Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Jij ben (altijd) ultra bullish biased.anti elppa schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 08:48:
Heb er nog eens naar gekeken, maar deze halving is echt idioot vlak verlopen. Ik neem dan ook ff de maand ervoor mee (en ja dat was niets kwa volatiliteit). Kan natuurlijk nog wel wat gaan gebeuren volgende week als de markten open zijn. Maar heb het gevoel dat we het gestuiter nu wel gehad hebben.
Zelf denk ik dat we de komende tijd nog wat leger lopen. -10% ofzo.
Retail heeft zich weer verheugd op de halving en de stijging, maar de komende dagen is er helemaal geen aanwijsbare reden voor een groene paal omhoog. Dus er wordt wat winst genomen.
Tel daarbij de komende maanden nog wat macro onrust (economisch, oorlogsdreiging), en ik denk dat deze en gene even een veilige haven zoeken.
Maar goed, ik ben (altijd) (te) voorzichtig gewired.
En los daarvan, ik ga er niet op traden ook. HODL en klaar.
Maktub
Voor als je het niet meer weet.anti elppa schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 08:48:
Heb er nog eens naar gekeken, maar deze halving is echt idioot vlak verlopen. Ik neem dan ook ff de maand ervoor mee (en ja dat was niets kwa volatiliteit). Kan natuurlijk nog wel wat gaan gebeuren volgende week als de markten open zijn. Maar heb het gevoel dat we het gestuiter nu wel gehad hebben.
:strip_exif()/f/image/ntCxFAgAWwXQ6h9EeVGvfywl.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.ditverzinjeniet.nl/beslissingmaker?c=784462

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
https://www.telegraaf.nl/...ryptomunt-wordt-schaarserBitcoin heeft halvering achter rug: cryptomunt wordt schaarser
Het duurt nog een tijdje voordat Henk het doorheeft. Die zit zo in het systeem… die denkt bij het lezen van de headline dat het hetzelfde is inflatie. Boeven die opeens je chocoladereep halveren voor de normale prijs.Gipsy King schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:06:
Henk en ingrid fomo activated
[...]
https://www.telegraaf.nl/...ryptomunt-wordt-schaarser
ik zeg nergens dat we een grote groene paal krijgenMrMrq schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:01:
[...]
Jij ben (altijd) ultra bullish biased.
Zelf denk ik dat we de komende tijd nog wat leger lopen. -10% ofzo.
Retail heeft zich weer verheugd op de halving en de stijging, maar de komende dagen is er helemaal geen aanwijsbare reden voor een groene paal omhoog. Dus er wordt wat winst genomen.
Tel daarbij de komende maanden nog wat macro onrust (economisch, oorlogsdreiging), en ik denk dat deze en gene even een veilige haven zoeken.
Maar goed, ik ben (altijd) (te) voorzichtig gewired.
En los daarvan, ik ga er niet op traden ook. HODL en klaar.
Ik denk vooral dat we voorlopig rustig zijwaarts gaan. Maar dikke drops en gestuiter is nu wel klaar verwacht ik
Nee, maar de gemiddelde degen denkt dat wel. En gaan we dan inderdaad rustig zijwaarts, dan wordt er wat winst of zelfs verlies genomen en zoeken we een treetje lager op.anti elppa schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:11:
[...]
ik zeg nergens dat we een grote groene paal krijgen
Allemaal prima voor mij, als er maar brood en spelen zijn.
Maktub
Amateur.....MrMrq schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:17:
[...]
Allemaal prima voor mij, als er maar brood en spelen zijn.
Bier en tetten

Edit: omdat toch niemand werkt...
Happy halving
[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 20-04-2024 09:29 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lGOSc2XrpPtkKsn7cSddyvxy.jpg?f=user_large)
#Bitcoin halving is fully done, now miners need to earn x2 of what they have earned before to remain profitable
— Doctor Profit 🇨🇭 (@DrProfitCrypto) 20 april 2024
In other words, $80.000 is needed for miners to stay profitable with current halving rate. Bullish times ahead, only few understand..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
sh4d0wman schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:22:
[...]
Amateur.....
Bier en tetten *O*[Afbeelding]
Happy halving
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4tCMM7EDD7OmY8wNSzfbWCo4.jpg?f=user_large)
nieuws: Beloning voor bitcoinminers is gehalveerd naar 3,125BTC
Brace for comments.
Iets gemist met trustless.Gestoord dat dit nog steeds een ding is, terwijl het meer energie verbruikt dan een heleboel landen bij elkaar.
Kan de VN dit niet verbieden ofzo?
[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 20-04-2024 09:30 ]
Ik ben benieuwd hoeveel van die reageerders zijn gestopt met laten we zeggen vliegvakanties, en auto rijden.
Have fun ...
op deze commment:
Bitcoin is nog altijd gebakken lucht en een pyramid-scheme waar een paar mensen heel rijk van worden en heel veel mensen een beetje armer.
Gedreven door hebzucht.
Ook +3 gegeven maar hij heeft al 21 keer -1 ongewenst gekregen
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 20-04-2024 09:34 ]
Amen!knakworst schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:32:
[...]
Have fun ...
op deze commment:
Bitcoin is nog altijd gebakken lucht en een pyramid-scheme waar een paar mensen heel rijk van worden en heel veel mensen een beetje armer.
Gedreven door hebzucht.
Ook +3 gegeven maar hij heeft al 21 keer -1 ongewenst gekregen
XRP = trash
Vrouwen met dikke memmen stoten ook meer.CornermanNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:29:
Op de frontpage is het ook gemeld, pak de bingokaart er maar bij. De natuur gaat naar de klote, het is niks waard enzovoort.
Ik ben benieuwd hoeveel van die reageerders zijn gestopt met laten we zeggen vliegvakanties, en auto rijden.
Volgend jaar verplichte borstverkleiningen!
Wat is dat ook al een probleem, wat een wereld.Coldcat schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:36:
[...]
Vrouwen met dikke memmen stoten ook meer.
Volgend jaar verplichte borstverkleiningen!
Overigens die halving tellers allemaal goed en wel, is er ook een time to Lamborghini teller?

De miners worden rijk.Pelox schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:47:
Heb ik nog iets gemist? Zijn we al rijk?
Die krijgen per block, aan fees net zoveel als aan block rewards 2 halvings geleden.
https://mempool.space/nl/mining
Als al die BTC op de markt gedumpt worden staan we zo op 6 cent.

Die zijn allemaal druk met runesknakworst schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:49:
[...]
De miners worden rijk.
Die krijgen per block, aan fees net zoveel als aan block rewards 2 halvings geleden.
https://mempool.space/nl/mining
Als al die BTC op de markt gedumpt worden staan we zo op 6 cent.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ach als Darell straks toert in zijn Lambo komt hij er vast overheen. En zo niet dat kan hij in stijl naar zijn wekelijkse afspraak met de psycholoog.Wispe schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:42:
Arme Darrell, dit gun je toch niemand?
Daarna ging er bij mij een lichtje branden, en ben ik volledig uitgestapt.
Uit de frontpage en de maatschappij, that is.
Maktub
CornermanNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:50:
[...]
En zo niet dat kan hij in stijl naar zijn wekelijkse afspraak met de psycholoog.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j40NLNMbYrQ8W9BhXgcIrLz0.jpg?f=user_large)
Maktub
Een serieuze noot, dat zou leuk zijn als het zou kunnen maar je zit in een samenleving of je nu wil of niet. En die samenleving bevat steeds meer mensen die een slecht begrip hebben hoe de systemen werken. En dus vooral boos zijn op zichtbare dingen die ze ergens als slecht hebben bestempeld zonder ook naar enigszins de achtergrond te kennen of in de historie van een probleem te duiken.MrMrq schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:53:
Ik heb de inhoudelijke argumenten op de frontpage gelezen.
Dat zie je met Bitcoin, en met maatschappelijke problemen, alles wordt verdeeld in tegengestelde posities waar men niet uit wil komen en nergens wil men gaan kijken hoe we zaken echt kunnen oplossen.
Maar goed terug naar Moon, Lamborghini’s en babes.
En bier want het wordt mooi weer vanmiddag. Fijn weekend (evil) crypto vrienden!
We wete allemaal wie we bedoele! Leg niet te zitte te zeike over spelvouteWispe schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:59:
Darrell, Darell of Darrel, wat is het nou?
Ik heb een paar reacties geplaatst, nu is het doel om verder niet te kijken wat er daar gebeurt zodat ik mijn weekend niet laat vergallen door de comments en -1's.MrMrq schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:53:
Ik heb de inhoudelijke argumenten op de frontpage gelezen.
In de praktijk komt het er dus op neer dat ik mij vanuit frustratie wel ga laten overhalen om nog meer te reageren en daardoor vroeg aan de IPA's moet om het geestelijk vol te kunnen houden, maar dat is blijkbaar mijn lot.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
ik ga er nu ff door en alles en iedereen die ook maar beetje onzin verkondigt ff -1 gevenTaro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:04:
[...]
Ik heb een paar reacties geplaatst, nu is het doel om verder niet te kijken wat er daar gebeurt zodat ik mijn weekend niet laat vergallen door de comments en -1's.
In de praktijk komt het er dus op neer dat ik mij vanuit frustratie wel ga laten overhalen om nog meer te reageren en daardoor vroeg aan de IPA's moet om het geestelijk vol te kunnen houden, maar dat is blijkbaar mijn lot.
Eens.CornermanNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:00:
[...]
Dat zie je met Bitcoin, en met maatschappelijke problemen, alles wordt verdeeld in tegengestelde posities waar men niet uit wil komen en nergens wil men gaan kijken hoe we zaken echt kunnen oplossen.
Ik blijf ook met plezier onderdeel van ‘de samenleving’ en ‘het systeem’ en ik gruwel van ’autonomen’ die zich onttrekken. Het is cherry picking van no-knows die wel de lusten maar niet de lasten willen.
Draag je steentje bij aan een mooiere wereld. Heb je giga winsten, doe er dan (ook) iets goeds mee.
Kumbaya, motherfuckers.
Maktub
Ik vind het knap dat je het blijft proberen. Lets agree to disagree onderwerp.Taro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:04:
[...]
Ik heb een paar reacties geplaatst, nu is het doel om verder niet te kijken wat er daar gebeurt zodat ik mijn weekend niet laat vergallen door de comments en -1's.
De halving is dus gewoon een doubling
Wat een fees. Gewoon $1m per block!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Guys I’m trying to find a block with only 3.125 BTC in it and I can’t. Did they cancel the halving? pic.twitter.com/7l1yrHqS8p
— ndgo (@ndgoHODL) 20 april 2024
[ Voor 19% gewijzigd door baba420 op 20-04-2024 10:52 ]
Hunting season commingPelox schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:20:
Het belangrijkste heb ik alvast gepakt.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Taro heeft het druk op de FrontPageknakworst schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:29:
Op de frontpage:
nieuws: Beloning voor bitcoinminers is gehalveerd naar 3,125BTC
Brace for comments.
[...]
Iets gemist met trustless.
Ja, er is iets mis met de frontpage, ik begrijp ook niet waarom ik het nog probeer.Darrell schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:25:
[...]
Ik vind het knap dat je het blijft proberen. Lets agree to disagree onderwerp.
Zo is een bericht dat wel relevant is ivm halving "Irrelevant / 0": Taro in 'Beloning voor bitcoinminers is gehalveerd naar 3,125BTC'
En de reactie erop, zonder relevantie tov de halving een "Relevant / 1": Lievense in 'Beloning voor bitcoinminers is gehalveerd naar 3,125BTC'
Maar goed, zal wel omgekeerde psychologie ofzo zijn, dat begrijp ik blijkbaar niet.
Gaat mij er vooral om dat het objectief wordt bekeken. Je merkt dat er op de frontpage een negatieve bias richting crypto bestaat waardoor er gekleurd gescoord wordt. Als een voorstander iets zegt wordt het een 0, als een tegenstander hetzelfde zegt wordt het een +1. Bitcoin of crypto aanvallen wordt positief gewaardeerd en als je dat projecteert richting bijv. goud of de bankenwereld, dan wordt het als Irrelevant gezien. Verdedigen is dus lastig, aanvallen is makkelijk.LuisjeNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:03:
@Taro
Iets zegt mij dat dat heel snel een plusje gaat worden
Als we dat positief bekijken, dan zijn we nog steeds early. Aangezien het altijd negatief eindigt zijn er nog steeds meer mensen die niet in crypto zitten dan wel
Everybody gets Bitcoin at the price they deserve...
[ Voor 36% gewijzigd door anti elppa op 20-04-2024 11:20 ]
Bitcoin is wiskunde en natuurkunde. Wie tegen Bitcoin is, is naar mijn mening niet goed in zijn hoofd.
Tenenkrommende argumentaties op die FP inderdaad. Ik kom er o.a. daardoor weinig meer; dit lijkt wel allemaal DPG volk dat via de andere DPG sites eerst wordt gebrainwashed en daarna als trollenleger wordt doorgerouteerd naar Tweakers om even af te blazen. Gekkigheid.Taro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:10:
[...]
Gaat mij er vooral om dat het objectief wordt bekeken. Je merkt dat er op de frontpage een negatieve bias richting crypto bestaat waardoor er gekleurd gescoord wordt. Als een voorstander iets zegt wordt het een 0, als een tegenstander hetzelfde zegt wordt het een +1. Bitcoin of crypto aanvallen wordt positief gewaardeerd en als je dat projecteert richting bijv. goud of de bankenwereld, dan wordt het als Irrelevant gezien. Verdedigen is dus lastig, aanvallen is makkelijk.
Heb proberen de moderatiebalans een beetje mee te herstellen maar zie de communities alleen maar verder polariseren. Wen GoT afsplitsing?
Taro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:04:
[...]
/f/image/scstkK4z4gd1xncqZaoEDGvH.png?f=fotoalbum_large)
Is toch alleen maar mooi. Volgende week ath, kijken hoe ze dat dan weer moeten spinnen.anti elppa schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:41:
https://www.nu.nl/economi...sstijging-blijft-uit.html
hahahaha alleen de titel al. Didn't read lol
Ik ben oprecht blij dat ik er zo vroeg bij was, en dan was ik nog laat met eind 2017. Maar damn, als je dit soort koppen ziet.anti elppa schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:41:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik vond dit wel een erg sterk verhaal dus heb het even nagekeken, het twitter bericht komt al van augustus 2023 zie ik.
US government heeft vanaf juni 2023 t/m maart 2024 ongeveer 2260 miljard geleend volgens deze site:
https://www.statista.com/...e-united-states-by-month/
4600 jaar x 365 dagen x 500.000 = 839,5 miljard
Inmiddels ongeveer 1,35 miljoen per dag over de laatste 4600 jaar.
Disclaimer: feesje was erg laat gister avond maar volgens mij klopt het zo.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2024 12:47 ]
Gelukkig nog niet aan de IPA's hoeven te beginnen, ga nog een uurtje aan de sportsessie toevoegen
Liefst $178.324,00, ik wil wel de BTC challenge winnenTaro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 12:22:
Benieuwd wanneer we deze weer kunnen gaan actualiseren, die 69k klopt nog wel redelijk, hopelijk staat daar binnen een half jaar 148k:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pelox schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:20:
Het belangrijkste heb ik alvast gepakt.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/px63JATPUnk9dzBcJwbAP9l2.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dit was m'n voorspelling in DecemberTaro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 12:22:
Benieuwd wanneer we deze weer kunnen gaan actualiseren, die 69k klopt nog wel redelijk, hopelijk staat daar binnen een half jaar 148k:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/dQH7QaR4MvLpjMgODa5WaLzU.png?f=fotoalbum_large)
De titel is nu 'Zogeheten 'halving' van bitcoin voltooid, beleggers hopen op prijsstijging'anti elppa schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:41:
Dus 'verwachte prijsstijging' blijft uit hebben ze veranderd, wat ook wel een suffe opmerking is waarmee je aangeeft er niet veel van te begrijpen.
[ Voor 9% gewijzigd door Emcee op 20-04-2024 13:12 ]
En als je het negatief bekijkt, de meeste mensen hebben nu al wel gehoord van Bitcoin en hebben hun mening gevormd. De conclusie van de meerderheid is dat het niks is. Ik denk dat de meerderheid het mis heeft, maar het is steeds lastiger om deze groep hun standpunt te laten herzien. Helemaal omdat het ook gewoon erg lastig is om Bitcoin goed uit te leggen. En de theorie is één ding, een overtuiging hebben is nog weer wat anders.Taro schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:10:
[...]
Gaat mij er vooral om dat het objectief wordt bekeken. Je merkt dat er op de frontpage een negatieve bias richting crypto bestaat waardoor er gekleurd gescoord wordt. Als een voorstander iets zegt wordt het een 0, als een tegenstander hetzelfde zegt wordt het een +1. Bitcoin of crypto aanvallen wordt positief gewaardeerd en als je dat projecteert richting bijv. goud of de bankenwereld, dan wordt het als Irrelevant gezien. Verdedigen is dus lastig, aanvallen is makkelijk.
Als we dat positief bekijken, dan zijn we nog steeds early. Aangezien het altijd negatief eindigt zijn er nog steeds meer mensen die niet in crypto zitten dan wel
Everybody gets Bitcoin at the price they deserve...
Achja, ik blijf ook gewoon stug overal mensen prikkelen. En anders, have fun staying poor
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Denk dat je gelijk hebt. En eerlijk; het brengt de gemiddelde Nederlander ook niks, behalve misschien de hoop op een moonshot. Het "be your own bank" zijn levert de gemiddelde Nederlander alleen maar gedoe op.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 13:27:
[...]
En als je het negatief bekijkt, de meeste mensen hebben nu al wel gehoord van Bitcoin en hebben hun mening gevormd. De conclusie van de meerderheid is dat het niks is. Ik denk dat de meerderheid het mis heeft, maar het is steeds lastiger om deze groep hun standpunt te laten herzien. Helemaal omdat het ook gewoon erg lastig is om Bitcoin goed uit te leggen. En de theorie is één ding, een overtuiging hebben is nog weer wat anders.
Achja, ik blijf ook gewoon stug overal mensen prikkelen. En anders, have fun staying poor
Denk dat de adoptie en erkenning als waardevolle asset toch vooral uit landen moet komen waar het geldsysteem écht kraakt, waar mensen worden uitgesloten en onderdrukt. Daar waar je niet kan kiezen aan wie je je geld overmaakt.
Het blijft me verbazen dat mensen in Nederland dat niet zien, de waarde die het je dan kan bieden. Of laten we zeggen in ieder geval de potentie daartoe.
[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 20-04-2024 14:05 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is ook een boodschap die niet echt aanslaat. Er is geen grootschalige adoptie in landen waar veel mensen geen bankrekening (kunnen) hebben, of waar de lokale valuta kapot gaat door inflatie. Daarnaast kan het mensen over het algemeen geen hol interesseren wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.NeoflexNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:03:
[...]
Denk dat je gelijk hebt. En eerlijk; het brengt de gemiddelde Nederlander ook niks, behalve misschien de hoop op een moonshot. Het "be your own bank" zijn levert de gemiddelde Nederlander alleen maar gedoe op.
Denk dat de adoptie en erkenning als waardevolle asset toch vooral uit landen moet komen waar het geldsysteem écht kraakt, waar mensen worden uitgesloten en onderdrukt. Daar waar je niet kan kiezen aan wie je je geld overmaakt.
Het blijft me verbazen dat mensen in Nederland dat niet zien, de waarde die het je dan kan bieden. Of laten we zeggen in ieder geval de potentie daartoe.
Ik denk dat adoptie, en erkenning op een brede schaal nog heel lang gaat duren. Ik denk niet dat dit gaat komen door het gebruik ervan als valuta, maar meer als waardeopslag
https://twitter.com/ericcantshave/status/1781479339336315340
Die tijd komt ook hier in Nederland nog wel dat mensen het meer gaan beseffen hoe waardevol geld versturen is zonder een 3e partij.NeoflexNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:03:
[...]
Denk dat je gelijk hebt. En eerlijk; het brengt de gemiddelde Nederlander ook niks, behalve misschien de hoop op een moonshot. Het "be your own bank" zijn levert de gemiddelde Nederlander alleen maar gedoe op.
Het is al bekend dat er een wet komt waarbij je geen cash geld meer boven de 3k kunt inwisselen, opnemen etc.
Daarnaast worden straks alle transacties boven de 100 euro bijgehouden en zonodig tegen gehouden.
De meeste Henk en Ingrids volgen alleen SBS6 en zien daar nieuws voorbij komen als: "voor onze veiligheid tegen terrorisme en witwaspraktijken" etc.
Het BTC netwerk (en ieder andere fork ook) via de blockchain gaat pas echt een hype krijgen wanneer die CBDC's uitgerold worden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:32:
Waar gaan we nu naar uitkijken? de ETF is klaar, de halving is klaar. De renteverlagingen laten nog even op zich wachten. Wat nu?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b0Y6UeZbpFxOY1nmR1Q9ZgsZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large)
420kGelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:32:
Waar gaan we nu naar uitkijken? de ETF is klaar, de halving is klaar. De renteverlagingen laten nog even op zich wachten. Wat nu?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Op onze parabolische winsten.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:32:
https://charts.bitbo.io/fees-percent-of-reward/
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 20-04-2024 15:04 ]
nothing stops this train
Ethereum ETF eind mei.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:32:
Trust me when I say this is only the beginning.
Lambo.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:32:
Wat hebben de hoge fees te maken met een eventuele nieuwe ATH?Kol Nedra schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:04:
die fees: skyrocketing! nieuwe ATH?
fees staan op ATH, tenminste zo lees ik die grafiekWispe schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:14:
[...]
Wat hebben de hoge fees te maken met een eventuele nieuwe ATH?
nothing stops this train
Oh, dacht dat je koers-ATH bedoelde.Kol Nedra schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:16:
[...]
fees staan op ATH, tenminste zo lees ik die grafiek
https://minders.ai/en/Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:21:
Die minders lopen hard binnen nu
Heb ff gekeken maar zie geen token? Ook niet op coinmarketcap...
Waarom lopen ze hard binnen?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het is wel echt komkommertijd hèFrambozenTaart schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:27:
[...]
https://minders.ai/en/
Heb ff gekeken maar zie geen token? Ook niet op coinmarketcap...
Waarom lopen ze hard binnen?
Dat komt door die poliepen op btc, runes…Kol Nedra schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:04:
die fees: skyrocketing! nieuwe ATH?
Systemen kunnen gewoon naast elkaar bestaan. Waar Bitcoin the store of value vertegenwoordigd kan Ethereum andere functies vervullen.Nopheros schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:11:
[...]
ETH gaat al jaren naar beneden in vergelijking met Bitcoin.
There is only one and its not ETH.
Trust me when I say this is only the beginning.
Als er daardoor meer miners komen omdat die fees zo hoog zijn, waardoor de difficulty toeneemt, en het zowel de betrouwbaarheid van het netwerk als de prijs van BTC toeneemt, vind ik het allemaal prima.
Wat was je zoekterm om bij dit plaatje te komen?
En waarom bonst de AIVD op je deur
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 20-04-2024 16:10 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 16:09:
[...]
Wat was je zoekterm om bij dit plaatje te komen?
En waarom bonst de AIVD op je deur

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Niet, Bitcoin bestaat dan niet meer.Don Guacamole schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 16:34:
Wanneer is de volgende halving? En kunnen we daar nu al iets van verwachten? 🤡
Denk dat jullie in de war zijn met de dollar.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!