Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-10 13:58
Superkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:16:
[...]

Spiderman heeft nooit mijn interesse gewekt, Ragnarok ook niet. De eerste Gow (2018?) vond ik heel tof maar het had niet de sfeer, de grootsheid en de gameplay van de oudere God of Wars; kleine kans dat ik ooit nog een GoW game zal spelen.
Ik heb in het verleden zoveel (verschillende) games gespeeld dat ik niet vaak meer warm wordt van nieuwe games. Dat geeft ook niet want ik vermaak me prima met de games die ik wél leuk vind. Het is niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar iets nieuws om te spellen, hoewel ik de aanbevelingen wel waardeer hoor :)
Ik begrijp je hoor; geen probleem :).
Probeer toch Ragnarok maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:38
Ik had blijkbaar ook nog 3750 punten, nooit naar gekeken haha. 10 euro tegoed gekozen 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg een beetje het idee dat Sony wil bezuinigen, en dat ze vervolgens allemaal slapende honden hebben wakkergemaakt die nu allemaal tegoed willen hebben :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb nooit iets gedaan met die Stars, en vermijd die dramatische app ook liever. Wat een onduidelijk gedrocht.
Als ik dit zo zie krijg je minder voor je Stars, vervallen ze sneller en minder kortingen. Het feit dat je al diep in die app moet graven om ze überhaupt in te wisselen...
Duidelijk bedacht voor alleen de fanatieke gamers. Die zijn waarschijnlijk té fanatiek gezien de 'nerf' die nu plaats lijkt te vinden.
Ik laat het lekker voor wat het is :w

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-10 12:38
Nyarlathotep schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:29:
Ik heb nooit iets gedaan met die Stars, en vermijd die dramatische app ook liever. Wat een onduidelijk gedrocht.
Als ik dit zo zie krijg je minder voor je Stars, vervallen ze sneller en minder kortingen. Het feit dat je al diep in die app moet graven om ze überhaupt in te wisselen...
Duidelijk bedacht voor alleen de fanatieke gamers. Die zijn waarschijnlijk té fanatiek gezien de 'nerf' die nu plaats lijkt te vinden.
Ik laat het lekker voor wat het is :w
Volgens mij krijg je niet minder. Ze hebben de onderste stap weggehaald. Het is 5 euro voor 1250 punten. Ik begrijp dat de laagste stap nu 2500 is voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09:14
DM89 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:50:
Ik had blijkbaar ook nog 3750 punten, nooit naar gekeken haha. 10 euro tegoed gekozen 🥳
Als je er precies 3750 hebt kun je als het goed is ook nog een keer 5 euro tegoed kiezen, heb je meteen 15 euro bij elkaar (tenzij je je punten wil bewaren natuurlijk, maar zo klinkt het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:38
evil_lemon schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:42:
[...]

Als je er precies 3750 hebt kun je als het goed is ook nog een keer 5 euro tegoed kiezen, heb je meteen 15 euro bij elkaar (tenzij je je punten wil bewaren natuurlijk, maar zo klinkt het niet).
Er staat bij mij alleen 10 euro, 5 euro helaas niet 🙄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:48
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:15
Sonic X Shadow Generations al een miljoen keer verkocht https://pu.nl/artikelen/n...en-miljoen-keer-verkocht/

Nou dan weet Sega dat ze deze richting moeten blijven volgen.Apart dat er hier in NL zo weinig recensies zijn van deze topper.

Launch Trailer

Zelf ben ik vanaf de early access aan het spelen.

Deze raad ik ook aan om te checken

Is een gratis DLCtje.

[ Voor 43% gewijzigd door jori040 op 26-10-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tot nu toe een van de games met de meeste RT verbeteringen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:22
Shaker74 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:00:
[...]

Ja he.. Ik had rise ook op mijn verlanglijstje staan tot ik de demo speelde. Toen ben ik afgehaakt. Weet niet precies wat het was maar had er meer van verwacht. Zag er niets zo uit als ik verwacht had en speelde ook niet zo fijn. Maar dat zal erg persoonlijk zijn.
Grappig; Rise is mijn goty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:55
Ik ben halverwege afgehaakt. Teveel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Krijg je dan een bericht wanneer ze vervallen? Bij mij staat er alleen ‘er verlopen deze maand geen punten’. Ik heb er 14.000 dus dat is wel aardig wat….

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 09:03:
Krijg je dan een bericht wanneer ze vervallen? Bij mij staat er alleen ‘er verlopen deze maand geen punten’. Ik heb er 14.000 dus dat is wel aardig wat….
Grote kans dat je dit zelf in de gaten mag gaan houden. 14.000 punten zou ik nu gewoon al inwisselen voor store tegoed (als je die optie nog ziet).

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:42
Superkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:16:
[...]
De eerste Gow (2018?) vond ik heel tof maar het had niet de sfeer, de grootsheid en de gameplay van de oudere God of Wars; kleine kans dat ik ooit nog een GoW game zal spelen.
Maar GoW 2018 is wat mij betreft wel velen malen beter dan die eerdere trilogie (ascension reken ik niet mee). De eerste 3 delen waren vermakelijk, maar was echt hersenloos button bashen met een flinterdun verhaal. GoW 2018 is een volwassen game met dito gameplay en verhaal. De eerdere GoW delen kan ik nu echt niet meer spelen. Ragnarok vond ik veel minder goed, omdat ik heel erg het been there done that gevoel had. Helaas heb ik dat bij wel meer sequels van Sony. Forbidden West vond ik daarom ook niet te pruimen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:59
Hulleman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:28:
[...]

Maar GoW 2018 is wat mij betreft wel velen malen beter dan die eerdere trilogie (ascension reken ik niet mee). De eerste 3 delen waren vermakelijk, maar was echt hersenloos button bashen met een flinterdun verhaal. GoW 2018 is een volwassen game met dito gameplay en verhaal. De eerdere GoW delen kan ik nu echt niet meer spelen. Ragnarok vond ik veel minder goed, omdat ik heel erg het been there done that gevoel had. Helaas heb ik dat bij wel meer sequels van Sony. Forbidden West vond ik daarom ook niet te pruimen.
Probleem van de reboots van GoW is mi het verhaal. Probleem bij de meeste verhalende games tegenwoordig is dat die verhaaltjes zichzelf veel te serieus nemen. Het is gewoon pulp en ik heb liever dat het ook gewoon gepresenteerd wordt als pulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:35
Mauz1978 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 09:03:
Oef dat is wel zuur, ik heb ruim 5K punten en baal er al van dat ik geen store tegoed meer kan inwisselen.

Hopelijk staat er nog een leuke game bij voor je.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:48

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Maar GoW 2018 is wat mij betreft wel velen malen beter dan die eerdere trilogie (ascension reken ik niet mee).
En daar verschillen we van mening. Wat overigens helemaal niet erg is; het zou wat zijn als iedereen hetzelfde leuk zou vinden ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:34
Hier afgelopen vrijdag meteen na accepteren van de voorwaarden de punten omgezet in tegoed. Ik ben wel benieuwd naar een verklaring van Sony waarom dit bij sommige mensen wel kan en bij sommige niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog steeds geen mogelijkheid om de PS stars om te zetten naar geld. Sony is weer lekker vaag er over. Iemand op Reddit geeft aan dat support aangaf dat het er voor nu niet is. Tsja dat zien wij ook wel. Zou jammer zijn kwam er onlangs pas achter dat ik naar €20 had kunnen omzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2024 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik vind de originele trilogy echt veel beter. Ik weet nog toen ik het eerste deel voor het eerst op de PS2 speelde. :9~ :9~
In 2015 nogmaals de trilogy gespeeld op de PS3 en vond het nog steeds geweldige games. Vooral de epische bossfights is wat ik mis in de nieuwe delen. In de 2018 reboot zat dit helemaal niet en in Ragnarok ook maar heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-10 13:58
Raem schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 11:08:
[...]

Ik vind de originele trilogy echt veel beter. Ik weet nog toen ik het eerste deel voor het eerst op de PS2 speelde. :9~ :9~
In 2015 nogmaals de trilogy gespeeld op de PS3 en vond het nog steeds geweldige games. Vooral de epische bossfights is wat ik mis in de nieuwe delen. In de 2018 reboot zat dit helemaal niet en in Ragnarok ook maar heel weinig.
Het is imo een totaal ander spel e. De 'oude' zijn een mix van buttonsmashing en imposante zaken; GOW 18 (en Ragnarok) is meer rpg (maar net beperkt genoeg; zeker GOW 18) en tegelijk ook gewoon een steengoede third person game.
Ieder zijn ding natuurlijk maar voor mij was GOW 18 hét spel van de PS4 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[...]

Opening van deel 3 staat nog vers op mijn netvlies. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
ZesBarkiePK schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:33:
[...]

Oef dat is wel zuur, ik heb ruim 5K punten en baal er al van dat ik geen store tegoed meer kan inwisselen.

Store te goed blijft toch gewoon met de nieuwe voorwaarden, alleen het is niet bij iedereen zichtbaar ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Ik keek ook zo toen ik GoW 3 op de PS3 voor het eerst speelde. Toen ik GoW 2018 op de PS4 speelde was ik echt nog veel meer blown away. Maar zoals met veel dingen, zoveel mensen, zoveel wensen :)

De bossfights waren wel veel epischer in de oude trilogie. Dat is absoluut een gemis in GoW 2018 en Ragnarok. Al vond ik de Valkyrie fights wellicht nog wel veel toffer en iig veel en veel moelijker. De bossfights in de GoW trilogie waren altijd heel simpel.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

ZesBarkiePK schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:33:
[...]

Heb bijna alles ingeleverd, 3/4 keer het tegoed en 2X FC points :P

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de nieuwe GoW's zijn ook gewoon buttonsmashen hoor. Ik weet niet hoe mensen erop komen dat het niet zo is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Farabi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:25:
de nieuwe GoW's zijn ook gewoon buttonsmashen hoor. Ik weet niet hoe mensen erop komen dat het niet zo is.
Met alleen buttonsmashen krijg je de Valkeries en end-game bosses niet neer hoor, daar komt wel tactiek en timing bij kijken en het zorgen van de juiste loadouts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:32:
[...]

Met alleen buttonsmashen krijg je de Valkeries en end-games bosses niet neer hoor, daar komt wel tactiek en timing bij kijken en het zorgen van de juiste loadouts.
gewoon nog harder smashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de standaard moeilijkheidsgraad kom je daar een heel eind mee inderdaad. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 09:54

Lapras

Ice beam

De nieuwe GoW's zijn uitermate diepgaand voor een action game (ik durf het geen RPG te noemen). Op de hoge moeilijkheidsniveaus is het mechanisch best ingewikkeld. Ik kan me de laatste gevechten op de één-na-hoogste moeilijkheidsgraad nog wel herinneren - daar heb ik het nodige bij gescholden. In het Noors natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Nog iets langer dan een week en de PS5 Pro wordt geleverd!

wat zijn voor jullie de eerste games die je er op gaat spelen?

Ik ga zeer waarschijnlijk TLOU 1 en 2 herbeleven. Heb ze beide alleen direct na de release gespeeld, dus dat zal een mooie upgrade zijn.

Daarnaast wat potjes EA FC 25. Die krijgt ook een PS pro modus. Helaas nog niet bekend wat het is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
G4mert schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:12:

Ik ga zeer waarschijnlijk TLOU 1 en 2 herbeleven. Heb ze beide alleen direct na de release gespeeld, dus dat zal een mooie upgrade zijn.

Daarnaast wat potjes EA FC 25. Die krijgt ook een PS pro modus. Helaas nog niet bekend wat het is?
Op zich blijven het leuke spellen, en zou ze ook wel op de ps5 Pro willen spelen.
Ik heb ze echter een jaar geleden deel 1 gespeeld, en begin dit jaar deel 2. dus eigenlijk nog niet zo lang geleden.

Ik ga denk ik dus gewoon verder zonder pro spel, Lego Harry potter kort geleden mee begonnen(Ps5 versie).
Ik zou Horizon nog wel een kans willen geven, maar moet ik eerst deel 1 spelen(Wel geoptimaliseerd voor de ps5 maar niet voor de pro).
Dus ik denk voor mij voorlopig geen pro spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig te zeggen momenteel. Black Ops 6 heeft mij positief verrast en ik speel even niets anders dan dat. Ik hoop dat die enhanced gaat worden voor de Pro.
Final Fantasy 7 Rebirth staat bovenaan het enhanced lijstje waar ik het meeste zin in heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Empire of the ants, de doorslaggevende reden op voor de pro te kiezen :D

heb TLOU ook op pauze staan tot de pro er is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman

Nou, hier zat ik dit weekend ook over na te denken, met als gevolg dat ik mijn normale PlayStation 5 Pro geannuleerd heb bij PlayStation Direct. Ik zie buiten Gran Turismo 7 eigenlijk geen reden op dit moment voor mij. En Gran Turismo 7 is ook een twijfelachtige reden, want met ray tracing in races het maakt de resolutie weer dynamisch. Dus ik wacht nog even. Voor GTA VI zal ik het zeker aanschaffen. Ik heb met de back log ook geen reden en zin om oude games opnieuw te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ff een vraagje.. volgende komt mijn ps5 pro binnen bij Coolblue en ik heb nu een ps5 slim disk dat naar mijn zoontje gaat.
Ik heb op mijn account de nieuwe Call of Duty gekocht, moet ik het spel nog een keer kopen voor mijn zoontje zijn account? Of zijn er andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Edit nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door Farabi op 28-10-2024 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:22:
[...]

Nou, hier zat ik dit weekend ook over na te denken, met als gevolg dat ik mijn normale PlayStation 5 Pro geannuleerd heb bij PlayStation Direct. Ik zie buiten Gran Turismo 7 eigenlijk geen reden op dit moment voor mij. En Gran Turismo 7 is ook een twijfelachtige reden, want met ray tracing in races het maakt de resolutie weer dynamisch. Dus ik wacht nog even. Voor GTA VI zal ik het zeker aanschaffen. Ik heb met de back log ook geen reden en zin om oude games opnieuw te gaan spelen.
Als je de Pro voor GTA zeker aanschaft heb je er langer plezier van als je ‘m nu alvast koopt. Prijs zal niet drastisch dalen lijkt mij. Op termijn goedkoper als je nu hapt. Dan kun je al die tijd genieten van de beste kwaliteit van het PlayStation platform. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:39:
[...]

Als je de Pro voor GTA zeker aanschaft heb je er langer plezier van als je ‘m nu alvast koopt. Prijs zal niet drastisch dalen lijkt mij. Op termijn goedkoper als je nu hapt. Dan kun je al die tijd genieten van de beste kwaliteit van het PlayStation platform. :P
100% mee eens. Die pro zou er toch wel komen voor GTA. Toch direct bij release gehaald om tot die tijd alvast alle spellen op de best mogelijke manier te ervaren. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Mijn visie is dat de prijs wel gaat dalen dit keer. En in ieder geval komen er bundels. Dit prijsbeleid is waarschijnlijk ook gekozen om de scalper retailers en scalpers de wind uit de zeilen te nemen (ze hebben geleerd van de PS4, PS4 Pro en PS5) en ze hebben omdat Microsoft geen concurrente console meer heeft nog even prijs wat verhoogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Met het risico dat GTA VI net voor of met de PlayStation 6 release uitkomt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:55
[...]

Als je al een PS5 hebt staan en veel releases al gespeeld hebt is de Pro niet perse nu al echt een meerwaarde imo. Eerst maar even zien of er nog vette nieuwe titels komen. Tegen de tijd dat GTA er is is er vast een pricedrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-10 16:26
Ik ga f1 24 spelen op de Pro :)

Toevallig nu in de aanbieding dus komt mooi samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:57:
[...]

Mijn visie is dat de prijs wel gaat dalen dit keer. En in ieder geval komen er bundels. Dit prijsbeleid is waarschijnlijk ook gekozen om de scalper retailers en scalpers de wind uit de zeilen te nemen (ze hebben geleerd van de PS4, PS4 Pro en PS5) en ze hebben omdat Microsoft geen concurrente console meer heeft nog even prijs wat verhoogd.
Enige wat mij soms doet twijfelen is 2026 die je wel eens hoort als mogelijk PS6 release jaar. In dat geval zou ik de Pro waarschijnlijk niet kopen. In het geval van 2028 sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05
038Robijno schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:04:
Ff een vraagje.. volgende komt mijn ps5 pro binnen bij Coolblue en ik heb nu een ps5 slim disk dat naar mijn zoontje gaat.
Ik heb op mijn account de nieuwe Call of Duty gekocht, moet ik het spel nog een keer kopen voor mijn zoontje zijn account? Of zijn er andere opties?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:04:
Wellicht helpt dit je:
https://nl.mashable.com/e...ameshare-op-playstation-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Kan aan mij liggen, maar ik lees nergens of het kan... Dat mijn zoontje boven het spel speelt, en ik beneden en dan met elkaar online call of duty kunnen spelen.
Dus ik heb de game digitaal en hij heeft dat nog niet.
Kan dat dan wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Robijno schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:35:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik lees nergens of het kan... Dat mijn zoontje boven het spel speelt, en ik beneden en dan met elkaar online call of duty kunnen spelen.
Kan dat dan wel?
De PS5 boven als jouw primaire console instellen. Alle accounts op die PS5 kunnen dan gebruik maken van jouw aankopen. Ze moeten volgens mij wel eerst onder jouw account op de PS5 gedownload worden. Je zoontje kan dan alleen niet met zijn account beneden spelen. Je aankopen werken op die PS5 alleen op jouw account.

Of je op diezelfde manier ook PS+ kan delen zodat je online tegen elkaar kan spelen weet ik niet.

Edit: en wat @Twixie zegt inderdaad. Maak voor je zoontje een 18+ PSN account aan, anders kan hij niet online Call of Duty spelen. Ongeacht wat jij lokaal instelt qua leeftijdsrestricties. Zodra je online gaat overruled Sony deze.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 29-10-2024 09:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]
Kan dat dan wel?
Ja, dat kan. Dat artikel van Mashable is op zijn zachtst gezegd verwarrend.
Wat je moet weten:
* Je zoon moet ook een PSN account hebben. Let wel, onder de 13 kunnen de meeste games niet online gespeeld worden.
* Jij kan 1 console als primair aanduiden via die Share uitleg in dat artikel. Primair wil zeggen dat iedereen op die console jouw games kan spelen, of online kan via jouw PS+ abo. Je maakt dus de PS5 boven primary.
* Beneden kan dan enkel jij jouw games spelen. Maar jij zou dan bvb ook de aankopen van je zoon kunnen spelen als hij die console primair maakt.

Edit: @Raem was sneller, maar ja, je kan dus ook PS+ op die manier delen om samen online te gaan. Hier ook al gedaan met mijn kinderen (welliswaar op PS4+PS5).

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 29-10-2024 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05
[...]

Kan dat dan wel?
Je kan niet op hetzelfde account tegelijkertijd tegen elkaar spelen.

Edit:
Blijkbaar wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:19:
[...]

Edit:
Blijkbaar wel.
Nee, niet op hetzelfde account. Zijn zoontje en hij moeten beide een eigen PSN account hebben. Maar je kunt wel je aankopen en PS+ op die manier delen om tegen elkaar te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:19:
[...]
Edit:
Blijkbaar wel.
Neen, dat kan niet. Essentieel is dat ieder op zijn eigen PSN Account speelt.

EDIT: damn you, @Raem :D

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 29-10-2024 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:16:
[...]
Edit: en wat @Twixie zegt inderdaad. Maak voor je zoontje een 18+ PSN account aan, anders kan hij niet online Call of Duty spelen. Ongeacht wat jij lokaal instelt qua leeftijdsrestricties. Zodra je online gaat overruled Sony deze.
En wat @Raem hiermee bedoelt: lieg over de geboortedatum. Makkelijkst is om 10 af te trekken van het geboortejaar. Essentieel is dat je die datum onthoudt, want als je later support nodig hebt, gaan ze naar die datum vragen bij wijze van identificatie.
Heb dit zelf jaren geleden moeten doen omdat mijn zoon anders geen Plants vs Zombies kon spelen.. een puur online 7+ game. |:( |:( |:(. Dus moest ik een nieuw account voor hem aanmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 29-10-2024 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan dat dan wel?
Ja, dat kan. En in het artikel staat hoe. Anders even op YouTube zoeken naar een tutorial.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Het is begrijpelijk maar wel jammer. Account sharing wordt zo voorkomen. Alleen in je eigen huishouden maakt dit het erg lastig. Mits iedereen zijn eigen account heeft waar je eigen games op zijn gekocht. Is bij ons ook niet zo. Alles is op mijn account (incl. ps+) gekocht en de kids die ieder een eigen 18+ account hebben op dezelfde unit kunnen daar gebruik van maken. Als ik nu een tweede zou kopen heeft dat dus ook geen zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shaker74 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:51:
Het is begrijpelijk maar wel jammer. Account sharing wordt zo voorkomen. Alleen in je eigen huishouden maakt dit het erg lastig. Mits iedereen zijn eigen account heeft waar je eigen games op zijn gekocht. Is bij ons ook niet zo. Alles is op mijn account (incl. ps+) gekocht en de kids die ieder een eigen 18+ account hebben op dezelfde unit kunnen daar gebruik van maken. Als ik nu een tweede zou kopen heeft dat dus ook geen zin.
Sony zou daar toch echt wel een betere manier voor moeten kunnen vinden. Het zou hen ook meer hardware verkopen opleveren. Hier thuis bvb nog altijd een PS4 Pro, omdat je die bizar genoeg wél afzonderlijk primair kan maken zodat hier iedereen op zowel de PS4 als de PS5 alle games kan spelen. Had Sony hun zaakje beter in orde, dan ging die PS4 nu vervangen worden door een PS5 Pro, denk ik.

Anderzijds begrijp ik nu pas (na ettelijke jaren) enkele zaken:
* Nooit gesnapt waarom er mensen zijn die thuis gewoon 1 profiel sharen voor het hele huishouden. Maar dat zijn er wellicht allemaal die niet eens weten dat er zoiets is als sharing, en dan denken dat een ander profiel de digitale aankopen niet zou kunnen spelen.
* Bij PS4 hadden ze het over 'primary console' maar die terminologie is in de PS5 gewijzigd. En als je er zo over nadenkt: in real-world use cases gaat bijna altijd die 'primary' console uitgerekend iemand anders zijn console zijn, en dan is die term 'Primary' wel verwarrend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:23:
[...]

Nee, niet op hetzelfde account. Zijn zoontje en hij moeten beide een eigen PSN account hebben. Maar je kunt wel je aankopen en PS+ op die manier delen om tegen elkaar te spelen.
Mijn zoontje heeft een account idd, welliswaar een andere geboortedatum dan dat hij werkelijk heeft.

Dus als ik 2x een ps5 heb, 1tje op mijn zoon zijn kamer en 1tje beneden, kan ik tegen hem online spelen, zonder dat hij die game heeft en ook geen ps+ abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Robijno schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:07:
[...]

Mijn zoontje heeft een account idd, welliswaar een andere geboortedatum dan dat hij werkelijk heeft.
Dus als ik 2x een ps5 heb, 1tje op mijn zoon zijn kamer en 1tje beneden, kan ik tegen hem online spelen, zonder dat hij die game heeft en ook geen ps+ abbo?
Ja, zoals hierboven dus uitgelegd. Op voorwaarde dat:
* jij wél die game (digitaal) én PS+ hebt.
* zijn opgegeven geboortedatum ervoor zorgt dat hij als het ware minstens 13 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin ook meer te twijfelen of ik de Pro pre-order laat staan. Aan de ene kant is het gewoon leuk een nieuwe console die alles er net wat beter uit laat zien. Aan de andere kant vragen ze wel de hoofdprijs (wat niet erg is) terwijl er een gebrek is aan nieuwe PlayStation exclusives is voorlopig. Grootste twijfel komt door de PS6 en wanneer die uitkomt. Mocht Xbox in 2026 met een opvolger komen bijvoorbeeld zie ik Sony niet lang wachten met hun release in dat geval zou ik de Pro overslaan.

Ik heb nog tot release om te beslissen. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2024 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:36:
Ik begin ook meer te twijfelen of ik de Pro pre-order laat staan. Aan de ene kant is het gewoon leuk een nieuwe console die alles er net wat beter uit laat zien. Aan de andere kant vragen ze wel de hoofdprijs (wat niet erg is) terwijl er een gebrek is aan nieuwe PlayStation exclusives is voorlopig. Grootste twijfel komt door de PS6 en wanneer die uitkomt. Mocht Xbox in 2026 met een opvolger komen bijvoorbeeld zie ik Sony niet lang wachten met hun release in dat geval zou ik de Pro overslaan.

Ik heb nog tot release om te beslissen. 8)
Ik zou hem lekker laten gaan, over een maand laat je je anders toch wel weer overhalen :P :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:36:
Grootste twijfel komt door de PS6 en wanneer die uitkomt. Mocht Xbox in 2026 met een opvolger komen bijvoorbeeld zie ik Sony niet lang wachten met hun release in dat geval zou ik de Pro overslaan.
Na de vorige midgen refresh duurde het nog 4 jaar voordat de PS5 uit kwam en 3 jaar tot de Series X. Eind 2027 kunnen we denk ik op zn vroegst de echte next-gen consoles verwachten. En dan doel ik niet op een mogelijke handheld waar MS (en Sony?) schijnbaar aan werkt. Dus dan heb je nog wel even lol van je Pro.

Mijn belangrijkste reden om de Pro niet te kopen is met name de afwezigheid van games waarvoor je die Pro echt wil hebben. Ik ga ga geen dik € 900 betalen om oude games opnieuw te spelen die op de PS5 al fantastisch draaiden. De erg hoge prijs is dan ook meteen een afknapper.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 29-10-2024 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:03:
[...]

Na de vorige midgen refresh duurde het nog 4 jaar voordat de PS5 uit kwam en 3 jaar tot de Series X. Eind 2027 kunnen we denk ik op zn vroegst de echte next-gen consoles verwachten. En dan doel ik niet op een mogelijke handheld waar MS (en Sony?) schijnbaar aan werkt. Dus dan heb je nog wel even lol van je Pro.
Ja daar ging ik ook van uit maar een volgende Xbox die vroeger komt dan de planning was vind ik helemaal niet gek klinken: https://www.4gamers.be/ni...l-of-duty-als-launch-game Dat Sony daar op wil reageren lijkt mij logisch. Blijft gissen natuurlijk.

Maar goed zoals jij zelf ook al een goed punt aangeeft, zo zijn er veel argumenten om wel of niet er voor te gaan. Vandaar dat het onderwerp hier dan ook veelvuldig voorbij komt. Hier begrijpen we elkaar met het Pro “geneuzel”. ;)
Ben er nog niet helemaal over uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:55
Hulleman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:03:
[...]
Mijn belangrijkste reden om de Pro niet te kopen is met name de afwezigheid van games waarvoor je die Pro echt wil hebben. Ik ga ga geen dik € 900 betalen om oude games opnieuw te spelen die op de PS5 al fantastisch draaiden. De erg hoge prijs is dan ook meteen een afknapper.
Want er komen alleen maar PS5 Pro patches uit voor oude games? :+

Ik verwacht dezelfde strategie als met de PS4 pro, namelijk dat ontwikkelaars verplicht wordt bij nog uit te komen games dat hier verplicht een Pro patch bij moet zitten ;)

Hier komt hij er in ieder geval wel *O* Alleen nog even regelen dat ik volgende week donderdag thuis werk O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
SpeedyNick schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:38:
[...]
Nee, uiteraard niet. Elke gamerelease vanaf de Pro is waarschijnlijk verplicht Pro enhanced op de PS5.
Maar dan moeten het wel klappers zijn om te spelen en daar ontbreekt het toch wel aan in het Sony kamp.

Het kan best zijn dat ik nog overtuigd raak van de Pro. Stel dat UE5 toch heel goed draait op de Pro, dan is dat best een overweging om em te kopen. Er zijn veel UE5 titels die stuk voor stuk allemaal technische treinrampen zijn op de PS5 (fortnite daargelaten).

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 29-10-2024 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
SpeedyNick schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:38:
[...]

Ik verwacht dezelfde strategie als met de PS4 pro, namelijk dat ontwikkelaars verplicht wordt bij nog uit te komen games dat hier verplicht een Pro patch bij moet zitten ;)

Hier komt hij er in ieder geval wel *O* Alleen nog even regelen dat ik volgende week donderdag thuis werk O-)
Heb zelfs ervoor vrij genomen. Collega's moesten er om lachen... ;) Kan ik in alle rust de huidige resetten en weghalen. Om 14u haal ik de PRO dan op. :) heb er zin in. 8)

Veel oude games zijn al gepatched lijkt het. Heb een aardige backlog inmiddels met waar ik mee los ga... Zit alleen te wachten op een aanbieding voor FC25. Nu nog tijd zien te vinden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:12:
[...]

Ja daar ging ik ook van uit maar een volgende Xbox die vroeger komt dan de planning was vind ik helemaal niet gek klinken: https://www.4gamers.be/ni...l-of-duty-als-launch-game Dat Sony daar op wil reageren lijkt mij logisch. Blijft gissen natuurlijk.

Maar goed zoals jij zelf ook al een goed punt aangeeft, zo zijn er veel argumenten om wel of niet er voor te gaan. Vandaar dat het onderwerp hier dan ook veelvuldig voorbij komt. Hier begrijpen we elkaar met het Pro “geneuzel”. ;)
Hmm, oke interessant. Ik ben over twee jaar best wel te porren voor een next-gen console :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shaker74 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

Heb zelfs ervoor vrij genomen. Collega's moesten er om lachen... ;) Kan ik in alle rust de huidige resetten en weghalen. Om 14u haal ik de PRO dan op. :) heb er zin in. 8)

Veel oude games zijn al gepatched lijkt het. Heb een aardige backlog inmiddels met waar ik mee los ga... Zit alleen te wachten op een aanbieding voor FC25. Nu nog tijd zien te vinden :+
Oftewel, je zit straks nog steeds met een aardige backlog. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:55
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:16:
[...]

Herkenbaar probleem _O- Zit nu laatste tijd ook van alles door elkaar te spelen.. Cod Black Ops 6 op de xdoos, en diablo 4 & warhammer op PS5 b.v.

Zag dat de nieuwe Dragon Age ook een PS5 Pro Enhanced patch krijgt, mooi vergelijking materiaal denk ik. Begin ik een stukje op de reguliere PS5 volgende week, en daarna op de PS5 Pro.
Eens kijken of het wauw of WTF wordt dan :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik lees hier dat je straks eerst de pro moet configureren en dan pas de disc drive en ssd moet installeren https://www.reddit.com/r/PS5pro/s/0YG0i7VsNE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:16:
[...]

8) Ja, maar is wel een luxe probleem. Ik heb nog wel even. Mijn volgende games die op mijn radar staan komen pas volgend jaar.. o.a. Yotei en Indiana Jones. Ik red me wel. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een enhanced Black Ops 6 zal wel heel welkom zijn op de Pro hoor. Beter beeld met een stabiele 120fps zal mooi zijn want dan kan VRR uit, de menu’s lijken wel gemaakt voor extra flicker in die game. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:12:
[...]

Dat zou wel een stunt zijn, als Microsoft dat doet. Stel COD, FIFA en Fortnite draaien het beste op die nieuwe console (die ook nog eens zeg €650,00 kost), dan gaat een massa mensen die wel aanschaffen. Zo heeft Sony ook met de PlayStation 4 marktaandeel gepakt. Sony moet dan ook iets, of de prijs enorm laten dalen van de PlayStation 5 Pro of met iets nieuws komen.

Hoe graag ik ook een PlayStation 5 Pro probeer te verantwoorden, ik zie nu nog geen 'business case'. Het brengt niet iets heel nieuws (zoals de PlayStation 4 Pro met 4K checkerboard) en geen interessante unieke nieuwe games. En heb een te grote back log 'oude' PlayStation 4 games. Waarvan sommige wel een PlayStation 5 remaster hebben gehad, maar geen Pro patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:59:
Ik lees hier dat je straks eerst de pro moet configureren en dan pas de disc drive en ssd moet installeren https://www.reddit.com/r/PS5pro/s/0YG0i7VsNE
Important: Do not attempt to install the Disc Drive or additional SSD before the initial setup: Doing so could damage the console or prevent it from booting up correctly.
Zou dat voor de Pro dan zo'n verschil maken? De PS5 Slim met disc wordt toch ook al standaard geleverd met aangesloten disc drive zonder dat er een setup is gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Steven030 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:59:
Erger nog, er staat dat als je het niet doet de PRO beschadigd kan raken. Ok. Goed dat je dit deelt.

Ik moet ook een SSD kwijt en wilde dat meteen doen zodra ik hem uit de doos haal. In 1x klaar zeg maar. Ik heb een hekel eraan om alles te installeren en dan weer alles loshalen. Maar dat lijkt geen optie.

Nou, ik volg dat advies dan maar op. Nogmaals, tx. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof je Pro kapot zou gaan van eerst al de drive en/of ssd te installeren ?! Wie gelooft die onzin eigenlijk..? (Oops...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Twixie schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:49:
Alsof je Pro kapot zou gaan van eerst al de drive en/of ssd te installeren ?! Wie gelooft die onzin eigenlijk..? (Oops...).
De bron zou Sony zelf zijn. Ben zelf "bang" aangelegd op dat vlak :X :P Dus ik ga dit wel op die manier doen. Maar ben het wel met je eens dat het vreemd is. Maar better save then sorry zeg maar.

[ Voor 24% gewijzigd door Shaker74 op 29-10-2024 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shaker74 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:50:
[...]

De bron zou Sony zelf zijn.
Zou... :)
Tenzij er een grote duidelijke waarschuwing bij de PS5 Pro zou zitten, geloof ik er gewoon geen snars van. Makes 0 sense ook.

Hoevelen gaan er ook niet gewoon direct hun drive (die ze al rap gekocht hebben :p) installeren vanaf dat ze hun PS5 Pro hebben, en dan pas alles aansluiten en installeren ? Is ook de meest logische volgorde. Waarom zou je eerst alles aansluiten en installeren om dan weer alles los te maken om een drive of SSD te installeren ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Twixie schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:53:
[...]

Tenzij er een grote duidelijke waarschuwing bij de PS5 Pro zou zitten, geloof ik er gewoon geen snars van. Makes 0 sense ook.

Hoevelen gaan er ook niet gewoon direct hun drive (die ze al rap gekocht hebben :p) installeren vanaf dat ze hun PS5 Pro hebben, en dan pas alles aansluiten en installeren ? Is ook de meest logische volgorde. Waarom zou je eerst alles aansluiten en installeren om dan weer alles los te maken om een drive of SSD te installeren ?
Ben het helemaal met je eens. Als het zo is moet het wel goed staan aangegeven! Want eerst klaarmaken en dan aan zetten is idd het meest logisch. Maar het kwaad bij mij is al geschied 8)7 De twijfel al ingezet. ;w

Nee, zonder gekheid nu. Als het zover is kijk ik wel wat ik doe. Bij twijfel eerst initialiseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10 12:57

CoeliJoeli

Gamer

Shaker74 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:57:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Als het zo is moet het wel goed staan aangegeven! Want eerst klaarmaken en dan aan zetten is idd het meest logisch. Maar het kwaad bij mij is al geschied 8)7 De twijfel al ingezet. ;w

Nee, zonder gekheid nu. Als het zover is kijk ik wel wat ik doe. Bij twijfel eerst initialiseren.
Bij ontvangst, rustig de handleiding lezen. Komt allemaal wel goed.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:27:
[...]
Handleiding? Wat is dat? :P
Kan je overigens op 2 manieren interpreteren:
* Ik lees nooit handleidingen
* Tegenwoordig steken fabrikanten ook nooit nog een handleiding bij hun toestellen. Enkel nog een snelgids waar je in 2 minuten door bent. De rest moet je zelf maar ergens online gaan zoeken :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:13:
[...]

Kan je overigens op 2 manieren interpreteren:
* Ik lees nooit handleidingen
* Tegenwoordig steken fabrikanten ook nooit nog een handleiding bij hun toestellen. Enkel nog een snelgids waar je in 2 minuten door bent. De rest moet je zelf maar ergens online gaan zoeken :p.
Beide :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ruim een jaar nadat Sony de studio kocht. Money well spend zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:55:
[Twitter]

Ruim een jaar nadat Sony de studio kocht. Money well spend zullen we maar zeggen.
Sneu voor de medewerkers, maar was wel te verwachten. Helaas de tijd waarin we leven dat bij tegenvallende resultaten een studio maar gesloten wordt.

Neon Koi wordt ook gesloten. Een studio gericht op mobiele games die ook vorig jaar door Sony is overgenomen.

https://sonyinteractive.c...from-playstation-studios/

Over Firewalk en Concord:
After much thought, we have determined the best path forward is to permanently sunset the game and close the studio.
Concord is dus met deze sluiting helemaal gestopt en komt niet meer in een andere vorm terug.

[ Voor 14% gewijzigd door Raem op 29-10-2024 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 06:36
Twixie schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:53:
[...]

Dat staat letterlijk ook op de officiële website van Sony Playstation België...

Maar ik kan me niet inbeelden dat alles stuk zou gaan moest je eerst uw diskdrive erin steken.

[ Voor 7% gewijzigd door stevosmax op 29-10-2024 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:23:
[...]

Sneu voor de medewerkers, maar was wel te verwachten. Helaas de tijd waarin we leven dat bij tegenvallende resultaten een studio maar gesloten wordt.

Neon Koi wordt ook gesloten. Een studio gericht op mobiele games die ook vorig jaar door Sony is overgenomen.

https://sonyinteractive.c...from-playstation-studios/

Over Firewalk en Concord:

[...]

Concord is dus met deze sluiting helemaal gestopt en komt niet meer in een andere vorm terug.
Zegt veel over de (on)gezondheid van de industrie dat bij een mislukte game launch een studio meteen kan opdoeken. Maar van Sony's kant is dit natuurlijk een gigantische blunder, dit was echt een peperdure failure. Ik denk dat onze Hermen wel even op de blaren mag zitten als hij bij Totoki op de koffie gaat.

En ik zal altijd die ene trophy missen om de Concord platinum binnen te halen. Slecht voor mijn OCD :P

Ik hoop dat de uitkomst hiervan en van hun mislukte mobile investeringen is dat ze weer terug gaan naar waar ze goed in zijn. Ze hoeven live service echt niet helemaal te laten vallen (Marathon en de Horizon MP game komen nog steeds) maar niet meer zo all out zoals ze een paar jaar geleden hadden ingezet. Ik denk dat Fairgames wel echt onder een vergrootglas ligt nu de komende tijd, als die game ook faalt dan gaan er denk ik koppen rollen in de top.

Edir: Ik ben nu wel benieuwd wat ze met die Amazon serie gaan doen, die had een volledige Concord episode...geeft nog maar eens aan hoe hoog de verwachtingen waren bij Sony voor deze IP :X

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 29-10-2024 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

op verzoek weg

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 09-11-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:46
stevosmax schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:03:
[...]

Dat staat letterlijk ook op de officiële website van Sony Playstation België...

Maar ik kan me niet inbeelden dat alles stuk zou gaan moest je eerst uw diskdrive erin steken.
Ik ga toch eerst kijken of dat ding geen ]$^%]! Herrie fan heeft. Zo ja, dan gaat ie direct retour afzender naar Sony. Net zolang tot ik een stille heb 😅

Dán gaat de Disk-Drive en SSD er pas in!

Ik hoop natuurlijk dat dit direct is. Ten tijde van de schaarste heb ik er in het begin mee leren leven, en later de dan vervangen toen het betaalbaar werd. Maar daar ga ik nu dus niet mee lopen aankloten.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10 12:22
Zonet Ratchet & Clank: Rift Apart uitgespeeld en platinum gehaald, topgame *O*
En nu... -O-

Ik wou eigenlijk (her)starten met Forbidden West maar die is ondertussen uit PlayStation Plus Extra verwijderd.

Zal eens door mijn catalogus moeten scrollen en zien wat er in het oog springt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
MathieuT schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:59:
En nu... -O-

Ik wou eigenlijk (her)starten met Forbidden West maar die is ondertussen uit PlayStation Plus Extra verwijderd.

Zal eens door mijn catalogus moeten scrollen en zien wat er in het oog springt :P
Wukong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:02
Wukong zit toch echt niet in de catalogus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
En nu... -O-

The last of us part I en Dead Island 2 staan er sinds kort op. Ik heb TLOU part I onlangs weer eens doorgespeeld, dat was al van 2014 of 2015 geleden. Blijft top. Dead Island 2 is ook echt een pareltje.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 30-10-2024 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
G.Scholtens schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:18:
[...]

Wukong zit toch echt niet in de catalogus 8)7
Oeps, wist niet dat dit een vereiste was. :X Niet goed opgelet.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:30
En nu... -O-

Misschien is red dead redemption 2 een optie voor je, speelt zeer goed weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dlACvhnJNStE4s-SgxPdz2_U-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DS0V8UCplUZLKm023tejXLri.jpg?f=fotoalbum_large

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Zeker heel gaaf spel begint wel heel traag dacht ik, en moet je allemaal wel tegen kunnen.
Maar ik vond het echt een heel gaaf spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraedus schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:09:
[...]

[Afbeelding]
Gaat over 3 weken uit PS+, dus moet hij wel aardig doorspelen. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik hoop straks wel dat er direct een pro enhanced rubriekje komt in de store. en niet dat we 1 voor 1 moeten uitvogelen welke spellen de patch hebben ontvangen. de 'onverzorgde psn-store' blijft een dingetje bij sony.

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 30-10-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Geraedus schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:09:
[...]

[Afbeelding]
Ow RDR2... Ja... Ik heb die nooit helemaal doorgespeeld. Wat zou het gaaf zijn als ze die nog beter maken en uitbrengen voor de PS5(PRO).. Instant buy. Zo is hij echt al extreem goed. Maar geloof niet dat er plannen voor zijn. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:30
Shaker74 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:20:
[...]

Ow RDR2... Ja... Ik heb die nooit helemaal doorgespeeld. Wat zou het gaaf zijn als ze die nog beter maken en uitbrengen voor de PS5(PRO).. Instant buy. Zo is hij echt al extreem goed. Maar geloof niet dat er plannen voor zijn. Helaas.
100% inderdaad.

Weet iemand toevallig of de 10 euro upgrade van Horizon Zero Dawn al beschikbaar is.
Als ik in de Store kijk dan moet ik het volledige bedrag betalen voor de PS5 Pro remaster.

PSN : Geraedus

Pagina: 1 ... 69 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties