[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.138 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:28

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:28
En waar is zwembroek!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik help je even: @zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Bitvavo's withdrawal fees voor BTC zijn behoorlijk hoog, nu 0,00032BTC. Kan dat niet goedkoper?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:07
CornermanNL schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:15:
[...]

Even my 2 cents, alles wat je met elkaar koopt is van samen, de rest is en blijft van beide apart. Ook na het trouwen of samenwonen. Inkomens gescheiden, spaar saldo's gescheiden en wat je samen financieel beslist ieder an rato bijdragen. Geeft ook geen moeilijk gedoe als je uit elkaar gaat.

Goed laten vastleggen en klaar.
Als in beperkt gemeenschap van goederen trouwt is alles wat je voor je trouwdag hebt nog steeds van jou.
Na het trouwen worden (standaard 50/50) de nieuwe inkomsten gedeeld.

I meen dus dat het volgens de wet zo is dat al jullie inkomsten/winsten over beiden personen wordt verdeeld.

Met de belasting invullen laatst (na ons trouwen) werden vragen ook zo geformuleerd dat alle rekeningen van ons samen waren.
Als puntje bij paaltje zou komen wordt het snel erg vaag wat nou de juiste verdeling zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:30

knakworst

Get more sats!

troje schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:36:
Bitvavo's withdrawal fees voor BTC zijn behoorlijk hoog, nu 0,00032BTC. Kan dat niet goedkoper?
De mempool zit weer redelijk vol.

https://mempool.space/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Wiley99 schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:27:
Als we dan toch semi off topic zijn: @nexo card gebruikers, even opletten: Nexo heeft er afgelopen weekend een repayment fee van 1% ingefietst en er zijn wat relletjes op Reddit en Telegram over het feit dat het vrij onzichtbaar en slecht gecommuniceerd is.
Even afwachten of het stand houdt, maar kort door de bocht lijken we nu effectief nog maar 1% cashback te hebben (bij Platinum tier).

(NB: bij 'repay' lijkt het nog steeds alsof je met 0 fee kan terugbetalen. Als je echter in transacties kijkt zie je een nieuwe fee van 1%).
Inderdaad nergens terug te vinden.
Via de website zelfs niet via transacties te zien... Via de app staat het er wel bij.
Op 8 april nog een repayment met 0 fee, 13 april staat er wel een fee bij.
Geen enkele communicatie over gekregen, niets te zien op de website...

De fee + de exchange spread heffen de cashback zo wsl volledig op :(
Als je de cashback in BTC krijgt doe je zelfs dik verlies :P

Tijdens mijn speurtocht zag ik net ook nog dat je blijkbaar ook maar 1 gratis withdrawal meer krijgt per maand?
Dat waren er vroeger (voor Platinum) 5 als ik me niet vergis... Achja, zal allemaal wel weer keren als we de volgende beer ingaan ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 15-04-2024 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
AlterBridge schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:38:
[...]

Oké dat wilde ik graag weten, dankjewel =)!

Het voelt helemaal niet zo prettig momenteel. Maar wil haar ook niet per se lastigvallen met daily swings van maandsalarissen. Dat zou ze echt niet begrijpen.

We geven graag gewoon ons eigen geld uit en gooien een deel van het inkomen op een hoop. Verder ben ik heel verstandig met geld (als je even de algemene opinie over crypto beschouwd als een risico) en breng ik het meeste in voor het huis/rondkomen/toekomstplannen. Ze maakt zich daarom helemaal geen zorgen over mijn financiële huishouding en dat hoeft ook niet (geen leverage of leningen voor Crypto bijvoorbeeld).
De daily swings hoef je toch ook niet te vermelden?
Ik denk dat de afgelopen dagen mijn PF ook ff -20% heeft gedaan. (Ik open de Excel file maar niet)
Dat vertel ik mijn vrouw ook niet, behalve dat er een flinke dip is geweest.

Maar goed, ik heb haar al min of meer een auto beloofd, dus die vind alles prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:06
elektriekert schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:45:
[...]

De daily swings hoef je toch ook niet te vermelden?
Ik denk dat de afgelopen dagen mijn PF ook ff -20% heeft gedaan. (Ik open de Excel file maar niet)
Dat vertel ik mijn vrouw ook niet, behalve dat er een flinke dip is geweest.

Maar goed, ik heb haar al min of meer een auto beloofd, dus die vind alles prima!
Je kan die -20% wel ietwat wegpoetsen door je dca naar vandaag te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb een middag/avond off site, bitcoin heeft er een down side middagje van gemaakt. Nog minder dan vijf dagen tot de halving. Ben benieuwd waar we dan staan: 75k+ of <60k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Wel erg bullish uit een Nexo mail van vorige week:
Demand for crypto-backed loans has surged due to an increase in crypto activity after the Bitcoin spot ETF approvals in the U.S. and several all-time highs, signaling a shift towards alternative financing.
:9~

Dat was natuurlijk wel nog vóór de dick measuring contest van Iran en Israel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Slonzo schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:45:
[...]

Inderdaad nergens terug te vinden.
Via de website zelfs niet via transacties te zien... Via de app staat het er wel bij.
Op 8 april nog een repayment met 0 fee, 13 april staat er wel een fee bij.
Geen enkele communicatie over gekregen, niets te zien op de website...

De fee + de exchange spread heffen de cashback zo wsl volledig op :(
Als je de cashback in BTC krijgt doe je zelfs dik verlies :P

Tijdens mijn speurtocht zag ik net ook nog dat je blijkbaar ook maar 1 gratis withdrawal meer krijgt per maand?
Dat waren er vroeger (voor Platinum) 5 als ik me niet vergis... Achja, zal allemaal wel weer keren als we de volgende beer ingaan ;w
Ze hebben stiekem hier toegevoegd.

https://support.nexo.com/article/loan-repayment

8. Are there any origination or loan installment fees?
Nexo does not charge origination fees. Nexo applies a flat repayment fee of 1%. You will be charged an additional interest if you repay your outstanding loan partially or fully within 30 days of your last credit withdrawal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Ik hold het nog wel ff een jaar als Bitcoin na de halving helemaal de tyfus gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:24

Vis

troje schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:36:
"It's a feature.. not a bug"

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H5CUJ6PMElan47FB2FccW2zhFOM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lK0Yy0vkl4RivLTxnjTx9Uwv.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:42
Mijn 2 sats: de koers stond op ongeveer 45k toen de ETF’s goedgekeurd werden. De boomers hebben die aangeschaft, op advies van hun boomer adviseurs. De boomers zijn allang blij met +7% en nu staan ze daar ruimschoots boven. Oorlogje in het Midden-Oosten, belasting moet betaald worden, benzine is duur, vrouw wil op vakantie… er is cash nodig. Tijd om te verkopen en qua koers regionen op te zoeken van vlak vóór de ETF goedkeuring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 11:01
baba420 schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:56:
Mijn 2 sats: de koers stond op ongeveer 45k toen de ETF’s goedgekeurd werden. De boomers hebben die aangeschaft, op advies van hun boomer adviseurs. De boomers zijn allang blij met +7% en nu staan ze daar ruimschoots boven. Oorlogje in het Midden-Oosten, belasting moet betaald worden, benzine is duur, vrouw wil op vakantie… er is cash nodig. Tijd om te verkopen en qua koers regionen op te zoeken van vlak vóór de ETF goedkeuring.
Er zijn zoveel BTC via ETF's aangeschaft, dat zijn allemaal mensen die niet verkopen omdat de benzine duurder wordt hoor, wat een onzin! Mensen die via een BlackRock kopen zijn over het algemeen zoveel meer vermogend dan jij of ik, die verkopen echt niet als ze een vakantie moeten betalen hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:42
Oepsje schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:59:
[...]

Er zijn zoveel BTC via ETF's aangeschaft, dat zijn allemaal mensen die niet verkopen omdat de benzine duurder wordt hoor, wat een onzin! Mensen die via een BlackRock kopen zijn over het algemeen zoveel meer vermogend dan jij of ik, die verkopen echt niet als ze een vakantie moeten betalen hoor haha
Ik hoop het! Ik gun ons allemaal de beloofde gains. Maar dat kan zomaar nog met een jaar uitgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
baba420 schreef op maandag 15 april 2024 @ 22:02:
[...]

Ik hoop het! Ik gun ons allemaal de beloofde gains. Maar dat kan zomaar nog met een jaar uitgesteld worden.
Dat kan natuurlijk zeker, maar ik verwacht niet dat we zo ver dalen door hogere olieprijzen of belastingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:12

Coldcat

HODL

baba420 schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:56:
Ik kan niet meer tanken omdat ik bitcoin heb die rekt gegaan is. Weet niet wat ze daar denken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hopelijk gaat het goed met hem. Vorige week ging het wat minder met de portf. voor die drek begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Hallo 63k… we hebben je gemist na een kleine maand

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32
Aeronaut schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 01:39:
Hallo 63k… we hebben je gemist na een kleine maand
en 3 dagen terug dan?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZ_w0FRBktk8PraDb7PMZbWrrNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DQOWZOqQpR82Ge547MJxDQjE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Thanks, dit is precies was ik in het NK topic ook al aangaf en hier ook zo nu en dan. Dit is het typische gestuiter voor een halving. 10% up en down in paar dagen. Vooral terrein voor margin traders.
ETF's waren voor zover ik kan zien redelijk neutraal gisteren. Netto maar mini beetje outflow. Dus in die hoek gebeurt er gewoon niet veel.
Niets aan de hand dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 07:10:
[...]

Thanks, dit is precies was ik in het NK topic ook al aangaf en hier ook zo nu en dan. Dit is het typische gestuiter voor een halving. 10% up en down in paar dagen. Vooral terrein voor margin traders.
ETF's waren voor zover ik kan zien redelijk neutraal gisteren. Netto maar mini beetje outflow. Dus in die hoek gebeurt er gewoon niet veel.
Niets aan de hand dus
Yup , wat je ook ziet de laatste dagen is dat als btc up gaat , de rest mee lift, maar als btc down gaat , de rest dubbel down gaat. Ik gok dat alle beschikbare extra funds op deze wijze straks btc inrollen en als katalysator werken voor een dikke groene moonstick na de halving. Pas maanden daarna gaan alts rocket mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07
Rustig aan bijkopen, geo politiek doet ook een duit in het zakje qua volatiliteit. Aan beweging valt geld te verdienen. Simpelweg vasthouden aan de lange termijn plannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Maar weer de slaaf uithangen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:43
Wispe schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 07:30:
Maar weer de slaaf uithangen vandaag.
ik ben er al, gelukkig morgen parttime dag👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 07:36:
[...]

ik ben er al, gelukkig morgen parttime dag👍
Da's vroeg. Ik zit nog half in slaap aan m'n koffie. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
Werk ze @Kol Nedra & @Wispe , het pensioen arriveert vanzelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
CornermanNL schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 07:44:
Werk ze @Kol Nedra & @Wispe , het pensioen arriveert vanzelf.
werken? _O- _O-
ben aanwezig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 16-04-2024 08:08 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
En mocht je toch het gevoel krijgen dat je wilt gaan werken.

Ga dan rustig even op een stoel zitten en wacht tot het gevoel wegtrekt.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 07:24:
[...]

Yup , wat je ook ziet de laatste dagen is dat als btc up gaat , de rest mee lift, maar als btc down gaat , de rest dubbel down gaat. Ik gok dat alle beschikbare extra funds op deze wijze straks btc inrollen en als katalysator werken voor een dikke groene moonstick na de halving. Pas maanden daarna gaan alts rocket mode.
Ergens medio volgend jaar gaan die alts wel weer. Als BTC >250k staat en ETH >10k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

3.5 dag tot de halving!

Wie had een jaar geleden gedacht dat we tegen de ATH aan zouden hikken zo vlak voor de halving. Mooi hoe de korte termijn toch wat roet in het eten gooit. Hier hadden we allemaal voor getekend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:25:
3.5 dag tot de halving!

Wie had een jaar geleden gedacht dat we tegen de ATH aan zouden hikken zo vlak voor de halving. Mooi hoe de korte termijn toch wat roet in het eten gooit. Hier hadden we allemaal voor getekend :)
Die paar k is echt ruis, over een paar maanden begrijpen we dat beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
de 2 redenen dat ik zie dat we dit keer wel al de ATH hebben gehaald en in vorige runs niet voor de halving:
-Fiat inflatie veel hoger dan eerst
-inflow in ETFs

2025 wordt een gek jaartje, de top is niet te voorspellen😉

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:51

resusaapje

h less

Herinneren jullie je BIFI no? Die worst der groten belofte?

Nou, ik heb er nog een flufje van liggen en stel vast dattie een APY van 23% heeft. Dus over vier jaar heb ik er 2x zoveel *O*

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Tripple top confirmed. Alles verkocht

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:16
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:41:
Tripple top confirmed. Alles verkocht
/s mag ik hopen :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:01
Hard aan het epibreren hoor ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:29:
[...]

Die paar k is echt ruis, over een paar maanden begrijpen we dat beter...
Precies, mooi dat die ellende in het Midden Oosten het narratief is om de koers wat te drukken. Echt hard doorzakken wil het ook niet gezien de stijging die we eerder gehad hebben. Perfect voor de Long Term!
resusaapje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:38:
Herinneren jullie je BIFI no? Die worst der groten belofte?

Nou, ik heb er nog een flufje van liggen en stel vast dattie een APY van 23% heeft. Dus over vier jaar heb ik er 2x zoveel *O*
Dat kan niet, fixed supply op 80k :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Zeker.

Maar ik weet zeker dat mensen beginnen te twijfelen. Sentiment gaat omlaag, gisteren weer een negatieve ETF dag waarbij alleen iBIT nog inflow had.

Opzich een hele normale en gezonde ontwikkeling. Zo praat ik mezelf elke nacht in slaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:47:
[...]

Zeker.

Maar ik weet zeker dat mensen beginnen te twijfelen. Sentiment gaat omlaag, gisteren weer een negatieve ETF dag waarbij alleen iBIT nog inflow had.

Opzich een hele normale en gezonde ontwikkeling. Zo praat ik mezelf elke nacht in slaap :P
was idd outflow, maar die was zo klein, dat je het eigenlijk kan verwaarlozen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:47:
[...]

Zeker.

Nu een -16%. Doorzakken tot de BMS is een -25% vanaf de ATH.

De vorige run:
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/17/6d/8d/176d8ddd9f32edc68baba240b9dbb6f5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hoe gaat het trouwens met die Solana patch :?

Of heeft de ethereum foundation weer wat nieuws gevonden om de boel te verstieren :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:52:
[...]

Nu een -16%. Doorzakken tot de BMS is een -25% vanaf de ATH.

De vorige run:
[Afbeelding]
409% YTD met een jaar dat ergens in 2023 start 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 17:16
knakworst schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:56:
[...]

409% YTD met een jaar dat ergens in 2023 start 8)7
Betuwe hobby… 🍒 plukken🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:47:
[...]

Dat kan niet, fixed supply op 80k :+
Maar maar, ik krijg toch echt meer bifi :o

Hoekandatheh!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:01:
[...]

Maar maar, ik krijg toch echt meer bifi :o

Hoekandatheh!
@mjoaris kan dat veel beter uitleggen, maar de apy wordt waarschijnlijk betaald uit de buy-backs, die mogelijk worden gemaakt door de fees op de vaults. Het is dus iets wat mogelijk gemaakt wordt door gebruik van beefy, zonder dat er inflatie van de token is.

Vergelijk het met ether staking. Ook daar krijg je een paar procent eth, terwijl er op gemiddeld genomen toch een lichte deflatie is.

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 16-04-2024 09:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
De ETF lancering was zeer succesvol, heeft ons in rap tempo naar boven de oude ATH gebracht. Echter: het totaal aantal BTC in de ETFs ligt nu al een maand vrij stabiel op 830-840k. Misschien moeten we ook rekening houden met het scenario dat het gros van de investeerders die via een ETF wilde aankopen, dat inmiddels heeft gedaan.

Uiteraard zal het aantal BTC in de ETFs zeker nog wel toenemen, maar zeker niet in hetzelfde tempo als in de weken na de lancering. Het starttempo is geen goede indicatie voor het gemiddelde tempo komende jaren.

Ik ergerde mij dan ook behoorlijk aan al die analisten met hun veel te euforische "voorspellingen". Je zag ze wel voorbijkomen: van die opmerkingen als "if they keep buying at this pace, Bitcoin will run out in just [x] months!". Zo'n idioot als Gert van Lagen, die nog steeds beweerd dat we binnen enkele dagen naar 200k gaan... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xS688fHLpVepsHqRsOiFjBOUsFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XPCaxn2Hg3ZfoZ1621crVjOv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Gipsy King schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 07:24:
[...]

En als BTC zijwaarts gaat, bloeden de meeste alt’s de laatste weken langzaam leeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Guere schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:07:
De ETF lancering was zeer succesvol, heeft ons in rap tempo naar boven de oude ATH gebracht. Echter: het totaal aantal BTC in de ETFs ligt nu al een maand vrij stabiel op 830-840k. Misschien moeten we ook rekening houden met het scenario dat het gros van de investeerders die via een ETF wilde aankopen, dat inmiddels heeft gedaan.

Uiteraard zal het aantal BTC in de ETFs zeker nog wel toenemen, maar zeker niet in hetzelfde tempo als in de weken na de lancering. Het starttempo is geen goede indicatie voor het gemiddelde tempo komende jaren.

Ik ergerde mij dan ook behoorlijk aan al die analisten met hun veel te euforische "voorspellingen". Je zag ze wel voorbijkomen: van die opmerkingen als "if they keep buying at this pace, Bitcoin will run out in just [x] months!". Zo'n idioot als Gert van Lagen, die nog steeds beweerd dat we binnen enkele dagen naar 200k gaan... 8)7

[Afbeelding]
Precies dit.

Moet ook altijd lachen als de analisten op X dat aankaarten, vergeten ze voor hetzelfde gemak even dat wanneer BTC de 100k zone bereikt er ineens weer veel coins op de markt komen want ga er maar vanuit dat er dan veel whales gaan verkopen.

Alsof iedereen maar dan ook iedereen echt hodlt tot de 1 miljoen miljard... Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Ook een manier een no work job, heb dan nog liever een no show job (Sopranos flashbacks ;) )
Anyway hoop wel dat je het enigszins naar je zin hebt daar, want anders is het wel echt een moeizaam verhaal dat werken. Je zit er toch een groot deel van je leven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebakker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 15:46
Ik ben nog steeds op zoek naar een baan waarin ik 's morgens niet hoef te werken en 's middags vrij ben. Maar zolang dat niet lukt zit er niets anders op dan naar het werk te gaan en daarnaast te investeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
Ebakker schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:26:
Ik ben nog steeds op zoek naar een baan waarin ik 's morgens niet hoef te werken en 's middags vrij ben.
Dat bestaat gewoon, dat heet een uitkering. :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GioStyle schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:30:
[...]

Dat bestaat gewoon, dat heet een uitkering. :D
Afbeeldingslocatie: https://internetgek.bladecdn.net/wp-content/uploads/2022/12/probleemwijken-uitkeringen-hoger-maken.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:55
https://cointelegraph.com...loit-warning-trust-wallet

Is dit legit? Is dan niet iedere wallet op iOS kwetsbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ook al blijven de US ETF's permanent hangen rond die $800k, dan houden ze nog steeds zo'n 8% van de totale supply van de markt. De beschikbare supply neemt steeds verder af. Ook als de vraag gelijk blijft gaan we up.
Vis schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:16:
[...]

Precies dit.

Moet ook altijd lachen als de analisten op X dat aankaarten, vergeten ze voor hetzelfde gemak even dat wanneer BTC de 100k zone bereikt er ineens weer veel coins op de markt komen want ga er maar vanuit dat er dan veel whales gaan verkopen.

Dat was een paar jaar geleden voor de $10k ook het verhaal.

Mensen hoeven niet eindeloos te hodlen, dat zou ook helemaal niet gezond zijn. Er moet wel volume zijn om een prijsniveau te rechtvaardigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Wel toevallig ik kreeg vannacht opeens drie e-mailtjes (in een paar uur tijd) dat ik mijn Trust Wallet verificatie dringend opnieuw moest doen. Ze kwamen door de SPAM en het e-mail adres klopt niet. Dus ze weggegooid. nooit eerder gehad en al helemaal niet dat ze door de filters kwamen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Iedere software wallet. Bij bijvoorbeeld ledger nano x of safepal moet je iedere transactie met een hardware wallet goedkeuren. Dan is er dus (voor de crypto) niets aan de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qdPT9UiAz6GuAc1Ek1y5GDE_R_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hVUmKkZ73KDvzq11k8ieSzqi.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iatKg7o81VJOGi5egd_G6gWnYTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c9f045j4xGZIIUz14gSxYJtQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
CornermanNL schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:24:
[...]

Ook een manier een no work job, heb dan nog liever een no show job (Sopranos flashbacks ;) )
Anyway hoop wel dat je het enigszins naar je zin hebt daar, want anders is het wel echt een moeizaam verhaal dat werken. Je zit er toch een groot deel van je leven.
super gezellig hier, daarom ben ik er :)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44

[Afbeelding]
Je hebt natuurlijk een punt, de eerste hype is voorbij en volumes zullen lager worden. Aan de andere kant zijn er nog 2 factoren die meespelen:
- belangrijke reden dat het totaal blijft steken komt doordat GBTC nog steeds stevige outflow heeft, vorige week 650 miljoen dollar aan outflow, ongeveer 9k-10k aan BTC. Je zou verwachten dat dit gaat dalen over tijd heen omdat ze al meer dan 50% van hun originele BTC-supply kwijt zijn
- Institutionele investeerders zijn nog niet direct over op een gedeeltelijke allocatie richting deze ETFs, dat heeft maanden nodig. Mijn verwachting is dat dat volume er nog niet inzit. Er zijn nog maar weinig bedrijven die streven naar een portfolio met 1% of meer BTC, terwijl mijn verwachting is dat dat wel meer en meer zou moeten gaan gebeuren in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Vis schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:16:
[...]

Precies dit.

Of je gaat verkopen op 100k is ook nogal afhankelijk van of je moet verkopen om je levensonderhoud te betalen. Als je een stroom aan (passieve) inkomsten hebt, die groot genoeg is om comfortabel te leven is de noodzaak helemaal niet zo groot om te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.wixstatic.com/media/3a4dc6_88d6233dbb0e4ff693374c42c9437257~mv2.png/v1/fill/w_540,h_506,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/3a4dc6_88d6233dbb0e4ff693374c42c9437257~mv2.png

Dat hij een prachtig kapsel met geweldige geëpileerde wenkbrauwen en ogen om in te verdrinken heeft maakt hem inderdaad net zo betrouwbaar als de colporteur die een "upgrade" komt geven voor je energiecontract.

Zulke types (natuurlijk niet alleen op basis van zijn paginagrote foto, maar ook de bullshitgrafiek) zijn in mijn woordenboek geen analist, dus waarom zou je daar überhaupt aandacht aan schenken?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Stukfruit schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:58:
[...]

[Afbeelding]

Dat hij een prachtig kapsel met geweldige geëpileerde wenkbrauwen en ogen om in te verdrinken heeft maakt hem inderdaad net zo betrouwbaar als de colporteur die een "upgrade" komt geven voor je energiecontract.

Zulke types (natuurlijk niet alleen op basis van zijn paginagrote foto, maar ook de bullshitgrafiek) zijn in mijn woordenboek geen analist, dus waarom zou je daar überhaupt aandacht aan schenken?
Deze lui zijn er alleen om hun eigen zakken te vullen d.m.v. cursussen, betaalde kanalen etc. Die zie je overal op de vastgoedmarkt, op de reguliere beurshandel, of dropship formules verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 16-04-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
BurnerT schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:46:
[...]

Je kan die -20% wel ietwat wegpoetsen door je dca naar vandaag te halen?
Alles wat ik nu aanschaf is is hoger dan wat ik er als fiat ingestopt heb.

Laatste aankoop was rond de 42k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

elektriekert schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:05:
[...]

Alles wat ik nu aanschaf is is hoger dan wat ik er als fiat ingestopt heb.

Laatste aankoop was rond de 42k
Exact. Mijn gak voor BTC is momenteel $37,6k dus ik baal alleen theoretisch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 20:27
jvel92 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:57:
[...]

Of je gaat verkopen op 100k is ook nogal afhankelijk van of je moet verkopen om je levensonderhoud te betalen. Als je een stroom aan (passieve) inkomsten hebt, die groot genoeg is om comfortabel te leven is de noodzaak helemaal niet zo groot om te verkopen.
Ja daar dacht ik ook meteen aan.
Ik weet momenteel nog niet wat ik met mijn BTC wil doen. Of DCA out, of gewoon toch hodlen. Dat hangt af van de keuze wat ik erger ga vinden: de boot missen, of een potentiële dip/beer meepakken. Ik neig er op het moment naar om te hodlen, omdat ik graag de run mee omhoog maak.

Moet daarbij wel opmerken dat ik in de vorige run te laat heb verkocht en te vroeg weer heb ingekocht. Dus wellicht moet ik nu juist verkopen. Maar dan zal je zien dat de top op 200k ligt over een paar maanden. _O-

In any case ik heb dit geld gelukkig niet nodig. Zou gewoon fijn zijn als ik er straks 100miljoenmiljard aan overhoud, that`s all.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

jvel92 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:57:
[...]

Het ging er meer om dat de bewering dat de supply opraakt beetje overdreven is.
Je hoort alleen dat er enkel vraag gaat zijn en dat alles opgeslokt wordt door de ETFs.. dat is natuurlijk bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Vis schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:18:
[...]

Het ging er meer om dat de bewering dat de supply opraakt beetje overdreven is.
Je hoort alleen dat er enkel vraag gaat zijn en dat alles opgeslokt wordt door de ETFs.. dat is natuurlijk bullshit.
Dat klopt natuurlijk maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld Goud heeft BTC natuurlijk wel een hard cap van 21 miljoen waarvan er zelfs minder beschikbaar gaan zijn omdat mensen hun private keys kwijtraken. Daarmee is het wel een schaars goed. Dit in combinatie met de nu grotere exposure (ETF's zorgen voor extra vraag) kan wel zorgen voor een prijsstijging. Dit totdat men de interesse verliest of er meer mensen winsten gaan verzilveren dan dat er nieuwe vraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:47
Oepsje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:33:
[...]

Dat klopt natuurlijk maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld Goud heeft BTC natuurlijk wel een hard cap van 21 miljoen waarvan er zelfs minder beschikbaar gaan zijn omdat mensen hun private keys kwijtraken. Daarmee is het wel een schaars goed.
Hoezo in tegenstelling tot goud? Er komt steeds minder goud uit de bodem, het kan niet bijgemaakt worden en we verbruiken het zonder het te recyclen. De totale hoeveelheid goud is best accuraat te berekenen.
De kans dat er een komeet met goud aan komt vliegen, of een enorme ondergrondse hoeveelheid wordt gevonden is net zoiets als zeggen dat quantemcomputing verloren private keys gaat kraken.

M.A.W. Goud is zo ongeveer het enige waar btc nog een klein beetje mee te vergelijken is.

[ Voor 5% gewijzigd door GabberPiet op 16-04-2024 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:03:
[...]

@mjoaris kan dat veel beter uitleggen, maar de apy wordt waarschijnlijk betaald uit de buy-backs, die mogelijk worden gemaakt door de fees op de vaults. Het is dus iets wat mogelijk gemaakt wordt door gebruik van beefy, zonder dat er inflatie van de token is.

Vergelijk het met ether staking. Ook daar krijg je een paar procent eth, terwijl er op gemiddeld genomen toch een lichte deflatie is.
Dat is het ook, dus ik ben blij dat blijkbaar nog gebruik wordt gemaakt van beefy, zodat ik er beter van word.
Ben wel nieuwsgierig naar wat die 23% APY mogelijk maakt. Ik denk dat het gebruik flink is toegenomen, wat een mooi signaal zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
In Amsterdam is er een halving feestje deze week, benieuwd of ze zaterdag de goede of slechte kater hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik heb het idee dat veel mensen prijsactie naar boven verwachten direct zodra de halving plaatsvindt. Wat is de logica daarachter? Lijkt mij in ieder geval onzin. Ik verwacht prijsactie naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
kbuntu schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:47:
In Amsterdam is er een halving feestje deze week, benieuwd of ze zaterdag de goede of slechte kater hebben
Btc feestjes, conventies, etc.. staan altijd garant voor een dikke dump is mijn ervaring.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:48:
[...]

Btc feestjes, conventies, etc.. staan altijd garant voor een dikke dump is mijn ervaring.
Als onderdeel van de kater?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

GabberPiet schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:43:
[...]

Hoezo in tegenstelling tot goud? Er komt steeds minder goud uit de bodem, het kan niet bijgemaakt worden en we verbruiken het zonder het te recyclen. De totale hoeveelheid goud is best accuraat te berekenen.
De kans dat er een komeet met goud aan komt vliegen, of een enorme ondergrondse hoeveelheid wordt gevonden is net zoiets als zeggen dat quantemcomputing verloren private keys gaat kraken.

M.A.W. Goud is zo ongeveer het enige waar btc nog een klein beetje mee te vergelijken is.
Net als bij zoveel andere netjoerel riesorses hangt de netto beschikbare hoeveelheid mede af van de prijs. Een enorme hoeveelheid goud valt te filteren uit zeewater. Wat ons tegenhoudt zijn de kosten om dat te doen. Op het moment dat de goudprijs een bepaald niveau haalt, wordt dat ineens haalbaar. Hetzelfde met olie winnen uit de noordzee (duur man!) of olie winnen uit steen (belachelijk duurderder man!).
De hoeveelheid BTC is eindig. Punt. De handelsprijs doet er wat dat betreft niet toe.

Het enige wat ik me afvraag is: die 21mln hè, da's een man-made grens. Als de fiatprijs duizendmiljoenmiljard benadert, wordt de verleiding om daar iets mee te doen wel erg groot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:50:
[...]

Als onderdeel van de kater?
Nee die komt later.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
resusaapje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:50:
[...]

Net als bij zoveel andere netjoerel riesorses hangt de netto beschikbare hoeveelheid mede af van de prijs. Een enorme hoeveelheid goud valt te filteren uit zeewater. Wat ons tegenhoudt zijn de kosten om dat te doen. Op het moment dat de goudprijs een bepaald niveau haalt, wordt dat ineens haalbaar. Hetzelfde met olie winnen uit de noordzee (duur man!) of olie winnen uit steen (belachelijk duurderder man!).
De hoeveelheid BTC is eindig. Punt. De handelsprijs doet er wat dat betreft niet toe.

Het enige wat ik me afvraag is: die 21mln hè, da's een man-made grens. Als de fiatprijs duizendmiljoenmiljard benadert, wordt de verleiding om daar iets mee te doen wel erg groot >:)
Voor zover ik het begrijp is die 21 miljoen niet aan te passen zonder daadwerkelijk een andere versie van BTC te maken, aldus te forken zoals er 7 jaar terug allerlei forks gemaakt zijn. Bitcoin Cash, Bitcoin Diamond, Super Bitcoin en weet ik het allemaal. Die 21 miljoen is echt fixed en kan niet aangepast worden zonder te forken dacht ik.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Mag ik effe een shoutout doen naar de lurkers die de moeite doen om onze onzin te proberen bij te houden en zelfs daaaagen en paaaagina's later daar nog likes voor geven?

@Murc1elag0 bedankt man! Een like voor een meme van een week geleden en veertig pagina's terug: Supertof, daar doe ik het voor d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

resusaapje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:58:
Mag ik effe een shoutout doen naar de lurkers die de moeite doen om onze onzin te proberen bij te houden en zelfs daaaagen en paaaagina's later daar nog likes voor geven?

@Murc1elag0 bedankt man! Een like voor een meme van een week geleden en veertig pagina's terug: Supertof, daar doen ik het voor d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXRUowyune5k_XlsgX5po5q24bU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/X9RizbSdMFsvYRTjGPp6N5aZ.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
kbuntu schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:47:
Ik heb aankomend weekend ook een feestje waar ik met “halfjes” in de weer ga.
Inmiddels alweer anderhalf jaar geleden dus dat beloofd wat! 7(8)7

De dag erna zal het sowieso een slechte kater zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:58:

@Murc1elag0 bedankt man! Een like voor een meme van een week geleden en veertig pagina's terug: Supertof, daar doen ik het voor d:)b
Je dag is voltooid, je kan weer achterover leunen en jezelf de rust gunnen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Weer een dikke vette airdrop! *O*

Welgeteld 0.25 STRD. Met de huidige koers zo'n halve euro. Toch weer een blik Schultenlau!

Ik houd deze bende natuurlijk aan. Eerder dit jaar stonden we op $8. Ik ga voor de 2 blikken. oOo. Over 29 dagen weer een blik hopelijk :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 16-04-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:47
resusaapje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:50:
[...]

Minen van bitcoin, duur man, maar dat zegt iets over prijs niet over hoe eindig de resource is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
GabberPiet schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:42:
[...]

Minen van bitcoin, duur man, maar dat zegt iets over prijs niet over hoe eindig de resource is.
Het minen van Bitcoin wordt automatisch duurder, of goedkoper afhankelijk van de populariteit. Dit verandert echter niks aan de output

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:36
Grayscale halving is inmiddels ook bijna bereikt. Voor zover bekend zijn alle grote partijen er er inmiddels ook uit, incl. Genesis die van de rechter mocht gaan verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2krI0qq9rofkJFFamOudAkIqls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6cWHbhPR8DGdAKzVXnCcoOLl.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Een paar mooie plaatjes waar de NEXO card gebruikt wordt: (https://nexo.com/blog/the...y-spending-report-2023-24)

Afbeeldingslocatie: https://content.nexo.com/media/heat-map-1.png

Afbeeldingslocatie: https://content.nexo.com/media/exhibit-f-chart-1.png

Afbeeldingslocatie: https://content.nexo.com/media/exhibit-g.png

Toch wel leuk om te zien dat we nog niet massaal naar de Bruna zijn gegaan.

Interest op de leningen omhoog, een chargeback voor de repayments. Het begint net een echt bedrijf te lijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:46:
[...]

Het minen van Bitcoin wordt automatisch duurder, of goedkoper afhankelijk van de populariteit. Dit verandert echter niks aan de output
er zijn plekken op de wereld waar het gratis is, of wat dacht je van flares opvangen die anders toch gewoon in de lucht opbranden om het aan te houden.

het is omdat we in Nederland mega absurde belastingen moeten betalen aan stroomkosten, anders kun je vaak genoeg gratis minen of zelfs geld toe krijgen om stroom te gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 16-04-2024 12:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:18
Lekker bloedbad vandaag.. wordt op deze manier nog een paar jaar langer doorwerken :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:27
elektriekert schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:13:
[...]

Ik heb aankomend weekend ook een feestje waar ik met “halfjes” in de weer ga.
Inmiddels alweer anderhalf jaar geleden dus dat beloofd wat! 7(8)7

De dag erna zal het sowieso een slechte kater zijn!
De dag daarna valt nog wel mee, maar die maandag/ dinsdag (afhankelijk van hoe laat je eindigt).

Tradingview vandaag maar niet openen als ik kijk naar alle reacties hier?

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
nou kom maar op met die $40k!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTkbvhGcsoFMBMvz2ZJAYYv_5gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YX8Evnsmf6SC0bFoGu2oWNsC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door Kol Nedra op 16-04-2024 12:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
heeft er iemand nog tips om aan geld te komen?

iemand interesse in een Xbox One 1tb? die verkoop ik 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
sjorremans schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:24:
Lekker bloedbad vandaag.. wordt op deze manier nog een paar jaar langer doorwerken :+
Mjah... de CryptoCapo approved filmposter voor vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqKyOGEYGeY9nskDv_mlfbn7Jbo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1p603yO8TEh7IFV15a3rabJB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:33:

https://tweakers.net/aanbod/

;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:36
Nog een paar dagen en dan verdwijnt er maandelijks bijna 1 miljard usd aan Bitcoin die anders op de markt zou komen. (Correctie, met de huidige prijs ongeveer 820 miljoen usd per maand.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Plz5zW8M6sChwzC2jfD4M_twhSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q34BqVfdIW2CsgwZlE0upFe0.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 16-04-2024 12:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:33:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsFEeDwGT8gYOBtgXPw6_FrrNTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dHEpk5BW8kNVCcqaXCtXkGa4.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Moeilijk hoor deze markt op de korte termijn voorspellen.

Pagina: 1 ... 114 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!