[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.254 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMwwqF4Lp2LeHDh63WT725nizW8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8BzNQEehYLUoLoMKDmkZFjv0.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Vannacht wederom liquidatie door die horror spike omlaag. Even bezinnen hoe ik opnieuw ga beginnen. 30k in de min sinds begin april

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Nu online

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
brothermaynard schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:51:
Vannacht wederom liquidatie door die horror spike omlaag. Even bezinnen hoe ik opnieuw ga beginnen. 30k in de min sinds begin april
Sinds vorige week krijg je hier pas medelijden als je meer dan een half miljoen verlies hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:16

Coldcat

HODL

Dat is kut. Ik wist niet eens dat er zo'n spike was geweest vannacht en dacht dat we langzaam door gestegen waren van het niveau gisteravond. Niet dus, de kleine-pikken wedstrijd in het midden oosten is nog niet beslist.

Als ik terugkijk is het toch niet zo raar. Precies gebounced op de onderste lijnen waar we eeder een wick hadden. Met Israel en Iran weet je dat er iedere dag een paar raketten gelanceerd kunnen worden. Ook al is het er maar 1, met zulk nieuws is er altijd een dikke candle omlaag. Was het niet eerder een gok dan trade?

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 19-04-2024 10:57 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:55
Stoppen met gokken. Gewoon spot kopen en hodl mode, niet proberen het verlies goed te maken met nog riskantere leverage posities. DCA dus; en jij mag dat, vanwege je dieprode pf, op onregelmatige tijdframes en met wisselende bedragen. De DCA politie kijk wel een keer de andere kant op.

Succes (oprecht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:58
Lage leverage bij crypto, niet altijd dat schuifje naar 20x, 50x of 100x.
Altijd stoplosses, winst is net als vertrouwen, het vliegt weg en groeit langzaam.

En verder uithuilen, leren van de gemaakte keuzes, en weer door.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
mjjveldt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:59:
[...]

Altijd stoplosses, winst is net als vertrouwen, het vliegt weg en groeit langzaam.

Kwam hier idd eerder al voor, lage leverage om te starten, bij mooie winst kan je altijd opschroeven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8o8Py43t7WshWDI7wQ1y60k6BNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GS188izW7WklHMR2stE7ScNU.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Nu online
Afca_020 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:55:
[...]

Sinds vorige week krijg je hier pas medelijden als je meer dan een half miljoen verlies hebt gemaakt.
Hoef geen medelijden hoor.. maar wil toch even de frustratie kwijt😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Nu online
[...]

Die les had ik op zich al geleerd. Vorige weekend heeft me vooral genekt, toen we van 70k hard terug liepen naar 61k en uiteindelijk nog spikes daaronder.
De TA had daar geen rekening mee gehouden. Ik heb na mijn eerste ervaringen met leveraged trading eind 2022 ( valuta toen) al gemerkt dat de swings killing kunnen zijn

De fiat voor crypto is even ‘weg’ dus ga uithuilen inderdaad en dan na de zomer opnieuw beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door brothermaynard op 19-04-2024 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:49:
Runes kunnen ook meer worden dan dood gewicht op de blockchain.Er moet ergens een omslagpunt gaan plaatsvinden waardoor de inkomsten meer uit fee's komen dan uit de block rewards.
Een omslagpunt waarin de BTC prijs daarvoor compenseert zou wat mij betreft veel interessanter zijn dan een nieuw stuk blockchain-vervuiling-en-transaction-pool-opstopping >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Slonzo schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:25:
Heee we gaan weer moon O+ Ik heb het 'ik ga op slot' geluid op mijn Tesla alvast veranderd naar het anderhalf uur durende Saylor interview over waarom je 0.1 BTC nodig hebt.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://wp.stocktwits.com/wp-content/uploads/sites/2/2024/02/07172025/Micheal-Saylor-Laser-eyes-1.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x6hydXY/20-Bitcoin-Get-Rekt-web.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:26:
[...]

Een omslagpunt waarin de BTC prijs daarvoor compenseert zou wat mij betreft veel interessanter zijn dan een nieuw stuk blockchain-vervuiling-en-transaction-pool-opstopping >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/n8DBzfx/prop-slides-batch.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nog een paar uurtjes!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/dDd6JLm/fposter-small-wall-texture-product-750x1000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:57
Pinsa schreef op donderdag 18 april 2024 @ 06:03:
[...]

Dat geloof ik met een coin zoals Safemoon, hoop dat je er niet rekt op bent gegaan, eens kijken wat de donderdag ons gaat brengen verwacht zelf eigenlijk nog wel lagere regionen zowel BTC als Alts de komende periode
Nee hoor, leuke slag kunnen slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
brothermaynard schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:16:
[...]

Hoef geen medelijden hoor.. maar wil toch even de frustratie kwijt😉
Was van mij maar een geintje hoor...wat context, iemand hier heeft vorige week een account van 500k opgeblazen.

Maar, ik vind het oprecht jammer hoor als ik lees dat mensen veel geld verliezen met traden.
Het is gewoon een heleboel geld wat je verloren hebt, en dat gun ik niemand.
Misschien wel als ik je beter zou kennen... :P

Zelf ook wel geprobeerd om te traden met speelgeld, maar op dit moment is het niks voor mij.
Het is voor mij gewoon gokken wat ik doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:45
stel je voor: de FED komt met een voorstel om de snelheid van geldprinter te halveren 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:47:
[...]

stel je voor: de FED komt met een voorstel om de snelheid van geldprinter te halveren 👀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xzPtIiNkUqm9YBiVdFp6HVIyXis=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R1uLV9KQKofEP5alH4wNY7Tu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKoqsTOWba7MGKnH5obnsWzW1co=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TDGDvkvQkOwKbxPqvR1nqDTm.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 10:54

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Wat hij zegt, en goed bedenken wat voor trade je hebt.

- Scalp -> snelle TP-1, stop naar entry
- Swing -> lage leverage, misschien zelfs geen stop maar met alerts besluiten wat je doet. Ik word liever in de nacht wakker van Tradingview dan van een liquiidatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Well played FD. Ze hebben weer iets gevonden om de spanning op te voeren

De cryptowereld laveert tussen hoop en vrees in aanloop naar de belangrijke ‘bitcoinhalvering’, in de nacht van vrijdag op zaterdag. De meeste analisten denken dat de grootste cryptomunt daarna extra door het dak zal gaan, maar op termijn kan de veiligheid van het bitcoinnetwerk in gevaar komen.

https://fd.nl/financiele-...r-nieuwe-bitcoinhalvering

[ Voor 55% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-04-2024 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
Dagje strand, mocktail erbij, zon gaat lekker onder en bitcoin is even van 60 (bijna) naar 65k gestegen.

slurppppp

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
MrMrq schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:04:
[...]

Een fucking tovenaar ben je.
Waar kan je de cursus van 800 dollar volgen?
Alleen voor diehard SC members geef ik gratis advies
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dit post is niet goedgekeurd door de AFM

[ Voor 19% gewijzigd door Aeronaut op 19-04-2024 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:00
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:58:

De cryptowereld laveert tussen hoop en vrees in aanloop naar de belangrijke ‘bitcoinhalvering’, in de nacht van vrijdag op zaterdag. De meeste analisten denken dat de grootste cryptomunt daarna extra door het dak zal gaan, maar op termijn kan de veiligheid van het bitcoinnetwerk in gevaar komen.

Waardoor zou die veiligheid in gevaar komen? Die mensen hebben echt geen idee waar het over gaat he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

84 blokken te gaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Oepsje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:10:
[...]

Waardoor zou die veiligheid in gevaar komen? Die mensen hebben echt geen idee waar het over gaat he.
die mensen hebben geen enkel idee nee, sterker nog 98% van alle mensen op aarde hebben geen idee hoe Bitcoin werkt...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oepsje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:10:
[...]

Omdat de hashrate naar beneden zal gaan. Dat zal ook wel gebeuren, maar niet tot een niveau dat enig risico zal brengen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:15:
[...]

Omdat de hashrate naar beneden zal gaan. Dat zal ook wel gebeuren, maar niet tot een niveau dat enig risico zal brengen
is maar hooguit 2 weken. Daarna dropt de difficulty en gaan er weer meer mensen minen en stijgt de hashrate weer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
stel je voor: hashREET halveerd morgen: dan duren de blokken 20 minuten gemiddeld ipv 10 minuten.
oke, dan duurt het ff wat langer: veel mensen paniek en kun je ff BTC goedkoper kopen.

vervolgens na 2016 aantal blokken wordt difficulity aangepast en voila de blokken duren weer gemiddeld 10 minuten....
Bitcoin gaat stijgen naar 420k

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2024 12:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:58:

Jouw voorspelling komt wel in de buurt met hun voorspelling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Done, meteen ook even voor de vriendin gedaan :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:52

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:13:
[...]

die mensen hebben geen enkel idee nee, sterker nog 98% van alle mensen op aarde hebben geen idee hoe Bitcoin werkt...
Rekenwonder ;)

2% van 8,1mld is 162mln mensen die WEL een idee hebben hoe de bloksjeen werkt.

Optimist O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 10:53
resusaapje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:28:
[...]
2% van 8,1mld is 162mln mensen die WEL een idee hebben hoe de bloksjeen werkt.

Optimist O-)
Doet me denken aan een anekdote. Ik zat een paar jaar geleden met iemand op kantoor die al jaren vuistdiep in de crypto zat. Investeerde in zowel de bigcaps als de meest gure shitcoins. Vertelde altijd trots als 'ie weer eens whitepapers had gelezen of naar crypto podcasts had geluisterd.

Toen kwam die Rian van Rijbroek langs met d'r smart blockchain. Lachen gieren brullen natuurlijk. Maar wat bleek: die cryptokerel op kantoor had dus haar boekje Unhacked gelezen. Ik probeerde hem uit te leggen dat zij echt geen enkel idee had waar ze over lulde, en dat haar termen als 'smart blockchain' totaal inhoudsloos waren. Dat ze bij Nieuwsuur volledig door de mand was gevallen en ze een instant klassieker was geworden.

Wilde hij niet geloven _O- Hij was er van overtuigd dat ze wel een expert was. Hij was er gewoon keihard ingetrapt en had zelf niet genoeg kennis om waarheid van fictie te onderscheiden, maar dat weigerde hij te accepteren. Ze was gewoon super slim en niemand begreep haar.

Ik zat de rest van de dag volledig verbijsterd naar hem te staren...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afca_020
Guere schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:44:
[...]

Doet me denken aan een anekdote. Ik zat een paar jaar geleden met iemand op kantoor die al jaren vuistdiep in de crypto zat. Investeerde in zowel de bigcaps als de meest gure shitcoins. Vertelde altijd trots als 'ie weer eens whitepapers had gelezen of naar crypto podcasts had geluisterd.

Toen kwam die Rian van Rijbroek langs met d'r smart blockchain. Lachen gieren brullen natuurlijk. Maar wat bleek: die cryptokerel op kantoor had dus haar boekje Unhacked gelezen. Ik probeerde hem uit te leggen dat zij echt geen enkel idee had waar ze over lulde, en dat haar termen als 'smart blockchain' totaal inhoudsloos waren. Dat ze bij Nieuwsuur volledig door de mand was gevallen en ze een instant klassieker was geworden.

Wilde hij niet geloven _O- Hij was er van overtuigd dat ze wel een expert was. Hij was er gewoon keihard ingetrapt en had zelf niet genoeg kennis om waarheid van fictie te onderscheiden, maar dat weigerde hij te accepteren. Ze was gewoon super slim en niemand begreep haar.

Die Rian heeft al heel wat mannen voor de gek gehouden.
Gerard Sanderink is sinds hij haar ontmoet heeft ook helemaal van het padje af.

Voor als iemand een keer een goede postcast wil luisteren 'In de ban van Rian'.
Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

Afca_020 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:50:
[...]

Die Rian heeft al heel wat mannen voor de gek gehouden.
Gerard Sanderink is sinds hij haar ontmoet heeft ook helemaal van het padje af.

Voor als iemand een keer een goede postcast wil luisteren 'In de ban van Rian'.
Echt bizar.
Nice, dat zijn altijd leuke tips. Ik ben net door 'de ketting van Santanera' heen over de Biostabil 2000 (kennen we 'm nog?)

Anyway, nog 81 blokken jongens, mooi man.. ben benieuwd of we nog een beetje volatiliteit gaan zien vannacht. Ik ga er niet voor opblijven trouwens...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:58
Wat wordt het doel voor de halving? 69420? 69069? of gewoon een saaie 63214?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:39

knakworst

Get more sats!

I see bullflag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s979WrRdTkVNWTiLTLhW7Jll2uk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y0VtbxSUTy7GyjR2uOFTtNY4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:37
Net 21 euro aan BTC gekocht. WAGMI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mjjveldt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:07:
Wat wordt het doel voor de halving? 69420? 69069? of gewoon een saaie 63214?
2.5M

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:52

resusaapje

h less

Guere schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:44:
[...]

Het schijnt dat juist slimme mensen (definitie?) gevoeliger zijn voor gekkigheid als sektes en hypnose.
En de kracht van het wensdenken wordt ook groots onderschat ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De Bitcoin clock is down
https://www.nicehash.com/...-halving-2024-05-10-12-00

Dan ben je 4 jaar online, maar op het moment dat het er toe doet even niet _O-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:59
Aeronaut schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:04:
Dit post is niet goedgekeurd door de AFM
Ook niet door het Instituut voor Nederlandse Taal, kan ik je zeggen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:56:
De Bitcoin clock is down

als ik erop klik zie ik het aftellen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:56:
De Bitcoin clock is down

Of jij bent kapot.... Hier doet hij het gewoon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Toevalligerwijs is het ook vandaag precies de dag dat de BTC holdings van Grayscale sinds 1-1-2024 een halving gaan door maken (624K en nu, vlak voor de dagelijkse dump van 1K+, 313K).

https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscale

Die zullen er iets minder blij mee zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

I know.... maar wil hier niet weg.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:24
iVibes schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:08:
[...]

I know.... maar wil hier niet weg.... ;-)
Hier weer kapot....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Eens kijken of we weekly open op 65641.65 kunnen claimen, dan staan we zo weer boven de 66k, tenzij iemand weer met nukes gaat spelen. Ik zou me nu niet branden aan high leverage trades.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbKWboRG-V46RJ7sM_NUEEszaFg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6FSbnVyAs4vGi8scBBgGJBIa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hopelijk wordt dit geen halving pump en dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:43

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 weer met nukes?? Ja ermmm, Fallout :+ verder is er nog niet mee gespeeld.

Als iemand echt met nukes speelt is de Bitcoinkoers het minste van je problemen. :7

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Coldcat schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:21:
Hopelijk wordt dit geen halving pump en dump.
die pump en dumps hebben we nu 6 weken gehad. Ik vind het wel genoeg zo. Ik accepteer vanaf nu alleen nog maar snoei harde pumps.......voor btc. De dumps mogen zich met shitcoins bezighouden. OK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:23:
@tomtom901 weer met nukes?? Ja ermmm, Fallout :+ verder is er nog niet mee gespeeld.

Als iemand echt met nukes speelt is de Bitcoinkoers het minste van je problemen. :7
Oja, het waren drones (zie ik nu), my bad :+ Heb alleen halverwege iets meegekregen dat er vannacht iets in het midden oosten gebeurd was, voor de rest kijk ik weinig traditioneel nieuws. Alleen maar ruis op de lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:24:
[...]

die pump en dumps hebben we nu 6 weken gehad. Ik vind het wel genoeg zo. Ik accepteer vanaf nu alleen nog maar snoei harde pumps.......voor btc. De dumps mogen zich met shitcoins bezighouden. OK?
Ja baas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55
anti elppa schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:24:
[...]

Altcoin Sherpa salutes u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:39

knakworst

Get more sats!

Al 70 minuten geen nieuw blokje gemined. Zo komt die halving natuurlijk nooit.

Edit: foundry heeft hem eindelijk gemined.

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 19-04-2024 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:36:
Oeps, vergeten op de 'nieuwe block' knop te drukken.
Fixed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
https://www.bnr.nl/podcas...s-wat-je-moet-weten-318-b

Leuke podcast over de halving. Gast is Rational Root (bekend van Twitter en een Nederlander). Gaan uiteraard in op de halving, maar komen ook met wat interessante scenario's voor de bullmarkt.

Ze poneren de hypothese dat komende cycles zou kunnen breken met de trend van diminishing returns.

[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-04-2024 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
knakworst schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:36:

Edit: foundry heeft hem eindelijk gemined.
En 2 minuten later weer de volgende gemined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
iVibes schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:06:
[...]

Of jij bent kapot.... Hier doet hij het gewoon...
Ik had een screenshot moeten maken. De boel lag plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 10:56
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:47:
[...]

Hier lag die ook eruit, dus je bent niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:47:
[...]

Ohjee.... wordt de halving nu uitgesteld?
:P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
iVibes schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:48:
[...]

Ohjee.... wordt de halving nu uitgesteld?
Van eerder vandaag. Blijkbaar heeft de CEO er maling aan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8o8Py43t7WshWDI7wQ1y60k6BNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GS188izW7WklHMR2stE7ScNU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kU7IrK0GSLFPWFUmJWmtPpoGVh4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HWEyOJ4Phnib7ovgZg3cH9Yw.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
Beetje CryptoTea kijken niet omdat het nuttig is.

https://twitter.com/CryptoTea_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSo9qh0NX8cWvYy2Ducw4mODk1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/agQ0wq2Iyl1ytEL4ge9JIvk3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulU-la_plqO6-7rj5bc3Z1k-H8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VKQd2XQnM2K7b5aPp0BACUNI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K01BmfUyVMs75HVN4S8lgR0vbEw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2qQAGOb6aN4iLdVfRoNiCyVi.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Lekker wijf, maar d'r bovenkamer zal wel net zo leeg zijn als haar wallet.

Acties:
  • +49 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Hoewel we állemaal verwachten dat we er nog lange na niet zijn met BTC... toch een reminder. Er zijn geen garanties. Wie weet was het toch een triple top? Zeker weet je het pas als het te laat is.

Je leeft maar een keer. Soms, als je het wilt, en als het mogelijk is, dan moet je er volgens mij ook gewoon voor gaan :)

Dus ik heb mezelf een mooi pre-halving cadeautje gegeven...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujvf53GT5y8T3m1lelRbS9oYz9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PgsdyhynbVYmDv0hnElFz7L.jpg?f=fotoalbum_large

De auto die ervoor is ingeruild was overigens ook met BTC gefinancierd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 06:10
Richh schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:54:
Hoewel we állemaal verwachten dat we er nog lange na niet zijn met BTC... toch een reminder. Er zijn geen garanties. Wie weet was het toch een triple top? Zeker weet je het pas als het te laat is.

Je leeft maar een keer. Soms, als je het wilt, en als het mogelijk is, dan moet je er volgens mij ook gewoon voor gaan :)

[Afbeelding]

Mooie bak, gefeliciteerd :)
En idd, winst is winst, dat is in elk geval wel een garantie ;)

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020

[Afbeelding]

Gefiliciteerd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

[Afbeelding]

Mooie bak Richh, gefeliciteerd! Geniet ervan en veel veilige km's gewenst d:)b

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

[Afbeelding]

nice man. Zag je vragen idd al langs komen in het M3 topic hier. Ik ga de mijne waarschijnlijk overkopen van de leasemaatschappij over 5 maanden. Is de reden waarom ik de dip niet gekocht heb afgelopen week. Vraag word nu alleen nog wat de volgende lease auto word. Bijtelling boeit niet meer dan, want ga dan de model 3 prive rijden. Dus ik bespaak daar in die 5 jaar weer extreem veel mee, nog meer om in crypto te kieperen. Keuze hangt nu op de M3 highland of de ID7 tourer. Misschien wel M3 performance mocht die niet ineens 70k moeten kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:01:
[...]

nice man. Zag je vragen idd al langs komen in het M3 topic hier. Ik ga de mijne waarschijnlijk overkopen van de leasemaatschappij over 5 maanden. Is de reden waarom ik de dip niet gekocht heb afgelopen week. Vraag word nu alleen nog wat de volgende lease auto word. Bijtelling boeit niet meer dan, want ga dan de model 3 prive rijden. Dus ik bespaak daar in die 5 jaar weer extreem veel mee, nog meer om in crypto te kieperen. Keuze hangt nu op de M3 highland of de ID7 tourer. Misschien wel M3 performance mocht die niet ineens 70k moeten kosten.
Kun je waarschijnlijk wel leuk overnemen, die krengen koste ook geen knoop meer tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

[Afbeelding]

Gaaf man!

Ik hoop m'n virtuele Delta getalletjes ook een keer op de oprit te mogen hebben.

Ik ben alleen zo slecht in verkopen....

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:06:
[...]

Kun je waarschijnlijk wel leuk overnemen, die krengen koste ook geen knoop meer tegenwoordig.
ja klopt, en je krijgt ook nog 2k aankoop subsidie geloof ik. Hoop dat ik voor iets van 20k dat ding kan kopen.

Ondertussen worden er aardige muren opgeworpen rond de huidige koers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AwEQkh_EU06Lj9Hct-miJ59CaSA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wIOd7C1NYaOtJi6AH7CJHm8F.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door anti elppa op 19-04-2024 16:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik verwacht even tikkie doen met 64k en dan weer up, de structure op h4 is bullish geflipped sinds doorbreken 64.5k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Thnx iedereen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
anti elppa schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:01:
Bijtelling boeit niet meer dan, want ga dan de model 3 prive rijden. Dus ik bespaak daar in die 5 jaar weer extreem veel mee, nog meer om in crypto te kieperen.
This is the way ;)
Keuze hangt nu op de M3 highland of de ID7 tourer. Misschien wel M3 performance mocht die niet ineens 70k moeten kosten.
Wel zonde als je vanuit de Highland je privé kilometers weer in de 'oude' M3 moet maken he :P ik heb 'm ook overwogen, maar dat kostte me dus precies teveel BTC investerings :P

Zonder er al teveel een autotopic van te maken... waarschijnlijk komt de M3 performance announcement dit weekend. Zag al wat gelekte interieurfoto's. Superdik ding. Ik wist het wel: zéker geen ID7 :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:18:
Ik verwacht even tikkie doen met 64k en dan weer up, de structure op h4 is bullish geflipped sinds doorbreken 64.5k.
eens. Funding is wel aardig negatief. Kan beste klapper worden als we door de 66 schieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Richh schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:21:
Thnx iedereen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[...]

This is the way ;)

[...]

Wel zonde als je vanuit de Highland je privé kilometers weer in de 'oude' M3 moet maken he :P ik heb 'm ook overwogen, maar dat kostte me dus precies teveel BTC investerings :P

Zonder er al teveel een autotopic van te maken... waarschijnlijk komt de M3 performance announcement dit weekend. Zag al wat gelekte interieurfoto's. Superdik ding. Ik wist het wel: zéker geen ID7 :D
oude m3 is ook geen straf hoor. is een LR met acc boost. Is net van het kwartaal dat de kwaliteit stuk beter was. En ik rijd ook bij far het meeste zakelijk. Die paar ritjes prive is dan prima. Zeker als je ziet wat je bespaard per maand.
Morgen ga ik nog keer in de m3 highland rijden. Ik haat die no stalks en gemis van parkeer sensoren. Daarom heb ik ook in de id7 gereden. Maar das teveel old auto voor mij, en lomp en traag. Dus gok dat het m3 higland word en dan later stokken erin bouwen van die sexybutton makers.

ot bijna 64.....daarna muren tikken op 66k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:18:
Tijd voor de bounce :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke bak in een gave kleur!

Ondertussen gewoon naar rechts:

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/origin/45/45ca21cdb156b0a7ac54e1c126cb8dc0.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 19-04-2024 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Genoeg tikkie gespeeld! Op naar die 66k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:26:
[...]

oude m3 is ook geen straf hoor. is een LR met acc boost. Is net van het kwartaal dat de kwaliteit stuk beter was. En ik rijd ook bij far het meeste zakelijk. Die paar ritjes prive is dan prima. Zeker als je ziet wat je bespaard per maand.
Ik had een M3P maar die heb ik uiteindelijk met 0 afschrijving ingeruild (bedankt 4% bijtelling) voor een andere EV :). Wel benieuwd naar die nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Id7 is eigenlijk de auto wat de id3/4 had moeten zijn software technisch bij release.

Er komen 30k model3’s uit de lease dit jaar. Dat gaat zeker wat doen met de tweedehands prijzen. Verwacht maar dat je een LR uit 2019 wel voor 15k kan kopen, (hoewel je geen intel, maar amd cpu wilt want die zijn toch wat future proof gebleken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
El Caballero schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:02:
[...]

Ook niet door het Instituut voor Nederlandse Taal, kan ik je zeggen..
Boeie, misschien is het de voorloper van de toekomstige nederlandse taal.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:17
Mag dat wel in het auto topic?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Wiley99 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 17:04:
[...]

Mag dat wel in het auto topic?
Van mij mag die elke dag van het jaar voorbij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Oepsje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 17:06:
[...]

Van mij mag die elke dag van het jaar voorbij komen ;)
47k ? Kan ik mn porto openen?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/biZaj60u8c5n1idr6Wuy2Luc8iE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1v7Y2FpTtQqfbxwiEeZgJRA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KgqrhiY4Tt4IdsmXqBsfUZOI8g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pAUyYJ2Wtzwgx2giJNOeWPxg.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door Prozaq op 19-04-2024 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdRgsmkXO8MBq0fJBjg1otrjj64=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/92hJn98hnF6asyzILbWE7JUF.gif?f=user_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 120 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!