Ik heb hem deze maand ook uitgespeeld. Je hebt vreemd en je hebt vreemdDanster75 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:48:
[...]
Ik had deze game nog niet gespeeld maar zag dat de Director's Cut discversie voor €19,99 te koop stond via PlayStation zelf en een score van 85 krijgt op Metacritic. De digitale versie kost op moment van schrijven nog altijd €49,99. Discs f.t.w...
Enfin, ik heb hem dus besteld, gisteren even gespeeld maar wat begint het heerlijk wazig! Speelt tot nu toe lekker maar heb er pas 2 uur of zo in zitten. Op de Pro draait de quality mode op 60fps, mooi meegenomen.
Erg apart ook dat er een aardig indrukwekkende cast is. Smaakt naar meer en zo ben ik ook klaar als deel 2 uitkomt wat nóg vreemder lijkt te worden.
Uiteindelijk vond ik het bezorgen van de pakketjes en het opbouwen van een goed systeem van wegen, ziplines echter dusdanig leuk en goed uitgewerkt dat ik de game na een uurtje of 80 “geplatinumd” had. Hopelijk zal deel 2 qua gameplay net zo verslavend zijn, want voor de story zal ik het denk ik niet gaan spelen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.