Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Yonix schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:29:
Gisteravond begonnen aan ‘Dredge’, wat een heerlijk ontspannen spel is dat zeg! :) Heerlijk zen, I love it. (y)

[Afbeelding]
Jep, heel tof spelletje. De eerste DLC is ook een aanrader. En zen is het zeker… overdag :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Yonix schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:29:
Gisteravond begonnen aan ‘Dredge’, wat een heerlijk ontspannen spel is dat zeg! :) Heerlijk zen, I love it. (y)

[Afbeelding]
Erg leuke game. Meestal heb ik niet veel met indiegames, maar heb me enorm mee vermaakt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Jezus wat een begin in The Last Of Us Part 2, ben er gewoon naar van..

spoiler:
Hoe ze Joel afmaken wtf

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

En daarom speel ik dat soort games niet; ik hou niet van geweld :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:06
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:49:
More to come. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 07:44
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:49:

spoiler:
Hoe ze Joel afmaken wtf
Ja dat moment had ik ook. Ik kan best veel hebben, maar ik vond dit ook zo shocking. Ik dacht echt bij mezelf: "was dit echt nodig?". Verder wel een heel goed spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
oh g... :X
bRuud83 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:04:
[...]

Ja dat moment had ik ook. Ik kan best veel hebben, maar ik vond dit ook zo shocking. Ik dacht echt bij mezelf: "was dit echt nodig?". Verder wel een heel goed spel.
Ja voor het was zeker nodig, ondanks het heftig was is het wel goed voor hoe je het verhaal begint. Hierdoor ga je er zelf met woede en andere gevoelens in, ben hier zeker wel voorstander van!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:48
Mensen die een zwarte ps portal willen, het is nu te pre orderen.

https://direct.playstatio...ote-player-midnight-black

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Release pas 20 feb 2025, zal voldoende voorraad zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Amaze86 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:22:
[...]

Release pas 20 feb 2025, zal voldoende voorraad zijn.
Tot dat de scalpers weer alles opgekocht hebben. Troosteloze mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Geraedus schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:40:
[...]

Tot dat de scalpers weer alles opgekocht hebben. Troosteloze mensen.
Tsja op tijd pre-orderen als je hem echt wil. Denk ik.

Zelf heb ik alles origineel. Zwart hoeft voor mij niet per see. (behalve zwarte pro-plates) Enige waar ik beetje spijt van heb is dat ik de 30th versie van de Edge niet heb geprobeerd te kopen. Die vind ik erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:51
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Hoi. Als xbox eigenaar blijft het kriebelen. Teveel games van sony die me trekken, alsmede demon's souls (heb alles van from software uitgespeeld, meerdere malen). Bloodborne wel kapot gespeeld op mn ps4.

Ik wil geen pro, mijn tv is daarvoor niet bij (8j oude OLED zonder VRR). En denk dat een digital ps5 zonde is vanwege de ontbrekende disc drive (geen optie tot koopjes of 2e hands games). Iemand tips hoe je goedkoop een ps5 regular aanschaft? Is het bijv. nuttig om dit via telefoon of internet abonnementen te doen?

Ik koop niet vaak tech dus excuses als dit een domme vraag is. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
TheProf82 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:41:
Hoi. Als xbox eigenaar blijft het kriebelen. Teveel games van sony die me trekken, alsmede demon's souls (heb alles van from software uitgespeeld, meerdere malen). Bloodborne wel kapot gespeeld op mn ps4.

Ik wil geen pro, mijn tv is daarvoor niet bij (8j oude OLED zonder VRR). En denk dat een digital ps5 zonde is vanwege de ontbrekende disc drive (geen optie tot koopjes of 2e hands games). Iemand tips hoe je goedkoop een ps5 regular aanschaft? Is het bijv. nuttig om dit via telefoon of internet abonnementen te doen?

Ik zou op de V&A sites gaan kijken.
Afhankelijk van wat je wilt, controllers, games, SSDs, accessories, kun je al iets vinden tussen de 300 en 600 euro.
Heb zelf nog geen 600 euro betaald voor een PS5 met 2 controllers, 9 games (waarvan ik er 7 sowieso al wilde hebben), Portal en 3rd party charge station. Vond ik zelf een prima deal.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
TheProf82 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:41:

Laat ik net mijn OG PS5 met Darkplate's van dBrand en Controller voor 300 euro hebben weg gedaan anders had ik je die wel verkocht. 🤭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Geraedus schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:57:
[...]

Laat ik net mijn OG PS5 met Darkplate's van dBrand en Controller voor 300 euro hebben weg gedaan anders had ik je die wel verkocht. 🤭
Ja hallo!!!! Prima hoor, ik zoek nog even rustig door. Denk toch dat ik voor nieuw ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:48
Heeft iemand misschien wat advies? In mijn jeugd was ik verzot op gamen. Van de eerste Nintendo tot playstation 2, Xbox op consoles. Dan een tijd shooters pc gaming. Altijd redelijk brede interesses in gaming gehad maar heb voor mezelf een paar criteria. Mijn zoon is ook een gamer, fortnite, roblox, games waar ik vaak het nut niet van zie! Nu zijn we onlangs samen naar een game beurs geweest en begon het toch weer te kriebelen! We hebben een ps5 en heb een ps portal gekocht omdat ik al sowieso geen zin heb om echt voor de tv te zitten, kweet niet precies hoe het te verwoorden maar de portal voelt minder intens (op de bank, iets compacter, dichterbij)

Nu hebben we de portal 2 maanden en heb één keer last of us gespeeld en 2 min een vorm van need for speed (iets met vrij rijden).... kortom niks! Maar ik wil wel graag weer wat gamen, ipv een stom programma op tv zien. Maar zonder ouwe lul te zijn, heb ik toch wel wat moeite met een game te vinden!

Wat ik leuk vind/vond

Sneaky games: hitman, assasin creed, thieves, Lara croft <3
Race games: need for speed, rally games
Strategic: civilization, red alert, sim city

Kom ook via gaming sites niet iets tegen waarvan ik zeg wow dat lijkt me leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
Zorg schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 01:20:
Heeft iemand misschien wat advies? In mijn jeugd was ik verzot op gamen. Van de eerste Nintendo tot playstation 2, Xbox op consoles. Dan een tijd shooters pc gaming. Altijd redelijk brede interesses in gaming gehad maar heb voor mezelf een paar criteria. Mijn zoon is ook een gamer, fortnite, roblox, games waar ik vaak het nut niet van zie! Nu zijn we onlangs samen naar een game beurs geweest en begon het toch weer te kriebelen! We hebben een ps5 en heb een ps portal gekocht omdat ik al sowieso geen zin heb om echt voor de tv te zitten, kweet niet precies hoe het te verwoorden maar de portal voelt minder intens (op de bank, iets compacter, dichterbij)

Nu hebben we de portal 2 maanden en heb één keer last of us gespeeld en 2 min een vorm van need for speed (iets met vrij rijden).... kortom niks! Maar ik wil wel graag weer wat gamen, ipv een stom programma op tv zien. Maar zonder ouwe lul te zijn, heb ik toch wel wat moeite met een game te vinden!

Wat ik leuk vind/vond

Ghost of Tsusima, Spiderman games, God of War
Ik speel ze samen met mijn zoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Last of Us, Uncharted, A Plague Tale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
Thnx! Een paar van deze titels heeft mijn zoon zeker, God of war zei hij zelf ook al, misschien ga ik met die proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
robert22nh schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 06:27:
[...]

Ghost of Tsusima, Spiderman games, God of War
Ik speel ze samen met mijn zoon.
Samen?
Hoe voeren jullie dat uit dan? Om de beurt, samen puzzelen,...?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
Hij speelt het meest als het erg lastig word mag ik een stukje doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Laatst online: 00:41

koboy

Heb een idee voor een icon

Zorg schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 07:29:
Thnx! Een paar van deze titels heeft mijn zoon zeker, God of war zei hij zelf ook al, misschien ga ik met die proberen
Even kijkend naar je lijstje: Empire of the Ants is misschien een mooie introductie in RTS voor je zoon. Replay met (PS4) remasters van de eerste Assassin's creed games?

En als je RPG en een ietsje RTS samen laat smelten ga je naar dingen als Balduts Gate waarvan ikZelf de remaster laatst met korting uit de store heb gevist.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56

Wat ik leuk vind/vond

Indiana Jones, Dishonored, Prey!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:28

Wat ik leuk vind/vond

Tip: zet de moeilijkheidsgraad niet te hoog bij bepaalde games. Nu ik wat ouder ben heb ik niet zoveel zin om continu dood te gaan en opnieuw te beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:36

Wat ik leuk vind/vond

Als je Tomb Raider series leuk vind, er zijn er genoeg uitgebracht.
Tevens worden de oude klassiekers opnieuw uitgegeven

Deel 1 tot 3

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10008568

Deel 4 tot 6

https://store.playstation...18151_00-TOMBRAIDER456225

En anders kan je verder met de nieuwere delen

Tomb Raider: Definitive Edition
https://store.playstation...00109_00-000000TOMBRAIDER
Rise of the Tomb Raider
https://www.playstation.c...ider-20-year-celebration/
Shadow of the Tomb Raider (Nu voor 7,99 alleen vandaag nog)
https://www.playstation.c...hadow-of-the-tomb-raider/

Verder als je Tomb Raider leuk vind,zou je Uncharted kunnen proberen.
Dit heeft iets weg van Tomb Raider, met eigen draai er uiteraard wel aan.
Hierin moet je ook rennen/ springen/ klimmen /schieten / puzzelen enzo(Je bezoekt echt prachtige gebieden).
Trailer van deel 4
YouTube: UNCHARTED 4: A Thief's End (5/10/2016) - Story Trailer | PS4

https://www.playstation.c...cy-of-thieves-collection/

Dit bevat de hele collectie van 1 t/m 4 + alle dlc / extra verhaallijn ,let wel op deel 1 / 2 / 3 zijn oorsponkelijk gemaakt voor de ps3.
De besturing kan een beetje stroef nog zijn dus, zeker merkbaar bij deel 1 nog wel een klein beetje(Maar prima speelbaar). bij deel 2 en 3 is het al een stuk beter.

Zoals gezegd A Plague Tale: Innocence & A Plague Tale: Requiem, Spiderman en God of War zoals zijn zeker gaaf.
Wat ook erg leuk is buiten jou selecties om Ratchet & Clank & Ratchet & Clank: Rift Apart, dit zijn beetje Action-adventure, platform, third-person shooter type spel.
Dus eigenlijk van alles een beetje wat, beetje humor, beetje schieten / springen etc.

Hier vind je gameplay van de demo(Van het 1ste deel dus niet rift apart), kan je het een beetje zien.

YouTube: 4 Minutes of Ratchet and Clank PS4 Gameplay

Mocht je zoiets leuk vinden, zou je ook nog naar Knack 1 & 2, een spel wat ik niet veel voorbij zie komen.
Maar ik heb mij er enorm mee vermaakt :).

Filmpje even snel van deel 2 gevonden, maar deel 1 is ook leuk :).
YouTube: Knack 2 Review

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 18-01-2025 11:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Haha net in The Last Of Us Part 2 heb ik de omgeving en vijanden tegen elkaar gebruikt, zal geen spoilers geven. Maar laat ik het in ieder geval zo verwoorden dat ik een missie had met meerdere vijanden (mens en de infected). Heb gewoon de infected wakker gemaakt en ben ergens om een hoekje gaan wachten totdat ze elkaar uitgemoord hadden :p

It worked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:32:
[...]

Tip: zet de moeilijkheidsgraad niet te hoog bij bepaalde games. Nu ik wat ouder ben heb ik niet zoveel zin om continu dood te gaan en opnieuw te beginnen.
Klopt heb ik dus ook geen zin meer in inderdaad, bij Spiderman bijv ook gedaan.
Wel gewoon hele spel op Normal gespeeld, maar bij de eindbazen ging die even een standje terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorg
@Carlos0_0 bedankt voor je uitgebreide post!! Ga er vanavond eens voor zitten. Had sowieso al op simpel gezet, niet teveel moeten nadenken :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheProf82
Zo. De playstation 5 besteld. Digital Edition met 2 controllers voor 478.

Toen zocht ik demon's souls op, schrok ik van de prijs en annuleerde ik mijn bestelling voor de disc versie. Hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
TheProf82 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:27:

Toen zocht ik demon's souls op, schrok ik van de prijs en annuleerde ik mijn bestelling voor de disc versie. Hahaha.
Tja Ps store is ook niet goedkoop altijd, er zijn wel elke paar maanden acties(Over algemeen is de disc versie goedkoper).
Voor sommige spellen moet je geluk hebben, maar je betaalt ook voor een stukje gemak.

Ik ben sinds 1,5 jaar ofzo over naar volledig digtaal, ja ik betaal wel wat meer dan soms.
Maar ik hoef niet een disc te wisselen(Bij de koop te wachten tot die er in de brievenbus ligt), bij de verkoop van de ps4 na de ps5 kan ik gewoon mijn spellen nog downloaden / spelen zonder de disc te hoeven te bewaren.
Verkopen van spellen deed ik toch al niet, zelfs niet spellen met alleen Story mode erin(Heel soms als Uncharted of The Last of Us speel ik om de zoveel tijd nog eens).

Ook bij de Nintendo Switch over gegaan naar digitaal, vond altijd vervelend om daar cardrigde te wisselen.
Ding staat 99% van de tijd bij mij in de dock, wel eens problemen dat de dock het niet doet erna ineens(Knipperend lampje op de dock).
Kijk regelmaat wisselen gebeurt bij mij niet, ik speel meestal maar 1 spel per keer. maar als nog betaal ik liever iets meer voor digitaal. Dan dat ik een doosje heb wat ligt te verstoffen in la van een kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Net begonnen aan Alan Wake 2 op de pro.
Dat ziet er toch wel heel nice uit. Als je bij de diner loopt bv.
En de vele kleine (reflectie) details. in andere scenes.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shaker74
TheProf82 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:27:

Geduld hebben. Ik gebruik al sinds dag 0 de digital version. Ik zet alles wat ik graag zou willen in mijn favorieten. Alles komt een keer in de aanbieding. En soms zelfs erg snel. Zo pak ik voor leuke prijzen leuke games mee. Minpunt is dat als je geduld moet hebben en als je een day-one wilt dan moet je de knip trekken idd. Maar dan is het vaak ook wel de moeite :P Maar dat is ieder voor zich. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Shaker74 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:26:
[...]

Geduld hebben. Ik gebruik al sinds dag 0 de digital version. Ik zet alles wat ik graag zou willen in mijn favorieten. Alles komt een keer in de aanbieding. En soms zelfs erg snel. Zo pak ik voor leuke prijzen leuke games mee. Minpunt is dat als je geduld moet hebben en als je een day-one wilt dan moet je de knip trekken idd. Maar dan is het vaak ook wel de moeite :P Maar dat is ieder voor zich. :)
Ik ben sinds de pro “noodgedwongen” op full digital only en vind het heerlijk. Het verschil in nieuwprijs is maar iets van €10-15 en enkel bij het doorverkopen van een spel zijn de verschillen heel groot.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Yonix schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:24:
[...]

Meteen ook een zwarte DualSense besteld om het af maken. 8)
Ik heb zelf ervoor gekozen om mijn witte DualSense die meegeleverd waren met de PS5 Pro in faux Anniversary jasje te hullen. :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLyFBjKzACiZ-pw_bwhq7yUuLVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W0mdhhnEFulg73LAWPFJle7F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSA0axkSZ6Qobw_xmGlw-y3grCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M9ZYflsCk3xIS4ELVkNiNDQZ.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn OG PS5 is nog steeds PS2-like. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_zydp9aDsl4x42twSZjxSbhmW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3oux6owxDFdCsU11abFGTqox.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Ram-G-maN schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 00:06:
[...]

Ik heb zelf ervoor gekozen om mijn witte DualSense die meegelverd waren met de PS5 Pro in faux Anniversary jasje te hullen. :Y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er dik uit man! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 10:00
Ram-G-maN schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 00:06:
[...]

Ik heb zelf ervoor gekozen om mijn witte DualSense die meegelverd waren met de PS5 Pro in faux Anniversary jasje te hullen. :Y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die PS2 like covers vind ik heel vet! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is nfs unbound niet the best looking race-game ever?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-UrKVTbFwm7FGD1NFhuHuMIsaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SseTixOA8Cl8UMFCMaR7lLqP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Geraedus
Farabi schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:56:

[Afbeelding]
Inderdaad, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Welke vindt je beter? Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:00
Farabi schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:04:
[...]

Welke vindt je beter? Ben benieuwd.
GT7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Komt niet eens in de buurt van Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56
Zeker wel, maar beide prachtige games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Farabi schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:49:
[...]

Komt niet eens in de buurt van Forza.
Je vraagt toch welke game mooier is dan NFS Unbound? En vervolgens heb je het over Forza?

Zowel Forza als GT7 zien er idd beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:57:
[...]

Je vraagt toch welke game mooier is dan NFS Unbound? En vervolgens heb je het over Forza?

Zowel Forza als GT7 zien er idd beter uit.
Dus? Ik mag me mening toch geven? Ik heb het niet expliciet over ps games.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 21-01-2025 21:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Farabi schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:00:
[...]

Dus? Ik mag me mening toch geven? Ik heb het niet expliciet over ps games.
Uiteraard mag jij je mening geven.. maar jij zegt noem maar eens 1 game die mooier zou zijn dan NFS Unbound, naja dat is niet heel moeilijk want er zijn veel mooiere games als NFS. Vervolgens noem ik GT7 en zeg je komt niet eens in de buurt van Forza..

Maar je vroeg ook niet welke racegame grafisch de mooiste game is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:07:
[...]

Uiteraard mag jij je mening geven.. maar jij zegt noem maar eens 1 game die mooier zou zijn dan NFS Unbound, naja dat is niet heel moeilijk want er zijn veel mooiere games als NFS. Vervolgens noem ik GT7 en zeg je komt niet eens in de buurt van Forza..

Maar je vroeg ook niet welke racegame grafisch de mooiste game is toch?
Als je mijn 1e bericht leest, dan zie je dat ik alleen over de graphics heb.

NFS unbound is zeker niet de beste racegame natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Farabi schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:08:
[...]

Als je mijn 1e bericht leest, dan zie je dat ik alleen over de graphics heb.

NFS unbound is zeker niet de beste racegame natuurlijk.
Ik heb het ook alleen over de graphics. Kan mij niet herinneren dat NFS grafisch zo indrukwekkend is maar smaken verschillen uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Sarrr schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 14:51:
[...]

Die PS2 like covers vind ik heel vet! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Dat mag je zeker vragen. Alles was destijds te vinden op AliExpress. Ik heb gewoon goedkope zwarte plates gehaald en een skin met PS2 logo. Deze allebei samengevoegd met dit als eindresultaat.

De resellers van weleer zijn nu alleen niet meer online. Maar je kan het vast wel vinden met beetje goede zoektermen.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37

[Afbeelding]
Driveclub ps4 is zelfs mooier.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:50
Oef wat ziet die midnight black dualsense edge er sexy uit.

Ik weet niet of ik die kan weerstaan...

Is dit nou een limited edition of niet?

[ Voor 17% gewijzigd door ZesBarkiePK op 22-01-2025 09:24 ]

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
ZesBarkiePK schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:23:
Oef wat ziet die midnight black dualsense edge er sexy uit.

Ik weet niet of ik die kan weerstaan...

Is dit nou een limited edition of niet?
Ik vind het wel mee vallen, en de nadelen wegen de voordelen niet op.
Veel duurder, slechtere accu duurder dan de normale controller(Zover ik heb begrepen). en dan zeker de prijs al niet eens jeetje zeg.
Zolang je niks wil customizen er aan, en prima met de normale controllers over weg kan. kan je van dat geld zowat 3 hele mooie gewone dual sense controllers kopen(Eventueel met een kleurtje).

Maar bij Sony staat die al uitverkocht volgens mij, dus denk dat het een limited versie zal zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Carlos0_0 op 22-01-2025 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:50
Carlos0_0 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:32:
[...]

Veel duurder, slechtere accu duurder dan de normale controller(Zover ik heb begrepen). en dan zeker de prijs al niet eens jeetje zeg.
Zolang je niks wil customizen er aan, en prima met de normale controllers over weg kan. kan je van dat geld zowat 3 hele mooie gewone dual sense controllers kopen(Eventueel met een kleurtje).

Maar bij Sony staat die al uitverkocht volgens mij, dus denk dat het een limited versie zal zijn.
Ik had eerlijk gezegd altijd precies dezelfde mening als jij over de Edge, en niet zo gek want het is ook een erg dure accessoire.

Totdat ik een van de gelukkige was die een PS5 Pro LE bundel kon kopen. De Edge die in die bundel zat heeft me positief verrast en ik grijp nu eigenlijk altijd eerst naar de Edge controller. Het is een stukje extra ervaring, als je de kans hebt om de Edge een keer uit te proberen moet je dit zeker doen.

De accuduur is inderdaad duidelijk minder, maar met een oplaad dock naast de PS5 is dat voor mij niet zo heel erg.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shaker74
Carlos0_0 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:32:
[...]

Dat is erg persoonlijk. Ik kan niet meer zonder. De Edge was voor mij een uitkomst waar ik lang op heb gewacht. Ik kan vanwege wat problemen aan mijn handen de triggers aan de linkerkant niet goed indrukken. Door de Edge programmeer ik die onderste knoppen als die triggers. Racegames waren voor mij not done en zelfs Fifa erg lastig en nu kan ik gewoon alles. 8) Ik heb voor diverse games diverse instellingen gemaakt en ik game er vrolijk op los. Dus voor mij elke cent waard. Dus ik denk dat dit erg persoonlijk is. De normale controllers zijn ook gewoon heel erg goed.

Verder heeft hij idd een beperktere accuduur en is wat zwaarder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:49

[Afbeelding]
Driveclub (RIP online servers) niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 11:22
Ik zoek eigenlijk weer een nieuwe game om te spelen. Heeft iemand tips? Zit nu een beetje in dubio tussen God of War Ragnarok, Ghost of Tsushima en Black Myth Wukong.

Moet erbij vermelden dat ik vaak maar kort speel (30min tot 2uur) en ik door tijd ook weinig heb met games zoal The Witcher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
HansPatat050 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:30:
[...]

Driveclub (RIP online servers) niet vergeten.
Zeker, nog altijd mooier en leuker dan de GT-franchise.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 18:42
Ik had hier nog helemaal niet van gehoord, of het is niet blijven hangen maar dit ziet er zeker tof uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben benieuwd. Ziet er goed uit. Komt aardig overeen met Sekiro, wat ik toch wel een van de beste From game vindt. :) Hopelijk niet te veel richting hack/slash.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Dit is (wel) fraai.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Persoonlijk vind ik het er een stuk beter uitzien. Het ontwerp van de PS5 (OG) was eerder de doorslaggevende factor waardoor ik een XSX kocht omdat ik de PS5 een spuuglelijk ding naast de tv in de woonkamer vond. Later alsnog wel een PS5 (slim) gekocht omdat ik toch de exclusives miste, maar ik geef toch de voorkeur aan een wat meer bescheiden ontwerp dan zo'n uitgesproken alienated ontwerp als de PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Het misstaat de ps5 zeker niet, ziet er wel aardig uit zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
nee, zo moeilijk is het niet om een mooiere PS5-look neer te zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:30
Mime010 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:33:
Ik zoek eigenlijk weer een nieuwe game om te spelen. Heeft iemand tips? Zit nu een beetje in dubio tussen God of War Ragnarok, Ghost of Tsushima en Black Myth Wukong.

Moet erbij vermelden dat ik vaak maar kort speel (30min tot 2uur) en ik door tijd ook weinig heb met games zoal The Witcher.
Van die drie, raad ik Ghost of Tsushima of GoW Ragnarok aan als je je playtime in het achterhoofd houdt. Ook een wat meer relaxe game ervaring dan BM Wukong vanwege de hogere moeilijkheidsgraad dan de andere twee games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
schumi1986 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:14:
[...]

Ik heb het ook alleen over de graphics. Kan mij niet herinneren dat NFS grafisch zo indrukwekkend is maar smaken verschillen uiteraard.
Grafisch niks bijzonders inderdaad. Achterhaald zelfs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Avinator schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:57:
[...]

Van die drie, raad ik Ghost of Tsushima of GoW Ragnarok aan als je je playtime in het achterhoofd houdt. Ook een wat meer relaxe game ervaring dan BM Wukong vanwege de hogere moeilijkheidsgraad dan de andere twee games.
Mee eens. Wukong heb je wat meer vastberadenheid voor nodig. Die heeft een beste moeilijkheidsgraad idd. Zeker de latere bazen kunnen je aardig van de straat houden (tijgertjes? :X ) :+

Ghost en God zijn wat rustiger en pak je ook zo weer op. Ik zou dan Ghost aanraden om te starten. verder zijn het alle drie toppers. Vind ik. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Shaker74 op 22-01-2025 15:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:40

Wat dacht je van deze dan O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Ik vind dit echt lachen. Zelf heb ik 0 problemen met de PS5 looks. Nooit gehad ook. Ik hou er wel van. Maar er is echt veel weerstand. Als ik dan de "opties" zie denk ik juist, mmm. Nee. Zo zie je maar weer dat het echt een kwestie is van the eye of the beholder ;) (epische game trouwens) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:54
Vind 30th LE pro wel mooi hoor.. Maar zoveel mensen zoveel wensen.

Wel leuk om te zien dat sommige hem helemaal veranderen naar smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Als je het dan toch zo do, maak dan aan de achter onderkant een pocket voor een externe disk voor eventuele PS4 games om op te installeren. Dat is wat ik zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 06-09 16:09
Ik denk dat de accu's van mijn twee DualSense controllers beginnen te verslijten. Ik heb de officiële chargers en ik moet na een uur al wisselen. Ja ik speel met alle vibraties en haptic feedback op volle kracht because I like it.

Maar goed weet iemand een site met goede accu's voor de DualSense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Cowboy_Henk schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:51:
Ik denk dat de accu's van mijn twee DualSense controllers beginnen te verslijten. Ik heb de officiële chargers en ik moet na een uur al wisselen. Ja ik speel met alle vibraties en haptic feedback op volle kracht because I like it.

Zelfs met alles aan is een uurtje erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74

Denk dat ze kapot zijn idd. Zelfs mijn Edge gaat met alles vol aan uren mee. De normale gaat nog veel langer mee.

https://www.consolerepara...ualsense-controller-accu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 19:27

Als je ze toch gaat vervangen zet er dan gelijk een grotere in ;)

https://amzn.eu/d/0xDKK9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:30
Ik merk dat ik overgehaald moet worden om een PS5 Pro te kopen. Ik heb nota bene de disc drive en vertical stand al binnen, maar ik blijf het aanschaffen van de Pro telkens maar uitstellen :>

Welke games zouden jullie absoluut aanraden om op de Pro te spelen? Ik moet nog beginnen aan Wukong (heel benieuwd naar de 40 fps + PSSR modus). Silent Hill en Alan Wake wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

DMC90 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 16:45:

Welke games zouden jullie absoluut aanraden om op de Pro te spelen? Ik moet nog beginnen aan Wukong (heel benieuwd naar de 40 fps + PSSR modus). Silent Hill en Alan Wake wellicht?
Ik heb Wukong van het weekend uitgespeeld op de Pro en zelfs daar liep die niet 100% optimaal.

Ook de laadtijden bij fasttravel vond ik super langzaam dus voor die game hoef je het wat mij betreft niet te doen

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:49
Ik merk dat ik overgehaald moet worden om een PS5 Pro te kopen. Ik heb nota bene de disc drive en vertical stand al binnen, maar ik blijf het aanschaffen van de Pro telkens maar uitstellen :>

Hogwarts Legacy. Ik heb nog nooit een boek of film over Potter gelezen/gezien, maar deze game zit gewoon heel goed in elkaar. De sfeer is geweldig, het oog voor detail in de omgeving is waanzinnig. Het spel speelt zoals Bully, dus je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt. Op de pro speel ik het op de balanced mode, en dat draait lekker soepel. Absolute aanrander.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
ChrisLNFF schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:14:
[...]

Hogwarts Legacy. Ik heb nog nooit een boek of film over Potter gelezen/gezien, maar deze game zit gewoon heel goed in elkaar. De sfeer is geweldig, het oog voor detail in de omgeving is waanzinnig. Het spel speelt zoals Bully, dus je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt. Op de pro speel ik het op de balanced mode, en dat draait lekker soepel. Absolute aanrander.
Kan je nu door met de films of boeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
Greatsword schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:10:
[...]

Ik heb Wukong van het weekend uitgespeeld op de Pro en zelfs daar liep die niet 100% optimaal.

Ook de laadtijden bij fasttravel vond ik super langzaam dus voor die game hoef je het wat mij betreft niet te doen
Welke modus heb je de game gespeeld? Performance (60fps) of balanced (40fps)? Was het goed speelbaar, of viel het je erg tegen op het gebied van performance?
ChrisLNFF schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:14:
[...]

Thanks, staat genoteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Greatsword schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:10:
[...]

Geen aanrader? Ik heb Wukong altijd geskipped op de base ps5 ivm de belabberde performance en daarom ook blurry mid ass visuals. ik twijfel nog altijd heel erg, is zelfs de 40 Fps mode niet ok?. Rebirth, Silent Hill 2 , Dragons dogma 2 en Helldivers 2 zijn enorme verbeteringen.maar deze dus niet? wou m vandaag bijna weer kopen maar weer niet gedaan.

Voor nu is mn most anticipated game in de nabije toekomst Monster Hunter Wilds . omdat Dragons Dogma toch ook enorm snoepte van de capaciteiten vd pro en ook dezelfde engine gebruikt, de RE engine.

[ Voor 9% gewijzigd door PonyPony op 23-01-2025 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Callisto Protocol, Dying Light 2 en Space Marine 2 hebben ook hele goede Pro updates gehad, zeker de moeite waard. Verder hebben beide Horizon games waarschijnlijk de meest strakke beeldkwaliteit van alle Pro enhanced games. Geen idee wat voor magie Guerrilla heeft gebruikt, geen PSSR in elk geval, maar het is echt een plaatje op de Pro. Ik hoop dat Death Stranding 2 er ook zo strak uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony

Alan Wake 2 ook idd. maar heb die op release al uitgespeeld dus heeft voor mij geen zin. maar zitten grote verbeteringen in heb m wel even getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
kazuka schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:27:
[...]

Callisto Protocol, Dying Light 2 en Space Marine 2 hebben ook hele goede Pro updates gehad, zeker de moeite waard. Verder hebben beide Horizon games waarschijnlijk de meest strakke beeldkwaliteit van alle Pro enhanced games. Geen idee wat voor magie Guerrilla heeft gebruikt, geen PSSR in elk geval, maar het is echt een plaatje op de Pro. Ik hoop dat Death Stranding 2 er ook zo strak uitziet.
Callisto is ook insane, Jammer dat ik die ook al uit heb, Space Marine ook maar die draaide al prima op de Series X veel beter dan op de ps5. dus die is wat minder cruciaal. Death stranding 2 word gegarandeerd een parade paardje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74

Als je het financieel trekt gewoon doen, niet nadenken. :P Alles draait links of rechtsom beter dan op de standaard versie. Ik speelde games die helemaal niet enhanched zijn maar zeer duidelijk beter liepen dan voorheen.

Overigens heb ik Wukong ook gespeeld en ik vind het echt zeer goed. Ok, de laadtijden is iid een punt dat was ik even niet meer gewend, maar het was echt meer dan de moeite waard. Maar dat is mijn mening. :) En Horizon, oogstrelend mooi. Echt. Ik ben druk met de remaster maar geniet er elke avond van. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe, deze trailer laat volgens mij toch best een grote wereld zien. Met overworld travel.
Stond al op m'n lijstje, maar nu nog meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DMC90
Shaker74 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:43:
[...]

Als je het financieel trekt gewoon doen, niet nadenken. :P Alles draait links of rechtsom beter dan op de standaard versie. Ik speelde games die helemaal niet enhanched zijn maar zeer duidelijk beter liepen dan voorheen.

Overigens heb ik Wukong ook gespeeld en ik vind het echt zeer goed. Ok, de laadtijden is iid een punt dat was ik even niet meer gewend, maar het was echt meer dan de moeite waard. Maar dat is mijn mening. :) En Horizon, oogstrelend mooi. Echt. Ik ben druk met de remaster maar geniet er elke avond van. 8)
Financieel is het geen probleem, maar Sony heeft met de Pro een dwarse snaar bij me geraakt met de prijs in combinatie van het ontbreken van de disk drive (tldr: nog duurder). Om deze reden zit ik dus de aankoop telkens uit te stellen. Je zou dus eigenlijk kunnen stellen, dat mijn brein ergens besloten heeft dat ik het financieel dus niet trek 8)7

Ik geef mezelf nog een paar dagen tot de Mediamarkt BTW actie start. Als er dan geen aanbieding is, hak ik de knop maar gewoon door. Onderbuik gevoel zegt dat er een prijs drop aankomt (vanuit winkels, niet Sony) komende dagen. In Duitsland zijn er al een paar keer goede aanbiedingen geweest!

Edit/update: Zie nu net dat de PS5 Pro in Spanje bij de Mediamarkt voor 669 te koop is! Ik wacht het nog heel even af.

Goed om te horen over Wukong! Kan niet wachten om te beginnen. Horizon helaas minder een fan van, maar ik hoor alleen maar lovende verhalen over de remake op het gebied van graphics. Misschien dat ik de remake nog een kans geef.

[ Voor 3% gewijzigd door DMC90 op 24-01-2025 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 14-09 07:44
Hoogst waarschijnlijk komt de PS6 "al" in 2027 uit. Dan zou ik toch even nadenken of een Pro versie wel de moeite waard is, zeker als je het standaard model hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Als er iemand een zeikerd is op het gebied van graphics en performance dan ben ik het wel en ik vind de ps5 pro echt wel een meerwaarde hebben;
- spellen die "net niet" (of zelfs helemaal niet) fatsoenlijk draaien (lees: 45-50 fps) draaien op de pro wel fatosnelijk
- spellen die flinke concessies moeten doen qua graphics om toch die 60fps aan te tikken zien er een stuk beter uit op de pro (Space Marine 2, Stellar Blade en FF7 Rebirth zijn goede voorbeelden)
- PSSR is echt wel beter dan FSR (mits er natuurlijk gebruik wordt gemaakt van een recente versie)

De Pro geeft me ook een stukje gemoedsrust wetende dat ik van een spel de beste versie speel en ik geen betere ervaring zou hebben op een andere console.
Wel ben ik van mening dat je een fatsoenlijke tv moet hebben (65 inch, 120hz, vrr, etc.) om er echt optimaal gebruik van te maken. Heb je dit niet dan zijn de verschillen echt stukken kleiner en lastiger te zien (buiten de performance winst natuurlijk).

Het argument dat de ps6 komt kun je natuurlijk altijd wel maken... Op z'n vroegst is dit eind 2027/in de loop van 2028 en is het nog maar de vraag hoe het dan weer zit met levertijden.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MazeWing schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:16:

- spellen die "net niet" (of zelfs helemaal niet) fatsoenlijk draaien (lees: 45-50 fps) draaien op de pro wel fatosnelijk
- spellen die flinke concessies moeten doen qua graphics om toch die 60fps aan te tikken zien er een stuk beter uit op de pro (Space Marine 2, Stellar Blade en FF7 Rebirth zijn goede voorbeeld)
ik merkte dit ook, maar ik dacht het placebo was. fijn dat je het bevestigd.

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 24-01-2025 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Als er iemand een zeikerd is op het gebied van graphics en performance dan ben ik het wel en ik vind de ps5 pro echt wel een meerwaarde hebben;
- spellen die flinke concessies moeten doen qua graphics om toch die 60fps aan te tikken zien er een stuk beter uit op de pro (Space Marine 2, Stellar Blade en FF7 Rebirth zijn goede voorbeelden)
- PSSR is echt wel beter dan FSR (mits er natuurlijk gebruik wordt gemaakt van een recente versie)

De Pro geeft me ook een stukje gemoedsrust wetende dat ik van een spel de beste versie speel en ik geen betere ervaring zou hebben op een andere console.
Wel ben ik van mening dat je een fatsoenlijke tv moet hebben (65 inch, 120hz, vrr, etc.) om er echt optimaal gebruik van te maken. Heb je dit niet dan zijn de verschillen echt stukken kleiner en lastiger te zien (buiten de performance winst natuurlijk).

Het argument dat de ps6 komt kun je natuurlijk altijd wel maken... Op z'n vroegst is dit eind 2027/in de loop van 2028 en is het nog maar de vraag hoe het dan weer zit met levertijden.
Helemaal met je eens! Alleen vind ik je eisen aan het scherm wat aan de strenge kant. 4k is een logischer eis dan 65", en dan het liefst met VRR. Grootte maakt niet zo veel uit, denk namelijk dat je met een 32" 4K monitor op je bureau het verschil ook al duidelijk zal zien.
De voordelen van de pro liggen voornamelijk in het verhogen van de beeldkwaliteit/refresh rate en dat merk je het meest tot ongeveer 60Hz al was het alleen maar omdat veel games gecapped zijn in die buurt.

Denk tot slot dat de keuze vooral een financiële is: wie het nieuwste van het nieuwste wil qua games zal ook eerder toch de upgrade van regulier naar PS5 pro kunnen verantwoorden, en de rest kan prima van pro naar pro....

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

koboy schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:57:
[...]

Helemaal met je eens! Alleen vind ik je eisen aan het scherm wat aan de strenge kant. 4k is een logischer eis dan 65", en dan het liefst met VRR. Grootte maakt niet zo veel uit, denk namelijk dat je met een 32" 4K monitor op je bureau het verschil ook al duidelijk zal zien.
De voordelen van de pro liggen voornamelijk in het verhogen van de beeldkwaliteit/refresh rate en dat merk je het meest tot ongeveer 60Hz al was het alleen maar omdat veel games gecapped zijn in die buurt.

Denk tot slot dat de keuze vooral een financiële is: wie het nieuwste van het nieuwste wil qua games zal ook eerder toch de upgrade van regulier naar PS5 pro kunnen verantwoorden, en de rest kan prima van pro naar pro....
Het hang er natuurlijk van af hoe ver je van het scherm zit. Als ik soms zie dat mensen 5 meter van een 55" tv zitten dan denk ik dat je de verschillen qua scherpte tussen de normale en pro niet echt gaat zien. 4K is sowieso een must en je hebt echt niets aan de pro als je nog een Full HD tv hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
- spellen die "net niet" (of zelfs helemaal niet) fatsoenlijk draaien (lees: 45-50 fps) draaien op de pro wel fatsoenlijk

Ik val onder de categorie zeikerds en wil inderdaad de beste ervaring die mogelijk is (tot op zekere hoogte). Ik ben in het bezit van een 65" Oled (LG C1, inmiddels wel een oudje hoor!), dus het klinkt alsof ik zeker plezier ga hebben van de Pro. En als de PS6 uitkomt, stap ik weer vrolijk over naar de nieuwste generatie.

Net even wat video's gekeken en Space Marine ziet er inderdaad een stuk beter uit! Even nadenken of ik deze game chill op de bank wil gaan spelen (PS5) of op de PC met alle bells and whistles. Jammer dat de PS5 Pro nu bij een game als Space Marine bottlenecked is vanwege de CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

MazeWing schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:00:
[...]

Het hang er natuurlijk van af hoe ver je van het scherm zit. Als ik soms zie dat mensen 5 meter van een 55" tv zitten dan denk ik dat je de verschillen qua scherpte tussen de normale en pro niet echt gaat zien. 4K is sowieso een must en je hebt echt niets aan de pro als je nog een Full HD tv hebt.
Maar dan heb je het alleen over de verschillen in scherpte, terwijl de framerate verbetering natuurlijk blijft. Als een pro-patch zorgt voor een grotere afstand waarop dingen weergegeven worden ga je het verschil in pop-up natuurlijk ook altijd zien. Games draaien op de pro in elk geval soepeler, en dat merk je ook op 5 meter van een 32" 4K monitor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

De compressie van youtube doet de pro geen recht!

Ik heb in november de stoute schoenen aangetrokken en heb een pro gekocht en ben toen gaan vergelijken (ps5 op hdmi 1 en ps5 pro op hdmi 2) en het verschil was echt veel groter dan youtube laat zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

koboy schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:13:
[...]

Maar dan heb je het alleen over de verschillen in scherpte, terwijl de framerate verbetering natuurlijk blijft. Als een pro-patch zorgt voor een grotere afstand waarop dingen weergegeven worden ga je het verschil in pop-up natuurlijk ook altijd zien. Games draaien op de pro in elk geval soepeler, en dat merk je ook op 5 meter van een 32" 4K monitor.
Ja maar je doet jezelf dan zwaar tekort want je speelt op een aanzienlijk lagere resolutie dan 4k (1080p) zonder dat je er iets voor terugkrijgt in de vorm van hogere settings, native resolutie, hogere framerate, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

MazeWing schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:14:
[...]

Ja maar je doet jezelf dan zwaar tekort want je speelt op een aanzienlijk lagere resolutie dan 4k (1080p) zonder dat je er iets voor terugkrijgt in de vorm van hogere settings, native resolutie, hogere framerate, etc.
Waar heb ik het over een lagere resolutie dan 4K? Het is dat de games support voor de PS4 een beetje op zijn einde loopt, anders had ik voor 1080p het nut van de basis PS5 al gerelativeerd....

Pagina: 1 ... 95 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties