Babboe bakfiets terugroepactie

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zo, mijn Curve is weer terug van zijn upgrade. Er is aardig wat gesleuteld aan de fiets.

- Het deel waar het frame en de bak aan elkaar vastzitten is verstevigd met een, +/- 4mm dikke, metalen constructie.
- Alle schroeven en bouten zijn nagelopen.
- De zadelpen is vervangen. Het zadel zit nu steviger op de zadelpen. De vorige zadelpen gebruikt één inbusbout om het zadel op zijn plek te houden, nu worden er twee gebruikt.
- Display is vervangen... Voor een identiek, ogend, exemplaar. Wel weer een kilometer stand van nog geen hele kilometer toen ik hem ophaalde :P
- Controller unit voor het "e-bike" gedeelte is vervangen. Helaas kan je de accu nog steeds niet opladen zonder hem uit de fiets te halen (achja).
- Er zijn wat veiligheidsstickers geplakt, incl. een "check & approved" sticker/badge om aan te tonen dat de fiets gekeurd en geüpgraded is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIpSvjFfbUn0TSD0L3hZf9WKap4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KQZwzpzhbO9f5dXzX1Eb0XTv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPJaU2QAj-HWVRAA7BtAiwzHD7w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IMICItC7qJTkNoz4bESgqFum.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janne85
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 11-06 09:18
realidolownor schreef op zondag 18 mei 2025 @ 10:03:
[...]

Hoe is het nu gegaan met het maken van de afspraak? Ik heb na de initiële email en vragen te horen dat ze contact op zouden nemen, maar nooit meer iets gehoord.
Ik had een mail van Babboe voor de upgrade, met de melding dat als er geen dealer binnen 5 km was, zij zelf langs zouden komen voor de upgrade.
Babboe gemaild, maar toen bleek dat ze nog niet met het plannen van de upgrades begonnen waren.
Toen toch maar een fietsenmaker die redelijk in de buurt was gecontacteerd. Bakfiets is door hem aangemeld, binnen een week waren alle onderdelen er. Prima geregeld wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vanmorgen is dan ein-de-lijk Westerman langs geweest om onze City-E op te halen. Hopelijk keert Babboe een beetje vlot uit en dan kunnen we dit hoofdstuk afsluiten. De laatste weken stond de fiets met een lekke achterband eigenlijk alleen maar in de weg. Nu hij weg is wordt pas echt duidelijk hoeveel ruimte zo'n bakfiets inneemt.
De spatborden en de verlichting heb ik er afgesloopt . Die waren echt 1 maand voor het begin van alle ellende gemonteerd. Hopelijk kan ik er nog iemand anders blij mee maken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 14:13
PaT schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:08:
De spatborden en de verlichting heb ik er afgesloopt . Die waren echt 1 maand voor het begin van alle ellende gemonteerd. Hopelijk kan ik er nog iemand anders blij mee maken.
Ik heb redelijk makkelijk een pakjesdrager, standaard, spatbord en bakonderdelen verkocht via Marktplaats. Er zijn nog altijd mensen die hun Babboe blijven gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

wheeler schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:14:
[...]

Ik heb redelijk makkelijk een pakjesdrager, standaard, spatbord en bakonderdelen verkocht via Marktplaats. Er zijn nog altijd mensen die hun Babboe blijven gebruiken.
Ik zal het er van het weekend eens opgooien. Kijken wat het doet.
Ik zie nu vooral veel hoezen op Marktplaats staan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gienpgDWzyiiWZLdhUN-SyKURk4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/suLr6lqqB6Lf9uhaTLAJiwQc.jpg?f=fotoalbum_large

En nog even een foto momentje van het "emotionele" afscheid :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Gelieve de 'hebben jullie al wat gehoord?!' posts tot een minimum te houden. Iedereen wacht in spanning af, maar deze vermeldingen hebben geen toegevoegde waarde voor de discussie.