Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 09:57
Greatsword schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:54:
[...]

[...]

Dan ben jij de hebzucht van Rockstar vergeten.

GTA 5 kwam eerst op de PS3 uit, jaartje later kwam de PS4 uit en toen mocht je nog bijbetalen ook en ook op de PS5 is er een upgrade prijs geweest voor verbeteringen.

Als je ergens zeker van kan zijn is dat Rockstar geen geld op de tafel zal laten liggen.
Mwah, je kan het hebzucht noemen.

De 360 en PS3 versie draaide gewoon niet stabiel, niet eens op 30fps.

Daar voegde de PS4 versie veel aan toe, ook betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:48
Ik zou graag willen weten of ik ook een Add-on kan verwijderen? Ik lees overal de volgende stappen:
How To Delete an Add-on
1) From the Home Screen, highlight your game.
2) Press the Options button on your controller.
3) Then select Manage Game Content.
4) Select the Delete icon next to the add-on you wish to remove.
Bron

Soms ook met screenshots erbij waar dan netjes een prullebak icoontje naast de DLC staat. Maar bij staat die er niet:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/N73r3Rm/19242d039c813-screenshot-Url.jpg

Ook gezocht in de storage-sectie van het menu:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GszV8HS/19242ccc69590-screenshot-Url.jpg

Iemand een idee hoe ik alleen een bepaalde add-on kan verwijderen? of moet ik de hele boel verwijderen en herinstaleren een voor een zonder die DLC?

Only when it is dark enough, can you see the stars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:47:
[...]

Ik ben wel Nintendo fan. En ik ben ook PlayStation fan (al ben ik iets negatiever de laatste tijd). En ja ik zie (ook adhv jouw filmpje) overduidelijk dat er overeenkomsten zijn. Sterker nog, ik denk dat er idd leentjebuur is gespeeld. Maar mits goed uitgevoerd is daar op zich niks mis mee.

En ik ben het met je eens dat mensen teveel in de verdediging schieten als er ook maar iets negatiefs gezegd wordt over Astro Bot. Maar ik vind ook dat deze mensen gewoon lekker moeten genieten als ze deze game idd zo goed vinden. Het lijkt elke keer alsof de aankoop van deze game verdedigd moet worden. Laat die filmpjes en commentaren lekker gaan.
Dit bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen. En inderdaad, volledig met je eens. Moet stiekem ook wel lachen om de mensen die net doen alsof ze de gelijkenissen niet zien. Geniet gewoon lekker van de game!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2024 14:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raem schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:07:
[...]

Astro Bot is een geweldige game, maar sommige doen ook alsof de game het beste is sinds gesneden brood.
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe slecht het genre vertegenwoordigd is op de Playstation. En hoe weinig aandacht andere platformers krijgen.
Promenade for the win dit jaar als beste platformer die ik gespeeld heb. Astro bot is inderdaad erg tof maar de hype die het kreeg als the second coming of Christ is gewoon overdreven. :)
Zegt denk ik ook vooral iets over hoe weinig mensen het platform genre spelen tenzij het uitgebracht wordt door een first party studio.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:59:
[...]
Dit wil ik ook graag weten, ik moet me weer bij PS Plus aanmelden om straks m’n saved games over te zetten naar de Pro.
Zou me verbazen dat je niet gewoon de System Backup feature zou kunnen gebruiken. Dat is ook hoe je van 1 (bvb kapotte) PS5 naar een andere gaat. Je wil ook niet enkel je gamesaves op je nieuwe console maar wellicht bvb ook je screenshots/filmpjes, je profielen, je instellingen en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete platform games zijn Mario Sunshine en Odyssey. Astro Bot is dus zeker groot kanshebber voor goty voor mij. Hype heb ik verder niets mee te maken. Die 2D platformers kunnen mij gestolen worden, of het nou van de grote jongens komt of van een klein team waar de ‘puristen’ eventueel goed op gaan.
Ik vind Astro Bot een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:43:
Grappig filmpje! Bizar hoeveel een-op-een-overeenkomsten erin zitten, zelfs qua animaties en exacte timing. Crazy.
Waarom postje je eigenlijk het origineel niet ? Zoals iemand hierboven al zei is dit gewoon een redelijk debiele React-video op dat origineel, maar zijn toegevoegde waarde is echt 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:20
Until Dawn remake is full price?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:30:
Mijn favoriete platform games zijn Mario Sunshine en Odyssey. Astro Bot is dus zeker groot kanshebber voor goty voor mij. Hype heb ik verder niets mee te maken. Die 2D platformers kunnen mij gestolen worden, of het nou van de grote jongens komt of van een klein team waar de ‘puristen’ eventueel goed op gaan.
Ik vind Astro Bot een geweldige game.
Good old Crash Bandicoot niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:22:
[...]

Promenade for the win dit jaar als beste platformer die ik gespeeld heb. Astro bot is inderdaad erg tof maar de hype die het kreeg als the second coming of Christ is gewoon overdreven. :)
Zegt denk ik ook vooral iets over hoe weinig mensen het platform genre spelen tenzij het uitgebracht wordt door een first party studio.
Ik speel heel veel platformers, maar Astro past perfect in een rijtje met beste platformgames van de afgelopen zoveel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derbiss schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:48:
[...]

Good old Crash Bandicoot niet dan?
Nope die ook niet en ik weet dat die geliefd is. :)
Vaak geprobeerd maar klikte niet.
De meningen zijn heel erg verdeeld over Mario Sunshine maar dat vind ik dan weer 1 van de beste platform games ooit. Ieder zijn smaak. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2024 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Timothy3000 schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:49:
[...]

Ik speel heel veel platformers, maar Astro past perfect in een rijtje met beste platformgames van de afgelopen zoveel jaar.
Dan kan ik je Promenade dus aanraden ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:51:
[...]

Nope die ook niet en ik weet dat die geliefd is. :)
Vaak geprobeerd maar klikte niet.
De meningen zijn heel erg verdeeld over Mario Sunshine maar dat vind ik dan weer 1 van de beste platform games ooit. Ieder zijn smaak. ;)
Begrijp ik hoor. De controls van de remaster waren ook een eye-opener (ah, ik speelde dat vroeger ook zo ofwa?) maar het blijft wel een zalig spel.

Zoals je zei -> ieder zn ding en laat iedereen spelen wat hij/zij wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:36:
[...]

Wat een onzin. Als je het filmpje kijkt, zie je toch zelf ook wel dat er meer dan ‘alleen wat platformelementen’ zijn gekopieerd? Als het alleen om het verticaal lopen over muren zou gaan, dan had ik dit filmpje natuurlijk niet gepost. Zet even die PlayStation-bril af en relax. :+

Zoals ik eerder zei, het doet verder geen afbreuk aan de game. Beter goed gejat dan slecht bedacht. En daar is Astro Bot het ultieme voorbeeld van!
Dus als Nintendo het doet is het ok. Maar als Sony het doet is het jatten :+ Nee dat is logisch..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik zei dat ik de prijs van de Pro wat te hoog vond, heb ik hem net alsnog besteld. Ik moet en zal altijd het beste hebben, dus ik ben weer overgehaald. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb een 2e PS5 gekocht voor op mijn slaapkamer. Als ik savegames wil delen, moet ik dan elke keer handmatig een backup maken via USB en zo overzetten? Ik zie dat dat ook via PS Plus kan maar aangezien ik een singleplayer-only gamer ben heb ik geen PS Plus.

Het is niet mogelijk een gedeelde savegame te hebben voor twee PS5's op dezelfde locatie? Dat moet altijd via backuppen en restoren via USB-stick of PS Plus?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wildfire schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:43:
Ik heb een 2e PS5 gekocht voor op mijn slaapkamer. Als ik savegames wil delen, moet ik dan elke keer handmatig een backup maken via USB en zo overzetten? Ik zie dat dat ook via PS Plus kan maar aangezien ik een singleplayer-only gamer ben heb ik geen PS Plus.

Het is niet mogelijk een gedeelde savegame te hebben voor twee PS5's op dezelfde locatie? Dat moet altijd via backuppen en restoren via USB-stick of PS Plus?
Let op, je kan geen Save files van PS5 games op een USB zetten, dat gaat enkel via Cloud. (Save files van een PS4 game op een PS5 kan wel).

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 30-09-2024 15:48 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Greatsword schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:48:
[...]

Let op, je kan geen Save files van PS5 games op een USB zetten, dat gaat enkel via Cloud. (Save files van een PS4 game op een PS5 kan wel).
Oh ja, ik zie het. Waar slaat dat nou weer op, als ik dus savegames wil synchroniseren tussen mijn twee PS5 consoles dan moet ik dus verplicht een PS Plus abonnement nemen terwijl ik PS Plus verder helemaal nergens voor zou gebruiken.

Goed bekeken van Sony...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

PS+ is helaas de enige werkbare optie. Je kunt wel PS5 save data naar een USB zetten, maar dit gaat alleen via de backup/restore functie van de PS5. Kun je dus steeds een PS5 opnieuw instellen óf elke keer een volledige systeem backup maken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wildfire schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:57:
[...]

Oh ja, ik zie het. Waar slaat dat nou weer op, als ik dus savegames wil synchroniseren tussen mijn twee PS5 consoles dan moet ik dus verplicht een PS Plus abonnement nemen terwijl ik PS Plus verder helemaal nergens voor zou gebruiken.

Goed bekeken van Sony...
dat kan wel. ik heb dat alvast gedaan voor mijn ps5 pro nadat ik mijn ps5 heb verkocht.

YouTube: How to Backup All PS5 Games Data to USB Drive! [Restore it Later]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Raem schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:58:
[...]

PS+ is helaas de enige werkbare optie. Je kunt wel PS5 save data naar een USB zetten, maar dit gaat alleen via de backup/restore functie van de PS5. Kun je dus steeds een PS5 opnieuw instellen óf elke keer een volledige systeem backup maken.
Ja, dat is ook niet bepaald een handige optie inderdaad.

Dan maar PS+ nemen, goedkoopste optie dan natuurlijk aangezien ik het alleen voor saves zal gebruiken. Kan ik vanavond vanuit bed wat verder gamen in Star Trek Resurgence. :)

Farabi schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:01:
[...]

dat kan wel. ik heb dat alvast gedaan voor mijn ps5 pro nadat ik mijn ps5 heb gekocht.

Ja, daar heb je alleen iets aan wanneer je overgaat van de ene naar de andere console. Met deze optie wordt je console elke keer volledig gereset bij een restore, maar ik zou dus regelmatig tussen twee consoles hier in huis wisselen en dan is dat echt niet praktisch. Alleen de PS+ route blijft dan over.

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 30-09-2024 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:01:
[...]

dat kan wel. ik heb dat alvast gedaan voor mijn ps5 pro nadat ik mijn ps5 heb gekocht.

Voor een oude naar nieuwe PS5 is dat een prima oplossing inderdaad. Maar als je steeds wisselt tussen twee PS5 consoles niet. Bij een restore wordt alles gewist en worden dus alleen de savedata backups en je instellingen terug gezet. Kun je alle games weer opnieuw downloaden en installeren. Tenzij je dus bij iedere backup ook je games meeneemt. Maar dat is veel te veel gedoe lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wildfire schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:01:
[...]

Ja, dat is ook niet bepaald een handige optie inderdaad.

Dan maar PS+ nemen, goedkoopste optie dan natuurlijk aangezien ik het alleen voor saves zal gebruiken. Kan ik vanavond vanuit bed wat verder gamen in Star Trek Resurgence. :)
En de maandelijks gratis games in de gaten houden. Wie weet dat er toch af en toe wat tussen zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Raem schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:03:
[...]

Voor een oude naar nieuwe PS5 is dat een prima oplossing inderdaad. Maar als je steeds wisselt tussen twee PS5 consoles niet. Bij een restore wordt alles gewist en worden dus alleen de savedata backups en je instellingen terug gezet. Kun je alle games weer opnieuw downloaden en installeren. Tenzij je dus bij iedere backup ook je games meeneemt. Maar dat is veel te veel gedoe lijkt mij.
dat is inderdaad drama.

ach mensen die 2 ps5's in huis kunnen veroorloven kunnen ook wel een extra abonnementje nuttigen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 30-09-2024 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:13:
Ondanks dat ik zei dat ik de prijs van de Pro wat te hoog vond, heb ik hem net alsnog besteld. Ik moet en zal altijd het beste hebben, dus ik ben weer overgehaald. :+
Haha snap ik wel. Voor mij is er geen reden om ‘m in huis te halen maar zelfs dan heb je soms nog een zwakke 5 seconde. Het is toch nieuwe hardware he. :P
Vooralsnog blijf ik stevig staan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:24

Ik speel ook alleen maar single player, maar heb in al die jaren sinds ps plus altijd ps plus genomen
Soms zit er toch een leuk spelletje eens bij, daarbij staan mijn sales gewoon veilig gebackuped vind toch wel fijn(Zonder dat ik zelf iets hoef te doen).

En goed het was eerst maar 60 euro per jaar, en met black friday vond je die voor leuke 40 a 45 euro.
Dat scheelde enorm dat ik niet zo erg vond, nu is het wel wat duurder ja. dus hopen op leuke actie weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 01:41
Om eerlijk te zijn zie ik het nut niet in van een PS5 pro, om van een PS6 nog maar te zwijgen. Als de AAA developers dan nog meer tijd nodig hebben om games te maken, enkel voor marginaal mooiere plaatjes die bij het gamen zelf eigenlijk niet zo veel meer opvallen (want als het erop aankomt is het nog steeds zo dat gamplay > graphics). Denk aan de fijne haartjes van Aloy die bij Horizon FW te zien waren. Is dat echt de moeite waard? Is dit dan de richting die de industrie wil uitgaan, of die wij als gamers willen? Let op, ik geniet ook van een mooie game, daar niet van. Maar op een bepaald moment mag de extra rekenkracht van mijn part anders ingezet worden dan nóg mooiere plaatjes (physics of AI bijvoorbeeld), want details van details vallen bij het gamen zelf toch niet echt op. Zo heb ik onlangs Arkham Knight en AC Unity nog eens gespeeld en behalve de lagere resolutie zijn het nog steeds adembenemend mooie games. En die zijn al 10 jaar oud ofzo.
We klagen erover dat er deze generatie te weinig nieuwe IPs zijn, maar de studios die de nek uitsteken en een risico nemen door met iets nieuws te komen, worden met de grond gelijkgemaakt als het een "slechts" een goede game is in plaats van een meesterwerk. Zijn onze verwachtingen dan niet wat te hoog?
Ook de tijd van de PS3 mis ik eigenlijk wel. Waarbij de first party Studios de ene na de andere parel konden maken, vrij snel na mekaar, en de games er met sprongen op vooruit gingen (Uncharted, Ratchet and Clank om enkele voorbeelden te noemen). En de kleinere titels van onder andere Japan Studio die een welgekomen afwisseling was vanwege de creativiteit en toch de polish had die we van Sony gewend zijn (Puppeteer).
De diversiteit van de Sony titels is er deze generatie drastisch op achteruit gegaan vind ik (misschien vergis ik me omdat ik het iets minder volg). Ik mis de kleinere games die tussen de kaskrakers door toch wisten te verrassen: Concrete Genie, Bound (PS4). Games tussen AAA en indie als het ware, naar mijn gevoel.
Zo te zien ben ik in elk geval niet de enige die het jammer vind dat Naughty Dog geen nieuwe titel op de PS5 zal uitbrengen (niet dat we weten ten minste).
Ben ik misschien te narrow minded en heb ik een vertekend beeld? Hoe zien jullie de huidige generatie en de toekomst?
Wat zijn secret gems die de moeite waard zijn op de PS5?
Zo, dat moest er even uit 😅

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-10 13:43
@Zwartkijker Je hebt een keuze en dat is het mooie ervan, net als met een videokaart.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Wat zijn secret gems die de moeite waard zijn op de PS5
Returnal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Die staat ook op mijn wensenlijst, maar ik wacht even op een leuke aanbieding in de store. Ik neem tenminste aan dat die wel al vaker afgeprijsd zal zijn(?).

Wellicht rond BF. TLOU part 1 en 2 moet ik ook nog… allen voor de volle mep momenteel.

En als ze niet in de uitverkoop gaan dan kijk ik wel een keer op MP..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:48:
Om eerlijk te zijn zie ik het nut niet in van een PS5 pro, om van een PS6 nog maar te zwijgen. Als de AAA developers dan nog meer tijd nodig hebben om games te maken, enkel voor marginaal mooiere plaatjes die bij het gamen zelf eigenlijk niet zo veel meer opvallen (want als het erop aankomt is het nog steeds zo dat gamplay > graphics). Denk aan de fijne haartjes van Aloy die bij Horizon FW te zien waren. Is dat echt de moeite waard? Is dit dan de richting die de industrie wil uitgaan, of die wij als gamers willen? Let op, ik geniet ook van een mooie game, daar niet van. Maar op een bepaald moment mag de extra rekenkracht van mijn part anders ingezet worden dan nóg mooiere plaatjes (physics of AI bijvoorbeeld), want details van details vallen bij het gamen zelf toch niet echt op. Zo heb ik onlangs Arkham Knight en AC Unity nog eens gespeeld en behalve de lagere resolutie zijn het nog steeds adembenemend mooie games. En die zijn al 10 jaar oud ofzo.
We klagen erover dat er deze generatie te weinig nieuwe IPs zijn, maar de studios die de nek uitsteken en een risico nemen door met iets nieuws te komen, worden met de grond gelijkgemaakt als het een "slechts" een goede game is in plaats van een meesterwerk. Zijn onze verwachtingen dan niet wat te hoog?
Ook de tijd van de PS3 mis ik eigenlijk wel. Waarbij de first party Studios de ene na de andere parel konden maken, vrij snel na mekaar, en de games er met sprongen op vooruit gingen (Uncharted, Ratchet and Clank om enkele voorbeelden te noemen). En de kleinere titels van onder andere Japan Studio die een welgekomen afwisseling was vanwege de creativiteit en toch de polish had die we van Sony gewend zijn (Puppeteer).
De diversiteit van de Sony titels is er deze generatie drastisch op achteruit gegaan vind ik (misschien vergis ik me omdat ik het iets minder volg). Ik mis de kleinere games die tussen de kaskrakers door toch wisten te verrassen: Concrete Genie, Bound (PS4). Games tussen AAA en indie als het ware, naar mijn gevoel.
Zo te zien ben ik in elk geval niet de enige die het jammer vind dat Naughty Dog geen nieuwe titel op de PS5 zal uitbrengen (niet dat we weten ten minste).
Ben ik misschien te narrow minded en heb ik een vertekend beeld? Hoe zien jullie de huidige generatie en de toekomst?
Zwartkijker in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

Huh? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-10 22:42
Dit was er op 25 september toch al uit?

Je ziet niet het nut van mooiere graphics, maar schijnbaar zie je ook niet het nut van alinea's met witregels.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 10:59
Niet per se alleen op de PS5, maar: Hades! _/-\o_

Deel 2 komt er trouwens ook aan. Dat wordt een day 1 buy hier.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Thalaron schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:29:
[...]

Die staat ook op mijn wensenlijst, maar ik wacht even op een leuke aanbieding in de store. Ik neem tenminste aan dat die wel al vaker afgeprijsd zal zijn(?).

Wellicht rond BF. TLOU part 1 en 2 moet ik ook nog… allen voor de volle mep momenteel.

En als ze niet in de uitverkoop gaan dan kijk ik wel een keer op MP..
Zowel TLOU Part 1 als Returnal zijn onderdeel van de game collection als je een PSPlus extra abonnement neemt. Returnal is overigens ook echt een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Laatst online: 25-09 14:56
rickjehh schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:35:
[...]

Zowel TLOU Part 1 als Returnal (en ook Death Stranding, RDR2, Ghost of Tsushima en nog meer goede games) zijn onderdeel van de game collection als je een PSPlus extra abonnement neemt. Returnal is overigens ook echt een aanrader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartkijker
Amaze86 schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:21:
@Zwartkijker Je hebt een keuze en dat is het mooie ervan, net als met een videokaart.
Jazeker, en die laat ik waarschijnlijk mooi aan mij voorbijgaan 😃. Ik vraag me eerder af of de lange ontwikkeltijden en hoge productiekosten het eigenlijk wel waard zijn. In de tijd van de PS2 had je 3 verschillende steengoede GTA's bijvoorbeeld. Op de PS3 dan twee, waarvan de laatste over 3 console generaties werd uitgesmeerd.
Haha, aangezien die post volledig was ondergesneeuwd door het pre-order enthousiasme voor de Pro, hab ik die schaamteloos nog eens gepost. Busted... 😄

Bedankt voor de tips allemaal. Maar echte meningen over de huidige generatie en de toekomst hiervan, heb ik nog niet echt gezien.
Lijkt me toch interessant om jullie mening daarover te horen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:27:
[...]

Weet niet of een rogue like me zal liggen, maar waarschijnlijk wel de moeite om eens te testen. Ik heb het gevoel dat iedereen die het gespeeld heeft overtuigd is van deze game!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Zwartkijker schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:45:
[...]

Weet niet of een rogue like me zal liggen, maar waarschijnlijk wel de moeite om eens te testen. Ik heb het gevoel dat iedereen die het gespeeld heeft overtuigd is van deze game!
Ik was ook nooit van de roguelikes, maar de 90 uur op de Switch en 120 op de PS5 (nogmaals gekocht) dachten daar anders over :+

Fantastische game. Zowel qua verhaal, humor als heerlijke soepele gameplay. En daar was je volgens mij naar op zoek :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
rickjehh schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:35:
[...]

Zowel TLOU Part 1 als Returnal zijn onderdeel van de game collection als je een PSPlus extra abonnement neemt. Returnal is overigens ook echt een aanrader :)
I know, maar ik koop liever een game dan dat ik het via een abonnement doe. Althans… als het voor een normale prijs kan tenminste. Maar €79,99 is mij écht een brug te ver.. als het nu een gloednieuwe game zou zijn, misschien. Maar zeker niet voor een game van 3.5 jaar oud..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-10 23:17
Thalaron schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:54:
[...]

I know, maar ik koop liever een game dan dat ik het via een abonnement doe. Althans… als het voor een normale prijs kan tenminste. Maar €79,99 is mij écht een brug te ver.. als het nu een gloednieuwe game zou zijn, misschien. Maar zeker niet voor een game van 3.5 jaar oud..
Maar als je het nog nooit gespeeld hebt wat maakt het dan uit? TLOU 1&2 blijven gewoon geweldige games. Ik heb nooit een ps3/4 gehad en heb met alle liefde de volle prijs voor beide games betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
schumi1986 schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:37:
[...]

Maar als je het nog nooit gespeeld hebt wat maakt het dan uit? TLOU 1&2 blijven gewoon geweldige games. Ik heb nooit een ps3/4 gehad en heb met alle liefde de volle prijs voor beide games betaald.
Ja ik had ook gewoon dan de volle mep betaald, als ik het spel nog nooit gespeeld had(Ook al is die al een paar jaar oud).
Ik heb ze op de ps3 en ps4 gespeeld, deel 1 ook nog een keer op de ps4 de remasters versie.
Hierna ze ook nog een keer op de ps5 beide delen gespeeld, het zelfde met Uncharted

Deel 1 tm 3 op de ps3 gespeeld, vervolgens de Nathan Drake collectie ook nog een keer op de ps4 gekocht(Voor dat ik aan deel 4 begon).
Uncharted 4 ook nog eens 10 euro voor de upgrade na de ps5 versie betaald, ik heb zoveel plezier aan deze spellen ik dat graag doe(Zijn weinig spellen echt goed vind en veel plezier aan heb elke keer weer als ik ze speel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 20:34
Van mij hoef die PS6 ook nog niet te komen.

Uncharted 1 kwam uit in 2007. Uncharted 2 in 2009, Uncharted 3 in 2011. Gewoon 3 klappers in 6 jaar tijd. Nu mag je blij zijn als Naughty Dogs binnen 6 jaar 1 volwaardige PS5 game uitbrengt,

Leuk en aardige dat ze wel een remake en remaster hebben uitgebracht.

Maar het moet niet ten koste van nieuwe games gaan imo. Naar mijn mening slaan ze wel een klein beetje door in het hele remaster gebeuren! Deze week ook weer een Until Dawn remaster waar je €60 voor mag neerleggen.

Nieteens een upgrade optie van €10. Gaat weer nergens over!

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 30-09-2024 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sefaex schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:50:

Uncharted 1 kwam uit in 2007. Uncharted 2 in 2009, Uncharted 3 in 2011. Gewoon 3 klappers in 6 jaar tijd. Nu mag je blij zijn als Naughty Dogs binnen 6 jaar 1 volwaardige PS5 game uitbrengt,

Maar het moet niet ten koste van nieuwe games gaan imo. Naar mijn mening slaan ze wel een klein beetje door in het hele remaster gebeuren! Deze week ook weer een Until Dawn remaster waar je €60 voor mag neerleggen.

Ach Naughty dog is er niet eens mee begonnen he, kijk na rockstar gta5 uitbrengen op de ps3 en xbox 360 nog(2013).
Vervolgens de ps4 en xbox nog wat en daarna nog een keer op de huidige ps5 en xbox.
En dan maar te zwijgen wanneer gta6 eens komt, want geloof er weinig van dat ze de trailer die ze lieten zien met plezier hebben uit gegeven(Volgens mij kwam gewoon door dat er wat dingen gelekt waren).

Dat een spel meer tijd deze dagen zou kosten oké kan ik mij wat in vinden, maar ik vind dat sommige ontwikkelaars ook kunnen overdrijven.
Je gaat mij niet zeggen dat een nieuwe gat 10 jaar tijd nodig heeft, snap best niet elke 2 jaar meer kan. maar 10 jaar is wel een beetje te veel van het goeie.

Ze willen gewoon cashen zo lang mogelijk, voor dat ze eens aan een nieuw deel beginnen.
Maar goed ook Naughty dog mag ook best wel eens met een nieuwe game komen, of toch nog een Uncharted deel zou ook wel gaaf zijn(1 zoveel jaar later Drake wat ouder is en iets tegen komt van vroeger ofzo).

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-09-2024 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:32
De PS5 pro loopt ook niet bepaald storm zo te zien. Gewoon te bestellen nog.
Zijn er genoeg die het nut er niet van in zien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Denman
DeBaroN schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:07:
[...]

De PS5 pro loopt ook niet bepaald storm zo te zien. Gewoon te bestellen nog.
Zijn er genoeg die het nut er niet van in zien.
Laat het een signaal aan Sony zijn. Terug naar een cycle van 6-7 jaar en geen “Pro’s” meer. Eerst nieuwe games, dan consoles.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
PS5 Homescreen Now Replaces Unique Video Game Art With Annoying Ads You Can’t Turn Off
https://www.ign.com/artic...ing-ads-you-cant-turn-off

[ Voor 21% gewijzigd door Amaze86 op 30-09-2024 21:34 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 09:07
Sefaex schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:50:

Volgens mij vergeet je dat ze een enorme miskleun hebben gehad. En dat gebeurd in de creatieve industrie wel eens. Laten we blij zijn dat ze af en toe wat proberen wat mislukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:09:
[...]

Laat het een signaal aan Sony zijn. Terug naar een cycle van 6-7 jaar en geen “Pro’s” meer. Eerst nieuwe games, dan consoles.
De ps4 pro was waarschijnlijk best succesvol, het is de huidige Pro die nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:32:
[...]

Volgens mij vergeet je dat ze een enorme miskleun hebben gehad. En dat gebeurd in de creatieve industrie wel eens. Laten we blij zijn dat ze af en toe wat proberen wat mislukt.
Dat en het probleem dat de remasters die we nu zien juist niet perse ten koste gaan van de development van Naughty Dogs volgende nieuwe game maar meer een stop gap zijn om developers die niets te doen hebben bezig te houden in plaats van te ontslaan. De pre-productie periode van een AAA (Naughty Dog) game duurt tegenwoordig zo lang voordat ze in full production gaan, dat een gedeelte van de studio iets anders om handen moet hebben.

Ik zou liever zien dat ze dan iets remasteren van bijvoorbeeld de PS2 of PS3 periode maar dat kost dan juist weer veel meer development effort. Naughty Dog heeft de lat voor zichzelf zo hoog gelegd met hun production values dat gamers elke keer iets nog beters verwachten. De vraag is hoe lang dat sustainable blijft.

Een Sucker Punch bijvoorbeeld is een kleinere studio van 100-125 man maar die zijn veel meer gefocust op een enkel product. Ghost of Tsushima gereleased in 2020, Legends co-op mode een paar maanden later en een DLC uitbreiding een jaar later. Nu zijn we al dicht bij de sequel die volgend jaar al uitkomt, dat model lijkt mij veel gezonder. Zelfde voor Astro Bot, in 3.5 jaar ontwikkeld met 65 man. Dat zijn dan wel niet de grafische showcases zoals een Last Of Us maar dan hoeven we ook niet 6-7 jaar te wachten op een vervolg waar 400+ man aan werken.
Al bevestigd dat dit een bug is door iemand van Sony:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
schumi1986 schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:37:
[...]

Als je ze voor een paar euro per maand mee kan pakken met een abonnement dan mogen ze wel een keer voor minder worden verkocht. Ik game in de zomer amper dus dan zoek ik aanbiedingen voor de winter. Maar gezien de Pro onderweg is wil ik wel wat leuks gaan doen. Dat mag best wat kosten maar overdrijven is 2.

Ik weet dat digitaal meestal duurder is dan fysiek, maar Sackboy voor €79 terwijl die fysiek €38 kost is wel extreem.

Maar Sony zal neem ik aan ook hun topgames wel ooit afprijzen toch? En zo niet, dan is via PS Plus ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:45:
[...]

De ps4 pro was waarschijnlijk best succesvol, het is de huidige Pro die nergens op slaat.
De PS4 Pro maakte het mogelijk om op een hogere resolutie (4K) te spelen en dat net in de tijd dat die TV’s populair werden. Dat was destijds voor mij dé reden om er eentje aan te schaffen. Dat is nu natuurlijk niet zo…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:55:
[...]

Als je ze voor een paar euro per maand mee kan pakken met een abonnement dan mogen ze wel een keer voor minder worden verkocht. Ik game in de zomer amper dus dan zoek ik aanbiedingen voor de winter. Maar gezien de Pro onderweg is wil ik wel wat leuks gaan doen. Dat mag best wat kosten maar overdrijven is 2.

Ik weet dat digitaal meestal duurder is dan fysiek, maar Sackboy voor €79 terwijl die fysiek €38 kost is wel extreem.

Maar Sony zal neem ik aan ook hun topgames wel ooit afprijzen toch? En zo niet, dan is via PS Plus ook prima.
Je kunt psdeals.net gebruiken om aanbiedingen uit het verleden te bekijken. Dan zie je bijvoorbeeld dat Sackboy om de paar maanden vaak in de aanbieding is voor zo'n €30,-

https://psdeals.net/nl-st...big-adventure-ps4-and-ps5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-10 23:17
dutchgio schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:45:
[...]

Hoezo nergens op slaat? Ik heb al meerdere filmpjes van DF gezien en ik ben erg onder de indruk.

YouTube: PS5 Pro: F1 24 Hands-On - Impressive Upgrades Across The Board

Ik ben blij dat het mij gelukt is om een Ps5 Pro anniversary bundel te kopen, en omdat ik huisdieren heb, ook meteen besloten om een 77inch OLED voor boven te kopen zodat de PS5 in goede staat blijft :)

ik heb er zin in!

[ Voor 20% gewijzigd door schumi1986 op 30-09-2024 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-10 19:57
Geen idee wie eerder vandaag kwam met de tip van de Playstation Plus Premium 24 maanden codes op Marktplaats en hier op V&A. Mijn PS Plus Premium liep toevallig vandaag af en heb hem net voor twee jaar kunnen verlegen met zo'n code voor een gunstige prijs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gaat het om.
We kunnen oneindig discussiëren waarom de Pro het wel of niet waard zou zijn maar hier gaat het om.
Lekker van genieten straks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:27:
[...]

Idd hades 2. Speel nu early access en kan niet wachten op 1.0 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 14:00
Simone96 schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:48:
Geen idee wie eerder vandaag kwam met de tip van de Playstation Plus Premium 24 maanden codes op Marktplaats en hier op V&A. Mijn PS Plus Premium liep toevallig vandaag af en heb hem net voor twee jaar kunnen verlegen met zo'n code voor een gunstige prijs.
Waar heb jij 'm vandaan? Klinkt als een goede deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Simone96 schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:48:
Bedoel je deze verkoper ?
https://www.marktplaats.n...ubscription-for-24-months

Bij sites als kinguin.net (waar je PSN tegoed voor alle regios kunt kopen) verkopen ze ook die codes van PS+ voor 24 maanden. Maar zelfs daar betaal je €220. Geen idee waarom die verkoper op marktplaats hem voor zo goedkoop kan verkopen.

Ben altijd bang dat het om gestolen codes gaat. En dat Sony je na een paar maantjes gaat bannen ofzo. Maar goed, 200 + positieve reviews. Ziet er wel heel aantrekkelijk uit.

Mijn PS+ verloopt in nov. Wellicht ook dit doen.

Black Friday wordt toch hooguit 30% korting. En waarschijnlijk alleen maar voor nieuwe gebruikers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sefaex schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 06:48:
[...]

Bij sites als kinguin.net (waar je PSN tegoed voor alle regios kunt kopen) verkopen ze ook die codes van PS+ voor 24 maanden. Maar zelfs daar betaal je €220. Geen idee waarom die verkoper op marktplaats hem voor zo goedkoop kan verkopen.

Ben altijd bang dat het om gestolen codes gaat. En dat Sony je na een paar maantjes gaat bannen ofzo. Maar goed, 200 + positieve reviews. Ziet er wel heel aantrekkelijk uit.

Black Friday wordt toch hooguit 30% korting. En waarschijnlijk alleen maar voor nieuwe gebruikers. :+
Laat je jou plus aflopen als dat weer. zo is, en op de dag dat het afgelopen is schrijf je weer in.
Dan ziet het systeem je als nieuwe gebruiker, en krijg je die korting weer.

Ik heb nu ook 2 keer duurste ps plus pakket gehad, dor de laatste paar maanden te upgraden.
Ik merk dat ik er helemaal geen gebruik van maak, en hele enkele spelletje classic van Tomb raider/Sly Cooper bijv gespeeld heb ook had kunnen kopen(En zo goedkoper uit geweest zal zijn).
Ik ga gewoon weer terug naar Essentials straks met black friday :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Bol.com hoge korting op PS5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Nou nou 9% korting top, wacht gewoon tot bf als je slim versie wilt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
[...]

Reken er maar niet op. Zelf op de state of play aanbiedingen jaarlijks komt het amper in de buurt van "gewoon" een bluray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Amaze86 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 07:18:
[...]

Nou nou 9% korting top, wacht gewoon tot bf als je slim versie wilt kopen.
Wat bedoel je? :) Oh Black Friday. Verwacht je dan nog meer korting dan 399?

[ Voor 12% gewijzigd door ChrisAB op 01-10-2024 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
ChrisAB schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:31:
[...]

Denk van wel vooral met de komst van ps5 pro. Die slim versie kost nu al €350 bij sommige expert winkels in duitsland mocht je dichtbij de grens wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
ChrisAB schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:31:
[...]

Black Friday heeft tegenwoordig niet zulke extreem goede aanbiedingen volgens mij. 399 lijkt me een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
PSN is offline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisAB
Amaze86 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:45:
[...]

Denk van wel vooral met de komst van ps5 pro. Die slim versie kost nu al €350 bij sommige expert winkels in duitsland mocht je dichtbij de grens wonen.
Welke winkels? Heb je link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

Als games niet in de aanbieding zijn. Staan ze gewoon voor de "adviesprijs" in de PS store.

Als je een nieuwe Playstation gebruiker bent. Is het Playstation Extra abonnement trouwens wel de moeite waard. Kun je heel wat games gewoon downloaden uit de catalogus. Hoef je de eerste maanden helemaal geen games de kopen.

Je kunt oa games als The Last of Us Part 1, Dead Space Remake, Sackboy, Ghost of Tsushima en Death Stranding downloaden. Ben je wel een maandje of 6 zoet mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Fijn psn is dus down. Lees op reddit al berichten van uren geleden... Net na ze die bug hebben gefixed met ads op Home scherm. Gaat weer lekker daar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
v8power67 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:34:
Fijn psn is dus down. Lees op reddit al berichten van uren geleden... Net ze die bug hebben gefixed met ads op Home scherm. Gaat weer lekker daar.
Het systeem is down sinds 3:00 vannacht. Wel een beetje de vibes van 2011 als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

giantgiantus schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:34:
[...]

Het systeem is down sinds 3:00 vannacht. Wel een beetje de vibes van 2011 als ik eerlijk ben.
Jup, en ook heerlijk dat er tegenwoordig zoveel online only games zijn. Kan geen gt7 singleplayer spelen op moment want ja stel je voor dat een singleplayer offline beschikbaar is natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:41
giantgiantus schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:34:
[...]

Krijgen we dan straks weer gratis games :+ :+

Ik merkte het vanmorgen ook inderdaad, PSN gaf een melding dat het overbelast was (weet de exacte melding niet meer, stond even rechtbovenin in het scherm van de PS5). Kon gelukkig nog wel gewoon Cyberpunk spelen vanmorgen vroeg.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 12-10 10:46
Sefaex schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:25:
[...]

Als games niet in de aanbieding zijn. Staan ze gewoon voor de "adviesprijs" in de PS store.

Als je een nieuwe Playstation gebruiker bent. Is het Playstation Extra abonnement trouwens wel de moeite waard. Kun je heel wat games gewoon downloaden uit de catalogus. Hoef je de eerste maanden helemaal geen games de kopen.

Je kunt oa games als The Last of Us Part 1, Dead Space Remake, Sackboy, Ghost of Tsushima en Death Stranding downloaden. Ben je wel een maandje of 6 zoet mee. ;)
Nadeel met zo'n abonnement is dat je nooit weet wanneer een game weer van de service wordt afgehaald. Zal je net zien dat je halverwege in een game zit en vervolgens wordt de game weer er afgehaald. Eigenlijk weet je niet precies wat je krijgt voor je abonnement. Voor mij de reden om te stoppen met de service.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:05

s0kkie

Cowabunga

2011: totaal 23 dagen
2024: pas 7 uurtjes

Ja het lijkt wel op 2011 inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 07:11:
[...]
Laat je jou plus aflopen als dat weer. zo is, en op de dag dat het afgelopen is schrijf je weer in.
Dan ziet het systeem je als nieuwe gebruiker, en krijg je die korting weer.
Werkt uiteraard alleen als je PS+ afloopt net als er kortingen zijn, wat voor de meesten dus niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zie dat psn weer online is op moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen een Pro LE ter compensatie voor deze zware afgelopen uren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:01
s0kkie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:09:

Iedereen een t-shirt met "I've survived october 1st"

Mooi dat mensen altijd direct conclusies trekken. Half life 3 confirmed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
s0kkie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:09:

Nee. Ik zeg beetje zelfde vibes. Slechte informatie en websites die aanblijven geven dat er geen probleem is. Maargoed. Lees wat je wil lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Twixie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:09:
[...]

Werkt uiteraard alleen als je PS+ afloopt net als er kortingen zijn, wat voor de meesten dus niet het geval is.
Klopt ik heb ooit mijn ps plus laten aflopen, en toen een maandje of 2 geen plus gehad.
Ik nam toen weer ps plus met black friday acties, dus nu verloopt die voor mij elk jaar rond die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
kazuka schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:52:
[...]

Al bevestigd dat dit een bug is door iemand van Sony:

[Twitter]
Tja zou ik ook zeggen, die code is door iemand gemaakt. Zijn gewoon aan het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1989
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 14:37
Sefaex schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 06:48:
[...]

Ik weet natuurlijk niet of het hier zo is, maar afpersing/oplichting waarbij de betaling gebeurt in de vorm van Steam (en misschien dus ook PS Plus kaarten) is schijnbaar vrij gangbaar.

Was me hier ook nooit bewust van, totdat ik eens bij een Primera een oudere vrouw (65+) voor 500€ aan Steam kaarten zag kopen met cash (waarschijnlijk eerst uit de automaat gehaald). De medewerkster vroeg de dame in kwestie of deze kaarten allemaal voor haarzelf waren, omdat ze dus als medewerkers gewezen waren op dit soort praktijken. En ze gaf de dame aan dat ze altijd hulp kon zoeken, maar nee ze waren allemaal voor haarzelf.

Ik vond dit erg schrijnend om te zien, en had echt medelijden met de vrouw. Omdat de meeste personen in de winkel wisten dat dit vrij onwaarschijnlijk was. Beetje off-topic wellicht, en ik weet niet of het hier het geval is. Maar iemand die tegen dit soort prijzen verkoopt, dat riekt toch een beetje naar de misdaad.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Bij de Mediamarkt zijn die ps5 dualsense 30th LE controllers ook te reserveren en dan voor de normale prijs!!

https://www.mediamarkt.nl...re&utm_campaign=appsharet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 12-10 10:46
Carlos0_0 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:29:
[...]

Klopt ik heb ooit mijn ps plus laten aflopen, en toen een maandje of 2 geen plus gehad.
Ik nam toen weer ps plus met black friday acties, dus nu verloopt die voor mij elk jaar rond die tijd.
Sinds juni heb ik geen PS Plus meer, maar hopelijk een redelijke actie voor Essential tijdens de Black Friday deals. Dan wil ik er wel weer instappen voor een jaar.
Het zou mooi zijn als er een goedkopere tier komt voor PS Plus voor alleen Cloud saving en online gaming. Voor 5 Euro per maand zou dat voor mij perfect zijn. Al die maandelijkse games kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Tannay60 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:03:
Bij de Mediamarkt zijn die ps5 dualsense 30th LE controllers ook te reserveren en dan voor de normale prijs!!

Fijn dat MM een normale prijs hanteert. Had het nog even overwogen maar… ik vind de witte reguliere versie persoonlijk mooier. Het is een leuke editie maar voor mij alleen een meerwaarde in combinatie met de LE console samen. De LE Edge controller zou ik dan weer wel willen, maar die is mij veel te duur (ook zonder scalpers). €220-250 voor een set backbuttons gaat mij toch echt te ver.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03

Het Bol en Coolblue annuleringsfest kan beginnen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86

Je bent toch niet gek MM, mooi om te zien. Scheelt toch €20 tegenover die andere twee scalpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Amaze86 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:48:
[...]

Je bent toch niet gek MM, mooi om te zien. Scheelt toch €20 tegenover die andere twee scalpers.
Ja idd, wilde ook cancelen bij bol maar had met kadobon gekocht met korting, maar laat het gewoon staan. Neem ik beide controllers lekker in gebruik. Ik vind de extra kleurtjes in de buttons en logo pure nostalgie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tannay60
Thalaron schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:19:
[...]

Fijn dat MM een normale prijs hanteert. Had het nog even overwogen maar… ik vind de witte reguliere versie persoonlijk mooier. Het is een leuke editie maar voor mij alleen een meerwaarde in combinatie met de LE console samen. De LE Edge controller zou ik dan weer wel willen, maar die is mij veel te duur (ook zonder scalpers). €220-250 voor een set backbuttons gaat mij toch echt te ver.
Voor mijn gebruik hoef ik die egde ook niet vanwege de prijs. Reguliere LE controllers vind ik weer wel leuk met al die extra kleurtjes ipv een paar kleuren schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:38
DF Direct Weekly

Monster Hunter Wilds lijkt qua tech een Dragons Dogma 2 scenario te gaan worden.Hoe dan ook wil ik die game straks[feb] checken.

Hier hebben ze het over de PC versie.Van de console versie is ook al bekend dat die zelfs op een Pro niet 60 gaat draaien.

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 01-10-2024 13:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
bRuud83 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:11:
[...]

Sinds juni heb ik geen PS Plus meer, maar hopelijk een redelijke actie voor Essential tijdens de Black Friday deals. Dan wil ik er wel weer instappen voor een jaar.
Het zou mooi zijn als er een goedkopere tier komt voor PS Plus voor alleen Cloud saving en online gaming. Voor 5 Euro per maand zou dat voor mij perfect zijn. Al die maandelijkse games kunnen me gestolen worden.
Tot nu toe heb ik nog nooit een aanbieding gezien voor Essential. Of ik heb hem gemist. Dit jaar voor het eerst sinds ik het heb de volle pond betaald. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Even ter vergelijking want zo lijkt de Ps5 Pro prijs niet eens heel buiten proportie..
Ms komt binnenkort met een speciale 2tb versie van de series X (begin juni aangekondigd) en vraagt er maar liefst 650eur voor.
Sony zal wel gedacht hebben.. wij hebben de krachtigere console, sterkere gpu, nieuwe technieken als pssr, daar kan makkelijk wat bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:38
BigF25 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:15:
Even ter vergelijking want zo lijkt de Ps5 Pro prijs niet eens heel buiten proportie..
Ms komt binnenkort met een speciale 2tb versie van de series X (begin juni aangekondigd) en vraagt er maar liefst 650eur voor.
Sony zal wel gedacht hebben.. wij hebben de krachtigere console, sterkere gpu, nieuwe technieken als pssr, daar kan makkelijk wat bovenop.
Die gedachten zijn dan ook niet gek.Los van dat ik 800 veel geld vind heb ik voor mezelf wel besloten dat ik hem wil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:01
Nog even geen Pro, maar wel die 30th anniversary controller besteld bij MM :p Mijn originele controller uit 2019 begint vaker last te krijgen van stickdrift, tijdelijk op te lossen met resetten en sticks draaien maar komt altijd wel terug. Dus voor mij een mooi excuus :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3t7K4aFtDGidMbwwBOJt6pda16k=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/4bR49oHNMhue06avvoLYAjKZ.webp?f=fotoalbum_large

Hadden ze beter wereld wijd kunnen implementeren dit beleid denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-10 21:39
Heb 1000den uren op mijn PSN account maar zelfs dat is niet goed genoeg voor jullie om hem te mogen kopen 😂😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
v8power67 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:14:
[Afbeelding]

Hadden ze beter wereld wijd kunnen implementeren dit beleid denk ik..
alleen al 130 uur op elden ring dit jaar en mijn vriendin 90 uur op hogwarts legacy, laat staan de uren op MW2-MW3 op de ps4 dus dat zit wel snor voor mij!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:32
De scalpers op Ebay worden verwijdert, omdat het tegen de regels is :)
Als je er een tegenkomt, kan je deze melden.

https://x.com/jimmysbowers/status/1840496485722673485

https://x.com/jimmysbowers/status/1840660630333702318

[ Voor 35% gewijzigd door absrnd op 01-10-2024 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Laatst online: 10:30
Niet zeker of dit de goede plaats is, maar sinds paar dagen pas PS5 bezitter...
ik krijg nu de melding dat ik geen IP-adres kan ophalen voor mijn verbinding. Heeft dat met die storing van vandaag te maken of ergens anders mee?
(Hadden gisteravond korte stroomstoring, en wil graag een en ander uitsluiten)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
absrnd schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:13:
De scalpers op Ebay worden verwijdert, omdat het tegen de regels is :)
Als je er een tegenkomt, kan je deze melden.

https://x.com/jimmysbowers/status/1840496485722673485

https://x.com/jimmysbowers/status/1840660630333702318
Wel irritant. Wil graag de LE en ben wel fan van eBay.
Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties