Ieder zijn ding maar niet meteen mijn smaak.souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:22:
Vandaag een nieuwe auto gekocht met SOL profits. Nu het nog kan

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ieder zijn ding maar niet meteen mijn smaak.souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:22:
Vandaag een nieuwe auto gekocht met SOL profits. Nu het nog kan
Het is wel een andere geworden...BootjeVaren schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:25:
[...]
Ieder zijn ding maar niet meteen mijn smaak.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 12-04-2024 14:34 ]
Dat is een serieuze auto!souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
Het is wel een andere geworden...
[Afbeelding]
INCL saharazand
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dikke SOL! Lekker piksouljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
INCL saharazand. Volgende week ophalen bij Wensink Heerenveen. Fryslan Boppe!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Congratz, het is je gegund.souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
Thanks! Inderdaad een CLA (shooting brake hybride in de kleur hyperblue, AMG pakket en nog wat andere opties.). Ziet er sneller uit dan dat hij isBootjeVaren schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:51:
[...]
Congratz, het is je gegund.Leuk kleur ook. Is dat een CLA?
[ Voor 15% gewijzigd door souljah1h op 12-04-2024 14:53 ]
Heb je goed gedaan, veel plezier ermee 💪souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
Ik moet hier verplicht full electricsouljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:52:
[...]
Thanks! Inderdaad een CLA (shooting brake hybride). Ziet er sneller uit dan dat hij is
Zal ik doen. Ik rij regelmatig de route richting het UMCG sinds kort. Hoi @SkrunsiesBootjeVaren schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:54:
[...]
Ik moet hier verplicht full electric
Zwaai je eens als je Jaapio met zijn spartamet inhaalt?
[ Voor 14% gewijzigd door souljah1h op 12-04-2024 15:04 ]
Daarna naar de stickershop?souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
Volgende week ophalen bij Wensink Heerenveen.
Welke raad jij aan?
[ Voor 34% gewijzigd door souljah1h op 12-04-2024 15:00 ]
mooie wagen, die is zeker 4x meer waard dan mijn autosouljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
nothing stops this train
van wie moet dat?BootjeVaren schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:54:
[...]
Ik moet hier verplicht full electric
Zwaai je eens als je Jaapio met zijn spartamet inhaalt?
nothing stops this train
Dit lijkt mij een geschikte sticker voor op de achterkant van deze auto:souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:00:
[...]
Welke raad jij aan?zoek nog wat voor de achterkant.
[Afbeelding]
Mijn werkgever. Het bedrijf wil zich als groen profileren dus het wagen aanbod is volledig elektrisch sinds vorig jaar.
dagelijkse stuiter omlaag lijkt wel weer een stuk minder heftig dan de afgelopen dagen. breakout naar boven imminent?anti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:20:
beginnen iig nu wel aardig dikke lijnen te ontstaan. Kan best wel wat gestuiter gaan geven....of natuurlijk gewoon knetters hard 1 kant op.
[Afbeelding]
oooh auto vd zaak, ja oke begrijp ik....BootjeVaren schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:07:
[...]
Mijn werkgever. Het bedrijf wil zich als groen profileren dus het wagen aanbod is volledig elektrisch sinds vorig jaar.
nothing stops this train
Zoiets?souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:00:
[...]
[Afbeelding]
Maktub
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 12-04-2024 15:19 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zoiets?souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:00:
[...]
Geen Lambosouljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
onderkant word nu schoon geveegd. Nu even zien wat er over 5min gebeurd.brothermaynard schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:12:
[...]
dagelijkse stuiter omlaag lijkt wel weer een stuk minder heftig dan de afgelopen dagen. breakout naar boven imminent?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gefeliciteerd man! Zo hoort dat. Ik heb de afgelopen weken 1,5 zo'n wagen virtueel zien verdampen. Als ik dan die post van jou voorbij zie komen denk ik van tsja zo kan het ook. Ik voel me dan echt een domme eikel. Dus ik vraag het hier nog even. Wen fucking moon?souljah1h schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:26:
[...]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zat ook te denken aan "Have fun staying poor" maar ik kreeg de tekst er niet netjes, gekanteld op
Dit was het deze run….zwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:29:
[...]
Gefeliciteerd man! Zo hoort dat. Ik heb de afgelopen weken 1,5 zo'n wagen virtueel zien verdampen. Als ik dan die post van jou voorbij zie komen denk ik van tsja zo kan het ook. Ik voel me dan echt een domme eikel. Dus ik vraag het hier nog even. Wen fucking moon?
Die quote is ook echt top, hoop m vaak te kunnen gebruiken heheGelukszoekr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:32:
[...]
Ik zat ook te denken aan "Have fun staying poor" maar ik kreeg de tekst er niet netjes, gekanteld op
Prima. Dan mogen ze al die winsten houden. Als dit het was dan stikken ze er maar in. Als Bitcoin niet verder komt dan de oude ATH met 5k te verbreken dan heeft Bitcoin ook gefaald. Met al dat praat van ETF's, schaarste en supply shock. Rooky numbers.
ja perfect. BTC-D kruipt naar ATH (deze run dan). nog 0,4% te gaan. Als we die breken word het pas echt feest voor BTC. Shitcoin wil shit down de shitter op dat momentknakworst schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:38:
Voor de altisten is het te hopen dat de BTC weer door gaat knallen.
BTC noteert nog lekker tegen de ATH. Maar een TAO, PAAL, Hemule, Root, allemaal min 10 of zefs min 20 procent vandaag. Rest doet het ook maar matig.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Normaal gesproken zou je zeggen dan wanneer Bitcoin consolideert de alts los kunnen gaan. Nu geef jij aan dat je porto helemaal naar naar de vinketering gaat, maar de BTC.D blijf rond de 50%. Er moeten dus ook net zoveel alts zijn die winnenzwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:47:
Mijn pf krijgt echt harde klappen. Beyond niet leuk meer. Maar goed shit happens. Goed weekend allemaal. Ik ga op zoek naar een stuk touw.
Als ik dit soort geintjes lees ben ik toch altijd blij met mijn behoudende strategie en coping mechamism tegen emotie:zwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:47:
Mijn pf krijgt echt harde klappen. Beyond niet leuk meer. Maar goed shit happens. Goed weekend allemaal. Ik ga op zoek naar een stuk touw.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 12-04-2024 15:59 ]
Maktub
Zie je daar, ik hang er alzwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:47:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja, maar nu moet ik ook even showen:Coldcat schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:19:
TAO weer terug bij start.
Het verschilt per persoon hoe snel iemand tot deze conclusie komt._Gast_ schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:54:
Ik ben voorlopig ook wel een beetje crypto moe. Eerlijk is eerlijk: Mensen die al jaren alleen BTC kopen en holden zitten er het rustigst bij. Toch wel een strategie om over na te denken
mbt dat laatste. Ik durf er mijn kloten voor in het vuur te hangen dat met dca hodl achterover hang strategie je meer winsten hebt dan 99,9999999999% van die shitcoin huggersMrMrq schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:56:
[...]
Als ik dit soort geintjes lees ben ik toch altijd blij met mijn behoudende strategie en coping mechamism tegen emotie:
- vooral BTC en een beetje large cap;
- 25% in stables/fiat, voor verdere demping van de ups en downs (en soms een dipje kopen of een DCA doen).
Sure, ik zal best minder winsten pakken. Maar ik heb dankzij jullie posts eigenlijk pas door dat sommige crypto (PF, alts) blijkbaar flinke klappen krijgen.
En die 0,000000001% die het beter dan BTC dca heeft gedaan, heeft dat behaald door middel van illegale voorkennis, rugpulls, of andere smerige trucjes.anti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:06:
[...]
mbt dat laatste. Ik durf er mijn kloten voor in het vuur te hangen dat met dca hodl achterover hang strategie je meer winsten hebt dan 99,9999999999% van die shitcoin huggers
Zit wel wat in. Bij mij speelt het ook een rol dat ik pas in 2021 in crypto ben gestapt toen ik zag dat BTC de $40k had aangetikt. Toen zag ik de shitcoins als DE manier om een inhaalslag te maken. En achteraf gezien geen spijt van gehad. Maar daarna ben ik ook een paar keer door de mand gevallen door grote dalingen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:59:
[...]
Het verschilt per persoon hoe snel iemand tot deze conclusie komt.
"Everyone gets Bitcoin at the price they deserve"
[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 12-04-2024 16:15 ]
Ik ben begonnen in 2017, en denk dat ik pas begon ben met Bitcoin ergens in 2021._Gast_ schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:10:
[...]
Zit wel wat in. Bij mij speelt het ook een rol dat ik pas in 2021 in crypto ben gestapt toen ik zag dat BTC de $40k had aangetikt. Toen zag ik de shitcoins als DE manier om een inhaalslag te maken. En achteraf gezien geen spijt van gehad. Maar daarna ben ik ook een paar keer door de mand gevallen door grote dalingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Skalders op 12-04-2024 16:16 ]
Mwa mijn tactiek was om al nieuwe alts te zoeken eind 2022 toen er bij veel de bear nog dun door de broek liep. Die winsten elke keer in BTC of ETH gestopt.Skalders schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:12:
Ik zou het heel interessant vinden als de traders hier eens een backtest zouden doen, situatie nu VS alternatieve geschiedenis waar ze gewoon enkel BTC & ETH DCA + hodlen of toch zeker niet meer dan cyclus traden zoals bob lucas.
Denk dat de grote meerderheid een dikkere PF zou hebben ondertussen met de simpelere strategie. En dan tel je de opportuniteitskosten nog niet van de talloze uren die men in het traden en research steekt.
Vind ik kort door de bocht maar evengoed prima.knakworst schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:09:
[...]
En die 0,000000001% die het beter dan BTC dca heeft gedaan, heeft dat behaald door middel van illegale voorkennis, rugpulls, of andere smerige trucjes.
Betere strategie dan de meeste (traders) denk ik zo.Alpina schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:25:
[...]
Mwa mijn tactiek was om al nieuwe alts te zoeken eind 2022 toen er bij veel de bear nog dun door de broek liep. Die winsten elke keer in BTC of ETH gestopt.
Heeft me dat veel uren gekost? JA. Bijna dagelijks denk ik. Maar ik weet zeker dat ik dit met gewoon DCA niet had kunnen halen.
Wat voor mij wel heel belangrijk was is om Bitcoin als nr 1 te houden.
Daarna ETH en verschillende alts.
Dan slaap je best rustig moet ik zeggen.
De andere gaat leverage traden of wel vol in shitcoins of gewoon braaf DCA Bitcoin wat ook gewoon prima is.
Ieder zijn ding.
Serieus overwogen maar icm 5 ploegendienst was dit redelijk goed bij te houden. Of ik dit nog een run ga doen denk ik eerlijk gezegd niet.Skalders schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:27:
[...]
Betere strategie dan de meeste (traders) denk ik zo.
Maar toch: wat als je die dagelijkse uren had gestoken in een part time baantje, en het geld daarvan in BTC/ETH had gestoken?
In mijn geval hebben shitcoins en trading wel meer opgeleverd dan als ik alleen BTC zou holden. Maar het gaat er vooral om dat je er dagelijks wat relaxter bijzit als je al jaren een BTC holder bent. Dat heeft ook een waarde.Skalders schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:12:
Ik zou het heel interessant vinden als de traders hier eens een backtest zouden doen, situatie nu VS alternatieve geschiedenis waar ze gewoon enkel BTC & ETH DCA + hodlen of toch zeker niet meer dan cyclus traden zoals bob lucas.
Denk dat de grote meerderheid een dikkere PF zou hebben ondertussen met de simpelere strategie. En dan tel je de opportuniteitskosten nog niet van de talloze uren die men in het traden en research steekt.
Hier ook hoor, hodl en wat laag bijkopenzwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:47:
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 12-04-2024 16:36 ]
Ik zit er nu ongeveer vier jaar in en heb alles wel geprobeerd (behalve leverage). Uiteindelijk heb ik BTC een beetje outperformet door mazzel met mijn instapmoment (eind 2020) en door niet de hele daling van 69k naar 18k mee te pakken.Skalders schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:12:
[ Voor 37% gewijzigd door MrMrq op 12-04-2024 16:57 ]
Maktub
Zoals je ziet aan die prachtige wagens zit de sleutel tot succes het hem in het winst nemen op de shitcoins. We zitten nog voor de halving en Nederland ziet er alweer een stukje mooier uit op de weg.Skalders schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:12:
Ik zou het heel interessant vinden als de top traders hier eens een backtest zouden doen, situatie nu VS alternatieve geschiedenis waar ze gewoon enkel BTC & ETH DCA + hodlen of toch zeker niet meer dan cyclus traden zoals bob lucas.
Denk dat de grote meerderheid een dikkere PF zouden hebben gehad met de simpele strategie. En dan tel je de opportuniteitskosten nog niet van de talloze uren die men in het traden en research steekt.
Nou @Guere kom er maar in met een mooi stripjeanti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:06:
[...]
mbt dat laatste. Ik durf er mijn kloten voor in het vuur te hangen dat met dca hodl achterover hang strategie je meer winsten hebt dan 99,9999999999% van die shitcoin huggers
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
zwembroek schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:47:
Trust me when I say this is only the beginning.
Dat is wel een idioot hoog percentage om zo gegarandeerd je ballen te roosteren inderdaad.Bushalte schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:37:
[...]
Nou @Guere kom er maar in met een mooi stripje
anti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:06:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik denk dat veek mensen het wel snappen, als je naar de chart kijkt dan lijkt het vanzelfsprekend.MrMrq schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:36:
Het verhaal is waar: na een volledige cyclus ga je het spel pas snappen.
Nearly $23 million will be liquidated on #Binance if #Bitcoin jumps to $71,700! pic.twitter.com/c1kSYmCSR4
— Ali (@ali_charts) 12 april 2024
Nou, dat is nog best lastig om daar iets grappigs van te makenBushalte schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:37:
[...]
Nou @Guere kom er maar in met een mooi stripje
Meerdere AI's hebben een dipje te pakken. Aipril doet wat hij wil.knakworst schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 17:08:
Je wordt vandaag ook wel gepaald als je paal hebt.
Zo is het. Als je maar van A naar B kunt komen. Dat je perse met die peperdure auto wil pronken is nergens voor nodig.Darrell schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 17:30:
Naar aanleiding van de eerdere succesverhalen heb ik ook maar wat winst genomen voor een nieuwe heilige koe.
[Afbeelding]
Paar btc stickers over die roestplekken en LFG 😀Darrell schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 17:30:
Naar aanleiding van de eerdere succesverhalen heb ik ook maar wat winst genomen voor een nieuwe heilige koe.
[Afbeelding]
Jij ben vast nieuw hier. In de vorige run werd dit regelmatig gedaan met een stiekeme hint om gewoon die altcoin winsten te pakken.Wispe schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 17:33:
[...]
Zo is het. Als je maar van A naar B kunt komen. Dat je perse met die peperdure auto wil pronken is nergens voor nodig.
[ Voor 2% gewijzigd door Taro op 12-04-2024 19:30 ]
anti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:06:
[...]
Ik durf er mijn kloten voor in het vuur te hangen dat met dca hodl achterover hang strategie je meer winsten hebt dan 99,9999999999% van die shitcoin huggers
Maktub
Die is dus nu keihard aan het dumpen.
Ja, there’s a new grappenmaker in town!
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 12-04-2024 19:29 ]
Maktub
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je had blijkbaar toch BNB moeten hebben. 3x ten opzichte van 4-5 maand geleden.Mr Ronman schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:32:
Veel alts zijn in dit tempo straks weer op het prijsniveau van 4-5 maand geleden.
Gave wagen! Had idd wat anders bij jou verwacht maybe komt die B3 of B5 nog?Alpina schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:58:
[...]
Ja, maar nu moet ik ook even showen:
[Afbeelding]
Deze dankzij dat gekke muntje gekocht in TAO zwart uiteraard.
Al doet mijn username anders vermoeden, dat is te duur en ik wil nog optimaal gepositioneerd zitten voor na de halving. Dit zijn verder prima gezinswagens (het is de avant of station hoe je het wil noemen). Tijd van zo snel mogelijk heb ik wel gehad.
Goed weekend
Wat is de website waar jullie die plaatjes met dat lettertype maken? Ik probeerde laatst ook een hunk-foto te bewerken voor iemand hier die dat miste, maar dat lukte niet zo goed omdat ik niet wist waar ik dat kon doen.MrMrq schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:31:
[...]
Ja, there’s a new grappenmaker in town!
Nu kan ik pas invoelen hoe Jaapio zich moet hebben gevoeld toen Verwijderd69 hier kwam. Of die laatste, toen VluggeJapie lid werd. Nieuwe generaties staan op, oude plaatsen worden ingenomen…
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Wispe op 12-04-2024 19:32 ]
Inderdaad, 11 uur voor 1 transactie 😂Thijmen schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:51:
Solana netwerk dramatisch vandaag weer, hopelijk na dit weekend beter na de - hopelijk werkende - fixes.
[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 12-04-2024 19:25 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 12-04-2024 19:32 ]
tik
ik heb de lijnen horizontaal staan bovenin. Meest extreme geval kom ik tot 2 mei zelfsJoosie200 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:29:
[...]
We kunnen dus blijven zigzaggen tot de 20e zo te zien. Goed om te weten.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Welkom bij creabea met driehoeken. Verwacht wel zigzaggen in de driehoek tot de halving er is. In de tussentijd oplopende shorts en longs wipen aan beide zijden. Wordt haast saai zo rangen op en nabij de oude ath. Geeft wel tijd om mooi van het zonnige weer te genietenanti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:30:
[...]
ik heb de lijnen horizontaal staan bovenin. Meest extreme geval kom ik tot 2 mei zelfs
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
ja dit is helemaal prima. Mag van mij nog wel ff maandje of 2 a 3 zo doorgaan. Des te langer het duurt, des te hoger de top gaat zijn. Shitcoins zullen wel helemaal naar de bagger gaan.Joosie200 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:34:
[...]
Welkom bij creabea met driehoeken. Verwacht wel zigzaggen in de driehoek tot de halving er is. In de tussentijd oplopende shorts en longs wipen aan beide zijden. Wordt haast saai zo rangen op en nabij de oude ath. Geeft wel tijd om mooi van het zonnige weer te genieten
Weer lekker duurder tanken door dat gezeik daaranti elppa schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:37:
[...]
ja dit is helemaal prima. Mag van mij nog wel ff maandje of 2 a 3 zo doorgaan. Des te langer het duurt, des te hoger de top gaat zijn. Shitcoins zullen wel helemaal naar de bagger gaan.
Zie trouwens dat de beurzen ook helemaal rood zijn. Komt vast door dat Iran israel verhaal
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
50 euro kwijt voor een halve tank vandaag.sjorremans schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:40:
[...]
Weer lekker duurder tanken door dat gezeik daarolie schiet aardig de lucht in
Hier op het moment 2 Euro per week stroomkosten voor 450 km rijden, dan hoef je ook niet zoveel te werken of kan er meer richting crypto...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq