Sefaex schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:50:
Van mij hoef die PS6 ook nog niet te komen.
Uncharted 1 kwam uit in 2007. Uncharted 2 in 2009, Uncharted 3 in 2011. Gewoon 3 klappers in 6 jaar tijd. Nu mag je blij zijn als Naughty Dogs binnen 6 jaar 1 volwaardige PS5 game uitbrengt,
Leuk en aardige dat ze wel een remake en remaster hebben uitgebracht.
Maar het moet niet ten koste van nieuwe games gaan imo. Naar mijn mening slaan ze wel een klein beetje door in het hele remaster gebeuren! Deze week ook weer een Until Dawn remaster waar je €60 voor mag neerleggen.
Nieteens een upgrade optie van €10. Gaat weer nergens over!
Ach Naughty dog is er niet eens mee begonnen he, kijk na rockstar gta5 uitbrengen op de ps3 en xbox 360 nog(2013).
Vervolgens de ps4 en xbox nog wat en daarna nog een keer op de huidige ps5 en xbox.
En dan maar te zwijgen wanneer gta6 eens komt, want geloof er weinig van dat ze de trailer die ze lieten zien met plezier hebben uit gegeven(Volgens mij kwam gewoon door dat er wat dingen gelekt waren).
Dat een spel meer tijd deze dagen zou kosten oké kan ik mij wat in vinden, maar ik vind dat sommige ontwikkelaars ook kunnen overdrijven.
Je gaat mij niet zeggen dat een nieuwe gat 10 jaar tijd nodig heeft, snap best niet elke 2 jaar meer kan. maar 10 jaar is wel een beetje te veel van het goeie.
Ze willen gewoon cashen zo lang mogelijk, voor dat ze eens aan een nieuw deel beginnen.
Maar goed ook Naughty dog mag ook best wel eens met een nieuwe game komen, of toch nog een Uncharted deel zou ook wel gaaf zijn(1 zoveel jaar later Drake wat ouder is en iets tegen komt van vroeger ofzo).
[
Voor 13% gewijzigd door
Carlos0_0 op 30-09-2024 21:01
]