Dan voel ik de bui al hangen wat de uitkomst van mijn protest gaat zijn.fritsjof schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:31:
Hierbij hopelijk mijn laatste bijdrage hier over onze Babboe bakfiets:Wij hebben Babboe gevraagd of dit bod wel klopt, aangezien wij een factuur van de aankoop hebben, de voucher meer dan het dubbele van het cashbod is en de rekentool meer dan het drievoudige aangeeft.
- Nadat in februari 2024 de Babboe-klucht startte hebben wij onze bakfiets aangemeld
- Wij ontvingen maanden later een ophaalverzoek en een voucher t.w.v. €925,-
- Wij konden hiervoor geen passende vervanging kopen in de shop (voor ons is alleen een bakfiets, een mama-fiets of een setje van 2 kinderfietsen een passend alternatief - Babboe liet ons weten dat wij geen verzoeken konden doen) en hebben de voucher daarom nooit gebruikt
- Toen het cash-verhaal ging spelen hebben wij de rekentool gebruikt en die gaf een bedrag aan van €1248,75
- Na indienen van het cashbod-verzoek ontvingen wij een bod van €393,78 van Babboe (42,6% van de voucherwaarde, 31,5% van de rekentool)
Babboek laat weten dat... nouja lees zelf maar:
[...]
Babboe zegt zich dus te houden aan:Ik vermoed dat iemand bij Babboe heeft ontdekt daj je ChatGPT een mooie tekst kunt laten maken en dat je zelfs kunt vragen om bovenstaande lijstje met woorden daarin te verwerken - want zo foutloos qua spelling hebben wij nog niet eerder gecommuniceerd met Babboe.
- vastgesteld kader van regels en procedures
- richtlijnen
- consistentie
- eerlijke behandelingen
- standaardberekeningen
- specifieke voorwaarden
- regeling
- geldende voorwaarden
- vastgestelde procedure
Wij gaan het aanbod accepteren, dan zijn we er vanaf. Dat het een stel prutsers zijn daar mag duidelijk zijn inmiddels, want van enige 'consistentie' en 'eerlijke behandelingen' is nooit sprake geweest.
Ik wens jullie allemaal veel sterkte hier, mocht de cashbetaling niet binnen komen binnen een maand (ik geef het een 35% kans van slagen) dan kom ik nog wel even in de lucht.
Ik begin inmiddels oprecht te denken dat ze voor het geld dat ze uitgeven om deze hele campagne uit te voeren net zo goed alle gedupeerden vanaf het begin fatsoenlijk hadden kunnen compenseren.
En dan hadden ze niet ook die enorme reputatie schade opgelopen.
:strip_exif()/f/image/oJjKrF9pJJpZ5vfdt7OrOiYa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KQZwzpzhbO9f5dXzX1Eb0XTv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IMICItC7qJTkNoz4bESgqFum.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/suLr6lqqB6Lf9uhaTLAJiwQc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HO95JpugxNx01NsLTZr0dLGQ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hS53BvIxb9UAM0YnkOwQgm1z.jpg?f=fotoalbum_large)