Dan maar voorlopig niet gamen🫣 ik wacht op een aanbieding dan. Of misschien iets leuks voor mijn verjaardag over 2 week 😂
Controller stuk dan, dat zou wel heel knap vinden ?.G.Scholtens schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:38:
Dan maar voorlopig niet gamen🫣 ik wacht op een aanbieding dan. Of misschien iets leuks voor mijn verjaardag over 2 week 😂
Een controller stuk heb ik nog nooit mee gemaakt, kijk je moet er niet mee gaan gooien ofzo tegen de muur dat vinden ze niet leuk wellicht haha(En de muur ook niet wellicht
Ik ook niet, altijd zuinig op mijn spullen. Zie ook mijn andere topic, hij wil niet meer aanCarlos0_0 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Controller stuk dan, dat zou wel heel knap vinden ?.
Een controller stuk heb ik nog nooit mee gemaakt, kijk je moet er niet mee gaan gooien ofzo tegen de muur dat vinden ze niet leuk wellicht haha(En de muur ook niet wellicht.
Staan er wat op vraag en aanbod? Koop je er daar toch 1.G.Scholtens schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:21:
[...]
Ik ook niet, altijd zuinig op mijn spullen. Zie ook mijn andere topic, hij wil niet meer aan
[ Voor 5% gewijzigd door k1978 op 06-02-2025 07:54 ]
Kan ook, maar daar vragen ze ook 40 of meer. Dan wacht ik liever op een aanbieding dat ik voor die prijs een nieuwe hebk1978 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:52:
[...]
Staan er wat op vraag en aanbod? Koop je er daar toch 1.
Wat zegt google?R.G schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:15:
Zijn er nog psn plus aanbiedingen?
PS+ is nooit in de aanbieding buiten days of play en black friday om.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 15:37
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Zelden, maar ik zou het Playstation Plus topic in de gaten houden, als er al een aanbieding is, dan word het daar vaak als eerste gemeld door een mede Tweakers: [PS+] Playstation PlusR.G schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:15:
Zijn er nog psn plus aanbiedingen?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Teruglezend waren dan de rubberen dopjes van je sticks los, heb je nieuwe besteld en nu gaat hij niet meer aan? Wat heb je gedaan dan? Wellicht weet iemand nog een fix hiervoor.G.Scholtens schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:21:
[...]
Ik ook niet, altijd zuinig op mijn spullen. Zie ook mijn andere topic, hij wil niet meer aan
Nice! Ik heb de controller ook besteld. Komt als het goed is vandaag binnen. Overigens heb ik nog maar 39 uur in de game zitten.PonyPony schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:36:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
It was only right. Na zoveel uurtjes😅

Nice! Hij is erg tof in person😁bRuud83 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:54:
[...]
Nice! Ik heb de controller ook besteld. Komt als het goed is vandaag binnen. Overigens heb ik nog maar 39 uur in de game zitten.
Haha heb je de game nog niet lang geleden gekocht?
Nee ik had een zwarte en witte controller. De zwarte gebruikte ik voornamelijk, maar van de zwarte moest ik de sticks vervangen. Hierbij is mainbord kapot gegaan. De batterij heb ik maar bewaard.WaterFire schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:09:
[...]
Teruglezend waren dan de rubberen dopjes van je sticks los, heb je nieuwe besteld en nu gaat hij niet meer aan? Wat heb je gedaan dan? Wellicht weet iemand nog een fix hiervoor.
De witte ligt al maanden stil in de kast, werkend weggelegd. Maar die wil totaal niet meer aan / opladen. Gebeurd totaal niks. Dus om te testen had ik de batterij uit de zwarte erin gedaan, maar gaat nog niet aan
Lelijk dat twee controllers ook kapot gaanG.Scholtens schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:06:
[...]
Nee ik had een zwarte en witte controller. De zwarte gebruikte ik voornamelijk, maar van de zwarte moest ik de sticks vervangen. Hierbij is mainbord kapot gegaan. De batterij heb ik maar bewaard.
De witte ligt al maanden stil in de kast, werkend weggelegd. Maar die wil totaal niet meer aan / opladen. Gebeurd totaal niks. Dus om te testen had ik de batterij uit de zwarte erin gedaan, maar gaat nog niet aan

Mijn launch controller werkt nog steeds perfect (ff afkloppen).
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja ik baal er ook van, die zwarte oke dom eigen schuld. Maar die witte snap ik niks van, misschien de kinderen. Maarja die geven dat toch niet toeHulleman schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:18:
[...]
Lelijk dat twee controllers ook kapot gaan![]()
Mijn launch controller werkt nog steeds perfect (ff afkloppen).

Gelukkig nog een switch in huis
De game heb ik al bijna een jaar, maar ik speel af en toe drie missies achter elkaar om vervolgens weer wat anders te doen.PonyPony schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:05:
[...]
Nice! Hij is erg tof in person😁
Haha heb je de game nog niet lang geleden gekocht?
De details vind ik leuk gedaan. Bij iedere knop staat wat het doet in de game. Ik benieuwd of ik ook strategems kan gebruiken, als ik Baldur's Gate 3 met deze controller speel.

Ook leuk toch, gewoon lekker casual spelen.bRuud83 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:20:
[...]
De game heb ik al bijna een jaar, maar ik speel af en toe drie missies achter elkaar om vervolgens weer wat anders te doen.
De details vind ik leuk gedaan. Bij iedere knop staat wat het doet in de game. Ik benieuwd of ik ook strategems kan gebruiken, als ik Baldur's Gate 3 met deze controller speel.
Goed idee een Goblin even lekker een 500kg laten koppen in bg3 🤣🤣
Star Wars Outlaws heeft nu de laatste PSSR SDK en ziet er een stuk beter uit op de Pro. Minder shimmering issues.
En, Monster Hunter Wilds krijgt ook een 40fps mode, goed om te zien dat steeds meer 3rd party games dit nu ook gaan ondersteunen.
En, Monster Hunter Wilds krijgt ook een 40fps mode, goed om te zien dat steeds meer 3rd party games dit nu ook gaan ondersteunen.

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb de Dualsens Edge controller.
M'n rechter stick heeft sinds een tijd enorm last van stickdrift. Ik heb de linker en rechter toen omgewisseld, omdat m'n aim belangrijker is dan lopen (Warzone). Ik wil al heel lang een nieuwe stickmodule kopen, maar heb gemerkt dat het onmogelijk is om deze ergens te kopen.
Zijn er berichten/geruchten dat deze ooit nog leverbaar worden? Want volgens mij zijn ze al maanden uitverkocht.
M'n rechter stick heeft sinds een tijd enorm last van stickdrift. Ik heb de linker en rechter toen omgewisseld, omdat m'n aim belangrijker is dan lopen (Warzone). Ik wil al heel lang een nieuwe stickmodule kopen, maar heb gemerkt dat het onmogelijk is om deze ergens te kopen.
Zijn er berichten/geruchten dat deze ooit nog leverbaar worden? Want volgens mij zijn ze al maanden uitverkocht.
PSN: Mondaatje
Stel een alert in op Tweakers, ik heb ze eind November kunnen bemachtigen via MediaMarkt toen ze daar ineens weer op voorraad waren. Maar klopt dat ze erg moeilijk te vinden zijn inderdaad.Monda schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:29:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb de Dualsens Edge controller.
Bizar eigenlijk dat controllers tegenwoordig zulke slechte kwaliteit hebben. Ik heb al 30 jaar consoles en deze generatie is het telkens raak met stick drift.
Is een verdien model.giantgiantus schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:22:
Bizar eigenlijk dat controllers tegenwoordig zulke slechte kwaliteit hebben. Ik heb al 30 jaar consoles en deze generatie is het telkens raak met stick drift.
Metal Gear Solid Delta release date:

Inclusief Snake versus Monkey mini-game voor de PS5 versie:

dat is nog schandalig lang zeg. ik had het eerder ergens in april verwacht.kazuka schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
kazuka schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waarom vind je dat een schande? Mij maakt de releasedatum niets uit. Als het maar een goede game wordt.Farabi schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:36:
[...]
dat is nog schandalig lang zeg. ik had het eerder ergens in april verwacht.
Thnx! Goed idee. Ik heb echt het idee dat ze nooit meer komen. Wacht al zo lang. Zie wel op Amazon, maar die kosten 50 euro. Bedoel je dan een alert bij bij 45 euro zetten?SD5k schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:17:
[...]
Stel een alert in op Tweakers, ik heb ze eind November kunnen bemachtigen via MediaMarkt toen ze daar ineens weer op voorraad waren. Maar klopt dat ze erg moeilijk te vinden zijn inderdaad.
Hoe oud is je DualSense Edge?Monda schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:36:
[...]
Thnx! Goed idee. Ik heb echt het idee dat ze nooit meer komen. Wacht al zo lang. Zie wel op Amazon, maar die kosten 50 euro. Bedoel je dan een alert bij bij 45 euro zetten?
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Dat weet ik niet zo goed. Ik heb 'm namelijk 2e had's gekocht (160). Die gast zei dat ie 'm amper gebruikt had. Moet zeggen dat ie er nog wel heel schoon en nieuw uitzag. Denk nu zelf een jaartje...
NVM..
[ Voor 99% gewijzigd door NotSoSteady op 06-02-2025 18:17 ]
Ah thnx! Zelf geen ervaring met Ebay. Maar zie verzendkosten van 15-50 euro... Dat is met bovenop de vraagprijs van 30/40 euro wel wat gortig.NotSoSteady schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:13:
[...]
Staan genoeg nieuwe op eBay.
https://www.ebay.nl/sch/i...rksid=p4432023.m570.l1313
Zie wel een aantal aangeboden vanuit Japan die geen verzendkosten rekenen...
Is zoiets betrouwbaar?
[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 06-02-2025 20:56 ]
Je hoeft niet alles letterlijk te nemen. Dit is het enige spel waar ik naar uit kijk dit jaar. Vandaar.giantgiantus schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:06:
[...]
Waarom vind je dat een schande? Mij maakt de releasedatum niets uit. Als het maar een goede game wordt.
Nieuw kosten ze standaard minstens €75. Dus voor €40 komen ze nooit in de aanbieding.G.Scholtens schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:02:
[...]
Kan ook, maar daar vragen ze ook 40 of meer. Dan wacht ik liever op een aanbieding dat ik voor die prijs een nieuwe heb
Bij direct.playstation.com krijg je momenteel 20% korting bij aankoop van €100 uit een selectie producten, controllers inclusief.
Met PlayStation Plus nog eens 5% korting, dan heb je bijvoorbeeld 2 zwarte controllers voor €114.
Verwijderd
Farabi schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:20:
[...]
Je hoeft niet alles letterlijk te nemen. Dit is het enige spel waar ik naar uit kijk dit jaar. Vandaar.
offtopic:
Je hoeft ook niet in superlatieven te schrijven. Dat voorkomt weer verwarring.
Je hoeft ook niet in superlatieven te schrijven. Dat voorkomt weer verwarring.
The future is brightkazuka schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:02:
Star Wars Outlaws heeft nu de laatste PSSR SDK en ziet er een stuk beter uit op de Pro. Minder shimmering issues.
[Afbeelding]
Beetje overdreven zoals altijdFarabi schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:36:
[...]
dat is nog schandalig lang zeg. ik had het eerder ergens in april verwacht.

Zijn ze niet te vervangen voor hall-effect sticks? De reguliere dualsense kun je daarmee laten repareren. Aantal dagen geleden plugde iemand nog zijn hobby-bedrijfje die dat deed. Had geloof ik ook een advertentie daarvoor staan op V&A....Monda schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:17:
[...]
Ah thnx! Zelf geen ervaring met Ebay. Maar zie verzendkosten van 15-50 euro... Dat is met bovenop de vraagprijs van 30/40 euro wel wat gortig.
Zie wel een aantal aangeboden vanuit Japan die geen verzendkosten rekenen...
Is zoiets betrouwbaar?
Heb toen ik een extra controller kocht gekeken naar de DS-edge, maar het feit dat er conventionele sticks in zaten en 2 vervangende sticks net zo duur zijn als repareren maakte het voor mij een no-go.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Hier heb ik zin in!
Twitch.tv/coelijoeli
De losse stick-units zijn per stuk € 25,- en regelmatig (maar kort) verkrijgbaar bij PS Direct.koboy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:38:
[...]
Zijn ze niet te vervangen voor hall-effect sticks? De reguliere dualsense kun je daarmee laten repareren. Aantal dagen geleden plugde iemand nog zijn hobby-bedrijfje die dat deed. Had geloof ik ook een advertentie daarvoor staan op V&A....
Heb toen ik een extra controller kocht gekeken naar de DS-edge, maar het feit dat er conventionele sticks in zaten en 2 vervangende sticks net zo duur zijn als repareren maakte het voor mij een no-go.
De kracht van de Edge zit niet in de sticks zelf idd maar wel in het simpel vervangen van de stickunit, zonder opsturen, wachten, verzendkosten e.d.
https://www.consolerepara...nse-controller-reparatie/
Daar naast is het remappen van de buttons en aanwezige backpaddles wel grote voordelen, daar kan je ook de R3 en L3 knoppen aanpassen en minder slijtage veroorzaken op de sticks. Vergeet de korte triggers van R2 en L2 niet, handig voor shooters.

Tevens heeft Hall-effect sticks ook nadelen......daar hoor ik hier niemand over.......
Ieder zijn keuze
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Mini PS5 Pro ervaring/review.
Inmiddels een week (of twee) nu in het bezit van een PS5 Pro en ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. Ik heb geluk gehad en voor retail een disc drive kunnen scoren en het gedoe met disc drives was de voornaamste reden waarom de aanschaf van een Pro steeds werd uitgesteld.
Belangrijk om te vermelden dat ik een 65" 120hz TV heb (LG C1 Oled) .Tot nu toe heb ik alleen Black Myth Wukong kunnen spelen/testen en wat een wereld van verschil is het. Ik begrijp niet waarom, maar de performance bump is aanzienlijk groter dan ik persoonlijk had verwacht. Voordat de Pro binnen was, heb ik kleine 5 uur Wukong op de Base PS5 gespeeld in Balanced mode. Alles voelde vreselijk traag/laggy en mijn god wat ziet FSR er vreselijk uit (wat een pixelated rommel als je beweegt, wat je vaak doet in dit spel). Toen ik voor het eerst Wukong op de Pro ging spelen, viel mij meteen op dat:
Al met al ben ik heel tevreden met de upgrade naar de PS5 Pro en de Pro voelt voor mij als hoe de Base PS5 bij release had moeten zijn (helaas). Ik vind het moeilijk om de upgrade aan te raden, omdat het voor sommigen een (te) dure upgrade is. Echter, val je in de categorie mensen die een 120hz tv/scherm heeft en zich altijd stoorde aan de performance van de base PS5 (en geld doet er niet veel toe), dan kan ik de upgrade zeker aanraden.
Inmiddels een week (of twee) nu in het bezit van een PS5 Pro en ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. Ik heb geluk gehad en voor retail een disc drive kunnen scoren en het gedoe met disc drives was de voornaamste reden waarom de aanschaf van een Pro steeds werd uitgesteld.
Belangrijk om te vermelden dat ik een 65" 120hz TV heb (LG C1 Oled) .Tot nu toe heb ik alleen Black Myth Wukong kunnen spelen/testen en wat een wereld van verschil is het. Ik begrijp niet waarom, maar de performance bump is aanzienlijk groter dan ik persoonlijk had verwacht. Voordat de Pro binnen was, heb ik kleine 5 uur Wukong op de Base PS5 gespeeld in Balanced mode. Alles voelde vreselijk traag/laggy en mijn god wat ziet FSR er vreselijk uit (wat een pixelated rommel als je beweegt, wat je vaak doet in dit spel). Toen ik voor het eerst Wukong op de Pro ging spelen, viel mij meteen op dat:
- PSSR op balanced mode maakt een enorm verschil maakt in kwaliteit. Alles ziet er zoveel scherper uit en geen pixelated rommel meer bij beweging.
- Balanced mode voelt veel smoother dan op de Base PS5 het geval was. Ik heb meerdere malen moeten dubbelchecken of ik toch niet performance mode had geslecteerd.
- Geen merkbare vermindering in de 'extreem' lange laadtijden.
Al met al ben ik heel tevreden met de upgrade naar de PS5 Pro en de Pro voelt voor mij als hoe de Base PS5 bij release had moeten zijn (helaas). Ik vind het moeilijk om de upgrade aan te raden, omdat het voor sommigen een (te) dure upgrade is. Echter, val je in de categorie mensen die een 120hz tv/scherm heeft en zich altijd stoorde aan de performance van de base PS5 (en geld doet er niet veel toe), dan kan ik de upgrade zeker aanraden.
De Edge heeft zeker ook voordelen, maar die wogen bij mij niet op tegen de prijs, zeker gezien twee nieuwe sticks met zo duur is als een hall-effect reparatie.Buddha_ schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:44:
[...]
De losse stick-units zijn per stuk € 25,- en regelmatig (maar kort) verkrijgbaar bij PS Direct.
De kracht van de Edge zit niet in de sticks zelf idd maar wel in het simpel vervangen van de stickunit, zonder opsturen, wachten, verzendkosten e.d.
https://www.consolerepara...nse-controller-reparatie/
Daar naast is het remappen van de buttons en aanwezige backpaddles wel grote voordelen, daar kan je ook de R3 en L3 knoppen aanpassen en minder slijtage veroorzaken op de sticks. Vergeet de korte triggers van R2 en L2 niet, handig voor shooters.![]()
Tevens heeft Hall-effect sticks ook nadelen......daar hoor ik hier niemand over.......
Ieder zijn keuze
Je hebt het over nadelen aan hall-effect sticks. Wat zijn die dan?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 15:37
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er, fijn weekend allemaal.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
En zojuist aangeschaft, dus de Nathan Drake Collection komt er ook aan.CLB schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:24:
Wist stiekem ook niet dat 'ie bestond, dus staat vanaf nu op 'in-de-gaten-houden-op-marktplaats'-lijstje, bedankt heh.
Helaas wel met die lelijke 'Playstation Hits-hoes, verschrikkelijk ziet die eruit zeg.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hey, ik kan al uren niet meer inloggen op mijn PSN .. zie hier net ook al een melding staan van @Greatsword .
Dit is nu wat ik altijd aangeef met games die telkens online verbinding nodig hebben, zelfs al zit je in een singleplayer map te spelen ..
Iemand enig idee wanneer dit opgelost zou zijn ?
Dit is nu wat ik altijd aangeef met games die telkens online verbinding nodig hebben, zelfs al zit je in een singleplayer map te spelen ..
rιsιng froϻ oμr fαctoriϵs ... Ψϵ ϻμsτ αll ηoω pαrtαke ιn the Τϵchπology οϝ Ρϵαcϵ ... ϻαrchιng forωαrd ιηto oμr fμtμre
Bij ons klapte het er vannacht om 0:30 uit tijdens Elden Ring. Nog steeds niet terug zie ik.
Was dat niet gewoon je partner die het zat was en de wifi uitzetten? 😉😂larrylaffer schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 07:32:
Bij ons klapte het er vannacht om 0:30 uit tijdens Elden Ring. Nog steeds niet terug zie ik.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Oei wat ik zo lees, is de storing toch al een aantal uurtjes, ik hoop wel dat ik vanmiddag gta3 eens verder kan spelen.
Ik ben juist bij de laatste missie haha, ik ben eens het spel voor de verandering zonder cheats aan het spelen(nog nooit gedaan haha).
Alleen die ambulance missies nog, pff dat is zowat niet te doen haha.
Ik ben juist bij de laatste missie haha, ik ben eens het spel voor de verandering zonder cheats aan het spelen(nog nooit gedaan haha).
Contacteer Sony?MPIU8686 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 03:48:
Hey, ik kan al uren niet meer inloggen op mijn PSN .. zie hier net ook al een melding staan van @Greatsword .
PSN : Geraedus
Jeetje sterkte met die ambulance missie, een ding dat ik altijd deed met oude GTA’s is doe die missies zo snel mogelijk voordat je gangs tegen je hebt. Vooral in deel 3. Heb je nu lekker weinig aan natuurlijk. Maar sterkte daarmee, als PSN het weer doet natuurlijk ^^Carlos0_0 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:11:
Oei wat ik zo lees, is de storing toch al een aantal uurtjes, ik hoop wel dat ik vanmiddag gta3 eens verder kan spelen.
Ik heb het geprobeerd toen, maar ik kwam niet tot het level wat je moest halen.Zorroberner schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:46:
[...]
Jeetje sterkte met die ambulance missie, een ding dat ik altijd deed met oude GTA’s is doe die missies zo snel mogelijk voordat je gangs tegen je hebt. Vooral in deel 3. Heb je nu lekker weinig aan natuurlijk. Maar sterkte daarmee, als PSN het weer doet natuurlijk ^^
Maar goed ik hoef niet alles 100%6 te halen, wel leuk om het eens te spelen zonder cheats
Ah dat scheelt, ja als je voor de platinum/100% gaat dan heb je in die fase een enorme uitdaging.Carlos0_0 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:27:
[...]
Ik heb het geprobeerd toen, maar ik kwam niet tot het level wat je moest halen.
Maar goed ik hoef niet alles 100%6 te halen, wel leuk om het eens te spelen zonder cheats.
Zelf zit ik ook een R* game te spelen rdr remastered. Weer helemaal erin gezogen
..
Heb gewoon 2 films gekeken .. hopelijk vanavond opgelost. Anders zijn het weer films ..
rιsιng froϻ oμr fαctoriϵs ... Ψϵ ϻμsτ αll ηoω pαrtαke ιn the Τϵchπology οϝ Ρϵαcϵ ... ϻαrchιng forωαrd ιηto oμr fμtμre
Ben nu bezig met sniper elite resistance. Erg vermakelijk en ziet er prachtig uit op de Pro.
Speel vooral invasion..
Speel vooral invasion..
Dacht ga weer eens een keetje gt7 aanzetten... Servers offline wtf.. al een flinke tijd zie ik. Lekker bezig sony..
En lekker bezig Polyphony Digital met je online only game... Wil gewoon singleplayer races doen...
En lekker bezig Polyphony Digital met je online only game... Wil gewoon singleplayer races doen...
[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 08-02-2025 13:11 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Geen update vanuit Sony vind ik toch een beetje apart. Duurt al een uurtje of 13.
Kan niet eens singleplayer games spelen
Apart? Is gewoon schandalig!Jack_Mojo schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:21:
Geen update vanuit Sony vind ik toch een beetje apart. Duurt al een uurtje of 13.
Ben benieuwd of ze op zijn minst nog met een compensatie komen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Schandalig is misschien een beter woord ja.Greatsword schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:26:
[...]
Apart? Is gewoon schandalig!
Voordat ze met een compensatie komen moeten ze eerst weer online zijn, ben bang dat het zo zonder communicatie nog wel een tijdje kan duren.
Hoezo zonder communicatie? Is allang over getweet door Sony en je kunt de status volgen via https://status.playstation.com/Jack_Mojo schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:29:
[...]
Schandalig is misschien een beter woord ja.
Voordat ze met een compensatie komen moeten ze eerst weer online zijn, ben bang dat het zo zonder communicatie nog wel een tijdje kan duren.
En meteen over compensatie beginnen omdat je even niet kan gamen. Kom op zeg.

Ligt aan type game ook zo te zien.Greatsword schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 01:38:
PSN ligt er uit en kan digitaal aangeschafte games (offline) niet eens spelen![]()
Beetje idioot dat deze oplossing dan niet standaard aan staat.
[Afbeelding]
Heb gisteravond en nacht Tlo2r gespeeld. Nu ook geen issue.
Voor een paar uurtjes offline? Gaat het verder goed met je? Storingen horen bij het leven en gamen is nou niet een eerste levensbehoefte ofzo.Greatsword schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:26:
[...]
Apart? Is gewoon schandalig!
Voor sommige mensen is het schijnbaar wel een eerste levensbehoefte..giantgiantus schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:52:
[...]
Voor een paar uurtjes offline? Gaat het verder goed met je? Storingen horen bij het leven en gamen is nou niet een eerste levensbehoefte ofzo.
Maar serieus, storingen kunnen nou eenmaal voorkomen en sommige zijn lastig te verhelpen, misschien hebben ze wel een brand in de serverruimte of iets, weten wij veel ...
Rustig afwachten, Sony kennende zal het snel verholpen zijn, zolang ze offline zijn kunnen mensen geen geld uitgeven
PSN: Europhea
Een tweetje met een mogelijke oorzaak en aanvullende updates zou wel fijn zijn. Beetje medeleven ipv een linkje.Raem schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:47:
[...]
Hoezo zonder communicatie? Is allang over getweet door Sony en je kunt de status volgen via https://status.playstation.com/
Maar goed, mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Alleen als je reddit opent lijkt het wel of de wereld vergaat. Dat vind ik dan wel weer komisch.
Ik ben maar aan de campaign van MW1 remastered begonnen.
Waarom niet? Wij betalen, zij leveren niet. Zeker als het langer duurt dan is dat toch gewoon redelijk?Raem schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:47:
[...]
Hoezo zonder communicatie? Is allang over getweet door Sony en je kunt de status volgen via https://status.playstation.com/
Het is geen liefdadigheidsinstelling ofzo.
Ik met The Last of Us 1Ronzz schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:05:
Ik ben maar aan de campaign van MW1 remastered begonnen.
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Echt een schande dit. Kan offline play niet eens aanzetten😡
En wil je dan 150/365 = 41 cent compensatie? En dat geldt dan als je duurste abo hebt en het 24 uur offline is.FrankoNL schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:05:
[...]
Waarom niet? Wij betalen, zij leveren niet. Zeker als het langer duurt dan is dat toch gewoon redelijk?
Het is geen liefdadigheidsinstelling ofzo.
Had hier onder drie lagen stof nog een schijfje met Cyberpunk liggen. Die draait hier nu
Stelletje verslaafden hier 😉
[ Voor 8% gewijzigd door k1978 op 08-02-2025 14:53 ]
Ik kan hier wel single player spelen. Ik heb disk versie PS, maar al mijn games digitaal.Jack_Mojo schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:21:
Schandalig dat je dus een enorme hoeveelheid offline singelplayer games anno 2025 niet kunt spelen zonder internetverbinding/PSN
Lang leve de fysieke offline games.
[ Voor 12% gewijzigd door Amaze86 op 08-02-2025 15:20 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik viel ook achterover toen ik zag wat ik maar kan doen in Offline Mode. Enkel wat offline races met een preset aanbod van auto's.v8power67 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:10:
Ik snap niet waarom licenses, circuit experiences, missions, enz.. enz... allemaal online nodig hebben. Makes no sense.
Mede door dit soort storingen hoop ik dat we mbt games nooit digital only gaan.
De Portal werkt ook niet door de storing. Vreemd, want de verbinding is thuis gewoon via een lokaal netwerk.
Dat is inmiddels achterhaald. Op de meeste discs staan niet eens de volledige games. Of een inferieure early build, daarnaast moet je voor veel games internet verbinding hebben.Timothy3000 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:40:
Mede door dit soort storingen hoop ik dat we mbt games nooit digital only gaan.
Ik speel nu iig zonder problemen de nieuwe Kingdom Come op disc. Of is de storing weer voorbij?PonyPony schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:57:
[...]
Dat is inmiddels achterhaald. Op de meeste discs staan niet eens de volledige games. Of een inferieure early build, daarnaast moet je voor veel games internet verbinding hebben.
Volgens mij niet . Ik dacht daar ook vanmiddag mee verder te gaan, maar deze keer is de storing zo erg dat je zelfs niet bij offline play kan.Timothy3000 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:59:
[...]
Ik speel nu iig zonder problemen de nieuwe Kingdom Come op disc. Of is de storing weer voorbij?
Ah dat is wel heel lame. Ik heb die DLC bonus niet gedownload, jij wel? Misschien is dat een kink in de kabel.PonyPony schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:05:
[...]
Volgens mij niet . Ik dacht daar ook vanmiddag mee verder te gaan, maar deze keer is de storing zo erg dat je zelfs niet bij offline play kan.
Speel je digitaal? Dan kan die misschien je licentie check niet doen nu. Met disc wel.PonyPony schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:05:
[...]
Volgens mij niet . Ik dacht daar ook vanmiddag mee verder te gaan, maar deze keer is de storing zo erg dat je zelfs niet bij offline play kan.
Ik ook nog niet. Het probleem is dat normaal bij een outage meestal alleen psn down is, en kan je via settings naar account en dan other om offline play aan te zetten. Maar nu is zelfs de account sectie down en zegt hij bij selecteren ervan dat het under maintenance is.... waardeloos man🥵.Timothy3000 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:09:
[...]
Ah dat is wel heel lame. Ik heb die DLC bonus niet gedownload, jij wel? Misschien is dat een kink in de kabel.
Veel plezier met Kingdom come! Echt een topgame.
Heb m’n LAN kabel eruit getrokken en kan nu bv wel Baldurs Gate spelen, kon daarvoor niet.
Ter info.
Ter info.
Dan heb ik vanmiddag geluk gehad blijkbaar, want ik heb de weekly challenges gewoon kunnen voltooien. Die 5 races. Vind het jammer dat psn offline is, maar geen halszaak. Alleen jammer dat Sony niet met een update komt na zoveel uur storing. Zeker met de betaalde services mag je toch een bepaalde vorm van informatie voorziening verwachten lijkt mij.v8power67 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:10:
Dacht ga weer eens een keetje gt7 aanzetten... Servers offline wtf.. al een flinke tijd zie ik. Lekker bezig sony..
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik zit al de hele middag gta3 gta definitive edition te spelen op de ps5, werkt prima offline gamen
.
De handshake voordat de portal verbinding maakt gaat eerst naar Sony en vervolgens weer naar je lokale playstation.bRuud83 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:50:
De Portal werkt ook niet door de storing. Vreemd, want de verbinding is thuis gewoon via een lokaal netwerk.
Volgens mij doet hij het weer. Heb een groene stip bij mn nickname en net Kingdom come opgestart.
Een Online storing zou GEEN impact moeten hebben op mijn Offline game gebruik.giantgiantus schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:52:
[...]
Storingen horen bij het leven en gamen is nou niet een eerste levensbehoefte ofzo.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Mee eens, maar ik kan ook gewoon offline spelen.Greatsword schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:37:
[...]
Een Online storing zou GEEN impact moeten hebben op mijn Offline game gebruik.
Wel nostalgisch dit, doet denken aan 2011. Wie was er toen ook al bij? 
Al zal dit vast niet zo erg zijn als toen
GT7 geeft nog verschillende foutmeldingen. Toch wel een serieus probleem dus.PonyPony schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:00:
Volgens mij doet hij het weer. Heb een groene stip bij mn nickname en net Kingdom come opgestart.
Wie weet weer gratis gamesFrankoNL schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:41:
Wel nostalgisch dit, doet denken aan 2011. Wie was er toen ook al bij?
Inderdaad. Online doet het nog steeds niet, ik kon eindelijk een offline game starten.Twixie schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:46:
[...]
GT7 geeft nog verschillende foutmeldingen. Toch wel een serieus probleem dus.
Kingdom Come Deliverance 2 (op disc) kan ik nog steeds niet starten aangezien de preorder DLC licentie niet geverifieerd kan worden..
Lang leve de moderne technologie 🤣
Kan wel inmiddels bij de store & zie vrienden online, dus er lijkt al meer mogelijk dan vanmiddag! 😉😝
Gelukkig heb ik nog meer consoles & een dikke backlog aan Lego in bezit 😎
Lang leve de moderne technologie 🤣
Kan wel inmiddels bij de store & zie vrienden online, dus er lijkt al meer mogelijk dan vanmiddag! 😉😝
Gelukkig heb ik nog meer consoles & een dikke backlog aan Lego in bezit 😎
Ziet er inderdaad naar uit dat het is opgelost. PS app functioneerd weer en zie dat meerdere vrienden COD6 online aan het spelen zijn.coob schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:09:
Mijn zoon speelt nu toch alweer een half uurtje battlefront 2 online.
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties