Heb hier ook weer prik inderdaad. Morgen verder, wat een soap he
Maar echt! gellukig werkt het weer allemaal. nu lekker Kingdom come en morgen maar weer eens lekker Arma Reforger spelen.... Want Helldivers 2 heeft weer zwaar teleurgesteld op de 1 year anniversary.... wat een content arme game voor een live service game. moeten ze echt snel wat aan gaan doenJack_Mojo schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 23:19:
Heb hier ook weer prik inderdaad. Morgen verder, wat een soap he

Net alles opgestart voor een nachtje gamen en alles werkt terug ..
.
Die internet verbinding voor de game/updates volledig te installeren hebben de meeste wel. Maar het gaat erom waarom je voor bepaalde Singleplayer games internet verbinding nodig hebt voor het te kunnen opstarten of te kunnen blijven spelen. Ben je aan het gamen in een Singleplayer map/campaing zoals CoD .. valt je internetverbinding weg of de servers bij SONY uit .. wordt je uit je game geslingerd of blokkeert de hele boel wat DUS niet zou mogen !!
Als hier Telenet besluit tijdens de nacht weer eens een wekelijks onderhoudje te doen zodat je internet voor enkele uren wegvalt kan ik dus geen singleplayer map/campaign meer opstarten omdat je continu verbinding nodig hebt ?! .. Belachelijk gewoon
.
@PonyPony Achterhaald?..Toch niet.. Daar moeten ook niet de volledige games op staan. Het gaat erom dat als jij een playstation disc versie koopt je de games op disc 2dehands kunt aankopen/uitlenen voor een prikje/onder vrienden in plaats van de volle pot te betalen in de digital store of nieuwprijs voor elke game apart.Dat is inmiddels achterhaald. Op de meeste discs staan niet eens de volledige games. Of een inferieure early build, daarnaast moet je voor veel games internet verbinding hebben.
Die internet verbinding voor de game/updates volledig te installeren hebben de meeste wel. Maar het gaat erom waarom je voor bepaalde Singleplayer games internet verbinding nodig hebt voor het te kunnen opstarten of te kunnen blijven spelen. Ben je aan het gamen in een Singleplayer map/campaing zoals CoD .. valt je internetverbinding weg of de servers bij SONY uit .. wordt je uit je game geslingerd of blokkeert de hele boel wat DUS niet zou mogen !!
Als hier Telenet besluit tijdens de nacht weer eens een wekelijks onderhoudje te doen zodat je internet voor enkele uren wegvalt kan ik dus geen singleplayer map/campaign meer opstarten omdat je continu verbinding nodig hebt ?! .. Belachelijk gewoon
rιsιng froϻ oμr fαctoriϵs ... Ψϵ ϻμsτ αll ηoω pαrtαke ιn the Τϵchπology οϝ Ρϵαcϵ ... ϻαrchιng forωαrd ιηto oμr fμtμre
https://x.com/AskPlayStat...iktosv0sj5GQVkYndwxg&s=19
Zou nu opgelost moeten zijn.
https://status.playstation.com/nl-nl/
Zou nu opgelost moeten zijn.
https://status.playstation.com/nl-nl/
Network services have fully recovered from an operational issue. We apologize for the inconvenience and thank the community for their patience. All PlayStation Plus members will automatically receive an additional 5 days of service.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) 9 februari 2025
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lang leve, nog steeds geen disc drive hier, en aan scalpers doneer ik niet. Dus ik wacht maar rustig verder.Amaze86 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:19:
Lang leve de fysieke offline games.
PSN : Geraedus
Ah fijn, ik heb geen Playstation Plus en kon ook niet spelen. Maar daar krijg ik dus niks voor? Terwijl het spel wat ik wilde spelen wel internet vereist.
Inderdaad zeer vreemde compensatie want iedereen was impacted. En wie al Plus heeft, voelt natuurlijk niets van een compensatie die pas aan het einde van zijn abonnement in werking treedt.
Ze hadden beter iedereen een paar euro PSN krediet gegeven waar ze dan zelf nog extra sales gingen uit halen. Vreemde marketing.
Ze hadden beter iedereen een paar euro PSN krediet gegeven waar ze dan zelf nog extra sales gingen uit halen. Vreemde marketing.
Mijn huidige digitale offline games doen deden het ook primaAmaze86 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:19:
Lang leve de fysieke offline games.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 19:38
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Inderdaad ik kon gister gewoon mijn digitale versie van Ragnarok spelen. Alleen games met online functionaliteit werkten niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 09-02-2025 09:47 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik kreeg een aantal MOOF - 0x00001506 foutmeldingen met Star Wars Outlaws wat uiteindelijk in een zwart scherm eindigde.
Dat laatste was het vervelendste want ik heb zowel m’n TV als m’n PS5 van het stroom moeten halen om het beeld weer te herstellen. Gewoon uit/aan zetten was niet voldoende.
Geen idee of dit ook door de PSN storing is gekomen misschien is er iets met de HDMI handshake mis gegaan.
Heel irritant.
Dat laatste was het vervelendste want ik heb zowel m’n TV als m’n PS5 van het stroom moeten halen om het beeld weer te herstellen. Gewoon uit/aan zetten was niet voldoende.
Geen idee of dit ook door de PSN storing is gekomen misschien is er iets met de HDMI handshake mis gegaan.
Heel irritant.
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Ik werk alleen met digitale games en ik kon gisteren gewoon gamen (The Last of Us 1).Geraedus schreef op zondag 9 februari 2025 @ 07:28:
[...]
Lang leve, nog steeds geen disc drive hier, en aan scalpers doneer ik niet. Dus ik wacht maar rustig verder.
Wat je over de sp modes zegt vind ik inderdaad ook echt belachelijk. Heb er gister flink last mee ondervonden.MPIU8686 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 01:24:
Net alles opgestart voor een nachtje gamen en alles werkt terug ..![]()
.
[...]
@PonyPony Achterhaald?..Toch niet.. Daar moeten ook niet de volledige games op staan. Het gaat erom dat als jij een playstation disc versie koopt je de games op disc 2dehands kunt aankopen/uitlenen voor een prikje/onder vrienden in plaats van de volle pot te betalen in de digital store of nieuwprijs voor elke game apart.
Zou echt moeten veranderen. Maar voor dat andere heb je bv gameshare. Die 30 of 40€ die je terugkrijgt voor een tweedehands game hoeft van mij persoonlijk niet en verkoop ook eigenlijk nooit wat, vroeger in de disc tijd ook niet.
Tja, verschil in games. Je hebt games die je 1x speelt en titels waarvan je al weet dat je die toch herhaaldelijk gaat spelen.PonyPony schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:19:
[...]
Zou echt moeten veranderen. Maar voor dat andere heb je bv gameshare. Die 30 of 40€ die je terugkrijgt voor een tweedehands game hoeft van mij persoonlijk niet en verkoop ook eigenlijk nooit wat, vroeger in de disc tijd ook niet.
Titels die ik wel eens wil spelen, die koop ik over of leen ik.
Andere ..
.. heb wel een hele boel disc games die ik bewaar, vooral PS4 heb ik er nog heel wat omdat ik ook nog steeds mijn PS4Pro in gebruik heb.
Maar heb ook een PS5Pro en daar al een hele boel PS4 games naar overgezet, natuurlijk moet je dan wel €5 bijbetalen hiervoor. Games die slecht draaiden of naar het randje toe op PS4Pro zoals Cyberpunk 2077 zijn natuurlijk al overgezet omdat die er op PS5Pro "echt" veel beter uitzien.
Kan ook enkel in weekendnacht op die PS5Pro gamen, in de week en overdag is die voor mijn dochter ..

andere dagen is het dus op PC gamen of de PS4Pro ..
rιsιng froϻ oμr fαctoriϵs ... Ψϵ ϻμsτ αll ηoω pαrtαke ιn the Τϵchπology οϝ Ρϵαcϵ ... ϻαrchιng forωαrd ιηto oμr fμtμre
Begrijp ik. Family first😁MPIU8686 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:07:
[...]
Tja, verschil in games. Je hebt games die je 1x speelt en titels waarvan je al weet dat je die toch herhaaldelijk gaat spelen.
Titels die ik wel eens wil spelen, die koop ik over of leen ik.
Andere ..
.. heb wel een hele boel disc games die ik bewaar, vooral PS4 heb ik er nog heel wat omdat ik ook nog steeds mijn PS4Pro in gebruik heb.
Maar heb ook een PS5Pro en daar al een hele boel PS4 games naar overgezet, natuurlijk moet je dan wel €5 bijbetalen hiervoor. Games die slecht draaiden of naar het randje toe op PS4Pro zoals Cyberpunk 2077 zijn natuurlijk al overgezet omdat die er op PS5Pro "echt" veel beter uitzien.
Kan ook enkel in weekendnacht op die PS5Pro gamen, in de week en overdag is die voor mijn dochter ..![]()
andere dagen is het dus op PC gamen of de PS4Pro ..
Maar ik moet toch wel een beetje terugkomen op mn eerdere uitspraak.... heb ook een Series X en bv Space marine 2 vond ik zo karig en linear in content na het maxen van mn character in de Pve en de Sp uitgespeeld te hebben. Dat ik toch wel blij was die te verkopen voor 45€.
Mijn usercase was eerst vergelijken op welke base console een game een betere performance had en dan kijken of het disc ( Series X ) of Eneba ( goedkoper Series X) werd en zoniet voor digital te gaan op de base ps5. Nu met de Pro bestaat dat eigenlijk niet meer en Eneba eigenlijk ook niet. Is helemaal afgelopen sinds vorig jaar.
En nu de Pro er is betaal ik graag 20 tot 30€ meer voor de beste experience. Kan me de base niet meer voorstellen op de Series X exclusives na... die schaars blijven maar wel langzaam aan steeds meer van komen. Benieuwd naar Avowed, Perfect Dark en Fable. Al gaan het wss timed exclusives worden.
Doom The Dark Ages is dan nog zo een geval, daar ga ik ook al kan je m op gamepass krijgen. Gelijk voor de Pro versie
[ Voor 3% gewijzigd door PonyPony op 09-02-2025 21:10 ]
Slechtere centreringsprestaties en batterijverbruik. Voor competitieve FPS-spelers is Hall niet de beste keuze.koboy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Je hebt het over nadelen aan hall-effect sticks. Wat zijn die dan?
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Centrering en circulariteit is een issue bij alle sticks. Zat conventionele die hier ook slecht scoren. Zal net als bij conventionele sticks afhangen van de kwaliteit die gebruikt is.Buddha_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 06:58:
[...]
Slechtere centreringsprestaties en batterijverbruik. Voor competitieve FPS-spelers is Hall niet de beste keuze.
Energieverbruik is volgens mij (en voor zover ik kan vinden) ook iets van het verleden. Hall effect sticks worden nu juist vaak aangeprezen voor langer batterij leven.
Enige echte nadeel dat ik weet is dat ze gevoelig zijn voor externe magnetische velden. Geen ring met een magneet dragen dus.
Competitieve FPS spelers zijn zowiezo een apart beestje, dat nogal conservatief ingesteld is. Heb je die dan op een console, die geven toch niet genoeg FPS?
N.B. heb toen een stick van de Switch controller begon te driften deze vervangen door Gullikit hall effect (beide sticks). Zag in de calibratie module van switch toen geen rare zwevingen om het nulpunt t.o.v. de originele sticks.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Bij Hall is de dead zone groter als geen Hall, voor FPS (snipers) is dat op zijn minst vervelend.
Tevens staan er op Reddit en elders genoeg verhalen/ervaringen en analyses over de minpunten van Hall.
Fijn dat jij goede ervaringen hebt voor de games die jij graag speelt
Tevens staan er op Reddit en elders genoeg verhalen/ervaringen en analyses over de minpunten van Hall.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik ken de stukken op Reddit etc ook, maar we moeten wel even de context in de gaten houden: een (PS5) console.Buddha_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:45:
Bij Hall is de dead zone groter als geen Hall, voor FPS (snipers) is dat op zijn minst vervelend.
Om even je voorbeeld aan te halen van de dead-zone: die zit ingeprogrammeerd in de console software! Die heb je dus zowiezo anders heb je instant (hele kleine) stick drift! Controllers die op dit punt beter scoren doen dat trouwens voornamelijk door sterkere veren.....
Dan staan er nog legio andere afwegingen die je moet maken, die eigenlijk alleen maar spelen voor competitieve FPS spelers die bedraad hun controller op een PC aansluiten. Die controllers die die jongens gebruiken hebben maar 1 eis: extreme precisie voor de duur van een toernooi. Die zijn bij normaal gebruik na een paar maanden overleden aan stick drift.
Moderne hall-effect sensors zijn ik de context van een draadloze console controller bij normaal gebruik gewoon equivalent aan traditionele koolstof film weerstand sticks. De "voordelen" van traditionele sticks worden er door de console beperkingen (al dan niet kunstmatig voor een consistente user experience) allemaal uitgehaald.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
En per ongeluk nog een keer gekocht via 'Direct kopen' via Marktplaats, dus heb er nu tweeCLB schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 23:06:
En zojuist aangeschaft, dus de Nathan Drake Collection komt er ook aan.
Helaas wel met die lelijke 'Playstation Hits-hoes, verschrikkelijk ziet die eruit zeg.
Helaas ook dat andere exemplaar met de lelijke hoes, nog eens zoeken naar de 'mooie case'.

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 11-02-2025 13:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Misschien heeft iemand hier de normale versie en kan die een kopietje van de hoes-inlay naar je sturen? Mits dat acceptabel is voor je natuurlijkCLB schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:37:
[...]
En per ongeluk nog een keer gekocht via 'Direct kopen' via Marktplaats, dus heb er nu twee![]()
Helaas ook dat andere exemplaar met de lelijke hoes, nog eens zoeken naar de 'mooie case'.
[Afbeelding]
Hoe werkt dat precies. Iets "per ongeluk" kopen waarbij je gegevens in moet vullen en een betaling moet doen?CLB schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:37:
[...]
En per ongeluk nog een keer gekocht via 'Direct kopen' via Marktplaats, dus heb er nu twee![]()
[Afbeelding]
State of Play returns tomorrow, February 12!
— PlayStation (@PlayStation) 11 februari 2025
Tune in at 2PM PT / 10PM GMT / 11PM CET for news and updates on great games coming to PS5: https://t.co/IAv10cGau9 pic.twitter.com/pIPAvAoWaw
Show van +/- 40 minuten. Morgenavond 23:00 uur.
/f/image/33aWN9H8q6FiUC9AyFfIdKSp.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Raem op 11-02-2025 16:03 ]
Ah mooi. Dus toch niet tijdens Valentijnsdag volgens eerdere geruchten. Ik hoop meer te zien van Death Stranding 2 met een release datum. Hopelijk ook wat verrassingen, zoals nieuwe onaangekondigde games.Raem schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:01:
[Twitter]
Show van +/- 40 minuten. Morgenavond 23:00 uur.
[Afbeelding]
Als het goed is moet er nog een Days Gone Remaster aangekondigd worden.bRuud83 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:35:
[...]
Ah mooi. Dus toch niet tijdens Valentijnsdag volgens eerdere geruchten. Ik hoop meer te zien van Death Stranding 2 met een release datum. Hopelijk ook wat verrassingen, zoals nieuwe onaangekondigde games.
Ik denk ook wel een Death Stranding 2 release date. En hopelijk eindelijk eens wat van Wolverine.
Gameplay van Ghost of Yotei en Intergalactic zou ook mooi zijn, maar volgens mij zijn mijn verwachtingen dan alweer te hoog.
[ Voor 11% gewijzigd door Raem op 11-02-2025 16:46 ]
Kojima is actief op social media met foto's van hem aan het video editten, dus lijkt me een zekerheidje. 10 minuten van de SoP zullen wel voor een DS2 trailer zijn die meer vragen oplevert dan antwoordenbRuud83 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:35:
[...]
Ah mooi. Dus toch niet tijdens Valentijnsdag volgens eerdere geruchten. Ik hoop meer te zien van Death Stranding 2 met een release datum. Hopelijk ook wat verrassingen, zoals nieuwe onaangekondigde games.
Intergalactic zien we denk ik pas op zijn vroegst eind van het jaar weer. Yotei zou mooi zijn maar die zie ik ook wel in een SoP rond de zomer verschijnen.Raem schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Gameplay van Ghost of Yotei en Intergalactic zou ook mooi zijn, maar volgens mij zijn mijn verwachtingen dan alweer te hoog.
[ Voor 27% gewijzigd door kazuka op 11-02-2025 17:29 ]
The last of us 2 weer aan t spelen als voorbereiding op seizoen 2 op HBO.
Deze game ziet er veel beter uit dan alles wat er deze generatie is uitgekomen op de consoles. Zonder al die RT meuk en upscaling zooi. Ongelooflijk eigenlijk. Zonde dat er deze generatie zo is omgegaan met de hardware. Als je ziet wat er op de PS4 mogelijk was…. Dan had er toch veel en veel meer ingezeten.
Deze game ziet er veel beter uit dan alles wat er deze generatie is uitgekomen op de consoles. Zonder al die RT meuk en upscaling zooi. Ongelooflijk eigenlijk. Zonde dat er deze generatie zo is omgegaan met de hardware. Als je ziet wat er op de PS4 mogelijk was…. Dan had er toch veel en veel meer ingezeten.
[ Voor 40% gewijzigd door Hulleman op 11-02-2025 19:20 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja maar Naughty Dog heeft de lat voor zichzelf ook wel erg hoog gelegd en het heeft ze erg veel tijd en geld gekost. RDR2 is de enige game die wat mij betreft op eenzelfde niveau zit maar dat was ook een game waar 1000 man aan werkte en 7-8 jaar ontwikkeltijd had.Hulleman schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:15:
The last of us 2 weer aan t spelen als voorbereiding op seizoen 2 op HBO.
Als we dat niveau weer willen op de PS5 loop je dus tegen het probleem aan van gigantische budgetten en development periodes van 6-7 jaar.
Er moet een sweet spot zijn om dat een beetje onder controle te kunnen houden anders is het niet sustainable meer.
Ghost Of Yotei heeft niet datzelfde niveau maar wordt ook maar door 80-100 man gemaakt in een periode van 4-5 jaar. Persoonlijk zie ik liever weer games die niet langer duren dan 25 uur. Games als Returnal en Astro Bot zijn perfect wat mij betreft.
Maar, Naughty Dog is toch een beetje de premier studio van Sony dus die krijgen denk ik behoorlijk carte blanche. Levert wel elke keer pareltjes op, we moeten er alleen zo lang op wachten.
Zou er een kans zijn dat ze de gears of war remaster aankondigen? Of laten ze dat over aan Microsoft.
Die kans lijkt me minder dan nihil als die morgen gepresenteerd wordt.biertje79 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:29:
Zou er een kans zijn dat ze de gears of war remaster aankondigen? Of laten ze dat over aan Microsoft.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Geruchten van een Gears voor de ps5 zijn ook zeer hardnekkig. Zie bijvoorbeeld : https://pu.nl/artikelen/u...aar-nog-naar-playstation/uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:35:
[...]
Die kans lijkt me minder dan nihil als die morgen gepresenteerd wordt.Ik zie een Halo MCC wel als kanshebber als je het dan toch over een game van MS zou hebben. Geruchten gaan al geruime tijd dat die naar de Switch 2 en PS5 zou komen.
Dat er geruchten zijn is bekend. Maar MS gaat geen Xbox game aankondigen die überhaupt nog niet is aangekondigd in een State of playbiertje79 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:37:
[...]
Geruchten van een Gears voor de ps5 zijn ook zeer hardnekkig. Zie bijvoorbeeld : https://pu.nl/artikelen/u...aar-nog-naar-playstation/
Ah zie nu dat je het specifiek over GoW 1 ultimate hebt. Die al geruime tijd uit is (2015).
De geruchten gaan dat de hele trilogie geremastered wordt en waarschijnlijk dit jaar uitkomt en idd multiplatform zou zijn. Die zie ik niet aangekondigd worden.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2025 20:57 ]
Idd doen ze wel tijdens hun eigen show.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:41:
[...]
Dat er geruchten zijn is bekend. Maar MS gaat geen Xbox game aankondigen die überhaupt nog niet is aangekondigd in een State of play
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Denk het ook niet. dat word sowieso een langere timed exclusive net zoals Fable en Perfect dark. want dat worden wss wel system sellers voor Xbox.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:41:
[...]
Dat er geruchten zijn is bekend. Maar MS gaat geen Xbox game aankondigen die überhaupt nog niet is aangekondigd in een State of play
Ah zie nu dat je het specifiek over GoW 1 ultimate hebt. Die al geruime tijd uit is (2015).
De geruchten gaan dat de hele trilogie geremastered wordt en waarschijnlijk dit jaar uitkomt en idd multiplatform zou zijn. Die zie ik niet aangekondigd worden.
Ja, of hogeresolutie-afbeelding vinden en naar een drukker voor een euro.koboy schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:42:
Misschien heeft iemand hier de normale versie en kan die een kopietje van de hoes-inlay naar je sturen? Mits dat acceptabel is voor je natuurlijk
Ja geen idee, klik, klak, knipperen met mn ogen en het was aangeschaft...Raem schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:55:
Hoe werkt dat precies. Iets "per ongeluk" kopen waarbij je gegevens in moet vullen en een betaling moet doen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Eerst nog maar afwachten hoe goed Fable en Perfect Dark daadwerkelijk worden.PonyPony schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:04:
[...]
Denk het ook niet. dat word sowieso een langere timed exclusive net zoals Fable en Perfect dark. want dat worden wss wel system sellers voor Xbox.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ben ook benieuwd, maar goed of niet goed. voor Xbox worden dat wel daadwerkelijke system sellers samen met E day. verder ben ik ook sceptisch, Avowed ziet er jammergenoeg ook niet al te best uit na 30 min gameplay te hebben bekeken.Hulleman schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:18:
[...]
Eerst nog maar afwachten hoe goed Fable en Perfect Dark daadwerkelijk worden.
Volgens mij zoekt Xbox helemaal niet meer naar systeem sellers. Volgens mij willen ze vooral games die goed verkopen. Ik zie eigenlijk wel gebeuren dat ze gelijktijdig gaan releasen.
:strip_exif()/f/image/tTAHjXSayeCcWj7tcdnxw3Wy.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.kojimaproductions.jp/sxsw2025_announcementPublisher Sony Interactive Entertainment and developer Kojima Productions will host the “PlayStation Presents Death Stranding 2: On the Beach Special Panel” at SXSW 2025 on March 9 at 2:00 p.m. PT / 4:00 p.m. CT / 5:00 p.m. ET, the companies announced. At the panel, Hideo Kojima will share new information about the sequel, which is due out for PlayStation 5 in 2025.
Ik denk wel dat alles valt of staat met hoe goed die games worden. De getoonde beelden lijken mij wel de goede richting op te gaan. Maar dat zegt nog niet zoveel. Kijkende naar Forza Motorsport, Hellblade 2 en een Starfield. Dat zijn ook geen systemsellers gebleken.PonyPony schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:24:
[...]
Ik ben ook benieuwd, maar goed of niet goed. voor Xbox worden dat wel daadwerkelijke system sellers samen met E day. verder ben ik ook sceptisch, Avowed ziet er jammergenoeg ook niet al te best uit na 30 min gameplay te hebben bekeken.
Fable en Gears zijn grote en bekende namen in de gaming industrie, met name Gears of War. Dus absolute system sellers. Perfect Dark is echt wel van vervlogen tijden. Die game was fantastisch op de N64 (bijna 30 jaar terug) en toen verkracht op de 360. Dus de bekendheid van die franchise is niet groot. Overigens ben ik daar wel erg benieuwd naar. Het origineel echt helemaal kapot gespeeld op de N64 die ik dus nog wel eens speel op de Series X
Dat zou ik toch echt wel geweldig vinden. Heb op de X360 best veel Gears gespeeld. Vond het coöp ook erg leuk en de MP was een leuke afwisseling tov CoD.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:41:
[...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Dat mensen zo laaiend zijn over Naughty Dog na hun beschamende misleidende marketingcampagne rondom TLOU2 is voor mij echt verbazingwekkend.kazuka schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:50:
[...]
Ja maar Naughty Dog heeft de lat voor zichzelf ook wel erg hoog gelegd en het heeft ze erg veel tijd en geld gekost. RDR2 is de enige game die wat mij betreft op eenzelfde niveau zit maar dat was ook een game waar 1000 man aan werkte en 7-8 jaar ontwikkeltijd had.
Als we dat niveau weer willen op de PS5 loop je dus tegen het probleem aan van gigantische budgetten en development periodes van 6-7 jaar.
Er moet een sweet spot zijn om dat een beetje onder controle te kunnen houden anders is het niet sustainable meer.
Ghost Of Yotei heeft niet datzelfde niveau maar wordt ook maar door 80-100 man gemaakt in een periode van 4-5 jaar. Persoonlijk zie ik liever weer games die niet langer duren dan 25 uur. Games als Returnal en Astro Bot zijn perfect wat mij betreft.
Maar, Naughty Dog is toch een beetje de premier studio van Sony dus die krijgen denk ik behoorlijk carte blanche. Levert wel elke keer pareltjes op, we moeten er alleen zo lang op wachten.
Geen idee waar je het over hebt. TLOU2 was voor mij in ieder geval denk ik 1 van de beste spelletjes die ik ooit heb gespeeld.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:20:
[...]
Dat mensen zo laaiend zijn over Naughty Dog na hun beschamende misleidende marketingcampagne rondom TLOU2 is voor mij echt verbazingwekkend.
Verwijderd
Ging om het geniepige knip en plakwerk in de trailers waar ze veel commentaar op hebben gekregen. Met zulke producenten wil ik geen zaken meer doen. Was een schoolvoorbeeld voor false advertising.giantgiantus schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:41:
[...]
Geen idee waar je het over hebt. TLOU2 was voor mij in ieder geval denk ik 1 van de beste spelletjes die ik ooit heb gespeeld.
Ook geen Metal Gear Solid voor jou dan denk ik? MGS2 is wel het grootste voorbeeld van het manipuleren van trailers volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:43:
[...]
Ging om het geniepige knip en plakwerk in de trailers waar ze veel commentaar op hebben gekregen. Met zulke producenten wil ik geen zaken meer doen. Was een schoolvoorbeeld voor false advertising.
Nog steeds geen idee wat je zegt. Maar ik denk dat je teleurgesteld bent over een bepaalde plotwending. Is je goed recht overigens. Ik vond zelf deze plotwending erg goed. Maakte dat ik bepaalde emoties bij de game heb gevoeld die ik daarvoor alleen ervaren heb met een zeer selectief aantal films en boeken.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:43:
[...]
Ging om het geniepige knip en plakwerk in de trailers waar ze veel commentaar op hebben gekregen. Met zulke producenten wil ik geen zaken meer doen. Was een schoolvoorbeeld voor false advertising.
Ik hoop ook oprecht dat de creatieve industrie zo min mogelijk naar gamers luistert. Ik vind games volgens het boekje maar saai.
giantgiantus schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:51:
[...]
Nog steeds geen idee wat je zegt. Maar ik denk dat je teleurgesteld bent over een bepaalde plotwending. Is je goed recht overigens. Ik vond zelf deze plotwending erg goed. Maakte dat ik bepaalde emoties bij de game heb gevoeld die ik daarvoor alleen ervaren heb met een zeer selectief aantal films en boeken.
Ik hoop ook oprecht dat de creatieve industrie zo min mogelijk naar gamers luistert. Ik vind games volgens het boekje maar saai.
spoiler:
Volgens mij bedoelt hij dat in de trailers wordt gesuggereerd dat Joel op sommige stukken in de game zit, wat later niet zo blijkt te zijn. Een voorbeeld is het stuk dat Ellie wordt vastgepakt / tegengehouden. Ze draait zich om en het volgende shot zie je Joel (in de trailers). In de game was dat Jessie, Joel was toen al dood.
Ik had daar totaal geen problemen mee en was misschien zelfs wel nodig om spoilers te vermijden.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 15:37
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Verwijderd
Zodra Kojima MGS2 uitbrengt zal ik er zeker aandacht aan schenken.Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:46:
[...]
Ook geen Metal Gear Solid voor jou dan denk ik? MGS2 is wel het grootste voorbeeld van het manipuleren van trailers volgens mij.
Motorstorm op de Sony PlayStation 3, daar lag de trailer pas ver van de werkelijke gameplay.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, want de game is natuurlijk al uit 2001. Maar destijds manipuleerde Kojima / Konami de trailers (en zelfs demo's) dusdanig dat pas bij release van de game duidelijk werd dat je nagenoeg de hele game niet met Snake speelt, maar met Raiden.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:46:
[...]
Zodra Kojima MGS2 uitbrengt zal ik er zeker aandacht aan schenken.
Denk dat die game wel aan de top staat wat betreft manipuleren van trailers.
Verwijderd
Ik haal MGS2 niet aan. Dat doe jij. Natuurlijk weet ik dat die game uit is gekomen in 2001, maar wat verwacht je dan als reactie? Dat iemand gaat zeggen dat hij met terugwerkende kracht niet een spel uit 2001 zal gaan spelen? Dit is geen Back to the Future. Met zulke gekke stellingen kun je sarcasme verwachten lijkt me.Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:05:
[...]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, want de game is natuurlijk al uit 2001. Maar destijds manipuleerde Kojima / Konami de trailers (en zelfs demo's) dusdanig dat pas bij release van de game duidelijk werd dat je nagenoeg de hele game niet met Snake speelt, maar met Raiden.
Denk dat die game wel aan de top staat wat betreft manipuleren van trailers.
Nee, jij zegt dat je geen zaken wilt doen met partijen die trailers manipuleren. Daarom vraag ik me af of je dus ook nooit meer iets van MGS zal spelen (of überhaupt van Kojima of Konami) aangezien MGS2 het klassieke voorbeeld van trailer manipulatie is.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:11:
[...]
Ik haal MGS2 niet aan. Dat doe jij. Natuurlijk weet ik dat die game uit is gekomen in 2001, maar wat verwacht je dan als reactie? Dat iemand gaat zeggen dat hij met terugwerkende kracht niet een spel uit 2001 zal gaan spelen? Dit is geen Back to the Future. Met zulke gekke stellingen kun je sarcasme verwachten lijkt me.
Ja dat was inderdaad nodig om spoilers te voorkomen. Mooi om te zien dat TLOU 2 nog zoveel emoties losmaakt. Zowel positief als negatief. Geeft wel aan dat het gewoon ijzersterk schrijfwerk is geweest. Net zoals een acteur/actrice die me echt het bloed onder de nagels vandaan haalt (Joffrey GoT en Skylar Breaking Bad). Gewoon ijzersterk geacteerd als men dat soort emoties los kan maken.Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:55:
[...]
spoiler:Volgens mij bedoelt hij dat in de trailers wordt gesuggereerd dat Joel op sommige stukken in de game zit, wat later niet zo blijkt te zijn. Een voorbeeld is het stuk dat Ellie wordt vastgepakt / tegengehouden. Ze draait zich om en het volgende shot zie je Joel (in de trailers). In de game was dat Jessie, Joel was toen al dood.
Ik had daar totaal geen problemen mee en was misschien zelfs wel nodig om spoilers te vermijden.
Dat was bij die game helemaal niet erg imo. Wát een toffe game was dat zegJumpman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:51:
Motorstorm op de Sony PlayStation 3, daar lag de trailer pas ver van de werkelijke gameplay.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In feite alle PS3 trailers, met name de trailers die bij de aankondiging van de PS3 werden getoond. Oh boy.... maar Motorstorm sloeg echt alles. Die beelden zijn tot op de dag van vandaag denk ik niet mogelijk om realtime te renderen.Jumpman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:51:
Verwijderd
Als je het geen probleem vind dat game producenten je voorliegen wie ben ik dan om je uit die bubbel te halen.Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:16:
[...]
Nee, jij zegt dat je geen zaken wilt doen met partijen die trailers manipuleren. Daarom vraag ik me af of je dus ook nooit meer iets van MGS zal spelen (of überhaupt van Kojima of Konami) aangezien MGS2 het klassieke voorbeeld van trailer manipulatie is.
Je beantwoordt de vraag nog steeds niet. Maar geeft niks, een simpele zoekopdracht leert dat je Death Stranding hebt gespeeld en fan bent van de MGS serie.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:23:
[...]
Als je het geen probleem vind dat game producenten je voorliegen wie ben ik dan om je uit die bubbel te halen.
Dus zo nauw neem je je eigen stelling ook niet. Maar goed, wie ben ik om je uit je bubbel te halen.
Waarom is dit zo erg voor je?Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:23:
[...]
Als je het geen probleem vind dat game producenten je voorliegen wie ben ik dan om je uit die bubbel te halen.
Verwijderd
Blijkbaar is er een forumkliekje dat boos wordt als er commentaar wordt geleverd op gameproducenten en hun leugens. Als dat het leidende narratief is kunnen ze dit forum beter meteen sluiten.
@Verwijderd Is er wat? Mensen proberen te achterhalen waarom je bepaalde uitspraken doet die niet te plaatsen zijn. Denk leuker als je gewoon op normale manier antwoord dan de hele tijd woorden te gebruiken als kliekje, narratief en bubbel.
Als ik moet samenvatten wat ik denk dat je bedoelt met je berichten: Je bent boos over TLOU2 omdat je op basis van de trailers bepaalde plotwendingen niet had verwacht. Door die boosheid wil je TLOU2 niet of nooit meer spelen. Deze boosheid richt zich alleen op TLOU2 en niet op andere games of consoles waar marketing zijn werk doet (denk aan de PS5 of MGS). Zoiets?
Als ik moet samenvatten wat ik denk dat je bedoelt met je berichten: Je bent boos over TLOU2 omdat je op basis van de trailers bepaalde plotwendingen niet had verwacht. Door die boosheid wil je TLOU2 niet of nooit meer spelen. Deze boosheid richt zich alleen op TLOU2 en niet op andere games of consoles waar marketing zijn werk doet (denk aan de PS5 of MGS). Zoiets?
Trailers zijn promotiemateriaal. Dat is marketing. Als we alle producten/producenten links moeten laten liggen waar we in reclames worden voorgelogen dan wordt het een karige bedoening. Dan kunnen de PS5 en Series X ook wel de prullenbak in. Die werden toch echt als 4K/60fps machines gepromoot. Komen we dan even van een koude kermis thuis.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:47:
[...]
Blijkbaar is er een forumkliekje dat boos wordt als er commentaar wordt geleverd op gameproducenten en hun leugens. Als dat het leidende narratief is kunnen ze dit forum beter meteen sluiten.
Ik ben echt benieuwd naar de State of Play vanavond.
Persoonlijk hoop ik op een update en een release datum van Death Stranding 2. Als ze voor de zomer releasen zou ik super blij zijn. En omdat het gebaseerd is op de Decima engine verwacht ik visuals om van te smullen.
Wat het helemaal af zou maken is een announcement van de nieuwe game van Cory Barlog. Het is sinds 2018 geleden dat zijn laatste game uitkwam. Stilletjes aan tijd om te laten zien waaraan je werkt Cory!
Persoonlijk hoop ik op een update en een release datum van Death Stranding 2. Als ze voor de zomer releasen zou ik super blij zijn. En omdat het gebaseerd is op de Decima engine verwacht ik visuals om van te smullen.
Wat het helemaal af zou maken is een announcement van de nieuwe game van Cory Barlog. Het is sinds 2018 geleden dat zijn laatste game uitkwam. Stilletjes aan tijd om te laten zien waaraan je werkt Cory!
Er zijn eigenlijk nog maar drie games waar ik naar uitkijk: Death Stranding 2, Mafia The Old County en Grand Theft Auto VI. Intergalactic kijk ik met een schuin oog naar, maar het is niet helemaal mijn genre.
Gelukkig ligt Indiana Jones The Great Circle en Forza Horizon 5 nog in het verschiet voor de Sony PlayStation 5.
Gelukkig ligt Indiana Jones The Great Circle en Forza Horizon 5 nog in het verschiet voor de Sony PlayStation 5.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 13-02-2025 00:26 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zou het leuk vinden als de State of Play vanavond een paar van de volgende games laat zien, trailers of meer info zijn zeer welkom van;
- GTA6
- Wolverine
- Mafia The Old Country
- Marvel 1943 Rise of Hydra
- Ghost of Yōtei
- Dune Awakening
Death Stranding 2 boeit me niet zoveel. Ik heb 1 nooit gespeeld.
Ik ben benieuwd, dit is in ieder geval mijn wensenlijstje.
- GTA6
- Wolverine
- Mafia The Old Country
- Ghost of Yōtei
- Dune Awakening
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Grote kans dat er ook nog wel een trailer van de Until Dawn film tussendoor komt helaas.
Weet niet of dit oud nieuws is maar er staan nu een video gepland op het YouTube kanaal van PS m.b.t. Death Stranding 2. Datum staat op 9-3-2025 23:00CET
Je kijkt uit naar gta5, heb je een winterslaap gehouden de afgelopen 12 jaarJumpman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:08:
Er zijn eigenlijk nog maar drie games waar ik naar uitkijk: Death Stranding 2, Mafia The Old County en Grand Theft Auto V. Intergalactic kijk ik met een schuin oog naar, maar het is niet helemaal mijn genre.
Je bedoeld natuurlijk gta6 haha, ja kijk er wel naar uit, maar ook weer niet. omdat het gewoon te lang duurt allemaal(Voor dat je sowieso eens iets te zien krijgt)..
Gaat om de SXSW beurs waar Kojima staat op 9 maart.frank131331 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:54:
Weet niet of dit oud nieuws is maar er staan nu een video gepland op het YouTube kanaal van PS m.b.t. Death Stranding 2. Datum staat op 9-3-2025 23:00CET
https://www.kojimaproductions.jp/sxsw2025_announcement
Sony heeft aantal jaren geleden verkeerd gegokt. Betekent dat er niet zo veel boeiends gaat komen verwacht ik.
Dat ze meer focus wilde leggen op live service betekent niet dat er niks anders in ontwikkeling is. Er zijn echt wel genoeg singleplayer games die eraan komen maar nog niet bekend zijn. En zijn ook een aantal singleplayer games die eraan komen waar we al iets van gezien hebben.giantgiantus schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:56:
Sony heeft aantal jaren geleden verkeerd gegokt. Betekent dat er niet zo veel boeiends gaat komen verwacht ik.
Dat gezegd hebbende ben ik ook wel beetje bang dat deze weer beetje tegen gaat vallen. De laatste paar waren niet best, behalve de laatste geloof ik waar ook Yotei werd getoond.
Daarom blijf ik er ook allemaal niet speciaal voor op, ik lig dan in me nest lekker on de wol al weer.Daan0s schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:37:
[...]
Dat ze meer focus wilde leggen op live service betekent niet dat er niks anders in ontwikkeling is. Er zijn echt wel genoeg singleplayer games die eraan komen maar nog niet bekend zijn. En zijn ook een aantal singleplayer games die eraan komen waar we al iets van gezien hebben.
Dat gezegd hebbende ben ik ook wel beetje bang dat deze weer beetje tegen gaat vallen. De laatste paar waren niet best, behalve de laatste geloof ik waar ook Yotei werd getoond.
Ik zie het morgen avond wellicht pas, met het werk toch te druk om YouTube ofzo te kijken denk ik.
Op een paar na, exact mijn lijstje voor 2025. Ben benieuwd!ZesBarkiePK schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:01:
Ik zou het leuk vinden als de State of Play vanavond een paar van de volgende games laat zien, trailers of meer info zijn zeer welkom van;
- GTA6
- Wolverine
- Mafia The Old Country
- Ghost of Yōtei
- Dune Awakening
Hoop op zijn minst wel een nieuwe aankondiging betreft een 1st party titel. Bij voorkeur 2.
Zolang het geen Live Service is.
Voor de rest afwachten, en wat ik van de wolverine leaks heb gezien, ben ik eigenlijks niet onder de indruk.
Wel hoge productie waardes maar het lijkt ontzettend tam. Ze hadden echt R rated moeten gaan en van Doom kunnen lenen " Rip and Tear"
Zolang het geen Live Service is.
Voor de rest afwachten, en wat ik van de wolverine leaks heb gezien, ben ik eigenlijks niet onder de indruk.
Wel hoge productie waardes maar het lijkt ontzettend tam. Ze hadden echt R rated moeten gaan en van Doom kunnen lenen " Rip and Tear"
[ Voor 4% gewijzigd door Psyonara op 12-02-2025 20:32 ]
Last I checked was dit het Playstation topic, laten we de Xbox games dan ook maar in het Xbox topic houden
[ Voor 94% gewijzigd door BM op 13-02-2025 07:13 ]
Nou, ben benieuwd of we beginnen of eindigen met de Days Gone remaster.
In ieder geval niet beginnenRaem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:00:
Nou, ben benieuwd of we beginnen of eindigen met de Days Gone remaster.
Nog nooit een monster hunter game gespeeld, ik denk dat ik de appeal wel snap maar het is niet iets wat ik snel zou oppakken.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2025 23:03 ]
Ben ook maar efkes aangehaakt. Effe teruggespoeld en erdoorheen gespoeld tot aan paar minuten terug live. Maar tot nu toe zoals eigenlijk verwacht weer weinig boeiends. Er zal een doelgroep voor zijn, maar het is wel duidelijk ik ben het niet. Mis echt de ps4 tijd, zoveel goede games...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tot nu toe alleen Borderlands 4 wat er wel leuk uit zag.v8power67 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:21:
Ben ook maar efkes aangehaakt. Effe teruggespoeld en erdoorheen gespoeld tot aan paar minuten terug live. Maar tot nu toe zoals eigenlijk verwacht weer weinig boeiends. Er zal een doelgroep voor zijn, maar het is wel duidelijk ik ben het niet. Mis echt de ps4 tijd, zoveel goede games...
PSN : Geraedus
Darwin's Paradox is het hoogtepunt tot nu toe. En die Shinobi game zag er ook tof uit.
Dat zijn ook de interessantste twee games voor mij tot nu toe. Vind zelf Splitgate nog steeds niet heel aantrekkelijk er uit zien. De sfeer en bijbehorende aantrekkelijke stijl van Its takes two ontbreekt compleet. Hopelijk wordt het gameplay technisch wel een leuke coop game.Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:25:
Darwin's Paradox is het hoogtepunt tot nu toe. En die Shinobi game zag er ook tof uit.
Oja en die klei game
Hopelijk eindigen ze met een leuke onaangekondigde game van Sony zelf.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2025 23:29 ]
Voor mij is tot nu toe het enige wat me ietwat aanspreek Directive 8020, in de hoop dat het in dezelfde lijn licht als The Quarry. Voor de rest nog niets interessant gezien
Haha daar heb je je Days Gone @Raem
Days gone remaster
Piek sony hiero wtf...

Piek sony hiero wtf...
Saros, opvolger van Returnal dan ofzo. Ja dus
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2025 23:48 ]
Owh dit was het weer... Meh..

Jeej nieuwe Housemarque, spirituele opvolger van Returnal lijkt het. Verder niet een hele boeiende show. Wel leuk om te zien dat Konami weer behoorlijk actief is met nieuwe games na hun jaren van hibernation 
En de nieuwe Supermassive zag er wel aardig uit. The Quarry was qua kwaliteit alweer wat meer in de richting van Until Dawn dus hopelijk zetten ze die trend voort.
En de nieuwe Supermassive zag er wel aardig uit. The Quarry was qua kwaliteit alweer wat meer in de richting van Until Dawn dus hopelijk zetten ze die trend voort.
Meh valt tegen merendeels wel een paar interessante titels, maar niks echt hype.
Voor mij was het hoogtepunt de nieuwe 2D Shinobi titel met veel herkenbare elementen van de 16-bit versies! Er leken ook wat Bionic Commando Re-Armed style actie in te zitten. Deze gaat op de wishlist!
Semi-interessant vond ik de nieuwe Onimusha: Way of the Sword en Life of P Overture. Verder veel generieke FPS shooters en remakes/updates van MGS Snake Eater, Onimusha 2 en Days Gone. Beetje meh allemaal.
Ook opvallend dat 80% van alle aangekondigde titels ook op PS4 verschijnen, men legt de lat nog niet erg hoog...
Semi-interessant vond ik de nieuwe Onimusha: Way of the Sword en Life of P Overture. Verder veel generieke FPS shooters en remakes/updates van MGS Snake Eater, Onimusha 2 en Days Gone. Beetje meh allemaal.
Ook opvallend dat 80% van alle aangekondigde titels ook op PS4 verschijnen, men legt de lat nog niet erg hoog...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik heb State of Play helemaal afgekeken, maar ik miste de verrassingen. Ze lieten veel generieke games zien. Teveel Soulslike copy cats naar mijn mening. Geen Death Stranding 2 helaas, maar die krijgt een eigen show in maart dus dat was te verwachten. Nieuwe Housemarque game was voor mij de grootste verrassing. Helaas geen aankondinging van Wolverine, nieuwe Resident Evil of Silent Hill F.
Wordt tijd dat Sony eens een knaller van een show gaat neerzetten, want dit was weer de zoveelste teleurstelling. Enige positieve was de nieuwe HouseMarquee game, maar dat duurt nog wel ff.
En een State of play speciaal over Borderlands 4, dat was voor mij wel een dieptepunt.
En een State of play speciaal over Borderlands 4, dat was voor mij wel een dieptepunt.
Slappe hap als er een nieuwe housemarque aangekondigd word en tal van andere leuke games…..Timothy3000 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 07:59:
Slappe hap zeg.
Ik vind het echt jammer hoe verzuurd gamers reageren op zowat alles wat aangekondigd wordt. Ik snap sowieso niet hoe mensen negatief kunnen zijn met de enorme hoeveelheid goede games die tegenwoordig te spelen is.
Die Housemarque game was wel een hoogtepuntje ja. Returnal was erg tof. Maar voor de rest zat er imo weinig bijzonders bij. Weinig unieks iig. Met als dieptepunt die Days Gone remaster, vrij middelmatige game.giantgiantus schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:03:
[...]
Slappe hap als er een nieuwe housemarque aangekondigd word en tal van andere leuke games…..
Ik vind het echt jammer hoe verzuurd gamers reageren op zowat alles wat aangekondigd wordt. Ik snap sowieso niet hoe mensen negatief kunnen zijn met de enorme hoeveelheid goede games die tegenwoordig te spelen is.
Ik ben vrij positief over wat er te spelen is dit jaar maar vond deze.show niet heel bijzonder. Dat kan naast elkaar bestaan.
Ik ben ook iemand die snel ligt te klagen en naar mijn idee is het klagen van bovenstaande terecht.giantgiantus schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:03:
[...]
Slappe hap als er een nieuwe housemarque aangekondigd word en tal van andere leuke games…..
Vroeger werden er nog echte games aangekondigd met deze shows
- God of War
- Gran Turismo
- Weet ik veel wat nog meer.
Dan mag Housemaque best een mooie game zijn maar persoonlijk vind ik dit niks en aan bovenstaande reacties te zien is deze game maar voor een paar mensen geschikt. De games die te spelen zijn op de ps5 vind ik persoonlijk ook erg tegenvallen.
Waar Sony eens mee moet beginnen is die PS4 laten vallen. De ps5 is inmiddels alweer 4 jaar uit. Dan mag je toch geen games meer laten uitkomen op die ps4 die een 10 jaar oud is? Dit belemmert de voortgang in het ontwikkelen mijn inziens. Dan kondigen ze nog een Days Gone remake aan voor de ps5... Is een leuke game, maar had dat geld ergens anders ingestoken. Dit is wel erg makkelijk geld verdienen.
Heb verder het idee dat games die eerst XBOX exclusive waren het toch wel vrij goed doen op de Playstation.
- Sea of Thieves (staat toch wel in top10 best verkochte games elke maand)
- Hier komt Forza Horizon nog bij in de lente
- Starfield zal het waarschijnlijk ook niet slecht doen op een Playstation mits die wordt uitgebracht
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 13-02-2025 08:12 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Alle trailers (Hopelijk mis ik er geen eentje):
En de remaster van Days Gone is misschien nog wel eentje die ik ook aanschaf, wou het spel ooit nog spelen maar nooit aan begonnen. Waarom dan niet gelijk aan de remaster beginnen tegen die tijd
Ik vond het geen geweldige show, maar wel lijkt mij die Mindseye wel erg interessant. Leuk die open wereld waarin je kan rondrijden en ontdekken
En de remaster van Days Gone is misschien nog wel eentje die ik ook aanschaf, wou het spel ooit nog spelen maar nooit aan begonnen. Waarom dan niet gelijk aan de remaster beginnen tegen die tijd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties