Pfoeh... middagje zweten maar blij met het restultaat!
Ik had 2 maanden geleden Extremerate back paddles geïnstalleerd op m'n eerste Dualsense. En omdat ik behoorlijk last had van stick drift toch ook maar meteen de potentiometers gereinigd. Dat ging ruim een maand goed maar 2 weken geleden begon het alweer
Aangezien ik weiger om Sony te belonen voor hun keuze om inferieure onderdelen te gebruiken in de controllers (en dus aan te sturen op vervanging), besloot ik niet te vervangen maar te verbeteren
En zo geschiedde. 20 Jaar niet gesoldeerd maar met YouTube kom je kennelijk een heel eind

Beide analoge potentiometers vervangen door Hall sensors. Doei stickdrift! Kosten: 5 Euro en een paar uurtjes werk, nog leuk om te doen ook.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik deze keuze zonder een 2e controller denk ik minder snel gemaakt had, want nu had ik een backup. En ik heb geleerd dat goed gereedschap waarschijnlijk ook een pak tijd scheelt
Op de eerste foto duidelijk te onderscheiden. Groen is oud, geel is nieuw. Ik weet 100% zeker dat het soldeerwerk netter kan dan ik heb gedaan, maar het werkt.