de rest van de dag volledig verbijsterd naar hem te staren...
:{ ²
Bijna -10%, lekker hoortomtom901 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:12:
Whoeps, bijna margin call op NVDA, daar is ook een slagaderlijke bloeding bezig
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, en het mooie is dat je daar het hele weekend naar mag kijken..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
tomtom901 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:12:
Whoeps, bijna margin call op NVDA, daar is ook een slagaderlijke bloeding bezig
The yield curve has been inverted for over 500 days
— Game of Trades (@GameofTrades_) 19 april 2024
We’ve only seen this 3 times in history:
1. 2008
2. 1929
3. 1974
All 3 saw > 50% stock market drawdowns
We expect a final rally to occur before recessionary concerns really kick in later in 2024 pic.twitter.com/hynXm6wt7Q
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CBCW0caeqNqJiXwPXzPkWD0B.gif?f=user_large)
Yeah, heb wel een goeie positie voor een bounce nu
- BTC surged 9,900% following the 1st halving.
— Elja (@Eljaboom) 19 april 2024
- BTC pumped 2,900% post-second halving.
- BTC skyrocketed 700% after the third halving.
The 4th Halving is less than 10 hours away!
How much #Bitcoin will pump after this #halving? 👇🤔
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dat is het mooie van traden inderdaad, tuurlijk komt er weer even een bounce maar als je het grotere plaatje bekijkt… hmmmtomtom901 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:56:
[...]
Ik verwacht feitelijk hetzelfde, dus dit is een swing trade up. Ben vanaf 810 in positie aan het komen, maar iets te vroeg begonnen.
Ik laat er nu ook even een hersenspinsel op los en heb begin dit jaar ergens gezegd dat als deze chipboer gaat duiken ik geen reden zie om mijn AI alt nog aan te houden.
Dan ga ik full Bitcoin en dat zie ik dan echt als digitaal goud. Los gekoppeld van stonks en sterk in tijden van crisis.
Ga er nog een nachtje over slapen, zit nu in Centerparks aan de nootjes en budget lauwe Cava dus dat heeft nu even prioriteit.
Goed weekend heren
Nee, dit wordt een supercycle, hopelijk 256k.
Drink tot je dubbel ziet, makkers, want morgen gaan we naar halve rewards.NeoflexNL schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:22:
Proost vrienden!
Zelf schenk ik de zelfgebrouwen limoncello uit.
:strip_exif()/f/image/rbKBy46PkhGmb01mHN1wIkjT.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
nothing stops this train
Het is al weer wat vroeger, voor 3 uur vannacht moet lukkenKol Nedra schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:16:
ah halving is opgeschoven......nee dan slaap ik toch echt
Dat is wel ziek 🤧 om je te realiseren
Wat betekent dat voor onze stash?Blik1984 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:31:
2:15 is nu de inschatting
:{ ²
420k, stipt om 02:15....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dan ben ik morgen te laat met vierenmjjveldt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:53:
14 blocks nog te gaan

[ Voor 17% gewijzigd door elektriekert op 20-04-2024 00:03 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/PUdNQk1A4mwkYV6JAdBIVXP1.png?f=user_large)
Vast eentje die naar de FED gegaan is. Handel met voorkennis.b
Ook via https://bitaps.com/839971 zijn die rare tijden te zien. Zal hem in het algoritme zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 20-04-2024 00:09 ]
nothing stops this train
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
nothing stops this train
/f/image/3fO13Oral5E6D1wWFr1jC9qd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2024 01:49 ]
MetJoosie200 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:26:
[...]
Congrats. Eentje met of eentje zonder stalks?En model 3, LR, performance? Leukste Tesla die ik tegen kwam had BTC in het nummerbord trouwens
Blauw en rood vind ik de enige twee kleuren waarin ze goed naar voor komen. Wit/grijs/zwart is zo gewoontjes.
En alvast happy halving allemaal!Als het zover is lig ik al op 1 oor.
Nog minder dan een uur tot de halving
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 103% gewijzigd door The Redman op 20-04-2024 01:45 ]
Volgens deze trouwens nog 2 te gaan, maar de countdown zelf is duidelijk niet echt vooraf getest.
Dat zit wel Schnorr.
Congratulations Bitcoiners on the #Halving. Are you guys commemorating this occasion by throwing parties tonight? I haven't been invited to any. I think halving is an appropriate name for what's happening as soon #Bitcoin #HODLers will experience a halving of their net worths.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 20 april 2024
nothing stops this train
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
$200 per transactie, gaat de goede kant opbaba420 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 02:40:
De miners zitten er warmpjes bij, jeetje wat een hoge fees!

Ik drink er eentje op, proost!
Nu is het rustig wachten geblazen tot eind '24 / begin '25, wanneer al onze netjes volgens plan ingeladderde sellorders tussen 100k en 200k worden gevuld.
Die laatste ordertjes van 5% eruit op 249k en 2% eruit op 299k zijn ook prima, gewoon laten staan, voor 'het geval dat' natuurlijk.
En een paar % niet van de hand doen he. Want je weet nooit...
Daarna weer rustig een jaar of 2 wachten om rond de 75k weer dubbel zoveel btc terug te kopen.
Uitschietertjes naar 50 of 40k moet je uiteraard ook mee kunnen pakken, dus niet te gulzig zijn...
Van dattum

Het wordt wel steeds duidelijker een troll ipv serieuze man zo. Anyway, happy halving!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Als 1 Bitcoin straks een miljoen dollar waard is dan betaal ik met alle plezier 150 dollar aan fees.knakworst schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 04:51:
Kiek die fees dan. Paar honderd dollar. Ziek.
Doe maar 10 van die muntjes alstublieft, met een Cola Light erbij. Anders nog iets?
Je zal er dan alleen geen knakworsten meer mee kunnen kopen in de supermarkt.
Dat zit wel Schnorr.
Maar wel een Stukfruit.Stukfruit schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 05:24:
[...]
Je zal er dan alleen geen knakworsten meer mee kunnen kopen in de supermarkt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Een withdrawel vanuit Bitvavo naar je eigen wallet is nu onbetaalbaar geworden. Maar dat nemen we maar even voor lief en laten we de DCA maar even wat langer op een exchange staan, toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!