:{ ²
Nee, gewoon met een driehoekje dat wordt uitgespeeld door traders. Zou niet weten waarom de prijs van Bitcoin zou dalen omdat ergens in de wereld weer 2 landen met elkaar in gevecht gaan.Zaratrass schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:49:
Heeft de dip te maken dat Iran wellicht Israël gaat aanvallen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ivm I vs I? Wel positief blijven he, Bitcoin blijft er altijd toe doen.ytr81 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:07:
Worden we morgen dan echt wakker in een andere wereld waardoor Bitcoin er niet meer toe doet?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dan koop ik nog ff bijTaro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:09:
[...]
Ivm I vs I? Wel positief blijven he, Bitcoin blijft er altijd toe doen.
Die Amerikaanse investeringsbedrijven weten wel wat ze doen hoor.ytr81 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:07:
Worden we morgen dan echt wakker in een andere wereld waardoor Bitcoin er niet meer toe doet?
De vraag of Bitcoin er toe doet is eigenlijk niet te beantwoorden; we zitten in de praktijk test.
Is het één van de hardste assets ter wereld die komende decennia gaat floreren? Of een ongereguleerde speculatieve speelgoed ponzi als gevolg van het lakse monetaire beleid van financiële instanties en Westerse overheden?
De tijd zal het ons leren.
Als Bitcoin de positie van veilige, harde asset wil bemachtigen dan zal het deze stresstesten moeten ondergaan voor bestaansrecht.
Hoe meer ellende en onrust het Bitcoin netwerk weet te trotseren, hoe groter het vertrouwen wordt.
Juist die onzekerheid is wel interessant. Bizarre tijden, zeker geen tamme perikelen op het wereldtoneel.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wat is/wordt iedereen hier toch verstandig de laatste tijd
Het lijkt er bijna op dat we door een collectieve AI verbondenheid exponentieel snel leren en dit spel gezamenlijk meesterlijk uitspelen. Totdat morgenochtend de koers natuurlijk wel REKT is gegaan, dat kan maar zo.
Je bedoelt dat er nog 45% af moet, met halving bedoel je prijs gehalveerd?BansheeBoy schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:03:
Dit is niet bepaald wat ik had verwacht van de aankomende halving.
Wachtmodus aan voor ronde 2
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik heb nog niet toegegeven, heb blijkbaar toch tot "woensdag 24 januari 23.59u" om mijn KYC weer te verkopen.AlterBridge schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:42:
[Afbeelding]
Wat een gedram. Zijn jullie al om? Misschien toch die € 5 maar claimen dan. Mijn Binance dust was echt niets meer
Deze gure shitcoin frituurtent mag zijn 5 euro houden.AlterBridge schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:42:
[Afbeelding]
Wat een gedram. Zijn jullie al om? Misschien toch die € 5 maar claimen dan. Mijn Binance dust was echt niets meer
Een zelfrespecterend persoon als ikzelf verkoopt zijn persoonsgegevens voor minstens een tientje.
Ik dacht dat ze me aan het spammen waren omdat ik wellicht nog coins op Binance had staan.AlterBridge schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:42:
[Afbeelding]
Van de week gekeken. Moet je met een bank valideren.
Dacht het dus lekker niet. Via Ideal een cent overboeken. Een blokkade levert je meer ellende op.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
nothing stops this train
There is no second best. #Bitcoin pic.twitter.com/k5NH6FIkNB
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 12 april 2024
:strip_exif()/f/image/wZViWG2ZoFemyetktRdJFsDY.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fQCRZqJmKamHAcsP41bAwqdA.jpg?f=user_large)
Voeg nu eens ETH toe sinds aug 2020 (en dan eigenlijk inc staking)
Spoiler alert: er is wel een second (?) best
I vs I?Taro schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:09:
[...]
Ivm I vs I? Wel positief blijven he, Bitcoin blijft er altijd toe doen.
Niets naars hopelijk, zojuist 0.3 BTC gekocht.
Israël Iran. Ik denk dat goud, grondstoffen in het algemeen nog wel jaren in stijgende lijn doorgaan zie bv nu ook koper. Denk dat Bitcoin ook wel een plaatsje krijgt als digitale variant.Hertog_Martin schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 06:25:
[...]
I vs I?
Maar goed er zijn mensen die dit al jaren roepen maar die werden altijd een beetje als mafklapper weg gezet. Ironisch.
Zonder meer interessante tijden.
Ps. Mooi aantal
Volg jij het nieuws wel?Hertog_Martin schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 06:25:
[...]
I vs I?
Israel vs Iran
:strip_exif()/f/image/trY4a5gvu2ufoV9BcbudW5TY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kreeg m mee, kan mooi bij de verzameling.
Mister Mark approves.Alpina schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 07:12:
@MrMrq Ik kwam gisteren nog een inflatie biljet tegen bij het opruimen van een zolder:
[Afbeelding]
Ik kreeg m mee, kan mooi bij de verzameling.
In het boek Deflatie in aantocht staan echt horrorverhalen uit die tijd - en ze staan o.a. hier online.
Kruiwagens geld meenemen om je boodschappen te kunnen doen. Spaartegoeden die in een half jaar voor 90% verdampen.
/f/image/M2cbbm0bqx32TBx1hCmBK1es.png?f=fotoalbum_large)
En wij op de achterste poten bij 6% inflatie….
[ Voor 19% gewijzigd door MrMrq op 13-04-2024 07:25 ]
Maktub

Ik ga weer verder met de ladyboys in Thailand 🇹🇭 kijk wel weer over een week
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Mooi muntje he dat USDT 😉Aeronaut schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 07:41:
Adhv van berichten even naar mn porto gekeken.. in een week tijd wat wilde bewegingen om toch 0% te blijven. Dan weetje dat je een goede alt hebt, wat tegen btc prima in stand blijft.
Ik ga weer verder met de ladyboys in Thailand 🇹🇭 kijk wel weer over een week
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Jij bent een soort van Inverse Crypto Capo ETF.anti elppa schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 08:12:
Ik verwacht wel dat we up gaan iig
Op de dag dat (zelfs) jij een beetje bearish wordt weet ik dat we naar zes cent gaan..
Maktub
ja maar dit soort mini dumpjes stellen toch ook niets voor. Kijk naar de daily, is amper iets te zien. Vroeger waren de dumps ook vele malen groter in de bull. Daar zaten klappers tussen waar je echt wel ff stil van werd. En ik blijf erbij, dat we beter nog ff een poos horizontaal kunnen gaan. Dat betaald zich straks nog wel terug. Tja en des te meer funds er uit shitcoins getrokken word, des te beter.MrMrq schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 08:17:
[...]
Jij bent een soort van Inverse Crypto Capo ETF.
Op de dag dat (zelfs) jij een beetje bearish wordt weet ik dat we naar zes cent gaan..
USDC
Maar nee, 100% Aero
The only easy day is yesterday.
Doe inderdaad maar niet.DarkShadow schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 09:05:
Hoe gaat het met root? Ik durf niet meer te kijken.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Afca_020 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 09:12:
Mijn pf waarde lijkt deze maand wel een bergetappe in de Tour de France.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZUqRo0LtZ1xIiP2JPa9uFvl2.jpg?f=user_large)
straks mini bounce en dan go away in may?
nothing stops this train
mijn verwachting is dat dit voorlopig iig niet in Europa/Amerika gebeurd. deze fiat debasement gebeurd jaarlijks nog steeds in andere landen.MrMrq schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 07:18:
[...]
Mister Mark approves.
In het boek Deflatie in aantocht staan echt horrorverhalen uit die tijd - en ze staan o.a. hier online.
Kruiwagens geld meenemen om je boodschappen te kunnen doen. Spaartegoeden die in een half jaar voor 90% verdampen.
[Afbeelding]
En wij op de achterste poten bij 6% inflatie….
moet je voorstellen dat je bijv 40 jaar lang keihard gespaard hebt voor later voor een fijnere pensioen te leven en plots.....BOEM je vermogen weg, foetsie!
nothing stops this train
En na een nachtje slapen €10 in de plus.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:47:
[...]
Sta je anderhalf uur later toch alweer 1% (€5) in de plus. Hoeren neuken, nooit meer werken.
wen 100%Kol Nedra schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:21:
[Afbeelding]
ik neig steeds meer naar BTC te gaan, vorige run was het 40% BTC, deze run is het 70%
volgende run moet het zeker 90 zijn...
:strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large)
Je weet wat ik bedoel.tomtom901 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:31:
[...]
Je bedoelt dat er nog 45% af moet, met halving bedoel je prijs gehalveerd?
90% lukt vanzelf, als de alts zo door het putje blijven gaanKol Nedra schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:21:
[Afbeelding]
ik neig steeds meer naar BTC te gaan, vorige run was het 40% BTC, deze run is het 70%
volgende run moet het zeker 90% zijn...
Bij mij inmiddels van 67% over de 70%
1 wallet 100% BTC, een andere ook 100% en dan nog een wallet met BTC en speelgeld drek...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik las ook ergens dat we over de 420k gaan.roflexx schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:39:
Ik las ergens dat we onder de 60k gaan haha
/f/image/eW6apKmZHErFENXggT0PPXyA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 67% gewijzigd door Nopheros op 13-04-2024 11:46 ]
Wat aardig dat ze hem voor me vasthouden tot de halving!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zoiets?roflexx schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:39:
Ik las ergens dat we onder de 60k gaan haha
:strip_exif()/f/image/cguf3XqAYj7czHAz2WMfW5o3.jpg?f=fotoalbum_large)
En zo is het, wat een negatief sentiment weer "overal". Paar maanden terug stonden we nog 15kNopheros schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:45:
Ik las juist weer dat dit de laatste kans is om onder de 70k te kopen. Moon soon.
[Afbeelding]
PS5
Sentiment volgt de koers. Als we straks weer op 74k staan roept iedereen dat we naar 100k gaan.kernie schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:00:
[...]
En zo is het, wat een negatief sentiment weer "overal". Paar maanden terug stonden we nog 15k
Stack Sats
Ik denk dat we na de halving eerst even keihard crashen. #hodlNopheros schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:45:
Ik las juist weer dat dit de laatste kans is om onder de 70k te kopen. Moon soon.
[Afbeelding]
En nog een oorlog of 2 erbij helpt ook niet..
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 13-04-2024 12:29 ]
Zero.
nothing stops this train
Sentiment is negatief, omdat men voor een groot deel niet in BTC zit met hun PF. Op enkele uitzonderingen na, hebben veel alt's niet mee kunnen komen ten opzichte van BTC. De afgelopen weken hebben de meeste alt's ook behoorlijke klappen gehad in USD waarde. Dus ja, er verdampt een hoop papieren vermogen.kernie schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:00:
[...]
En zo is het, wat een negatief sentiment weer "overal". Paar maanden terug stonden we nog 15k
Les hieruit: neem op tijd je winst naar BTC of eventueel ETH en/of USD.
nothing stops this train
Legend ! Maar dit kan niet serieus zijn.
Beter oppotten (risky) of op een ander moment doen? Of hoe krijg ik de transactiekosten omlaag?
https://mempool.space/Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:21:
Als ik kijk op Bitvavo om mijn BTC te sturen naar mn Trezor, kost het EUR 13,35. Dat is toch veel?
Beter oppotten (risky) of op een ander moment doen? Of hoe krijg ik de transactiekosten omlaag?
Wacht tot de fees wat lager zijn.
Hahaha heerlijk. Wat een randdebiel. Iemand die sinds 2017 bezig was had beter moeten weten
Sorry voor mijn n00b-onwetendheid, maar ik moet dus zo zien dat de fees over 71 minuten lager zijn dan nu omdat de kleur lichter is?baba420 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:29:
[...]
https://mempool.space/
Wacht tot de fees wat lager zijn.
Vergeet niet aan UXTO management te doen als je het naar je hardware wallet stuurt. Anders kan het een dure grap worden als het wilt terugsturen naar een exchange om te verkopen.Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:21:
Als ik kijk op Bitvavo om mijn BTC te sturen naar mn Trezor, kost het EUR 13,35. Dat is toch veel?
Wil je op een gegeven moment uitstappen, dan kun je zelfs overwegen om het gewoon op de exchange te laten staan. Maar is ook weer afhankelijk van het bedrag natuurlijk.
Je moet de transacties als personen zien en de eerstvolgende block is de bus. Wil jij zo snel mogelijk in de bus, dan moet je hoge fees betalen. Over 71 minuten lijkt het alsof er weinig mensen de bus willen nemen maar dat kan natuurlijk na 30 minuten veranderen. Dus niemand weet hoe hoog de fees zullen zijn. Beste is gewoon iedere paar uur checken. Er zijn vast ook telegram bots die je een seintje sturen als de fees laag zijn.Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:35:
[...]
Sorry voor mijn n00b-onwetendheid, maar ik moet dus zo zien dat de fees over 71 minuten lager zijn dan nu omdat de kleur lichter is?
1 millie op Binance.
Nog geen 1k achter de hand.
Ik geef deze man een risico management score van 69/69.
Minder dan €500 per transactie bijvoorbeeld. Dan is die €13 aan kosten ook in verhouding ook niet zoveel meer
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Spuit 11?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
had die van een paar post terug niet gezien 🤡
Maakt niet uit toch.Technofreakz schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:05:
[...]
had die van een paar post terug niet gezien 🤡
Sowieso een prachtige dag hier, geen millie kwijtgeraakt.
Ook nooit gehad maar dat terzijde
Als je voor een tientje Bitcoin koopt, en dat naar je eigen wallet verstuurd dan heb je daar soort van virtueel een briefje van 10 aan Bitcoin. Doe je dat nog een keer dan heb je 2x een tientje aan Bitcoin op de wallet staan. Vervolgens koop je een keer voor 50 aan Bitcoin, en dat verstuur je ook naar de wallet.
Je wallet telt alles netjes bij elkaar op, en laat jou zien dat je 70 aan Bitcoin hebt. Maar technisch heb je 3 "briefjes". 2x een tientjes, en 1x 50 aan Bitcoin.
Als je de Bitcoin wilt uitgeven, bijvoorbeeld je besteld een Pasta Rektaroni voor 17.50. Dan zal je betalen met het "briefje" van 50, en wisselgeld terugkrijgen. Je wallet zal het totaal laten zien,(52.50) maar eigenlijk heb je dan 3 stukjes Bitcoin op je wallet, 2x een tientje, en 1x 32.50.
Als je besluit om alles te verkopen, dan verstuur je die 52.50 naar de exchange, je betaald dan wat meer omdat je technisch gezien meerdere transacties doet. Je verstuurd niet in 1x die 52.50, maar 2x een tientje, en 1x 35.50. Voor de beeldvorming
De weekly MA7 is 68k, als deze nu veranderd is van support naar resistance zie ik het voorlopig somber in.CornermanNL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:11:
On topic Moon!
Maar long term maakt het allemaal geen ene fuck uit.
Zal nog even wat omrommelen met de dakgoot, straks lekker patat vreten.
Helder.Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:17:
Je kan Bitcoin wel een beetje vergelijken met contant geld.
Als je voor een tientje Bitcoin koopt, en dat naar je eigen wallet verstuurd dan heb je daar soort van virtueel een briefje van 10 aan Bitcoin. Doe je dat nog een keer dan heb je 2x een tientje aan Bitcoin op de wallet staan. Vervolgens koop je een keer voor 50 aan Bitcoin, en dat verstuur je ook naar de wallet.
Je wallet telt alles netjes bij elkaar op, en laat jou zien dat je 70 aan Bitcoin hebt. Maar technisch heb je 3 "briefjes". 2x een tientjes, en 1x 50 aan Bitcoin.
Als je de Bitcoin wilt uitgeven, bijvoorbeeld je besteld een Pasta Rektaroni voor 17.50. Dan zal je betalen met het "briefje" van 50, en wisselgeld terugkrijgen. Je wallet zal het totaal laten zien,(52.50) maar eigenlijk heb je dan 3 stukjes Bitcoin op je wallet, 2x een tientje, en 1x 32.50.
Als je besluit om alles te verkopen, dan verstuur je die 52.50 naar de exchange, je betaald dan wat meer omdat je technisch gezien meerdere transacties doet. Je verstuurd niet in 1x die 52.50, maar 2x een tientje, en 1x 35.50. Voor de beeldvorming
Hoe kun je consolideren dan? Als je dat ook in Jip en Janneke-taal kunt uitleggen, fijn.
Dus al die UXTO's tot één UXTO maken (als ik het goed begrepen heb).
Dat heet UTXO management, waarbij je dus al deze "briefjes" samenvoegt. Dat wil je doen op een moment dat de fees laag zijn. Heel eerlijk, ik kan je niet uitleggen hoe je dat doet omdat ik zelf niet mee te maken heb. Mijn totale stack bestaat uit iets van 4 briefjes, dus voor mij is het simpelweg niet relevant.Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:25:
[...]
Helder.
Hoe kun je consolideren dan? Als je dat ook in Jip en Janneke-taal kunt uitleggen, fijn.
Het is dus wel handig hier rekening mee te houden als je langdurig DCA toepast, en het braaf altijd naar je wallet hebt gestuurd. Ik zou zeggen, Google maar naar UTXO management. Er zijn genoeg tutorials die dit in de praktijk uitleggen
Voor de halving geef ik je wel gelijk… hoewel dat gedoe met Iran de koersen ook nog aardig rekt kan makenNopheros schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:45:
[Afbeelding]
Net als gas, hoogste prijs sinds 5 januari, olie gaat volgens mij ook rekt.brothermaynard schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:34:
[...]
Voor de halving geef ik je wel gelijk… hoewel dat gedoe met Iran de koersen ook nog aardig rekt kan maken
Maar met na de halving gaan we dus even dippen en dan in 1 streep naar de 100K?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Sure. Gezien je naam is dit eerder de laatste kans om.eth onder 0.048 te kopen.BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:37:
Laatste kans om ETH boven de 0,048 te verkopen.
Als het op een exchange maakt het niks uit. Je bitcoins zijn niet van jou, je hebt alleen een vordering op.Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:25:
[...]
Helder.
Dus al die UXTO's tot één UXTO maken (als ik het goed begrepen heb).
Als je bitcoins op een hardware wallet staan dan kan je met speciale software het aantal UTXO’s zien, zoals Sparrow wallet of Specter.
Het verkleinen van UTXO’s is niets anders dan alle UTXO’s selecteren en naar één nieuwe btc adres van je wallet sturen.
Als dit te moeilijk voor je is zou ik er niet aan beginnen, het is de moeite niet waard.
Blame the charts, don't blame the messenger.JW04 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:47:
[...]
Sure. Gezien je naam is dit eerder de laatste kans om.eth onder 0.048 te kopen.
Je hebt me door; het is te moeilijk/technisch voor me.baba420 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:48:
[...]
Als het op een exchange maakt het niks uit. Je bitcoins zijn niet van jou, je hebt alleen een vordering op.
Als je bitcoins op een hardware wallet staan dan kan je met speciale software het aantal UTXO’s zien, zoals Sparrow wallet of Specter.
Het verkleinen van UTXO’s is niets anders dan alle UTXO’s selecteren en naar één nieuwe btc adres van je wallet sturen.
Als dit te moeilijk voor je is zou ik er niet aan beginnen, het is de moeite niet waard.
Snap wel dat mensen ver wegblijven van crypto. Ik wil gewoon winst maken zonder poespas.
Ik heb in totaal 10 transacties gedaan naar mijn Trezor en gezien de bedragen denk ik dat het wel meevalt qua UTXO's.
je zal nu wel support verwachten
nothing stops this train
Na de hype rondom de halving kan er wel weer wat herstel komen voor alts zoals eth.BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:49:
[...]
Blame the charts, don't blame the messenger.
En ETH genereerd voor mij meer rendement, dus nee, je hebt me niet verleid om eth op de slechts ratio sinds ~3 jaar te verkopen voor btc
Wat ik niet helemaal begrijp… waar gaat dat dan heen als je eigenwijs bent en je toch iets verstuurd?
Het kan niet weg zijn, toch?
(Nee, niet meegemaakt, ben gewoon nieuwsgierig)
Wanneer de fees laag zijn, zou je je totale hoeveelheid Bitcoin naar de exchange kunnen sturen en dan weer terug.Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:51:
[...]
Je hebt me door; het is te moeilijk/technisch voor me.
Snap wel dat mensen ver wegblijven van crypto. Ik wil gewoon winst maken zonder poespas.
Ik heb in totaal 10 transacties gedaan naar mijn Trezor en gezien de bedragen denk ik dat het wel meevalt qua UTXO's.
Iemand zei laatst hier dat je ook van en naar je eigen wallet (Trezor) adres in 1 transactie kunt sturen. Weet alleen niet meer wie dat was. @Wiley99 misschien?
Trust me when I say this is only the beginning.
Met frikadellen & bier! Eet smakelijkFrambozenTaart schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:18:
[...]
De weekly MA7 is 68k, als deze nu veranderd is van support naar resistance zie ik het voorlopig somber in.
Maar long term maakt het allemaal geen ene fuck uit.
Zal nog even wat omrommelen met de dakgoot, straks lekker patat vreten.
Oh slim. Dat was het antwoord wat ik eigenlijk zocht.Numbers schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 16:14:
[...]
Wanneer de fees laag zijn, zou je je totale hoeveelheid Bitcoin naar de exchange kunnen sturen en dan weer terug.
Iemand zei laatst hier dat je ook van en naar je eigen wallet (Trezor) adres in 1 transactie kunt sturen. Weet alleen niet meer wie dat was. @Wiley99 misschien?
Ik had wel ergens gelezen dat het van eigen wallet naar eigen wallet moest, maar zag even niet hoe.
Bij Ledger is het dit volgens mij, hier zie je de 3 UTXO's van mij die ik dan naar mijn eigen volgende adres zou kunnen sturen om te mergen/consolideren. Ledger zegt dat dat mij €19,35 zou kosten op 124 sats/byte, maar als ik naar mempool.space kijk zou dat ook 20 sats kunnen zijn, dan zou het €3,12 kosten. Maar met 3 UTXO's vind het ik nog niet de moeite en ik zou wachten tot de fees weer nog lager zijn, 5 sats of zo.Wispe schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 16:21:
[...]
Oh slim. Dat was het antwoord wat ik eigenlijk zocht.![]()
Ik had wel ergens gelezen dat het van eigen wallet naar eigen wallet moest, maar zag even niet hoe.

Edit: woops, kosten zijn anders als ik daadwerkelijk de max hoeveelheid selecteer
[ Voor 10% gewijzigd door iBasch op 13-04-2024 16:39 ]
Meestal zie je bij shitcoins een retrace als er 2/3e af is. Gezien we in januari tegen de 20 cent waren, kun je zo rond de 6,5 a 7 cent een pump verwachten. ROOT zit nu dichtbij die 2/3e. Nog een centje eraf. Ben benieuwd of er dan inderdaad een pump komt.Kol Nedra schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:59:
when ASTR pump?
je zal nu wel support verwachten
de BBQ gaat hier zo aan, met een Hoegaarden!
cheers
nothing stops this train
Aeronaut schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:39:
Oh wow, even naar andere alts gekeken in de top 100.. -30% afgelopen 30 dagen is meer een regel dan een uitzondering. Das zeker rekt gaan
:strip_exif()/f/image/HMFsYL9jS23SBIqEwxJDdY5v.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Proost!Kol Nedra schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:09:
[...]
de BBQ gaat hier zo aan, met een Hoegaarden!
cheers
:strip_exif()/f/image/FD6X5FUyk0JU8frKe2fgwaVP.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!