Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Doe je goed.Taro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:45:
[...]
Hier op het moment 2 Euro per week stroomkosten voor 450 km rijden, dan hoef je ook niet zoveel te werken of kan er meer richting crypto...
Ik rij niet vaak auto en voor in Amsterdam vind ik het zonde om een nieuwe auto te kopen.
Sinds ik hier woon, is het al 5x ingebroken.
Lekker elkaar uitmoorden! We leren het nooit…sjorremans schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:40:
[...]
Weer lekker duurder tanken door dat gezeik daarolie schiet aardig de lucht in
.. daardoor komt het vast wel goed met de shitcoins over een tijdje.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/HWYq2ueVmDZx5CCVZGN17E6t.png?f=user_large)
sorry.......party WIPED

nothing stops this train
souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
Het is wel een andere geworden...
[Afbeelding]
INCL saharazand. Volgende week ophalen bij Wensink Heerenveen. Fryslan Boppe!
Hele gave auto! Geniet ervan!souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:57:
[...]
Zal ik doen. Ik rij regelmatig de route richting het UMCG sinds kort. Hoi @Skrunsies
Mijn moeder heeft de ziekte van Kahler weten we sinds deze week. Het leven is kort, geniet.
Je hebt gelijk het leven is te kort, je kan mijn parkeerkaart wel lenen. We wonen daar bijna

UberLurker Departement #GG.
Hey, hoe is het met je?Skrunsies schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:34:
[...]
[...]
Hele gave auto! Geniet ervan!
Je hebt gelijk het leven is te kort, je kan mijn parkeerkaart wel lenen. We wonen daar bijna
Da's een beste spike idd! "There is no second best"anti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:17:
btc-d net iig nieuwe high gezet. Erg mooi. Nu graag straks nog een poging en dan de daily sluiten aub

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-04-2024 20:41 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Mehhh
Het is even zo’n fase waarbij je denkt… pffff, ben er wel even klaar mee, maar goed dan zie je die lieve koppies in de nacht wanneer ze slapen en besef je dat je toch nog even door moet.
Maar het is niet mijn beste fase zeg maar.
Net weer terug uit het ziekenhuis, waren complicaties met de stent.. maar goed, prutsen maar weer verder.
Thanks for asking
UberLurker Departement #GG.
Dit is het moment om het er allemaal in te kieperen en de koers te redden.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nou, als ik wijlen ga wordt Bitcoin (en shitcoins) weer een stukje schaarserAlpina schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 17:42:
[...]
Jij ben vast nieuw hier. In de vorige run werd dit regelmatig gedaan met een stiekeme hint om gewoon die altcoin winsten te pakken.
De 1 gaat voor extra Bitcoin de ander voor verduurzaming huis of misschien wel voor goud en zilver (mooie run as we speak)
De autoliefhebber koopt er een leuke auto van. Prima toch leven en laten leven.
[mbr]Knip[/]
Mijn extra gedachte was dat dit makkelijker en sneller te verkopen is mocht ik onverhoopt de pijp uit gaan.
Ik moet de Trezor en Ledger uitbetaling route echt nog eens goed neerpennen want op dit moment ben ik niet helemaal zeker of dat goed gaat komen.
Of gewoon blijven leven natuurlijk.
Mand.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Weer een minder op m'n port en daarmee wat overzichtelijker
Zegt ze tegen mij nou nooit.AlterBridge schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:43:
Bizar hoe diep die alts gaan…
Niet nog even wachten?Taro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:46:
[...]
Dit is het moment om het er allemaal in te kieperen en de koers te redden.
Als je van plan was, dan lijkt mij dit ook een mooi moment.
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 12-04-2024 20:49 ]
Dat is altijd pijnlijk. Hopelijk een niet al te veel verlies.zenith schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:47:
Liquidated 😢
Stack Sats
Zal nu maar niet zeggen dat er nog 2000 van over is
nothing stops this train
Net koud uit de beer en nu al aan het verzilveren, lekker bezig jongens!Alpina schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:58:
[...]
Ja, maar nu moet ik ook even showen:
[Afbeelding]
Deze dankzij dat gekke muntje gekocht in TAO zwart uiteraard.
Al doet mijn username anders vermoeden, dat is te duur en ik wil nog optimaal gepositioneerd zitten voor na de halving. Dit zijn verder prima gezinswagens (het is de avant of station hoe je het wil noemen). Tijd van zo snel mogelijk heb ik wel gehad.
Goed weekend
Ik wacht nog een maandje of 7, maar dan koop ik wel 2 auto’s, voor de vrouw ook eentje
!remindme in 7 months
ah, vandaag snap ik waar die halving op slaat!
Precies, dat krijg je ervan als je te weinig Bitcoin koopt. Een pf halving.
Ik wacht al 5 minuten op dat mijn fiat aankomt bij Bitvavo. Is wel al afgeschreven. Duurt verdacht lang...Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:48:
[...]
Als je van plan was, dan lijkt mij dit ook een mooi moment.
De laatste keer dat we zo laag stonden was exact een week geleden.
Voor Bitcoin dan. RIP aan de alts
Speltip #69technoaddict schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:50:
2,5 maand geleden met 300 euro gaan spelen op Bybit. Liet m'n vrouw vol trots zien dat ik er binnen 4 weken 12000 van had gemaakt.
Don't HODL too long
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik kan me voorstellen dat de servers van Bitvavo zich op zulke momenten ook even voelen als SolanaWispe schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:54:
[...]
Ik wacht al 5 minuten op dat mijn fiat aankomt bij Bitvavo. Is wel al afgeschreven. Duurt verdacht lang...
Dit is EXACT wat je in een lange bullrun wilt zien. Eerst BTC, daarna Eth, daarna enkele gure alts.Guere schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:49:
Damn, de alts gaan goed rekt zeg! Een blik op de BTC.D en Benjamin zal wel naar de Bruna kunnen...
Local downside target hit. Let's see how PA develops and we might get a nice long setup here. $BTC https://t.co/diVgQMJUg9 pic.twitter.com/6RDA5oHcxu
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 12 april 2024
/f/image/CWDPBWGBcXltdQiRyK9SSRaM.png?f=fotoalbum_large)
voordeel Kraken 👌
oh das toch alweer 6% in de plus
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2024 21:10 ]
nothing stops this train
Balen man, gelukkig ben je een vechter en kom je er wel weer bovenop!Skrunsies schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:43:
[...]
Mehhh
Het is even zo’n fase waarbij je denkt… pffff, ben er wel even klaar mee, maar goed dan zie je die lieve koppies in de nacht wanneer ze slapen en besef je dat je toch nog even door moet.
Maar het is niet mijn beste fase zeg maar.
Net weer terug uit het ziekenhuis, waren complicaties met de stent.. maar goed, prutsen maar weer verder.
Thanks for asking

Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:57:
[...]
Ik kan me voorstellen dat de servers van Bitvavo zich op zulke momenten ook even voelen als Solana
/f/image/ej2hiMPA2T3YLqIXcNyxPSiU.png?f=fotoalbum_large)
Oneindige credits voor je eerlijkheid.technoaddict schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:50:
2,5 maand geleden met 300 euro gaan spelen op Bybit. Liet m'n vrouw vol trots zien dat ik er binnen 4 weken 12000 van had gemaakt.
As long u dont sell it its only virtual blood.
[ Voor 14% gewijzigd door Blik1984 op 12-04-2024 21:03 ]
Hodl.tomtom901 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:01:
Dus... what did you guys do?
Lijkt me gezond, de aandacht en inflows weer op BTC. Voor de halving nog 1x laag inkopen?Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:54:
Het voelt misschien als totale rektheid, maar om het even in perspectief te plaatsen:
De laatste keer dat we zo laag stonden was exact een week geleden.
Voor Bitcoin dan. RIP aan de alts
Buy more!tomtom901 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:01:
Dus... what did you guys do?
* ByteMe_ koopt nog wat altcoins in, ze gaan lekker dieproodPureLOOD schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:06:
[...]
Lijkt me gezond, de aandacht en inflows weer op BTC. Voor de halving nog 1x laag inkopen?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijn alt potje is 25% kwijt haha. Btc dominance strong. Tijd voor die godcandle!
Al vrees ik dat die in het weekend ook niet komt

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze zou me vermoorden als ze wist hoeveel overwaarde ik erin heb gekieperd.

En dan maandag nog de settlement van de etf's van vandaag erachteraan. Lekker man.Richh schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:08:
Toch te vroeg geweest met de 'dca' 2 uur geleden
Mijn alt potje is 25% kwijt haha. Btc dominance strong. Tijd voor die godcandle!
Al vrees ik dat die in het weekend ook niet komt
I like this setup. Dit moet genoeg brandstof zijn voor ath binnen een week
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Opwarmertje voor een frisse start na de halving?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eigenlijk gewoon super bullish idd. Een lonsqueeze om de funding neutraal te krijgen, en niet eens genoeg druk hebben om serieuze levels te verliezen.anti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:25:
Dit is helemaal prachtig. Funding zelfs onder neutraal. Muren erg sterk. Btc d nieuwe high. Shitcoins helemaal kapot.
I like this setup. Dit moet genoeg brandstof zijn voor ath binnen een week
Zondagavond staan we weer gewoon op de 70k
Damn ik check net pas de koersen sinds vandaag, Ada is flink op zn bek gegaan, enig idee waaromChris.nl schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:16:
'k Had woensdag m'n ADA de deur uitgedaan op €0.5372 per stuk om een horloge te kopen. Sowieso geen spijt van, maar nu al helemaal niet...
Dikke dip, nieuwe kansen op een leuk rend*ment.
dikke rekt?
There we go, $DOT reached a cycle low on the $BTC valuation due to the strength of Bitcoin.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 11 april 2024
Rotation is near, fundamental progress is there, I'm glad to be adding this to my personal portfolio. pic.twitter.com/L6zMRErapg
Niet alleen ada hoor , check de top 200 maar op cmc.Pinsa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:34:
[...]
Damn ik check net pas de koersen sinds vandaag, Ada is flink op zn bek gegaan, enig idee waarom
dikke rekt?
O, ik volg geen nieuws. Koop alleen ADA als @Taro bullish doet.Pinsa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:34:
[...]
Damn ik check net pas de koersen sinds vandaag, Ada is flink op zn bek gegaan, enig idee waarom
dikke rekt?
Het feit dat ik deze cycle 0 ADA in de pf heb terwijl ik in 2017/2018 all-in ADA zat zegt denk ik al wel voldoende, gewoon bij wegblijven.Chris.nl schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:41:
[...]
O, ik volg geen nieuws. Koop alleen ADA als @Taro bullish doet.
Feeling bearischGipsy King schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:39:
[...]
Niet alleen ada hoor , check de top 200 maar op cmc.

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q6Q5jDMab0dPfcNOfkLScByh.gif?f=user_large)
mrlemons schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:09:
[...]
De Ballade van de Blockchain Babel
In de digitale diepten van het internet,
waar de Bitcoin regeert met vastberaden wet,
ontstond een rumoer, een wild gebrul,
van altcoins die schreeuwden, oh zo futil.
"Kijk naar mij!" riep Doge met een blaf,
"Ik ben meer dan een grap, geef me een draf!"
En Ethereum, met contracten zo slim,
verklaarde, "Ik ben de koning, volg mijn zin!"
Maar wacht, daar kwam Shitcoin, glanzend en nieuw,
belovend de maan, als je 't gelooft, ben je een leeuw.
"Vergeet Bitcoin, zijn tijd is voorbij,
ik heb een functie, echt waar, geen liegarij!"
Met marketing vol pracht en praal,
verkondigden ze nut, maar 't was allemaal banaal.
Blockchain oplossingen, voor problemen niet bestaand,
een wereld van beloftes, maar niets substantieel behaald.
Zo vechten ze om aandacht, in de cryptische zee,
maar Bitcoin vaart verder, met zijn protocol als baken, steeds mee.
Want in een wereld vol ruis en schitterende schijn,
blijft Bitcoin de rots, onwrikbaar en rein.
Btc valt mee.. de alts nietCornermanNL schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:57:
-3,56% ? Is dat tegenwoordig reden tot paniek, lijkt wel een boomer stock zoals Albert Heijn
Die hebben echt wel goede bonkers gehad
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nothing stops this train
De wat? Alts? daar doen we hier niet aan toch? Gewoon BTC, de generatie nix coin. verder nix.sjorremans schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:03:
[...]
Btc valt mee.. de alts niet![]()
Die hebben echt wel goede bonkers gehad
Jaja. Als je er zelf in gelooft, is het goed.ybos schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:13:
Geld om bij te kopen onderweg...
Dit is écht de laatste keer dat ik bijkoop
Lekker warm geweest onder die steen de afgelopen dagen?Tristan schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:18:
Ik probeer mijn SOL uit Bitvavo te trekken, maar dat zit muurvast daar ofzo
SOL zit overal muurvast, je kunt het beter verkopen richting Bitcoin, thank me later.
Haha, volgens https://explorer.solana.com/ is het momenteel niet 100% meer rood gloeiend drama. Maar, het is nog niet super inderdaad.Taro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:22:
[...]
Lekker warm geweest onder die steen de afgelopen dagen?
SOL zit overal muurvast, je kunt het beter verkopen richting Bitcoin, thank me later.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gPTWFe1hyQ1EA38jy4Rkr1Ee.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Sta je anderhalf uur later toch alweer 1% (€5) in de plus. Hoeren neuken, nooit meer werken.
En China versus de FilipijnenZaratrass schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:49:
Heeft de dip te maken dat Iran wellicht Israël gaat aanvallen?
Spanningen in de wereld en oplopende inflatie, dus renteangst.Zaratrass schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:49:
Heeft de dip te maken dat Iran wellicht Israël gaat aanvallen?
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!