Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nothing stops this train
Wacht nog even met kopen, beter wachten tot na de halving en wat de staat van geopolitiek is tegen die tijd.Jumpman schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:37:
Fiat overgemaakt naar de Exchange.
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:39:
ben benieuwd maandag, wat die ETF markt gaat doen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8OE7O3qngZENbR7Y8fmVSoku.gif?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi, de volgende meeting is bij Wispe in de achtertuin van het vakantiehuisWispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 21:14:
Ik trakteer iedereen op een biertje als ik miljonair word door BTC.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja, als het game over is voor deze cyclus. Zelfs een El capo klok gaat gelijk krijgen ooit.Richh schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:36:
[...]
In een echte bullmarket doet Bitcoin 25-30% correcties toch?
nothing stops this train
De game over is 70%Joosie200 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:43:
[...]
Ja, als het game over is voor deze cyclus. Zelfs een El capo klok gaat gelijk krijgen ooit.
We hebben "oud geld" vuistdiep in BTC zitten. Met zulk soort berichten begint oud geld al te zweten /panic sellenTaro schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 21:49:
Heel benieuwd of dit correct is en hoe de markt reageert. Wat mij betreft zou dit geen invloed mogen hebben op de Bitcoin / crypto koers, maar sommige mensen vinden van wel en verkopen daardoor.
[Twitter]
Jup. But not today.
70% vanaf 420k meemaken gaat bruut wezen ooit. Dan zak je van 420k naar 125k ish.
Maar goed. Ik ben niet meer aan het stressen. Het heeft toch geen zin...
Die 1000000 emoji/gif hoef je iig niet meer te posten._Gast_ schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:51:
En ik dacht dat ik gisteren mooi de dip had gekocht
Maar goed. Ik ben niet meer aan het stressen. Het heeft toch geen zin...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dit doet wel goed pijn, staat nog steeds in de plus, maar toch erg zonde.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Auw.... En ik was nog wel zo jaloers op je een paar weken geleden.ScuL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:56:
Als iemand wil weten hoe je een account van een half miljoen kunt opblazen dan kun je bij mij aankloppen voor advies en raad.
Geliquideerd?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik word gelukkig ook wat ongevoeliger voor dit soort crashes dus misschien lukt het me dit keer zelfs wat bij te kopen in de dips i.p.v. rond het ATH te kopen en de rest van de tijd in PTSD modus te zitten.
Had ik die wijsheid maar gehad toen ik in 2013 tien BTC kocht rond ATH en in paniek weer verkocht op de weg naar beneden.
[ Voor 43% gewijzigd door Wouter op 13-04-2024 23:04 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Das wel goed ruk zeg. Sterkte.ScuL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:56:
Als iemand wil weten hoe je een account van een half miljoen kunt opblazen dan kun je bij mij aankloppen voor advies en raad.
Ik had niets meer lopen gelukkig. Toch jammer deze actie. Aan de andere kant beter voor de duur van de bull.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Achja, heb hier ook begin 2020 aardig tasje fysiek goud gekocht. En kijk er niet naar om verder. Maar nu heb ik toch best leuke rendamenten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik zoek even wat vergelijkingsmateriaal
Wel de fractal van de coronadipD_Jeff schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:05:
Heeft iemand de TA's nog van feb 2022?
ik zoek even wat vergelijkingsmateriaal
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Klote man, hopelijk ben je okay?ScuL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:56:
#hodl.Taro schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:13:
292 USD fee voor een ETH token transactie, pffff.....
Zero.
“Sell when you are excited, buy when you are scared and do nothing when you are bored.”
— Cheds (Trading Quotes) (@BigCheds) 13 april 2024
SterkteScuL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:56:

Stack Sats
Wel duidelijke shitcoins die btc/eth
:strip_exif()/f/image/dvl06WMDf601VKYA3fkoWaSR.jpg?f=fotoalbum_large)
2x een dip.. dubbele bodem rond 1,60
Maar dat houdt niet meer vol bij een escalatie door usa…
Damn op CB
Eth 2850
Btc 60.8k
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Taro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:01:
[...]
Nee, gewoon met een driehoekje dat wordt uitgespeeld door traders. Zou niet weten waarom de prijs van Bitcoin zou dalen omdat ergens in de wereld weer 2 landen met elkaar in gevecht gaan.
Zullen dit de volgende keer niet meer afvragen. Dit is de fantasie goden verzoeken..
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 13-04-2024 23:28 ]
Zero.
Nou vooruit. Normaal gesproken ben ik van mening dat koersbewegingen weinig of niets met nieuws te maken hebben als ze ook door TA kunnen worden verklaard, maar deze keer was het té toevallig.Pelox schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:21:
[...]
Zullen dit de volgende keer niet meer afvragen
..
Echter ben ik nog steeds van mening dat dit los van elkaar zou moeten staan. De Bitcoin koers zou op zichzelf moeten staan en niet beïnvloed moeten worden door dergelijke zaken. Ik begrijp uiteraard de paniek en het gevoel van mensen wel, maar Bitcoin heeft een whitepaper, de halving komt eraan en nou daalt de koers omdat een aantal landen met elkaar in oorlog gaan/zijn. Ik wil dat zeker niet bagatelliseren, het laat mij ook zeker niet koud (Ik volg het ook op de voet...), maar je wil je soms gewoon even afzonderen van alles wat er mis is in deze wereld en dan baal ik ervan dat alles zo aan elkaar hangt.
Mijn portfolio is normaliter 50% in Goud en 50% in BTC.
Had vrijdag al 75% van mijn BTC verkocht edoch zojuist toch een weer een beetje Goud en BTC bijgekocht.
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
Eens hoor!Taro schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:33:
[...]
Nou vooruit. Normaal gesproken ben ik van mening dat koersbewegingen weinig of niets met nieuws te maken hebben als ze ook door TA kunnen worden verklaard, maar deze keer was het té toevallig.
Echter ben ik nog steeds van mening dat dit los van elkaar zou moeten staan. De Bitcoin koers zou op zichzelf moeten staan en niet beïnvloed moeten worden door dergelijke zaken. Ik begrijp uiteraard de paniek en het gevoel van mensen wel, maar Bitcoin heeft een whitepaper, de halving komt eraan en nou daalt de koers omdat een aantal landen met elkaar in oorlog gaan/zijn. Ik wil dat zeker niet bagatelliseren, het laat mij ook zeker niet koud (Ik volg het ook op de voet...), maar je wil je soms gewoon even afzonderen van alles wat er mis is in deze wereld en dan baal ik ervan dat alles zo aan elkaar hangt.
Crypto zien kelderen en virtueel vermogen verliezen is vervelend, maar tov oorlog is het helemaal niet zo erg.. laten we hopen dat deze gekheid ons niet persoonlijk zal raken. Dan maar rekt met crypto..
Zero.
Trouwens, niemand die een blackswan voor bull 2024 op zn bingokaart had?
Fuc k mijn, blijft mega wins en major wins, hoop dat je overall well up bent toch?Taro schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:56:
Mijn Shitcoin PF is nu evenveel waard incl. PAAL als voordat ik PAAL een paar uur geleden uit staking haalde
Dit doet wel goed pijn, staat nog steeds in de plus, maar toch erg zonde.
Moon soon
Neehoor, analoge goud en digitale goud.JHMvP schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:35:
Ik begrijp de dynamiek van SC nog niet geheel, dus jullie zullen mij waarschijnlijk een l*l vinden.
Had vrijdag al 75% van mijn BTC verkocht edoch zojuist toch een weer een beetje Goud en BTC bijgekocht.
Dus hodl enne
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX3uNz91WRD0yDkrRCGg2LYA.gif?f=user_large)
1W -16,33%JDx schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:37:
[...]
Fuc k mijn, blijft mega wins en major wins, hoop dat je overall well up bent toch?
YTD +32,92%
Dus ja, ik mag niet klagen, maar het doet wel echt pijn dit zo te zien verdampen. Is toch meer dan de EV die ik mijn vrouw na deze run had beloofd
Dit is toch wel wat er komt?Joosie200 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:42:
Crypto zou zich weinig moeten aantrekken van de wereldpolitiek. Toch doen mensen dat niet en mensen zitten in crypto, al dan niet overleveraged. Als maandag de beurzen open gaan en de ETF handel terug aan gaat verwacht ik nog wel een terug test. Maar over een week is de halving een feit. Gezien het een grote geitenbende is denk ik niet dat wat er ook gebeurt in het midden oosten nu een blijvende impact gaat hebben op crypto in zijn geheel. Alts gaan kapot, bitcoin piekt in een reguliere cycle (zie die left translated scenario niet meer gebeuren nu we toch echt meerdere keren van 72k richting 60k zijn gegaan in de verkeerde volgorde)
Dus hodl enne
[Afbeelding]
Well played lul.JHMvP schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:35:
Ik begrijp de dynamiek van SC nog niet geheel, dus jullie zullen mij waarschijnlijk een l*l vinden.
[ Voor 102% gewijzigd door JDx op 13-04-2024 23:52 ]
Drink nog even wat water voordat je gaat slapen, ok? Sterkte morgenochtend met de hoofdpijn
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 14-04-2024 00:03 ]
Dus je bent smerig rijk geworden met een shortjeMoiety schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:48:
Deze dip lag er toch dik bovenop.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik weet niet precies wat je bedoelt.
Als ik zeg dat ik mij l*llig voel, dan bedoel ik dat ik mij met mijn BTC- en Goud-investering-acties soms schuldig voel voor het profiteren aan gigantische drama's in de wereld.
Hoe meer oorlog, drama en menselijk leed, hoe beter het gaat met de Goudkoers.
Vandaar.
Ik ben nieuwsgierig hoe dat werkt met BTC (ik zit er pas sinds December in).
Touw niet te letterlijk genomen hoop ikzwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:47:
Mijn pf krijgt echt harde klappen. Beyond niet leuk meer. Maar goed shit happens. Goed weekend allemaal. Ik ga op zoek naar een stuk touw.

😎knakworst schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:51:
[...]
Dus je bent smerig rijk geworden met een shortje
Soortgelijke dip level als 20 maart. Had er ook een limit buy op ingezet. Toch had ik met 1 week pre halving niet verwacht dat ie gehit zou worden. Dus zelfs al heb ik er rekening meegehouden kan je toch verrast zijn na een avondje wat andere dingen doen.Moiety schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:49:
Snap niet hoe mensen hier verrast kunnen zijn
:strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mzj6MKrIOrarlu6N1FXylpcG.jpg?f=user_large)
Dank jeTaro schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:48:
[...]
Drink nog even wat water voordat je gaat slapen, ok? Sterkte morgenochtend met de hoofdpijn
Joosie200 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:53:
[...]
Soortgelijke dip level als 20 maart. Had er ook een limit buy op ingezet. Toch had ik met 1 week pre halving niet verwacht dat ie gehit zou worden. Dus zelfs al heb ik er rekening meegehouden kan je toch verrast zijn na een avondje wat andere dingen doen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
$BTC is at the 10 week ma. 🥱
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 13 april 2024
Not enough blood here to warrant buying more.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 13 april 2024
Only thing that gets me interested is a -30% BTC correction. ALT’s would be free by then. Otherwise sitting on hands.
Stocks only just started their weekly cycle decline.
Bob is lekker kort en krachtig.
Ah, ok. Ik wist niet dat je daarom dat gevoel had. Ik dacht dat je bedoelde dat je een mooie trade hebt gemaakt vs mensen die nu veel geld hebben verloren.JHMvP schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:52:
[...]
Ik weet niet precies wat je bedoelt.
Als ik zeg dat ik mij l*llig voel, dan bedoel ik dat ik mij met mijn BTC- en Goud-investering-acties soms schuldig voel voor het profiteren van gigantische drama's in de wereld.
Hoe meer oorlog, drama en menselijk leed, hoe beter het gaat met de Goudkoers.
Vandaar.
Ik ben nieuwsgierig hoe dat werkt met BTC (ik zit er pas sinds December in).
Je hebt volgens mij op tijd je BTC verkocht en nu mooi een stuk lager teruggekocht. Dat is zoals het hoort. Dus vandaar: Well played, goed gedaan, serieus bedoeld.
En voor de grap nog even die l*l erbij, maar dat was grappig bedoeld, want humor is hier belangrijk om de pijn soms te verzachten.
Dus mijn reactie was positief en deels grappig bedoeld, in ieder geval niet negatief
En ja, de wereld is op het moment een grote shitshow, maar dat betekent niet dat je geen lokale pleziertjes meer mag hebben, we moeten ons hier immers met zijn allen wel doorheen slaan. Ik heb mijn kinderen nog maar niets verteld, die zijn lekker gaan slapen zoals dat op die leeftijd hoort.
Dat mama geen EV krijgt maar een E-Bakfiets?
Verwijderd
golf 3 dieselAeronaut schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:05:
[...]
Aeronaut schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:05:
[...]
Mama krijgt sowieso geen Babboe, die moeten eerst hun shit maar eens even fixen.
Haar EV komt er sowieso, hoeft niet per se van de winst, maar ik vind het zonde om in deze fase geld uit crypto te halen terwijl de grootste gains nog zouden moeten volgen.
DANK voor je begrip en lieve reactie.Taro schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:00:
[...]
Ah, ok. Ik wist niet dat je daarom dat gevoel had. Ik dacht dat je bedoelde dat je een mooie trade hebt gemaakt vs mensen die nu veel geld hebben verloren.
Je hebt volgens mij op tijd je BTC verkocht en nu mooi een stuk lager teruggekocht. Dat is zoals het hoort. Dus vandaar: Well played, goed gedaan, serieus bedoeld.
En voor de grap nog even die l*l erbij, maar dat was grappig bedoeld, want humor is hier belangrijk om de pijn soms te verzachten.
Dus mijn reactie was positief en deels grappig bedoeld, in ieder geval niet negatief
En ja, de wereld is op het moment een grote shitshow, maar dat betekent niet dat je geen lokale pleziertjes meer mag hebben, we moeten ons hier immers met zijn allen wel doorheen slaan. Ik heb mijn kinderen nog maar niets verteld, die zijn lekker gaan slapen zoals dat op die leeftijd hoort.
Ik doe niet aan showing off of andere vormen van playing.
Sinds 1994 heb ik zéér véél geprofiteerd van zaken die andere mensen véél problemen en verdriet hebben opgeleverd; aandelen-lease, risico-beleggingen in IT en Comm. en fysiek Goud. Ik kijk al sinds 2010 met Argus-ogen naar BTC maar ben pas sinds December ingestapt

Gaandeweg in de jaren heb ik daar echter extra gevoelens bij gekregen.
That's all.
Gelukkig kende ik Sywert ook al vóór corona.JHMvP schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:12:
[...]
DANK voor je begrip en lieve reactie.
Ik doe niet aan showing off of andere vormen van playing.
Sinds 1994 heb ik zéér véél geprofiteerd van zaken die andere mensen véél problemen en verdriet hebben opgeleverd; aandelen-lease, risico-beleggingen in IT en Comm. en fysiek Goud. Ik kijk al sinds 2010 met Argus-ogen naar BTC maar ben pas sinds December ingestapt![]()
![]()
![]()
.
Gaandeweg in de jaren heb ik daar echter extra gevoelens bij gekregen.
That's all.
Funny fact; óók ik was destijds onderdeel van het LCH.
Ik was destijds het belangrijkste filter voor alle shit-aanbiedingen.
Sywert was destijds echter te groot om door mij gefilterd te worden (politiek-dynamisch dingetje).
En geloof mij; zo waren er nòg een paar!
[ Voor 5% gewijzigd door JHMvP op 14-04-2024 00:22 ]
Dat gebeurt echt keer op keer. En ik wist het maar heb er weer niks mee gedaan.
Hodl maar weer.
-$4,100,000 $SOL pic.twitter.com/fYAQ3ro3Qb
— slippage (@slippage) 13 april 2024
Als de markt in de stront zakt komt er altijd weer een opleving. Zal de boel even een tijd links laten liggen en opnieuw beginnen met opkrabbelen zodra het stabiliseert. Persoonlijk denk ik op basis van deze crash dat de havling een non-event gaat worden en de echte run pas na de noordelijke zomer begint (September).Taro schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:57:
[...]
Auw.... En ik was nog wel zo jaloers op je een paar weken geleden.
Geliquideerd?
Mijn liquidatieniveau lag rond de 63k, dat was sowieso onverwacht maar daarna gingen de alts ook gigantisch door het putje dus ik werd wakker met 10 mailtjes. Nu niets dan broodkruimels op m'n account.
ScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:32:
[...]
Als de markt in de stront zakt komt er altijd weer een opleving. Zal de boel even een tijd links laten liggen en opnieuw beginnen met opkrabbelen zodra het stabiliseert. Persoonlijk denk ik op basis van deze crash dat de havling een non-event gaat worden en de echte run pas na de noordelijke zomer begint (September).
Mijn liquidatieniveau lag rond de 63k, dat was sowieso onverwacht maar daarna gingen de alts ook gigantisch door het putje dus ik werd wakker met 10 mailtjes. Nu niets dan broodkruimels op m'n account.
Iran weet zelf ook wel dat het geen kans maakt tegen Israël. Maar het moest simpelweg wel een vergeldingsactie uitvoeren.
[ Voor 34% gewijzigd door Chaes op 14-04-2024 00:45 ]
Oei, van wat ik me dacht te herinneren had je ook een stevige leverage erop... Big oof!ScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:32:
[...]
Als de markt in de stront zakt komt er altijd weer een opleving. Zal de boel even een tijd links laten liggen en opnieuw beginnen met opkrabbelen zodra het stabiliseert. Persoonlijk denk ik op basis van deze crash dat de havling een non-event gaat worden en de echte run pas na de noordelijke zomer begint (September).
Heftig. Kan zelfs niet beginnen met me in te beelden hoe je je nu voelt. High reward komt natuurlijk niet zonder high risk, het is in de bull maar al te makkelijk om dat soms even te vergeten... Dus goed dat je het hier nog ff deelt. Hopelijk hou je er geen al te zware kater aan overScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:32:

[ Voor 19% gewijzigd door Slonzo op 14-04-2024 00:49 ]
Mooi kut, die van bored had mij te pakken. Afgelopen dagen toch met m’n vette vingers wat te vroeg buys gedaan. En een maand geleden toen ik excited was geen sells.
Naja hodl dan maar
Bah, dit is niet fijn te horen…ScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:32:
[...]
Je weet anders altijs wel mooie entrys te maken, die kruimels worden wel weer n mooi geheel binnenkort!
Er is een gezegde: als twee honden (het Westen en het Oosten) vechten om een been, loopt de derde ermee heen. In dit geval is die 'derde hond' Bitcoin. Er is dus hoop.
Het is het overwegen waard om te investeren met een ethisch bewustzijn. Laat het crypto spel voor wat het is en zet in op vrede en vrijheid. Beschouw Bitcoin als een mogelijkheid voor een revolutie. Wees je bewust van de risico's, zowel voor jezelf als voor toekomstige generaties als je dat niet doet. De brief met dienstplicht ligt ook bij jou op de mat. Wees kritisch over crypto; het is afleiding om bestaande corrupte systemen staande te houden en het zal uiteindelijk leiden tot de implementatie van communisme wanneer het Westen de Derde Wereldoorlog van het Oosten verliest. Ethereum is een WEF coin, een reactie/aanval op Bitcoin. Het WEF is een denktank doordrenkt met communistisch gedachtengoed (SDGs) en beschouwt beschouwt Xi Jinping als ons grote voorbeeld.
Laat je geld spreken, zolang het nog invloed heeft.
-wap (om jullie voor te zijn)
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Het is niet de eerste keer dus ik voel niet zo veel omdat ik weet hoe eenvoudig het was om het op te bouwen, en ik tevens ook weet dat deze bull nog lang niet klaar is. Doe het nu dusdanig lang dat het "cijfertjes op het scherm" zijn geworden en ik redelijk afgestompt ben op de emoties.Slonzo schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:48:
[...]
Heftig. Kan zelfs niet beginnen met me in te beelden hoe je je nu voelt. High reward komt natuurlijk niet zonder high risk, het is in de bull maar al te makkelijk om dat soms even te vergeten... Dus goed dat je het hier nog ff deelt. Hopelijk hou je er geen al te zware kater aan overHeb je nog een hodl potje naast je (ex-)trade potje?
Heb een minimaal hodl potje in allerlei alts maar dat is niet super veel.
Ik ben inderdaad qua traden iemand die graag het gaspedaal vol in trapt (bouwt ook heel erg snel op, ik ging van 100k naar 300k in een week en daarna van 300k naar 500k de week erop). Mijn probleem is behoudend zijn zodra de markt euforisch is, daar moet ik echt van leren.
Respect @Taro ! Dit zijn zaken waar wij toch geen invloed op hebben. Ik ga nog steeds uit van de goedheid van de mens. Zie ik in dit topic zelfs al terug met @Skrunsies bijvoorbeeld. Zal uiteindelijk altijd sterker zijn dan haat, oorlog en andersoort ongein. De geschiedenis leert ons dat we hier toch niets verder mee komen dus laten we er het beste van maken.Taro schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:00:
[...]
Ah, ok. Ik wist niet dat je daarom dat gevoel had. Ik dacht dat je bedoelde dat je een mooie trade hebt gemaakt vs mensen die nu veel geld hebben verloren.
Eenvoudigweg consistent geld overmaken naar een Bitcoin-reserve die absoluut onaantastbaar is. Zorg dat de toename van die reserve bevredigend is, en je hebt waarschijnlijk nog wat extra geld beschikbaar voor gokdoeleinden. Succes gegarandeerd.ScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:21:
[...]
Het is niet de eerste keer dus ik voel niet zo veel omdat ik weet hoe eenvoudig het was om het op te bouwen, en ik tevens ook weet dat deze bull nog lang niet klaar is. Doe het nu dusdanig lang dat het "cijfertjes op het scherm" zijn geworden en ik redelijk afgestompt ben op de emoties.
Ik ben inderdaad qua traden iemand die graag het gaspedaal vol in trapt (bouwt ook heel erg snel op, ik ging van 100k naar 300k in een week en daarna van 300k naar 500k de week erop). Mijn probleem is behoudend zijn zodra de markt euforisch is, daar moet ik echt van leren.
Sowieso heb je de ballen om dat hier allemaal te posten.ScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:21:
[...]
Het is niet de eerste keer dus ik voel niet zo veel omdat ik weet hoe eenvoudig het was om het op te bouwen, en ik tevens ook weet dat deze bull nog lang niet klaar is. Doe het nu dusdanig lang dat het "cijfertjes op het scherm" zijn geworden en ik redelijk afgestompt ben op de emoties.
Het enige wat je nu niet verloren bent en jij zelf ook inziet; je kennis.
Die gaat je er uiteindelijk weer bovenop helpen.
Meest belangrijke voor nu is dat euforische gevoel als een valkuil te behandelen ipv te beschouwen. Heeft mij ook al genoeg geld gekost.
Als je eenmaal in de flow zit en je ziet de duizenden dollars over je scherm vliegen; dopamine is calling.
Laat maar komen, zal de luchtbuks vast van zolder halen.mrlemons schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:20:
Het lijkt erop dat we al geruime tijd in een Derde Wereldoorlog verkeren, althans dat is wat ik al jaren beweer. Velen zullen dit pas realiseren als het te laat is, en tot die tijd word ik voor gek verklaard. Ik heb vanaf het begin gezegd (Oekraïne als fase 1) dat de conflicten in Israël een strategie van Amerika zijn om Iran te provoceren (fase 2). Iran, China en Rusland zullen een alliantie vormen, en wanneer China Taiwan overneemt (fase 3), zal het algemene verhaal in de mainstream media zijn dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Later, in de geschiedenisboeken zal duidelijk zijn dat het al jaren geleden begonnen is. Maar wat heeft dit alles met Bitcoin te maken? Taiwan is een belangrijke speler in de chip-industrie. Voordat deze fysieke chaos zich manifesteert, is er al lang een monetaire oorlog aan de gang. We staan op het punt een fysieke oorlog te zien tussen het complete Westen en Oosten. De hashrate van Bitcoin stijgt al geruime tijd aanzienlijk, wat suggereert dat sommige landen zich voorbereiden om buitengesloten te worden van het SWIFT-systeem. Ze willen hun eigen transacties kunnen verwerken en niet afhankelijk zijn van anderen.
Er is een gezegde: als twee honden (het Westen en het Oosten) vechten om een been, loopt de derde ermee heen. In dit geval is die 'derde hond' Bitcoin. Er is dus hoop.
Het is het overwegen waard om te investeren met een ethisch bewustzijn. Laat het crypto spel voor wat het is en zet in op vrede en vrijheid. Beschouw Bitcoin als een mogelijkheid voor een revolutie. Wees je bewust van de risico's, zowel voor jezelf als voor toekomstige generaties als je dat niet doet. De brief met dienstplicht ligt ook bij jou op de mat. Wees kritisch over crypto; het is afleiding om bestaande corrupte systemen staande te houden en het zal uiteindelijk leiden tot de implementatie van communisme wanneer het Westen de Derde Wereldoorlog van het Oosten verliest. Ethereum is een WEF coin, een reactie/aanval op Bitcoin. Het WEF is een denktank doordrenkt met communistisch gedachtengoed (SDGs) en beschouwt beschouwt Xi Jinping als ons grote voorbeeld.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
:strip_exif()/f/image/kHsIgvyfDRwyLUKBiPSURSHQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door mrlemons op 14-04-2024 02:03 ]
mrlemons schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:54:
Ergens in 2023 heb ik voor de lol mijn eigen spider lines getekend (afgekeken van CryptoFace), en moet zeggen dat die griezelig accuraat zijn. Ze zijn al vele maanden onderdeel van mijn grafiek en heb er mooi op kunnen traden. Ik heb zelf een onderscheid gemaakt tussen spiderlines van een neerwaartse trend (rood), en spiderlines van een opwaartse trend (geel). Zoals je ziet pompt Bitcoin gigantisch wanneer rode spiderlines doorbroken worden, en kunnen de gele spiderlines als support functioneren wanneer ze overwonnen zijn. De blauwe spiderline is eigenlijk een gele, maar nog niet gehit. 100k op die blauwe lijn komt uit op 25 mei (is mogelijk), 55-57k is op korte termijn de eerstvolgende support op de gele, en ter info, de volgende rode lijn buiten beeld geeft een max prijs aan van 430k eind 2025. Of 420k op 23 dec 2025. Dit zou me niet verbazen aangezien de vorige ATH 69k was... We zullen zien hoe lang deze spiderlines betekenisvol zijn...
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/KPBGmeTe6vG9jLkzPyEVGUN0.png?f=user_large)
420k soon.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Alles wat nog ergens stonds naar 1 centrale BTC.
Crypto wordt zeker beïnvloed door politieke factoren, zoals regelgeving en overheidsbeleid (rentes verlaging / verhoging, oorlog). Dit kan invloed hebben op de waarde en volatiliteit.Taro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:01:
[...]
Nee, gewoon met een driehoekje dat wordt uitgespeeld door traders. Zou niet weten waarom de prijs van Bitcoin zou dalen omdat ergens in de wereld weer 2 landen met elkaar in gevecht gaan.
Gebeurtenissen zoals gisteren heeft duidelijk een stempel gedrukt op de cryptomarkt.
Denk dat china wel 99x beter nadenkt. 80% van hun afzet / omzet , dus ook het vreten van het volk , hebben ze met hun containers die on a daily landen in antwerpen, rotterdam, hamburg. Als dat stil valt valt hun economie grotendeels stil. En zo de dominosteen.mrlemons schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:20:
Het lijkt erop dat we al geruime tijd in een Derde Wereldoorlog verkeren, althans dat is wat ik al jaren beweer. Velen zullen dit pas realiseren als het te laat is, en tot die tijd word ik voor gek verklaard. Ik heb vanaf het begin gezegd (Oekraïne als fase 1) dat de conflicten in Israël een strategie van Amerika zijn om Iran te provoceren (fase 2). Iran, China en Rusland zullen een alliantie vormen, en wanneer China Taiwan overneemt (fase 3), zal het algemene verhaal in de mainstream media zijn dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Later, in de geschiedenisboeken zal duidelijk zijn dat het al jaren geleden begonnen is. Maar wat heeft dit alles met Bitcoin te maken? Taiwan is een belangrijke speler in de chip-industrie. Voordat deze fysieke chaos zich manifesteert, is er al lang een monetaire oorlog aan de gang. We staan op het punt een fysieke oorlog te zien tussen het complete Westen en Oosten. De hashrate van Bitcoin stijgt al geruime tijd aanzienlijk, wat suggereert dat sommige landen zich voorbereiden om buitengesloten te worden van het SWIFT-systeem. Ze willen hun eigen transacties kunnen verwerken en niet afhankelijk zijn van anderen.
All-in.
Het worden spannende dagen op de markt. Hopen dat eea deëscaleert - vooral voor de betrokken mensen.
Mijn paper profit is van ondergeschikt belang.
Big shout out naar @ScuL . Bedankt voor het altijd delen van je strategie en inzichten - in the good times and the bad. Opdat wij er allemaal van mogen leren.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 14-04-2024 07:49 ]
Maktub
Sterkte. Dit is vervelend om mee te maken. Wel erg goed dat je dit ook deelt. Daar leren mensen weer van.ScuL schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:32:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door CornermanNL op 14-04-2024 07:58 ]
Kraken is niet leuk.Kol Nedra schreef op zondag 14 april 2024 @ 01:15:
Kraken is leuk: op de 1 minuut chart SOL verkocht op 23750 sats 👌
[Afbeelding]
Eerst dat gedoe dat ik niet kan inloggen en nu is ie down…
https://status.kraken.com/
Klopt, omdat sommige mensen dat wel aan elkaar relateren en anderen dus niet anders kunnen dan daar ook in mee te gaan. Ik ben van mening dat dat los van elkaar zou moeten staan als je teruggaat naar waar Bitcoin vandaan komt.Zaratrass schreef op zondag 14 april 2024 @ 07:15:
[...]
Crypto wordt zeker beïnvloed door politieke factoren, zoals regelgeving en overheidsbeleid (rentes verlaging / verhoging, oorlog). Dit kan invloed hebben op de waarde en volatiliteit.
Gebeurtenissen zoals gisteren heeft duidelijk een stempel gedrukt op de cryptomarkt.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!