Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me het volgende af: wanneer je een extra SSD in je PS5 hebt zitten is dat gewoon een kwestie van loshalen en overzetten naar de Pro?
Klinkt lekker, nog eens 2TB erbij prikken in de Pro. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:59
@OMX2000 ik zou zeggen dat, voor mij, alleen de base game boeit. Wat moet ik met een Yaris?

Anyway… voor mij niet gezien ik racegames zonder stuur niets aan vind. En een (goed) racestuur staat dan weer in de weg en is kostbaar. In het verleden een Fanatec gehad maar ik speelde het te weinig om de ruimte en centen ervoor op te offeren.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
OMX2000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:26:
Is Gran Turismo 7 anniversary editie voor 65 euro (digital dus) het waard?

Editie bevat:
- Volledige game
- Recht op PS4™ en PS5™
- 1.500.000 CR (gamegeld)
- Toyota GR Yaris met specifieke landbestickering
- 30 PSN-avatars van fabrikanten en partners
- Soundtrack: The Music of Gran Turismo 7
Zou persoonlijk de gewone versie pakken, maar het is en blijft een topper. Veel gespeeld met een playseat challenge. Maar ook met controller zou je hier veel plezier aan beleven. Bomvol content! Na de platinum weinig meer gespeeld, maar zodra de pro in huis is, wil ik het weer op pakken. Er is sindsdien heel veel content nog bij gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:28:
Vraag me het volgende af: wanneer je een extra SSD in je PS5 hebt zitten is dat gewoon een kwestie van loshalen en overzetten naar de Pro?
Ja, maar in de Pro zal dit herkend worden als een nieuwe, en dus geformatteerd worden. Is omdat content van de SSD geëncrypteerd wordt met een toestel-specifieke key. De Pro kan dus de contents van je niet-Pro niet lezen.

Zelf hier ook nog aan het twijfelen om exact dat te doen: toch een Pro halen, en dan mijn huidige 2TB SSD erin, ipv een nieuwe 4TB te kopen voor mijn niet-Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:31:
[...]
Zou persoonlijk de gewone versie pakken, maar het is en blijft een topper.
Feit is wel dat enkel de 25th Anniversary momenteel in de Sales is. Dan is het een no-brainer voor @OMX2000 . Tenzij hij nog kan wachten op de volgende Sales van de gewone versie, die kost dan normaliter €50. Dat is hoe ik die een hele tijd geleden gekocht heb. Maar het is koffiedik kijken wanneer die nog eens goedkoper wordt (ik gok rond Black Friday).

GT7 is wel het spel waarin ik nu het meeste uren in zit van alle spellen die ik ooit gespeeld heb. Teller staat al boven de 300u en weet dan nog niet of de PS5 de PS4 uren meetelt (ik vermoed van niet), want ik speel het op beide consoles. Op PS5 is het wel superieur omwille van de veel betere controller. Ik zit overigens nog altijd ver van Platinum simpelweg door die trophy met die 3 pokkedure wagens. Verder ook nog zeker een 200-tal wagens die ik nog niet heb, en ben ook nog bezig alle Circuit Experiences op gold te zetten (vreemd dat er daar allemaal geen trophy voor is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:35:
[...]

Ja, maar in de Pro zal dit herkend worden als een nieuwe, en dus geformatteerd worden. Is omdat content van de SSD geëncrypteerd wordt met een toestel-specifieke key. De Pro kan dus de contents van je niet-Pro niet lezen.

Zelf hier ook nog aan het twijfelen om exact dat te doen: toch een Pro halen, en dan mijn huidige 2TB SSD erin, ipv een nieuwe 4TB te kopen voor mijn niet-Pro.
O ja logisch. Gewoon overzetten dus en het komt goed. :)

Prima idee toch om dan voor de Pro te gaan. Dan kun je eventueel iemand anders nog blij maken ook met de base. Dat was mijn fantastisch argument in ieder geval haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik mijn PS5 ook op Marktplaats ga zetten, zodat ik mooi ruimte kan maken voor mijn Pro. Even kijken voor hoeveel de PS5 met disc ongeveer weggaat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:03:
Denk dat ik mijn PS5 ook op Marktplaats ga zetten, zodat ik mooi ruimte kan maken voor mijn Pro. Even kijken voor hoeveel de PS5 met disc ongeveer weggaat…
Ik ga er liever op gokken een half jaar later of zo. Ben bang dat er de komende weken opeens heel veel te koop komen :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 08:32

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:28:
Even een PS5-noob vraagje: welke SSD heb jij er dan bij geprikt? Dit i.v.m. de maximale grootte van een SSD in de PS5.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:44:
[...]
Even een PS5-noob vraagje: welke SSD heb jij er dan bij geprikt? Dit i.v.m. de maximale grootte van een SSD in de PS5.
Bij launch kon dat tot 4TB. Tegenwoordig zelfs tot 8TB. Gezien de prijzen van SSDs van 8TB, denk ik niet dat dat een probleem is ;).

Zelf ondertussen nog eens gezocht en ga misschien mijn 2TB SN850, door een 4TB NM790 vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 23-10-2024 15:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-10 14:52
Het idee voor LEGO Horizon Adventures Kwam van LEGO,niet Sony: https://playsense.nl/602226/het-idee...ego-niet-sony/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 08:32

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Twixie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:06:
[...]

Bij launch kon dat tot 4TB. Tegenwoordig zelfs tot 8TB. Gezien de prijzen van SSDs van 8TB, denk ik niet dat dat een probleem is ;).

Zelf ondertussen nog eens gezocht en ga misschien mijn 2TB SN850, door een 4TB NM790 vervangen.
Hmm, interessant. Zelf ben ik altijd erg van de Samsungs, ook voor mijn werk. Maar die Lexars doen het goed! Oke, weer iets voor op mijn wish list. :D
edit: zonder heatsink denk ik?

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:44:
[...]

Ik heb er een 990 Pro in zitten. Overkill maar hij doet het. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:30:
[...]
edit: zonder heatsink denk ik?
In de PS5 heb je ze nodig mét. Maar als je dat Tweakers artikel volgt (link in mijn post hierboven) vind je ze met en zonder. Of gewoon in Pricewatch intypen. Met heatsink zijn ze ongeveer 10 euro duurder, dus rond de €250.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:46
Twixie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:58:
[...]

In de PS5 heb je ze nodig mét. Maar als je dat Tweakers artikel volgt (link in mijn post hierboven) vind je ze met en zonder. Of gewoon in Pricewatch intypen. Met heatsink zijn ze ongeveer 10 euro duurder, dus rond de €250.
Mocht je er een willen zonder heatsink, dan kun (of eigenlijk moet) je deze alsnog los aanschaffen en de SSD met heatsink in je PS5 schroeven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

En een paar comparison sliders tussen het origineel en de remaster:
https://imgsli.com/MzEwODcy
https://imgsli.com/MzEwODcz
https://imgsli.com/MzEwODc0
https://imgsli.com/MzEwODc1

[ Voor 38% gewijzigd door s0kkie op 23-10-2024 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit hoor. Niet schokkend beter maar meer in lijn met forbidden west. Ik heb het niet lang volgehouden met die games maar misschien met deze remaster de serie nog eens een kans geven. Tijdje geen open world gespeeld dus dat kan helpen.
Zie trouwens dat ze nu ook in dit deel een ‘baard’ heeft haha. ;)

Hopelijk snel de Pro impressie van DF. Ik mis sowieso meer Pro info. De console is door de prijs alleen al gericht op de enthouasiasts dus kom op met die video’s waarin de hardware helemaal uit elkaar wordt getrokken. :P Ik denk dat Sony niet teveel aandacht wil schenken aan de Pro zodat er geen verwarring is bij de massa.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2024 16:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:26
Twixie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:35:
Volgens Sony is het voldoende als je op hetzelfde account bent ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:43:
Ik denk dat Sony niet teveel aandacht wil schenken aan de Pro zodat er geen verwarring is bij de massa.
Oh zou dat de reden zijn dat die zo slecht verkoopt hmmm

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat dat een screenshot is onder dezelfde omstandigheden. Alsof heel Meridian zo in het rood waadt op de PS4 ?! Zo herinner ik me dat alleszins niet.
Ook die 2de screenshot ben ik niet overtuigd en vind ik de PS5 versie zelfs te felle kleuren hebben eigenlijk.

Ok, is maar €10 voor de upgrade, maar weet nog niet of ik dat er voor over heb. Ook al omdat ik base game al uitgespeeld heb, en niet direct geinteresseerd ben in de Frozen Wilds uit te spelen, laat staan een NG+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:43:
Ik denk dat Sony niet teveel aandacht wil schenken aan de Pro zodat er geen verwarring is bij de massa.
Die volg ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:52:
[...]

Oh zou dat de reden zijn dat die zo slecht verkoopt hmmm
Ik weet niet of de Pro goed of slecht verkoopt waar heb je dat vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04

Superkiwi

Hoi doei

Editie bevat:
- Volledige game
- Recht op PS4™ en PS5™
Die credits speel je vanzelf wel bij elkaar.
Een Yaris met stickers.... jippie?
30 PSN avatars is leuk als je om de dag van avatar wisselt.
Als ik jou was zou ik gewoon de goedkoopste versie kopen die je kunt vinden. Ingame extra's zijn het geld (bijna) nooit waard imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10 12:57

CoeliJoeli

Gamer

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
DISC EDITIONS MAKE UP 82% OF ALL PS5 CONSOLE SALES
Disc editions of the PlayStation 5 (PS5) make up a majority of its console sales in the United States.

According to the latest data from Circana, 82% of the lifetime sales of the PS5 are those with a disc drive. That puts digital-only consoles at just 18% of the total sales.
https://insider-gaming.co...of-all-ps5-console-sales/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-10 12:38
Ok, ik dacht al dat de meeste units disc-versies zouden zijn maar niet dat het er zoveel waren. Van de 10 zijn er dus maar 2 digitaal. Dat betekend dat ze ook wisten dat er bij vrijwel elke pro een drive gaat worden geleverd, ;)

Dat gezegd hebbende. Op zich snap ik dan misschien ook wel waarom deze keuze is gemaakt. Als ze een van de PRO 2 versies hadden gemaakt had die misschien wel 9 om 1 zijn geweest. Dan zal het niet zo rendabel zijn 2 versies uit te brengen denk ik. Beter is dan 1 versie te produceren met een optionele disc add-on. Zo zal het straks ook zijn met de PS6 enz. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Niet dat ik het verwacht. Maar het zou mooi zijn als de disc mee te nemen gaat zijn naar de PS6. Zouden ze ook een mooi marketinginstument wat betreft duurzaamheid van kunnen maken.
Maar ja het is denk ik het enige onderdeel (naast de voet :X ) waar wel een winstmarge op zal zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 10:35
Vind het wel een flinke upgrade. Somme beplanting iets te fel groen naar mijn mening. Maar verder word ik er wel enthousiast van. Ga deze zeker spelen. Ben ook benieuwd wat de Pro hier nog aan gaat toevoegen. Nog 2 weken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:45
Tricto schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:43:
[...]

Vind het wel een flinke upgrade. Somme beplanting iets te fel groen naar mijn mening. Maar verder word ik er wel enthousiast van. Ga deze zeker spelen. Ben ook benieuwd wat de Pro hier nog aan gaat toevoegen. Nog 2 weken *O*
De remaster ziet er inderdaad een stuk beter dan het origineel en steden tonen wat levendiger met meer mensen. Zodra het derde deel wordt aangekondigd ga ik weer even lekker de hele serie opnieuw spelen. Platinum trophy voor Forbidden West heb ik nog niet dus kan ik die ook meteen oppakken. Vrees dat het derde deel pas bij release van de PS6 uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
bRuud83 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:47:
[...]

De remaster ziet er inderdaad een stuk beter dan het origineel en steden tonen wat levendiger met meer mensen. Zodra het derde deel wordt aangekondigd ga ik weer even lekker de hele serie opnieuw spelen. Platinum trophy voor Forbidden West heb ik nog niet dus kan ik die ook meteen oppakken. Vrees dat het derde deel pas bij release van de PS6 uitkomt.
Ik ben nooit echt ver gekomen in Forbidden West. Na een paar uur vond ik het praten zo lang duren allemaal dat ik wat anders ben gaan spelen. Maar begint toch weer te kriebelen. Na de remaster ga ik gelijk door naar Forbidden West.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:25
Tricto schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:07:
[...]

Ik ben nooit echt ver gekomen in Forbidden West. Na een paar uur vond ik het praten zo lang duren allemaal dat ik wat anders ben gaan spelen. Maar begint toch weer te kriebelen. Na de remaster ga ik gelijk door naar Forbidden West.
Ik ben zelf ook nooit echt ver gekomen, dus een deel 2 ook gespeeld meer.
Ik dacht dat ik The last of us op de pro opnieuw ging doen, maar eigenlijk heb ik die een jaar geleden gespeeld(Deel 1 en deel 2 begin vorig jaar).
Dus eigenlijk wil ik liever wat anders spelen, dus ga denk ik ook Forbidden West eerst nog eens een kans geven(Ps4 aankoop die ik digitaal nog heb).
Als ik hem nou echt leuk vind, kan ik altijd nog upgraden voor 10 euro na de ps5 versie en dan verder spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 02:34

OMX2000

By any means necessary...

Superkiwi schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:04:
[...]

Die credits speel je vanzelf wel bij elkaar.
Een Yaris met stickers.... jippie?
30 PSN avatars is leuk als je om de dag van avatar wisselt.
Als ik jou was zou ik gewoon de goedkoopste versie kopen die je kunt vinden. Ingame extra's zijn het geld (bijna) nooit waard imo.
Ik heb net een PS5 Slim digital, en dus voorlopig even geen disc drive. En op dit moment is deze editie gek genoeg de goedkoopste. Ik geloof zeker dat hij goedkoper gaat worden, maar dat neem ik nu even voor lief.

Ik heb hem gisteren geïnstalleerd. Een paar rondjes gereden in music rally. En daarna een auto gekocht/gekozen. Moet weer wennen aan de menu structuur merkte ik al. Maar toen was het uiteindelijk een 1:00, dus ik vond het wel welletjes.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:27:
[...]

Ik ben zelf ook nooit echt ver gekomen, dus een deel 2 ook gespeeld meer.
Ik dacht dat ik The last of us op de pro opnieuw ging doen, maar eigenlijk heb ik die een jaar geleden gespeeld(Deel 1 en deel 2 begin vorig jaar).
Dus eigenlijk wil ik liever wat anders spelen, dus ga denk ik ook Forbidden West eerst nog eens een kans geven(Ps4 aankoop die ik digitaal nog heb).
Als ik hem nou echt leuk vind, kan ik altijd nog upgraden voor 10 euro na de ps5 versie en dan verder spelen.
Dus je koopt een PS5 Pro om er vervolgens als eerste een PS4 game op te gaan spelen? :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:13:
[...]

Dus je koopt een PS5 Pro om er vervolgens als eerste een PS4 game op te gaan spelen? :P
Nou ja ik ga gewoon verder met mijn huidige spellen, en toevallig is dit een spel die ik nooit echt een kans heb gegeven.
Ik ben misschien te snel gestopt misschien, dus wil wel het spel nog eens een kans geven.

Als ik het als nog leuk vind erna en uitgespeeld heb, kan ik altijd erna nog deel 2 kopen :).
Ik ga niet deel 2 spelen voor de ps5 pro, als ik deel 1 nog niet eens echt goed gespeeld heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:23:
[...]

Nou ja ik ga gewoon verder met mijn huidige spellen, en toevallig is dit een spel die ik nooit echt een kans heb gegeven.
Ik ben misschien te snel gestopt misschien, dus wil wel het spel nog eens een kans geven.

Als ik het als nog leuk vind erna en uitgespeeld heb, kan ik altijd erna nog deel 2 kopen :).
Ik ga niet deel 2 spelen voor de ps5 pro, als ik deel 1 nog niet eens echt goed gespeeld heb :P.
Ah oke, maar dan bedoel je Zero Dawn. Forbidden West is het tweede deel. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik was ook effen in de war met @Carlos0_0 zijn posts. Want als je Forbidden West hebt als digitale aankoop voor PS4, dan heb je ook gewoon de gratis upgrade naar PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Twixie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:34:
Ik was ook effen in de war met @Carlos0_0 zijn posts. Want als je Forbidden West hebt als digitale aankoop voor PS4, dan heb je ook gewoon de gratis upgrade naar PS5.
Ah oke dat wist ik niet ieder geval, dan zal ik de ps5 versie dus gaan spelen schijnbaar :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:49:
[...]

Ah oke dat wist ik niet ieder geval, dan zal ik de ps5 versie dus gaan spelen schijnbaar :).
Maar je bedoelt dus wel Forbidden West? Maar dat is het tweede deel, niet de eerste. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dus om alle verwarring te voorkomen, speciaal voor @Carlos0_0 :
Deel 1 = Horizon Zero Dawn. PS4 game met nu dus een PS5 upgrade voor €10.
Deel 2 = Horizon Forbidden West. PS4+PS5 game, dus de PS5 upgrade is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk kijk ik het meeste uit naar FF7 Rebirth aangezien die belabberd draait op de base PS5. Horizon Zero Dawn heb ik maar eventjes gespeeld ooit via Plus dus dit is een ideaal moment om opnieuw te checken als remaster. Black Myth verwacht ik een bruikbare performance door boost mode.
Men zal wel zeggen dat het een keer klaar moet zijn met remakes en remasters maar ik zou toch heel graag een enhanced Uncharted 4 zien.

Dat zijn dus meteen al 3 titels die ik niet of amper gespeeld heb voor op de Pro. Zo zal ik mij voorlopig vast vermaken tot er nieuwe titels uitkomen.
Krijg er steeds meer zin in. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2024 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:00:
Persoonlijk kijk ik het meeste uit naar FF7 Rebirth aangezien die belabberd draait op de base PS5. Horizon Zero Dawn heb ik maar eventjes gespeeld ooit via Plus dus dit is een ideaal moment om opnieuw te checken als remaster. Black Myth verwacht ik een bruikbare performance door boost mode.
Men zal wel zeggen dat het een keer klaar moet zijn met remakes en remasters maar ik zou toch heel graag een enhanced Uncharted 4 zien.

Dat zijn dus meteen al 3 titels die ik niet of amper gespeeld heb voor op de Pro. Zo zal ik mij voorlopig vast vermaken tot er nieuwe titels uitkomen.
Krijg er steeds meer zin in. :9
FF7: Rebirth was niet perfect nee op PS5. Ik heb de game in quality mode gespeeld, want performance was niet om aan te gluren. Ik heb me er prima mee vermaakt, maar ik ga het wel weer een keer oppakken op de PS6 voor trophy hunting en om in de stemming te komen voor het laatste deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Idem. Bloodborne en RDR2 ook graag.
Volgens mij is Demon Souls (ook al een remaster) de enige échte PS5 game die heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Horizon Zero Dawn heb ik maar eventjes gespeeld ooit via Plus dus dit is een ideaal moment om opnieuw te checken als remaster.
Misschien weet je dit al, maar in dat geval ga je wel full price moeten betalen. De upgrade is enkel voor wie een perpetual license heeft: ofwel gekocht, ofwel geclaimd met de Play At Home tijdens Corona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:15:
[...]

Misschien weet je dit al, maar in dat geval ga je wel full price moeten betalen. De upgrade is enkel voor wie een perpetual license heeft: ofwel gekocht, ofwel geclaimd met de Play At Home tijdens Corona.
Ik ga dan ook mooi geduld hebben tot mooie aanbiedingen rond black friday etc. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:18:
[...]

Ik ga dan ook mooi geduld hebben tot mooi aanbiedingen rond black friday etc. :)
Heb je een disc drive bij de Pro? Anders is goedkoop een 2e hands PS4 versie kopen en dan upgraden voor €10,- nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 15:26
Tricto schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:43:
[...]

Inderdaad best een groot verschil. DF sprak ook over eerder een soort van remake dan een remaster.
Aan de andere kant, in mijn geheugen zag HZD er zo uit als nu in de remaster. Mooi hoe dat werkt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-10 13:58
Met spijt in het hart (sorry als het dubbele post is).. Killzone is definitief out.

“We waren er als team klaar mee [Killzone]. Als studio moesten we het palet vernieuwen. Het was, uit vrije keuze, het tegenovergestelde van Killzone. Ik denk dat de thema’s die dit verhaal en de personages vertegenwoordigen herkenbaar zijn voor alle leeftijden en mensen, zoals het hebben van een gevonden familie van vrienden en het vinden van je plek in de wereld.”

Killzone was imo fantastisch.. die shotgun van de helghast was zo brutaal..heerlijk geluid in die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
[...]

Las ik ook... Schrok even. Was het even vergeten maar blijkbaar had ik dat gedaan toen. Ik heb gewoon de remaster kunnen pre-orderen voor 10 euro.. Ga deze na 7-11 oppakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:22:
[...]

Heb je een disc drive bij de Pro? Anders is goedkoop een 2e hands PS4 versie kopen en dan upgraden voor €10,- nog een optie.
Nope, ik ben al een tijdje digitaal only met gaming. Zie mij ook niet meer terug gaan naar disc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Superkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:11:
[...]

Volgens mij is Demon Souls (ook al een remaster) de enige échte PS5 game die heb.
Dan is hoog tijd om Returnal en Ratchet&Clank te gaan spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:30:
[...]

Dan is hoog tijd om Returnal en Ratchet&Clank te gaan spelen!
En Stellar Blade ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Is Rise of the Ronin niks voor jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Raem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:46:
[...]
Is Rise of the Ronin niks voor jou?
Die staat, na het zien van enkele reviews, niet op mijn lijstje. Een demo zou me wellicht over de streep kunnen trekken.
Stellar Blade (die game geeft me FF vibes, vooral in de muziek. Ik ga er alleen geen €75 voor betalen) staat wel op de lijst, evenals Expeditions. En natuurlijk AC Evo maar dat duurt nog even.
Voorlopig nog steeds druk zat met de Snowrunner dlc's en de Plus game Dead Space.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 24-10-2024 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bRuud83 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:10:
[...]

FF7: Rebirth was niet perfect nee op PS5. Ik heb de game in quality mode gespeeld, want performance was niet om aan te gluren. Ik heb me er prima mee vermaakt, maar ik ga het wel weer een keer oppakken op de PS6 voor trophy hunting en om in de stemming te komen voor het laatste deel.
Ik ben blij dat ik in de demo al gestopt ben. Merkte al snel dat ik de game geweldig ga vinden maar niet in de huidige blurry staat. De game toen snel afgesloten en gewacht op het juiste moment.
Dat moment is eindelijk bijna daar. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18

Editie bevat:
- Volledige game
- Recht op PS4™ en PS5™
Nee, die extra's doen het hem niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 24-10-2024 12:25 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Bloodborne remake wordt gewoon een PS6 launchtitel :P

Bloodborne moet ik altijd nog spelen, maar in de huidige staat is de game voor mij onspeelbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2024 12:52 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Superkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:56:
[...]

Die staat, na het zien van enkele reviews, niet op mijn lijstje. Een demo zou me wellicht over de streep kunnen trekken.

Voorlopig nog steeds druk zat met de Snowrunner dlc's en de Plus game Dead Space.
Rise of the Ronin heeft een demo. De demo heeft mij doen besluiten om Rise of the Ronin niet te gaan spelen. Daar had ik een minuut voor nodig. Dan kun je zeggen, dan heb je de game geen kans gegeven. Dat klopt, maar oh boy wat ziet die game er vreselijk uit en speelt dat houterig.

Na snowrunner kun je expeditions a mudrunner game gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Hulleman schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:52:
[...]

Rise of the Ronin heeft een demo. De demo heeft mij doen besluiten om Rise of the Ronin niet te gaan spelen. Daar had ik een minuut voor nodig. Dan kun je zeggen, dan heb je de game geen kans gegeven. Dat klopt, maar oh boy wat ziet die game er vreselijk uit en speelt dat houterig.

Na snowrunner kun je expeditions a mudrunner game gaan spelen :P
Ja he.. Ik had rise ook op mijn verlanglijstje staan tot ik de demo speelde. Toen ben ik afgehaakt. Weet niet precies wat het was maar had er meer van verwacht. Zag er niets zo uit als ik verwacht had en speelde ook niet zo fijn. Maar dat zal erg persoonlijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hulleman schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:50:
[...]
Bloodborne moet ik altijd nog spelen, maar in de huidige staat is de game voor mij onspeelbaar.
Ik heb action/adventure games altijd op 30fps gespeeld (RDR2, AC, HZD, The Witcher) dus daar stoor ik me nooit aan. De framedrops kon ik ook wel doorheen kijken omdat ik de game zo tof vond.
Racers en shooters moeten dan weer wel op 60.

Enne, Expeditions gaat er zeker komen! Maar eerst de year3 pas Snowrunner uitspelen en dan hopen dat ik in de tussentijd de year4 pass niet koop :P

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-10-2024 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Superkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

Ik heb action/adventure games altijd op 30fps gespeeld (RDR2, AC, HZD, The Witcher) dus daar stoor ik me nooit aan. De framedrops kon ik ook wel doorheen kijken omdat ik de game zo tof vond.
Racers en shooters moeten dan weer wel op 60.

Enne, Expeditions gaat er zeker komen! Maar eerst de year3 pas Snowrunner uitspelen en dan hopen dat ik in de tussentijd de year4 pass niet koop :P
Ik ben een groot Snowrunner fan maar Expeditions vond ik erg tegenvallen. De vrijheid die je had in Snowrunner is er niet in Expeditions en dat maakt het een stuk minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Superkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:56:
[...]

Stellar Blade (die game geeft me FF vibes, vooral in de muziek. Ik ga er alleen geen €75 voor betalen) staat wel op de lijst, evenals Expeditions. En natuurlijk AC Evo maar dat duurt nog even.
En één van deze? https://www.playstation.c...y%20nav%3Amsg-ps5%3Agames
Spidey 2, god of war ragnarok, ..?
Of is het enkel PS5?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 13:27
hcQd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:01:
[...]

Volgens Sony is het voldoende als je op hetzelfde account bent ingelogd.
Ik heb het gelezen en inderdaad, dit zou volgens Sony moeten werken:

Een M.2 SSD op een ander PS5-systeem gebruiken
01 Verwijder de M.2 SSD veilig van je PS5-systeem.
02 Installeer de M.2 SSD op het nieuwe PS5-systeem.
Je hebt nu toegang tot de games en kunt ze spelen op je M.2 SSD.

Als je op een nieuw PS5-systeemtoegang wilt krijgen tot de gegevens op je M.2 SSD, moet je op beide systemen zijn aangemeld bij hetzelfde account.

Ik had verwacht alle spellen weer opnieuw te moeten installeren nadat ik mijn 2TB in de PS5 Pro geplaats heb. Scheelt behoorlijk wat tijd aangezien hij vrijwel volledig vol staat.

Bedankt voor de tip!

[ Voor 21% gewijzigd door Danster75 op 24-10-2024 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Danster75 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:58:
[...]

Ik heb het gelezen en inderdaad, dit zou volgens Sony moeten werken:

Een M.2 SSD op een ander PS5-systeem gebruiken
01 Verwijder de M.2 SSD veilig van je PS5-systeem.
02 Installeer de M.2 SSD op het nieuwe PS5-systeem.
Je hebt nu toegang tot de games en kunt ze spelen op je M.2 SSD.

Als je op een nieuw PS5-systeemtoegang wilt krijgen tot de gegevens op je M.2 SSD, moet je op beide systemen zijn aangemeld bij hetzelfde account.

Ik had verwacht alle spellen weer opnieuw te moeten installeren nadat ik mijn 2TB in de PS5 Pro geplaats heb. Scheelt behoorlijk wat tijd aangezien hij vrijwel volledig vol staat.

Bedankt voor de tip!
Mja. Zelf maak ik hem leeg. Kan ik meteen alles opschonen. Downloaden gaat snel genoeg. Ik wil de belangrijkste toch op de interne 2T hebben. Die staan vaak nu op de M2.

Tevens liep ik zelf tegen een ander ding aan. Blijkbaar als je soms een game op de interne of op de M2 zet en ze verplaatst, blijven delen achter op de originele plek die niet verplaatsbaar zijn. (Viel me op bij o.a. HFW) Die gaan pas weg als je ze eraf gooit. Dus gooi ik alles eraf. Schone start. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Derbiss schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:57:
[...]
Spidey 2, god of war ragnarok, ..?
Spiderman heeft nooit mijn interesse gewekt, Ragnarok ook niet. De eerste Gow (2018?) vond ik heel tof maar het had niet de sfeer, de grootsheid en de gameplay van de oudere God of Wars; kleine kans dat ik ooit nog een GoW game zal spelen.
Ik heb in het verleden zoveel (verschillende) games gespeeld dat ik niet vaak meer warm wordt van nieuwe games. Dat geeft ook niet want ik vermaak me prima met de games die ik wél leuk vind. Het is niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar iets nieuws om te spellen, hoewel ik de aanbevelingen wel waardeer hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-10-2024 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shaker74 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:14:
[...]
Tevens liep ik zelf tegen een ander ding aan. Blijkbaar als je soms een game op de interne of op de M2 zet en ze verplaatst, blijven delen achter op de originele plek die niet verplaatsbaar zijn. (Viel me op bij o.a. HFW) Die gaan pas weg als je ze eraf gooit. Dus gooi ik alles eraf. Schone start. 8)
Dat is al altijd zo geweest, ook met de PS4. Elk game heeft wat data die altijd op de interne storage bewaard wordt, ongeacht waar je de game installeert. Voor de meeste games was dat maar een paar MB, maar voor andere games kon dat 10GB of meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dus wel, overzetten inclusief games. Save games staan dacht ik op de interne SSD bij mij en de games zette ik op de 2de SSD. Even kijken wat ik nu ga doen met de Pro. SSD overzetten inclusief TLOU 1 en 2 etc. of ‘schoon’ beginnen om geouwehoer te voorkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

koboy

Heb een idee voor een icon

Voor wie nog naar Lego world gaat: Lego Horizon Adventures is er al te spelen.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 14:44
[...]

Ik had deze game die tijd ook gratis geclaimd. Ik had ook de game in 2018 gekocht op CD. Ik had er 12 euro voor betaald. Dus voor de mensen die deze hebben gemist, en je hebt een PS5 Disc editie, kan je de game gewoon voor een 10tje op marktplaats vinden. 20 euro kost ie nieuw, altijd veel goedkoper vergeleken met de nieuwe prijs van 50 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, lekker dan. Sony heeft met nieuwe voorwaarden een houdbaarheid gekoppeld aan de Playstation Stars. En daarbij ook de €5 korting voor 1250 punten verwijderd. Denk niet dat het me lukt op tijd 2500 te sparen voor de €10 want ik verdien bijna alleen maar punten met de maandelijkse opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:37:
Nou, lekker dan. Sony heeft met nieuwe voorwaarden een houdbaarheid gekoppeld aan de Playstation Stars. En daarbij ook de €5 korting voor 1250 punten verwijderd. Denk niet dat het me lukt op tijd 2500 te sparen voor de €10 want ik verdien bijna alleen maar punten met de maandelijkse opdrachten.
Ik ging door die mail eens kijken wat het was :D

Had nog meer dan 5000 punten liggen en die dus maar ingewisseld voor 20 euro tegoed. Geen idee hoe ik er aan kom verder. Heb even gekeken wat het inhoudt, maar merendeel is geloof ik collectibles waar je geen moer mee kunt. En de punten is ook veel werk voor weinig reward (imho).
Dus mooi extra'tje maar wel eenmalig.

(Als ik moet gokken komt het omdat ik Plus premium tot 2029 heb liggen. Ergens vorig jaar geregeld voor minder dan 90 euro per jaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Die waren al lang bekend he, heb je al lang bericht van gehad als je al stars had.
Maar ja is het leuk nee niet echt, zeker niet dat er punten gaan vervallen. zo wordt sparen inderdaad moeilijker.

En eigenlijk ook niet meer de moeite waard om erna te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10 12:22
Ik zou me nog niet te veel zorgen maken, ik zie de €5 en €10 optie nog steeds.
Online lees ik dat er mensen zijn waar de wallet rewards volledig weg zijn, bij andere weer enkel €/$10.
Dus even afwachten, het lijkt alsof de app raar doet (wat niet de eerste keer is :+ ).

Edit: de houdbaarheid van de punten van 24 naar 12 maanden en geen punten meer ontvangen voor het aankopen van abonnementen is al meer dan een maand geleden aangekondigd ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MathieuT op 24-10-2024 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:08:
[...]

Die waren al lang bekend he, heb je al lang bericht van gehad als je al stars had.
Maar ja is het leuk nee niet echt, zeker niet dat er punten gaan vervallen. zo wordt sparen inderdaad moeilijker.
Hier toch ook wel wat balen, ook al gaat het maar om €10. En ik heb de mails nog eens opgezocht, en daar stond enkel iets in over de beperkte geldigheid (24m voor vroeger coins, en 12m vanaf nu), maar zeker niets dat ze die cash opties gingen weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:08:
[...]

Ik ging door die mail eens kijken wat het was :D

Had nog meer dan 5000 punten liggen en die dus maar ingewisseld voor 20 euro tegoed. Geen idee hoe ik er aan kom verder. Heb even gekeken wat het inhoudt, maar merendeel is geloof ik collectibles waar je geen moer mee kunt. En de punten is ook veel werk voor weinig reward (imho).
Dus mooi extra'tje maar wel eenmalig.

(Als ik moet gokken komt het omdat ik Plus premium tot 2029 heb liggen. Ergens vorig jaar geregeld voor minder dan 90 euro per jaar.)
Ik heb nooit wat gedaan met die punten en omwisselen voor tegoed klinkt goed. In de PS app kan ik het niet vinden, waar heb jij dat gedaan?
Onder beloningen kom ik enkel tegoeden tegen om te gebruiken in specifieke games, geen algemeen tegoed. Ik heb genoeg punten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2024 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Twixie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:14:
[...]

Hier toch ook wel wat balen, ook al gaat het maar om €10. En ik heb de mails nog eens opgezocht, en daar stond enkel iets in over de beperkte geldigheid (24m voor vroeger coins, en 12m vanaf nu), maar zeker niets dat ze die cash opties gingen weghalen.
O ja tuurlijk je mag ook zeker wel verder balen, ik heb net eens gekeken. ik heb maar 2200 punten.
En moet zeggen hier best veel moeite voor hebben doen, ja Astro kopen kreeg je wat extra. maar veel trohpies enzo gehaald enzo er voor(En wat aankopen level omhoog).
Het is het mij niet waard al die moeite voor die paar punten, ik ga nooit genoeg punten halen voor korting denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MathieuT schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:13:
[...]

Ik zou me nog niet te veel zorgen maken, ik zie de €5 en €10 optie nog steeds.
Online lees ik dat er mensen zijn waar de wallet rewards volledig weg zijn, bij andere weer enkel €/$10.
Dus even afwachten, het lijkt alsof de app raar doet (wat niet de eerste keer is :+ ).

Edit: de houdbaarheid van de punten van 24 naar 12 maanden en geen punten meer ontvangen voor het aankopen van abonnementen is al meer dan een maand geleden aangekondigd ;)
Ja, houdbaarheid wist ik inderdaad. Maar als de €5 voucher blijft bestaan is dat ook geen probleem. Even afwachten dan maar inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:20:
[...]

Ik heb nooit wat gedaan met die punten en omwisselen voor tegoed klinkt goed. In de PS app kan ik het niet vinden, waar heb jij dat gedaan?
In de app heb je rechtsboven iets met een 1,2 of hoger. (bij mij een roze 2)
dan krijg je iets met campagnes - beloningen - verzamelobjecten, klikken op beloningen

Dan krijg je allemaal keuzes om te kopen van verzamelobjecten, tot volledige games en daar onder stond de optie bij mij om in te wisselen tegen tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
ArthurMorgan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:26:
[...]

dan krijg je iets met campagnes - beloningen - verzamelobjecten, klikken op beloningen

Dan krijg je allemaal keuzes om te kopen van verzamelobjecten, tot volledige games en daar onder stond de optie bij mij om in te wisselen tegen tegoed.
Ah dat werkt dus zo bedankt weet ik dat ook, ik heb nog niet genoeg punten voor de 10 euro.
Ik zie geen 5 euro te goed verder staan wat ik hier lees, alleen de 10 euro staat erbij voor 2500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:26:
[...]

Ik sta op 4.
Wat vreemd, staat er niet tussen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Wat ze wel eens mogen doen Ps stars wat verbeteren weer, in geval van dat je levels omhoog kan enzo.
Volgens mij is het nu er al enige tijd dacht ik, maar verder dan level 4 kom je nog steeds niet volgens mij ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is dat jullie het er nu over hebben, mij is het ook nooit opgevallen in de app. Toch maar eens aangemeld, al zal ik weinig punten gaan verdienen als ik zo zie waar je punten voor krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hartstikke aangemeld.(op site ook nog eens aangemeld) Voorwaarden geaccepteerd en ik zie de beloningen om uit te kiezen. Behalve dus PlayStation tegoed, die ontbreekt in het rijtje.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2024 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:42:
[...]

Ik ben hartstikke aangemeld.(op site ook nog eens aangemeld) Voorwaarden geaccepteerd en ik zie de beloningen om uit te kiezen. Behalve dus PlayStation tegoed, die ontbreekt in het rijtje.
Sorry, dacht dat je bedoelde dat je helemaal geen PS Stars zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van alles geprobeerd maar geen tegoed te vinden. Kijk morgen nog wel een keer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:42:
[...]

In het 1ste rijtje staat die bij mij ook niet, ps te goed staat verder na beneden bij beloningen(Eigenlijk helemaal onderaan)

Je heb(Of tenminste ik)

Digitale opjecten
Playstation store beloningen
Bedrag in portemonnee is de 3de optie

Daar staat bij mij de optie 10 euro pallets fund, alleen heb ik 2245 punten . dus nog niet genoeg voor de 10 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:18:
[...]

In het 1ste rijtje staat die bij mij ook niet, ps te goed staat verder na beneden bij beloningen(Eigenlijk helemaal onderaan)

Je heb(Of tenminste ik)

Digitale opjecten
Playstation store beloningen
Bedrag in portemonnee is de 3de optie

Daar staat bij mij de optie 10 euro pallets fund, alleen heb ik 2245 punten . dus nog niet genoeg voor de 10 euro.
Ah duidelijk. :)
Ik zie dus geen derde rij. Ik heb genoeg punten, dat is het punt niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03:35
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:20:
[...]

Onder beloningen kom ik enkel tegoeden tegen om te gebruiken in specifieke games, geen algemeen tegoed. Ik heb genoeg punten.
Volgens de instructies zou het zo moeten gaan:

Je kunt punten inwisselen door naar de beloningencatalogus te gaan in PlayStation App > Spelersprofiel > PlayStation Stars > Beloningencatalogus.

zojuist 2500 punten ingewisseld voor 10 euro tegoed.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geraedus schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:40:
[...]

Volgens de instructies zou het zo moeten gaan:

Je kunt punten inwisselen door naar de beloningencatalogus te gaan in PlayStation App > Spelersprofiel > PlayStation Stars > Beloningencatalogus.

zojuist 2500 punten ingewisseld voor 10 euro tegoed.
Bekijk even het linkje boven je. :)

Zie trouwens online dat er veel meer mensen zijn die er nu pas achter komen dat je ook iets nuttigs kunt krijgen voor de gespaarde punten. Beter laat dan nooit. :P
Binnenkort maar even innen mocht het een keer gaan werken hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03:35
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:55:
[...]

Bekijk even het linkje boven je. :)

Zie trouwens online dat er veel meer mensen zijn die er nu pas achter komen dat je ook iets nuttigs kunt krijgen voor de gespaarde punten. Beter laat dan nooit. :P
Binnenkort maar even innen mocht het een keer gaan werken hier.
Volledig overheen gelezen 😉

Nog 1200 punten over waar je niet veel mee kan.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
Dat is balen. Ik gebruik de stars al vanaf dag 1 om 1250 om te wisselen voor 5 euro. Dat is jammer dat ze dit hebben aangepast. 2500 is erg veel. En een verval datum van 12 maanden. Da's ook jammer. Maar goed.

Wat ik wel vind is dat ze iets vaker sneller kortingen mogen geven in de store nu ze dit doen. Want als ik zie dat FC25 in de winkel 65 kost en in de store nog steeds 80. Vind ik wel een dingetje.

Zag dat sommige mensen dit niet wisten. Maar veel winkels hebben dit soort acties. Soms weet je inderdaad niet eens dat je het hebt/krijgt. Voobeelden zijn Bax-shop. Die geeft standaard veel Bax-punten. Als je daar spullen koopt krijg je gezien het vaak hogere bedragen zijn fix veel punten waar je weer spullen voor kan kopen. Maar ook daar zit een vervaldatum op. Ik zag het te laat en heb 40 euro "weggegooid". Zag het een paar dagen te laat. Ook mediamarkt als je lid bent krijg je best veel punten als je b.v. apparatuur koopt. Die ruil je weer in voor kortingen. Kwam ik ook pas achter toen ik de PRO bestelde. Spijt dat ik niet alles op account heb gekocht dan had ik echt veel bonnen gehad.

Mijn tip is dus ook, bestel je voor redelijke bedragen ergens iets, check voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Nice, ik had nog 2970 punten. Heb gelijk de remaster van Horizon Zero Dawn maar even vooruitbesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:42
Hmm raar ik zie wel allerlei beloningen maar niet de €5 en €10. Staan die nu ergens anders toevallig of maar f wachten of ze nog zichtbaar worden :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daan0s schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:06:
Hmm raar ik zie wel allerlei beloningen maar niet de €5 en €10. Staan die nu ergens anders toevallig of maar f wachten of ze nog zichtbaar worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 15:41
Snap er niks van hoe ik mijn punten van start kan omzetten naar tegoed, iemand die weet hoe dit lukt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nou toch eens terug mensen we hebben het er al sinds gisteren over haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 15:41
Heb er geen tegoed bij staan helaas, wel andere store beloningen. Misschien te laag niveau of te weinig punten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:03:
Heb er geen tegoed bij staan helaas, wel andere store beloningen. Misschien te laag niveau of te weinig punten
Nee. Sommige zien niks, andere zien alleen €10 en weer andere zien zowel €5 als €10. Het is nog onduidelijk of dit een fout is of bewust. Zie de link die hierboven is gepost.

Pagina: 1 ... 68 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties