Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:46
absrnd schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:13:
De scalpers op Ebay worden verwijdert, omdat het tegen de regels is :)
Als je er een tegenkomt, kan je deze melden.

https://x.com/jimmysbowers/status/1840496485722673485

https://x.com/jimmysbowers/status/1840660630333702318
Ze zouden verwijderd worden omdat je volgens de regels van Ebay binnen 30 dagen moet leveren.
Dus nu worden ze verwijderd maar van zodra we binnen de 30 dagen zitten gaan ze niet meer verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik kom van een gewone fat PS4 en heb ook bij Sony de PS5Pro vooruitbesteld vorige week. Ik heb de gewone PS5 digital overwogen, maar ik dacht, laat ik de meest toekomstbestendige versie nemen EN zoveel mogelijk storage. :) Ik kan niet wachten om Ghost of Tsushima te upgraden naar de PS5 versie, voor de:
  • betere framerate
  • Japanse dub met correcte lip sync.
Nu nog een dikke maand om eens te verdiepen in monitoren; ik speel nu op een 1080p 24” monitor. Een upgrade naar OLED en HDR zou het wel afmaken :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39
estorino schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:34:
Ik kom van een gewone fat PS4 en heb ook bij Sony de PS5Pro vooruitbesteld vorige week. Ik heb de gewone PS5 digital overwogen, maar ik dacht, laat ik de meest toekomstbestendige versie nemen EN zoveel mogelijk storage. :) Ik kan niet wachten om Ghost of Tsushima te upgraden naar de PS5 versie, voor de:
  • betere framerate
Nu nog een dikke maand om eens te verdiepen in monitoren; ik speel nu op een 1080p 24” monitor. Een upgrade naar OLED en HDR zou het wel afmaken :)
Sterker nog; 1080p op een 24" zou het grootste deel van je PS4 --> PS5 Pro upgrade teniet doen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:37
  • betere framerate
Zelf heb ik 3 maanden geleden dit scherm aanschaft.

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Zeer tevreden mee alhoewel de helderheid net een tikkeltje beter had gemogen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan niet wachten om Ghost of Tsushima te upgraden naar de PS5 versie, voor de:
  • betere framerate
Is met de PS5 versie nog steeds niet goed helaas.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15
  • betere framerate
Ze zijn beide even toekomstbestendig. Tot de ps6 het levenslicht ziet zou ik denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Recent een pre order geplaatst voor zowel een dual sense edge 30th anniversary als een normale dual sense 30th anniversary. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen met de dual sense edge. Vinden jullie het de meerprijs waard tov een normale dual sense?

Ik ben een casual gamer en speel nooit langer dan 2 uur achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Erik-1980 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:13:
Recent een pre order geplaatst voor zowel een dual sense edge 30th anniversary als een normale dual sense 30th anniversary. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen met de dual sense edge. Vinden jullie het de meerprijs waard tov een normale dual sense?

Het is een groot gemis dat er maar 2 backbuttons op de Edge zitten, als dit er 4 zouden zijn vond ik het een top controller. Nu zou ik achteraf gezien voor dat geld liever een ander merk aanschaffen voor multiplayer, en een normale Dualsense voor single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste dagen na de aankondiging leek het er op dat het grootste deel de Pro niet aantrekkelijk vond hier. Nu lees ik steeds vaker dat die besteld is. Tijd voor een poll. :P

@ArthurMorgan inderdaad poll werkte niet, raar. Misschien straks nog eens proberen of iemand anders 1 maken?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2024 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 12:57

Ik ben vooral blij met de betere doseerbaarheid van de L2 en R2. Ik speel veel Gran Turismo en merk dat het doseren van gas veel fijner is met de Edge. Ook het profiel dat je voor de thumbsticks kan instellen vind ik fijn. Met verschillende profielen kun je de reactie van de thumbsticks veranderen.

Ik heb ook een Edge LE extra besteld voor bij de Pro. Dus heb straks 2 Edge controllers en 1 normale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Denman schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:37:
[...]
Sterker nog; 1080p op een 24" zou het grootste deel van je PS4 --> PS5 Pro upgrade teniet doen :P
Snap ik, is ook niet OF ik mijn scherm ga upgraden, maar meer welke het moet worden. Het aanbod is overweldigend, maar genoeg goed advies te vinden. Goede HDR weergave en voldoende resolutie voor een 27”-32” heeft prio..
Geraedus schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:39:
[...]
Zelf heb ik 3 maanden geleden dit scherm aanschaft.

Zeer tevreden mee alhoewel de helderheid net een tikkeltje beter had gemogen.
Die staat alvast op de shortlist, dank :) zag dit type ook al positief uit reviews komen.

[ Voor 28% gewijzigd door estorino op 02-10-2024 10:49 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:37
  • betere framerate
Een mooie 42inch LG Oled is erg geschikt voor op het bureau. En geeft met enige afstand betere beelden/hdr dan monitoren van vergelijkbare prijs.

uitvoering: LG OLED evo C3 42" (C34) Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:27:
De eerste dagen na de aankondiging leek het er op dat het grootste deel de Pro niet aantrekkelijk vond hier. Nu lees ik steeds vaker dat die besteld is. Tijd voor een poll. :P
Poll werkt niet bij mij :X

Maar ik twijfel nog erg. Ik dacht dat het vooral een machine zou worden voor mooiere graphics/belichting etc. Maar door empire of the ants lijkt het er een beetje op of er ook echt games komen die een hogere framerate op de pro halen. Dus niet op beiden dezelfde framerate mogelijkheden, maar op de pro mooier.

Dus van een nee-tenzij lijkt het nu te gaan naar een ja. Maar ik wacht nog wel even af of er echt meer games komen die ik wil spelen die dat hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:27:
Poll: Ga jij een PS5 Pro halen?
Ja
Nee
Is al besteld
Weet ik nog niet
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Denk niet dat je echt een representatieve indruk krijgt. Normale PS5 gebruikers komen niet echt in dit forum (denk ik). Ik ben hier zelf momenteel weer actief vanwege de release van de PS5 pro. Daarvoor was het echt maanden geleden en af en toe kijk ik hier..

Ik heb hem besteld en ga hem aanhouden, maar ben dan ook een graphics whore. Moet altijd een high end tv hebben, een atmos opstelling (met speakers) staan en een high end videokaart in de pc terwijl ik nooit game...sjah.

[ Voor 9% gewijzigd door B-Bandit op 02-10-2024 11:11 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die weer niet werkt geef ik het op. :P

Edit: helaas.

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2024 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_ketting
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:24:
Poll: Haal jij een PS5 Pro in huis?
Ja
Nee
Is al besteld
Weet ik nog niet
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Als die weer niet werkt geef ik het op. :P
Volgens mij doet hij het nog steeds niet hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 08:06
schumi1986 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:01:
[...]

Een mooie 42inch LG Oled is erg geschikt voor op het bureau. En geeft met enige afstand betere beelden/hdr dan monitoren van vergelijkbare prijs.

uitvoering: LG OLED evo C3 42" (C34) Zwart
Klopt, heb sinds een paar jaar een LG C2 42 inch OLED die ik gebruik voor kantoorwerk en gamen. Zal niet zo snel meer terug gaan naar een dual monitor setup en voor gamen is OLED met 144Hz/4K geweldig natuurlijk. Helemaal met straks de PS5 Pro in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, als ik op afbeelding klik zie ik wel resultaat.
18 nee
13 is al besteld
9 ja
8 weet ik nog niet

Niet veel stemmen maar alsnog opvallend als we naar de reacties kijken net na de Pro presentatie in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:01
Pro zal hier misschien ook wel komen ooit, tenzijn de 6 misschien ook al op korte termijn gaat komen dan zie ik geen meerwaarde nog in de 5 pro. Zal komend half jaar in ieder geval niet komen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 12:12

Ik heb de Edge al sinds zijn release en zeker geen spijt van. Ik zat hier zelf echt op te wachten. Het gaat mij om de vrij programmeerbaarheid van de knoppen. Met name die aan de onderkant. Je kunt die ook voorzien van een korte of lange hendel/knop. Precies zoals jij het wil. Je kunt verschillende game profielen aanmaken die je snel on the fly kan wissel.Ik heb met racen wat problemen (ligt aan mijn hand) met het indrukken van de L2 (rem). dus racegames waren een hel en niet te doen. Nu kan ik hem zo instellen zoals ik het wil, Echt top. Batterijduur is wel een dingetje. Dat moet je even in de gaten houden. Ligt er ook aan wat je precies speelt.

Hij is wel vrij duur. Maar voor mij een uitkomst dus dan maakt het even niet zo veel uit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
G.Scholtens schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:45:
Pro zal hier misschien ook wel komen ooit, tenzijn de 6 misschien ook al op korte termijn gaat komen dan zie ik geen meerwaarde nog in de 5 pro. Zal komend half jaar in ieder geval niet komen
De 6 verwacht ik niet op kort termijn. Zeker omdat ze net pas in zee zijn gegaan met AMD voor de 6. Gaat nog wel wat water door de rijn voordat die komt. Verwacht ik. Persoonlijk verwacht ik zelfs dat 2026 te vroeg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Als je de PS4 versie uit 2015 nooit gespeeld hebt is dit echt een aanrader. Ik vind de vernieuwingen zelf te mager dus sla hem denk ik over. Als ze een 10 EUR upgrade hadden gedaan voor bezitters van de PS4 versie had ik het nog wel overwogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 16:37
Shaker74 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:01:
[...]

Ik heb de Edge al sinds zijn release en zeker geen spijt van. Ik zat hier zelf echt op te wachten. Het gaat mij om de vrij programmeerbaarheid van de knoppen. Met name die aan de onderkant. Je kunt die ook voorzien van een korte of lange hendel/knop. Precies zoals jij het wil. Je kunt verschillende game profielen aanmaken die je snel on the fly kan wissel.Ik heb met racen wat problemen (ligt aan mijn hand) met het indrukken van de L2 (rem). dus racegames waren een hel en niet te doen. Nu kan ik hem zo instellen zoals ik het wil, Echt top. Batterijduur is wel een dingetje. Dat moet je even in de gaten houden. Ligt er ook aan wat je precies speelt.

Hij is wel vrij duur. Maar voor mij een uitkomst dus dan maakt het even niet zo veel uit. 8)
Mee eens! Ding is echt super en werkt echt als een malle. Heb de originele en nu ook de 30th anniversary gekocht.

De batterij is een ding maar ik heb deze altijd aan usb-c kabel hangen en scheelt weer een beetje invoerlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:01
Until dawn komt vanzelf weer in de catalogus, nemen we hem dan wel mee. Origneel wel ooit gespeeld, niet uitgespeeld. Save game was kwijt en nooit meer opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Wat ik me wel afvraag. hebben meer mensen hier last van. Ik heb de Elite headset. Ik had verbindingsproblemen. Na een update waren die voorbij. Na 1 van de laatste uitdates is het weer terug lijkt het.Ik vraag me af of iemand anders ook deze ervaring heeft met de Elite. De Pulse had dit nooit.

Nog steeds heel tevreden hoor.... Hij is makkelijk bedienbaar, zit lekker en klinkt goed. (veel beter dan de Pulse) alleen die verbindingsproblemen... benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BtSM8BhAg98GbI1acyJGQMUpoE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MRuEwLBS9KsDjU3Z8GwxKwPt.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:03
Shaker74 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:04:
[...]

De 6 verwacht ik niet op kort termijn. Zeker omdat ze net pas in zee zijn gegaan met AMD voor de 6. Gaat nog wel wat water door de rijn voordat die komt. Verwacht ik. Persoonlijk verwacht ik zelfs dat 2026 te vroeg is.
Zeker niet eerder dan 2027. Tussen de laatste paar generaties zat 7 jaar. Wil niet zeggen dat er nu ook weer 7 jaar tussen zit. Kan zomaar 2028 worden, maar die tijd kan ik prima overbruggen met de PS5 amateur.😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:18
Komt de Ps5 slim limited edition nog te koop bij Mediamarkt en consoorten?

https://www.mediamarkt.nl...MSotf37_GPGGIXwQnT9vshWfw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:46
Engineer Stewie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:53:

PlayStation 5 Digital Edition – 30th Anniversary Limited Edition Bundle
Pre-orders at participating retailers begin October 10 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:14
Engineer Stewie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:53:

Alleen de LE slim... vanaf 10 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:18
Sefaex schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:05:
[...]

Alleen de LE slim... vanaf 10 okt.
Ja, ik heb ene. Maar mijn vriend nog niet.
Dus proberen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 20:14
Engineer Stewie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:07:
[...]

Ja, ik heb ene. Maar mijn vriend nog niet.
Dus proberen :).
Bol krijgt hem ook
https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000190960933/?

En Coolblue zal waarschijnlijk ook een aantal units verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:20

Fjeze

AllesPerfect!

Vraag:
Ik deel al vanaf het begin van de PS5 mijn account met een vriend. Gewoon op de manier zoals het door Sony is aangegeven.
Ik heb alleen het idee dat het nu ineens niet meer werkt.
Meer mensen hier problemen mee? Is er iets veranderd bij Sony waardoor dit niet meer mogelijk is?

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:19
Volgens mij kan je het account niet delen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:42:
[...]

Ik heb die dlc gespeeld volgens mij maar die was toch wat minder dacht ik dan de base game. En wat je zegt, hij is wel wat dated geworden.
Ik vond A Hat in Time echt een leuke game, maar ik begin hem nu door die DLC toch wel te vervloeken. De extra chapter was een stuk minder, maar sommige van die Death Wish opdrachten zijn heel slecht uitgewerkt.
4 levels halen zonder te springen. In een game waar één van de core mechanics springen is. 8)7 Wie bedenkt zoiets.
Hopelijk is de tweede DLC wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

Carlos0_0 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:00:
Volgens mij kan je het account niet delen ?
ja hoor dat kan zeker wel. Ik deel mijn account ook met mijn zoon die op kamers zit. Ik heb nog geen verhalen gehoord dat het niet werkt? Even opnieuw instellen welke console de hoofdconsole is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:11:
[...]

Ik vond A Hat in Time echt een leuke game, maar ik begin hem nu door die DLC toch wel te vervloeken. De extra chapter was een stuk minder, maar sommige van die Death Wish opdrachten zijn heel slecht uitgewerkt.
4 levels halen zonder te springen. In een game waar één van de core mechanics springen is. 8)7 Wie bedenkt zoiets.
Hopelijk is de tweede DLC wat beter.
Is dat die game met die verschrikkelijke camera of ben ik in de war?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Fortnite controller is nu beschikbaar voor preorder

https://www.bol.com/nl/nl...Hg.2_17.19.ProductPageUrl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:04:
[...]

Is dat die game met die verschrikkelijke camera of ben ik in de war?
De camera kan soms wel wat problemen geven inderdaad. Er zitten wel wat settings in waarmee je de standpunten kunt veranderen. Ik heb me er niet extreem veel aan gestoord. Ook al is de game al wat verouderd zou ik hem nog steeds wel aanraden voor wie van 3D platformers houdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
Die kon niet lelijker zo te zien ccc.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Hier is het 'weet ik nog niet'. Ik wil het eerst nog een jaar aan kijken. Als daarna blijkt dat het een interessante upgrade is, lees stabielere 60fps op fatsoenlijke resoluties (1440p of hogere interne resolutie) voor aankomende games, dan vind ik € 900 mogelijk nog wel een interessante investering.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Hulleman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:15:
[...]

Hier is het 'weet ik nog niet'. Ik wil het eerst nog een jaar aan kijken. Als daarna blijkt dat het een interessante upgrade is, lees stabielere 60fps op fatsoenlijke resoluties (1440p of hogere interne resolutie) voor aankomende games, dan vind ik € 900 mogelijk nog wel een interessante investering.
Het is geen investering. Het is per definitie weggegooid geld 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
giantgiantus schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:17:
[...]

Het is geen investering. Het is per definitie weggegooid geld 😂
Het is een investering, of het een goede is, is een tweede :P

Edit: € 900 blijft een bizar prijskaartje voor een console. Dus als ik em koop dan ga ik toch eens tweedehands shoppen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 03-10-2024 10:18 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
een poll met mensen die eerst zaten te klagen over de prijs en het absoluut niet gingen kopen en opeens wel hebben gekocht is interessanter. ik zag ze hier ook rondlopen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:15:
[...]

Ik zie geen reden naast een goede pc. Als er nou Naughty Dog games zouden uitkomen is het een ander verhaal. Dan is wachten op een pc release niet te doen. :P
Kortom, gebrek aan goede exclusives op korte termijn die ik wil spelen en niet (meteen) op pc te krijgen zijn, maakt de keus makkelijk op dit moment.
Ik blijf erbij zeggen dat als ik geen game pc had dan kwam de Pro meteen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:32:
[...]

een poll met mensen die eerst zaten te klagen over de prijs en het absoluut niet gingen kopen en opeens wel hebben gekocht is interessanter. ik zag ze hier ook rondlopen namelijk.
Opvallend ja. Maar misschien zijn de meeste stemmen wel van mensen die vooral meelezen hier, dat weten we niet.
Alsnog opvallend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Zie hier meer berichten ver de limited editon consoles klopt het dat de limited edition ps5 pro al geheel niet meer te krijgen is? en zie zelfs al iemand op vraag en aanbod zijn pre order verkopen :(

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
copywizard schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:37:
Zie hier meer berichten ver de limited editon consoles klopt het dat de limited edition ps5 pro al geheel niet meer te krijgen is? en zie zelfs al iemand op vraag en aanbod zijn pre order verkopen :(
die veldslag hebben we hier al uitgevochten. aub niet nog een keer.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 03-10-2024 10:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
copywizard schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:37:
Jij komt onder een joekel van een steen gekropen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:40:
[...]

die veldslag hebben we hier al uitgevochten. aub niet nog een keer.
moet me erg inhouden om niet onder die tweaker zijn advertentie een scalper reference te plaatsen!

Maar dan maar een poging doen om toch de digital slim te bemachtigen voor de collectie!

als ik het goed begrijp kan je die wel "upgraden" naar een disc versie toch? ook gezien er een extra kapje bij de console op de foto staat met de disc sleuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige mensen leven dus echt onder een steen precies :).

Hier overigens toch mijn (normale) Pro geannuleerd. Added value is toch veel te beperkt voor €900+ (want drive is ook een must voor mij).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Hulleman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:03:
[...]

Jij komt onder een joekel van een steen gekropen?
Nou nee ik dacht alle datums correct in mijn agenda te hebben maar blijkbaar dus niet en ik wist niet dat de PRO eerst in de voorverkoop ging en later pas de andere consoles en accessoires

ik dacht eigenlijk dat alles in een keer op de 10e zou worden gezet?

EDIT: Wel fijn om als eerste antwoord te ontvangen dat je onder een steen hebt geleefd terwijl ik juist erg baal dat ik de consoles heb gemist. Maar dit is helaas wel waar tweakers tegenwoordig naartoe gaat mensen bashen ipv helpen.

fijne dag verder allemaal en bedankt voor de behulpzaamheid.

[ Voor 25% gewijzigd door copywizard op 03-10-2024 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
copywizard schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:05:
[...]

Nou nee ik dacht alle datums correct in mijn agenda te hebben maar blijkbaar dus niet en ik wist niet dat de PRO eerst in de voorverkoop ging en later pas de andere consoles en accessoires

ik dacht eigenlijk dat alles in een keer op de 10e zou worden gezet?

EDIT: Wel fijn om als eerste antwoord te ontvangen dat je onder een steen hebt geleefd terwijl ik juist erg baal dat ik de consoles heb gemist. Maar dit is helaas wel waar tweakers tegenwoordig naartoe gaat mensen bashen ipv helpen.

De Pro LE is helaas helemaal uitverkocht, alleen nog te koop op ebay,mp, en tweakers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Mja, no offense uiteraard. Maar dat is wat mij betreft wel een beetje als het missen van Oud en Nieuw of de Kerstdagen. Oh shit, was dat vorige week ja?

Toch ook uitgebreid op alle techsites/yt kanalen voorbij gekomen dat die LE editie per direct weg was en voor absurde bedragen wordt aangeboden. Dan volg je het nieuws daaromtrent ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niet zo overdrijven. ;)
Ik snap je punt wel. Helaas gaat dat tegenwoordig zo met ruim van te voren pre-orderen etc. Ik snap ook dat niet iedereen al het nieuws blijft volgen, je noteert een datum en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_ketting
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:36:
[...]

Opvallend ja. Maar misschien zijn de meeste stemmen wel van mensen die vooral meelezen hier, dat weten we niet.
Alsnog opvallend. :)
Ik lees inderdaad veel mee en reageer weinig. En ik heb zitten wachten tot de pre-order live ging om een Pro LE te bemachtigen. Dat is net niet gelukt en daar baal ik stevig van :'( . Had hem graag in de kamer willen hebben staan. Toen een normale Pro besteld met een LE Edge controller. Was nog €1 duurder ook bij elkaar!

En heb toen netjes in je poll vermeld dat ik al besteld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
even een vraag aan mensen die zo'n LE bestellen. doen jullie dit omdat jullie het mooi vinden of uit gevoel om iets speciaals te bemachtigen? of beide? (de 3e optie ga ik niet benoemen daar is al genoeg over besproken)

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 03-10-2024 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Laatst online: 01-10 14:26
r_ketting schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:28:
[...]

Ik lees inderdaad veel mee en reageer weinig. En ik heb zitten wachten tot de pre-order live ging om een Pro LE te bemachtigen. Dat is net niet gelukt en daar baal ik stevig van :'( . Had hem graag in de kamer willen hebben staan. Toen een normale Pro besteld met een LE Edge controller. Was nog €1 duurder ook bij elkaar!

En heb toen netjes in je poll vermeld dat ik al besteld heb!
Exact mijn situatie, alleen nu nog geen disk drive besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:30:
even een vraag aan mensen die zo'n LE bestellen. doen jullie dit omdat jullie het mooi vinden, uit gevoel om iets speciaals te bemachtigen? of beide? (de 3 optie ga ik niet benoemen daar is al genoeg over besproken)
Ik had hem graag gehad omdat ik hem erg kick vind in de PS1 kleuren. Het is mij niet gelukt helaas.
Ik had hem dan ook gewoon gebruikt en niet verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:07
Zullen er niet ook voor de PS5 Pro custom plates komen?
Zoiets?
https://www.reddit.com/r/playstation/s/ls1UsUGrQ8
Geef het een paar maanden en je kan perfecte replica’s kopen.

Ik vind de looks van de console ook totaal niet boeiend tbh. Staat achter mijn TV, ik zie dat ding nooit.

Controller daar in tegen… Daarom ook 2x besteld

[ Voor 52% gewijzigd door sbmuc op 03-10-2024 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
sbmuc schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:40:
Zullen er niet ook voor de PS5 Pro custom plates komen?

Zoiets?
https://www.reddit.com/r/playstation/s/ls1UsUGrQ8

Geef het een paar maanden en je kan perfecte replica’s kopen
Denk het ook, in no time op ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-10 21:39
Nee want REPLICAS zullen nooit logos hebben.

Heb de camo plates voor de normale SLIM omdat Sony ze niet heeft en die zijn super mooi maar geen Logos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:32:
[...]

Leek te komen na bekendmaking LE editie. Ik heb de gewone versie besteld maar dat was ik al van plan. Maar na bekendmaking LE gingen vele andere ook overstag. Op zich slim van Sony. Je zult dan sneller geneigd zijn als de LE niet lukt de gewone kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10 12:57

CoeliJoeli

Gamer

even een vraag aan mensen die zo'n LE bestellen. doen jullie dit omdat jullie het mooi vinden of uit gevoel om iets speciaals te bemachtigen? of beide? (de 3e optie ga ik niet benoemen daar is al genoeg over besproken)
Vooral om de nostalgische kleuren (dus omdat ik het mooi vind). De originele PS1 heb ik hier staan. Tevens ook de classic (de mini variant).
In eerste instantie niet geïnteresseerd in de PS5 Pro, totdat deze versie weerd aangekondigd. Zit elke dag minimaal één keer in mijn bestellingen te kijken naar de de LE versie :9~

[ Voor 3% gewijzigd door CoeliJoeli op 03-10-2024 13:11 ]

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik hecht totaal geen waarde aan mijn consoles. hardware moet voor mij snel vervangbaar zijn. ik zou het erg vinden als mijn LE iets overkwam. je hebt niet zomaar een nieuwe de volgende dag.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 03-10-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Beiden.. bij gebrek aan die optie dus toch maar een reguliere PS5 Pro.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:19

s0kkie

Cowabunga

Voor mij ook beiden, de PS1 blijft voor mij toch wel een nostalgisch apparaat, alhoewel het voor mij niet de eerste console in m'n leven was, was het wel de console waar ik het meest fan van werd toen.
Tomb Raider, Wipeout, Crash Bandicoot, Gran Turismo, Metal Gear Solid, allemaal kapot gespeeld eind jaren 90.
De PS4 25th LE helaas gemist, dus ik wilde het niet nog een keer missen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
JWFpeters schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:56:
Nee want REPLICAS zullen nooit logos hebben.

Heb de camo plates voor de normale SLIM omdat Sony ze niet heeft en die zijn super mooi maar geen Logos.
Ik neem aan dat Sony ze zelf ook al klaar heeft liggen om te releasen. Hoe dan ook "moet" ik zwarte kopen.. Dat was de voorwaarde bij mij thuis :P Daar voldoe ik dan graag aan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een limited edition, van welk product ook, koop je toch altijd uit gevoel ‘iets speciaals te bemachtigen’? Dat is het hele idee achter dat iets ‘limited’ is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:08:
Een limited edition, van welk product ook, koop je toch altijd uit gevoel ‘iets speciaals te bemachtigen’? Dat is het hele idee achter dat iets ‘limited’ is…
ben ik niet mee eens. volgens mij zijn er ook mensen die LE's overslaan omdat het lelijk is. dan gaat 'uiterlijk' voor 'limited'. ik denk daarom dat limited niet altijd de drijfveer is.

aan de andere kant heb je ook mensen die koste wat het kost hoe lelijk ook iets is voor de LE edities gaan van een product. puur om het gevoel te krijgen om iets speciaals te bezitten.

de keuze van de ps5 pro/imited LE is niet zo moeilijk natuurlijk. dit is een heel mooi ding. als ik deze ook voor €799 kon krijgen, had ik geen witte gekozen.

[ Voor 33% gewijzigd door Farabi op 03-10-2024 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:13
Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:14:
ik hecht totaal geen waarde aan mijn consoles. hardware moet voor mij snel vervangbaar zijn. ik zou het erg vinden als mijn LE iets overkwam. je hebt niet zomaar een nieuwe de volgende dag.
Zo goed als zeker zijn de interne componenten identiek aan de gewone Pro. Mocht er iets defect raken buiten garantie dan is dat mogelijk te herstellen en in het ergste geval kan het moederbord of voeding volledig worden geswapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Danster75 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:27:
[...]

Zo goed als zeker zijn de interne componenten identiek aan de gewone Pro. Mocht er iets defect raken buiten garantie dan is dat mogelijk te herstellen en in het ergste geval kan het moederbord of voeding volledig worden geswapped.
klopt, ik doelde eigenlijk meer op cosmetische schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Binnenkort op Ali kun je gewoon een LE cover kopen en op je Pro knopen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:14
Of je gaat gewoon naar de Action voor een spuitbus muisgrijze verf :P RAL 7040 ziet er wel redelijk hetzelfde uit ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Vrijdag op 03-10-2024 14:38 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb de LE Pro gekocht puur voor de paperclip 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hulleman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:31:
Binnenkort op Ali kun je gewoon een LE cover kopen en op je Pro knopen :+
ik heb al 8 normale pro's besteld door dit. gewoon kapje vervangen en verkopen als LE voor 5x meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:17:
[...]

ben ik niet mee eens. volgens mij zijn er ook mensen die LE's overslaan omdat het lelijk is. dan gaat 'uiterlijk' voor 'limited'. ik denk daarom dat limited niet altijd de drijfveer is.

aan de andere kant heb je ook mensen die koste wat het kost hoe lelijk ook iets is voor de LE edities gaan van een product. puur om het gevoel te krijgen om iets speciaals te bezitten.

de keuze van de ps5 pro/imited LE is niet zo moeilijk natuurlijk. dit is een heel mooi ding. als ik deze ook voor €799 kon krijgen, had ik geen witte gekozen.
Dat is een hele andere discussie, maar de essentie van een limited edition is dat het om een speciaal product gaat met een beperkte oplage. Als dat product dan ook nog eens mooi is, is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk heb ik liever een wit apparaat onder de tv dan de Pro LE kleur. Ieder zijn smaak al denk ik dat er vast wat mensen zijn die ‘m ‘mooi’ vinden omdat het een LE is. ;)
Het zou ook nog kunnen dat het in de praktijk wel een mooie kleur is. We zien de foto’s wel verschijnen hier. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:21:
Persoonlijk heb ik liever een wit apparaat onder de tv dan de Pro LE kleur. Ieder zijn smaak al denk ik dat er vast wat mensen zijn die ‘m ‘mooi’ vinden omdat het een LE is. ;)
Het zou ook nog kunnen dat het in de praktijk wel een mooie kleur is. We zien de foto’s wel verschijnen hier. :)
En anders kopen we LE plates op AliExpress :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

schumi2004 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:27:
[...]

En anders kopen we LE plates op AliExpress :+
Ik ben benieuwd hoe dichtbij de namaak plates komen bij de originele plates.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
laat die platen maar. ik hoef geen Pro die zich identificeert als LE Pro.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 03-10-2024 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:55:
laat die platen maar. ik hoef geen Pro die zich identificeert als LE Pro.
Een pro kan zich niet identificeren als :+
Anyway heb je Pro LE weten te bemachtigen? Zo niet, dan heb je een goedkopere alternatief door de plates er op te zetten.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
CoeliJoeli schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:13:
[...]
serieus? :+

ik kan niet wachten op MGS3 icm een pro-patch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Farabi schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:15:
[...]

serieus? :+

ik kan niet wachten op MGS3 icm een pro-patch :9~
Ik ook, heb het origineel (eerder remaster voor op de PS3) bijna platinum. Ik kijk ook uit naar de master collection vol 2. Hopelijk met MGS4

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Naast dat ik blij ben dat ik een LE PRO heb kunnen kopen hoop ik ook nog een mooi nummer te hebben. 1/12300 of 12300/12300 :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
schumi1986 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:25:
Naast dat ik blij ben dat ik een LE PRO heb kunnen kopen hoop ik ook nog een mooi nummer te hebben. 1/12300 of 12300/12300 :p
Ik ga voor 11486 maarja wat zijn de kansen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19:48
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:34:
[...]

Ik ga voor 11486 maarja wat zijn de kansen :p
De kans is 1 op 12300 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:19
schumi1986 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:25:
Wat heb je nou weer aan dat nummer, dat zie je toch nooit ? :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Doe mij: 06969 O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Carlos0_0 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:04:
[...]

Wat heb je nou weer aan dat nummer, dat zie je toch nooit ? :+ .
Dat ligt er maar aan hoe je de PS5 neerzet ;)

En laat mij lekker blij zijn met een nummer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 23:18
Mijn theorie bij dit soort genummerde LE's is dat de "leuke" nummertjes er al uitgeplukt worden door de fabrikant zelf om aan de CEO e.d. te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:30
CoeliJoeli schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:13:
[...]

Anyway heb je Pro LE weten te bemachtigen? Zo niet, dan heb je een goedkopere alternatief door de plates er op te zetten.
Ik ben wel benieuwd waar ze mee komen straks. Als het maar geen LE namaak wordt. Gewoon plates in dezelfde kleur is genoeg.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
AppieNL schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:24:
Mijn theorie bij dit soort genummerde LE's is dat de "leuke" nummertjes er al uitgeplukt worden door de fabrikant zelf om aan de CEO e.d. te geven.
Ja weetje die eerste LE presentatie nog? Toen lieten ze nummer 00000 zien.

YouTube: Introducing the PlayStation 30th Anniversary Collection

Ik heb vandaag begrepen dat er maar 40 naar Nederland zijn gegaan.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
Voor degene die op marktplaats zoeken naar een Ps5 pro LE, Pas op voor Carlito Wateka!
Maat van me komt net dolbij aan dat die een ps5pro le gekocht voor 2298 heeft op site ..... het moment dat ik op de link klikte was die al offline gehaald, gelukkig had die betaald met creditcard.

Ja de scalpers hebben gewonnen, maar alsjeblieft als er een schofterig hoog bedrag gevraagd wordt en iemand gaat daar ineens met 1000 euro onder zitten op 1 of andere louche website. DOE HET NIET en accepteer je verlies of koop het duur van een scalper en haal het thuis bij hem/haar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZesBarkiePK schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:47:
[...]

Ja weetje die eerste LE presentatie nog? Toen lieten ze nummer 00000 zien.

YouTube: Introducing the PlayStation 30th Anniversary Collection

Ik heb vandaag begrepen dat er maar 40 naar Nederland zijn gegaan.
Hier op het forum hebben er een hoop beet en in mijn vriendengroep ook een aantal. Daarbij ook al een aantal in mijn Warzone-groepje. Lijkt me stug dat die allemaal bij veertig stuks horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
mxmemx schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:00:
Voor degene die op marktplaats zoeken naar een Ps5 pro LE, Pas op voor Carlito Wateka!
Maat van me komt net dolbij aan dat die een ps5pro le gekocht voor 2298 heeft op site ..... het moment dat ik op de link klikte was die al offline gehaald, gelukkig had die betaald met creditcard.

Ja de scalpers hebben gewonnen, maar alsjeblieft als er een schofterig hoog bedrag gevraagd wordt en iemand gaat daar ineens met 1000 euro onder zitten op 1 of andere louche website. DOE HET NIET en accepteer je verlies of koop het duur van een scalper en haal het thuis bij hem/haar op!
Goed dat je het zegt. Maar die maat is dan ook weinig snugger zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:10:
[...]

Zo worden er nou eenmaal mensen opgelicht. Ik zou er persoonlijk ook niet intrappen, maar het heeft echt geen zin om dat nog even extra te benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:05:
[...]

Hier op het forum hebben er een hoop beet en in mijn vriendengroep ook een aantal. Daarbij ook al een aantal in mijn Warzone-groepje. Lijkt me stug dat die allemaal bij veertig stuks horen.
Geen idee of het klopt, ik heb er ook een gescoord en volgens mij moeten het er zeker een paar honderd zijn.

Ik vraag me ook af of het echt vaste aantallen zijn per land, Sony is wereldwijd distributeur en ze hebben nog tijd zat om te verschepen.

[ Voor 14% gewijzigd door ZesBarkiePK op 03-10-2024 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZesBarkiePK schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:13:
[...]

Geen idee of het klopt, ik heb er ook een gescoord en volgens mij moeten het er zeker een paar honderd zijn.

Ik vraag me ook af of het echt vaste aantallen zijn per land, Sony is wereldwijd distributeur en ze hebben nog tijd zat om te verschepen.
Precies, vraag me ook af waar die aantallen op gebaseerd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
giantgiantus schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:10:
[...]

Laten we het enthousiasme noemen xD
Pagina: 1 ... 61 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties