Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 22:36
Gaan we het op de man spelen?

Over iq gesproken 🤦🤷

[ Voor 23% gewijzigd door Mog op 14-11-2024 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:55
AreVeeDee schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:00:
Feit is natuurlijk wel dat we niet allemaal een disc tweedehands voor €35 kunnen kopen en weer voor hetzelfde bedrag kunnen doorverkopen. Dat is geen houdbaar business model.

Het heeft ook te maken met budget en wensen. Ik betaal graag wat extra voor gemak en service en als ik een game koop dan schrijf ik het bedrag direct helemaal af. Ik game liever als ik vrije tijd heb dan wat ik tijd besteed aan Marktplaats om een paar tientjes terug te verdienen.

Minder geld/meer tijd of gewoon zeer prijsbewust: discs kopen en weer doorverkopen.
Meer geld/minder tijd: digitaal kopen en direct volledig afschrijven. En gamen maar. :)

Het doet mij ook denken aan een auto of smartphone inruilen. Dat is duurder dan zelf verkopen, maar levert ook gemak op. Ik ben nu in een fase van mijn leven dat ik graag wat extra betaal voor gemak. Dat kan natuurlijk per levensfase verschillen.
Heeft niks te maken met meer of minder geld of meer of minder tijd.

Wat er allemaal bij wordt gehaald in deze discussie echt lachwekkend. Denk dat we hier beter mee kunnen stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:13:
[...]

Gaan we het op de man spelen?

Over iq gesproken 🤦🤷
Laten we erover ophouden, inderdaad. Is de tijd niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 22:36
😅✌️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:15:
[...]

Wat er allemaal bij wordt gehaald in deze discussie echt lachwekkend. Denk dat we hier beter mee kunnen stoppen..
Die conclusie had ik ook al getrokken. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
joey82 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:03:
[...]

Er zijn zat losse keys te koop zonder account 🤷
Heb je een link dan? Kun je toch gewoon plaatsen als het legaal is?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19:57
k1978 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:15:
[...]

Gelukkig weet jij hoe het precies zit en weet je dat goed en respectvol te onderbouwen. Kudos. d:)b

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebirth is genieten hoor, de open wereld is eindelijk om aan te gluren icm 60fps dankzij de Pro.
Combat moet ik nog wel in komen. Momenteel classic mode aan het testen, lijkt wat relaxter. Jullie allemaal active combat zeker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:52
Zapato schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:00:
[...]

Een goede game, geen probleem. Ik koop geen games die ik wil doorverkopen. Dan is de game kennelijk niet de moeite waard.
Ik speel games, hoe goed ze ook zijn, maar 1x. Daarom ga ik ook nooit volledig digitaal. Mij te prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 14:44
Man, man.
Vorig week doorgegeven dat ik mijn geld terug wil voor de defecte PS5 Pro, krijg ik vandaag email dat ze een vervangende console weer opsturen. En deze moet ik weer terug sturen als retour.

Ik heb aangegeven, dat ik em deze keer lekker weiger, en dan het uiteindelijk weer terug gestuurd wordt naar Sony, en dat ik daarna hopelijk mijn geld terug krijg. Ik heb hier geen tijd voor.

Waarom kunnen ze status niet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
Misschien dat de deur al verlaten al heeft bij ze, dat ze niet meer even snel pakje konden tegen houden ?.
Je kan ook overdrijven he heb je geen tijd voor, of een pakje aannemen / terug brengen nu echt zo erg tijdrovend is.
Goed je wou geen andere uiteindelijk dus een beetje vervelend, maar komt toch wel goed uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Carlos0_0 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:01:
Je kan ook overdrijven he heb je geen tijd voor, of een pakje aannemen / terug brengen nu echt zo erg tijdrovend is.
Ja, nee. Krijg je eerst een kapotte, moet je er daarna nog een keer moeite voor doen. Dat is gewoon irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Carlos0_0 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:01:
Misschien dat de deur al verlaten al heeft bij ze, dat ze niet meer even snel pakje konden tegen houden ?.
Goed je wou geen andere uiteindelijk dus een beetje vervelend, maar komt toch wel goed uiteindelijk.
Ik had ergens anders een PS5 Pro besteld.
Ik had vorig week al contact opgenomen dat ik mijn geld terug wou hebben, en toen hadden ze mij een retour label opgestuurd. En vandaag krijg ik doodleuk een email dat ik een vervangende console terug krijg, terwijl ik daar nooit heb om gevraagd.

Dus ik snap je reactie niet. Daar is gewoon iets fout gegaan, en hun willen het niet oplossen. En het is nog niet verzonden, ze zeggen alleen dat ze het process niet meer kunnen veranderen.
Dus ja, ik weiger het pakketje, en daar is niks niks mee.

[ Voor 6% gewijzigd door DeadPhoenix86 op 13-11-2024 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:12
Mijn ervaring is dat een pakket aan de deur weigeren érg lastig is tegenwoordig. Meestal dumpen ze het gewoon op mijn oprit en sprinten vervolgens direct na het aankijken van de deurbel richting de bus.

Soms bellen ze niet eens aan… in de prullenbak naast de deur is het ook al een keer achtergebleven… let wel: we hebben een pakketbus waar dat pakket met gemak in paste….

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:11:
[...]

Ik had ergens anders een PS5 Pro besteld.
Ik had vorig week al contact opgenomen dat ik mijn geld terug wou hebben, en toen hadden ze mij een retour label opgestuurd. En vandaag krijg ik doodleuk een email dat ik een vervangende console terug krijg, terwijl ik daar nooit heb om gevraagd.

Dus ik snap je reactie niet. Daar is gewoon iets fout gegaan, en hun willen het niet oplossen. En het is nog niet verzonden, ze zeggen alleen dat ze het process niet meer kunnen veranderen.
Dus ja, ik weiger het pakketje, en daar is niks niks mee.
Dat jij al een andere console heb wist ik ook niet :), er staan hier soms zoveel reactie.
Ik keek vanochtend een keer rond half 8 of 8 uur, en dan nu en bijna 4,5 / 5 pagina's aan berichten.
sorry maar daar heb ik geen tijd voor :+, dat ga ik echt niet allemaal lezen. lijkt soms wel of mensen niks te doen hebben ofzo haha.

Als het nog niet verzonden is zou het idd prima kunnen aanpassen, dan is het wel apart dat ze zo doen.
Zeker als ze al een retour label hebben gestuurd, zou je zeggen dat enige wat gedaan moet worden oude terug sturen klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Carlos0_0 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:47:
[...]

Dat jij al een andere console heb wist ik ook niet :), er staan hier soms zoveel reactie.
Ik keek vanochtend een keer rond half 8 of 8 uur, en dan nu en bijna 4,5 / 5 pagina's aan berichten.
sorry maar daar heb ik geen tijd voor :+, dat ga ik echt niet allemaal lezen. lijkt soms wel of mensen niks te doen hebben ofzo haha.

Als het nog niet verzonden is zou het idd prima kunnen aanpassen, dan is het wel apart dat ze zo doen.
Zeker als ze al een retour label hebben gestuurd, zou je zeggen dat enige wat gedaan moet worden oude terug sturen klaar.
Waarschijnlijk ben ik niet de enige die iets terug stuurt.
Want inmiddels ben ik 1600 euro lichter. Dus dan wil ik toch graag geld mijn geld terug hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:46
Raem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:22:
[...]

Heb je een link dan? Kun je toch gewoon plaatsen als het legaal is?
Ze lopen gewoon interessant te doen. Je kan nergens keys zo goedkoop krijgen als een spel net uit is voor de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
T-024 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:33:
[...]

Ze lopen gewoon interessant te doen, je kan nergens keys zo goedkoop krijgen als een spel net uit is.
Toen via Pepper een linkie voor Spiderman 2 voor € 6 via Kinguin. Werkte prima 😃

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:46
Theo27 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:37:
[...]

Toen via Pepper een linkie voor Spiderman 2 voor € 6 via Kinguin. Werkte prima 😃
Die heb ik inderdaad ook, maar daar moest je wel een Japans account voor aanmaken. En dat was ook niet net na release volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
T-024 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:39:
[...]

Die heb ik inderdaad ook, maar daar moest je wel een Japans account voor aanmaken. En dat was ook niet net na release volgens mij.
Was redelijk vlot wel na release maar die Japanners vonden die game niks die ze bij hun ps5 kregen en dat was onze mazzel.

Scrooge NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:24:
Rebirth is genieten hoor, de open wereld is eindelijk om aan te gluren icm 60fps dankzij de Pro.
Combat moet ik nog wel in komen. Momenteel classic mode aan het testen, lijkt wat relaxter. Jullie allemaal active combat zeker?
Nee nee nee geen classic! (moet je zelf weten natuurlijk). De game is echt easy op normal, dynamic is waar je moet zijn wat je echt niet moeilijk kan noemen. Maar de gameplay/battlesystem is zooo veel fun dat classic echt een beetje zonde is. Regelmatig dat ik bijna van de stoel viel van het lachen om de insane toffe controlled chaos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
T-024 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:56:
[...]

Eerst de PS5 Pro geïnstalleerd en daarna pas de discdrive? Of gelijk de discdrive erop gezet en toen de PS5 Pro pas geïnstalleerd?
Eerst de disc drive geinstalleerd, dan de PS5 Pro voor het eerst aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
PearlChoco schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:39:
[...]

Bedankt voor het advies!

Ik ga nu eerst proberen mijn games te copieren naar de Pro via een SSD schijf, en vervolgens ga ik de games verwijderen van de OG console en ze met de schijfjes proberen te herinstalleren. Zo kan ik testen of de disc drive van de andere PS5 ook problemen geeft. Zo niet, zal het idd aan de (spiksplinternieuwe) BD drive liggen :(
De discs nu ook eens kunnen proberen in mijn OG PS5, en ook daar gaven ze problemen. Dus ik vermoed dat er effectief (onzichtbare) krassen zijn op de schijftjes; een aantal andere discs werken wél goed op de nieuwe PS5 Pro.

Jammer, en meteen een argument pro digital aankopen. Maar het prijsverschil is toch enorm; op 2dehands vind je games recente games vaak al -20 EUR, en veel games verkoop ik na een paar jaar weer, waardoor het verschil toch oploopt met de PS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
[...]

Ze lopen gewoon interessant te doen. Je kan nergens keys zo goedkoop krijgen als een spel net uit is voor de PS5.
Klopt, je kan nergens goedkope keys krijgen voor ps5 games zoals sites als kinguin of cdkeys. Dus ik weet niet waar joey82 ze vandaan haalt.

Maar de mijne komen niet via daar en ze zijn ook niet publiekelijk bedoeld en niet illegaal. Zie het maar als een buitenkansje.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 13-11-2024 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:52

PSN : Geraedus

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Farabi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:47:
[...]

Klopt, je kan nergens goedkope keys krijgen voor ps5 games zoals sites als kinguin of cdkeys. Dus ik weet niet waar joey82 ze vandaan haalt.

Maar de mijne komen niet via daar en ze zijn ook niet publiekelijk bedoeld en niet illegaal. Zie het maar als een buitenkansje.
Fijn natuurlijk voor jou dat je een (schijnbaar unieke) manier hebt om goedkoper digitale games op release te kopen. Maar onderstaande opmerkingen van jou slaan dan eigenlijk nergens op, want er gaat dus helemaal geen wereld open voor mensen.
Farabi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:48:
[...]
er is opeens een hele nieuwe wereld geopend voor de disc-drive mensen, die dachten dat we €80 neerlegden :9
Farabi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:21:
Mensen doen alsof digital-only mensen alleen maar games van €80 aankopen. nog nooit zoveel betaald aan een spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:59:
[...]

Fijn natuurlijk voor jou dat je een (schijnbaar unieke) manier hebt om goedkoper digitale games op release te kopen. Maar onderstaande opmerkingen van jou slaan dan eigenlijk nergens op, want er gaat dus helemaal geen wereld open voor mensen.

[...]

[...]
Oh jawel hoor, er was een idee dat iedereen spellen kocht voor €80 op de release. Maar dat bleek niet zo te zijn.

En ik ben zeker niet de enige kan ik je garanderen met deze weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 13-11-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Raem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:59:
[...]

[...]

[...]
De demo bij release is gratis ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Farabi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:02:
[...]

Oh jawel hoor, er was een idee dat iedereen spellen kocht voor €80 op de release. Maar dat bleek niet zo te zijn.

Maar dat geldt alleen voor jou (in dit topic) en je geeft zelf aan dat het een buitenkansje is.
Meeste mensen zullen dus gewoon het volle pond betalen als ze digitaal op day 1 willen spelen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:02:
[...]

Dit is echt super onzinnig. Vertel gewoon hoe je goedkoper games koopt of zeg niks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:12:
[...]

Dit is echt super onzinnig. Vertel gewoon hoe je goedkoper games koopt of zeg niks. :)
Kap met trollen in dat geval

[ Voor 6% gewijzigd door Mog op 13-11-2024 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:58:
[...]

Nee nee nee geen classic! (moet je zelf weten natuurlijk). De game is echt easy op normal, dynamic is waar je moet zijn wat je echt niet moeilijk kan noemen. Maar de gameplay/battlesystem is zooo veel fun dat classic echt een beetje zonde is. Regelmatig dat ik bijna van de stoel viel van het lachen om de insane toffe controlled chaos _/-\o_
Ik ben weer voor active gegaan, was toch vooral handmatig bezig. Continu wisselen tussen characters moet ik nog wel even aanleren want wil eigenlijk gewoon met Cloud rammen en klaar. :P

Het echte open world aspect begint zich nu te openen en dat bevalt goed na lang geen open world game gespeeld te hebben. Grafisch vind ik de game wel wat wisselvallig maar dat is bekend. Met name in de open wereld kom je soms opvallend magere textures tegen. Indoor ziet het er vaak stukken beter uit.

Flink aan het genieten, hier gaan nog heel wat uren inzitten. :9

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:18
Het is toch helemaal niet stoer om zo goedkoop mogelijk games te kopen, het is pas echt stoer om ze gewoon voor de normale prijs te kopen :)

Zonder gekheid, ik betaal echt met alle liefde €80 euro voor de games die ik graag wil spelen.

In dit topic is mij ondertussen wel duidelijk geworden dat mensen hier krachtige hardware en alleen maar topgames zonder bugs verwachten maar dat het ondertussen helemaal geen cent mag kosten…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 18:56
Farabi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:17:
ik vind het toch frappant dat mensen €800 neerleggen voor een console en daarna als een gek zoeken naar een discdrive om 'goedkoop' te gamen.
Ik vind het frappant dat de disc drive op launch day nergens te koop is, overigens daarvoor ook al niet nu nog steeds niet..

Het is frustrerend dat wanneer je (bijna) alleen maar fysieke games hebt je daar nu helemaal niks mee kan op je nieuwe Pro.

Digitaal gamen heeft ook zeker z'n voordelen en voor de PC zou ik echt niet anders meer willen.

Voor een console vind ik het persoonlijk juist wel leuk een 'verzameling' van fysieke games aan te leggen,
ja ze zijn vaak goedkoper dat is gewoon een feit, maar voor mij is juist dat argument helemaal niet niet zo belangrijk. Ik vind dat nostalgische console gevoel gewoon wat hebben, prima toch?

Ik snap de hele 'strijd' nooit zo, beide kan toch prima naast elkaar bestaan, al besef ik me ook wel dat het ooit afgelopen zal zijn met fysieke games en ik vind dat persoonlijk eeuwig zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
De eerste gameplay van Lego Horizon Adventures.
Kan niet wachten om het te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-10 06:51
fysiek heb ik 4 games rest digitaal .
vindt het wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: laat ook maar. :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2024 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
[...]

Klopt anders was die methode wel op pepper gedeeld. Zoals bijvoorbeeld toendertijd met google pay via Turkije.

Aan de andere kant als je accounts kan kopen bij bepaalde sites voor redelijk goedkoper dan is er dus ook een methode om heel goedkoop digitale games te kopen. Anders zou zon verkoper geen winst kunnen maken. Maar goed dat zijn gewoon accounts via andere landen.

• Excessed
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09 07:58
Als ik het goed begrijp, is er dus nergens (voor een normale prijs) voorraad van de Disc Drive?
Iemand enig idee wat de levertijd gaat zijn??

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
Excessed schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:36:
Als ik het goed begrijp, is er dus nergens (voor een normale prijs) voorraad van de Disc Drive?
Hou Playstation direct in de gaten!
Daar heb ik een paar dagen terug één kunnen scoren!

• Excessed
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09 07:58
Furrr schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:00:
[...]

Hou Playstation direct in de gaten!
Daar heb ik een paar dagen terug één kunnen scoren!
Ik kijk er iedere dag een paar keer.. altijd hetzelfde “momenteel niet beschikbaar” :(

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Klopt. Nee. Niemand.

Ik ben... (inderdaad) afgelopen weekend ook maar overstag gedaan. Kon m'n OG PS5 goed verkopen en tja.. nouja.. nog even gedacht om de ruggegraat van @MazeWing te kopen maar die bleek dan toch niet beter te zijn dan de mijne..

Gelukkig valt 't geluid van de fan mee, wel is deze luider dan de fan in m'n OG. Verder geen coilwhine (of ik hoor het gewoon niet, in ieder geval niet storend :-) )

Een HFW gespeeld, dat blijft een coole game, maar ik moet zeggen dat is niet een game die je wilt spelen om te zien wat de Pro kan. Standaard is die game al te mooi om dat zien en daarnaast heb ik geen 1 op 1 vergelijk meer... (helaas)

Heb de meeste games op disc, vooral GoW waarmee ik bezig was zou ik nu graag spelen maar helaas.

Dus de twijfel nu: Dragons Age: TVG kopen of maar m'n PSN + even upgraden voor wat games daar...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:51
Voor de PS6: Geen discdrive, want bijna niemand kocht de drive voor de PS5(Pro). Dus de consument heeft aangegeven massaal digitaal te willen.

/zwartgalligtoekomstbeeld :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-10 11:57
dizzytal schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:09:
[...]

Gelukkig valt 't geluid van de fan mee, wel is deze luider dan de fan in m'n OG. Verder geen coilwhine (of ik hoor het gewoon niet, in ieder geval niet storend :-) )
Mijne gisteren teruggestuurd, de coilwhine was echt te irritant. Nieuwe gehaald en die heeft dit een stuk minder. Heeft ook de Foxcon fan ipv de Delta. Welk fan nummer/type staat er bij jou op? (onder de plate)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-10 14:33
Ik blijf hopen op die Resistance-remake..ooit..

Op het PlayStation Blog zegt Sony dat Dying Light 2: Stay Human en Like a Dragon: Ishin vanaf 19 november op PlayStation Plus staan. Daarnaast komen die dag op Premium de PSVR2-game Synapse en de spellen Blood Omen: Legacy of Kain, Blood Omen 2, Resistance: Fall of Man en Resistance 2. Dit is de line-up:

PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog

Grand Theft Auto 5 | PS4, PS5
Dying Light 2: Stay Human | PS4, PS5
Like a Dragon: Ishin | PS4, PS5
MotoGP 24 | PS4, PS5
The Sims 4 Island Living (add-on only) | PS4
Digimon Survive | PS4
Overcooked! All You Can Eat | PS4, PS5
Stick Fight: The Game | PS4
Clash: Artifacts of Chaos | PS4, PS5
Killer Frequency | PS4, PS5
Hungry Shark World | PS4
Chivalry 2 | PS4, PS5

PlayStation Plus Premium

Synapse | PS VR2
Blood Omen: Legacy of Kain | PS4, PS5
Blood Omen 2 | PS4, PS5
Resistance: Fall of Man
Resistance 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:26
Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:19:
[...]

Voor de PS6: Geen discdrive, want bijna niemand kocht de drive voor de PS5(Pro). Dus de consument heeft aangegeven massaal digitaal te willen.

Het lijkt erop dat Sony niet echt gemotiveerd is om genoeg disc drives te maken. Moet toch niet zo moeilijk zijn om er voldoende van te maken lijkt me. Dit is gewoon puur onwil en om all digital door te duwen.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:58
Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:19:
[...]

Zo zwartgallig is dat niet. Grote kans dat dat gaat gebeuren, kijk naar de PC. Ik wil best volledig digitaal, maar niet voor de woekerprijzen van de PSN store. Sony heeft dan ook nog wel een robbertje met de EU uit te vechten. De EU zal de monopolie van Sony op het digitale aanbod verbieden. En natuurlijk terecht.

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 14-11-2024 11:08 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:06
Hulleman schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:06:
[...]

Zo zwartgallig is dat niet. Grote kans dat dat gaat gebeuren, kijk naar de PC. Ik wil best volledig digitaal, maar niet voor de woekerprijzen van de PSN store. Sony heeft dan ook nog wel een robbertje met de EU uit te vechten. De EU zal de monopolie van Sony op het digitale aanbod verbieden. En natuurlijk terecht.
Misschien zelfs positief. Nu is de PSN store geen monopolie, want je kunt games ook op een schijfje elders kopen. Als het alleen nog digitaal is ontstaat er een monopolie en daar zal de EU wat van vinden lijkt me. Er kunnen dan meerdere stores op een PS5/6 toegelaten worden.

• Farabi
  • Niet online
bRuud83 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:04:
[...]

Het lijkt erop dat Sony niet echt gemotiveerd is om genoeg disc drives te maken. Moet toch niet zo moeilijk zijn om er voldoende van te maken lijkt me. Dit is gewoon puur onwil en om all digital door te duwen.
Dat is o.a. de insteek van deze pro generatie zoals ik gisteren zei. Als ik dat geklooi zie tijdens het installeren van zo'n drive...sommige mensen die hun ps5 pro vernielen om dat ding erin te zetten man man. Lekker knutselen op een console van €800.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-10 06:51
Het is aan de ene kant wel apart dat de digitale versie duurder is dan een fysieke.
Ben nu 2 dagen aan het gamen met de
Pro en ik ben wel blij dat ik hem aangeschaft heb hij is erg stil ik hoor hem niet met mijn fat ps5 in de verkoop
Gezet was met 5 minuten verkocht.
Iemand ander weer blij gemaakt .

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• k1978
Farabi schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:29:
[...]

Dat is o.a. de insteek van deze pro generatie zoals ik gisteren zei. Als ik dat geklooi zie tijdens het installeren van zo'n drive...sommige mensen die hun ps5 pro vernielen om dat ding erin te zetten man man. Lekker knutselen op een console van €800.
Geklooi en knutselen 😂 Ding zit er echt binnen een minuut in. Niet zo overdrijven.. Werkelijk waar niet meer dan kap eraf en disc drive erin klikken. Kan maar op 1 manier..

• Farabi
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:51:
[...]

Geklooi en knutselen 😂 Ding zit er echt binnen een minuut in. Niet zo overdrijven.. Werkelijk waar niet meer dan kap eraf en disc drive erin klikken. Kan maar op 1 manier..
Ja, ik zie het :+

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:26
Eerste tijdelijke prijsdaling van de PS5 Pro lijkt al een feit te zijn in Engeland. Teken de aan de wand? Ik ben benieuwd of er ook acties komen in Nederland.
https://www.thegamer.com/...t-sale-uk-retailer-argos/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• k1978
Ik spreek uit ervaring. Stelt echt niks voor. Als je dit niet kan heb je waarschijnlijk ook moeite met de vaatwasser in en uitpakken maar die mensen bestaan er natuurlijk.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bRuud83 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:56:
Eerste tijdelijke prijsdaling van de PS5 Pro lijkt al een feit te zijn in Engeland. Teken de aan de wand? Ik ben benieuwd of er ook acties komen in Nederland.
https://www.thegamer.com/...t-sale-uk-retailer-argos/
Scalpers who bought the Pro in bulk are also selling the console for less since it isn't in high-demand.
*O* *O* *O*

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Farabi
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:57:
[...]

Ik spreek uit ervaring. Stelt echt niks voor. Als je dit niet kan heb je waarschijnlijk ook moeite met de vaatwasser in en uitpakken maar die mensen bestaan er natuurlijk.
Ik beweer ook niet dat iedereen onhandig is met die dingen. Maar je hebt er sommige tussen hoor. Hier op in dit topic laatst ook iemand als het goed is waar het raak was.

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

koboy

Heb een idee voor een icon

Omgekeerde wereld: winkels die met scalpers concurreren om de laagste prijs!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik geloof dat er een holiday period korting aankomt die tot 24 december loopt, Sony had per ongeluk te vroeg een video gepubliceerd en er intussen weer afgehaald. Zowel de Slim als de Pro krijgt een tijdelijke korting. In de US zou de Slim 70 USD goedkoper worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 20:26
[...]

Maar het is lang niet zo moeilijk als jij hier hier schetst. Als je gewoon normaal en rustig te werk gaat stelt het niets voor. Het is duidelijk beschreven in de handleiding en als je héél even de moeite neemt om op YouTube te zoeken (de smartphone is immers nooit ver weg) dan heb je het zó gezien.

Er zullen zeker mensen zijn die zo grof met apparatuur omgaan dat ze het voor elkaar krijgen de PS5 en/of drive te vernielen. Dat geldt voor meer apparaten en valt Sony niet aan te rekenen.
Dan ook maar gelijk fabrikanten van USBC devices verantwoordelijk stellen voor mensen die er een MicroUSB kabel in proberen te steken?

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Benieuwd of de Pro de PSVR2 ervaring naar een hoger niveau weet te tillen (steady 60fps bij 90Hz bijvoorbeeld).
Maar kan daar nog geen gebruikerservaringen over vinden.

d:)b :henk d:)b

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

JJ Le Funk schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:46:
Benieuwd of de Pro de PSVR2 ervaring naar een hoger niveau weet te tillen (steady 60fps bij 90Hz bijvoorbeeld).
Een handjevol VR games heeft intussen Pro support maar ik las dat de SDK voor de PSVR2 nog geen PSSR schijnt te ondersteunen. GT7 VR zou hier wel behoorlijk van kunnen profiteren.
Vraag mij af of dat voor hier geld, in Europa sturen "scalpers" dat ding gewoon terug binnen 14 dagen en is er niets aan de hand.

Edit: Overigens goed nieuws dat de Pro niet uitverkocht is, zet de duur open voor stunten op BlackFriday want kan mij voorstellen dat bijvoorbeeld Amazon ook met een overschot zal zitten.

Zo zag ik op MP al een winkel die hem voor 750,- aanbood (en op te halen).

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 14-11-2024 13:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 18:56
[...]

Ik krijg haast het idee dat er een revisie ofzo gaat komen en dat ze van de laatste restjes voorraad af willen.

Ook retailers krijgen ze niet meer binnen, het blijft een beetje een raar verhaal.
[...]

Sony heeft er uiteraard alleen maar baat bij als we zoveel mogelijk voor digitaal kiezen.

• Martijn0070
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10 13:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kt0owjBcmQ57PrA22__2VHdLIw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HGV26Cek7f3iA7huAs7hwRhA.webp?f=fotoalbum_large

Er lijkt een price drop naar 378$ voor de slim all digital aan te komen vanuit Sony.

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 20:26
JJ Le Funk schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:46:
Wat ik vooral storend vond ik sommige situaties is de reprojectie (dubbel weergeven) op bepaalde objecten.
Het zou fijn zijn als dat ook niet meer nodig was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richardvs
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-07 19:53
5% korting op de PS5 5 (Pro) en geselecteerde accessoires als je PS Plus hebt en besteld via PlayStation Direct website

[ Voor 16% gewijzigd door Richardvs op 14-11-2024 14:40 ]

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:08
[...]

Vind het echt knap dat mensen zelfs het installeren van de disc weten te verprutsen :+ Makkelijker kan niet...

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Richardvs schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:31:
5% korting op de PS5 Pro als je PS Plus hebt en besteld via PlayStation Direct website
Niet alleen de Pro. Op alle aankopen vanaf €50,-

• Richardvs
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-07 19:53
Raem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:35:
[...]

Niet alleen de Pro. Op alle aankopen vanaf €50,-
Zag het, bericht aangepast! Thanks

• Hulleman
Astro Bot € 54,99 bij Bol.com. Heb em besteld. Ze hebben ook een versie die € 58,90 kost. Alsnog scherp geprijsd.

Die pagina van € 54,99 ziet er wat vreemd uit i.v.m de duurdere versie de zie verkopen. Lijkt nog niet helemaal af ofzo. Wellicht een foutje. We gaan het zien als de game geleverd wordt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
[...]

Je bent ook wel echt extreem onhandig als je je console vernield om die drive er in te zetten..... Hoe dan....Die kappen hadden wellicht van meer gebruiksgemak voorzien kunnen worden, maar je bent echt wel über lomp als je je PS5 sloopt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij bent wel een beetje de trol van dit topic, hè. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:58:
Astro Bot € 54,99 bij Bol.com. Heb em besteld. Ze hebben ook een versie die € 58,90 kost. Alsnog scherp geprijsd.

Die pagina van € 54,99 ziet er wat vreemd uit i.v.m de duurdere versie de zie verkopen. Lijkt nog niet helemaal af ofzo. Wellicht een foutje. We gaan het zien als de game geleverd wordt.
Die van €54,99 is zo te zien een andere regio. Gele stip geeft volgens mij Verenigde Arabische Emiraten aan, al is dat nog steeds een theorie. Gebruik van de gele stip is volgens mij nog steeds een soort mysterie. :P
Game is verder gewoon hetzelfde.

• Hulleman
Raem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:05:
[...]

Die van €54,99 is zo te zien een andere regio. Gele stip geeft volgens mij Verenigde Arabische Emiraten aan, al is dat nog steeds een theorie. Gebruik van de gele stip is volgens mij nog steeds een soort mysterie. :P
Game is verder gewoon hetzelfde.
Ah, ok! De achterkant is in het Engels, dus dat impliceert inderdaad wel iets van een andere regio.
Prijsje lijkt me prima, mooi cadeau voor in de schoen zaterdag :P

• Carlos0_0

Simpel die duurdere is via een andere supplier, die iets aanbied via bol.com.
Staat boven het winkelwagen gele knopje.
De goedkopere is via bol zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
5% korting op de PS5 5 (Pro) en geselecteerde accessoires als je PS Plus hebt en besteld via PlayStation Direct website
Oei dat zegt toch wel wat zo een week na release.

Verwijderd

Dat zegt zeker wat. Theoretisch gezien zou iedereen dus hun Pro kunnen retourneren en alsnog die korting pakken?
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:17:
Dat zegt zeker wat. Theoretisch gezien zou iedereen dus hun Pro kunnen retourneren en alsnog die korting pakken?
Zolang je een PS+ abonnement hebt wel. Vraag is alleen of het je de €40 waard is voor het terugsturen, wachten op een nieuwe en hopen dat je niet een luidere variant terug krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:21:
[...]

Zolang je een PS+ abonnement hebt wel. Vraag is alleen of het je de €40 waard is voor het terugsturen, wachten op een nieuwe en hopen dat je niet een luidere variant terug krijgt.
Is het zeker niet waard, maar wel apart dat er zo snel al korting wordt gegeven. Eigenlijk zouden ze ons dan ook moeten belonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:16:
[...]

Oei dat zegt toch wel wat zo een week na release.
Denk dat het wel meevalt met wat het zegt. Vooralsnog lijkt de actie alleen te gelden voor Nederland, België en Luxemburg. En het is een korting op het gehele assortiment, niet perse alleen de Pro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen een week je premium product goedkoper aanbieden vind ik belachelijk. Zo versterk je de indruk van overpriced te zijn nog meer.

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:04

De prijs 54,99 komt in de buurt van tweedehands opties inclusief verzendkosten op Marktplaats, en het bespaart bovendien de moeite van onderhandelen.

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:35:
Binnen een week je premium product goedkoper aanbieden vind ik belachelijk. Zo versterk je de indruk van overpriced te zijn nog meer.
doen ze het weer niet goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:32:
[...]

Denk dat het wel meevalt met wat het zegt. Vooralsnog lijkt de actie alleen te gelden voor Nederland, België en Luxemburg. En het is een korting op het gehele assortiment, niet perse alleen de Pro.
Nah een week na release van je nieuwe console er al 5% afhalen is toch best wel een teken.
Ze hadden er prima voor kunnen kiezen om dit voor het gehele assortiment te doen met uitzondering van de pro. Het is niet een gegeven dat je het hele assortiment moet doen of anders niets.

Edit: Ik vind het overigens wel prima hoor, geeft weer extra vertrouwen dat de grote retailers met BlackFriday ook gaan stunten en ik er dan eentje koop. Want ik wil hem stiekem toch nog steeds, ook al is het verschil nog niet zo groot en heb ik er niets om op te spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 14-11-2024 16:17 ]

Verwijderd

Dat zegt alleen iets als we ook de context van de beschikbare voorraad kunnen meewegen, volgens mij.
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:15:
Dat zegt alleen iets als we ook de context van de beschikbare voorraad kunnen meewegen, volgens mij.
Nou zonder voorraad hadden ze sowieso geen reden gehad het te doen natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:19
Zo alle early adaptors ook nog even 5% getild. Geen disc drive op voorraad, gaat lekker Sony.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman

Deze was drie weken na release al €43,97 bij Amazon.nl (wel een Franse cover).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

Donstil schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:13:
[...]

Nah een week na release van je nieuwe console er al 5% afhalen is toch best wel een teken.
Ze hadden er prima voor kunnen kiezen om dit voor het gehele assortiment te doen met uitzondering van de pro. Het is niet een gegeven dat je het hele assortiment moet doen of anders niets.
En dan hadden de reacties hier weer geweest 'WaaRom NiEt vooR de PrO!??'.

Het verbaast me dat sommige mensen bij een korting meteen denken: "Ik kan mijn Pro terugsturen en opnieuw bestellen voor 5% minder." Het gaat tenslotte om een console van €799 – niet bepaald een essentiële aankoop – en dat alles voor zo’n veertig euro verschil, wat toch behoorlijk wat gedoe met zich meebrengt.

Dit soort reacties laat ook goed zien waarom mensen klagen over het ontbreken van een ingebouwde disc drive. Het lijkt erop dat het voor sommigen onvoorstelbaar is dat iemand digitale games koopt.

Al de moeite om fysieke schijven te kopen, zo snel mogelijk uit te spelen, en weer te verkopen op Marktplaats – inclusief alle rompslomp die daarbij hoort, nee dankjewel.

Dat het geen goede situatie is dat er geen concurrentie is digitaal ben ik met iedereen eens maar is mij echt het fysiek gedeelte niet meer waard.

En dan het ergste, als ik van game wil wisselen moet ik OPSTAAN van de bank? Wat is dit, 2007?
Ace schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:30:
[...]

Het verbaast me dat sommige mensen bij een korting meteen denken: "Ik kan mijn Pro terugsturen en opnieuw bestellen voor 5% minder." Het gaat tenslotte om een console van €799 – niet bepaald een essentiële aankoop – en dat alles voor zo’n veertig euro verschil, wat toch behoorlijk wat gedoe met zich meebrengt.

Dit soort reacties laat ook goed zien waarom mensen klagen over het ontbreken van een ingebouwde disc drive. Het lijkt erop dat het voor sommigen onvoorstelbaar is dat iemand digitale games koopt.

Al de moeite om fysieke schijven te kopen, zo snel mogelijk uit te spelen, en weer te verkopen op Marktplaats – inclusief alle rompslomp die daarbij hoort, nee dankjewel.

Dat het geen goede situatie is dat er geen concurrentie is digitaal ben ik met iedereen eens maar is mij echt het fysiek gedeelte niet meer waard.

En dan het ergste, als ik van game wil wisselen moet ik OPSTAAN van de bank? Wat is dit, 2007?
Haha ja fysiek kopen is voor mij ook al een tijdje dood.

Verwijderd

[...]
En dan was ‘onze’ reactie geweest: voel eens aan je voorhoofd, dat ding is een week geleden gelanceerd.

• Hulleman
Er is 5% korting op alles via de direct store als je PS+ lid bent. "PS plus leden krijgen 5% op alle aankopen" staat er op bijv de productsite van de Pro.

Ff gecheckt, het is ook op games.

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 14-11-2024 16:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk niet dat er iemand hier is die zijn Pro gaat terugsturen. Het is alleen een beetje vreemd dat er één week na release al 40 euro korting wordt gegeven. Mij kunnen die paar tientjes gestolen worden, maar het zegt wel wat.

En nee, het is ook niet onvoorstelbaar dat mensen digitale games kopen. Het enige wat er wordt gezegd, is dat je met het kopen van games op disc flink kunt besparen. Door twee games door te verkopen, heb je je discdrive al terugverdiend. Ik betaal ook graag voor een stukje gemak, maar het prijsverschil tussen digitale en fysieke games is gewoon bizar en niet echt uit te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:39
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:44:
[...]

Ik denk niet dat er iemand hier is die zijn Pro gaat terugsturen. Het is alleen een beetje vreemd dat er één week na release al 40 euro korting wordt gegeven. Mij kunnen die paar tientjes gestolen worden, maar het zegt wel wat.

En nee, het is ook niet onvoorstelbaar dat mensen digitale games kopen. Het enige wat er wordt gezegd, is dat je met het kopen van games op disc flink kunt besparen. Door twee games door te verkopen, heb je je discdrive al terugverdiend. Ik betaal ook graag voor een stukje gemak, maar het prijsverschil tussen digitale en fysieke games is gewoon bizar en niet echt uit te leggen.
En niet te vergeten de games nog kunnen spelen die je op disc hebt. Ook van de PS4 nog. Niet iedereen verkoopt z’n spellen door. Het gros van de mensen verkoopt bovendien de voorgaande console en dan is de PS5 Pro met disc dus de enige optie om deze games nog te spelen.

Al met al bijzonder dat Sony die korting óók op de PS5 Pro geeft. Of het nou een PS Direct brede actie is of niet, de early adopters zullen zich toch getild voelen. Want dit was natuurlijk langer dan een week bekend binnen Sony. En als ze als warme broodjes over de toonbank gaan was die korting sowieso niet gegeven. Bij zo'n beetje alle NL aanbieders vandaag besteld morgen in huis. Zegt ook wel wat.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]
Je koopt een game, je speelt hem rustig uit, je stopt hem in een envelop, je stuurt hem naar CEX en je hebt drie dagen later tussen de 40 en 45 euro op je rekening. Welke rompslomp?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
Timothy3000 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:15:
[...]

Je koopt een game, je speelt hem rustig uit, je stopt hem in een envelop, je stuurt hem naar CEX en je hebt drie dagen later tussen de 40 en 45 euro op je rekening. Welke rompslomp?
je stopt hem in een envelop, je stuurt hem naar CEX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:40
Timothy3000 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:15:
[...]

Is al teveel voor sommige, ben blij dat we een keuze hebben (voorlopig)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Zapato schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:19:
[...]

je stopt hem in een envelop, je stuurt hem naar CEX
Dat zegt meer over de persoon en zijn/haar levenswijze, denk ik.

Maar ieder zijn ding. Ik wil toch fysiek (gewoon goedkoper dan digitaal op de dag van release) en verkoop nooit een game. Ook niet om te herspelen, maar ik vind het een leuk aandenken wat weinig ruimte inneemt. En ik kan hem nog eens uitlenen.

• Zapato
Jumpman schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:29:
[...]

Dat zegt meer over de persoon en zijn/haar levenswijze, denk ik.

Maar ieder zijn ding. Ik wil toch fysiek (gewoon goedkoper dan digitaal op de dag van release) en verkoop nooit een game. Ook niet om te herspelen, maar ik vind het een leuk aandenken wat weinig ruimte inneemt. En ik kan hem nog eens uitlenen.
Ik ook, maar dan digitaal. Toen mijn kinderen nog niet het huis uit waren zijn er heel wat schijfjes beschadigd of verdwenen/verkeerde hoesje. Daar is mijn afkeer voor schijfjes ontstaan.
Pagina: 1 ... 82 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties