PSN : Geraedus
Verwijderd
Mooi moment om wat Pro enhanced games aan te schaffen.
https://blog.playstation....-black-friday-deals-2024/
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2024 22:17 ]
met rt .
game ziet er erg goed uit
:strip_exif()/f/image/DmOVKTQAPOWNYCMIMmEW0kiU.jpg?f=fotoalbum_medium)
8k30 fps mode wordt 6k en dan naar 4k
Als je een 4k tv/panel gebruikt met rt
Kan je zien wat de pro in huis heb.
[ Voor 66% gewijzigd door Beaudog op 21-11-2024 08:07 ]
https://www.dreamland.be/...ry-limited-edition-165817
Edit: niet meer beschikbaar...
[ Voor 9% gewijzigd door MathieuT op 21-11-2024 10:11 ]
2. PlayStation®5 Pro
- Support for the PlayStation®5 Pro has been enhanced, with the following additions:
・We added a mode that combines higher Image quality and frame rate performance by fully utilizing the PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) for PlayStation®5 Pro.
・Ray-traced reflections have been introduced during races, with the option available by selecting "Prioritize Ray Tracing/Resolution" in the Display settings:
・8K resolution compatibility.
・Enhanced rendering quality in VR Mode.
・Smoother video playback in VR Mode, achieved through the VR Positional Reprojection function.
Intussen duiken de unieke 30th anniversary units en posters online:
:strip_exif()/f/image/1hzi0dwsFqjBF7jidHmVzH9Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LwcvZYwCx0c75FRpY1Z7IBqc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5xK01iuMJ0ppyP0oQtjT4vs7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O06qXQuHurbH48ZxMsrlSgWA.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas alleen wanneer je een upgrade doet. Niet bij een verlenging.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2024 @ 22:12:
Vanaf deze vrijdag de BF deals van PlayStation waaronder PS+ voor nieuwe en bestaande leden.
Dus ik wacht weer even tot de 26ste dan is die afgelopen, en dan direct weer aanmeldenRaem schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:37:
[...]
Helaas alleen wanneer je een upgrade doet. Niet bij een verlenging.
Gisteren mijne van Intertoys ook binnen gekregen, de andere via Sony komt vandaag.
Wat me wel opvalt is dat de grip aan de achterkant op deze versie stroever lijkt dan bij mijn originele controller die ik bij de PS5 heb ontvangen. Of dat is bij mij al afgesleten. Maar hij ligt in elk geval iets steviger in de hand en ik vind de kleurstelling super mooi en goed passen bij mijn smaak.
Latin capital letter y with diaeresis
Is het voor bestaande abonnees weer alleen een upsell schema?Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2024 @ 22:12:
Vanaf deze vrijdag de BF deals van PlayStation waaronder PS+ voor nieuwe en bestaande leden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik zag het ja, jammer. Ik had een maand Essential genomen vlak voor de Pro launch. Dat zou betekenen als ik er nu een jaar van maakt dat ik wel gebruik kan maken van de aanbieding vrijdag toch?Raem schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:37:
[...]
Helaas alleen wanneer je een upgrade doet. Niet bij een verlenging.
Voor de volle mep ga ik sowieso nooit meer een jaar Extra nemen.
@Bor “Current PlayStation Plus Essential members can save 25% on the remainder of their membership when upgrading a current plan to PlayStation Plus Extra, or save 30% when upgrading from PlayStation Plus Extra to PlayStation Plus Premium/Deluxe.”
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2024 08:53 ]
Erg benieuwd naar het effect van de VR verbeteringen. Met name de reprojectie stoorde mij behoorlijk. Wat "Positional Reprojection" dan inhoudt kan ik nog niet achterhalen middels Google maar het klinkt als een vooruitgang. Straks eens bekijken!FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:31:
De patch notes van de GT7 november update is beschikbaar, met de Pro upgrades:
2. PlayStation®5 Pro
- Support for the PlayStation®5 Pro has been enhanced, with the following additions:
・We added a mode that combines higher Image quality and frame rate performance by fully utilizing the PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) for PlayStation®5 Pro.
・Ray-traced reflections have been introduced during races, with the option available by selecting "Prioritize Ray Tracing/Resolution" in the Display settings:
・8K resolution compatibility.
・Enhanced rendering quality in VR Mode.
・Smoother video playback in VR Mode, achieved through the VR Positional Reprojection function.
Intussen duiken de unieke 30th anniversary units en posters online:
Ik blijf toch weer op nu bijv premium staan, maar goed verlengers krijgen geen korting(Als je op zelfde bllijft).
Dus ja af laten lopen is al 2 jaar sowieso beter, en dan pas een nieuwe nemen.
[ Voor 28% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-11-2024 09:18 ]
De eerste geluiden op Reddit zijn positief: ghosting flink verminderd; iets hogere resolutie, maar wel wat visual bugs.Danster75 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:07:
[...]
Erg benieuwd naar het effect van de VR verbeteringen. Met name de reprojectie stoorde mij behoorlijk. Wat "Positional Reprojection" dan inhoudt kan ik nog niet achterhalen middels Google maar het klinkt als een vooruitgang. Straks eens bekijken!
Edit: klinkt veelbelovend.
PSA: Crew motorfest voor 19.95 bij MM. Ik ga hem ophalen voor de Pro.
[ Voor 16% gewijzigd door FMS op 21-11-2024 11:45 ]
Ik heb nog Premium tot maart 2025. Met de introductie van het nieuwe PS+ had ik nog goedkoop PS+ en PS Now wat gecombineerd werd tot Premium.Carlos0_0 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:08:
Ik ga sowieso geen extra of premium meer nemen, altijd gedoe krijg hem ook niet omgewisseld terug naar essentials(Ook al heb ik het wel gedaan).
Ik blijf toch weer op nu bijv premium staan, maar goed verlengers krijgen geen korting(Als je op zelfde bllijft).
Dus ja af laten lopen is al 2 jaar sowieso beter, en dan pas een nieuwe nemen.
Ik laat Premium ook aflopen. Wellicht dat ik tzt wel weer Extra neem, zitten toch met regelmaat leuke games tussen.
Regelmaat valt best mee vind ik, en anders kan ik ze ook gewoon kopen.Raem schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:00:
[...]
Ik heb nog Premium tot maart 2025. Met de introductie van het nieuwe PS+ had ik nog goedkoop PS+ en PS Now wat gecombineerd werd tot Premium.
Ik laat Premium ook aflopen. Wellicht dat ik tzt wel weer Extra neem, zitten toch met regelmaat leuke games tussen.
Dan bezit je ze tenminste meer zelf(Ook all is het licentie digitaal), maar kan je ze ook spelen als je eens geen plus heb.
Maar kan al wel vertellen dat ik het nooit voor de volle prijs zou doen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dinsdagavond dan maar de ps5 pro besteld bij bol vanwege het prijsverschil EN de hoop dat het misschien de Foxconn fan zou hebben zodat ik kan vergelijken. Zojuist de boel uitgepakt en het is inderdaad een model met Foxconn fan. Vervolgens ben ik eens gaan vergelijken en ben ik eigenlijk zeer verrast en vind ik mijn eerste pro opeens best wel luidruchtig:
- Foxconn heeft een stillere “woosh” en verder geen bijgeluiden
- Delta (mijn 1e) heeft een luidere “woosh” maar ook meer geratel/grind. Het is geen coil whine want dat klinkt echt anders
- Foxconn 42-43 dB en Delta 46-47 dB (gemeten met een iPhone die “op” de ps5 pro ligt (ps5 staat verticaal en telefoon ligt er in de breedte op, dus een soort T vorm)
- Beiden geen coil whine
- Getest met Spider-Man 2.
Mijn 2e pro (Foxconn dus) heeft echt een veel fijner geluid dat ik echt op geen enkele manier kan aanmerken als hinderlijk. Vanaf de bank hoor je het zeer minimaal. Een stuk minder dan mijn 1e. Het viel me pas echt op toen ik ze vergelijk. Daarnaast was mijn originele ps5 ook niet de stilste dus was dat mogelijk ook niet helemaal een objectief vergelijk.
Voor mij is het een duidelijk verhaal. Het exemplaar van de mediamarkt gaat terug en ik houd die van bol. Ik heb dus een stillere console voor €50 minder!

Als je de mogelijkheid hebt zou ik er echt een serieus over nadenken om te kijken of je geen stillere variant kan krijgen (mits je je huidige natuurlijk luid vindt)
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Allleen het probleem is je weet niet wat je krijgt, dus het blijft een gokMazeWing schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:35:
Alhoewel ik tevreden ben met mijn ps5 pro vind ik het belachelijk dat binnen een dikke week er al €50 korting wordt gegeven. Om die reden dan ook contact opgenomen met de mediamarkt, echter wilden die niet compenseren.
Dinsdagavond dan maar de ps5 pro besteld bij bol vanwege het prijsverschil EN de hoop dat het misschien de Foxconn fan zou hebben zodat ik kan vergelijken. Zojuist de boel uitgepakt en het is inderdaad een model met Foxconn fan. Vervolgens ben ik eens gaan vergelijken en ben ik eigenlijk zeer verrast en vind ik mijn eerste pro opeens best wel luidruchtig:
- Foxconn heeft een stillere “woosh” en verder geen bijgeluiden
- Delta (mijn 1e) heeft een luidere “woosh” maar ook meer geratel/grind. Het is geen coil whine want dat klinkt echt anders
- Foxconn 42-43 dB en Delta 46-47 dB (gemeten met een iPhone die “op” de ps5 pro ligt (ps5 staat verticaal en telefoon ligt er in de breedte op, dus een soort T vorm)
- Beiden geen coil whine
- Getest met Spider-Man 2.
Mijn 2e pro (Foxconn dus) heeft echt een veel fijner geluid dat ik echt op geen enkele manier kan aanmerken als hinderlijk. Vanaf de bank hoor je het zeer minimaal. Een stuk minder dan mijn 1e. Het viel me pas echt op toen ik ze vergelijk. Daarnaast was mijn originele ps5 ook niet de stilste dus was dat mogelijk ook niet helemaal een objectief vergelijk.
Voor mij is het een duidelijk verhaal. Het exemplaar van de mediamarkt gaat terug en ik houd die van bol. Ik heb dus een stillere console voor €50 minder!![]()
Als je de mogelijkheid hebt zou ik er echt een serieus over nadenken om te kijken of je geen stillere variant kan krijgen (mits je je huidige natuurlijk luid vindt)
Verwijderd
Maar goed, toch ben ik hartstikke tevreden met mijn Pro en ga echt geen moeite doen voor die €50. Tevens heb ik geen last van een luidruchtige console.
Focus terug naar de games.
- Mog
[ Voor 95% gewijzigd door Mog op 21-11-2024 15:02 ]
Nou valt wel mee hoor. 3 kabeltjes aansluiten en klaar. Rest zit nog allemaal in de doos. Voor €50 minder een stillere console is echt wel de moeite waard om wat energie en tijd in te stoppen.Farabi schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:53:
[...]
wat een hoop energieverspilling voor €50. ik werd gewoon moe tijdens het lezen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
had je dan echt een overdreven fangeluid? of ben je gewoon opzoek naar de stilste?MazeWing schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:01:
[...]
Nou valt wel mee hoor. 3 kabeltjes aansluiten en klaar. Rest zit nog allemaal in de doos. Voor €50 minder een stillere console is echt wel de moeite waard om wat energie en tijd in te stoppen.
Daar is de eerste dan! Gefeliciteerd. Benieuwd of ze voor NL een bepaalde reeks hebben gealloceerd.leech1984 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:00:
[Afbeelding]
Nummer 4586. Presentatie is wel erg tof gedaan in de dozen.
Mag ook wel voor die prijs. 😅
Hoe was de doos verpakt? Ik zag een uur geleden een DHL mannetje rondlopen met een kartonnen doos met blauwe lintjes, maar vooralsnog geen bezorging.
Mooi! Geniet ervan..leech1984 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:00:
[Afbeelding]
Nummer 4586. Presentatie is wel erg tof gedaan in de dozen.
Mag ook wel voor die prijs. 😅
Klopt het dat er geen zegel op de doos zat?
Kartonnen omdoos -> witte omdoos -> grijze doos met daarin de ps5.FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:06:
[...]
Daar is de eerste dan! Gefeliciteerd. Benieuwd of ze voor NL een bepaalde reeks hebben gealloceerd.
Hoe was de doos verpakt? Ik zag een uur geleden een DHL mannetje rondlopen met een kartonnen doos met blauwe lintjes, maar vooralsnog geen bezorging.
Je zou alleen aan de tape op de eerste doos kunnen zien dat het om een Playstation product gaat.
Geen lintjes helaas of rode loper met trompetten. 😞
PSN: Leech1984
Bruine doos is dichtgetaped en zit met plastic houders vast. Deze moet je eruit halen. De rest kan je er vanaf tillen.Danster75 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:08:
[...]
Mooi! Geniet ervan..
Klopt het dat er geen zegel op de doos zat?
PSN: Leech1984
Nee het was een beetje een “en en” verhaal. €50 besparing en hopelijk een stiller exemplaar. Indien ie niet stiller was dan had ik alsnog de mediamarkt versie teruggebracht.Farabi schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:04:
[...]
had je dan echt een overdreven fangeluid? of ben je gewoon opzoek naar de stilste?
Dit zojuist gedaan en echt 5 minuten werk. Ps5 werd niet eens gecontroleerd….

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Zucht.
Gratis reguliere PS5 Pro incoming
Hawk86 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:34:
Zojuist ook de PS5 Pro LE ontvangen en meegegeven aan de koper van Marktplaats.
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Bij jou is de doos nog flink beschadigd. Gelukkig heeft Sony het goed verpakt inderdaad.FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:14:
Here we go!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt fenomenaal gepackaged.
Zaten de snelstartgids boekjes bij jou ook los in de eerste doos?
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Yep en yep.ZesBarkiePK schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:44:
[...]
Bij jou is de doos nog flink beschadigd. Gelukkig heeft Sony het goed verpakt inderdaad.
Zaten de snelstartgids boekjes bij jou ook los in de eerste doos?
:strip_exif()/f/image/V6aiLMtLXZA1Yk3rc1NsHiXV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TsZY1zHkHGtcHpIn2BD6Zm8E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WeErLzj6sywoJaqhNg5DFKMj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 69% gewijzigd door FMS op 21-11-2024 14:46 ]
Bol is helaas niet heel goed in verpakkenSandorV schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:28:
Mijn 30th controller ook ontvangen, BOL.COM had er niet beter op gevonden dan het te verzenden in een fucking enveloppe uiteraard doos beschadigd. Had het graag als collectors item willen hebben, vrij zonde.
Amazon begint nu ook. Gisteren twee PlayStation 5 Media Remote's ontvangen in een enveloppe. Eén verpakking helemaal plat gedrukt.SandorV schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:28:
Mijn 30th controller ook ontvangen, BOL.COM had er niet beter op gevonden dan het te verzenden in een fucking enveloppe uiteraard doos beschadigd. Had het graag als collectors item willen hebben, vrij zonde.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Off-topic: ik kan geen photos toevoegen?
Nu DHL aan de deur met... alleen mijn 30th anniversary controller. Pakket met PS5 Pro 30th anniversary staat nogsteeds als "onderweg" - maar ze zijn op exact hetzelfde moment ingeladen vanochtend volgens de tracking.
Hoop dat het goedkomt. 😅
Heel vet! Beetje jaloers wel :-)FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:14:
Here we go!
[Afbeelding]
Echt fenomenaal gepackaged.
Idealiter hadden ze van de PS5 de Slim of Pro afbeelding genomen. Tijdens het voorbij scrollen dacht ik eerst "Hey, wat doet de Series X in het rijtje".
Na 2 seconden zoeken zag ik dat de PS5 OG inderdaad geen lijntje heeft.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Bij ons kwam DHL twee keer langs. De Pro komt met DHL express oid. De beste bezorger wist ook precies wat het was; praatje gemaakt (ik deed de deur open met een PlayStation hoodieVerif schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:57:
Ik had ergens een slecht onderbuik gevoel, al sinds gisteren.
Nu DHL aan de deur met... alleen mijn 30th anniversary controller. Pakket met PS5 Pro 30th anniversary staat nogsteeds als "onderweg" - maar ze zijn op exact hetzelfde moment ingeladen vanochtend volgens de tracking.
Hoop dat het goedkomt. 😅
Ah, fijn, dat stelt me toch wat meer gerust. Bedankt!FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:04:
[...]
Bij ons kwam DHL twee keer langs. De Pro komt met DHL express oid. De beste bezorger wist ook precies wat het was; praatje gemaakt (ik deed de deur open met een PlayStation hoodie).
Wil hem niet mislopen dus durf voorlopig nog geen boodschappen te gaan doen. 😅
Fijn dat jij alles al binnen hebt!
Heb jij het al gespeeld als ik vragen mag? Ik twijfelde om het te kopen maar de reviews waren niet echt..topkoboy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 15:47:
[...]
, en na 5 december heeft mijn dochter empire of the ants (ook geen 120fps).
Jammer alleen dat wij in Europa een andere doos hadden met de PS1. Dus toch minder nostalgie met deze Amerikaanse versie.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:11:
De nostalgie slaat wel hard in hoor bij het zien van die dozen.
[Afbeelding]
(Reddit)
Verwijderd
Ik kan mij toch echt herinneren dat ik zo een doos had toen of ik ben totaal in de war dat kan ook.Raem schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:23:
[...]
Jammer alleen dat wij in Europa een andere doos hadden met de PS1. Dus toch minder nostalgie met deze Amerikaanse versie.
Nee, je hebt gelijk zie ik. Ik heb deze, maar dat is een latere uitgave.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:27:
[...]
Ik kan mij toch echt herinneren dat ik zo een doos had toen of ik ben totaal in de war dat kan ook.
:strip_exif()/f/image/xnIlf0m0VViEtCVnHXmvynpN.jpg?f=fotoalbum_large)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben dan ook OG van toen de PlayStation 1 nog PSX werd genoemd.Raem schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:29:
[...]
Nee, je hebt gelijk zie ik. Ik heb deze, maar dat is een latere uitgave.
[Afbeelding]
Zit in een mooi 5 december papiertje, dus helaas.Derbiss schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:09:
[...]
Heb jij het al gespeeld als ik vragen mag? Ik twijfelde om het te kopen maar de reviews waren niet echt..top
Ik had zelf even snel op youtube naar een paar reviews gekeken, en die hadden het er vooral over dat het zo mooi is en best wel een lekker spel. Dit was dan wel op basis van pre-release versies.
Ik kan me voorstellen dat het "combat" systeem te simpel is voor een doorgewinterde RTS speler, maar dat is ze niet, wel helemaal gek van mieren (de mieren boerderij heb ik nog buiten de deur weten te houden).
Maar nogmaals: alles op basis van een paar youtube filmpjes een week voor release.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Zodra je het uitzet is het 100% stabiel. Visueel zie ik geen enkel verschil tussen aan en uit…
Is er een slimme truk om de vouwtjes eruit te krijgen? Allicht met stomen oid? Zou de mijne willen inlijsten en ophangen voor in de game room.
Een strijkbout is een goede methode; zo heb ik bankbiljetten die ik verzamel uit diverse landen ook gladder gekregen.FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:22:
Zo, wat zij die posters mooi zeg. Niet dat ik klaag, maar die hierboven vind ik mooier dan de mijne.
Is er een slimme truk om de vouwtjes eruit te krijgen? Allicht met stomen oid? Zou de mijne willen inlijsten en ophangen voor in de game room.
Houd er rekening mee dat je de echte vouwen er niet helemaal uit krijgt en altijd wel blijft zien.
Maar alsnog is het dan een mooie poster om in te lijsten
:strip_exif()/f/image/P4DuodF8XlqodpvpaX9ECogr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 83% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 22-11-2024 10:14 ]
6 december bedoel je?koboy schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:57:
[...]
Zit in een mooi 5 december papiertje, dus helaas.
Ik had zelf even snel op youtube naar een paar reviews gekeken, en die hadden het er vooral over dat het zo mooi is en best wel een lekker spel. Dit was dan wel op basis van pre-release versies.
Ik kan me voorstellen dat het "combat" systeem te simpel is voor een doorgewinterde RTS speler, maar dat is ze niet, wel helemaal gek van mieren (de mieren boerderij heb ik nog buiten de deur weten te houden).
Maar nogmaals: alles op basis van een paar youtube filmpjes een week voor release.
Ja ik weet wat je bedoelt; het is de mix die niet altijd succesvol is heb ik gelezen maar we zien wel. Misschien koop ik hem toch als hij daalt in prijs.
Verwijderd
We verwachten uitvoerig verslag hier van de gelukkige eigenaren hier hè.
Het zelf uitpakken alleen al lijkt me een genot.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2024 16:41 ]
5=pakjesavond, 6=verjaardag van de beste man....Derbiss schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:28:
[...]
6 december bedoel je?
Ja ik weet wat je bedoelt; het is de mix die niet altijd succesvol is heb ik gelezen maar we zien wel. Misschien koop ik hem toch als hij daalt in prijs.
Denk dat je meer aan farming simulator moet denken dan command&conquer. Veel grafische pracht, waarbij ik begreep dat de ontwikkelaar samenwerkte met de ontwikkelaars van UE5, waardoor ze al gebruik konden maken van bepaalde nieuwe zaken, maar het wel allemaal soepel loopt. Pro-enhanced, dus in elk geval een mooie showcase.
Is voor het eerst in een eeuwigheid dat ik full price heb betaald, en strikt genomen zelfs een pre order (paar dagen) wat ook een first is voor mij. Daardoor wel een mooie steelcase met posters en zo.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Ach sokoboy schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:43:
[...]
5=pakjesavond, 6=verjaardag van de beste man....
Denk dat je meer aan farming simulator moet denken dan command&conquer. Veel grafische pracht, waarbij ik begreep dat de ontwikkelaar samenwerkte met de ontwikkelaars van UE5, waardoor ze al gebruik konden maken van bepaalde nieuwe zaken, maar het wel allemaal soepel loopt. Pro-enhanced, dus in elk geval een mooie showcase.
Is voor het eerst in een eeuwigheid dat ik full price heb betaald, en strikt genomen zelfs een pre order (paar dagen) wat ook een first is voor mij. Daardoor wel een mooie steelcase met posters en zo.
Opnieuw, ik begrijp wat je wil zeggen. Inzake die pre order -> mag af en toe wel eens e
Inmiddels wel binnen, zelfde bezorger stond voor de deur en hij zei: "Ben ik weer, was deze vergeten".FMS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:04:
[...]
Bij ons kwam DHL twee keer langs. De Pro komt met DHL express oid. De beste bezorger wist ook precies wat het was; praatje gemaakt (ik deed de deur open met een PlayStation hoodie).
Wel netjes dat ie dan terug komt om hem alsnog af te leveren en niet gewoon naar de volgende dag schuift.
Werkelijk een prachtige console. Eigenlijk overtreft het mijn verwachtingen. Zelfs het uitpakken was een feest. 🥳
Verder is de console veel stiller dan mijn originele PS5. Die kon best luid zijn. Ik had wat vernomen dat bij een aantal mensen de pro erg luid was. Gelukkig hier geen last van
Iedereen veel plezier ermee!
[ Voor 35% gewijzigd door Dmp1982 op 21-11-2024 17:16 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Ik heb vroeger de PlayStation 1, 3 en 4 gehad. Ik had graag de 5 gehad maar die was altijd uitverkocht, daarom toen een XBOX Series S gekocht. Met de aankomende korting gaat het toch wel kriebelen en wil ik misschien overstappen.
Vanaf morgen discversie €475 en de digital only €375iMode schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:27:
Ik lees op internet dat de PS5 Slim in de aanbieding komt met Black Friday, is dat correct? Wanneer zou dat gaan gebeuren? Morgen al of pas volgende week vrijdag?
Ik heb vroeger de PlayStation 1, 3 en 4 gehad. Ik had graag de 5 gehad maar die was altijd uitverkocht, daarom toen een XBOX Series S gekocht. Met de aankomende korting gaat het toch wel kriebelen en wil ik misschien overstappen.

Had de Portal er ook bijbesteld en zag deze hier nog niet gepost, dus bij deze:
:strip_exif()/f/image/koyAzDn8ZzIB3qNPOM34m9jq.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e5EyEmqRDqYuaISpCtmlg0by.gif?f=fotoalbum_large)
Komt op het perfecte moment ook nu er cloud streaming is en ze de grootste klacht hebben opgelost (micro stutters) met de laatste sw update.
Top bedankt! Gewoon bij Amazon / Coolblue / Bol etc?PBP schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:31:
[...]
Vanaf morgen discversie €475 en de digital only €375
We gaan overstappen 🥳🎉 Whoop whoop🥳🎉
Tip voor de mensen die in de markt zijn voor een "PS5 Pro LE 30th". Ik heb de mijne kunnen uitpakken zonder maar 1 seal te hoeven breken! Ook weer kunnen inpakken exact zoals ik heb binnen kreeg.
Ik zie mensen die hem te koop zetten met de term "sealed", ja niet dus. Alle "sealed" middelen zijn eenvoudig los te halen en weer terug te schuiven!
Laat je niet oplichten en check alles goed na!
De grijze kleur en de “gril” doet het ontwerp zeker goed. Maar ik blijf het de lelijkste Playstation vinden. Een Playstation was sinds het begin altijd “bad-ass”. Dus het ontwerp van de console en de spelletjes waren stoer, dat heb ik met de 5 niet.CoeliJoeli schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:41:
Hier nog een foto met de Pro 30th plus diskdrive.
[Afbeelding]
Maar goed dat betekent niet dat iemand het niet mooi mag/kan vinden. Nogmaals, absoluut de mooiste PS5 tot nu toe. Geniet ervan!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Overal tot 2december. Welkom bij de club 😉iMode schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:44:
[...]
Top bedankt! Gewoon bij Amazon / Coolblue / Bol etc?
We gaan overstappen 🥳🎉 Whoop whoop🥳🎉
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 21-11-2024 20:26 ]
Goed om te horen! Kan ik m morgen mooi bestellen bij Bol!PBP schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:31:
[...]
Denk dat het gewoon hetzelfde is als met de normale pro. Sony heeft waarschijnlijk gewoon 12300 pro’s gepakt en daar andere kappen opgedaan. De vraag is natuurlijk hoe groot 1 batch is….Jumpman schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:22:
Weet iemand welk merk (Delta of Foxconn) fan er in de Sony PlayStation 5 Pro 30th Anniversary Limited Edition zit?
Maar waarschijnlijk hebben alle Sony PlayStation 5 Pro 30th Anniversary Limited Edition hetzelfde type fan.MazeWing schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:18:
[...]
Denk dat het gewoon hetzelfde is als met de normale pro. Sony heeft waarschijnlijk gewoon 12300 pro’s gepakt en daar andere kappen opgedaan. De vraag is natuurlijk hoe groot 1 batch is….
:strip_exif()/f/image/qz6UOtJxy24cjwhbGUQPyVjO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8V7cJc5ghR7CoNizcM9ns2fi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kmoaT9S2zDyZB6I0R6crGoUB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/37yrCLZddu9C0yxaR4nJTsBC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sFdQ38ySpwklnu8aNDw15PCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W7uffkxbEqaStj6t7DpJiROL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fv05OqFeaUZLAM2S6CUrwV96.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d7sRzzszmsasiWTMTrsbMScO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rWIOFbT33wDH4AQdGOCQvyD8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door mooste op 21-11-2024 21:37 . Reden: Typo ]
Triest...Hawk86 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:34:
Zojuist ook de PS5 Pro LE ontvangen en meegegeven aan de koper van Marktplaats.
Ah serieus? Jammer dat we niet dezelfde actie krijgen als de Duitsers dan, want voor 300 had ik hem wel weer neer gezet.PBP schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:31:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80793318
Ahh de Duitsers hadden mensen dood gemaakt met een blije mus

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 21-11-2024 23:14 ]
Dit soort opmerkingen wel ja. Mensen moeten toch helemaal zelf weten wat ze met hun geld en spullen doen.
Was voor oostenrijk, daar zijn ze wel €299 en €399 op ps website.Beakzz schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:00:
[...]
Ah serieus? Jammer dat we niet dezelfde actie krijgen als de Duitsers dan, want voor 300 had ik hem wel weer neer gezet.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80793318
Ahh de Duitsers hadden mensen dood gemaakt met een blije mus(zelfde prijzen dus)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Maar om er dan zo mee te koop te lopen in een topic vol liefhebbers.... Dan ben je ook wel een beetje aan het uitdagen toch ?Greatsword schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:37:
[...]
Dit soort opmerkingen wel ja. Mensen moeten toch helemaal zelf weten wat ze met hun geld en spullen doen.
100%.Rox92 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 05:43:
[...]
Maar om er dan zo mee te koop te lopen in een topic vol liefhebbers.... Dan ben je ook wel een beetje aan het uitdagen toch ?
Ik zou mijzelf toch een beetje vies voelen als ik een liefhebber een dikke marge laat betalen. Maar het mag, soit. Zou er dan idd niet mee te koop lopen. Beetje sneu.
NSO: SW-7515-1623-5706
Heeft iemand ervaring met de slim verticaal plaatsen zonder stand? Ik vind het zonde om €30 voor een stand te betalen, dus dan haal ik voor €70 extra liever de disc edition.
Ik heb mijn pro zonder disc drive gewoon verticaal staan zonder standaard. Als ie ergens staat waar praktisch niemand er tegen aan kan stoten is er geen enkel probleem!KlaasjeNL schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:52:
Met de prijsdaling heb ik besloten om ook een PS5 aan te schaffen, maar ik twijfel nog of ik hem met of zonder disc drive neem. De XSX gebruik ik ook alleen digitaal, dus ik verwacht bij de PS5 ook niet of nauwelijks de disk drive te gaan gebruiken.
Heeft iemand ervaring met de slim verticaal plaatsen zonder stand? Ik vind het zonde om €30 voor een stand te betalen, dus dan haal ik voor €70 extra liever de disc edition.
Ja inderdaad de stand is beetje overbodig..MazeWing schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:01:
[...]
Ik heb mijn pro zonder disc drive gewoon verticaal staan zonder standaard. Als ie ergens staat waar praktisch niemand er tegen aan kan stoten is er geen enkel probleem!
Wat houdt dat in? Het is geen firmware update denk ik.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties