20 juni melding gemaakt
2 juli reactie dat mijn fiets binnen de terugroepactie.
Babboe City-e 2019
Ik heb nu een mail die ik wat tegenstrijdig vind.
Beste RedRayMann,
We hebben jouw gegevens goed ontvangen. Jouw Babboe City-E uit het jaartal 2019 met framenummer ### valt binnen de terugroepactie.
Je hebt twee opties:
1. Vervangende fiets: Je kunt jouw bakfiets laten ophalen en met een omruilcertificaat een vervangende fiets uitkiezen op de website.
2. Geldbedrag: Je kunt ervoor kiezen om een geldbedrag te ontvangen in plaats van een omruilcertificaat.
Volg de onderstaande stappen voor beide opties.
Stappen optie 1: Vervangende fiets
Ophalen van jouw bakfiets
Van onze logistiek partner (Westerman) ontvang je een tijdslot voor het ophalen van jouw bakfiets. Aan het ophalen zijn geen kosten verbonden.
Omruilcertificaat ontvangen
Nadat jouw bakfiets is opgehaald en verwerkt is, ontvang je per e-mail jouw persoonlijke omruilcertificaat.
Jouw nieuwe (bak)fiets uitzoeken
Bekijk het aanbod alvast in de webshop. Let op: Pas na ontvangst van jouw omruilcertificaat kun je jouw nieuwe (bak)fiets bestellen. Levertijden staan aangegeven in de webshop.
Bezorging aan huis
Jouw nieuwe (bak)fiets wordt gratis bij je thuis bezorgd.
Optie 2: Geldbedrag
Kies je liever voor een geldbedrag? Dat kan! Zodra je een geldbedrag aanvraagt en ons aanbod accepteert, neemt onze logistieke partner Westerman contact op om je fiets op te halen.
Zodra jouw fiets is ingeleverd betalen we het afgesproken geldbedrag binnen 10 werkdagen uit. *De link is eenmalig te gebruiken
Belangrijk: Jouw keuze is definitief. Wisselen is niet mogelijk.
Heb je nog vragen? Bekijk onze uitgebreide FAQ of neem contact op met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Babboe
Knop met tekst "Vraag nu je geldbedrag aan*"
Ik weet nog niet of ik de City-e Mountain wil of het geldbedrag. Ben benieuwd hoeveel het geldbedrag is en of de levertijd van de City-e Mountain daadwerkelijk 2 tot 3 weken is.
Terug naar de email;
Hebben jullie een soortgelijke mail ontvangen?
Waar maak ik mijn keuze?
Optie 1 komt bij mij over dat ik moet wachten tot een ophaal order, optie twee komt bij mij over dat ik eerst een keuze moet maken voordat er een afspraak komt.
Want ze suggereren dat de link eenmalig te gebruiken is. Is dit klik en klaar, ofwel nu klikken en besluiten? Of kan ik dit linkje vaker openen en maar 1x een keuze maken. (Na keuze, vervalt het linkje)
Verder geen informatie of linkjes, dus ga er zelf vanuit dat ik op het linkje "Vraag nu je geldbedrag aan*" moet klikken om een optie te kiezen.
Maar hoor graag jullie ervaringen.
--update--
Na enkele berichten over de City-e Mountain gelezen te hebben én enkele mensen gesproken te hebben over deze fiets, is onze keuze keuze gevallen op een nieuwe fiets. Dus heb het linkje geklikt en het is puur om een waardebepaling te krijgen, welk dus éénmalig ingevoerd kan worden.
Ik denk dat ik ongeveer op 1500 uit kom volgens de online calculator. Maar geen idee wat ze voor handmatige berekening doen.
Het is dus waarschijnlijk wachten tot Westerman mij mailt met een ophaal datum.
[
Voor 12% gewijzigd door
RedRayMann op 04-07-2025 11:24
]