Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Danster75 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:48:
[...]

Ik had deze game nog niet gespeeld maar zag dat de Director's Cut discversie voor €19,99 te koop stond via PlayStation zelf en een score van 85 krijgt op Metacritic. De digitale versie kost op moment van schrijven nog altijd €49,99. Discs f.t.w...

Enfin, ik heb hem dus besteld, gisteren even gespeeld maar wat begint het heerlijk wazig! Speelt tot nu toe lekker maar heb er pas 2 uur of zo in zitten. Op de Pro draait de quality mode op 60fps, mooi meegenomen.
Erg apart ook dat er een aardig indrukwekkende cast is. Smaakt naar meer en zo ben ik ook klaar als deel 2 uitkomt wat nóg vreemder lijkt te worden.
Ik heb hem deze maand ook uitgespeeld. Je hebt vreemd en je hebt vreemd :) Ik was de eerste 10 uur behoorlijk geïnteresseerd in het vreemde verhaal. Het intrigeerde me wel. Tot het moment dat er eigenlijk geen logisch touw meer aan vast te knopen viel als je een paar cutscenes niet helemaal goed hebt opgelet omdat je eigenlijk gewoon verder wilde spelen ipv kijken naar 20+ minuten durende cutscenes. :P
Uiteindelijk vond ik het bezorgen van de pakketjes en het opbouwen van een goed systeem van wegen, ziplines echter dusdanig leuk en goed uitgewerkt dat ik de game na een uurtje of 80 “geplatinumd” had. Hopelijk zal deel 2 qua gameplay net zo verslavend zijn, want voor de story zal ik het denk ik niet gaan spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:52
G_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:29:
[...]

. Momenteel gaat al mijn tijd naar S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Hoe is die?
Ik voel de Metro-vibe maar is veel meer opvolging van materiaal ed. Of ben ik mis?
Hopelijk komt die ook ooit naar de ps5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Derbiss schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:34:
[...]

Hoe is die?
Ik voel de Metro-vibe maar is veel meer opvolging van materiaal ed. Of ben ik mis?
Hopelijk komt die ook ooit naar de ps5.
Ja ik vind het een prachtig spel, ziet er ontzettend goed uit! Ondanks dat het een horror survival is, vind ik het erg ontspannen wegspelen en kom ik echt tot rust als ik rustig door de wereld heen wandel. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl heeft nog wel wat updates nodig, maar dat heeft elk spel dat net uit is gebracht.

Metro-vide? Ja en nee, ergens wel maar ook heeft het weer zijn eigen unieke ervaring en stijl :)

Hier een paar screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h6IBqW77ctBKh7t0kvfNgscgFAA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/xGIy3JV2lNXUJGyD4nzdGrnC.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRTOM8aLo4GnALVqAgXFgEBPBl8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XUqNSX7ixacqWob4TbXWp0r9.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3YoAzeZD2zeGEeyoyr-sLGNBRo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VN8wrJI4AnkSoCSYe37wIZUc.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOG6xeyTOu378X8vkXBOMmDVt_Q=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Ssg4PpHUluPe1amepaO2Fjc8.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOnpsXjfkSx1jtaMwYIHuEXUCKU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CyKIxOUvFtJ1wu0GWmIEW6l0.png?f=fotoalbum_tile

Ik heb trouwens ook al meerdere ervaringen van mijn speelsessies in het S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl onderwerp gepost mocht je het interessant vinden :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
G_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:29:
[...]

Dit spel moet ik ook nog een keer gaan spelen, hij is toevallig een paar week geleden ook op Xbox uitgekomen. Momenteel gaat al mijn tijd naar S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl en hopelijk kan ik na dit spel een begin maken aan Death Stranding, want die screenshots zien er echt brute uit :D :D
De introprijs van € 19,99 geldt echter helaas niet meer op de Xbox. Nu gewoon weer de volle mep € 39,99. Even wachten op een volgende sale ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 15:41
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:32:
[...]

Ik heb hem deze maand ook uitgespeeld. Je hebt vreemd en je hebt vreemd :) Ik was de eerste 10 uur behoorlijk geïnteresseerd in het vreemde verhaal. Het intrigeerde me wel. Tot het moment dat er eigenlijk geen logisch touw meer aan vast te knopen viel als je een paar cutscenes niet helemaal goed hebt opgelet omdat je eigenlijk gewoon verder wilde spelen ipv kijken naar 20+ minuten durende cutscenes. :P
Uiteindelijk vond ik het bezorgen van de pakketjes en het opbouwen van een goed systeem van wegen, ziplines echter dusdanig leuk en goed uitgewerkt dat ik de game na een uurtje of 80 “geplatinumd” had. Hopelijk zal deel 2 qua gameplay net zo verslavend zijn, want voor de story zal ik het denk ik niet gaan spelen.
Wanneer ik een spel heb uitgespeeld en het verhaal niet geheel duidelijk was ga ik op Youtube naar 'explained', 'story' of 'lore' video's kijken. Soms is het dan een 'aha' moment, af en toe helpt dat ook geen ene moer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 19:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Danster75 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:20:
[...]

Wanneer ik een spel heb uitgespeeld en het verhaal niet geheel duidelijk was ga ik op Youtube naar 'explained', 'story' of 'lore' video's kijken. Soms is het dan een 'aha' moment, af en toe helpt dat ook geen ene moer ;)
Heb het ook even bekeken, en er zit wel een logica in, :) maar vind het in een game als Elden Ring waar je zelf actief ingame op zoek moet gaan naar het verhaal niet erg om achteraf dit soort video’s te kijken. Echter als je uren naar cutscenes moet kijken, vind ik het wat minder leuk om achteraf te moeten uitpluizen hoe het verhaal in elkaar zit.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2024 13:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:19
[quote]Danster75 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:48:
[...]

Ik had deze game nog niet gespeeld maar zag dat de Director's Cut discversie voor €19,99 te koop stond via PlayStation zelf en een score van 85 krijgt op Metacritic. De digitale versie kost op moment van schrijven nog altijd €49,99. Discs f.t.w...

Enfin, ik heb hem dus besteld, gisteren even gespeeld maar wat begint het heerlijk wazig! Speelt tot nu toe lekker maar heb er pas 2 uur of zo in zitten. Op de Pro draait de quality mode op 60fps, mooi meegenomen.
Erg apart ook dat er een aardig indrukwekkende cast is. Smaakt naar meer en zo ben ik ook klaar als deel 2 uitkomt wat nóg vreemder lijkt te worden.

Geef het tijd! Na een uur of 10 wordt het echt super (maar dat is mijn mening)
Ik heb 90 uur in de PS4 versie zitten en ben na de PS% Director's Cut weer opnieuw begonnen en heb daar 111 uur in zitten. Dus als het je pakt, dan ben je nog wel even zoet

Veel plezier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
;)

[ Voor 99% gewijzigd door Noresponse op 29-11-2024 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:26
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Klopt het dat de game Test drive solar crown op de Ps5 pro, niet 120FPS met 4k kan worden gespeeld? Kan alleen kiezen tussen performance en quality...

[ Voor 7% gewijzigd door 038Robijno op 30-11-2024 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:41

R.G

Is het nog waard om suicide squad te kopen of is het end of life en soon servers offline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:09
R.G schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 04:27:
Is het nog waard om suicide squad te kopen of is het end of life en soon servers offline?
is het zeker nog waard is best actief daar en is nu een mega aanbieding voor 16 euro

[ Voor 3% gewijzigd door boyette op 30-11-2024 05:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:42

MazeWing

The plot thickens...

R.G schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 04:27:
De core gameplay loop schijnt behoorlijk saai te zijn en al heel snel repetitief te worden. Het kan dus zijn dat je er na een paar uurtjes wel klaar mee bent.

De verwachting is dat het over een paar maanden voorbij is en er geen nieuwe seizoenen komen in 2025. Nu waren de seizoenen sowieso extreem karig en is het eigenlijk gewoon dezelfde content in een ander jasje en zijn de nieuwe characters ook reskins van bestaand waarbij er ook nog eens rare keuzes gemaakt worden in welke characters (want waarom zou iemand een bekend DC personage willen spelen?).
Je mag dus hopen op een offline spel en dat zal het zijn.

In mijn optiek zijn er echt betere spellen voor dat geld te koop.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:25
038Robijno schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 01:13:
Klopt het dat de game Test drive solar crown op de Ps5 pro, niet 120FPS met 4k kan worden gespeeld? Kan alleen kiezen tussen performance en quality...
Wie koopt die game ook? Slechtste arcade race game sinds jaren. Nacon is de weg kwijt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
YouTube: PSSR Upscaling on PS5 Pro: The Good, The Bad and The Ugly

DF laat zien dat PSSR nog niet helemaal klaar is. Sony owned games lijken wel redelijk goed te werken, maar de rest lijkt toch een stuk minder mooi. Hopelijk gaat dit gauw gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacko01
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:12
Weet niet of dit het juiste topic is ..

Sinds gisteren hebben we (mijn zoon van 11 en ik) een PS5. Daarbij zat een voucher voor Fortnite Cobalt.
Mijn zoon van 11 speelt zeer regelmatig fortnite (op de switch) en was dus erg blij met de voucher...
Alleen ik krijg de vocuher niet ingewisseld op zijn account vanwege leeftijd limieten. Heb deze beperkingen er al zovel mogelijk af gehaald, maar het lukt nog steeds niet.

De vraag is : is het uberhaput op te lossen of moet bij wachten tot hij 12 is... (nog 5 maanden wachten),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Galvatron schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:14:
YouTube: PSSR Upscaling on PS5 Pro: The Good, The Bad and The Ugly

DF laat zien dat PSSR nog niet helemaal klaar is. Sony owned games lijken wel redelijk goed te werken, maar de rest lijkt toch een stuk minder mooi. Hopelijk gaat dit gauw gefixed worden.
Het is vooral een mixed bag inderdaad. Sommige 3rd party games zien er ook heel goed uit zoals Stellar Blade, FF7 Rebirth, F1 24 en The Crew Motorfest maar met name games die al een vrij lage basis resolutie hebben van sub-1080p en veel post processing effecten hebben met raytracing (Alan Wake 2, Silent Hill 2, SW Outlaws) daar komt de PSSR implementatie niet goed uit de verf.

Ik verwacht wel dat PSSR steeds beter wordt zoals dat ook met DLSS ging en we moeten nog games gaan zien die vanaf ontwikkeling al met de PS5 Pro in gedachte gemaakt worden. We zien nu veelal oudere games die een Pro patch krijgen.

Dying Light 2 heeft een hele fijne Pro implementatie overigens, nu mee bezig. Speelt heerlijk weg en ziet er erg strak uit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Mijn PS5 Pro mocht dan ook eindelijk de transitie ondergaan van digital naar disk.

Natuurlijk alles onder een grote dosis nieuwsgierigheid van de katten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2wXdBRenmbwz_WQSbxXp928gsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0WAaHW3jCBZ2QRsLf3ysndaH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJyQt_8HTXvEenvBMadDwUDtAbs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2aFybwL3FvhE2SMllQR2Emb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qU5ymVLjc69sZwK9BX7R6gyXtDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nc5iJXzhasBQozLCvLWLoOa0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5JF1EMUY90OvASHD4E65rRTgfk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UsoM07srrfLCmIXUyLpNIhII.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:23
Ik heb recent iemand blij gemaakt met een Disc Drive. Had hem voor mijzelf gekocht en ook al geïnstalleerd, maar kwam tot de conclusie dat het voornamelijk FOMO gedreven was… ik heb welgeteld 1x een disc in mijn PS5 gehad, en dat was een UHD Blu-Ray om te testen. Teveel lawaai dus meh. De PS5 Pro ook 1x een disc erin gehad om te testen. Hij deed het, maar ik doe er toch niets mee dus verkocht.

Digital Only wellicht duurder, maar geen zin meer in Fysieke media. Dan wacht ik wel wat langer op aanbiedingen 😅

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 19:46
Thalaron schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:48:
Ik heb recent iemand blij gemaakt met een Disc Drive. Had hem voor mijzelf gekocht en ook al geïnstalleerd, maar kwam tot de conclusie dat het voornamelijk FOMO gedreven was… ik heb welgeteld 1x een disc in mijn PS5 gehad, en dat was een UHD Blu-Ray om te testen. Teveel lawaai dus meh. De PS5 Pro ook 1x een disc erin gehad om te testen. Hij deed het, maar ik doe er toch niets mee dus verkocht.

Digital Only wellicht duurder, maar geen zin meer in Fysieke media. Dan wacht ik wel wat langer op aanbiedingen 😅
Ja dat heb ik ook geen zin meer in disc, en goed dan betaal ik maar een keer iets meer.
Geen gedoe met disc wisselen is heerlijk, die doosjes verdwenen toch in de la van de tv meubel(En zijn naar mijn idee totaal niet boeiend om naar te kijken)
Dus ga ze ook niet in een open kast neerzetten ofzo, nee heerlijk digitaal only.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
Hopelijk niet weer een discussie digitaal of disc 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Thalaron schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:48:

Helemaal eens hoor, digitaal heeft voor mij ook de voorkeur, zeker omdat ik de Portal redelijk veel gebruik. Echter zijn er story games die ik binnen een paar weken heb uitgespeeld en niet meer aankijk, deze heb ik liever op disc dan bespaar je bij de aankoop en je kunt de game nog verkopen.

Daarnaast is zo’n diskdrive maar een kleine investering en maakt het de verkoop van de console in de toekomst waarschijnlijk makkelijker :)

Dit is uiteraard allemaal MIJN persoonlijke mening :p

[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 30-11-2024 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 08-09 16:30
Sinds pas begonnen met de GTA Trilogy. Die had ik vorige maand gescoord voor 10 euro bij bol.com.
Naar de laatste Update is het een grote vooruitgang.

Hiervoor had ik Robocop Rogue City 100% uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DeadPhoenix86 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 23:58:
Sinds pas begonnen met de GTA Trilogy. Die had ik vorige maand gescoord voor 10 euro bij bol.com.
Naar de laatste Update is het een grote vooruitgang.

Hiervoor had ik Robocop Rogue City 100% uitgespeeld.
Werken de cheats in de tussentijd ook of doe je daar niet aan?, aan het begin kreeg ik dit niet voor elkaar zowat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Yonix schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:56:
[...]

En nu ook met Slim Digital + PSVR2:
[Afbeelding]

Voor boven, in de ‘game-kamer’. Ben benieuwd naar GT7 in vr. :D
En nu ook een PS Portal:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49YrUmwuKD3tkwhWDNG8yIWAyRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LcZH1PTn4DVYpkvcgDOyCZqZ.jpg?f=fotoalbum_large

En na een Pro, Slim Digital, PSVR2 én PS Portal is het voorlopig wel even klaar. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Yonix schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:54:
[...]

En nu ook een PS Portal:
[Afbeelding]

En na een Pro, Slim Digital, PSVR2 én PS Portal is het voorlopig wel even klaar. :D
Hier is het ook wel even klaar,

1x Pro LE, 1x Pro, PSVR2, Portal, Edge LE, 2x Disk Drive.

De Portal heeft mij overigens wel verbaasd, het is echt een ontzettend fijn apparaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
schumi1986 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:08:
[...]

Hier is het ook wel even klaar,

1x Pro LE, 1x Pro, PSVR2, Portal, Edge LE, 2x Disk Drive.

De Portal heeft mij overigens wel verbaasd, het is echt een ontzettend fijn apparaat
Dat je nu kunt streamen was voor mij wel een deal maker. Daarnet even ‘Death Stranding’ gespeeld en dat ging prima! (y)

Echter, je merkt wel dat het nog aardig barebone is allemaal, want een spel afsluiten kan alleen via het indrukken van de Power-knop (?). Maar goed, het verkeert nog in een vroeg stadium. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Yonix schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:34:
[...]

Dat je nu kunt streamen was voor mij wel een deal maker. Daarnet even ‘Death Stranding’ gespeeld en dat ging prima! (y)

Echter, je merkt wel dat het nog aardig barebone is allemaal, want een spel afsluiten kan alleen via het indrukken van de Power-knop (?). Maar goed, het verkeert nog in een vroeg stadium. :)
Om een stream af sluiten veeg je vanaf het rechterkant van het scherm naar het midden om vervolgens op afsluiten te drukken. Werkt net wat anders als het streamen vanaf de console

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Carlos0_0 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:26:
[...]

Werken de cheats in de tussentijd ook of doe je daar niet aan?, aan het begin kreeg ik dit niet voor elkaar zowat.
Ik wil ook trophies verdienen. Dus nee, ik speel met zonder cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DeadPhoenix86 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:37:
[...]

Ik wil ook trophies verdienen. Dus nee, ik speel met zonder cheats.
Ah oke trophies geef ik niet perse zoveel om, en vond de oude gta's altijd leuk zonder cheats.
Zeker San Adreas, hoefde je tenminste niet constant te trainen / eten etc.
Dat vond ik nooit leuk, dan kan ik net zo goed the sims gaan spelen zeg haha.

Wellicht dat ik het nog eens een keer probeer, om te kijken hoe het met de nieuwe modes er ook uitziet :).

[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 01-12-2024 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Carlos0_0 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:44:
[...]

Ah oke trophies geef ik niet perse zoveel om, en vond de oude gta's altijd leuk zonder cheats.
Zeker San Adreas, hoefde je tenminste niet constant te trainen / eten etc.
Dat vond ik nooit leuk, dan kan ik net zo goed the sims gaan spelen zeg haha.

Wellicht dat ik het nog eens een keer probeer, om te kijken hoe het met de nieuwe modes er ook uitziet :).
Ik had alle GTA games uitgespeeld zonder cheats.
Meestal gebruikte ik die pas, toen ik de game had uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:07
Ik heb via de PSN account het gratis spel COD: Warzone toegevoegd aan mijn gamebibliotheek. Als ik hier naar kijk zie ik dat deze er 2 keer in staat. Eens als PS5 en eens als PS4. Hoe komt dit? Nochtans staat er in de transactiegeschiedenis maar 1 productaankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foundqxr
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 18:25
DeadPhoenix86 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:56:
[...]

Haha hier altijd hetzelfde! Toch altijd wel de volledige storyline spelen en daarna lekker de cheats erbij en gekke kapriolen uithalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:53
Ik heb een Nacon rig 800 pro hx headset.
De headset is eigenlijk bedoelt voor op een Xbox. Op de Xbox en pc werkt deze prima.

Ik heb gelezen dat de headset ook op de PlayStation (zonder dolby Atmos) zou moeten werken. Als ik de headset op de PlayStation 4 en 5 aansluit is het maximum volume ongeacht waar de slider staat ‘gefluister’ laag.

De headset staat in pc mode, Xbox mode geeft geen geluid.
Voordat ik een extra headset aanschaf wil ik wel alle opties geprobeerd hebben.

Iemand hier met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DeadPhoenix86 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:56:
[...]

Heb even geprobeerd en de cheats werken nog voor geen meter, even slecht als in de begin dagen.
Staan ook heel veel klachten op internet er over, zou je de controls op classic moeten zetten. ook dat lijkt niet echt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:25
FulmeN schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:53:
Ik heb een Nacon rig 800 pro hx headset.
De headset is eigenlijk bedoelt voor op een Xbox. Op de Xbox en pc werkt deze prima.

Ik heb gelezen dat de headset ook op de PlayStation (zonder dolby Atmos) zou moeten werken. Als ik de headset op de PlayStation 4 en 5 aansluit is het maximum volume ongeacht waar de slider staat ‘gefluister’ laag.

De headset staat in pc mode, Xbox mode geeft geen geluid.
Voordat ik een extra headset aanschaf wil ik wel alle opties geprobeerd hebben.

Iemand hier met een oplossing?
Probeer dit:
Volume-instellingen aanpassen op je PS5-systeem
Ga naar Instellingen > Geluid > Volume.
Het volume van de Hoofdtelefoon of Luidspreker controller aanpassen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tomovich schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:50:
Ik heb via de PSN account het gratis spel COD: Warzone toegevoegd aan mijn gamebibliotheek. Als ik hier naar kijk zie ik dat deze er 2 keer in staat. Eens als PS5 en eens als PS4. Hoe komt dit? Nochtans staat er in de transactiegeschiedenis maar 1 productaankoop.
Vaak krijg je bij 1 aankoop (of gratis download) inderdaad toegang tot zowel de PS4 als de PS5 versie.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Raem schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:01:
[...]

Vaak krijg je bij 1 aankoop (of gratis download) inderdaad toegang tot zowel de PS4 als de PS5 versie.
Dit inderdaad.

Maar weet iemand ook waarom er soms toch PS4 data geïnstalleerd wordt terwijl ik toch echt voor PS5 versie gekozen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
Raem schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:01:
[...]

Waarom zou je de PS4-versie spelen/installeren als je een PS5 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 19:36

Superkiwi

Hoi doei

Tomovich schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:16:
[...]

Installatie doet ie zelf, daar kun je niks aan doen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:24:
[...]
Installatie doet ie zelf, daar kun je niks aan doen ;)
Hoezo ? Je kan op een PS5 wel degelijk zélf kiezen welke versie je installeert. De default is nu gelukkig wel altijd PS5, denk ik. Maar toen de PS5 pas uit was, was dat niet het geval, en was het bovendien veel lastiger om te zien/kiezen welke versie je installeerde. Er was toen veel over te doen omdat veel mensen zonder het te beseffen blijkbaar PS4 versies van games aan het spelen waren op hun nieuwe PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomovich schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:50:
Zoals @Raem hierboven al zei gebeurt het vaak dat je bij aankoop van een game zowel de PS4 als de PS5 versie krijgt. En ja, er zijn nog mensen met zowel een PS4 als PS5... Ik speel bvb GT7 occasioneel ook nog op onze PS4 (en de saves worden aan server kant gesynct, dus ik heb 1 game-progress voor PS4+PS5).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Twixie schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:12:
[...]
Hoezo ? Je kan op een PS5 wel degelijk zélf kiezen welke versie je installeert.
Oh wacht, we hebben het over digitale games. In dat geval heb je helemaal gelijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Twixie schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:12:
[...]

Hoezo ? Je kan op een PS5 wel degelijk zélf kiezen welke versie je installeert. De default is nu gelukkig wel altijd PS5, denk ik. Maar toen de PS5 pas uit was, was dat niet het geval, en was het bovendien veel lastiger om te zien/kiezen welke versie je installeerde. Er was toen veel over te doen omdat veel mensen zonder het te beseffen blijkbaar PS4 versies van games aan het spelen waren op hun nieuwe PS5.
Af en toe heb ik ook wel eens beide versie geïnstalleerd gekregen, zelfs dit jaar nog wel van een spel.
Ik kocht het spel zij downloaden naar console, en kreeg beide versies. dus de ps4 versie maar verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:36:
[...]
Af en toe heb ik ook wel eens beide versie geïnstalleerd gekregen, zelfs dit jaar nog wel van een spel.
Ik kocht het spel zij downloaden naar console, en kreeg beide versies. dus de ps4 versie maar verwijderd.
Ik installeer mijn games eigenlijk bijna altijd via de website (library.playstation.com) en daar komen PS4 en PS5 versies altijd expliciet apart te staan, dus dan is het duidelijk welke je wel/niet installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:23
Over de GTA trilogie, heb de ps4 versie op disc. En merk dat ik ook zin heb om die weer te spelen, maar dat ik mijzelf gek maak met het idee er is een betere ps5 versie die alleen digitaal te koop is. Zijn er nu nog enigszins verschillen tussen die versies? Zeker met oog op die recente update waardoor eindelijk de oude beleving terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:55
Bol heeft de LE DualSense weer op voorraad.

https://www.bol.com/nl/nl...tureListItem#productTitle

20 euro duurder dan normaal, maar vergelijk dat nu maar eens met prijzen op Marktplaats.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
Ik wilde dit weekend mijn PS5 registreren bij Sony voor de garantie. Ik probeerde in te loggen op My Sony met mijn PSN-account en kreeg de melding om mijn account up te graden. Is dat nodig en waarom zou ik dat doen? Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
ls niet zegt waarom je moet upgraden, weten wij wellicht ook niet hoe of wat.
Moest je niet gewoon nieuwe voorwaarden ofzo selecteren, en verder registreert je de ps5 toch als je hem aanzet zelf(Daar moet je ook inloggen met je account).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zojuist Mass Effect Ultimate Edition aangeschaft voor 6.99, heb de trilogie nooit gespeeld maar las her en der wel dat het echt een geweldige serie moet zijn. Ben benieuwd:)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ze hebben ook thema's gereleased voor de PS5, je kunt nu de startup en background thema's kiezen van verschillende PS generaties.

[ Voor 47% gewijzigd door kazuka op 02-12-2024 16:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kazuka schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:13:
[YouTube: 30th Anniversary | Thank You]

Ze hebben ook thema's gereleased voor de PS5, je kunt nu de startup en background thema's kiezen van verschillende PS generaties.
"It's about persistance" bij Bloodborne. Ze doen het erom hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
Carlos0_0 schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:14:
ls niet zegt waarom je moet upgraden, weten wij wellicht ook niet hoe of wat.
Moest je niet gewoon nieuwe voorwaarden ofzo selecteren, en verder registreert je de ps5 toch als je hem aanzet zelf(Daar moet je ook inloggen met je account).
Geen idee waarom. Als ik mijn PSN emailadres gebruik om in te loggen op My Sony krijg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTHYnPErKdfLXdOCUPnZI9XI0q0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aQvEWjFZ3lziHMoO9VoSTZAQ.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jr67naLXgOkHmk3EnxLt36qcr0Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/L3UpYrzHTYHJOo5VzBYdKac6.png?f=user_large

En wat ben ik met die My Sony? Is een PSN account niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Het lijkt erop dat je aanmeld bij een account dat bekend is bij my Sony(Of dat nou op een tv is of iets anders), of lang niet is gebruikt en dat de voorwaarden zijn bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0

Oh dat vertelde ze niet in de trailer, zo effe de p5 pro opstarten dan(en ps1 thema denk ik instellen als die er is :P).
O super nice ook het opstart / intro filmpje na de update al, tip zet je geluid even hard en de lampen uit :P .

[ Voor 11% gewijzigd door Carlos0_0 op 02-12-2024 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:12
Eindelijk thema’s en dan zijn de limited time lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn extra deals tevoorschijn gekomen in de store. GT7 voor €40 doet mij toch wel even twijfelen. Ben vooral bang dat het teveel tuning is voor iemand die gewoon af en toe wat rondjes wil rijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Meneer UYL schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:07:
Ik heb mijn PS5 al 37 keer opnieuw gestart om van de PS1 startup te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Meneer UYL schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:07:
Ja inderdaad kwam ik net ook achter via een YouTube filmpje, en ze vertellen er niks over in het filmpje dat er thema's zijn(En ze zijn nog tijdelijk ook).
Best wel jammer had de ps1 opstart liever gehouden zo haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:18:
Er zijn extra deals tevoorschijn gekomen in de store. GT7 voor €40 doet mij toch wel even twijfelen. Ben vooral bang dat het teveel tuning is voor iemand die gewoon af en toe wat rondjes wil rijden.
Ik heb al ruim 300 uur in GT7 zitten, en heb daarbij toch wel heel weinig getuned eigenlijk. Soms omdat het moest omdat je onder een bepaald aantal PP (Performance Points) moest blijven dat ik de power output verlaagde of wat extra ballast nam. Maar algemeen kun je toch best heel veel spelen zonder tunen.
Ik speel wel voornamelijk offline, misschien dat het online anders is als je competitief wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Vandaag op de valreep nog star wars outlaws op de kop getikt. Wat uren ingestoken op pc via ubisoft+

Een leuk spelletje, maar meer een game waar ik veel meer van kan genieten op de bank na een dag werken met een controller in de hand dan wanneer ik opgekropt achter mijn bureau zit. Niet heel bijzonder maar prima om wekelijks wat uur in te stoppen.

Eerste wat me opvalt is dat de game er echt zeer prima uitziet op de base ps5.

Op pc speelde ik met alle toeters en bellen, maar op 3 meter afstand zie ik zonder ze 1 op 1 naast elkaar te zien eigenlijk vrij weinig verschil.

[ Voor 12% gewijzigd door swoutr op 03-12-2024 02:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Dat tunen kan je zo gek maken als je zelf wil. Meer dan wat obvious upgrades (nfs underground niveau tuning) heb ik ook niet echt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
Carlos0_0 schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:20:
Het lijkt erop dat je aanmeld bij een account dat bekend is bij my Sony(Of dat nou op een tv is of iets anders), of lang niet is gebruikt en dat de voorwaarden zijn bijgewerkt.
Ik heb nog nooit een account gehad/gemaakt op Sony. Vorige week wel een PSN account gemaakt. Ik dacht om te registreren moet ik bij Sony zijn, dus heb daar gewoon hetzelfde mailadres als van mijn PSN account geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Tomovich schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 00:06:
[...]

Ik heb nog nooit een account gehad/gemaakt op Sony. Vorige week wel een PSN account gemaakt. Ik dacht om te registreren moet ik bij Sony zijn, dus heb daar gewoon hetzelfde mailadres als van mijn PSN account geprobeerd.
Je playstation registeren doe je gewoon via playstation.com, of via de Playstation zelf.
Je hoeft helemaal niet naar een website te gaan, gewoon je playstation starten en daar account aanmaken/inloggen op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Tomovich schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:16:
[...]

Ik niet maar mijn zoontje wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Pukson schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:33:
Zojuist Mass Effect Ultimate Edition aangeschaft voor 6.99, heb de trilogie nooit gespeeld maar länger en der wel dat het echt een geweldige serie moet zijn. Ben benieuwd:)
Doet dit nog wat met haptics?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Heeft ps plus nog een actie?

Ik zie 71,99 12 maanden voor essential is dat met of zonder korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:45:

Je bent te laat. Acties zijn net afgelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
R.G schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:45:

Dit is een grapje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Raem schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:53:
[...]

Je bent te laat. Acties zijn net afgelopen.
De afgelopen jaren was er c.a 2 weken na Black Friday weer een aanbieding.

@R.G Ik zou dus nog even wachten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 13:49
Pukson schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:33:
Zojuist Mass Effect Ultimate Edition aangeschaft voor 6.99, heb de trilogie nooit gespeeld maar länger en der wel dat het echt een geweldige serie moet zijn. Ben benieuwd:)
Hoe wat waar was wel handig geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK

Ik vind het 30th boot screen en thema echt super leuk gedaan, jammer dat het tijdelijke feature is, ik ga m'n PS5 dan maar niet meer updaten denk ik. Want ik neem aan dat het weer met een update verwijderd wordt? Hopelijk halen ze het er niet meer uit.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
DJSirMatthew schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:42:
[...]

Hoe wat waar was wel handig geweest...
Oh ja sorry, leek mij vanzelfsprekend. PlayStation Store, aanbieding loopt tm vandaag.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 13:49
Pukson schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:48:
[...]

Oh ja sorry, leek mij vanzelfsprekend. PlayStation Store, aanbieding loopt tm vandaag.
Thanks. Idd logisch maar ik bleef maar zoeken op Ultimate en bleef maar Legendary krijgen ;)

Damn, wou wachten tot middagpauze om hem te kopen, natuurlijk is de aanbieding net afgelopen :/

Hmm, nu net nog eens gekeken, zolang ik niet inlog krijg ik prijs van 5,99$ (US account) te zien, vanaf ik inlog verandert de prijs naar 59,99$

[ Voor 20% gewijzigd door DJSirMatthew op 03-12-2024 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

NOS artikel, inclusief bijdrage van @Tweakjur : https://nos.nl/artikel/25...aar-het-was-een-revolutie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik zou hem gewoon kopen. Tunen valt echt wel mee, zeker als je de gewone rondjes gaat rijden. Online hoef je af en toe niet eens te tunen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, de GT7 reacties. Denk dat ik de game vanavond koop. :)
De Pro patch zag er goed uit zonder PSSR. Ik speel zelden race games maar kan soms leuk zijn tussen de andere games door. Online racen zal ik niet doen. Gewoon lekker rondje rijden, auto’s verzamelen en ik vind het prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Verwijderd schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:33:
De Pro patch zag er goed uit zonder PSSR. Ik speel zelden race games maar kan soms leuk zijn tussen de andere games door. Online racen zal ik niet doen. Gewoon lekker rondje rijden, auto’s verzamelen en ik vind het prima.
Lekker kopen is een top game 👊🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik heb 1,5 week geleden een PS5 slim disc edition gehaald bij MM.
Het viel me al redelijk snel op dat ie bij het opstarten / na het ontvangen van een nieuwe disc, echt behoorlijk veel geluid maakt.

Ik heb de kappen eens los gemaakt en teruggeplaatst en ook de truc met de manual disc eject geprobeerd.
Dit heeft het geluid een tijdje verholpen maar sinds gisteren is het weer terug.

Het lijkt erop dat het de trilling van de kappen is want als ik daar op druk dan verminderd het behoorlijk.

Zou ik hem toch maar terugbrengen, binnen de 14 dagen, en dan gewoonweg meteen een nieuwe meenemen?

Als het een gevalletje pech hebben met net een maandag ochtend modelletje te krijgen, dan wil ik de moeite van het backuppen van de saves, terug naar factory settings, ritje naar de winkel etc wel nemen

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
louzy82 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:17:
Het viel me al redelijk snel op dat ie bij het opstarten / na het ontvangen van een nieuwe disc, echt behoorlijk veel geluid maakt.

Ik heb de kappen eens los gemaakt en teruggeplaatst en ook de truc met de manual disc eject geprobeerd.
Dit heeft het geluid een tijdje verholpen maar sinds gisteren is het weer terug.

Het lijkt erop dat het de trilling van de kappen is want als ik daar op druk dan verminderd het behoorlijk.

Zou ik hem toch maar terugbrengen, binnen de 14 dagen, en dan gewoonweg meteen een nieuwe meenemen?

Als het een gevalletje pech hebben met net een maandag ochtend modelletje te krijgen, dan wil ik de moeite van het backuppen van de saves, terug naar factory settings, ritje naar de winkel etc wel nemen
Als die niet goed is toch altijd terug brengen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:42:
[...]

Ik vind het 30th boot screen en thema echt super leuk gedaan, jammer dat het tijdelijke feature is, ik ga m'n PS5 dan maar niet meer updaten denk ik. Want ik neem aan dat het weer met een update verwijderd wordt? Hopelijk halen ze het er niet meer uit.
Niet meer updaten zal ook niet gaan, want uiteindelijk zal een spel een nieuwere firmware nodig hebben.
Deze zal ook gewoon op de disc staan, en zal je ps5 gewoon de update krijgen van de disc.
Goed dat kan wel even duren, maar je gaat het niet tegen houden. of je moet geen nieuwe spellen meer gaan kopen :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koboy
  • Laatst online: 19:04

koboy

Heb een idee voor een icon

louzy82 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:17:

Even een onderzettertje er onder, zijn waarschijnlijk resonanties met de kast doordat er aan de voet kant geen rubbertjes zitten.
Bij mij ligt hij met links een onderzettertje, want de pootjes (rechts) die bij de drive werden meegeleverd hadden wel een rubbertje.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
GT7 is echt een heerlijke game, zowel voor de casual racer als de fanatiekeling. (y)

Trouwens, zojuist maar weer een jaartje Premium afgesloten; is met de Portal wel een must namelijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Laatst online: 14:09
Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:42:
[...]

Niet meer updaten zal ook niet gaan, want uiteindelijk zal een spel een nieuwere firmware nodig hebben.
Deze zal ook gewoon op de disc staan, en zal je ps5 gewoon de update krijgen van de disc.
Goed dat kan wel even duren, maar je gaat het niet tegen houden. of je moet geen nieuwe spellen meer gaan kopen :P .
Ik hoop dat ze het zo laten. Het kan tenslotte uit. Ik vind het erg leuk bedacht. Bracht me even terug in de tijd.. Die unieke geluidjes per console. Episch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mijn One Connect box doet er om een of andere reden altijd een paar minuten over voordat hij doorheeft dat de PS5 aanstaat, een issue dat ik bij de PS4 nooit had (zelfde tv); die nieuwe startup intro heb ik derhalve nog niet gezien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Daar ga je je geen buil aan vallen, het is echt een super leuke en uitgebreide race game. GT7 is ook by far mijn meest gespeelde PSVR2 game. Fantastisch dat ze de volledige versie beschikbaar hebben gemaakt in VR.

Ik vond race games altijd wel ok, maar was geen enorme fan ofzo. Voor GT7 i.c.m. PSVR2 heb ik een stuur en stoel gekocht :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste GT was deel 2 dus het is een tijdje geleden voor mij. Jullie enthousiaste reacties zorgen er in ieder geval voor dat ik de game ga halen. Nog even kijken wanneer want PoE 2 komt ook vrijdag uit maar sowieso deze maand. Zoveel games momenteel. 8)7
Dank voor de reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Superkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:25:
Mijn One Connect box doet er om een of andere reden altijd een paar minuten over voordat hij doorheeft dat de PS5 aanstaat, een issue dat ik bij de PS4 nooit had (zelfde tv); die nieuwe startup intro heb ik derhalve nog niet gezien :P
Tv kopen met meerdere hdmi aansluitingen, dan heb je dat probleem niet ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Carlos0_0 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:59:
[...]

Tv kopen met meerdere hdmi aansluitingen, dan heb je dat probleem niet ;).
Dan snap je het hele concept van de fantastische one connect box niet.

Ik heb er overigens geen issues mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:49
Superkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:25:
Zou hier wel wat meer aandacht aan besteden want die van ons schakelt echt direct over als ik de PS5 aanzet. Misschien een andere poort gebruiken of dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Andere poorten, andere kabel, PS een harde reset geven, allemaal al geprobeerd. Zet ik eerst de PS5 aan en pas daarna de reciever en tv dan heb ik wél gelijk beeld. Maakt verder ook niet uit hoor, ben er ondertussen wel aan gewend.
Desalniettemin bedankt voor je input d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ik hoop écht dat we de opstart tune van de PS1 kunnen behouden. Man, wat blijft die toch lekker klinken O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Ik vind gewoon dat ze die nieuwe thema's permanent moeten maken.
Ik zou ook graag een opstart versie willen zien van de PS2. Die was ook iconisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Star Wars Outlaws gekocht tijdens BF maar kan toch niet echt mijn interesse behouden. Typische run by the numbers open world game jammer genoeg.

[ Voor 83% gewijzigd door Ace op 04-12-2024 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ace schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:13:
Star Wars Outlaws gekocht tijdens BF maar kan toch niet echt mijn interesse behouden. Typische run by the numbers open world game jammer genoeg.
Ja dat gevoel heb ik in het begin ook gehad. Maar inmiddels heb ik heel erg veel lol met Star Wars Outlaws, de nodige patches hebben aardig wat ergernissen voor mij opgelost, met name de geforceerde stealth toen de game in augustus uitkwam vond ik maar niks. Nu kan je tenminste zelf kiezen of je een keer door een missie heen wilt knallen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
ZesBarkiePK schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:33:
[...]

Ja dat gevoel heb ik in het begin ook gehad. Maar inmiddels heb ik heel erg veel lol met Star Wars Outlaws, de nodige patches hebben aardig wat ergernissen voor mij opgelost, met name de geforceerde stealth toen de game in augustus uitkwam vond ik maar niks. Nu kan je tenminste zelf kiezen of je een keer door een missie heen wilt knallen of niet.
Het kon mijn interesse ook totaal niet krijgen, zal het wellicht nog eens proberen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Carlos0_0 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:49:
[...]

Het kon mijn interesse ook totaal niet krijgen, zal het wellicht nog eens proberen dan.
Doe je goed, zoveel andere nieuwe games zijn er op het moment toch niet om te spelen.
Ik heb Star Wars Outlaws dankzij de PS5 Pro weer opgepakt, ondanks dat Star Wars Outlaws geen graphic settings bied heeft de game wel een Pro patch gehad. Ik denk dat het 60 fps is. Je moet wel even motion blur en zo helemaal uit zetten, of je nou een PS5 Pro hebt of niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 15:41

Bij deze een video van de nieuwe (tijdelijke) PS5 boot sequence. Was volgens mij nog niet gepost.
Ik dit topic zie wel iemand die gelinkt heeft naar de Thank You video maar nog niet naar de bootsequence.

[ Voor 43% gewijzigd door Danster75 op 04-12-2024 15:42 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 118 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties