Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:21
Weet iemand of ik wanneer ik mijn saves back-up naar een USB, hij dan alle profielen op het systeem pakt. Of alleen degene waarmee ik de back-up uitvoer? Ik zou graag alle profielen en saves op het systeem meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 13:25
stfnz schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:47:
Weet iemand of ik wanneer ik mijn saves back-up naar een USB, hij dan alle profielen op het systeem pakt. Of alleen degene waarmee ik de back-up uitvoer? Ik zou graag alle profielen en saves op het systeem meenemen.
Zo ver mij bekend is, kan dit gewoon. Ik heb je even een video erbij gepakt met een korte uitleg ervan, neem aan dat je dit bedoeld?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:41:
[...]

Dit heb ik nog nooit begrepen. Zeker niet in de huidige tijd waar consoles niet echt goedkoper worden. Dan wacht je en wat schiet je er dan mee op?
Voornamelijk dat je geen geld uitgeeft dat je niet hoeft uit te geven. Als iemand geen PS5 Pro nodig heeft, waarom zou diegene daar dan nu geld voor uitgeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
  • Laatst online: 07-10 11:21
Linksquest schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:53:
[...]

Zo ver mij bekend is, kan dit gewoon. Ik heb je even een video erbij gepakt met een korte uitleg ervan, neem aan dat je dit bedoeld?

[YouTube: How to Back Up Saved Data on PS5 to USB Device (Best Method!)]
Precies ja, zoals in de video (alleen de games niet gedaan want daar had ik geen ruimte voor). Oke bedankt, dan gaat het hopelijk goed. We zullen het wel gaan zien in November :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:55:
[...]

Voornamelijk dat je geen geld uitgeeft dat je niet hoeft uit te geven. Als iemand geen PS5 Pro nodig heeft, waarom zou diegene daar dan nu geld voor uitgeven?
Eens maar veel mensen zeggen ik koop hem later wel. Is imho gekke strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten op een financiële buffer voor een relatief grote aankoop klinkt in mijn oren als een heel gezonde strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-10 21:25
giantgiantus schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:41:
[...]

Dit heb ik nog nooit begrepen. Zeker niet in de huidige tijd waar consoles niet echt goedkoper worden. Dan wacht je en wat schiet je er dan mee op?
Ik ga er ook niet vanuit dat hij goedkoper gaat worden.Mijn punt is dat ik nu nog weinig tot niets aan die extra Pro kracht heb.

Wil ook niet in de sress zitten of ik er nu wel aan kan komen ja/nee.De pro inc drive.

Tegen die tijd dat ik het wil kopen zijn er mooi een stel bestaande games voorzien van een update en zo.

Kan de komede maanden prima met de huidige PS5 doorbrengen.

Die tijd dat ik alles op day1 wil hebben is voorbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:02:
[...]

Eens maar veel mensen zeggen ik koop hem later wel. Is imho gekke strategie.
Gekke strategie ?
Dat je iets vier maanden later wil kopen is toch niet gek ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
jori040 schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:16:
[...]

Gekke strategie ?
Dat je iets vier maanden later wil kopen is toch niet gek ofzo.
Als je hem toch wil hebben zou ik hem altijd zo snel mogelijk kopen. Zeker als er toch geen prijsdalingen meer te verwachten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:20:
[...]

Als je hem toch wil hebben zou ik hem altijd zo snel mogelijk kopen. Zeker als er toch geen prijsdalingen meer te verwachten zijn.
Ik heb nu geen haast!
Rond de release van Monster Hunter Wilds[feb] wil ik hem gaan kopen.Dat is nog vrij snel hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@giantgiantus
Ga jij hem wel in nov kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Heb hem in ieder geval zonder enige stress op een zeer goed georganiseerde manier gekocht bij Sony direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:30:
[...]

Heb hem in ieder geval zonder enige stress op een zeer goed georganiseerde manier gekocht bij Sony direct.
Oke dat is mooi voor je.En ik doet dat straks zonder stress bij bv Bol.com
Tot die tijd ga ik mooi jullie 1e indrukken lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik zie op marktplaats nu twee advertenties waarbij PlayStation premium abbo 24 maanden voor 160 / 170 euro wordt aangeboden.

De verkopers zijn al jaren actief en hebben flink veel positieve reviews.. maar het lijkt uiteraard te goed om waar te zijn. Iemand hier ervaring mee?

https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

[ Voor 3% gewijzigd door G4mert op 29-09-2024 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-10 13:43
G4mert schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:02:
Ik zie op marktplaats nu twee advertenties waarbij PlayStation premium abbo 24 maanden voor 160 / 170 euro wordt aangeboden.

De verkopers zijn al jaren actief en hebben flink veel positieve reviews.. maar het lijkt uiteraard te goed om waar te zijn. Iemand hier ervaring mee?

Staat dacht ook een verkoper op V&A met goede beoordelingen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
A Beginner's Guide to Monster Hunter Wilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Amaze86 schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:04:
[...]

Ik zie het idd, vrij bizar. Het scheelt dik 140 euro. Hoe kunnen ze dat ooit zo laag inkopen en aanbieden.. iets klopt hier niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G4mert schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:14:
[...]

Ik zie het idd, vrij bizar. Het scheelt dik 140 euro. Hoe kunnen ze dat ooit zo laag inkopen en aanbieden.. iets klopt hier niet toch?
Dan heb je toch een goede reden omdat aan die kerel te vragen.Als zijn status niet oke zou zijn dan pas zou ik gaan twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Amaze86 schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:04:
[...]

Inderdaad, zag deze laatst v&a aangeboden: Sony PlayStation Plus premium lidmaatschap EU 24 maanden

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
zo te zien kan je nu in de shop ook al zien of een game PS5 Pro enhanced is;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMI4bhkImySqHzE7pBxCajakbAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmzyFiuaJvhQAAvNUykDtRH4.jpg?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:37:
zo te zien kan je nu in de shop ook al zien of een game PS5 Pro enhanced is;
[Afbeelding]
Ik kan het niet meer vinden in de store, misschien hebben ze het alweer verwijderd? Maar er was al een hele sectie in de store waar je alle pro enhanced games in kon vinden.

G4mert in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb een uurtje geleden toch de Ps5 pro besteld, in mijn Playstation account staat dat ik hem heb besteld, maar ik heb verder geen email gehad ter bevestiging..

Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@038Robijno Het duurde bij mij bijna 3 uur voordat ik een bevestiging kreeg.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:41
jori040 schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:35:
[...]

Oke dat is mooi voor je.En ik doet dat straks zonder stress bij bv Bol.com
Tot die tijd ga ik mooi jullie 1e indrukken lezen. ;)
Hoewel het pure speculatie is, kan je niet mee zekerheid zeggen dat bol dezelfde prijs gaat hanteren als PlayStation direct. De PlayStation Portal en speciale controllers zijn in tijden van schaarste ruim boven de adviesprijs verkocht.

Mocht de pro toch slecht leverbaar zijn bij de bol.com release datum ben ik niet verbaasd als je bij hun 50 tot 100 extra mag aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekkerboeie86 schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:02:
[...]

Hoewel het pure speculatie is, kan je niet mee zekerheid zeggen dat bol dezelfde prijs gaat hanteren als PlayStation direct. De PlayStation Portal en speciale controllers zijn in tijden van schaarste ruim boven de adviesprijs verkocht.

Mocht de pro toch slecht leverbaar zijn bij de bol.com release datum ben ik niet verbaasd als je bij hun 50 tot 100 extra mag aftikken.
Zo gek ben ik ook niet. ;)
Daarom staat er in mijn bericht ook bijvoorbeeld.Playstation Direct is tegen die tijd ook gewoon een optie hoor.

Gaat goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dynasty Warriors Origins - Overview Trailer

Dit gaat denk mijn 1e game van 2025 worden.Na Hyrule Warriors[WiiU] heb ik een klik gekregen met dit genre.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakino
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
038Robijno schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:47:
Ik heb een uurtje geleden toch de Ps5 pro besteld, in mijn Playstation account staat dat ik hem heb besteld, maar ik heb verder geen email gehad ter bevestiging..

Meer mensen last van?
Komt nog wel. Ken mensen die hem direct kregen, maar ook mensen die 'm pas uren later kregen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:46
Ook hier toch maar een pre order geplaatst! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rhl4zUpuAuDt84LsnJpmVRhvT3Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08H6etLHNTLoi2pdvi9VelrN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G4mert

Update: met gelijk oversteken gedaan via MP. Heb inmiddels verlengd met 24 maanden premium voor 160 euro. :) not bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
tweakino schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:08:
[...]

Komt nog wel. Ken mensen die hem direct kregen, maar ook mensen die 'm pas uren later kregen.
Inmiddels ruim 3 uur later, nog steeds niks... Hoezo staat er 'binnen paar minuten in je mail een bevestiging' klopt niet echt bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:46
038Robijno schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:50:
[...]

Inmiddels ruim 3 uur later, nog steeds niks... Hoezo staat er 'binnen paar minuten in je mail een bevestiging' klopt niet echt bij Sony.
Vreemd, ik had hem vrijwel direct.
Maar als ik zo hier lees, krijgen sommige hem echt uren later. Dus zou het even afwachten, of misschien in je spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

Bij VGZ zie je de betaling soms ook pas na 3+ uur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakino
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
[...]

Haha komt echt wel. Geduld :)
Desnoods kan je evt klantenservice mailen/bellen voor bevestiging (zou ik wel doen na 24 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:16
Twijfel een beetje of het voor mij zin heeft om een Pro te halen. Heb nu een 43" Sony LED-TV met 120Hz. Geen slechte tv, maar ook geen OLED. HDR is bijv. niet echt impressive. Voor het geld hoef ik het niet te laten, ook al vind ik het een slechte zaak dat consoles zo duur worden (zeker als ik nog een losse discdrive meetel). Misschien eerst de TV upgraden naar een recente OLED en dan een Pro kopen zodra ik de behoefte voel. Bijv. omdat GTA VI beter draait op de Pro.

Keuzes, keuzes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-10 13:43
AreVeeDee schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:02:
Twijfel een beetje of het voor mij zin heeft om een Pro te halen. Heb nu een 43" Sony LED-TV met 120Hz. Geen slechte tv, maar ook geen OLED. HDR is bijv. niet echt impressive. Voor het geld hoef ik het niet te laten, ook al vind ik het een slechte zaak dat consoles zo duur worden (zeker als ik nog een losse discdrive meetel). Misschien eerst de TV upgraden naar een recente OLED en dan een Pro kopen zodra ik de behoefte voel. Bijv. omdat GTA VI beter draait op de Pro.

Sparen voor ps6 en nieuwe tv, ps5 pro is een proef van sony qua prijs. PS6 zal ook die richting op gaan en een losse discdrive let maar op over jaartje 2-3.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Amaze86 schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:08:
[...]
PS6 zal ook die richting op gaan en een losse discdrive let maar op over jaartje 2-3.
De eerste PS die ik niet koop dan. Discdrive of nobuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 14:00
Weet niet of dit off topic is maar is er een algehele consensus over de beste TV voor de PS5 (Pro)? Is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar heb best wat centjes over voor een goede OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Alcides schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:15:
Weet niet of dit off topic is maar is er aan algehele consensus over de beste TV voor de PS5 (Pro)? Is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar heb best wat centjes over voor een goede OLED.
Ik denk toch de Lg OLEDs. Je kunt nu nog voor relatief weinig een C3 scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 14:44
Timothy3000 schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:09:
[...]

Ik denk dat de PS6 ook gewoon een externe Disc Drive krijgt. Want ik zie constant dat de Disc Drive is uitverkocht bij Sony, dus er toch een hoop vraag naar.

Voor mij zal het een harde klap zijn als ze alles alleen digitaal aanbieden. Want ik heb hier zo'n 300+ Fysieke PS4 en PS5 games gezamenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:09:
[...]

Hahah dat soort praatjes waren er ook met de 3.5 Jack. Waait allemaal wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:59

Dit wil ik ook graag weten, ik moet me weer bij PS Plus aanmelden om straks m’n saved games over te zetten naar de Pro.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
ZesBarkiePK schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:59:
[...]

Dit wil ik ook graag weten, ik moet me weer bij PS Plus aanmelden om straks m’n saved games over te zetten naar de Pro.
Zie mijn post hier boven ergens. Inmiddels dus gekocht via MP, gelijk oversteken, en kon direct verzilveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:59
G4mert schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:10:
[...]

Zie mijn post hier boven ergens. Inmiddels dus gekocht via MP, gelijk oversteken, en kon direct verzilveren.
Thanks, het is sinds kort zo druk in dit topic, als ik het even niet meer lees dan is het net een hele krant.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:00
G4mert schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:10:
[...]

Mm interessant, dit is vrijwel net zo duur als het goedkoopste instapabbo

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AreVeeDee schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:02:

Ik zou zeker eerst de tv upgraden. De base PS5 ervaring gaat dan ook veel beter worden op een goeie tv. Een leuke maat OLED met HDR doet veel.
Die Pro kan dan inderdaad altijd nog.(of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 20:34
Death Stranding 2 Photo Mode

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GYnF8VMXYAAejqV?format=jpg&name=900x900

Damn... moet deel 1 snel gaan spelen. Dit ziet er wel ziek uit hoor!

[ Voor 16% gewijzigd door Sefaex op 29-09-2024 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:46
Sefaex schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:03:
[YouTube: Death Stranding 2 on the Beach Photomode Trailer TGS 2024]

[Afbeelding]

spoiler:
Hmmm, heeft Fragile een nieuw lichaam gekregen? Of is de veroudering teruggedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooste schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:41:
[...]

spoiler:
Hmmm, heeft Fragile een nieuw lichaam gekregen? Of is de veroudering teruggedraaid?
spoiler:
Ik denk dat ze een soort geneesmiddel hebben gevonden. In de trailer van een tijd geleden zie je haar huid weer ouder worden wanneer ze een soort teer op haar hand krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:46
Raem schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:02:
[...]
spoiler:
Ik denk dat ze een soort geneesmiddel hebben gevonden. In de trailer van een tijd geleden zie je haar huid weer ouder worden wanneer ze een soort teer op haar hand krijgt.
spoiler:
Je hebt denk ik gelijk, nu ik de video bekijk. Maar zeker weet doe je het nooit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Dualsense 30th LE weer te reserveren bij bol.

https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000190960934/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ter aanvulling op het bericht van @Tannay60

Voor €99,99...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Als je ervoor over hebt kun je ook nog 5% korting krijgen door een kadobon bij wissel.nl te kopen. Dan kom je zo op €95 euro uit op de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 08-10 16:10
Sefaex schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:03:
[YouTube: Death Stranding 2 on the Beach Photomode Trailer TGS 2024]

[Afbeelding]

Deel 1 ziet er uiteraard niet zo goed uit als deze beelden (maar nog steeds goed) maar is echt een dijk van een game. Daarmee is wat mij betreft één van de meest mysterieuze universums ooit in een game gecreëerd. Tof verhaal, toffe personages en je wil steeds meer van de wereld weten.

Gameplay wise érg traag, met name in het begin. Maar altijd spannend.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 08-10 16:10
Stantana schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:31:
Ook hier toch maar een pre order geplaatst! *O*

[Afbeelding]
Hmm, ik zie dat de Pro weer te preorderen is op de site van Sony.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Hulleman schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:44:
[...]

Hmm, ik zie dat de Pro weer te preorderen is op de site van Sony.
De reguliere Pro is, op een minuut na o.i.d. op de 1e dag, continue beschikbaar geweest sinds dat de pre-orders open staan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 12-10 20:49
Niet verbaasd dat de pro niet uitverkocht is. Een erg dure upgrade voor minimale verbeteringen die 90% van de gebruikers niet ziet. Zeker met de huidige lijst aan games. Het enige waar het voor mij duidelijk zichtbaar lijkt is FF VII rebirth.

Wellicht dat ik over een dik jaar met de release van GTA 6 de stap maak, mits hij 60 fps draait ten opzichte van 30 op de reguliere ps5.

Als MS slim is brengen ze over 2 jaar de volgende generatie xbox uit, iets waar Sony misschien niet op voorbereid is en dan nog met de midgen console refresh zit.

Wmb. was de vorige midgen refresh veel harder nodig maar is er momenteel weinig reden tot een upgrade. Daarnaast is voor veel games de CPU de bottleneck en maakt die 45% snellere GPU weinig uit. Ik hoop dat ik er over een jaar op terug kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
swoutr schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:02:
Niet verbaasd dat de pro niet uitverkocht is. Een erg dure upgrade voor minimale verbeteringen die 90% van de gebruikers niet ziet. Zeker met de huidige lijst aan games. Het enige waar het voor mij duidelijk zichtbaar lijkt is FF VII rebirth.

Wellicht dat ik over een dik jaar met de release van GTA 6 de stap maak, mits hij 60 fps draait ten opzichte van 30 op de reguliere ps5.

Als MS slim is brengen ze over 2 jaar de volgende generatie xbox uit, iets waar Sony misschien op voorbereid is en dan nog met de midgen console refresh zit.

Wmb. was de vorige midgen refresh veel harder nodig maar is er momenteel weinig reden tot een upgrade. Daarnaast is voor veel games de CPU de bottleneck en maakt die 45% snellere GPU weinig uit. Ik hoop dat ik er over een jaar op terug kan komen.
En dan betalen we beide 800e en heb ik een jaar langer plezier van inderdaad marginale upgrades dan jij :). Vraag me dan altijd af wie slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Als MS slim is brengen ze over 2 jaar de volgende generatie xbox uit, iets waar Sony misschien op voorbereid is en dan nog met de midgen console refresh zit.

Precies ook mijn gedachten, ik ben ook heel benieuwd naar de verkoopcijfers straks! :D
Als Grand Theft Auto 6 op 4K in 60fps zou draaien op de PS5 Pro, dan ga ik er heen halen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik verwacht echt niet dat GTA6 op de Pro met 60FPS zal draaien. Mogelijk dat ze een 40FPS modus maken (ik schat de kans dat de meeste PS5 Pro eigenaren een 120Hz VRR TV hebben groot is), maar Rockstar kennende verwacht ik ook dat niet.

Ik denk dat GTA6 zeker stabiel(er) zal draaien, maar wel op 30FPS. Daarbij zou het mij niets verbazen dat GTA6 alsnog uitgesteld gaat worden en pas uitkomt wanneer de PS6 (zo goed als) in de schappen ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
-

[ Voor 100% gewijzigd door swoutr op 30-09-2024 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:04:
[...]

En dan betalen we beide 800e en heb ik een jaar langer plezier van inderdaad marginale upgrades dan jij :). Vraag me dan altijd af wie slim is.
Nee hoor, ik stoor me daar nu niet aan, en ik zie nu geen reden tot upgraden. Wellicht dat GTA 6 dat wel is, dat zien we dan wel weer. En misschien released rockstar deze keer de game direct op pc. Dan volstaat mijn pc meer dan voldoende.

Als ik het argument dat jij aanhaalt overal voor gebruik had ik al heel vaak onnodige aankopen gedaan. (en die doe ik nog steeds genoeg) Maargoed ieder zijn ding natuurlijk. Als jij de pro het geld waard vind is dat ook helemaal prima natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

GTA 6 is juist 1 van de games die mij tegen houdt de PS5 Pro te halen. Het gaat waarschijnlijk heel moeilijk zo niet onmogelijk worden om de 60 FPS aan te tikken.
Toendertijd op de PS4 echt veel fun gehad met de game, en later ook op de PS5, maar met de kennis van nu wacht ik liever op de PS6.
Sinds de PS5 60 FPS patch voor GTA 5 is uitgebracht kan ik niet meer terug naar een lagere framerate.

De enige manier om mij alsnog over te halen naar de Pro is als er een hele significante PSVR 2 verbetering is, maar ik verwacht daar eigenlijk weinig van.
giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:04:
[...]

Of hij ligt over een jaar in de schappen voor 700 Euro of zelfs minder ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Denman op 30-09-2024 10:17 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:15:
[...]

[...]

Of hij ligt over een jaar in de schappen voor 700 Euro of zelfs minder ;)
Zelfs al was dat zo. Dan geeft iemand die het ding bij release koopt 800 uit voor 3(?) jaar en iemand die hem een jaar later koopt 700 voor 2(?) jaar. Ik vind dingen op release kopen vaak ook echt onzin, maar de enige apparaten waar ik het rationeler vind (zeker als ze backward compatible zijn) zijn volgens mij consoles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:14:
Ik verwacht echt niet dat GTA6 op de Pro met 60FPS zal draaien. Mogelijk dat ze een 40FPS modus maken (ik schat de kans dat de meeste PS5 Pro eigenaren een 120Hz VRR TV hebben groot is), maar Rockstar kennende verwacht ik ook dat niet.

Ik denk dat GTA6 zeker stabiel(er) zal draaien, maar wel op 30FPS. Daarbij zou het mij niets verbazen dat GTA6 alsnog uitgesteld gaat worden en pas uitkomt wanneer de PS6 (zo goed als) in de schappen ligt...
Zat ik ook al aan te denken. 40fps of 30fps is voor mij het verschil tussen wel of niet spelen. Hopelijk komt GTA6 snel op de pc uit als PlayStation niet dwars gaat zitten met een zak geld.
En dan nog de vraag of GTA nog wel GTA is in 2025. Beelden zagen er goed uit maar je weet het niet tegenwoordig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2024 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 21:07

Als MS slim is brengen ze over 2 jaar de volgende generatie xbox uit, iets waar Sony misschien niet op voorbereid is en dan nog met de midgen console refresh zit.

De PS5 heeft al lang geen voorraad problemen meer en de PS4 Pro was ook niet uitverkocht bij de launch en die was net zo duur als de PS4. Zou vreemd zijn als een console die zoveel duurder is wel uitverkocht zou zijn tenzij Sony net als met de PS Portal de vraag enorm zou hebben onderschat.

Overigens is bij de meeste console games juist niet de CPU de bottleneck vandaar dat ook op een enkele uitzondering na alle games op de PS5 gewoon een 60 fps mode hebben. De Pro is echt alleen iets voor mensen met een dure TV of monitor die ook daadwerkelijk het grafische verschil kunnen zien. Misschien dat er later games komen die echt alleen 60 fps op de Pro hebben maar dat zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:27:
[...]

Zat ik ook al aan te denken. 40fps of 30fps is voor mij het verschil tussen wel of niet spelen. Hopelijk komt GTA6 snel op de pc uit als PlayStation niet dwars gaat zitten met een zak geld.
Volgens mij is het niet exclusiviteit die gekocht wordt maar meer rockstar die het gefaseerd uitbrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 09:57

Dat gaat niet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:26:
[...]

Zelfs al was dat zo. Dan geeft iemand die het ding bij release koopt 800 uit voor 3(?) jaar en iemand die hem een jaar later koopt 700 voor 2(?) jaar. Ik vind dingen op release kopen vaak ook echt onzin, maar de enige apparaten waar ik het rationeler vind (zeker als ze backward compatible zijn) zijn volgens mij consoles.
Ik snap je heel goed hoor. Ik ben zelf ook iemand die consoles en toebehoren op release probeert te bemachtigen. Zo moest en zou ik de PSVR2 ook met release hebben, en heb tot op de dag van vandaag geen spijt van die uitgave. Het is maar net wat je er voor over hebt. En de Pro vind ik het niet waard, net zoals ik de PS4 Pro het niet waard vond. Zeker aangezien ik nooit consoles verkoop.

Maar je tekst triggert me wel. 800 Euro voor 3 jaar. Tel daar het goedkoopste PS Plus abbo van 72 p/m bij op én het feit dat je voor PC games vaak (veel) minder betaalt dan voor de PS5, en dan wordt een game PC al veel interessanter dan 3-4 jaar geleden. Ik ben zeer benieuwd wat de prijsontwikkeling van de Pro de komende maanden gaat doen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:40:
[...]

Ik snap je heel goed hoor. Ik ben zelf ook iemand die consoles en toebehoren op release probeert te bemachtigen. Zo moest en zou ik de PSVR2 ook met release hebben, en heb tot op de dag van vandaag geen spijt van die uitgave. Het is maar net wat je er voor over hebt. En de Pro vind ik het niet waard, net zoals ik de PS4 Pro het niet waard vond. Zeker aangezien ik nooit consoles verkoop.

Maar je tekst triggert me wel. 800 Euro voor 3 jaar. Tel daar het goedkoopste PS Plus abbo van 72 p/m bij op én het feit dat je voor PC games vaak (veel) minder betaalt dan voor de PS5, en dan wordt een game PC al veel interessanter dan 3-4 jaar geleden. Ik ben zeer benieuwd wat de prijsontwikkeling van de Pro de komende maanden gaat doen :)
Ik dacht toch ook weer eens een pc te gaan gebruiken ook omdat je tegenwoordig alle Xbox spellen en alle Sony spellen er op kan spelen. Mooi en snel ding gebouwd. Maar ook weer verkocht. Ik vind het helemaal niets om iets met Windows te moeten doen in m’n vrije tijd. Maar het allerbelangrijkste ik game veel meer met ps5 dan eerdere consoles omdat je hem altijd midden in alle actie gewoon uit kan zetten en binnnen 1 sec weer door kan. Zelfs als een console duurder wordt dan een pc blijf ik toch maar bij consoles voor een spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
Cloggs schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:28:
[...]

De PS5 heeft al lang geen voorraad problemen meer en de PS4 Pro was ook niet uitverkocht bij de launch en die was net zo duur als de PS4. Zou vreemd zijn als een console die zoveel duurder is wel uitverkocht zou zijn tenzij Sony net als met de PS Portal de vraag enorm zou hebben onderschat.

Overigens is bij de meeste console games juist niet de CPU de bottleneck vandaar dat ook op een enkele uitzondering na alle games op de PS5 gewoon een 60 fps mode hebben. De Pro is echt alleen iets voor mensen met een dure TV of monitor die ook daadwerkelijk het grafische verschil kunnen zien. Misschien dat er later games komen die echt alleen 60 fps op de Pro hebben maar dat zal nog wel even duren.
De meeste exclusive games zijn inderdaad gemaakt met de specifieke CPU van de ps5 in het achterhoofd. Multiplatform games zoals bijv. dragons dogma hebben/hadden wel degelijk last van een cpu bottleneck (ook grotendeels de schuld van de devs) Maar daarbij lijken de problemen bij elke patch minder te worden.

Problemen bij de GPU is slechts de resolutie terugdraaien (zoals duidelijk zichtbaar bij FF VII.)

Ik verwacht bij een game als GTA 6 die zwaar CPU intensief gaat zijn echter wel problemen bij de huidige generatie, zoals medetweakers eigenlijk ook al aangeven. En deze problemen worden naarmate de generatie vordert natuurlijk alleen maar "erger".

Voor 30% meer pixels hoef ik persoonlijk dus geen upgrade, ik zie die pixels toch niet op 3 meter afstand.
Raytracing is interessanter, maar met een 45% snellere GPU kom je dan nog niet heel ver. PSSR kan hier wellicht nog wat load weghalen, maar dat zal de tijd leren. RT is eigenlijk een techniek waarvan ik verwacht dat de volgende generatie daar enorme stappen in gaat maken en "rasterized" games meer naar de achtergrond verdwijnen.

Maargoed om in te haken op je opmerking van console games die grotendeels op 60 fps draaien, is er dus te minder reden om te upgraden voor slechts wat extra pixels. Uiteraard volledig persoonlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Ik zie GTA als een mooie launch game voor nextgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:06:
Totdat je goede reviews ziet en dan ga je net als ikzelf overstag 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Even wat anders dan PS5 Pro prijzen en ontwikkelingen, maar ik heb afgelopen weekend Powerwash Simulator op platinum gezet :') :+
Een game die ik nooit zou kopen, maar ooit eens heb opgepikt in PS Plus. Toen 10 minuten gespeeld maar dacht: Nah, doe maar niet.

Toen ik m’n maten een paar weken terug tijdens FC Pro Clubs gepassioneerd hoorde praten over nozzles, zeep, verlengstukken en te wassen speeltuinen en piramides ben ik er toch eens verder ingedoken. 50 uur schoon aan de haak verder dus platinum :+ Ongemerkt kabbelt de tijd voort en toen eenmaal de ene na de andere trophy binnen kwam moest ik ‘m platinum zetten ook :P
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:32:
[...]

Star Trucker is nu aan de beurt. Weet zo’n vreemde game ala Powerwash Simulator of Mudrunner waarbij de tijd sneller gaat dan je doorhebt terwijl je niet veel bijzonders aan het doen bent :P
Een beetje dit dus :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:08:
[...]

Totdat je goede reviews ziet en dan ga je net als ikzelf overstag 😂
Ik zie die niet releasen voor de nextgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:43:
[...]

Ik dacht toch ook weer eens een pc te gaan gebruiken ook omdat je tegenwoordig alle Xbox spellen en alle Sony spellen er op kan spelen. Mooi en snel ding gebouwd. Maar ook weer verkocht. Ik vind het helemaal niets om iets met Windows te moeten doen in m’n vrije tijd. Maar het allerbelangrijkste ik game veel meer met ps5 dan eerdere consoles omdat je hem altijd midden in alle actie gewoon uit kan zetten en binnnen 1 sec weer door kan. Zelfs als een console duurder wordt dan een pc blijf ik toch maar bij consoles voor een spelletje.
Ik begrijp ook nooit zo goed het argument dat je bijvoorbeeld beter een PC kunt kopen dan een PS5 Pro. Ik wil geen PC. Ik hou van het gesloten systeem van een console. Aanzetten en spelen. (en ja, je hebt tegenwoordig ook updates blabla), maar dat ervaar ik niet als een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
giantgiantus schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:43:
[...]

Voor mij geld hetzelfde, gebruik mijn ps5 ook een stuk meer. Heb een vrije krachtige pc en doe hem niet weg omdat ik denk hij zal vast wel weer een keer van pas komen. Of voor games die niet voor de ps5 uitkomen.

Echter betrap ik me er ook vaak op dat ik van pc gamen echt veel minder kan genieten. Je loopt altijd te kutten met instellingen en updates en de ervaring is in veel gevallen gewoon veel minder meeslepend. Onderuit op de bank met de controller in je handen op 55'' genieten van een goed verhaal is voor mij een totaal andere ervaring dan weer achter de pc kruipen na een dag op kantoor en zitten kloten met framerates en instellingen.

De beperking dat je niks kunt met framerates en alles gewoon plug en play laten me automatisch veel meer genieten van de ervaring in plaats van het "optimaliseren" van die ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg

[ Voor 111% gewijzigd door BM op 14-11-2024 15:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
swoutr schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:35:
[...]

Voor mij geld hetzelfde, gebruik mijn ps5 ook een stuk meer. Heb een vrije krachtige pc en doe hem niet weg omdat ik denk hij zal vast wel weer een keer van pas komen. Of voor games die niet voor de ps5 uitkomen.

Echter betrap ik me er ook vaak op dat ik van pc gamen echt veel minder kan genieten. Je loopt altijd te kutten met instellingen en updates en de ervaring is in veel gevallen gewoon veel minder meeslepend. Onderuit op de bank met de controller in je handen op 55'' genieten van een goed verhaal is voor mij een totaal andere ervaring dan weer achter de pc kruipen na een dag op kantoor en zitten kloten met framerates en instellingen.

De beperking dat je niks kunt met framerates en alles gewoon plug en play laten me automatisch veel meer genieten van de ervaring in plaats van het "optimaliseren" van die ervaring.
Grappig. Dat is precies de reden dat ok ook ben overgestapt. Ik zit de hele werkdag achter een monitor op het werk. Kom thuis, dan ging de PC aan en ging ik verder. (later als kids en vrouw op bed liggen dan) eerst drivers updaten en afstellen of toch weer net wat anders idd. Nu pak ik de Edge, de Elite en de afstandsbedining van de OLED tv en kom niet meer van de bank. 8) Heerlijk.. kan ook zijn dat ik gewoon oud wordt haha :+ Kan niet wachten tot 7-11 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaker74 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:48:
[...]

Grappig. Dat is precies de reden dat ok ook ben overgestapt. Ik zit de hele werkdag achter een monitor op het werk. Kom thuis, dan ging de PC aan en ging ik verder. (later als kids en vrouw op bed liggen dan) eerst drivers updaten en afstellen of toch wee rnet wat anders idd. Nu pak ik de Edge, de Elite en de afstandsbedining van de OLED tv en kom niet meer van de bank. 8) Heerlijk.. kan ook zijn dat ik gewoon oud wordt haha :+
Dat zal altijd het grootste voordeel van een console blijven.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2024 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:48:
[...]

Dat zal altijd het grootste voordeel van een console blijven.
Ja, en nadeel omdat het de grote TV beneden is... MAAR in dat geval pak ik de elite en de Portal. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Timothy3000 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:06:
Timothy3000 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:24:
[...]

Ik zie die niet releasen voor de nextgen.
Dan ben jij de hebzucht van Rockstar vergeten.

GTA 5 kwam eerst op de PS3 uit, jaartje later kwam de PS4 uit en toen mocht je nog bijbetalen ook en ook op de PS5 is er een upgrade prijs geweest voor verbeteringen.

Als je ergens zeker van kan zijn is dat Rockstar geen geld op de tafel zal laten liggen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Shaker74 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:48:
[...]

Grappig. Dat is precies de reden dat ok ook ben overgestapt. Ik zit de hele werkdag achter een monitor op het werk. Kom thuis, dan ging de PC aan en ging ik verder. (later als kids en vrouw op bed liggen dan) eerst drivers updaten en afstellen of toch wee rnet wat anders idd. Nu pak ik de Edge, de Elite en de afstandsbedining van de OLED tv en kom niet meer van de bank. 8) Heerlijk.. kan ook zijn dat ik gewoon oud wordt haha :+
Vanaf de bank kan nog steeds toch? Ik ga de PC aansluiten op de beamer waar nu de PS5 ook op aangesloten is. En dan kan ik ook prima vanaf de bank met een controller spelen. Met als voordeel dat ik ook nog eens gewoon achter de monitor kan zitten als ik daar zin in heb. Met bijvoorbeeld een MMORPG is dat toch onovertroffen.

En als ik eens een dagje geen zin heb in heisa met drivers dan gaat de PS5 gewoon aan. Best of both worlds :)

Enige aanvulling die ik dan nog zou willen doen is een PS Portal, voor als ik geen zin heb om naar zolder te gaan :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nog een paar dagen en dan Silent Hill 2! Als iemand die >1000 uur in de PS2 versie heeft zitten (ja, ik ben fan van de game) kan ik niet wachten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:57:
[...]

Vanaf de bank kan nog steeds toch? Ik ga de PC aansluiten op de beamer waar nu de PS5 ook op aangesloten is. En dan kan ik ook prima vanaf de bank met een controller spelen. Met als voordeel dat ik ook nog eens gewoon achter de monitor kan zitten als ik daar zin in heb. Met bijvoorbeeld een MMORPG is dat toch onovertroffen.

En als ik eens een dagje geen zin heb in heisa met drivers dan gaat de PS5 gewoon aan. Best of both worlds :)

Enige aanvulling die ik dan nog zou willen doen is een PS Portal, voor als ik geen zin heb om naar zolder te gaan :+
Haha, helemaal waar. Beamer.. nice.. Kunt het zo gek maken als je wil. krijg ik er thuis niet door denk ik :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:43:
Grappig filmpje! Bizar hoeveel een-op-een-overeenkomsten erin zitten, zelfs qua animaties en exacte timing. Crazy.

[Video: Sony Is F*cked..]
Kunnen we aub ophouden om filmpjes van die parasiet te posten? Die gast doet niets anders dan domme gezichtjes trekken op ander mans werk. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Greatsword schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:54:
[...]

[...]

Dan ben jij de hebzucht van Rockstar vergeten.

GTA 5 kwam eerst op de PS3 uit, jaartje later kwam de PS4 uit en toen mocht je nog bijbetalen ook en ook op de PS5 is er een upgrade prijs geweest voor verbeteringen.

Als je ergens zeker van kan zijn is dat Rockstar geen geld op de tafel zal laten liggen.
PS6, PS6 Pro en dan PS7 kan dan ook nog. :p
Bij Kojima Productions hebben ze stiekem al een datum in gedachten, maar die maken ze nog niet bekend, omdat alles nog kan veranderen. "We zeiden 2025, dus het spel komt volgend jaar uit", aldus Kojima. "De releasedatum wordt ergens volgend jaar onthuld."
Aldus de PU. DS2 zal ook wel eind 2025 worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:57:
[...]

Precies. Ik heb ook de pc aan mijn tv hangen. Kan dus kiezen tussen ouderwets pc gaming of console stijl met alles op max. Alsof je achter een console zit als je eenmaal speelt. Kan geen Pro tegen op. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2024 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
FMS schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:03:
[...]

Kunnen we aub ophouden om filmpjes van die parasiet te posten? Die gast doet niets anders dan domme gezichtjes trekken op ander mans werk. :N
Gewoon negeren, hoe meer we dat doen hoe minder zijn fanbase dit soort onzin blijft posten. Is weer een usual "Goh platform games hebben platform elmenten!" onzin ding. Doen graag alsof Nintendo alles uitvind

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:21:
[...]

Precies. Ik heb ook de pc aan mijn tv hangen. Kan dus kiezen tussen ouderwets pc gaming of console stijl met alles op max. Alsof je achter een console zit als je eenmaal speelt. Kan geen Pro tegen op. >:)
Mee eens hoor... Maar je portomonee huilt... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:03:
[...]

Het filmpje is van een ander en duidelijker kan het niet worden. Doet verder geen afbreuk aan Astro Bot, maar wel grappig om te zien dat heel veel dingen een exacte kopie zijn van Nintendo-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:40:
[...]

Gewoon negeren, hoe meer we dat doen hoe minder zijn fanbase dit soort onzin blijft posten. Is weer een usual "Goh platform games hebben platform elmenten!" onzin ding. Doen graag alsof Nintendo alles uitvind
Als je het filmpje bekijkt, zie je dat het niet alleen om ‘platformelementen’ gaat. De animaties en timings van de animaties zijn letterlijk precies hetzelfde. Grappig om te zien dat Sony een werkende formule heeft gepakt en er een eigen sausje overheen heeft gegoten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2024 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:59:
[...]

Als je het filmpje bekijkt, zie je dat het niet alleen om ‘platformelementen’ gaat. De animaties en timings van de animaties zijn letterlijk precies hetzelfde. Grappig om te zien dat Sony een werkende formule heeft gepakt en er een eigen sausje overheen heeft gegoten.
Je bedoeld zoals die bal? Die Mario heeft gejat van Super Monkey Ball?
Of het verticaal lopen op muren wat allang in andere games zat etc etc..

dit is weer echt "goh platform eleenten zitten in een platform game". Dit is net zoals roepen dat Uncharted de eerste adventure action game was..

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:57:
[...]

Het filmpje is van een ander en duidelijker kan het niet worden. Doet verder geen afbreuk aan Astro Bot, maar wel grappig om te zien dat heel veel dingen een exacte kopie zijn van Nintendo-games.
Astro Bot is een geweldige game, maar sommige doen ook alsof de game het beste is sinds gesneden brood.
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe slecht het genre vertegenwoordigd is op de Playstation. En hoe weinig aandacht andere platformers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Waar gaat deze discussie eigenlijk over?

Zouden jullie in hindsight minder plezier aan Astrobot hebben gehad als het een kopie bleek te zijn? Lijkt me niet toch?

En als Nintendo gaat procederen en hier vloeit een boete uit, dan hoeven jullie ook niks te betalen lijkt me. Nou ja misschien later verwerkt in consoles en games :+

Lekker laten gaan dit.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:05:
[...]

Je bedoeld zoals die bal? Die Mario heeft gejat van Super Monkey Ball?
Of het verticaal lopen op muren wat allang in andere games zat etc etc..

dit is weer echt "goh platform eleenten zitten in een platform game". Dit is net zoals roepen dat Uncharted de eerste adventure action game was..
Wat een onzin. Als je het filmpje kijkt, zie je toch zelf ook wel dat er meer dan ‘alleen wat platformelementen’ zijn gekopieerd? Als het alleen om het verticaal lopen over muren zou gaan, dan had ik dit filmpje natuurlijk niet gepost. Zet even die PlayStation-bril af en relax. :+

Zoals ik eerder zei, het doet verder geen afbreuk aan de game. Beter goed gejat dan slecht bedacht. En daar is Astro Bot het ultieme voorbeeld van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:09:
Waar gaat deze discussie eigenlijk over?

Zouden jullie in hindsight minder plezier aan Astrobot hebben gehad als het een kopie bleek te zijn? Lijkt me niet toch?

En als Nintendo gaat procederen en hier vloeit een boete uit, dan hoeven jullie ook niks te betalen lijkt me. Nou ja misschien later verwerkt in consoles en games :+

Lekker laten gaan dit.
Voor mij is er geen discussie. Ik ben geen Nintendo-fan of iets dergelijks. Ik deel gewoon een video waarin te zien is (met veel voorbeelden) dat Sony overduidelijk Nintendo-games als inspiratie heeft gebruikt. De voorbeelden in de video zijn interessant, omdat ze naast elkaar zijn gezet, waardoor je ziet dat het niet slechts om een animatie of platformelementje gaat, maar (zoals in het geval van de Bowser-fight) echt om volledige sequences.

Wellicht had ik het niet in het PlayStation-topic moeten posten, aangezien er een aantal direct in de verdediging schieten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

PS5 LE procedure in Japan;
Those who use PlayStation Network with a Sony account registered in Japan apply from February 22, 2014 (Saturday) to September 19, 2024 (Thursday) 23:59 while signed in with a Sony account During the period, the PS5 and PS4, or both have a total startup time of more than 30 hours
Kijk Sony Europe, zo doe je dat. Accounts met minimaal 30 uur laten loten.

Dan hou je al een heel groot deel botters tegen met tig accounts van 1 dag oud, plus loterij is eerlijker voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:36:
[...]

Voor mij is er geen discussie. Ik ben geen Nintendo-fan of iets dergelijks. Ik deel gewoon een video waarin te zien is (met veel voorbeelden) dat Sony overduidelijk Nintendo-games als inspiratie heeft gebruikt. De voorbeelden in de video zijn interessant, omdat ze naast elkaar zijn gezet, waardoor je ziet dat het niet slechts om een animatie of platformelementje gaat, maar (zoals in het geval van de Bowser-fight) echt om volledige sequences.

Wellicht had ik het niet in het PlayStation-topic moeten posten, aangezien er een aantal direct in de verdediging schieten.
Ik ben wel Nintendo fan. En ik ben ook PlayStation fan (al ben ik iets negatiever de laatste tijd). En ja ik zie (ook adhv jouw filmpje) overduidelijk dat er overeenkomsten zijn. Sterker nog, ik denk dat er idd leentjebuur is gespeeld. Maar mits goed uitgevoerd is daar op zich niks mis mee.

En ik ben het met je eens dat mensen teveel in de verdediging schieten als er ook maar iets negatiefs gezegd wordt over Astro Bot. Maar ik vind ook dat deze mensen gewoon lekker moeten genieten als ze deze game idd zo goed vinden. Het lijkt elke keer alsof de aankoop van deze game verdedigd moet worden. Laat die filmpjes en commentaren lekker gaan.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hoop ik dat we meer leentjebuur gaan zien want games zoals Astro Bot zijn hard nodig. Ik mis dat soort games en wachten op een volgende 3D Mario vraagt ook veel geduld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Tijd voor The Legend of AstroBot: Bolts of Time

Of zoiets 🫣😅

Pagina: 1 ... 59 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties