Denk dat dit wel meevalt hij is van de onderkant helemaal dicht.Grozno schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:19:
Volgens mij blokkeer je dan wel een deel van de ventilatie.
Voor de liefhebbers.. https://www.playstation.com/nl-be/deals/black-friday/?#games
Het is 'nog gene vette' zoals we zeggen maar mogelijk kan je wel iets vinden
Het is 'nog gene vette' zoals we zeggen maar mogelijk kan je wel iets vinden
Als hij een beetje veilig staat zal het wel goed gaan. Let wel op dat er geen rubbertjes aan de PS5 zitten en dat een drive dus lekker gaat resoneren met de kast waar hij op staat. Dat rubbertje moet je dus even zelf regelen, ook aan de linkerkant als hij horizontaal ligt trouwens!KlaasjeNL schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:52:
Met de prijsdaling heb ik besloten om ook een PS5 aan te schaffen, maar ik twijfel nog of ik hem met of zonder disc drive neem. De XSX gebruik ik ook alleen digitaal, dus ik verwacht bij de PS5 ook niet of nauwelijks de disk drive te gaan gebruiken.
Heeft iemand ervaring met de slim verticaal plaatsen zonder stand? Ik vind het zonde om €30 voor een stand te betalen, dus dan haal ik voor €70 extra liever de disc edition.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Anoniem: 1925548
Uiteraard is Rebirth nu wel €30 goedkoper, net die ene game die ik vorige week al had gekocht van mijn hele wishlist. Had ik maar geduld moeten hebben vorige week.
Kijk ik verder in mijn lijstje zie ik dat alle andere games precies nog even duur zijn. Zou haast zeggen dat Sony mij aan het trollen is.
Kijk ik verder in mijn lijstje zie ik dat alle andere games precies nog even duur zijn. Zou haast zeggen dat Sony mij aan het trollen is.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 22-11-2024 09:47 ]
3 games gekocht met 70% korting die mooie PS5 Pro updates hebben gekregen; Hogwarts Legacy, Dying Light 2 en Calisto Protocol. Ik kom de winterperiode wel door
Ik dacht dat Spiderman 2 wel in de sale zou zitten met Black Friday in de officiële store?
Hij staat hier voor 49,59 ipv 79,99 in de digitale store.outlandos schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:08:
Ik dacht dat Spiderman 2 wel in de sale zou zitten met Black Friday in de officiële store?
(is idd een black friday, want prijs is geldig t/m 3/12)
[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 22-11-2024 10:17 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10002456outlandos schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:08:
Ik zie dat de abonnementen ook een black friday korting hebben gekregen.
- Premium 30%
- Extra 25%
- Essential 0% (vooralsnog)
Ik hoop dat ze alsnog de Essential van korting gaan voorzien....
- Premium 30%
- Extra 25%
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Heb je al Essential? Want dan krijg je geen korting. Alleen wanneer je upgrade naar een hogere tier.party42 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:18:
Ik zie dat de abonnementen ook een black friday korting hebben gekregen.
- Premium 30%
- Extra 25%
Jup, die korting voor essential lijkt alleen voor verlopende abbo's:Raem schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:21:
[...]
Heb je al Essential? Want dan krijg je geen korting. Alleen wanneer je upgrade naar een hogere tier.
Lekkerboeie86 in "[PS+] Playstation Plus"
PSN
Ik kijk net even in de PS app, en zie 20% korting voor het opnieuw afsluiten van essential. Auto-renew staat uit, nog 5 dagen van de huidige essential resterend.Raem schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:21:
[...]
Heb je al Essential? Want dan krijg je geen korting. Alleen wanneer je upgrade naar een hogere tier.
Bespaart mij weer de moeite van rekenen aan het prijsverschil tussen essential zonder korting en extra met....
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Ja klopt. Auto-renew dus uitzetten? Of, wat is de truc om wel een korting te krijgen ?Raem schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:21:
[...]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Auto renew uit denk ik (doe ik altijd heel kort na het ingaan van het jaar), EN een abbo hebben dat afloopt in de black friday periode.party42 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:27:
[...]
Ja klopt. Auto-renew dus uitzetten? Of, wat is de truc om wel een korting te krijgen ?
Ja, het lijkt erop dat mensen bij wie het abonnement binnenkort afloopt wel met korting kunnen verlengen. Ik heb auto renew van de week uitgezet, mijn Premium loopt maart 2025 af, maar ik krijg geen korting. Ik las dat @Zapato zijn abonnement ook in maart 2025 afloopt, maar hij al veel langer geleden auto renew heeft uitgezet en hij ziet wel korting. Dus dat kan ook nog meespelen.koboy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:26:
[...]
Ik kijk net even in de PS app, en zie 20% korting voor het opnieuw afsluiten van essential. Auto-renew staat uit, nog 5 dagen van de huidige essential resterend.
Bespaart mij weer de moeite van rekenen aan het prijsverschil tussen essential zonder korting en extra met....
Het is iedere keer weer een raadsel bij Sony met dit soort kortingen.
Ik krijg ook geen korting op Essential. 2 weken geleden afgenomen en gisteren opgezegd. Best veel onnodig betaald 2 weken geleden als iemand die de Pro meteen wilde. Als ik de Pro vandaag zal halen dan had ik:
- De Pro €50 goedkoper
- FF7 Rebirth €30 goedkoper via de store
- Korting gehad op Essential
Daarom niet achteruit kijken met aankopen. Is niet nuttig en niet leuk.Anoniem: 1925548 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:40:
Ik krijg ook geen korting op Essential. 2 weken geleden afgenomen en gisteren opgezegd. Best veel onnodig betaald 2 weken geleden als iemand die de Pro meteen wilde. Als ik de Pro vandaag zal halen dan had ik:Ik kan het missen maar kan niet zeggen dat dit goed voelt.
- De Pro €50 goedkoper
- FF7 Rebirth €30 goedkoper via de store
- Korting gehad op Essential
Is ook zo maar een gevoel van domheid bekruipt mij wel.giantgiantus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:43:
[...]
Daarom niet achteruit kijken met aankopen. Is niet nuttig en niet leuk.
En we gaan weer door.
Misschien een jaar Essential er bij nemen nu en upgraden naar Extra met korting om er nog een BF randje aan te geven. Of gewoon niets dat kan ook.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 22-11-2024 10:45 ]
Ik had gisteren mijn OG PS5 tekoop gezet op MP. Zo, wat een hoop reacties. Ik kon vrij snel een deal maken voor 370. Maar uiteindelijk toch besloten om het voor een prikkie aan een vriend te geven.
Maar 10 euro goedkoper dan ie in oktober al gewoon in de winkel was, niet echt een top aanbieding dan?PBP schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:31:
[...]
Vanaf morgen discversie €475 en de digital only €375
PSN
Sommige winkels bieden de discversie voor 459€ aan. Misschien rondom de feestdagen nog aanbiedingen maar heel veel lager zal het ook niet worden denk ik.YakuzA schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:02:
[...]
Maar 10 euro goedkoper dan ie in oktober al gewoon in de winkel was, niet echt een top aanbieding dan?
Ik haal de Slim Disc editie. Met de PS4 Slim zo nu en dan toch de disc gebruikt. Deels nog voor een aantal films/series op schijfje maar ook voor een aantal games. Toch handig om te hebben.KlaasjeNL schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:52:
Met de prijsdaling heb ik besloten om ook een PS5 aan te schaffen, maar ik twijfel nog of ik hem met of zonder disc drive neem. De XSX gebruik ik ook alleen digitaal, dus ik verwacht bij de PS5 ook niet of nauwelijks de disk drive te gaan gebruiken.
Heeft iemand ervaring met de slim verticaal plaatsen zonder stand? Ik vind het zonde om €30 voor een stand te betalen, dus dan haal ik voor €70 extra liever de disc edition.
De stand, ik dacht in eerste instantie dat ie standaard wel bij alle non-pro versies zat, maar niet dus. Geen probleem want ik leg hem waarschijnlijk toch plat in t kastje waar nu de PS4 staat. Ik zou dan nog eerder zwarte faceplates kopen ipv een stand.
Alleen nog kijken of ik hem haal bij een Bol of bij Coolblue. Weet niet hoe t bij Coolblue is, maar bij Bol toch al een paar maal een geretourneerd, gebruikt product ontvangen die als gloednieuw verkocht werd. Twijfel dan altijd of er wat mis was, waarom geretourneerd haha
Zie het idd, zit inderdaad 11 euro onder de minimumprijs van 470 uit oktoberPBP schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:13:
[...]
Sommige winkels bieden de discversie voor 459€ aan. Misschien rondom de feestdagen nog aanbiedingen maar heel veel lager zal het ook niet worden denk ik.
uitvoering: Sony PlayStation 5 Slim Disc Edition Wit, Zwart
Met de introductie van de Pro had ik toch wel iets extra verwacht, maar blijkbaar is er nog steeds grote vraag naar de consoles.
[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 22-11-2024 11:16 ]
PSN
Hier dezelfde ervaring! Verkocht voor 375 euro, launch PS5 zonder extra accessoires of iets dergelijks. Verbaasde mij behoorlijk, scheelt toch weer wat op de aanschaf van de Pro.FMS schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:50:
Ik had gisteren mijn OG PS5 tekoop gezet op MP. Zo, wat een hoop reacties. Ik kon vrij snel een deal maken voor 370. Maar uiteindelijk toch besloten om het voor een prikkie aan een vriend te geven.
Dying light 2 zit gratis is ps+ deze maandkazuka schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:42:
3 games gekocht met 70% korting die mooie PS5 Pro updates hebben gekregen; Hogwarts Legacy, Dying Light 2 en Calisto Protocol. Ik kom de winterperiode wel door
Eens ik onze tovenaar beu ben ga ik die spelen..
Ik heb nu gewoon een basic plus abonnement. Wil wel gebruik maken van de deal voor een premium abonnement maar krijg dan alleen een korting aangeboden voor de resterende 9 dagen.
Kan ik ook ergens voor een jaar de premium kopen met de korting? Kom er niet uit via de ps store.
Kan ik ook ergens voor een jaar de premium kopen met de korting? Kom er niet uit via de ps store.
Ik heb die ervaring niet met Bol. Nieuw is altijd nieuw. Denk dat ik hem daar bestel. En inderdaad ook de disc versie. Schijnt zonder standaard ook mooi stabiel te staan.Gim schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:13:
[...]
Ik haal de Slim Disc editie. Met de PS4 Slim zo nu en dan toch de disc gebruikt. Deels nog voor een aantal films/series op schijfje maar ook voor een aantal games. Toch handig om te hebben.
De stand, ik dacht in eerste instantie dat ie standaard wel bij alle non-pro versies zat, maar niet dus. Geen probleem want ik leg hem waarschijnlijk toch plat in t kastje waar nu de PS4 staat. Ik zou dan nog eerder zwarte faceplates kopen ipv een stand.
Alleen nog kijken of ik hem haal bij een Bol of bij Coolblue. Weet niet hoe t bij Coolblue is, maar bij Bol toch al een paar maal een geretourneerd, gebruikt product ontvangen die als gloednieuw verkocht werd. Twijfel dan altijd of er wat mis was, waarom geretourneerd hahaMjah, niet nadenken en gewoon kopen
Ik zit in hetzelfde schuitje. Waarschijnlijk kunnen we via de store Essential bijkopen en vervolgens goedkoop omzetten naar Extra of Premium. Maar ik wacht eerst op bevestiging of dit 100% werkt, geen zin in risico meer.Alcides schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:24:
Ik heb nu gewoon een basic plus abonnement. Wil wel gebruik maken van de deal voor een premium abonnement maar krijg dan alleen een korting aangeboden voor de resterende 9 dagen.
Ik ben opzoek naar een ps5 slim met disc, is dit een goede actie?
https://www.mediamarkt.nl...ngset-bundel-1803212.html
Ik verlengde altijd de 2e week van December, zo rond de 12e t/m de 15e van december. Dan bleek de korting hoger te zijn dan met Black Friday en Cyber Monday en de 1 à 2 weken voorafgaande aan deze dagen.koboy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:26:
[...]
Ik kijk net even in de PS app, en zie 20% korting voor het opnieuw afsluiten van essential. Auto-renew staat uit, nog 5 dagen van de huidige essential resterend.
Even teruggezocht in mijn mail:
Aankoopdatum: 15-12-2022
Terugkerend abonnementsbedrag €59,59 word in rekening gebracht op 15/12/2023
Subtotaal: €29,99
In de tweede/derde week van december 2022 was de prijs 30€ goedkoper dan de normale prijs voor PS Plus Essential.
Van €59,99 voor €29,99 = 50% korting
Nu is de prijs €71,99 voor €57,59 = 20% korting
Als ze hetzelfde beleid aanhouden als in 2022, dan zou straks in de 2e of begin 3e week van december de prijs op €36 komen voor 12 maanden PS Plus Essentials.
Misschien kan iemand terug vinden hoeveel de korting in 2022 was met Black Friday in 2022. Zou me niks verbazen als de prijs toen €39,99 zou zijn.
XBL: MRE Inc
Als je 2 controllers wilt wel, maar als je maar 1 controller wil hebben dan kan je hem net zo goed bij bol.com kopen voor 460 euro.xtaix schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:23:
Ik ben opzoek naar een ps5 slim met disc, is dit een goede actie?
Sinds 2023 zijn de kortingen niet meer zoals de jaren daarvoor, verwachting is dat het dit jaar niet anders zal zijn. Helaas kunnen we dus niet vergelijken met 2022.MRE-Inc schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:39:
[...]
Ik verlengde altijd de 2e week van December, zo rond de 12e t/m de 15e van december. Dan bleek de korting hoger te zijn dan met Black Friday en Cyber Monday en de 1 à 2 weken voorafgaande aan deze dagen.
Even teruggezocht in mijn mail:
Aankoopdatum: 15-12-2022
Terugkerend abonnementsbedrag €59,59 word in rekening gebracht op 15/12/2023
Subtotaal: €29,99
In de tweede/derde week van december 2022 was de prijs 30€ goedkoper dan de normale prijs voor PS Plus Essential.
Van €59,99 voor €29,99 = 50% korting
Nu is de prijs €71,99 voor €57,59 = 20% korting
Als ze hetzelfde beleid aanhouden als in 2022, dan zou straks in de 2e of begin 3e week van december de prijs op €36 komen voor 12 maanden PS Plus Essentials.
Misschien kan iemand terug vinden hoeveel de korting in 2022 was met Black Friday in 2022. Zou me niks verbazen als de prijs toen €39,99 zou zijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dito..Anoniem: 1925548 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:15:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Waarschijnlijk kunnen we via de store Essential bijkopen en vervolgens goedkoop omzetten naar Extra of Premium. Maar ik wacht eerst op bevestiging of dit 100% werkt, geen zin in risico meer.
Iemand die ervaring heeft met streaming voor games in Premium?
IK zie resistance/resistance 2 als gratis spel staan maar enkel via streaming..
Net KENA, gespeeld op de portal via cloud gaming en het werkt perfectDerbiss schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:36:
[...]
Dito..
Iemand die ervaring heeft met streaming voor games in Premium?
IK zie resistance/resistance 2 als gratis spel staan maar enkel via streaming..
PSN : Geraedus
En hoe werkt dat dan exact?Geraedus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:48:
[...]
Net KENA, gespeeld op de portal via cloud gaming en het werkt perfect
En ik kan dat bevestigen. Toevallig ook met Kena bezig. Voor een beta werkt het al verdomd goed.
Nou je drukt op spelen en het spel wordt gestreamd naar je handheld, net als films met Netflix etc.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 11-05 14:42
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Die wil je toch op je ps5 pro spelenYonix schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:56:
[...]
En nu ook met Slim Digital + PSVR2:
[Afbeelding]
Voor boven, in de ‘game-kamer’. Ben benieuwd naar GT7 in vr.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bijna de hele dag PSdirect in de gaten gehouden omdat de PSVR2 bundel met Call of the mountain nog niet in de aanbieding was. 2 uur geleden was het eindelijk zover 
Met ps+ korting ‘maar’ 380 euro
Met ps+ korting ‘maar’ 380 euro
PS5 Pro biedt, op dit moment, nog geen voordelen bij het gebruik van PSVR2. Daarnaast staat de sim-setup boven en heb ik geen behoefte aan vr in de huiskamer.
Oh dat is jammer, zal vast wel komen.Yonix schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:10:
[...]
PS5 Pro biedt, op dit moment, nog geen voordelen bij het gebruik van PSVR2. Daarnaast staat de sim-setup boven en heb ik geen behoefte aan vr in de huiskamer.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
GT7 heeft op de Pro al een speciale reprojection instelling voor VRYonix schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:10:
[...]

Haha idd wilde ook al reageren. JUIST gt7 profiteert van ps5 pro icm psvr2, en PSSR komt ook naar de psvr2 is al aangegeven. Dit gaat in de toekomst steeds meer voordeel opleveren.MathieuT schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:20:
[...]
GT7 heeft op de Pro al een speciale reprojection instelling voor VR
:strip_exif()/f/image/nPSfwgfKWLhw930OXmR28rv1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 22-11-2024 19:26 ]
Sinds gisteren, dus nog niet zo lang. Ondanks dat blijft de PSVR2 boven.MathieuT schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:20:
[...]
GT7 heeft op de Pro al een speciale reprojection instelling voor VR
Nu lekker bezig met Alan wake 2. Mooie game goed verhaal en spannend
Ik heb mijn Foxconn fan ontvangen die ik bij Aliexpres heb besteld, nog geen €23,- incl. verzendkosten. Nog geen week levertijd, valt me niks tegen. Er zat ook een torx schroevendraaier bij, ideaal. Installatie was nog geen paar minuten, erg makkelijk. De huidige fan die in mijn PS5 slim zat is een NMB fan.
Maar wat een verademing géén irritant ufo geluid meer wat duidelijk in de woonkamer te horen was en zelfs door de koptelefoon ( heb geluid nooit hard aan staan ). Spijt dat ik niet eerder eentje heb besteld. Het enige wat ik nu nog hoor is het fan geluid zelf wat ik zachtjes hoor blazen, luchttoevoer totaal niet storend.
Snap niet dat elke ps5 slim geen Foxconn heeft, wist niet dat het verschil zo groot was. Aanrader voor degene die ook last hebben van een irritant bijgeluid.
Maar wat een verademing géén irritant ufo geluid meer wat duidelijk in de woonkamer te horen was en zelfs door de koptelefoon ( heb geluid nooit hard aan staan ). Spijt dat ik niet eerder eentje heb besteld. Het enige wat ik nu nog hoor is het fan geluid zelf wat ik zachtjes hoor blazen, luchttoevoer totaal niet storend.
Snap niet dat elke ps5 slim geen Foxconn heeft, wist niet dat het verschil zo groot was. Aanrader voor degene die ook last hebben van een irritant bijgeluid.
[ Voor 16% gewijzigd door rutgergron op 22-11-2024 22:12 ]
Goed om te horen. Care to share the link van Ali, zodat we de juiste hebben?rutgergron schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:02:
Ik heb mijn Foxconn van ontvangen die ik bij Aliexpres heb besteld, nog geen €23,- incl. verzendkosten. Zat ook een torx schroevendraaier bij, ideaal. Installatie was nog geen paar minuten, erg makkelijk. De huidige fan was een NMB fan.
Maar wat een verademing géén irritant ufo geluid meer wat duidelijk in de woonkamer te horen was en zelfs door de koptelefoon ( heb geluid nooit hard aan staan ). Spijt dat ik niet eerder eentje heb besteld. Het enige wat ik nu nog hoor is het fan geluid zelf wat ik zachtjes hoor blazen, totaal niet storend.
€26,58 | Voor PS5 Slim Console 19 Blades Innerlijke Koeler Fan Vervanging Interne Koelventilator Voor P5 Slim Hostvinom schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:07:
[...]
Goed om te horen. Care to share the link van Ali, zodat we de juiste hebben?
https://a.aliexpress.com/_EyNzlrJ
Je kan uit 3 fans kiezen, zorg er wel voor dat je de Foxconn selecteert.
Iemand anders de 30th anniversary Edge mogen ontvangen? Er zit bij mij een vrij nutteloze USB A -> C kabel bij, terwijl de A poorten nu aan de achterkant van de pro zitten. Op de plaatjes op de productpagina is duidelijk een C -> C kabel te zien. Verder supermooi ding en heel blij mee
Yes hier ook, viel mij ook tegen idd.Steven030 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:29:
Iemand anders de 30th anniversary Edge mogen ontvangen? Er zit bij mij een vrij nutteloze USB A -> C kabel bij, terwijl de A poorten nu aan de achterkant van de pro zitten. Op de plaatjes op de productpagina is duidelijk een C -> C kabel te zien. Verder supermooi ding en heel blij mee
Mijn OG PS5 had een Nidec fan. Die had hetzelfde UFO geluid. Uiteindelijk vervangen met een Delta fan, 23 blades. Snap niet waarom Sony weer heeft gekozen voor een 19 blade fan. Want meer blades is minder herrie.rutgergron schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:02:
Ik heb mijn Foxconn fan ontvangen die ik bij Aliexpres heb besteld, nog geen €23,- incl. verzendkosten. Nog geen week levertijd, valt me niks tegen. Er zat ook een torx schroevendraaier bij, ideaal. Installatie was nog geen paar minuten, erg makkelijk. De huidige fan die in mijn PS5 slim zat is een NMB fan.
Het schijnt alleen dat Microsoft het voor elkaar heeft om een systeem uit te brengen met een Stille fan.
Geef iedereen gewoon een 23 blade fan. Stil, en net zo effectief
En de pro heeft 2 verschillende Foxconn fans F1 en F5 een van de 2 is luider dan de Delta fan.DeadPhoenix86 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 01:13:
[...]
Mijn OG PS5 had een Nidec fan. Die had hetzelfde UFO geluid. Uiteindelijk vervangen met een Delta fan, 23 blades. Snap niet waarom Sony weer heeft gekozen voor een 19 blade fan. Want meer blades is minder herrie.
Het schijnt alleen dat Microsoft het voor elkaar heeft om een systeem uit te brengen met een Stille fan.
Geef iedereen gewoon een 23 blade fan. Stil, en net zo effectief
Schijnbaar is alles onder x-dB “within spec” voor Sony en hebben ze meerdere fabrikanten die voor onderdelen zorgen en nemen die fabrikanten het ook allemaal niet zo nauw. Zolang het maar within spec is…
Eigenlijk is het schandalig dat zulke verschillen mogelijk zijn.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tsja, ik heb net als jou een Tesla model Y (aan je onderschrift te zien) en daar kun je ook 2 precies dezelfde modellen met identieke configuratie bestellen waarbij ze beide een heel ander accupakket hebben met beide een heel ander gebruikservaring m.b.t. accu capaciteit, range en snelladen.MazeWing schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 06:42:
Schijnbaar is alles onder x-dB “within spec” voor Sony en hebben ze meerdere fabrikanten die voor onderdelen zorgen en nemen die fabrikanten het ook allemaal niet zo nauw. Zolang het maar within spec is…
Hey hey mijn Slim 30th heeft ook een NMB. Kan je mij een linkje geven van waar je hebt besteld?rutgergron schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:02:
Ik dacht net slim te zijn door alvast de joystick modules van de LE Edge te vervangen met de standaard zwarte, om daarmee de originele grijze te sparen. Maar helaas, die dingen zijn nergens te vinden.
Ja gek gedoe he? Hele ding gaat om de “vervangbaarheid” van de thumbstick modules, maar vervolgens kan je nergens deze in die kleur krijgen. Wat is het nut dan 😂FMS schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:21:
Ik dacht net slim te zijn door alvast de joystick modules van de LE Edge te vervangen met de standaard zwarte, om daarmee de originele grijze te sparen. Maar helaas, die dingen zijn nergens te vinden.
Idem met de PSVR2 controllers. Je kunt ze niet los kopen, terwijl genoeg mensen hun controller slopen, of last krijgen van stick drift.Meneer UYL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:27:
[...]
Ja gek gedoe he? Hele ding gaat om de “vervangbaarheid” van de thumbstick modules, maar vervolgens kan je nergens deze in die kleur krijgen. Wat is het nut dan 😂
ik vermaak me momenteel met Crew Motorfest. Verassend fijne gameplay en erg mooi op de Pro. In elk geval stukken beter dan TD Solar Crown. Aanrader als je van arcade racing houdt.
Überhaupt het nut van de DS edge controller is mij onduidelijk. Het enige toegevoegde punt voor mij zouden de extra knoppen zijn, maar het ding is zo belachelijk duur net als de vervangende joysticks.....Meneer UYL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:27:
[...]
Ja gek gedoe he? Hele ding gaat om de “vervangbaarheid” van de thumbstick modules, maar vervolgens kan je nergens deze in die kleur krijgen. Wat is het nut dan 😂
Mijn idee is om gewoon de reguliere DS te gebruiken tot hij stick drift krijgt, en hem dan te laten repareren met hall-effect joysticks. Is onder de streep goedkoper.
Helaas zijn de joysticks gesoldeerd wat het voor mij net even te veel gedoe maakt. Nintendo doet het wat dat betreft beter met de Switch.
Grapjas
Ik bedoel; moet je dan iets specifieks doen om te spelen.. maar ik heb het antwoord al; danku Carlos0_0
Ik zoek een leuke game voor tijdens mijn vaderschapsverlof. Heb wat uurtjes in de avond vrij om eens wat tijd te steken in een leuke singeplayer game. Ik was aan het azen op FF7 Rebirth, ik heb de game vooralsnog niet aangeschaft, want ondanks dat ik FF7 Remake heel sterk vond beginnen werd het allemaal wel wat eentonig en repetitief. Ik ben een beetje blijven hangen in een van de laatste chapters. Is rebirth meer van hetzelfde? Of bied de game meer afwisseling?
Hallo
Onze zoon wil een PS5 aan de Sint vragen... wij hebben hier geen enkel benul van maar denken wel dat de Sint die zal brengen.
Ik ben me wat aan het inlezen om deze al op punt te zetten zodat hij meteen kan spelen. Ik heb gelezen dat er een PS Network account moet aangemaakt worden. Als ik het goed voor heb dient deze om games te kopen en online te kunnen spelen. Ik vroeg me af, moet ik deze in mijn naam maken of in naam van onze minderjarige zoon? Ikzelf zou ook wel eens een game willen proberen. Maak ik dan een eigen PS Network account? Maar moet ik die games dan zelf opnieuw aankopen? En moet er dan telkens uitgelogd worden met de ene account en dan ingelogd met de andere om uw eigen game voortgang te kunnen bewaren?
Kan iemand me wegwijs maken in dit account gebeuren?
Bedankt!
Onze zoon wil een PS5 aan de Sint vragen... wij hebben hier geen enkel benul van maar denken wel dat de Sint die zal brengen.
Ik ben me wat aan het inlezen om deze al op punt te zetten zodat hij meteen kan spelen. Ik heb gelezen dat er een PS Network account moet aangemaakt worden. Als ik het goed voor heb dient deze om games te kopen en online te kunnen spelen. Ik vroeg me af, moet ik deze in mijn naam maken of in naam van onze minderjarige zoon? Ikzelf zou ook wel eens een game willen proberen. Maak ik dan een eigen PS Network account? Maar moet ik die games dan zelf opnieuw aankopen? En moet er dan telkens uitgelogd worden met de ene account en dan ingelogd met de andere om uw eigen game voortgang te kunnen bewaren?
Bedankt!
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:Meneer UYL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:18:
[...]
Hey hey mijn Slim 30th heeft ook een NMB. Kan je mij een linkje geven van waar je hebt besteld?
€26,58 | Voor PS5 Slim Console 19 Blades Innerlijke Koeler Fan Vervanging Interne Koelventilator Voor P5 Slim Host
https://a.aliexpress.com/_Ew3QCWZ
Echt een wereld van verschil, je weet niet wat je overkomt. Zo hoort een console te zijn kwa geluid, ik hoor alleen de fan zachtjes blazen meer niet. Geen ufo geluid of andere bijgeluiden.
Beetje lastig op camera te krijgen om een reden, maar er zit een soort hoog sissend geluidje bij wat op en afneemt. Dit klinkt heel “ok” op zich, maar kan je eens opnemen hoe de jouwe klinkt?rutgergron schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:33:
[...]
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€26,58 | Voor PS5 Slim Console 19 Blades Innerlijke Koeler Fan Vervanging Interne Koelventilator Voor P5 Slim Host
https://a.aliexpress.com/_Ew3QCWZ
Echt een wereld van verschil, je weet niet wat je overkomt. Zo hoort een console te zijn kwa geluid, ik hoor alleen de fan zachtjes blazen meer niet. Geen ufo geluid of andere bijgeluiden.
Dit is mijn video die eigenlijk niet echt het goede geluid weergeeft.
https://media.discordapp....7864973c6b099b3ab722fe42&
Rebirth lijkt wel heel veel op Remake qua gameplay. Maar de game is wel minder lineair. Er zijn veel mini-games (volgens veel gamers een beetje té veel) en ook side-quests. Op bepaalde punten in de game heb je dan de vrijheid hier mee bezig te gaan i.p.v. de main story te volgen. De game is mede hierdoor ook groter en langer dan Remake. Dus de kans bestaat wel dat je er dan op een gegeven moment zat van bent. Als je "alles" wilt doen ben je zo meer dan 100 uur bezig. Maar al met al wel een topgame en ik vond hem zelf leuker dan Remake, mede ook door de setting.swoutr schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:09:
Ik zoek een leuke game voor tijdens mijn vaderschapsverlof. Heb wat uurtjes in de avond vrij om eens wat tijd te steken in een leuke singeplayer game. Ik was aan het azen op FF7 Rebirth, ik heb de game vooralsnog niet aangeschaft, want ondanks dat ik FF7 Remake heel sterk vond beginnen werd het allemaal wel wat eentonig en repetitief. Ik ben een beetje blijven hangen in een van de laatste chapters. Is rebirth meer van hetzelfde? Of bied de game meer afwisseling?
Sleeping Simulator is de beste game tijdens vaderschapsverlof.swoutr schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:09:
Volledig mee eens, maar ALS je dan wilt gamen zul je je moeten beperken tot iets waarbij je absoluut stil kunt blijven liggen/zitten omdat je pasgeborene EINDELIJK op je buik in slaap is gevallen.Raem schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:01:
[...]
Sleeping Simulator is de beste game tijdens vaderschapsverlof.
Enige wat me hiervoor te binnen schiet is farming simulator, muziek uit en zelfs kans dat het gebrom van de diesels slaap bevorderend werkt
Heb je een Nederlands adresje voor zo'n hall effect stick aanpassing? Ik heb nog wel twee dualsense controllers met drift in de la liggen (rotdingen geven het vaak al na een jaar op)koboy schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:52:
[...]
Überhaupt het nut van de DS edge controller is mij onduidelijk. Het enige toegevoegde punt voor mij zouden de extra knoppen zijn, maar het ding is zo belachelijk duur net als de vervangende joysticks.....
Mijn idee is om gewoon de reguliere DS te gebruiken tot hij stick drift krijgt, en hem dan te laten repareren met hall-effect joysticks. Is onder de streep goedkoper.
Helaas zijn de joysticks gesoldeerd wat het voor mij net even te veel gedoe maakt. Nintendo doet het wat dat betreft beter met de Switch.
Vraagje waar ik na zoeken niet helemaal uitkom. Kan je de PS5 disc edition en PS5 slim disc edition ook met een m2 SSD 'uitbreiden'?
edit;
En net als je denkt dat je het niet kan vinden kom je voorbij dat ene artikel dat een disc edition als voorbeeld gebruikt
https://www.lifewire.com/install-ssd-in-ps5-8662653
edit;
En net als je denkt dat je het niet kan vinden kom je voorbij dat ene artikel dat een disc edition als voorbeeld gebruikt
https://www.lifewire.com/install-ssd-in-ps5-8662653
[ Voor 41% gewijzigd door Streskip op 23-11-2024 22:36 ]
De sticks zelf zijn dacht ik gewoon bij ifixit en waarschijnlijk ook op Amazon en consorten te bestellen. Elk PS5 reparatie bedrijf kan het dus in principe, dus zou even zoeken naar een bedrijf in de buurt, waar je vaak ook mee kan kijken.dutchminator schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:20:
[...]
Heb je een Nederlands adresje voor zo'n hall effect stick aanpassing? Ik heb nog wel twee dualsense controllers met drift in de la liggen (rotdingen geven het vaak al na een jaar op)
Hier in de buurt zit bijvoorbeeld consolereparatie.eu, maar heb er geen ervaring mee. Had een PS4 controller die binnen 2 weken drift had, en die is door Sony keurig vervangen. Die van de switch heb ik zelf gedaan met een setje van ifixit.
Ik zou voor ieder gezinslid een eigen account maken. Onze kinderen hebben allemaal een eigen email adres sinds hun geboorte, dus gebruik dat voor deze dingen. Jouw account kan dan games kopen en zo, zou de rest ook moeten kunnen spelen.Tomovich schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:19:
Hallo
Bedankt!
Idealiter doe je dit vooraf. Ik was zelf toch al snel een middag bezig om dit allemaal netjes in te regelen met meerdere accounts, automatisch aanmelden en zo.
Op pakjesavond/middag wil je dat niet doen. Dan wil je dat ze gelijk kunnen spelen, dus ook vooraf even de games installeren die je er bij koopt.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Je kunt ook 1 PSN account maken als volwassene en daar al je aankopen aan koppelen en voor je kinderen een lokaal account op de PS5 maken. Ook dan kunnen ze gewoon de games spelen die jij met je PSN account geïnstalleerd hebt. Zo doe ik dat ook met mijn dochter (7). Zou niet weten waarom ze nu al een PSN account moet hebben. Lokaal account is toch wat anoniemer.Jan_V schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:06:
[...]
Ik zou voor ieder gezinslid een eigen account maken. Onze kinderen hebben allemaal een eigen email adres sinds hun geboorte, dus gebruik dat voor deze dingen. Jouw account kan dan games kopen en zo, zou de rest ook moeten kunnen spelen.
Idealiter doe je dit vooraf. Ik was zelf toch al snel een middag bezig om dit allemaal netjes in te regelen met meerdere accounts, automatisch aanmelden en zo.
Op pakjesavond/middag wil je dat niet doen. Dan wil je dat ze gelijk kunnen spelen, dus ook vooraf even de games installeren die je er bij koopt.
Kunnen ze dan ook online spelen, met een lokaal account, zoals Fall Guys, Fortnite en Roblox? En later misschien toch een PSN account koppelen, om zo je achievements te houden?maussert schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:15:
[...]
Je kunt ook 1 PSN account maken als volwassene en daar al je aankopen aan koppelen en voor je kinderen een lokaal account op de PS5 maken. Ook dan kunnen ze gewoon de games spelen die jij met je PSN account geïnstalleerd hebt. Zo doe ik dat ook met mijn dochter (7). Zou niet weten waarom ze nu al een PSN account moet hebben. Lokaal account is toch wat anoniemer.
Dan is dat natuurlijk een veel snellere optie idd!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Eens! Let wel op een paar dingen:Jan_V schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:06:
[...]
Ik zou voor ieder gezinslid een eigen account maken. Onze kinderen hebben allemaal een eigen email adres sinds hun geboorte, dus gebruik dat voor deze dingen. Jouw account kan dan games kopen en zo, zou de rest ook moeten kunnen spelen.
* Een PSN account waarvan de ingevulde leeftijd lager is dan 7 kan niet online gamen (wijzigen later is lastig!)
* De leeftijdsklassificatie van de games is via de ingevulde geboortedatum bepalend welke games gespeeld kunnen worden.
* Je hebt een heel systeem voor aankopen via de gezins beheerder. Dit loopt niet zo mooi als bij Android waarbij je per keer toestemming kan geven, dus je moet werken met PSN cards (uit de supermarkt ofzo) en het aanpassen van de maandelijkse limiet.
* Bij Minecraft heb je EN een PSN account EN een Microsoft account nodig die je weer moet koppelen.
* Later toevoegen van een PSN account aan een lokaal account is makkelijk.
* Voor online gamen van de kinderen is een PS+ abonnement nodig van bijvoorbeeld een ouder. 1 Abonnement is voldoende voor het hele gezin.
[ Voor 4% gewijzigd door koboy op 24-11-2024 08:21 ]
Hoe is ps vr ik vind het nog steeds een duur grapje ?, ook nu voor 400 euro.Yonix schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:56:
[...]
En nu ook met Slim Digital + PSVR2:
[Afbeelding]
Voor boven, in de ‘game-kamer’. Ben benieuwd naar GT7 in vr.
Want er zijn maar weinig spellen dat ik denk leuk, 1 of 2 denk, lijkt mij gaat om te spelen(En de rest meer misschien leuk.
Dan denk ik dat de optie van maussert de makkelijkste is. Ik ga er van uit dat de Playstation Network dan een account is om te spelen en daarnaast een lokaal account voor de zoon. Klopt dit?maussert schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:15:
[...]
Je kunt ook 1 PSN account maken als volwassene en daar al je aankopen aan koppelen en voor je kinderen een lokaal account op de PS5 maken. Ook dan kunnen ze gewoon de games spelen die jij met je PSN account geïnstalleerd hebt. Zo doe ik dat ook met mijn dochter (7). Zou niet weten waarom ze nu al een PSN account moet hebben. Lokaal account is toch wat anoniemer.
Maar hoe maak je dan lokale gebruikers aan? Wel belangrijke vraag die Jan_V stelt, kunnen ze dan online spelen? Onze zoon speelt nu op Nintendo vooral Fortnite en zal dit willen blijven doen. En kunnen ze van deze lokale account dan later hun eigen Playstation Network account maken?
En zou ik bijvoorbeeld in een racegame dan tegen mijn zoon kunnen spelen elk met zijn eigen lokale gebruiker?
@koboy Als ik op mijn Playstation Network account een PS+ abonnement aanga, kunnen dan alle lokale speler hieronder online spelen?
[ Voor 27% gewijzigd door Tomovich op 24-11-2024 09:43 ]
Beginnen bij de bron lijkt me handiger: https://www.playstation.c...s/share-playstation-plus/
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Carlos0_0 schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:53:
[...]
Hoe is ps vr ik vind het nog steeds een duur grapje ?, ook nu voor 400 euro.
Want er zijn maar weinig spellen dat ik denk leuk, 1 of 2 denk, lijkt mij gaat om te spelen(En de rest meer misschien leuk.
:strip_exif()/f/image/dfKR3KxQzzh8kMornBgFgDIN.jpg?f=fotoalbum_large)
GT7 in vr is wel érg gaaf hoor. Daarnaast sta ik te kijken van de makkelijke installatie en het hoge plug and play-gehalte.
Maar goed, de PSVR2 is niet mijn eerste vr-rodeo; heb de grote HMD-apparaten wel in mijn bezit gehad (van de Oculus Rift (S) tot aan de PSVR en Quest 1/2/3). Uiteindelijk is het leuk voor even, maar belandt het apparaat gewoon weer in de kast.
Ik denk dat je het beste het volgende stappenplan kunt volgen:Tomovich schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:41:
[...]
Dan denk ik dat de optie van maussert de makkelijkste is. Ik ga er van uit dat de Playstation Network dan een account is om te spelen en daarnaast een lokaal account voor de zoon. Klopt dit?
Maar hoe maak je dan lokale gebruikers aan? Wel belangrijke vraag die Jan_V stelt, kunnen ze dan online spelen? Onze zoon speelt nu op Nintendo vooral Fortnite en zal dit willen blijven doen. En kunnen ze van deze lokale account dan later hun eigen Playstation Network account maken?
En zou ik bijvoorbeeld in een racegame dan tegen mijn zoon kunnen spelen elk met zijn eigen lokale gebruiker?
@koboy Als ik op mijn Playstation Network account een PS+ abonnement aanga, kunnen dan alle lokale speler hieronder online spelen?
1. PSN account maken voor jezelf. Wordt je volgens mij bij de installatie ook om gevraagd.
2. Voor 2 december een PS+ essential abonnement afsluiten met korting op je eigen account
3. Voor iedereen die online wil gamen een PSN account aanmaken. Let op met de geboortedatum: online gamen mag van Sony vanaf 7, en misschien wil je dat ze iets eerder 12/18+ games kunnen spelen. Wijzigen van de geboortedatum achteraf is lastig.
Op deze manier kan iedereen online spelen, gebruik makend van jouw online gamen abonnement.
Wat betreft je voorbeeld van de race-game: het betreffende spel moet split screen 2 player functies hebben, anders heb je een tweede PS5/4 en misschien ook een tweede OS+ abbo nodig...... Dit is dus nogal afhankelijk van het spel.
Het PS+ essential abonnement bestaat uit twee delen: online gamen en maandelijkse games (3) en aanbiedingen. Het online gamen is beschikbaar voor iedereen op het apparaat, de maandelijkse games en aanbiedingen kunnen alleen door de abonnement houder verzilverd worden in de store. Na installatie van bijvoorbeeld een maandelijkse game is deze week voor iedereen op het apparaat beschikbaar.
De duurdere PS+ abonnementen voegen een bibliotheek van games toe, waar wel wisselingen in plaats vinden net als bij bijvoorbeeld Netflix.
Plug and play en vervolgens een afbeelding waardoor het huiskamertje helemaal vol staat, haha.Yonix schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:44:
[...]
[Afbeelding]
GT7 in vr is wel érg gaaf hoor. Daarnaast sta ik te kijken van de makkelijke installatie en het hoge plug and play-gehalte.
Maar goed, de PSVR2 is niet mijn eerste vr-rodeo; heb de grote HMD-apparaten wel in mijn bezit gehad (van de Oculus Rift (S) tot aan de PSVR en Quest 1/2/3). Uiteindelijk is het leuk voor even, maar belandt het apparaat gewoon weer in de kast.
Eensch, het is heel eenvoudig om te spelen gelukkig. Nu wil ik echter voor mijzelf nog de aankoop verantwoorden, aangezien er weinig games zijn die ik echt leuk vind. 400 euro voor een gadget wat ik maar een paar keer gebruik vind ik lastig.
Dus, tips?
Zie op de lijst Rez Infinite staan. Speel ik nu (regulier) zo nu en dan tussendoor, maar heb ik op de PS2 helemaal kapot gespeeld.....Orangelights23 schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:20:
[...]
Plug and play en vervolgens een afbeelding waardoor het huiskamertje helemaal vol staat, haha.
Eensch, het is heel eenvoudig om te spelen gelukkig. Nu wil ik echter voor mijzelf nog de aankoop verantwoorden, aangezien er weinig games zijn die ik echt leuk vind. 400 euro voor een gadget wat ik maar een paar keer gebruik vind ik lastig.
Dus, tips?
Maar wat voor games houd je van?
Ten eerste: ik had het over het gemak waarmee je de PSVR2 aansluit. Dit is, in tegenstelling tot de PSVR, een verademing. Dit staat verder los van de Playseat en setup die op de foto te zien zijn.Orangelights23 schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:20:
[...]
Plug and play en vervolgens een afbeelding waardoor het huiskamertje helemaal vol staat, haha.
Ten tweede: op de foto was de ‘game-kamer’ te zien, alwaar een PlayStation 5 Slim Digital staat. In de huiskamer staat de Pro er zo bij:
:strip_exif()/f/image/MIZYQwUAZr9HNFL3aLspsadI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ten eerste, was aan grapje van mijYonix schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:58:
[...]
Ten eerste: ik had het over het gemak waarmee je de PSVR2 aansluit. Dit is, in tegenstelling tot de PSVR, een verademing. Dit staat verder los van de Playseat en setup die op de foto te zien zijn.
Ten tweede: op de foto was de ‘game-kamer’ te zien, alwaar een PlayStation 5 Slim Digital staat. In de huiskamer staat de Pro er zo bij:
[Afbeelding]
Ik vond het ook best grappig om die foto vervolgens te zien.
Een gemiddelde speler zal daadwerkelijk gedacht hebben, uhmm. Ook al klopt wat @Yonix zegt.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 24-11-2024 13:30 ]
Wil je GT7 in VR niet op de Pro spelen?Yonix schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:58:
[...]
Ten eerste: ik had het over het gemak waarmee je de PSVR2 aansluit. Dit is, in tegenstelling tot de PSVR, een verademing. Dit staat verder los van de Playseat en setup die op de foto te zien zijn.
[Afbeelding]
Wat ervaringen van mijn kant:
FF7R op de Pro is echt schitterend. Enorm verschil tov de OG PS5. Je kijkt je ogen uit.
GT7 in VR lijkt tikje scherper, maar wmb niet schokkend beter. Then again, ik heb stap sinds maanden weer in GT7 VR.
Wat kan je momenteel doen of wat heb je nodig als je:
geen ps hardware hebt , alleen een pst5 controller?
Een tv hebt met oudere smart software dus niet het nieuwste.
Hoe kan je dan ps spelen?
Zelf dacht ik dan zon amazon fire stick, maar is dat dan alleen cloud spelen?
En wat kan je nog meer doen met een ps5 controller op een tv?
De tv kan ook geen xbox , ps of stadia of amazon luna app installeren dus dat zal dan denk ik via een thirdparty device moeten?
Trouwens heb wel een ps5 natuurlijk
maar ik heb een empty tv staan en dacht wat kan ik daarmee doen en heb nog een losse controller over vandaar.
geen ps hardware hebt , alleen een pst5 controller?
Een tv hebt met oudere smart software dus niet het nieuwste.
Hoe kan je dan ps spelen?
Zelf dacht ik dan zon amazon fire stick, maar is dat dan alleen cloud spelen?
En wat kan je nog meer doen met een ps5 controller op een tv?
De tv kan ook geen xbox , ps of stadia of amazon luna app installeren dus dat zal dan denk ik via een thirdparty device moeten?
Trouwens heb wel een ps5 natuurlijk
De leeftijd is 13, niet 7. Groot verschil dus, en een reden om op voorhand te overwegen een fake geboortedatum (bvb 10 jaar aftrekken van geboortejaar) op te geven.koboy schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:19:
[...]
* Een PSN account waarvan de ingevulde leeftijd lager is dan 7 kan niet online gamen (wijzigen later is lastig!)
Absoluut NIET het geval. Er wordt totaal geen rekening gehouden met de PEGI rating. Bvb Plants VS Zombies (zuiver online spel) is 7+ maar mijn kinderen konden die niet spelen toen ze 10 resp. 12 waren!* De leeftijdsklassificatie van de games is via de ingevulde geboortedatum bepalend welke games gespeeld kunnen worden.
EDIT: Ik heb het dus over online gamen dat totaal geen rekening houdt met Parental Controls. Lokaal games al dan niet toelaten kan je wel met Parental Controls en heb je ook veel vrijheid in (bvb 12+ toelaten als ze nog maar 10 zijn).
[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 24-11-2024 14:21 ]
Zoals eerder gezegd: 2 jaar geleden mocht mijn dochter niet online op de PlayStation voor Minecraft. Kreeg toen de mededeling dat dit geblokkeerd was tot 7 jaar. Sinds ze 7 is is alles in Minecraft beschikbaar.Twixie schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:15:
[...]
De leeftijd is 13, niet 7. Groot verschil dus, en een reden om op voorhand te overwegen een fake geboortedatum (bvb 10 jaar aftrekken van geboortejaar) op te geven.
[...]
Absoluut NIET het geval. Er wordt totaal geen rekening gehouden met de PEGI rating. Bvb Plants VS Zombies (zuiver online spel) is 7+ maar mijn kinderen konden die niet spelen toen ze 10 resp. 12 waren!
EDIT: Ik heb het dus over online gamen dat totaal geen rekening houdt met Parental Controls. Lokaal games al dan niet toelaten kan je wel met Parental Controls en heb je ook veel vrijheid in (bvb 12+ toelaten als ze nog maar 10 zijn).
Zie ook de pagina voor online gedrag van kinderen van 7-17 jaar: https://www.playstation.com/nl-nl/legal/psn-rules/
Wat betreft de pegi scores: je kunt op de PlayStation zelf een hoop regelen wat te blokkeren en niet, de ingevulde geboortedatum geldt dan als leidraad. Aankopen op het eigen PSN account zijn wel keihard aan de PEGI classificatie en geboortedatum gekoppeld.
Meteen 10 jaar op de leeftijd gooien bij de geboortedatum gooit wel eigenlijk meteen alles open. De vraag is of je dat als ouder (in die mate) wilt......
Het hele Plants vs zombies verhaal vind ik vreemd. Contact hierover gehad met Sony support? Wel een actief PS+ abbo?
Welke stoel is dat? Wil ook een beerje sim racing gaan doen, maar het ontbreekt ern beetje aan de ruimte hierYonix schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:44:
[...]
[Afbeelding]
Misschien zijn de regels voor Minecraft wat soepeler. Van PvZ kan het ook aan EA gelegen hebben. Destijds online ook anderen zien klagen hierover. Er kwam ook enkel op dat vanwege leeftijd online niet ging, zonder concreet te zeggen wat de vereiste leeftijd was.koboy schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:11:
[...]
Zoals eerder gezegd: 2 jaar geleden mocht mijn dochter niet online op de PlayStation voor Minecraft. Kreeg toen de mededeling dat dit geblokkeerd was tot 7 jaar. Sinds ze 7 is is alles in Minecraft beschikbaar.
…
Het hele Plants vs zombies verhaal vind ik vreemd. Contact hierover gehad met Sony support? Wel een actief PS+ abbo?
Maar er waren ook verschillende andere games/dingen die niet werkten. Bvb YouTube of Fortnite konden ze ook niet opstarten. Voor zoon dan nieuw account gemaakt met fake geboortedatum.
Zal wel een foutieve leeftijdscontrole op de EA server hebben gezeten, of EA wist het zelf niet meer. Op bol.com zien ik op de doosjes 7 staan, maar Google geeft 12.... Fortnite is ook 12.Twixie schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:54:
[...]
Misschien zijn de regels voor Minecraft wat soepeler. Van PvZ kan het ook aan EA gelegen hebben. Destijds online ook anderen zien klagen hierover. Er kwam ook enkel op dat vanwege leeftijd online niet ging, zonder concreet te zeggen wat de vereiste leeftijd was.
Maar er waren ook verschillende andere games/dingen die niet werkten. Bvb YouTube of Fortnite konden ze ook niet opstarten. Voor zoon dan nieuw account gemaakt met fake geboortedatum.
Zal over 2 weken eens kijken wat empire of the ants doet bij haar (pegi 7).
uitvoering: Playseat Challenge ActiFiteenhoorntje schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:42:
[...]
Welke stoel is dat? Wil ook een beerje sim racing gaan doen, maar het ontbreekt ern beetje aan de ruimte hier
Mooie vergelijkig tussen hoe het was en de remaster, waarin bij ons het water er als groot min punt eruit komt. Het is te helder geworden, je kijk nooit direct naar de bodem.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rebirth nu 20 euro bij Intertoys. Koopje.
Zeker een koopje. Alleen helaas niet online te bestellen en volgens de website ook in geen enkele winkel op voorraad.Timothy3000 schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:09:
Rebirth nu 20 euro bij Intertoys. Koopje.
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties