Instructieboekje van de disc drive? Coolblue zet vaak instructieboekjes online. Instructieboekje van de Disc Drive legt uit hoe het weer vast te maken.70Rocks schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:12:
Pfff hij is binnen, heb een faceplate verwijderd voor de SSD en krijg de faceplate echt totaal niet meer vast. Kan hij stuk zijn? Tips? Heb echt alles geprobeerd maar hij gaat niet meer vast..
Edit: Hier is de handleiding: https://manuals.coolblue....ion-5-slim-disc-drive.pdf Daar staat ook bij hoe de kap er weer op moet.
Bij mijzelf nu ook de data transfer aan het doen. Even naar beneden kabeltjes in de modem. Ruim 400 gb in 1 uur en 12 minuten. Zou dat ook wel willen in mijn game cave haha, heb daar een Ziggo Wifi booster met een internetkabel erin. Die doet 60 GB per uur, ook acceptabel maar woonkamer toch beste internet.
Ik lekker handig na het installeren van de disc drive de oude standaard nog er onder gedaan. Staat dat ding scheef, blijkt de disc drive eigen standaard te hebben
Maar goed doe ik na de datar transfer wel. Vind het wel karige kwaliteit die standaard, van die kleine puntjes.
Ben verder benieuwd, nog niet kunnen testen. Ga F1 24 dit weekend spelen (en moet online race winnen dus als iemand zin heeft die trophy te boosten, hit me up). Overigens van de week met Bully (Canis canem Edit) begonnen, maar dat is een ps2 game die geëmuleerd wordt, dus zal daar niks van merken. Maarja geweldige R* game dus die ga ik af en toe natuurlijk ook spelen op de Pro haha. Moet wat tussen het racen door he.
[ Voor 5% gewijzigd door Zorroberner op 07-11-2024 16:00 . Reden: Handleiding disc drive toevoegen, helpt wellicht ook met de kap terugplaatsen ]