Mensen noemen je wap omdat je verbanden legt die niet bestaan of onrealistisch zijn. Niet omdat die derde wereldoorlog niet zou kunnen komen of zelfs al begonnen is. Dat kan mijn blinde cavia met twee vingers in zijn neus ook zien.mrlemons schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:20:
Het lijkt erop dat we al geruime tijd in een Derde Wereldoorlog verkeren, althans dat is wat ik al jaren beweer. Velen zullen dit pas realiseren als het te laat is, en tot die tijd word ik voor gek verklaard.
...
-wap (om jullie voor te zijn)
Halleluja zeg, mag ik ook zo'n pilletje?"conflicten in Israël een strategie van Amerika".. "hashrate van Bitcoin stijgt al geruime tijd aanzienlijk, wat suggereert dat sommige landen zich voorbereiden om buitengesloten te worden van het SWIFT-systeem".. "Ethereum is een WEF coin".. "Het WEF is een denktank doordrenkt met communistisch gedachtengoed (SDGs) en beschouwt beschouwt Xi Jinping als ons grote voorbeeld."..
Gelukkig boeit het Bitcoin geen reet dat je zulke conclusies trekt en mag ook jij ze kopen in ruil voor duivelse dollars en euro's. Welkom bij de club!
Dat zit wel Schnorr.