Snap deze zin niet zo goed.Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:53:
[...]
Och ik vind Sci-fi best gaaf wel, maar ook ik heb mijn twijfels(Heb ook niks met hoofdpersonage zowel ingame als in het echt).
Maar ik ga er open in laat mij graag verrassen, wie weet wordt het nog wel wat uiteindelijk.
Heb je niks met vrouwen?
Heb je niks met Aziatische vrouwen?
Heb je niks met kale Aziatische vrouwen?
Of laat me raden, ze doet je niet opwinden dus is het woke en dei en weet ik veel wat voor onzin woorden er tegenwoordig allemaal verzonnen worden..
Nvm verkeerd begrepen... Mi scusi
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 13-12-2024 10:26 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Denk dat hij eerder gewoon als actrice bedoelt.v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:17:
[...]
Snap deze zin niet zo goed.
Heb je niks met vrouwen?
Of laat me raden, ze doet je niet opwinden dus is het woke en dei en weet ik veel wat voor onzin woorden er tegenwoordig allemaal verzonnen worden..
Als hij dat bedoeld zal ik mn bericht weghalen. Maar kwam niet echt zo over op mij. Maar is soms erg lastig te lezen wat mensen bedoelen op een forum.Raem schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:20:
[...]
Denk dat hij eerder gewoon als actrice bedoelt.
Ik heb totaal niks met de Actrice, en nee ze doet mij niet opwinden. Maar dat hoeft ook niet.v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:17:
[...]
Snap deze zin niet zo goed.
Heb je niks met vrouwen?
Maar ook het personage in game die ze speelt, trekt mij niet, dus ik weet het allemaal nog niet wat ik er van moet vinden.
Okee dan had ik je verkeerd begrepen. Mi scusi.Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:24:
[...]
Ik heb totaal niks met de Actrice, en nee ze doet mij niet opwinden. Maar dat hoeft ook niet.
Maar ook het personage in game die ze speelt, trekt mij niet, dus ik weet het allemaal nog niet wat ik er van moet vinden.
Het scheelt het is nog allemaal vroeg, je ziet nog niet heel veel van het spel.v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:27:
[...]
Okee dan had ik je verkeerd begrepen. Mi scusi.
Normaal vind ik SCI-FI ook vaak wel gaaf, maar ook in dit geval heb ik de neiging nee te zeggen.
Bijna alles wat ik zie, zegt nee tegen mij bij dit spel, ook het hakken met z'n groot zwaard in een robot.
Maar goed ik hoop dat Naughty Dog mij alsnog weet te verrassen, en dat het weer een top game gaat worden
Wat een dramatisch slechte acteur is dat...
Waarom zou Sony dit moeten afkeuren dan?Steven030 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:25:
De naam Naughty Dog is de enige reden dat ik deze game niet al bij voorbaat afschrijf. Het spreekt me totaal niet aan en ik snap eerlijk gezegd niet zo dat Sony dit goed heeft gekeurd
Een vervolg op Okami zag ik totaal niet aankomen gezien de studio erna werd opgeheven. Superveel zin in!Raem schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:44:
[YouTube: Okami sequel - Project Teaser Trailer]
Hier kijk ik trouwens ook naar uit! De eerste Okami game was ook erg goed.
Ik lees dat de studio onder Hideki Kamiya nu ook een revival heeft gekregen. Wie weet krijgen we dan ook een nieuwe Viewtiful Joe.D. Ninjai schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:02:
[...]
Een vervolg op Okami zag ik totaal niet aankomen gezien de studio erna werd opgeheven. Superveel zin in!
Trailer van paar minuten en sony had dit niet moeten goedkeuren?
Trailers zeggen (mij) vaak weinig. Net als met films
Soms zie je een concept in een trailer die je pakt. En is de game als nog shit.
CP2077 trok mij bv echt niet. Ben meer een 3rd person adventure speler dan FPS.
maar toch maar gespeeld. En zeer genoten.
De eerste indruk kan ik nog weinig chocola maken wat de game nu gaat inhouden.
Maar het idee met 80's vibe trekt me wel
Verder juist blij dat ND niet komt met Uncharted 27 waarbij de zoon, van de dochter van nathan drake op avontuur gaat.
Een nieuw IP juig ik wel toe.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oh damn, dat kan wel iets bijzonders wordenRaem schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:44:
[YouTube: Okami sequel - Project Teaser Trailer]
Hier kijk ik trouwens ook naar uit! De eerste Okami game was ook erg goed.
Verwijderd
De nadruk leggen op het uiterlijk van vrouwen is ongepast. Het reduceert vrouwelijke personages tot hun fysieke aantrekkelijkheid.hotymoty schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:14:
[...]
Trekt me niet echt moet ik zeggen. Ziet er redelijk generiek uit en voel helemaal niks met de hoofdrolspeler, Knip
[ Voor 61% gewijzigd door Mog op 13-12-2024 16:03 ]
Maar kreeg niet echt een gevoel van dit moet ik spelen, of wil meer weten.
Maar ND maakt meesterlijke games, dit is echt eens iets heel anders, dus ga wel gameplay afwachten voor ik het compleet afschrijf.
Alleen die laatste beelden met groot zwaard en robot, dat deed mn hype toch wel wat meer dempen. Ben totaal niet zo van dat soort games. Kreeg meer een beetje japanse game idee.
Maar we gaan het zien.
Erg vermaakt met deel 3, maar The Witcher 3: Wild Hunt heeft tig verschillende eindes, ik ben benieuwd wat ze daarmee doen in deel IV.Shaker74 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:31:
OMG de Witcher 4 trailer.... Man wat heb ik daar een zin in. Kan echt niet wachten. Ik ben heel erg blij dat Ciri de hoofdpersoon wordt zo het lijkt. Vind dat echt een waardig vervolg..... Op naar meer. Ben alleen bang dat ik nog even moet wachten. Ineens zin om weer verder te gaan met de Wild hunt.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 13-12-2024 14:08 ]
Daar maken ze wel wat moois van. Het sluit wel aan bij het eind waar ik op uit kwam, ze werd Witcher.Ike. schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:05:
[...]
Erg vermaakt met deel 3, maar The Witcher 3: Wild Hunt heeft tig verschillende eindes, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken in deel IV.
spoiler:In de trailer lijkt Ciri een volledige Witcher. In deel 3 zijn er 3 eindes voor Ciri; ze gaat dood, ze wordt een Witcher of ze wordt Empress van Nilfgaard
[spoiler] Ging ze ook dood in 1 van de mogelijke eindes?

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Game jij op pc dan? Of bijna niet meer?Mog schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 17:42:
Het is wel duidelijk dat de PS5 niet meer door mij gebruikt wordtMinecraft, Fortnite en Rocket League in de top 5. Ik heb alleen Cyberpunk 2077 (11 uur) en Grand Theft Auto: Vice City (1 uur) gespeeld in 2024
[Afbeelding]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 07:44
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
TW4 trailer en Maffia zijn ook nice.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hmmm we gaan het zien, ben nog niet echt onder indrukChaoss schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 18:19:
Ik zie die nieuwe ND game wel zitten. Lijkt in eerste instantie op een bounty Hunter in space achtig iets. Dat met een ND productie en verhaal moet wel goed komen.
TW4 trailer en Maffia zijn ook nice.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 12:28
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja, alleen PC. Heel soms nog met de kinderen op de console.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik wacht dan wel paar jaar op de ps 6 met een remaster van gta 6.
Hij heeft volgens mij nooit in PS+ Essential gezeten, maar hij zit wel in PS+ Extra. Heb je nog wel dat abonnement?Micha_NL schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:17:
Heeft iemand een idee? Ik heb ooit in de ps plus the legacy edition geclaimed. Als ik het goed zie zou hier the lost legacy in moeten zitten echter krijg ik deze niet. Als ik de game installeer krijg ik alleen uncharted 4 te zien. Wie heeft het verlossende antwoord?
[Afbeelding]
Ik zat onlangs net met hetzelfde probleem.Micha_NL schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:17:
Heeft iemand een idee? Ik heb ooit in de ps plus the legacy edition geclaimed. Als ik het goed zie zou hier the lost legacy in moeten zitten echter krijg ik deze niet. Als ik de game installeer krijg ik alleen uncharted 4 te zien. Wie heeft het verlossende antwoord?
[Afbeelding]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat enkel Uncharted 4 in deze bundel beschikbaar was via PS+ Essential.
Hm, dat zou een hoop verklaren, heb alleen de essential namelijk. Maar dan wel raar toch dat deze als bundel als geclaimed staat? 🤔Raem schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:44:
[...]
Hij heeft volgens mij nooit in PS+ Essential gezeten, maar hij zit wel in PS+ Extra. Heb je nog wel dat abonnement?
Helder, dit lijkt met de vorige reacties aan te sluiten bij jouw bevinding.Claesar88 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:52:
[...]
Ik zat onlangs net met hetzelfde probleem.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat enkel Uncharted 4 in deze bundel beschikbaar was via PS+ Essential.
Maar wanneer ik YouTube start, werkt alles wel gewoon.
Ik los dit nu op door bij netwerkinstellingen en verbindingstest te starten. Je ziet dan dat hij verbonden is, een IP adres heeft en PSN verbonden is. De rest breek ik dan af (O, voordat hij met NAT etc begint) en wanneer ik dan terug naar het begin scherm ga, welke alles wel naar behoren.
Heeft iemand enig idee?
Met mijn internet is niks mis. De PS5 zit op LAN. En ik heb het LAN al een keer weggehaald en opnieuw ingesteld. Helaas zonder succes. Het probleem komt steeds terug en begin onderhand irritant te worden.
Als iemand ideeën heeft, hoor ik die graag!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Kan dat alleen maar met de leeftijd van de parental controls hoger te zetten?AppleFan2007 schreef op maandag 16 december 2024 @ 19:52:
[...]
...
Ik vind het gewoon raar dat je op de playstation dus niet kunt zeggen dat je kinderen die games wel mogen spelen, lijkt me nogal beperkend.
...
Ik weet nog dat m'n zoon op de Xbox een melding kreeg dat Game X (weet niet meer welke) een hogere PEGI rating heeft als voor z'n account is ingesteld. Hij kon toen een bericht/melding naar mij sturen voor een beoordeling.
Ik kon daaropvolgend de game goedkeuren voor 1 sessie of voor altijd en later weer revoken mocht het nodig zijn. Vond ik wel een nette implementatie.
Was er stiekem van uit gegaan dat dit bij PS ook zo zou zijn.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Je kan in principe in parental controls wel aanduiden dat game mag gespeeld worden. Helaas wordt dit niet doorgetrokken tot volledig in de game, bijvoorbeeld ik kon nooit met vrienden Red Dead 2 spelen want de multiplayer werd hier niet in doorgetrokken. Voor zover ik weet is dit tot op de dag van vandaag nog steeds zo.Jan_V schreef op maandag 16 december 2024 @ 19:58:
[...]
Kan dat alleen maar met de leeftijd van de parental controls hoger te zetten?
Ik weet nog dat m'n zoon op de Xbox een melding kreeg dat Game X (weet niet meer welke) een hogere PEGI rating heeft als voor z'n account is ingesteld. Hij kon toen een bericht/melding naar mij sturen voor een beoordeling.
Ik kon daaropvolgend de game goedkeuren voor 1 sessie of voor altijd en later weer revoken mocht het nodig zijn. Vond ik wel een nette implementatie.
Was er stiekem van uit gegaan dat dit bij PS ook zo zou zijn.
Uiteindelijk zijn we voor een nieuw account gegaan met een geboortedatum die 6 jaar eerder lag.
Ik had het misschien wat slecht verwoord, het is niet dat je geen games kan spelen die boven je leeftijd liggen
[ Voor 5% gewijzigd door AppleFan2007 op 16-12-2024 20:03 ]
De gevolgen die genoemd zijn zijn niet direct te relateren aan geweld in games. Ja, er zijn onderzoeken die dat beweren. Maar daar tegenover zijn er ook onderzoeken die beweren van niet. Er is dus geen eenduidig wetenschappelijk bewijs.koboy schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:55:
[...]
@Yonix beschrijft boven jouw post de gevolgen. Hier is waarschijnlijk alleen sprake van PEGI 7 Fortnite, worms etc......
Wat denk je dat het structureel spelen van een 16+ spelletje doet? In zo'n geval wordt er echt ingegrepen vanuit school, net als bij bijvoorbeeld alcoholgebruik. Een PEGI 16 game mag niet verkocht worden aan een persoon onder de 16, net als alcohol onder de 18. "Thuisgebruik" is helaas niet verboden, maar als het invloed heeft op het functioneren van een kind....
Maar ik bewonder je optimisme!
Ik geloof dat er veel grotere factoren invloed hebben op het gedrag zoals jij dat omschreef in je voorbeeld. Zoals de gezins- /thuis situatie of sociaal milieu. En games kunnen daar ook zeker een negatieve bijdrage aan leveren, maar dan meer in de vorm wanneer het teveel of zelfs een verslaving wordt. Dat staat los van een PEGI leeftijd. Dan is er meer aan de hand.
Zie bijvoorbeeld de problemen die World of Warcraft voor sommige heeft gezorgd terwijl die een PEGI van "slechts" 12 jaar heeft.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zou mijn jonge kinderen ook geen 16+ games laten spelen. Maar er komt een leeftijd waarop die grens vervaagt en je als ouder beter kunt inschatten wat je kinderen mogen spelen dan dat je je vastklemt aan zo'n cijfertje.
Nog bedankt! Inmiddels binnen en ingebouwd en deze is VELE malen stiller.rutgergron schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:33:
[...]
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€26,58 | Voor PS5 Slim Console 19 Blades Innerlijke Koeler Fan Vervanging Interne Koelventilator Voor P5 Slim Host
https://a.aliexpress.com/_Ew3QCWZ
Echt een wereld van verschil, je weet niet wat je overkomt. Zo hoort een console te zijn kwa geluid, ik hoor alleen de fan zachtjes blazen meer niet. Geen ufo geluid of andere bijgeluiden.
:strip_exif()/f/image/gB5IlKmPJg4tBJZbfs67rMCl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FkPhYwsskRtmXyq40c1ZrBow.jpg?f=fotoalbum_large)
Werkt deze Fan ook in de normale PS5?Meneer UYL schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:44:
[...]
Nog bedankt! Inmiddels binnen en ingebouwd en deze is VELE malen stiller.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN : Geraedus
Nope, voor OG PS5 moet je NMB V3 of Delta fan hebben, verschilt ook welke revisie je hebt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Linksquest
Worden die voorraden met regelmaat aangevuld?
Het zijn 2 onafhankelijke gegevens. Zie mijn post hier. Die had @Linksquest helemaal niet moet weg migreren want mijn post heeft 0,0 te maken met het opvoeden van je kind.AppleFan2007 schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:01:
[...]
Je kan in principe in parental controls wel aanduiden dat game mag gespeeld worden. Helaas wordt dit niet doorgetrokken tot volledig in de game, bijvoorbeeld ik kon nooit met vrienden Red Dead 2 spelen want de multiplayer werd hier niet in doorgetrokken.
- Linksquest
Ik had je reactie mee verplaatst omdat je op het antwoord gaf op een bericht waar het gesprek mee begon, want zo was alles mooi bij elkaar gebleven, was verder niks persoonlijks 😉 je uitleg van parent control was wel een duidelijk.Twixie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 01:16:
[...]
Het zijn 2 onafhankelijke gegevens. Zie mijn post hier. Die had @Linksquest helemaal niet moet weg migreren want mijn post heeft 0,0 te maken met het opvoeden van je kind.
[ Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 17-12-2024 10:40 ]
Ik pak het ook niet persoonlijkLinksquest schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 10:39:
[...]
Ik had je reactie mee verplaatst omdat je op het antwoord gaf op een bericht waar het gesprek mee begon, want zo was alles mooi bij elkaar gebleven, was verder niks persoonlijks 😉 je uitleg van parent control was wel een duidelijk.
Maar ik vond het een beetje sneu voor de vraagsteller. Het was een zuivere PSN/PS5 vraag, die door anderen snel ontaardde. Maar hopelijk heeft hij dus toch zijn antwoord.
Het aanbod aan games is zo uitgebreid dat het soms moeilijk is om nog overzicht te houden.
Aah jou zag ik net op de PS App verschijnenWinterBase schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:59:
Sinds de release van de Pro weer terug op de PlayStation. De rest van het jaar voornamelijk op de Steam Deck gespeeld
[Afbeelding]

Ja haha even wat Tweakers toegevoegdcrimby schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 16:10:
[...]
Aah jou zag ik net op de PS App verschijnen![]()
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Lol, ik had een jaar of twee geleden hetzelfde, mijn laatste console was de PS3 en daarop GTA4 en 5 helemaal grijs gespeeld.remco2706 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:49:
Ik ga de mijne verkopen volgend jaar als gta 6 niet uitkomt(wat gewoon gaat gebeuren).Ik vind dit echt de meest teleurstellende non generatie die ze gemaakt hebben,in mijn ogen zeker nog 5 jaar te vroeg,maar goed dat is geheel mijn persoonlijke mening.
Ik wacht dan wel paar jaar op de ps 6 met een remaster van gta 6.
PS4 geskipt want een remaster van GTA boeide me niet zoveel.
Vervolgens kwam PS5 uit en dacht ik "die moet ik hebben, zodra GTA6 uitkomt koop ik er een"
We zijn nu een paar jaar later.. Don heeft nog steeds geen PS5..

*sowieso
Regelmatig bij alle winkels. Houdt budgetgaming in de gaten.
Nu te koop bij Amazon €135
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 17-12-2024 18:39 ]
Eerder 279,99 EuroIke. schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 18:04:
[...]
Regelmatig bij alle winkels. Houdt budgetgaming in de gaten.
Nu te koop bij Amazon €135
https://www.amazon.nl/Dis...c+drive%2Caps%2C91&sr=8-2
als je een dag te laat bent, heb je idd alleen de 3rd party resellers weer overs0kkie schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:47:
[...]
Eerder 279,99 Euro
https://www.amazon.nl/Dis...c+drive%2Caps%2C91&sr=8-2
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wat loopt deze game smooth as butter op de Pro damn, waren alle games maar zo gemaakt nu.
[ Voor 32% gewijzigd door s0kkie op 18-12-2024 15:20 ]
Ik heb je ook net geaccepteerd, geen idee hoe je aan mijn profiel komt maar wel leuk om te zien
Edit; Was compleet vergeten dat ik dat hier vorige week had gepost met de playstation wrapped
[ Voor 15% gewijzigd door AppleFan2007 op 18-12-2024 15:49 ]
Wie vind ook dat de beelden van de ps5 (pro) er mooier/beter uitzien in de persoonlijke beeldstand dan de gamemode?
Ik heb een G4 en met Alan Wake 2 lijkt er in gamemode wel een soort lichte waas/filter over heen te zitten. In de zelf aangepaste persoonlijke beeldstand is het beeld wat rauwer en scherper en voor mijn gevoel mooier. Nog meer tweakers met deze mening toevallig?
Scrooge NL
per aspera ad astra
Ik heb deze settings overgenomenTheo27 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:58:
Voor de mensen met een LG Oled.
Wie vind ook dat de beelden van de ps5 (pro) er mooier/beter uitzien in de persoonlijke beeldstand dan de gamemode?
Ik heb een G4 en met Alan Wake 2 lijkt er in gamemode wel een soort lichte waas/filter over heen te zitten. In de zelf aangepaste persoonlijke beeldstand is het beeld wat rauwer en scherper en voor mijn gevoel mooier. Nog meer tweakers met deze mening toevallig?
YouTube: LG G3/C3/G4/C4 OLEDs Optimized Settings for SDR / HDR / DV for Movie...
Er is ook een bijhorende tabel
https://www.patreon.com/posts/82545589
Verwijderd
Dat is al sinds jaar en dag zo. Ligt dus niet aan jouw PS5 of aan jouw TV, maar dat is gewoon de modus die dat doet. De input lag wordt wel wat minder, dus moet je even voor jezelf beslissen wat je belangrijker vindt.Theo27 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:58:
Je kunt in game mode misschien nog aanpassingen doen om een voor jou beter beeld te krijgen. Ik heb met de Switch ooit eens mijn LG van gamemode afgehaald met bepaalde instellingen om optisch een hogere framerate te krijgen in Zelda. Maar door de extra input lag die je daarmee krijgt werd het voor mij slecht speelbaar.Theo27 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:58:
Doen ze wat met haptic feedback?
Goede fps?
Leuke game?
Gistern bio mutant opgepakt aparte game. Maar wel oke
Volgens mij zijn die er niet, althans niet legaalcrimby schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:38:
Wat zijn een beetje de websites voor digitale versies van games? Behalve de PS Store uiteraard:-)
Denk niet dat die er zijn.crimby schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:38:
Wat zijn een beetje de websites voor digitale versies van games? Behalve de PS Store uiteraard:-)
Wat ik doe is veel games op wensenlijst zetten en krijg je een notificatie als die in korting komt.
Volgens mij was dat 25 euro. ja, dat is een prima deal.Farabi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
iemand toevallig in zijn geheugen hoeveel star wars jedi survivor op zijn goedkoopst punt was in de store? er is een bundel samen met fallen order voor €24. maar die fallen order hoef ik eigenlijk niet. alsnog lijkt het me een prima deal.
[ Voor 3% gewijzigd door Shaker74 op 19-12-2024 16:25 ]
https://psprices.com/regi...star-wars-jedi-survivortmFarabi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:16:
iemand toevallig in zijn geheugen hoeveel star wars jedi survivor op zijn goedkoopst punt was in de store?
Of nog beter: een price alert instellen op psprices (zie mijn link hierboven).Chelseamarre123 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:12:
[...]
Wat ik doe is veel games op wensenlijst zetten en krijg je een notificatie als die in korting komt.
Voor de rest erg blij dat ik terug ben gegaan naar ps5, voeg me gerust toe IGN: endechaos.
momenteel speel ik fallout 76 en bf2042 en op en af een ps plus extra game. (uitbreiding bibliotheek komt in de toekomst vanzelf met aanbiedingen in de ps store)
EDIT: lelijker dan SDR, PS5 hangt gekoppeld aan een sony Bravia KDL 65inch 4 jaar oud. exacte model kan ik zo als ik thuis bent wel even nachecken.
[ Voor 15% gewijzigd door endechaos op 19-12-2024 16:45 ]
Veel minder mooi dan wat ?endechaos schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:40:
Ik heb nu een week mijn ps5, maar is het normaal dat HDR er -in mijn ogen- veel minder mooi uitziet? soort waas hangt erover en veel minder kleur.
welke tv heb je? bij budget tv's is het lelijk inderdaad.endechaos schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:40:
Ik heb nu een week mijn ps5, maar is het normaal dat HDR er -in mijn ogen- veel minder mooi uitziet? soort waas hangt erover en veel minder kleur.
Voor de rest erg blij dat ik terug ben gegaan naar ps5, voeg me gerust toe IGN: endechaos.
momenteel speel ik fallout 76 en bf2042 en op en af een ps plus extra game. (uitbreiding bibliotheek komt in de toekomst vanzelf met aanbiedingen in de ps store)
Maar wat doet dit juist meer dan alerts via de PS store zelf instellen?Twixie schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:31:
[...]
Of nog beter: een price alert instellen op psprices (zie mijn link hierboven).
hoe oogt het?
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 19-12-2024 19:22 ]
Daar kan ik kiezen voor twee modi: 30fps 4k of 6fps 2k, dus kwaliteit vs beeldsnelheid.
Is het nu zo dat mijn pro in de kwaliteitsmodus automatisch meer FPS haalt? Of lockt de game gewoon 30FPS om 4k te kunnen "garanderen"
Het laatste wat je aanduidt. Wordt dus door het spel gelimiteerd.menno_m schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:01:
Ik vraag me iets af, ik heb nu de 5pro en heb bijvoorbeeld de Wrc Generations rally game.
Daar kan ik kiezen voor twee modi: 30fps 4k of 6fps 2k, dus kwaliteit vs beeldsnelheid.
Is het nu zo dat mijn pro in de kwaliteitsmodus automatisch meer FPS haalt? Of lockt de game gewoon 30FPS om 4k te kunnen "garanderen"
PSN : Geraedus
Heeft er misschien iemand nog enig idee wat ik nog zou kunnen proberen om dit op te lossen? 😩Gregory76 schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:47:
Ik heb tegenwoordig heel vaak (eigenlijk iedere keer dat ik de console gebruik) dat de PS5 de Store en Plus dingen niet kan laden op m'n Home scherm. Hij lijkt dan geen verbinding te hebben. Ook bij YouTube zie je bij de thumbs en icoon van een gebroken bestand, zeg maar.
Maar wanneer ik YouTube start, werkt alles wel gewoon.
Ik los dit nu op door bij netwerkinstellingen en verbindingstest te starten. Je ziet dan dat hij verbonden is, een IP adres heeft en PSN verbonden is. De rest breek ik dan af (O, voordat hij met NAT etc begint) en wanneer ik dan terug naar het begin scherm ga, welke alles wel naar behoren.
Heeft iemand enig idee?
Met mijn internet is niks mis. De PS5 zit op LAN. En ik heb het LAN al een keer weggehaald en opnieuw ingesteld. Helaas zonder succes. Het probleem komt steeds terug en begin onderhand irritant te worden.
Als iemand ideeën heeft, hoor ik die graag!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Haha toevallig ja,ach ik hoop dat de ps 6 dan maar een grotere stap gaat zetten qua graphics en vooral op a.i gebied.Steeds mooiere werelden met mooiere dikke 4k graphics maar dan met een a.i uit de bronstijd is het voor mij wel game over.DonJunior schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 16:22:
[...]
Lol, ik had een jaar of twee geleden hetzelfde, mijn laatste console was de PS3 en daarop GTA4 en 5 helemaal grijs gespeeld.
PS4 geskipt want een remaster van GTA boeide me niet zoveel.
Vervolgens kwam PS5 uit en dacht ik "die moet ik hebben, zodra GTA6 uitkomt koop ik er een"
We zijn nu een paar jaar later.. Don heeft nog steeds geen PS5..
Ik weet niet wat de wensenlijst exact kan. Maar zelf gebruik ik altijd psprices om een prijs te checken. Je ziet hier ongeveer de tendens wanneer een game in de aanbieding komt en voor hoe lang als je naar de grafiek kijkt. Volgens mij kun je verder ook een prijs instellen waarbij je een bericht krijgt als de game onder die prijs te krijgen is.Chelseamarre123 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:43:
[...]
Maar wat doet dit juist meer dan alerts via de PS store zelf instellen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Had dit vroeger ook vaak toen ik nog bij Ziggo zat. Nu KPN glas en geen enkele keer meer voorgekomen.Gregory76 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:50:
[...]
Heeft er misschien iemand nog enig idee wat ik nog zou kunnen proberen om dit op te lossen? 😩
Lijkt een latency dingetje geweest te zijn bij mij want eigenlijk alles start sneller met laden.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Ook ik heb glas van KPN ... 😅koboy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:55:
[...]
Had dit vroeger ook vaak toen ik nog bij Ziggo zat. Nu KPN glas en geen enkele keer meer voorgekomen.
Lijkt een latency dingetje geweest te zijn bij mij want eigenlijk alles start sneller met laden.
Verwijderd
Je conclusie dat er met je netwerk niks mis is, lijkt me foutief. Misschien beter om in dat subforum even een topic te openen.Gregory76 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:50:
[...]
Heeft er misschien iemand nog enig idee wat ik nog zou kunnen proberen om dit op te lossen? 😩
Alleen op het startscherm van de PS5 lijkt er wat mis. Dus gebroken icoontjes bij de YouTube previews, geen inhoud bij de Plus en Store. Gamen online gaat prima. Gebruik van YouTube zelf gaat prima. Echt raar.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:38:
[...]
Je conclusie dat er met je netwerk niks mis is, lijkt me foutief. Misschien beter om in dat subforum even een topic te openen.
Welk "subforum" zou ik moeten hebben dan? Ik heb geen idee waar deze vraag het beste past.
Rebuild database en de cache legen al geprobeerd? Dit kan vanuit de Safe Mode van de PS5.Gregory76 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:50:
[...]
Als je de PS5 aanzet met het knopje op de console zelf even nog wat langer ingedrukt houden tot je een tweede piep hoort, dan start de PS5 naar de safe mode en kan je daar beide opties proberen.
Dat heb ik inderdaad nog niet gedaan. Goede tip! Ik ga het vanavond wanneer ik thuis ben gelijk even proberen.s0kkie schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 09:18:
[...]
Rebuild database en de cache legen al geprobeerd? Dit kan vanuit de Safe Mode van de PS5.
Als je de PS5 aanzet met het knopje op de console zelf even nog wat langer ingedrukt houden tot je een tweede piep hoort, dan start de PS5 naar de safe mode en kan je daar beide opties proberen.
Niet iets van Pi-Hole achtig iets in je thuis netwerk die bepaalde domeinen blokkeert waarvan deze items geladen moeten worden ?Gregory76 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:50:
[...]
XBL: MRE Inc
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties