Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
v8power67 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:35:
Days gone remaster _O- _O- _O-
Piek sony hiero wtf...
Enige manier deze gen remakes remakes, van Sony kant dan. Oja en die fail GAAS games.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:11:
[...]
Waar Sony eens mee moet beginnen is die PS4 laten vallen.
Is deze stelling ondertussen niet achterhaald? Welke aankomende games van Sony komen ook nog op de PS4 uit dan?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:00
giantgiantus schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:03:
[...]

Slappe hap als er een nieuwe housemarque aangekondigd word en tal van andere leuke games…..

Ik vind het echt jammer hoe verzuurd gamers reageren op zowat alles wat aangekondigd wordt. Ik snap sowieso niet hoe mensen negatief kunnen zijn met de enorme hoeveelheid goede games die tegenwoordig te spelen is.
Deze State of Play was geweldig voor de liefhebbers van (Japanse) Hack & Slash, aliens & zombies/horror.

Daar zijn vast liefhebbers voor maar ook grote groepen die er met een grote boog omheen lopen.
Voor die groep heeft Sony al een tijdje niets. Zeker als je ook niets met Superhelden/Marvel hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58
Als ik dat lijstje van @G_Dragon eens doorloop zie ik toch best veel verschillende spellen qua uiterlijk en stijl. Wel veel 3rd person-hitting-stuff-with-a-sword-dark-fantasy, dat is niet echt mijn interesse. Maar in elk geval zijn de spellen qua setting wel afwisselend.

Days Gone heb ik op de PS4 al lang geleden uitgespeeld en hoewel ik dat een tof spel vond (zombies! Open world! Bikers! Drama!) heb ik niet de behoefte om dat spel nog eens te spelen met wat betere graphics. Ook niet voor een tientje. Borderlands 4, tja, het ziet er niet echt vernieuwend uit wat mij betreft. En deel 3 vond ik niet om door te komen dus deel 4 is voor mij voorlopig irrelevant.

Wat is dat trouwens bij de trailer van Days Gone qua reacties? Zijn dat allemaal bots? Talloze reacties met "als je deze nou koopt hebben ze geld voor een deel 2".

...en ondertussen heb ik nog steeds geen PS5 maar een PS4OG, dus waar maak ik me nou helemaal druk om :P :X

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 13-02-2025 08:53 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:07
Viel inderdaad wat tegen, maar was ook niet heel slecht. Days Gone heb ik me erg mee vermaakt, voor €10 een upgrade is gewoon prima voor de remaster. Die game met die inktvis zag er wel echt lachen uit. Verder weinig verrassingen helaas, MGS gaat er wel komen.

Ach, komt voorlopig nog genoeg aan en ben nog wel f zoet met Henry 😀

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:33
Heel zo'n state op play is natuurlijk een smaak ding.Er zaten voor mij wat leuke dingen in die al lang bekend waren.

Days Gone remaster:Totaal niet nodig.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37
Leuk show, zaten een paar leuke verrassingen tussen, zoals SEGA met Shinobi: Art Of Vengeance. Er zaten nog een paar leuke titels tussen, echter waren het nu geen titels waar ik direct een pre-order voor zou gaan plaatsen. Ondanks dat zeker 60% van de games die ze lieten zien wil ik ooit een keer gaan spelen.

Directive 8020 is een game die ik zo wie zo ga kopen, weet alleen nog niet of ik hem op release koop, aangezien dit soort games vaak snel in prijs zakken. En waarom Directive 8020? Omdat het deel uitmaakt van de The Dark Pictures Anthology, en dit is het eerste spel van het 2de seizoen :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik sluit weleens een JBL boxje aan op de Playstation 5 controller met een 3,5 jack plug voor beter geluid met Just Dance, nu heb ik helaas een paar JBL Boxjes waar geen 3,5 jack plug ingang meer op zit.

Is het zo dat ik met deze adapter wel een jbl boxje kan aansluiten op de Playstation 5?
Ik zag deze USB Adapter
https://www.bol.com/nl/nl...R5TnttpiDeyRoC2VIQAvD_BwE

Of heb ik een PS Link adapter nodig?

Alvast heel erg bedankt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Mars18 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:18:
Ik sluit weleens een JBL boxje aan op de Playstation 5 controller met een 3,5 jack plug voor beter geluid met Just Dance, nu heb ik helaas een paar JBL Boxjes waar geen 3,5 jack plug ingang meer op zit.

Is het zo dat ik met deze adapter wel een jbl boxje kan aansluiten op de Playstation 5?
Ik zag deze USB Adapter
https://www.bol.com/nl/nl...R5TnttpiDeyRoC2VIQAvD_BwE

Of heb ik een PS Link adapter nodig?

Alvast heel erg bedankt
Zou gewoon moeten werken. Een bluetooth headset kan je ook middels een dongle koppelen.

Zie:
How to connect your Bluetooth headphones to your PS5

Once your Bluetooth transmitter is inserted into your PS5, there are no additional set up processes required to complete on the PlayStation; it will automatically recognize the Bluetooth transmitter and prepare it for the system. When you are ready to pair your Bluetooth headphones with the PS5, follow the instructions below.

Step 1: Turn on your Bluetooth headphones, then place them into pairing mode following your manufacturer’s instructions -- you may need to check the user manual for details.

Step 2: On the Bluetooth transmitter, hold down the transmitter button until the LED light begins flashing, then wait for a moment.
Related

Step 3: Step 3: Your transmitter will automatically detect your Bluetooth headphones and establish a connection -- you are ready to begin gaming on PS5 with your favorite headphones!

If the connection fails, turn off your headphones and try the provided instructions again; if you wait too long between placing both devices into pairing more, the pairing process may be halted. Additionally, be sure that your Bluetooth headphones are charged.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• riyaz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 12:16
Nice, een nieuwe Digimon Story game. Die gaat gelijk op pre order.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Niks gemist dus lees ik :P nieuwe game van Housemarque is altijd goed, al was Returnal echt niet mijn ding. Alienation vond ik dan wel weer helemaal geweldig. De spellen van Supermassive vind ik ook altijd leuk om samen met de vrouw te spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Vijf nieuwe time trial levels voor Astrobot, iedere week een nieuw level met botje op donderdagmiddag zoals voorheen, en ook eindelijk PS5 Pro support 8)

Vrijdag schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:01:
[...]
Zou gewoon moeten werken. Een bluetooth headset kan je ook middels een dongle koppelen.
Heb je geen latency met gewone Bluetooth headsets ? Ik dacht dat het daarom was dat Sony hun eigen protocol gebruikte.

[ Voor 56% gewijzigd door Twixie op 13-02-2025 15:50 ]

• Amaze86
Twixie schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:49:
[...]

Heb je geen latency met gewone Bluetooth headsets ? Ik dacht dat het daarom was dat Sony hun eigen protocol gebruikte.
Daarom ook via dongle.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Maar het blijft Bluetooth, een dongle lost niets op, want het is niet de PS5 bluetooth die latency veroorzaakt maar het Bluetooth audio protocol en zijn codecs.

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
jori040 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:01:
Heel zo'n state op play is natuurlijk een smaak ding.Er zaten voor mij wat leuke dingen in die al lang bekend waren.

Days Gone remaster:Totaal niet nodig.
Het was wel karig.... Alleen de nieuwe game van Housemarque en Hell is us zijn intressant. het gaat niet goed met de first party titels bij Sony door het live service drama. Echt een schande dat ze bluepoint studios op een live service game hebben gezet bv.

Hopelijk snel meer nieuws en release dates voor Ghost of Yotei en Death Stranding 2.

Gellukig is Stalker 2 vandaag gefixt en is Kingdom come Deliverance 2 fantastisch en dan nog Monster hunter de 28ste. dus nog wel wat maanden zoet. Maar first party moet echt veeeeel beter wat een blamage.

[ Voor 14% gewijzigd door PonyPony op 13-02-2025 22:09 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:26
PonyPony schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:08:
[...]

Het was wel karig.... Alleen de nieuwe game van Housemarque en Hell is us zijn intressant. het gaat niet goed met de first party titels bij Sony door het live service drama. Echt een schande dat ze bluepoint studios op een live service game hebben gezet bv.

Hopelijk snel meer nieuws en release dates voor Ghost of Yotei en Death Stranding 2.

Gellukig is Stalker 2 vandaag gefixt en is Kingdom come Deliverance 2 fantastisch en dan nog Monster hunter de 28ste. dus nog wel wat maanden zoet. Maar first party moet echt veeeeel beter wat een blamage.
Lol. Blamage en schande. Ik denk dat er best wat meer hyperbolen in dit tekstje kunnen.

Je laatste alinea wel terecht. Zat geweldige games. Mij maakt het niet uit of het Sony of MS of andere bedrijven zijn die de spelletjes maken die ik speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:33
PonyPony schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:08:
[...]

Tja ik dacht we gaan het deze State of Play over Ghost of Yotei en Death Stranding 2 hebben.Bluepoint studios: Laat die mooi een remake van de 1e God of War maken.

Er is idd genoeg leuks te spelen. ;)

• PonyPony
giantgiantus schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:25:
[...]

Lol. Blamage en schande. Ik denk dat er best wat meer hyperbolen in dit tekstje kunnen.

Je laatste alinea wel terecht. Zat geweldige games. Mij maakt het niet uit of het Sony of MS of andere bedrijven zijn die de spelletjes maken die ik speel.
Kwa first party is dat gewoon een terechte bewoording blamage. Mij maakt het ook niet uit en er is genoeg te spelen inderdaad, Maar ik zou toch ook wel weer eens graag ouderwetse goede Sony studios story driven single player games spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
jori040 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:33:
[...]

Tja ik dacht we gaan het deze State op Play over Ghost of Yotei en Death Stranding 2 hebben.Bluepoint studios: Laat die mooi een remake van de 1e God of War maken.

Er is idd genoeg leuks te spelen. ;)
Dacht ik ook. Hopelijk geeft Koijima dan eindelijk 9 maart de release date voor Ds2, Ik zie Yotei nog wel 2026 worden met de schaarste aan informatie over de game. gevalletje Forbidden west toenertijd.

Hoop ook dat Phantom blade zero nog dit jaar komt.

[ Voor 4% gewijzigd door PonyPony op 13-02-2025 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PonyPony schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:49:
[...]

Kwa first party is dat gewoon een terechte bewoording blamage. Mij maakt het ook niet uit en er is genoeg te spelen inderdaad, Maar ik zou toch ook wel weer eens graag ouderwetse goede Sony studios story driven single player games spelen.
En toch is er vergeleken met de eerste 4 jaar en 2 maanden van de PS4 nauwelijks verschil qua output. Het is vooral een perceptie dingetje door de extra focus op live service en het ontbreken van een nieuwe Naughy Dog game. Op de PS4 hadden ze in deze periode Uncharted 4 en Lost Legacy uit, op de PS5 enkel de TLOU remake.

Maar ik denk dat o.a. het Concord drama ze wel echt heeft doen denken 'dit moeten we anders doen' en de vele live service annuleringen zijn daar een gevolg van. Ze zullen niet verdwijnen maar ik denk dat ze hun single player games de komende jaren weer meer naar de voorgrond gaan pushen. Met Wolverine, Death Stranding 2, Yotei, Intergalatic en Soras hebben we nu 5 aangekondigde SP games in de pijplijn en met Fairgames en Marathon nog maar 2 aangekondigde live service games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb via via 2 nieuwe stickmodules voor m'n DualSense edge binnen gekregen. M'n oude heb en 1 schroef aan de onderkant. Deze kom ik online ook alleen maar tegen. De nieuwe hebben 3 schroeven... Is dit een nieuwer type? Kan iemand met een dualsense edge dit checken voor mij?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
PS Plus Copies of Days Gone Won't Offer Cheap $10 Upgrade to New PS5 Version
https://www.pushsquare.co...pgrade-to-new-ps5-version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Amaze86 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:30:
PS Plus Copies of Days Gone Won't Offer Cheap $10 Upgrade to New PS5 Version
https://www.pushsquare.co...pgrade-to-new-ps5-version
Gebeurd dit niet met iedere PS4 naar PS5 port en dan na geklaag van de community doen ze het uiteindelijk toch wel :p
Ik kan me herinneren dat het sowieso met Death Stranding en Uncharted hetzelfde was toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik vond de State of Play helemaal niet tegenvallen, ondanks het gebrek aan een system seller. Twee games waar ik wel blij van werd zijn Tides of Annihilation en Onimsha Way of the Sword. Allebei nog redelijk vroege trailers dus het zal nog wel even duren voordat ik ermee aan de slag kan maar in elk geval iets om naar uit te kijken.
Tot die tijd weet ik me nog wel prima te vermaken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja het was ook gewoon geen slechte SoP, er waren veel slechtere in het verleden.
Maar omdat mensen verwachtingen scheppen over een Death Stranding 2, Ghost of Yotei of zelfs God of War dan raak je alleen maar teleurgesteld ja.

En dat constante gejank om een Bloodborne remaster/remake/60fps update, man man man, wat vermoeiend en zielig begint dat te worden zeg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
s0kkie schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:19:
Ja het was ook gewoon geen slechte SoP, er waren veel slechtere in het verleden.
Maar omdat mensen verwachtingen scheppen over een Death Stranding 2, Ghost of Yotei of zelfs God of War dan raak je alleen maar teleurgesteld ja.

En dat constante gejank om een Bloodborne remaster/remake/60fps update, man man man, wat vermoeiend en zielig begint dat te worden zeg.
Constant gejank,vermoeiend en zielig 😂 Stel je niet zo aan. Heel veel mensen zouden hier heel blij van worden mooi toch 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Het is weer vrijdag, en dat betekend een nieuwe Let's Talk Playstation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:12
s0kkie schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:19:

O het zal vast geen slechte geweest zijn, ik heb zelf niks leuks gezien toen ik het gisteren terug keek.
Nou ja de nieuwe Sonic racers is wel geinig, maar goed niet iets wat ik pèrse moet hebben.

Maar ja dat ik verder niks leuks heb gezien, ga ik ook niet janken ofzo poeh wat slecht. Ik zag zelf niks leuks nou ja dan niet ga ik weer verder met de dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:16

justifire

Shut up and squat !!

Onze vrienden van BN hebben mij een verkeerde code gestuurd 8)7
Misschien kan ik er hier iemand blij mee maken ?
Laat even weten als je hem gebruikt hebt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYXUZS3ar858sbI_9HEDFRAsGSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s6UvuXovM2kcc6ytvRU7QBE3.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik zag FightingCowboy gisteren ook al spelen. Of nou ja, een poging wagen om te spelen want het nerwerk bleek nog helemaal niet zo goed :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Onlangs ging het hier over aanschafprijs nieuwe DualSense-controllers en dat ze zo duur zijn, waar ik het helemaal mee eens ben. Heb nu een nieuwe gekocht via V&A voor zo'n 45 euro. Staan er ook best wat op Marktplaats en Vinted rond die prijs, gewoon een kwestie van goed zoeken en in de gaten houden dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:22
Ha allemaal,

Ik heb zo’n 2 jaar een PS5 en ik merk dat mijn controller nu al een enorme drift naar boven heeft bij rechterpookje. Is dit gewoon pech of kan hier iets aan worden gedaan?
Ik heb zelf al geprobeerd de controller te resetten, maar ik merk geen verschil helaas..

Dank!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P8ZSu35ONmpdm7xi0KH82WlwkOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M6Whj7nlnDFtzkdRlyvSz0Jv.jpg?f=fotoalbum_large

Gamen met gezelschap, ze snapt alleen niets van die blaffende honden in KCD2 :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:13
hotymoty schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:18:
Ha allemaal,

Ik heb zo’n 2 jaar een PS5 en ik merk dat mijn controller nu al een enorme drift naar boven heeft bij rechterpookje. Is dit gewoon pech of kan hier iets aan worden gedaan?
Ik heb zelf al geprobeerd de controller te resetten, maar ik merk geen verschil helaas..

Dank!
dit kwam veel voor bij de eerste controllers.. daar werd gewoon garantie op gegeven.. maar na 2 jaar.. is het maar de vraag of ze dat nog doen.. je kunt het nog proberen bij de verkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Ha allemaal,

Dank!
Dit heet stick drift, en betekent dat 1 (of meer) variabele weerstanden in de pookjes versleten zijn.
Je hebt de volgende opties:
1. Nieuwe kopen
2. Onderdelen bestellen via internet en een soldeerbout ter hand nemen
3. Optie 2 door iemand anders laten doen (V&A, Google, marktplaats)

Optie 3 is nog steeds steefs wat goedkoper dan een nieuwe controller, en je kunt er dan ook voor kiezen de pookjes te vervangen voor hall-effect/TMR versies die niet slijten maar niet geschikt schijnen te zijn voor über competitief gamen volgens sommigen hier.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
koboy schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:30:
[...]

Dit heet stick drift, en betekent dat 1 (of meer) variabele weerstanden in de pookjes versleten zijn.
Je hebt de volgende opties:
1. Nieuwe kopen
2. Onderdelen bestellen via internet en een soldeerbout ter hand nemen
3. Optie 2 door iemand anders laten doen (V&A, Google, marktplaats)

Optie 3 is nog steeds steefs wat goedkoper dan een nieuwe controller, en je kunt er dan ook voor kiezen de pookjes te vervangen voor hall-effect/TMR versies die niet slijten maar niet geschikt schijnen te zijn voor über competitief gamen volgens sommigen hier.
Dank je wel voor de info. Ik dacht misschien kan je met een simpele handeling fixen. Niet dus. Ik ga er even over nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
hotymoty schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:17:
[...]

Dank je wel voor de info. Ik dacht misschien kan je met een simpele handeling fixen. Niet dus. Ik ga er even over nadenken.
Als je zelf nieuwe sticks gaat steken moet je Hall effect sticks steken. Best die van Gullikit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
CLB schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:19:
Onlangs ging het hier over aanschafprijs nieuwe DualSense-controllers en dat ze zo duur zijn, waar ik het helemaal mee eens ben. Heb nu een nieuwe gekocht via V&A voor zo'n 45 euro. Staan er ook best wat op Marktplaats en Vinted rond die prijs, gewoon een kwestie van goed zoeken en in de gaten houden dus!
Controllers zou ik niet 2de hands kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Chelseamarre123 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:10:
[...]

Controllers zou ik niet 2de hands kopen.
Vertel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Hygiëne, eventuele stickdrift, eventuele knoppen die na een tijdje niet meer werken(zo heb ik er al 2 gehad), je weet ook niet hoe iemand met zen controller omging(veel gevallen..)

Voor die 20 a 30 euro extra koop ik liever een nieuwe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:55
kinderen die met hun chipsvingers eraan gezeten hebben.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Cowboy_Henk schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:46:
[...]

Als je zelf nieuwe sticks gaat steken moet je Hall effect sticks steken. Best die van Gullikit

[YouTube: GuliKit TMR Joysticks - Installation Tutorial For DualSense]
Zelf ga ik er sws niet aan klooien. Wordt dus waarschijnlijk een nieuwe kopen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Daarom zei ik ook 'nieuwe controller', een al gebruikte zou ik ook niet zo snel kopen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
CLB schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:00:
Daarom zei ik ook 'nieuwe controller', een al gebruikte zou ik ook niet zo snel kopen.
Aah daar had ik over gelezen. Maar wie verkoopt nu een nieuwe controller en dan ook nog is met 30 euro "verlies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Persoon had al een andere kleur gekocht en deze was niet nodig, PS5-doos werd opengemaakt, witte controller in kleine doosje gestopt en hop richting CLB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

hotymoty schreef op zondag 16 februari 2025 @ 17:42:
[...]

Zelf ga ik er sws niet aan klooien. Wordt dus waarschijnlijk een nieuwe kopen haha
De oude laten repareren dan met Gullikit sticks..... Heb je twee controllers waarvan er 1 geen stick drift meer krijgt, en je kunt multiplayer games spelen.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: https://images.kakhiel.nl/rFL0bIxz/dpr:2/el:1/rs:fit/w:600/plain/kakhiel-production/uploads/image_fragment/196634/file/omslag.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.kakhiel.nl/57dBMCRh/dpr:2/el:1/rs:fit/w:600/plain/kakhiel-production/uploads/image_fragment/196635/file/1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.kakhiel.nl/87r9ggEJ/dpr:2/el:1/rs:fit/w:600/plain/kakhiel-production/uploads/image_fragment/196636/file/2.jpg
Via Kakhiel

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 17-02-2025 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zeer vermakelijk te lezen dat iemand zo’n verzoek zo letterlijk neemt. Ook het vulmiddel vergeten??
Precies redenen om van particulieren niets te kopen of op z’n minst zelf op te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:02
Ha allemaal,

Dank!
Ik heb afgelopen maand 2 eigen controllers laten aanpassen naar "hall effect" sensors door @GerbenvanH
Speelt prima, werking sticks, deadzone, circularity etc getest en is allemaal goed.

Hij gebruikt Ginfull v5 sensoren. Zie ook zijn advertentie op tweakers.
v&a aangeboden: Hall Effect PlayStation DualSense Wit, Zwart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

purge schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:33:
Precies redenen om van particulieren niets te kopen of op z’n minst zelf op te halen.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Als je gewoon netjes afspraken maakt, hoeft dat geen probleem te zijn.
Tevens mag je wel uitgaan van het verstand van mensen qua inpakken, maar misschien heb ik geluk gehad ;)

Terugkomend op nieuw aangeschafte witte dualsense-controller, komt net perfect ingepakt binnen:
PS5 Dualsense-controller
Nog netjes met een omdoosje eromheen, zodat je niet zag wat het voor item was. Webshop doet het niet beter.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-02-2025 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
justifire schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:55:
Onze vrienden van BN hebben mij een verkeerde code gestuurd 8)7
Misschien kan ik er hier iemand blij mee maken ?
Laat even weten als je hem gebruikt hebt :)

[Afbeelding]
Ik kon hem redeemen, maar zie nu dat de data al geweest is haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amaze86
Nou nou upgrade niet waard Days Gone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 13:15
Zijn de controllers nog geregeld in de aanbieding? laatste half plus jaar alleen de witte en zwarte in de aanbieding gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:27
Psyonara schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:23:
Zijn de controllers nog geregeld in de aanbieding? laatste half plus jaar alleen de witte en zwarte in de aanbieding gezien.
Bij direct.playstation.com is het nu 20%+5% korting als je Plus hebt, maar je moet er wel meteen twee kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
MathieuT schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:11:
[...]

Bij direct.playstation.com is het nu 20% korting (+5% korting als je Plus hebt), maar je moet er wel meteen twee kopen :P
Okay, zie niks listed als ik zelf kijk :(

En timing had beter gekunt komt nu niet echt uit :(

Verplicht 2 kopen of?
Heb er al 3 wil nog 1 cobalt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
Psyonara schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:39:
[...]

Okay, zie niks listed als ik zelf kijk :(

En timing had beter gekunt komt nu niet echt uit :(

Verplicht 2 kopen of?
Heb er al 3 wil nog 1 cobalt hebben.
Excuseer, ik zie juist dat de 20% ook enkel met PlayStation Plus is :X
De deal is geldig vanaf €100, dus 2 controllers en je ziet de korting pas in je winkelmandje.

[ Voor 5% gewijzigd door MathieuT op 17-02-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
MathieuT schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:07:
[...]

Excuseer, ik zie juist dat de 20% ook enkel met PlayStation Plus is :X
De deal is geldig vanaf €100, dus 2 controllers en je ziet de korting pas in je winkelmandje.
Komt wel wat onderhands over van Sony.
en speel zelf alleen single player op PS5 de rest op PC dus zie niet het nut van PSN voor mijzelf niet.

Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk.u
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-07 15:17
Zit er sterk aan te denken na 20 jaar ofzo weer over te stappen naar console.. PC wordt me nu echt te duur. Heeft iemand Monster Hunter Wilds een beetje gevolgd online en enig idee hoe deze draait op console? (Ik weet dat de beta een oude build was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Psyonara schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:23:
Ook alle andere kleuren zijn het laatste half jaar in de aanbieding geweest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerbenvanH
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 31-08 21:16
Mr. Blonde schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:55:
[...]

Ik heb afgelopen maand 2 eigen controllers laten aanpassen naar "hall effect" sensors door @GerbenvanH
Speelt prima, werking sticks, deadzone, circularity etc getest en is allemaal goed.

Hij gebruikt Ginfull v5 sensoren. Zie ook zijn advertentie op tweakers.
v&a aangeboden: Hall Effect PlayStation DualSense Wit, Zwart
Dankjewel voor je post op dit forum, heb er een nieuwe klant door gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
GerbenvanH schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:13:
[...]

Dankjewel voor je post op dit forum, heb er een nieuwe klant door gekregen!
Het is dat je een beetje ver weg woont, maar anders...

Mooie prijs ook!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Controllers inderdaad nog niet inde aanbieding, alleen die aanbieding van sony zelf maar dan moet je er 2 kopen. Ik heb onlangs de gok genomen en een 2e hands weten te scoren, totaal geen problemen mee. Maar het blijft altijd een gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
Geen idee of dit hier eens gepost is maar fijn dat iemand Sony aanpakt. Vraag me af of het effect gaat hebben.

Al zijn oudere games digitaal wel marktconform qua prijs.

https://www.ad.nl/tech/so...aystation-games~a8b1c086/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:06
Rox92 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:48:
Geen idee of dit hier eens gepost is maar fijn dat iemand Sony aanpakt. Vraag me af of het effect gaat hebben.

Al zijn oudere games digitaal wel marktconform qua prijs.

https://www.ad.nl/tech/so...aystation-games~a8b1c086/
Nee verwacht van niet. Je hoeft ze niet per see te kopen. Het is soms wel zuur idd dat een prijs wat langer max. blijft terwijl ze op disc al redelijk in de aanbieding zijn. En de aanbieding zijn ook niet altijd om over naar huis te schrijven.

Ik heb een PRO zonder drive. Ik kies er soms voor om een pre-order te doen. (Wat vaak dan ook wel wat extra's oplevert.) Ik weet dat het goedkoper is als ik een tijdje wacht. Maar het is mijn keuze. En andere belanden in mijn favorites. Dan zie ik vanzelf aanbiedingen komen en dan pak ik ze of niet.

Maar om ze ervoor aan te klagen. Klinkt een beetje Amerikaans. Maar goed ook dat moet men zelf weten. Vind ik. Denk niet dat het echt wat uit zal maken. Als ze er aan toe geven kan het ook zomaar zijn dat er een 2e aanklacht komt van miljoenen mensen die vinden dat ze te veel hebben betaald. Ik wil mijn geld terug :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:44
Shaker74 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 14:42:
[...]

Nee verwacht van niet. Je hoeft ze niet per see te kopen. Het is soms wel zuur idd dat een prijs wat langer max. blijft terwijl ze op disc al redelijk in de aanbieding zijn. En de aanbieding zijn ook niet altijd om over naar huis te schrijven.

Ik heb een PRO zonder drive. Ik kies er soms voor om een pre-order te doen. (Wat vaak dan ook wel wat extra's oplevert.) Ik weet dat het goedkoper is als ik een tijdje wacht. Maar het is mijn keuze. En andere belanden in mijn favorites. Dan zie ik vanzelf aanbiedingen komen en dan pak ik ze of niet.

Maar om ze ervoor aan te klagen. Klinkt een beetje Amerikaans. Maar goed ook dat moet men zelf weten. Vind ik. Denk niet dat het echt wat uit zal maken. Als ze er aan toe geven kan het ook zomaar zijn dat er een 2e aanklacht komt van miljoenen mensen die vinden dat ze te veel hebben betaald. Ik wil mijn geld terug :+
Het is juist goed dat deze zaak komt. Dat het jou niets uitmaakt om teveel te betalen voor een pre-order met een paar extra skins en wapens, betekent nog niet dat andere mensen daarin mee moeten gaan. Als fysieke games verdwijnen heeft Sony alle vrijheid om te vragen wat ze willen op hun digitale storefront. Dat moeten we juist voor zijn en daarom doe ik ook mee aan deze actie. Ik doe het niet voor die paar Euro die je misschien kan terugkrijgen als schadevergoeding, maar meer dus voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:10:
[...]

Het is juist goed dat deze zaak komt. Dat het jou niets uitmaakt om teveel te betalen voor een pre-order met een paar extra skins en wapens, betekent nog niet dat andere mensen daarin mee moeten gaan. Als fysieke games verdwijnen heeft Sony alle vrijheid om te vragen wat ze willen op hun digitale storefront. Dat moeten we juist voor zijn en daarom doe ik ook mee aan deze actie. Ik doe het niet voor die paar Euro die je misschien kan terugkrijgen als schadevergoeding, maar meer dus voor de toekomst.
Op zich is het inderdaad wel goed, dat je digitaal nergens anders iets kan kopen vind ik niet erg.
En goed ik kies voor digitaal nu een tijdje, maar ik snap het verder wel.

God of War uit 2022 voor de ps5 kost nog steeds 80 euro, dat mag echt wel iets goedkoper ondertussen(Van mij part 50 euro).
Nog veel geld, maar verkopen na 3 jaar nog steeds voor nieuwprijs vind ik een beetje absurd. En ook al is het af en toe in de actie(Beetje Nintendo praktijken).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amaze86
Bij amazon.nl disc drive €134,79
https://www.amazon.nl/gp/...5GH?tag=budgetgami071-21&

Bij ps direct nu beschikbaar voor €119,99
https://direct.playstatio...-digital-edition-consoles

[ Voor 43% gewijzigd door Amaze86 op 20-02-2025 11:39 ]

• Hulleman
Op basis van die beelden lijkt het origineel juist een scherper plaatje neer te zetten dan de Remaster. Dit moet wel de meest nutteloze remaster zijn in de geschiedens van remasters. Hopelijk koopt niemand dit die het origineel al heeft (gespeeld).

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 20-02-2025 12:50 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Luuk.u schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:05:
Zit er sterk aan te denken na 20 jaar ofzo weer over te stappen naar console.. PC wordt me nu echt te duur. Heeft iemand Monster Hunter Wilds een beetje gevolgd online en enig idee hoe deze draait op console? (Ik weet dat de beta een oude build was).
Op Reddit las ik ttv de beta een grote klaagzang dat het niet om aan te gluren was op de PS5 op performance mode. Zou 1080p render moeten zijn, maar het leek meer op 540-720p. Framerate meer tussen de 40-45 fps dan richting de 60fps. Ik heb het zelf niet gezien, maar het verbaasd me niet, aangezien de optimalisatie van de meeste games op consoles deze generatie echt dramatisch is.

Op de PS5pro zul je het beste af zijn. 1080p 60 fps, 1400p 40fps en 1728p 30fps. Maar ook op de Pro is 1080p/60 bedroevend natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 20-02-2025 13:00 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand toevallig wat concretere info gevonden over Indiana Jones-release voor de PS5? Vrij stil so far...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 12:50:
[...]

Op basis van die beelden lijkt het origineel juist een scherper plaatje neer te zetten dan de Remaster.
Ook niet echt een eerlijk vergelijk. In de video is het origineel 4K ultra settings op PC en de remaster beelden uit de trailer op Youtube.
Verder wel eens dat het alsnog een vrij nutteloze remaster is.

• k1978
CLB schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:24:
Iemand toevallig wat concretere info gevonden over Indiana Jones-release voor de PS5? Vrij stil so far...
Ja ben ook wel benieuwd. Wil hem graag spelen..
Vooralsnog alleen bekend dat die deze lente uit komt.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
nnb. Lente, ergens eind maart - juni :+

• BigF25
Santa Montica is wat aan het teasen op oa instagram (20jr anniversary God of War)
Remake/remaster van deel 1-3 binnenkort..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
BigF25 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:34:
Santa Montica is wat aan het teasen op oa instagram (20jr anniversary God of War)
Een story foto met de melding dat gow 20 jaar is lijkt me niet teasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Hulleman schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 12:57:
[...]

Op Reddit las ik ttv de beta een grote klaagzang dat het niet om aan te gluren was op de PS5 op performance mode. Zou 1080p render moeten zijn, maar het leek meer op 540-720p. Framerate meer tussen de 40-45 fps dan richting de 60fps. Ik heb het zelf niet gezien, maar het verbaasd me niet, aangezien de optimalisatie van de meeste games op consoles deze generatie echt dramatisch is.

Op de PS5pro zul je het beste af zijn. 1080p 60 fps, 1400p 40fps en 1728p 30fps. Maar ook op de Pro is 1080p/60 bedroevend natuurlijk.
40 is voor Wilds prima met alle toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 07:26:
[...]

Een story foto met de melding dat gow 20 jaar is lijkt me niet teasen
Nee ok, laat ik het er op houden dat ik wel een aankondiging verwacht met een 20jarig jubileum

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Alsjeblieft niet. Ik kan geen Remake of Remaster meer zien. Laat ze maar weer eens met een mooie nieuwe IP komen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Denman schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 08:52:
[...]

Alsjeblieft niet. Ik kan geen Remake of Remaster meer zien. Laat ze maar weer eens met een mooie nieuwe IP komen.
hahah eens!! maar ben er bang voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
[...]

Alle nieuwe games nemen super veel tijd in om te maken tegenwoordig dus ja uitgever moet toch iets uitbrengen :+ .
Het is een beetje het tijdperk van de remakes, alleen wel lang tijdperk. want het begon al een beetje op de ps4 pro / xbox one X tijdperk.

[ Voor 19% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-02-2025 09:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Een 2d pixel art beautifully handdrawn cellshaded platform roguelike MOBA liveservice battlecard indie brawler in het Goddess of Wariverse 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Vrijdag schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:37:
[...]

Een 2d pixel art beautifully handdrawn cellshaded platform roguelike MOBA liveservice battlecard indie brawler in het Goddess of Wariverse 8)
oh yes please let it be! komt met stipt op nr1 op mijn most anticipated games lijstje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
BigF25 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:47:
[...]

oh yes please let it be! komt met stipt op nr1 op mijn most anticipated games lijstje :+
Je kan dan beter even wachten op de PS6 Pro Slim Digital. Dan komt de remaster in glorieus ai upscaled DLSS 4k@30FPS GOTY versie uit 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
[...]

Tja van mij wel. Ik heb de game indertijd niet gespeeld. Remakes van games als dit die 20jaar oud zijn kan wel vind ik.

Er zijn ook een heleboel gamers die nu 20 zijn die toen niet eens geboren waren dus er kan zeker een markt voor zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:08:
[...]
Het is een beetje het tijdperk van de remakes
Maar is dat wel zo? Ik heb eens gekeken naar de remasters/remakes vanaf de PS3 door Sony studios en zoveel verschilt dat niet per generatie. Ok, de PS5 generatie is nog niet afgelopen, dus wie weet wat er nog komt.

Ik denk dat je wel kunt zeggen dat het het tijdperk van nutteloze remasters is. Veel remasters van PS4 games.

Misschien mis ik nog wat, maar ik kwam op dit lijstje uit:

PS3:
1. Ico & Shadow of the Colossus
2. Jak & Daxter
3. Ratchet & Clank
4. God of War Collection
5. God of War Origins Collection
6. Killzone HD
7. Sly Cooper Collection

PS4:
1. God of War III Remastered
2. Gravity Rush
3. LocoRoco Remastered
4. Shadow of the Colossus
5. The Last of Us Remastered
6. Wipeout Omega Collection
7. Uncharted Collection

PS5:
1. Demon's Souls
2. Spiderman Remastered
3. Ghost of Tsushima Directors Cut
4. Uncharted Legacy of Thieves Collection
5. The Last of us Part I
6. The Last of us Part II Remastered
7. Until Dawn
8. Days Gone Remastered
9. Horizon Zero Dawn Remastered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:46:
[...]

Maar is dat wel zo? Ik heb eens gekeken naar de remasters/remakes vanaf de PS3 door Sony studios en zoveel verschilt dat niet per generatie. Ok, de PS5 generatie is nog niet afgelopen, dus wie weet wat er nog komt.

Ik denk dat je wel kunt zeggen dat het het tijdperk van nutteloze remasters is. Veel remasters van PS4 games.

Misschien mis ik nog wat, maar ik kwam op dit lijstje uit:

PS3:
1. Ico & Shadow of the Colossus
2. Jak & Daxter
3. Ratchet & Clank
4. God of War Collection
5. God of War Origins Collection
6. Killzone HD
7. Sly Cooper Collection

PS4:
1. God of War III Remastered
2. Gravity Rush
3. LocoRoco Remastered
4. Shadow of the Colossus
5. The Last of Us Remastered
6. Wipeout Omega Collection
7. Uncharted Collection

PS5:
1. Demon's Souls
2. Spiderman Remastered
3. Ghost of Tsushima Directors Cut
4. Uncharted Legacy of Thieves Collection
5. The Last of us Part I
6. The Last of us Part II Remastered
7. Until Dawn
8. Days Gone Remastered
9. Horizon Zero Dawn Remastered
Misschien dat het zo lijkt op zich, omdat er wellicht ook wat minder nieuwe spellen uit lijken te komen.
Ik heb er op zich geen problemen mee, sommige speel ik graag nog eens na vele jaren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:57:
[...]
Misschien dat het zo lijkt op zich, omdat er wellicht ook wat minder nieuwe spellen uit lijken te komen.
En ook dat valt wel mee als je de eerste jaren van de PS4 tegenover de eerste jaren van de PS5 zet. (opnieuw weer alleen vergeleken qua Sony Studios games). Ik snap wel waar het gevoel vandaan komt hoor. Veel van de PS5 games zijn ook nog op de PS4 uitgekomen. Sony heeft mis gegokt op live service games, wat nu to een aantal geannuleerde projecten heeft geleid. En het lijkt nog steeds allemaal wat droog qua releases. Maar met Wolverine, Ghost of Yotei, Intergalactic en Saros hebben we in ieder geval wel iets om naar uit te kijken. :)

PS4: (2013 - 2017)
1. Killzone Shadow Fall
2. Knack
3. Infamous First Light
4. Infamous Second Son
5. Little Big Planet 3
6. MLB 14
7. MLB 15
8. Until Dawn
9. MLB 16
10. Ratchet & Clank
11. The Last Guardian
12. Uncharted 4
13. Gran Turismo Sport
14. Gravity Rush 2
15. Horizon Zero Dawn
16. Knack 2
17. MLB 17
18. Uncharted Lost Legacy

PS5: (2020 - 2024)
1. Sackboy Big Adventure
2. Spiderman Miles Morales
3. Astro's Playtroom
4. Destruction AllStars
5. MLB 21
6. Returnal
7. Ratchet & Clank Rift Apart
8. God of War Ragnarök
9. Gran Turismo 7
10. Horizon Forbidden West
11. MLB 22
12. Spiderman 2
13. MLB 23
14. Astro Bot
15. Concord
16. Lego Horizon Adventures
17. MLB 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:03
Ik zie dat de stick modules voor de Edge weer beschikbaar zijn in de store. Direct 2 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Raem schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:25:
[...]

En ook dat valt wel mee als je de eerste jaren van de PS4 tegenover de eerste jaren van de PS5 zet. (opnieuw weer alleen vergeleken qua Sony Studios games). Ik snap wel waar het gevoel vandaan komt hoor. Veel van de PS5 games zijn ook nog op de PS4 uitgekomen. Sony heeft mis gegokt op live service games, wat nu to een aantal geannuleerde projecten heeft geleid. En het lijkt nog steeds allemaal wat droog qua releases. Maar met Wolverine, Ghost of Yotei, Intergalactic en Saros hebben we in ieder geval wel iets om naar uit te kijken. :)

PS4: (2013 - 2017)
1. Killzone Shadow Fall
2. Knack
3. Infamous First Light
4. Infamous Second Son
5. Little Big Planet 3
6. MLB 14
7. MLB 15
8. Until Dawn
9. MLB 16
10. Ratchet & Clank
11. The Last Guardian
12. Uncharted 4
13. Gran Turismo Sport
14. Gravity Rush 2
15. Horizon Zero Dawn
16. Knack 2
17. MLB 17
18. Uncharted Lost Legacy

PS5: (2020 - 2024)
1. Sackboy Big Adventure
2. Spiderman Miles Morales
3. Astro's Playtroom
4. Destruction AllStars
5. MLB 21
6. Returnal
7. Ratchet & Clank Rift Apart
8. God of War Ragnarök
9. Gran Turismo 7
10. Horizon Forbidden West
11. MLB 22
12. Spiderman 2
13. MLB 23
14. Astro Bot
15. Concord
16. Lego Horizon Adventures
17. MLB 24
Je vergeet FF16, Rebirth, Silent Hill 2 & Helldivers 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PonyPony
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:28:
[...]

Tja van mij wel. Ik heb de game indertijd niet gespeeld. Remakes van games als dit die 20jaar oud zijn kan wel vind ik.

Er zijn ook een heleboel gamers die nu 20 zijn die toen niet eens geboren waren dus er kan zeker een markt voor zijn.
Ik ben 35, speelde als kind wel veel games maar voornamelijk Xbox & Nintendo. Ik ben heel blij met remakes als Bv Re4, Silent Hill 2, Mgs 3 etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
PonyPony schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:27:
[...]

Ik ben 35, speelde als kind wel veel games maar voornamelijk Xbox & Nintendo. Ik ben heel blij met remakes als Bv Re4, Silent Hill 2, Mgs 3 etc.
Maar dan heb je het over een remake. Ik zou persoonlijk ook heel blij worden van remakes van, ik noem maar wat: Driver, Commander Keen, Clive Barker's Undying, Unreal, Die by the Sword, Nightmare Creatures, Nocturne, Witchaven, Golden Axe en zo kan ik er nog wel tientallen opnoemen.

Een remaster als Days Gone slaat gevoelsmatig voor veel mensen gewoon nergens op. Is niet heel veel anders dan de jaarlijkse "beklim een torentje en block-attack je tegenstanders"-Ubisoft game, een jaarlijkse CoD of random sportspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Vrijdag schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:51:
[...]

Maar dan heb je het over een remake. Ik zou persoonlijk ook heel blij worden van remakes van, ik noem maar wat: Driver, Commander Keen, Clive Barker's Undying, Unreal, Die by the Sword, Nightmare Creatures, Nocturne, Witchaven, Golden Axe en zo kan ik er nog wel tientallen opnoemen.

Een remaster als Days Gone slaat gevoelsmatig voor veel mensen gewoon
nergens op. Is niet heel veel anders dan de jaarlijkse "beklim een torentje en block-attack je tegenstanders"-Ubisoft game, een jaarlijkse CoD of random sportspel.
Helemaal mee eens, net als dat Tlou remaster gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
Vrijdag schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:51:
[...]

Een remaster als Days Gone slaat gevoelsmatig voor veel mensen gewoon nergens op. Is niet heel veel anders dan de jaarlijkse "beklim een torentje en block-attack je tegenstanders"-Ubisoft game, een jaarlijkse CoD of random sportspel.
Correct maar riskeer je hier dan niet teveel met nostalgie te kijken? Ook al waren die games top; er is ivm hedendaagse normaal veel werk aan om die 'spelebaar' te krijgen. Of denk je dan eerder aan remaster zoals ResEvil 4 die echt een toppertje was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Sluit me hier in grote lijnen bij aan, oude PS1 en misschien ps2 games prima, maar niet dat wat we nu zien van ps4 naar PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Het is weer vrijdag gamers, en dat betekend tijd voor een nieuwe Lets Talk PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerW
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:02
Hebben hier meer mensen problemen met het bezoeken van de playstation store? Op reddit zie ik ook al wat mensen die problemen hebben...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVLnGyePy-M3ZFkGl4a2K03iPKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9LPzRkX8kXF67wLiVYIzzNL8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nee lijkt het gewoon prima te doen, kan ook gewoon inloggen met mijn account.
Pagina: 1 ... 99 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties