[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.176 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:39
Wiley99 schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:25:
[...]

Als je persé wil trouwen dan is dat waarschijnlijk om voor de buitenwereld nog wat extra toewijding te tonen of om dingen voor belasting, erfrecht, eventuele kinderen, bepaalde buitenlandse reizen simpel te willen regelen.
Maar vooraleerst zou ik denken dat je met je partner bij elkaar bent om je leven op een goede manier te delen. En daarvoor goede, eerlijke afspraken maakt over wat je aan elkaar hebt.

Denk je niet dat je dan al 0-1 achter staat als je zo'n grote bedragen achterhoudt*? Je kan best een beetje verrassing bewaren maar ook vooraf al delen dat bestaande of bepaalde bezittingen, inclusief aanzienlijke investeringen en eventuele waardestijging, van ieder afzonderlijk blijven?
Ik weet zeker dat het 'een puntje' wordt, zeker als het tijdstip van 'partnerchanging cryptogains' en 'changing partners' ongeveer gelijk valt.

* tenzij 'maandsalarissen' op jullie totalen niet zoveel zijn, dat kan ik niet beoordelen
Ja ik kan me helemaal vinden in wat je zegt en daar zit ik best wel mee. Het is zover gekomen omdat ik echt die lange bear aan het uitzitten was en pas break-even ging bij 32k.

Volgend jaar krijgen we een huis opgeleverd (financiering rond) met vrij hoge lasten en het idee om bijvoorbeeld twee jaren maximaal af te kunnen lossen is wel een leuke verrassing. Ik leg al drie keer meer in vanwege flinke overwaarde op mijn huidige appartement, dus mijn vriendin is nu al dik tevreden.

Maar alles van elkaar weten is veel fijner en ik denk erover na om het toch al kenbaar te maken, maar dan neem ik haar wel mee in een rollercoaster tot misschien wel eind 2025. Met dalingen die erger zijn dan afgelopen vrijdag. Zij heeft geen duizenden uren Tweakers slowchat bitcoinstudie gehad hè

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:43

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:41:
[...]

Ja ik kan me helemaal vinden in wat je zegt en daar zit ik best wel mee. Het is zover gekomen omdat ik echt die lange bear aan het uitzitten was en pas break-even ging bij 32k.

Volgend jaar krijgen we een huis opgeleverd (financiering rond) met vrij hoge lasten en het idee om bijvoorbeeld twee jaren maximaal af te kunnen lossen is wel een leuke verrassing. Ik leg al drie keer meer in vanwege flinke overwaarde op mijn huidige appartement, dus mijn vriendin is nu al dik tevreden.

Maar alles van elkaar weten is veel fijner en ik denk erover na om het toch al kenbaar te maken, maar dan neem ik haar wel mee in een rollercoaster tot misschien wel eind 2025. Met dalingen die erger zijn dan afgelopen vrijdag. Zij heeft geen duizenden uren Tweakers slowchat bitcoinstudie gehad hè
Gewoon de helft doorgeven. Dan kun je een dip van 50% oppakken zonder dat bij haar de emoties hoog oplopen. Niets te verbergen en iedereen tevree!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
resusaapje schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:16:
[...]

Wees er nog maar niet zeau gerust op:
Bij huwelijken/samenlevingen gesloten na 1 januari 2018 valt alleen alles wat per datum huwelijk/samenleving is verkregen in de huwelijksgemeenschap.

Nogal een klus om precies te bepalen wat vóór of ná die datum is verkregen, maar het feit alleen al dat dit onduidelijk is, geeft mij al jeuk.

Voor het opstellen van huwelijkse voorwaarden zijn een aantal hoofdredenen te onderscheiden:
- Bescherming van het eigen vermogen (of bepaalde goederen) tegen aanspraken van de partner bij echtscheiding.
- Voorkomen van deling van inkomen, schenkingen, makingen of erfenissen.
- Voorkomen van aantasting van het eigen vermogen door gedragingen van de partner.

Toch maar even naar kijken? ;)
Zoiets vond ik op Reddit. Maar het lijkt alsof het totaal nog onduidelijk is juridisch gezien. Best wel vreemd dat dit niet handiger geregeld is. Je zit toch sowieso ook met ‘inkomsten’ uit ‘rendament’ en dividend las ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
AlterBridge schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:24:
Mijn vriendin weet dat ik beleg/crypto heb, maar heeft geen idee van de bedragen. Ik was ook niet zo enthousiast om het te vertellen toen ik op -19k stond ;) … Deze run up heb ik me voorgenomen om het als een soort verrassing te bewaren voor als ik eenmaal uitcash (op de top uiteraard). Dan wil in namelijk onze lasten verlagen! Het is op dit moment toch allemaal maar virtuele winst.

Maar wat als we voor die tijd trouwen? Komen bezittingen als beleggingen dan 100% op tafel? Of hoeft dat niet eens aangetoond of genoemd te worden als je privé vermogen/beleggingen uitsluit in huwelijkse voorwaarden? Heeft iemand daar ervaring mee?
Geregistreerd partnerschap? Hebben wij toen bewust voor gekozen en met de uitgespaarde centjes (is voor iedereen persoonlijk natuurlijk wat het moet gaan kosten) een mooie Amerika reis gemaakt.

Even ja zeggen op een maandag, wat dingen vastleggen bij notaris en dat is in principe hetzelfde als trouwen. Daarna kwamen kinderen en dan is dat ook gewoon geregeld.

Jaar later in crypto gestapt wat de beste keus was. Zal niet zeggen dat ik dat anders niet had gedaan maar misschien had ik toen wel gedacht; nu even niet die trouw was al duur genoeg. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wispe schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:35:
[...]

Waarom moet je dat bevestigen met een ring?
Je kunt het ook proberen met een doornenkrans, maar dat zit gewoon minder lekker.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:19

resusaapje

h less

[...]

duizenden uren Tweakers slowchat bitcoinstudie
duizenden uren afstompen bedoel je? ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Alpina schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:46:
[...]

Geregistreerd partnerschap? Hebben wij toen bewust voor gekozen en met de uitgespaarde centjes (is voor iedereen persoonlijk natuurlijk wat het moet gaan kosten) een mooie Amerika reis gemaakt.

Even ja zeggen op een maandag, wat dingen vastleggen bij notaris en dat is in principe hetzelfde als trouwen. Daarna kwamen kinderen en dan is dat ook gewoon geregeld.

Jaar later in crypto gestapt wat de beste keus was. Zal niet zeggen dat ik dat anders niet had gedaan maar misschien had ik toen wel gedacht; nu even niet die trouw was al duur genoeg. :')
hier exact hetzelfde gedaan. Reden was dat ik 2 jaar lang extreem veel moest reizen voor werk, ook offshore/ hoog risico. Ik verdien by far het meeste van ons 2, zou zuur zijn als ze nergens recht op zou hebben als ik loodje zou leggen.
Trouwen an sich hebben we niets mee. Zijn al 19 jaar samen. Sprookje voor de buitenwereld doen we niet aan.
Oja en kinderen hebben we niet, komen er ook niet, dus daar was het ook niet voor nodig.
En mbt crypto. Ze heeft ook een eigen trezor en heeft in 2013 ook ingelegd een maand nadat ik begon.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Zz63v5gwNXDG1PvxZmQjbeaTRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jfNn0FDWLJUyg4GguiYyB8xx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Don Guacamole schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:35:
....maar wat is er mooier dan je leven doorbrengen met de vrouw waar je van houdt en dit te bevestigen met een ring?
Geprobeerd, maar werd het niet beter van...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnwxdFSbY5Mr9Lxlo0mUYe2ptKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qa2MSqtdEUrvKlaPNrk5kJvG.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Al die praat over vrouwen en/of vriendinnen... volgens mij gaat het eerder zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1MU5L5JBbtw0CEmAyG1pBCCKpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uIHAwgxAZEcGkHj4Uksab8ug.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 20:00
[...]

Eerlijkheid duurt het langst.

Behandel haar niet als kleuter en ga in gesprek. Misschien is het gezien jullie situatie (tophypotheek) sowieso wel handig om je positie wat af te schalen. Haar een mooie trouwerij te gunnen als ze daar blij van wordt. Of niet het hele bouwdepot opsouperen door zelf meer betalen en direct je hypotheek te verlagen.

Doe je dat niet, heb je aan veel vrouwen achteraf de verkeerde. Komt de zilvervloot binnen varen, krijg je discussie dat met die wetenschap tijdens de oplevering van het huis of de trouwerij andere keuzes gemaakt hadden kunnen worden. Ga je rekt, idem dito want dan had je eerder kunnen uitcashen.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-04-2024 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 10:08
Guere schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:57:
Al die praat over vrouwen en/of vriendinnen... volgens mij gaat het eerder zo!

[Afbeelding]
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BTC100K2021 schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:58:
[...]

Behandel haar niet als kleuter en ga in gesprek. Misschien is het gezien jullie situatie (tophypotheek) sowieso wel handig om je positie wat af te schalen. Haar een mooie trouwerij te gunnen als ze daar blij van wordt. Of niet het hele bouwdepot opsouperen door zelf meer betalen en direct je hypotheek te verlagen.

Doe je dat niet, heb je aan veel vrouwen achteraf de verkeerde. Komt de zilvervloot binnen varen, krijg je discussie dat met die wetenschap tijdens de oplevering van het huis of de trouwerij andere keuzes gemaakt hadden kunnen worden. Ga je rekt, idem dito want dan had je eerder kunnen uitcashen.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2F26BRG1W1ByLhEcOLm%2Fgiphy.gif&f=1&nofb=1&ipt=e6a116147630c48ad30f91da6858e99efec2d0a22a40d0cc34a200f764cb10dd&ipo=images

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 10:08
RJEN90 schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:18:
Bericht van Newsbit van gisteren: https://newsbit.nl/bitcoi...42-000-na-de-btc-halving/

Hoe waarschijnlijk achten jullie zo'n koersdaling? Terug naar 42k kan ik me bijna niet voorstellen en zeker niet direct na de halving.
Er kan altijd iets onverwachts gebeuren in de wereld kijk naar de afgelopen dagen en naar de koers, je weet het nooit 100% zeker daarom zeg ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIzC_mrCiJQgPjQv0QuivSiNvWM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyQJ0QJaX1IlR9tipoyGRkjT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
RJEN90 schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:18:
Bericht van Newsbit van gisteren: https://newsbit.nl/bitcoi...42-000-na-de-btc-halving/

Hoe waarschijnlijk achten jullie zo'n koersdaling? Terug naar 42k kan ik me bijna niet voorstellen en zeker niet direct na de halving.
Als ik zo'n negatief nieuwsbericht lees dan lees ik meteen ook even 1 van de zoveel positieve nieuwberichten en realiseer ik me weer dat dit allemaal onzin is en niemand de prijs kan voorspellen, zonder goed geluk.

Gewoon negeren dus. Hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Pinsa schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:05:
[...]

Er kan altijd iets onverwachts gebeuren in de wereld kijk naar de afgelopen dagen en naar de koers, je weet het nooit 100% zeker daarom zeg ik:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fa6%2F4f%2F75%2Fa64f75977804aa2f23d0c6586232a68b.gif&f=1&nofb=1&ipt=18273245eb9a96d055a2dd054e907da237c7a3befe9d2cb728e624f6f61b1ed1&ipo=images

Ach, wie hou ik voor de gek.
@Skrunsies !
DOT!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 09:45
Alpina schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:46:
[...]

Ik vind bruiloften wel onderschat. Ongeacht hoe je het viert, iedereen doet moeite om langs te komen. De volgende keer dat iedereen die moeite doet, is als je tussen zes plankjes ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
BTC100K2021 schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:58:
[...]

Ik ga er binnen nu en twee weken denk eens goed voor zitten samen. Misschien wilt ze zich nog steeds wel zo afzijdig houden nadat ik het verteld heb hoor.

De bruiloft grotendeels of helemaal bekostigen is natuurlijk ook een mogelijke verrassing-verpakking :’) …

Tja en trouwen, ik zag het mezelf ook niet snel doen in mijn vorige relatie en zij ook niet. Maar we zijn dolgelukkig en met het oog op onze kinderwens etc. lijkt trouwen ons heel mooi! Peperduur, dat wel….

Verder OT: de beurs en crypto land liggen er wel heel rustig bij na alle onrust afgelopen weekend. Misschien wel Moon soon! Kan men de Chinese ETF inflow straks ook zo nauwkeurig bij gaan houden? Ik ben wel benieuwd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
funding margin tamelijk negatief op het moment. Zou toch wel een short hunt moeten komen zou je denken

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
En dan vraagt men zich af; waarom zijn er geen vrouwen in dit topic _O-.

Als je niet eerlijk kunt zijn over je financiële positie, dan moet je je afvragen of je wel de juiste partner hebt. Over een jaar aankomen met “oh btw ik heb 20 Bitcoin en heb zojuist onze hele hypotheek afgelost” klikt wellicht als een leuke verrassing. Maar doet ook zeker wat met het vertrouwen binnen een relatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
jvel92 schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:30:

Als je niet eerlijk kunt zijn over je financiële positie, dan moet je je afvragen of je wel de juiste partner hebt. Over een jaar aankomen met “oh btw ik heb 20 Bitcoin en heb zojuist onze hele hypotheek afgelost” klikt wellicht als een leuke verrassing. Maar doet ook zeker wat met het vertrouwen binnen een relatie.
Nou geen 20 stuks dus. Ik stond eerst dus op een beschamende -19k en heb het vol vertrouwen uitgezeten. Leg dat maar eens goed uit.

Mja niet helemaal handig geweest nee -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
AlterBridge schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:33:
[...]

Nou geen 20 stuks dus. Ik stond eerst dus op een beschamende -19k en heb het vol vertrouwen uitgezeten. Leg dat maar eens goed uit.

Als Bitcoin binnenkort de volgende leg in de bullrun start en je maakt een opmerking over hoe goed het gaat dan is de volgende vraag waarschijnlijk toch hoeveel heb je dan? Kun je het op dat moment aangeven.

In mijn ervaring komt die vraag alleen als het goed gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SyD_GPyCrV7MlfCrIo9-yTNOJOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uRMB3D2F7IcUixTshrOnGM8p.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
AlterBridge schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:33:
[...]

Je hoeft niet te meteen te zeggen dat je op -19k hebt staan. Het begint bij dat je in crypto hebt geïnvesteerd, hoeveel je er ongeveer in hebt gestoken en wat het nu waard is. Wilt ze er verder niets over weten, prima maar dan heb je het gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 10:37
Nopheros schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:07:
[...]

Als ik zo'n negatief nieuwsbericht lees dan lees ik meteen ook even 1 van de zoveel positieve nieuwberichten en realiseer ik me weer dat dit allemaal onzin is en niemand de prijs kan voorspellen, zonder goed geluk.

Gewoon negeren dus. Hodl.
Precies! Deel van het artikel is ook nog gebaseerd op wat Bitcoin Cash deed na de halving :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

And just like that gingen we rekt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
AlterBridge schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:12:
[...]

Ik ga er binnen nu en twee weken denk eens goed voor zitten samen. Misschien wilt ze zich nog steeds wel zo afzijdig houden nadat ik het verteld heb hoor.

De bruiloft grotendeels of helemaal bekostigen is natuurlijk ook een mogelijke verrassing-verpakking :’) …

Tja en trouwen, ik zag het mezelf ook niet snel doen in mijn vorige relatie en zij ook niet. Maar we zijn dolgelukkig en met het oog op onze kinderwens etc. lijkt trouwen ons heel mooi! Peperduur, dat wel….

Verder OT: de beurs en crypto land liggen er wel heel rustig bij na alle onrust afgelopen weekend. Misschien wel Moon soon! Kan men de Chinese ETF inflow straks ook zo nauwkeurig bij gaan houden? Ik ben wel benieuwd…
Is toch gewoon ook mooi, samen een leven opbouwen. Als het committeren aan liefde beschouwd wordt als financieel risico is het wat mij betreft een risico om te nemen. Je weet nooit hoe het leven loopt maar niet geschoten is altijd mis. Geld is maar geld, scheiden is kut maar voor hetzelfde geld en met wat geluk worden jullie samen oud en gelukkig.

Uiteindelijk zijn we natuurlijk bikkelharde emotieloze investeerders, maar niet alles in dit leven draait om financieel rendament.

Een gokje wagen voor de liefde is iets dat je gedaan moet hebben in het leven, toch?

Roze wolken praat daar gelaten; op de bruiloft zelf kun je ook prima besparen. Lekker romantisch een maandag morgen uitkiezen om gratis te trouwen en daarna gewoon een schimmige loods afhuren voor een paar knaken, een paar stukken cake van de Lidl, magnetron maaltijden van de Aldi en je gasten laten zitten op kratjes Schultenbräu uit de aanbieding.

En een wurgcontract heb je ook zomaar opgesteld met een beetje zwartwerk van de notaris die ook de lokale motorclub runt.

Kan je zomaar 50k besparen en weer in crypto klappen. Een goed begin is het halve werk. Risico is er ook niet, ga je rekt en wil je vrouw scheiden dan was de bruiloft tenminste een goedkope afschrijving en hoef je niet zoveel te delen omdat je financieel naar de vinkentering bent. Ga je naar de maan ben je financieel onafhankelijk en heb je meer dan genoeg om te delen bij eventueel onheil.

Can't go tits up.

Wat er trouwens ook gebeurd met de koersen, vanavond hier sowieso moon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPWjFZNwh2f4FB5eMXsz5zQpnpk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CQdjerDtR48amLBweRYTPfSl.jpg?f=user_large

Guur weer, tamme koersen, 5 ploegen weekend, dus tijd voor bier en nieuwe retro aanwinsten :9B

Walking on the moon, soon.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1r6oto.jpg
O-)

Mooi man, ik was toch al pasta van plan. Rekteroni it is.... O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Don't kick a man when he DOT is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Analisten van Bloomberg denken dat de ETF in Hongkong slechts zeer beperkt gaan zijn qua volume. Ze gaan uit van 500 miljoen dollar, geldig voor BTC en ETF etf samen

[ Voor 16% gewijzigd door Blik1984 op 15-04-2024 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:43

Darrell

Fiat moonboy

En ik maar denken dat ik spekkoper was met de laatste sats op 69k.

Weer de top gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29

Ja en nee.

Vertrouwen moet natuurlijk wel de basis zijn. Maar in mijn ervaring valt het niet uit te leggen. Als je iets van waarde in crypto hebt zal mevrouw je bij elke financiële keuze in het leven je er aan herinneren dat jullie het wel kunnen kopen als je maar je crypto verkoopt.

Je wilt niet verkopen, dus krijg je een verzuurde vriendin er voor terug die vind dat jij gokken belangrijker vind dan -insert random uitgave-.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Gelukszoekr schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:57:
[...]

Ja en nee.

Vertrouwen moet natuurlijk wel de basis zijn. Maar in mijn ervaring valt het niet uit te leggen. Als je iets van waarde in crypto hebt zal mevrouw je bij elke financiële keuze in het leven je er aan herinneren dat jullie het wel kunnen kopen als je maar je crypto verkoopt.

Je wilt niet verkopen, dus krijg je een verzuurde vriendin er voor terug die vind dat jij gokken belangrijker vind dan -insert random uitgave-.
Nu maak je me weer bang :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat is er nu weer aan de hand?

Weer iemand in het Midden Oosten last van het kleine pik syndroom en daarom weer met raketten aan het zwaaien is?

Nog een paar dagen tot de halving gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 22:25
Daar gaan we weer

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l0O9zhcpmev5GvHeE/giphy.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Je gaf eerder al aan dat jij al 3x zoveel inbrengt in het huis. Met dat in gedachte zou ik dus gewoon toch maar eerlijk zijn en zeggen wat je hebt. Dat het einddoel is het te investeren in jullie, maar nu nog niet wilt verkopen. Het is jouw ding, jouw geld. Wee daar duidelijk over, anders gaat mevrouw alleen maar mogelijkheden zien in het uitgeven.

Mijn scheiding zit in de afrondende fase, misschien dat dit iets bijdraagt aan mijn mening op dit moment :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-04-2024 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:02:

Weer iemand in het Midden Oosten last van het kleine pik syndroom en daarom weer met raketten aan het zwaaien is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wq8kdnnhtI6ukOVMD9jeQmVqE04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0EGcESoer9W07sZigtBhpDIa.jpg?f=fotoalbum_large

Toch weer die link naar crypto :+

Moet ik wel bij vermelden dat wanneer deze knakkers achter je aan komen je niet meer zo rustig slaapt. Beetje zoals een liquidatiemailtje of een shitcoin rugpull eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 15-04-2024 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iB-s7OzAv4v52CcAOFkHnYDi2vI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RlOvfxE8Np6DsdI2f2pFNwB0.gif?f=user_large

(kleur klopt ff niet, maar fuck it :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Laatst online: 16-09 18:18
Gelukszoekr schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:57:
[...]

Ja en nee.

wat een slecht verhaal dit 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009

QuattroNL

It is I.

Mijn vrouw weet dat ik in crypto zit, wat ik er in geïnvesteerd heb én wat mijn einddoel is.
Vooral dat laatste is, in mijn ogen, belangrijk (lees: transparantie, eerlijk zijn -> geeft vertrouwen).
Niet dat je zomaar wat doet maar dat je echt een doel hebt.
(dat doel kan je wel redelijk vaag omschrijven natuurlijk, met de nodige variabelen, of breng het zoals je wilt).

Zolang je dat geld niet (direct) nodig hebt is er toch niks aan de hand?

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Bartje-bart schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:10:
[...]

wat een slecht verhaal dit 8)7
Dit is eigenlijk precies hoe het gaat in sommige gevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Gelukszoekr schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:03:
[...]

Mijn scheiding zit in de afrondende fase, misschien dat dit iets bijdraagt aan mijn mening op dit moment :P
Ik hoop het! Bijzonder hoe veel er van jullie te leren is op crypto gebied en tegelijkertijd dat er zoveel relaties blijken te zijn waarin er ogenschijnlijk geen openheid van zaken (mogelijk) is over de financiën. Dan mag ik in mijn handjes knijpen dat er hier thuis voldoende vertrouwen is om het spaargeld er ongeneerd in te kieperen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:55
Even my 2 cents, alles wat je met elkaar koopt is van samen, de rest is en blijft van beide apart. Ook na het trouwen of samenwonen. Inkomens gescheiden, spaar saldo's gescheiden en wat je samen financieel beslist ieder an rato bijdragen. Geeft ook geen moeilijk gedoe als je uit elkaar gaat.

Goed laten vastleggen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@QuattroNL toch benieuwd hoe je wife-changing money thuis denkt te verkopen. :+

Ik heb crypto alleen voor de tieten memes dus errhmm nog even een doel verzinnen. }:|

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:55
waztafel schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:14:
[...]

Ik hoop het! Bijzonder hoe veel er van jullie te leren is op crypto gebied en tegelijkertijd dat er zoveel relaties blijken te zijn waarin er ogenschijnlijk geen openheid van zaken (mogelijk) is over de financiën. Dan mag ik in mijn handjes knijpen dat er hier thuis voldoende vertrouwen is om het spaargeld er ongeneerd in te kieperen.
Je kan prima open kaart spelen en toch alles gescheiden houden. Je legt al je kaarten op tafel en gaat zitten. Wat willen we de komende jaren allemaal gaan doen. Maakt een financieel plan. draagt bij naar rato en voor de rest mag je met je eigen geld doen wat je wil.

Het zorgt voor een stukje onafhankelijkheid van elkaar, je krijgt niet achteraf allerlei discussies. Maar ik had op wereldreis willen gaan van geld X, of had liever beslissing Y niet genomen. Je houdt altijd een deel van je geld voor jezelf. Zonder dat de ander kan lopen klagen dat men het zonde vind dat de partner het aan iets uitgeeft waar hij/zij/hen totaal de waarde niet van inziet.

Zoals allerlei magische internet munten. Of permanentjes of Louis Vutton tassen van 25K. Of een Rolex van 10K.

Heb je het geld lekker doen. Want alles wat we samen willen doen is betaald dan wel wordt voor gezorgd op termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Kan crypto een minuut normaal doen FFS. Wat deze nou weer

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Aeronaut schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:23:
Dit is de normaal voor crypto! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

FOLATIELIETIJD!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
It's that time of the month...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:23:
[...]

Dit is de normaal voor crypto! O+
Nouuuuuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Toch bijzonder dat er wordt verkocht zo vlak voor de halving.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:35
Als we dan toch semi off topic zijn: @nexo card gebruikers, even opletten: Nexo heeft er afgelopen weekend een repayment fee van 1% ingefietst en er zijn wat relletjes op Reddit en Telegram over het feit dat het vrij onzichtbaar en slecht gecommuniceerd is.
Even afwachten of het stand houdt, maar kort door de bocht lijken we nu effectief nog maar 1% cashback te hebben (bij Platinum tier).

(NB: bij 'repay' lijkt het nog steeds alsof je met 0 fee kan terugbetalen. Als je echter in transacties kijkt zie je een nieuwe fee van 1%).

Dompertje, lijkt een beetje een dick move terwijl ze normaal toch wel oké communiceren.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Laatst online: 16-09 18:18
volkomen logisch dat mensen een deel winst pakken zo voor de halving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:18:
@QuattroNL
Ik heb crypto alleen voor de tieten memes dus errhmm nog even een doel verzinnen. }:|
Fix:
FOLATIETENTIJD

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Bartje-bart schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:27:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QVnTcAH-h_99d7YhVUEbQK0J1A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/S79O70u4crvTUzam8BfZeSIZ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cNcKVEWOsOxePajzGwjRW8FmUFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4Q1PYy3pqn8eslbuvzD4hLfR.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:28:
[...]

Fix:

[...]

FOLATIETENTIJD
In ieder geval geen Fellatiotijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:02:

Ik zie vooral veel halving van PF onderhand. Het mag wel weer iets up gaan.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:27:
Als we dan toch semi off topic zijn: @nexo card gebruikers, even opletten: Nexo heeft er afgelopen weekend een repayment fee van 1% ingefietst en er zijn wat relletjes op Reddit en Telegram over het feit dat het vrij onzichtbaar en slecht gecommuniceerd is.
Even afwachten of het stand houdt, maar kort door de bocht lijken we nu effectief nog maar 1% cashback te hebben (bij Platinum tier).

(NB: bij 'repay' lijkt het nog steeds alsof je met 0 fee kan terugbetalen. Als je echter in transacties kijkt zie je een nieuwe fee van 1%).

Dompertje, lijkt een beetje een dick move terwijl ze normaal toch wel oké communiceren.
Bedankt voor het delen!

Na de mindere voorwaarden van Plutus op NEXO overgestapt. Alle mooie perks die er zijn worden ingeperkt. Ik dacht dat er wat wijzigingen aan zaten te komen dat de 0% interest zou verdwijnen (moet de mail nog lezen, die zouden ingaan op 8 mei). Met alle gratis meuk in crypto is 1 ding me wel duidelijk geworden: pakken zo lang het kan en dan weer door. Alles wordt langzaam afgeschaald, is een rugpull of gaat REKT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:34:
[...]

Bedankt voor het delen!

Na de mindere voorwaarden van Plutus op NEXO overgestapt. Alle mooie perks die er zijn worden ingeperkt. Ik dacht dat er wat wijzigingen aan zaten te komen dat de 0% interest zou verdwijnen (moet de mail nog lezen, die zouden ingaan op 8 mei). Met alle gratis meuk in crypto is 1 ding me wel duidelijk geworden: pakken zo lang het kan en dan weer door. Alles wordt langzaam afgeschaald, is een rugpull of gaat REKT.
Veel mensen waren klaar met Plutus, en terecht denk ik. Maar als je alle ruis lekker aan je voorbij laat gaan, het werkt wel. Ik kan elke maand €100-€150 aan gratis geld uitcashen. Ik vind helemaal mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8HLkGda4GYDg4kEEFB46KJ3jHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yMlwvkoicrQZXkGyxhkZj96.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Bartje-bart schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:27:
Ja idd. Een jaartje geleden was Bitcoin nog ietsje goedkoper, in de tussentijd een flinke ETF pump, poppetjes die oorlogje willen spelen, halving in zicht en zo krijg je vanzelf een sentiment waarin mensen gaan speculeren op een sell the news event en winst nemen.

Ruim 60k voor een Bitcoin is ook niet niks.

Weekly MA7 is daarnaast ook kapot, koers ruim eronder dus misschien nu resistance geworden, al is dit nog niet getest.

Mocht deze nog getest gaan worden zou je hier op kunnen inspelen door een move te maken maar ik blijf liever hodlen om intussen andere dingen te doen.

Wake me up @100k oOo

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 20:10
de dagelijkse... Tussen 4 en 5 zakt de koers minimaal 2k USD?Dat begint de afgelopen weken redelijk normaal te worden. Verbaasd me dat jij er nog verbaasd over bent (en dat ik ook iedere keer weer intrap en long positie niet op tijd sluit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:34:
[...]
Ja precies, hogere kosten als je het langer dan een dag leent, maar dat deed ik niet dus ik dacht, n.v.t.
Deze is wel minder. Naast de dubbele USD-EUR conversie wordt het wel lastig om dat allemaal te arbitreren voor een paar knaken.
Enige extra voordeeltje is nog dat je EURx tegen 9% APR kan laten wachten tot je het uitgeeft, maar de voordeeltjes worden allengs minder inderdaad.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Haha, mijn betere helft weet alles over "onze" crypto. Sterker, ze heeft een eigen potje en is niet eens nerveus nu de halve winst is verdwenen. Ook hebben we een klassiek samenlevingscontract, dus wat vroeger van onszelf was, blijft dat. Alles wat daarna kwam is van ons samen. Maar voorlopig heeft zij meer eigen spaargeld dan ik crypto. Als we uit elkaar gaan moet dat wel voor de komende ath zijn, wil ik ervan profiteren :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nopheros schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:35:
[...]

Als Bitcoin binnenkort de volgende leg in de bullrun start en je maakt een opmerking over hoe goed het gaat dan is de volgende vraag waarschijnlijk toch hoeveel heb je dan? Kun je het op dat moment aangeven.

In mijn ervaring komt die vraag alleen als het goed gaat :+
Ow? Hiero: "Wat ben je stil. Is de bitcoin weer gecrasht?"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
brothermaynard schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:49:
[...]

de dagelijkse... Tussen 4 en 5 zakt de koers minimaal 2k USD?Dat begint de afgelopen weken redelijk normaal te worden. Verbaasd me dat jij er nog verbaasd over bent (en dat ik ook iedere keer weer intrap en long positie niet op tijd sluit)
Het is middernacht hier, kijk even voor slapen wat oerbaas doet om ochtend weer maan te roepen.

Nog een weekje en een maandje en we kunnen weer losgaan met alts (mag/kan eerder)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
resusaapje schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:57:
[...]

Ow? Hiero: "Wat ben je stil. Is de bitcoin weer gecrasht?"

_O-
Oh nee, ik heb gewoon een ander.

Doet het altijd goed hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:57:
En ik maar denken dat ik spekkoper was met de laatste sats op 69k.

Weer de top gekocht.
Hier idem! 7(8)7 :(:) 7(8)7

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:28:
[...]

Fix:

[...]

FOLATIETENTIJD
Nou, ga dan oldewee: VOLLETIETENTIJD!

(jeezwatslecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Alpina schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:00:
[...]

Oh nee, ik heb gewoon een ander.

Doet het altijd goed hier.
Om een nachtje op de bank te slapen moest er nog bij.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
resusaapje schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:06:
[...]

Als deze meer dan 20 duimpjes krijgt, dan ben ik weg hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Moiety schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:14:
[...]

Gelukkig is het niet zo druk met deze koersen :)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

BREAKING!!

[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 15-04-2024 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 16-09 22:25

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ik snap dat niet, waarom zou je iets verbergen voor je vrouw? Ze kan toch gewoon weten dat ik crypto bezit. Heb het zelfs voor haar opgeschreven waar wat te vinden is, zodat ze met hulp erbij dingen kan doen als ik plots wegval.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros

Zet er dan wel even bij dat het blijkbaar alleen om creditcard users gaat, had mij weer 20 minuten gescheeld namelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Kwam hier 3 weken terug al langs. Maar blijft mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
resusaapje schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:06:
[...]

(jeezwatslecht)
Daar wil ik wel een bagholder van zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:12
Kinderen! Het is bedtijd!

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2srxYpViH9XUxM8tsrrFohv6mgI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9DKGhVrX92LCenKM9EYdGe2.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Jammer dat je geen GSL op je Kraken account kunt instellen om enkele dagen niet naar je PF te mogen kijken. Dit is dippen als een eindbaas ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
Nopheros schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:46:
[...]

Zet er dan wel even bij dat het blijkbaar alleen om creditcard users gaat, had mij weer 20 minuten gescheeld namelijk :)
Oh sorry. Maar, je had het technisch gezien aan de zinsnede over cashback kunnen zien, die heb je immers niet in debitmode. Je hebt echter gelijk, ik sloot het niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 15-04-2024 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

ByteMe_ schreef op maandag 15 april 2024 @ 19:52:
Jammer dat je geen GSL op je Kraken account kunt instellen om enkele dagen niet naar je PF te mogen kijken. Dit is dippen als een eindbaas ...
Gewoon je router kapot gooien en een nieuwe bestellen uit Amerika!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Wiley99 schreef op maandag 15 april 2024 @ 19:57:
[...]

Oh sorry. Maar, je had het technisch gezien aan de zinsnede over cashback kunnen zien, die heb je immers niet in debitmode. Je hebt echter gelijk, ik sloot het niet uit.
Ah klopt ook inderdaad. Wacht zelf nog steeds op de kaart sinds de aanvraag een aantal weken geleden, ben nog niet helemaal op hoogte blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Nopheros schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:12:
[...]
Ah klopt ook inderdaad. Wacht zelf nog steeds op de kaart sinds de aanvraag een aantal weken geleden, ben nog niet helemaal op hoogte blijkbaar.
Het zit ook allemaal vrij gecompliceerd in elkaar, helemaal als je functionaliteiten door elkaar gebruikt. Dan heb je zo hogere kosten dan verwacht. Maar jah, in SC zal niemand het gebruiken om te lenen, alleen om gratis geld te scoren en/of cryptowinsten makkelijk te offrampen naar fysieke goederen. Mgoe, off topic voor hier...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxiWGA6L2VETe6SsLi95_6woUvg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBQSPVvZZ7VWIQwOf9sHYFAe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CR6Ri3YddDvomjawE5kRTy8cuM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zQ7aifoLP7ByZW2W1g792QIx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eghv74q6GB7uGYy97KZQEKs8lPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UNqf4DfYEbZTJfAtBfi7aMP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBQ79D5w_s1a1sPpTkZ6TX1BJaQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amGZgMIS5iusAsOHcufbUEa3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dv4JtpIj_1099kdsmav312Siq5s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EOtMvQq609amRWJzvjZBg2jR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_3HWMewCUbPJwOepANyIGIpxfw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yXkHt5wJxtwt2aGkyrW2nAUE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wzl4mkQWYtd8ewIqr193wjzNMQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5wNCZ1VZwsdw0md0ICwKQNM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Ik heb net een zak verkocht, dus we gaan zo waarschijnlijk weer up ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Financiën doen mijn partner en ik samen: ze heeft een baan, ik de pinpas van haar rekening :P

True story. En voor iedereen die bang is dat je door een partner je vrijheid kwijtraakt: als je doorhebt dat je verschillend bent en daarom elkaar vrijheid geeft, gaat het veel beter. Om het in crypt0-sp34k te zeggen: bepaal elkaars koers niet.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:07

Dat zou ik echt zuur vinden. Vind Nexo fijn voor autohuur en online shoppen omdat het bedrag veel sneller settelt dan bij Plutus via Curve. En de huur omdat Plutus daar opeens geen cb op wilde geven. Nu even nadenken over wat ik nu ga doen.

[ Voor 3% gewijzigd door exelletor op 15-04-2024 21:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Moiety schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:14:
[...]

Ik ga je missen gozert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Eindelijk van hem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Nuke Nr 2 ?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbD49_o_Br_OAYTGIznCK3g89nQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VahqEQRSQb3PON9hreDjoYEv.jpg?f=fotoalbum_large
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ooooooow wacht, dan ging iemand hier z'n kinderen naar bed brengen en dan kwam er een enorme groene hoemperd, toch?

Ach, die goeie ouwe boelliesj tijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Eusebius schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:03:
Financiën doen mijn partner en ik samen: ze heeft een baan, ik de pinpas van haar rekening :P

True story. En voor iedereen die bang is dat je door een partner je vrijheid kwijtraakt: als je doorhebt dat je verschillend bent en daarom elkaar vrijheid geeft, gaat het veel beter. Om het in crypt0-sp34k te zeggen: bepaal elkaars koers niet.
De koers bepaal je niet, die gaat altijd naar rechts…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Ok 👋🏻
Maar onthoud:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGoRNSvbiH4-SRu9dn0biKiqHj0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sgtEgjjef35WjvBTRUEidaDh.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isv7RW40cKIXLHbfcUF76qhFoGM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5oDG43ltMBS9wGXprESIUx1W.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 113 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!