Het doel van de brief is in ieder geval zorgen dat Babboe nooit kan zeggen dat achteraf klagen te laat is. De klacht ligt er.
En @
fritsjof : zowel de persoon van de RB en ik begrijpen dat er geen spoedige reactie gaat komen, maar er zal morgen toch iemand een krabbel zetten onder de ontvangst van de brief. Dat zij er dan verder niets mee doen is dan wel degelijk hun probleem. Dus voor het doel voldoet dat nog steeds.
@
Jasphur , misschien is de hele brief niet nodig, maar beter nu verstuurd dan achteraf het besef dat hij had moeten worden verstuurd. En over je eerste reactie: Ze mogen prima de juiste vervanging aanbieden, maar sinds de aanmelding officieel is, kan ik niet meer zien wat er nu aangeboden wordt voor mijn fiets.
Dat is toch mede het probleem? Ik heb even kunnen kijken toen ik de fiets ging aanmelden en nu, bij het bezoek van de website krijg ik alleen maar: uw fiets is aangemeld.
@
Wolly de brief wordt niet opgestuurd naar het nationaal dictee en de taalfouten interesseert me niet. Ook niet wat de bron van de tekst is. Volgens mij valt het ook wel erg mee met de taalfouten en zal een dergelijke brief op een standaard template berusten, dus je reactie is mijn inziens een beetje zeuren om het zeuren. De azijn mag op tafel blijven staan, maar dat is mijn perceptie.