Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:34
Die officiële Sony DualSense Charging Station is zeker wel de moeite waard hoor. Kost €30 geloof ik. En rond BF/Kerst zijn ze nog goedkoper.

Heb je sowieso altijd 1-2 controllers met volle batterij. Heb al jaren geen oplaadkabel gebruikt.

Heb zelf 4 controllers. Dus wellicht dat ik binnenkort een 2e DualSense Charging Station koop.

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 27-09-2024 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:17
@Rossi46
Ik kan me niet heugen dat ik destijds zulke bedragen kwijt was voor een PS2 en GT3. Nou moet ik zeggen dat ik mijn PS2 ook via Marktplaats heb gekocht destijds (die heb ik nog steeds zelfs) en GT3 toen via de 'piraten' manier speelde... Maar alsnog, kostte die bundel destijds echt zóveel?
https://www.trouw.nl/voor...een-uitverkocht~bd81ad35/

Prijs voor een game lag toen op 150 gulden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
RobinNL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:31:
[...]

Dat snap ik, hij heeft ook al even aangestaan. Maar ik bedoelde meer PS Plus (net ook even aangeschaft), games geclaimd, aantal games gedownload. Binnenkort kijken voor een tweede controller, mogelijk een oplaadstation? Gewoon even kijken wat handig is om te hebben.
Een 2de controller is handig, een oplaadstation heb ik nog nooit gehad.
Ik heb alle PlayStation versies gehad, gewoon 1 controller aan de console laten met een snoer.

Zo heb je 1 controller in gebruik, en 1 die aan de console hangt en altijd opgeladen is.
Ik heb er echt niks bij ja een extra controller en ps plus, dan ben je er op zich wel.
Verder kan verschillen hoe vaak je speelt, met meerdere of voornamelijk alleen(of online).
Ik speel voornamelijk alleen erop, dus zoals ik al zij 1 controller ligt aan de console te laden en de andere gebruik ik om te spelen :).

Headset kan handig zijn met online gamen, of als je meerdere in de zelfde ruimte bent.
Maar zulke dingen liggen helemaal aan de situatie waar je in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 14:22

ACC

Wellicht is het al gemeld maar ik heb het niet kunnen vinden. Zijn de LE controllers na de pre order fase ook te koop of is het nu of nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Niet echt bekend maar met zal wel zijn zolang de voorraad strekt, zoals elke andere speciale editie(Beperkte oplage beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

stfnz schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:04:
Heb die van mij met PayPal betaald, alleen zolang bij Payments op PayPal de betaal mode via mijn bank genoemd wordt zou het goed moeten gaan? Wil zeker maken dat hij het niet van de debit card gaat rekenen waar niet altijd zoveel geld op staat.

Wbt inruil normale PS5, heb dit eens met een iPhone gedaan maar toen werden er krassen genoemd die je amper kon zien, ben dus bang dat als ik via CEX oid ga, ik er vervolgens een stuk minder voor krijg dan verwacht. Anders zou ik 310EUR prima vinden.
Ik heb die van mij zojuist met iDeal betaald terwijl ik ook PayPal gekozen had, ze wijzigen dan gewoon je pre-order en daar krijg je netjes een bevestiging van. Had zelf al jaren niks meer gekocht via PS zelf en wist dus ook niet of de koppeling met PayPal nog klopte, zeker gezien je niet hoefde in te loggen met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
afca020 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:23:
[...]

Ik heb die van mij zojuist met iDeal betaald terwijl ik ook PayPal gekozen had, ze wijzigen dan gewoon je pre-order en daar krijg je netjes een bevestiging van. Had zelf al jaren niks meer gekocht via PS zelf en wist dus ook niet of de koppeling met PayPal nog klopte, zeker gezien je niet hoefde in te loggen met bestellen.
Je moet wel inloggen om te bestellen, ik voeg nu een controller toe aan het mandje. wil naar mandje toegang hup inloggen eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:35:
[...]

Je moet wel inloggen om te bestellen, ik voeg nu een controller toe aan het mandje. wil naar mandje toegang hup inloggen eerst.
Ik heb de PayPal pagina niet eens te zien gekregen met bestellen, dus maar goed dat ik nu even iDeal gedaan heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-10 16:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jn4vquKcaN5EhuPu6cgu8DcuLUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jJeSyaZpFVwvmKsrDFciLSJG.png?f=fotoalbum_large

Of Sony heeft veel Pro's geproduceerd. Of ze verkopen er toch niet zoveel :)
Is nog lekker op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
mprkooij schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]

Slaat gewoon nog niet echt aan.
Pro is niet voor de casual gamers. Maar voor een select groepje imo.

Door de Limited Editions heel Sony een klein beetje buzz gecreëerd. Maar ik denk dat de reguliere Pro ook na launch volop te krijgen zal zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 27-09-2024 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-10 12:45
Shaker74 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:20:
Wat ik me wel afvraag.... Zal MM en dergelijke nu weer net als bij de PS5 gedwongen pakketten samenstellen? of gewoon netjes de console los verkopen. Zat een hoop niet originele troep bij waar ik niets aan had.
Misschien een pro met een losse diskdrive erbij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 14:44
mprkooij schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]

De meeste mensen kiezen voor de normale PS5. Dit was precies hetzelfde verhaal me de PS4 generatie.
15% van de verkoop cijfers was voor de PS4 Pro. Maar toen de PS4 Pro uitkwam, vroeg Sony er maar 399 voor, en de PS4 slim werd aangeboden voor 299. Nu zijn de prijzen praktisch niet gezakt, en de PS5 Pro word aangeboden voor 799, wat voor veel mensen niet betaalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 10:51
Caayn schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:31:
[...]
De PS2 was in het eerste jaar stevig aan de prijs maar zakte al vrij snel. De PS2 + GT3 bundle kostte destijds (zomer 2001) in de VS ongeveer $330, $20 goedkoper dan wanneer je beide destijds los kocht.
Heb destijds die bundel gekocht voor 799 gulden bij Intertoys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dstlzsnyQ7avkIlL2KN9PrVOxsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P2GJrDbT5IpDPXRSLpfeWWFR.png?f=fotoalbum_large

Ik heb het idee dat de RE engine niet echt goed schaalt met open world games, eerst Dragons Dogma 2 en nu Monster Hunter Wilds. Maar wel grappig dat ze de PS5 Pro als een uncapped 30fps target neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

kazuka schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:24:
[Afbeelding]

Ik heb het idee dat de RE engine niet echt goed schaalt met open world games, eerst Dragons Dogma 2 en nu Monster Hunter Wilds. Maar wel grappig dat ze de PS5 Pro als een uncapped 30fps target neerzetten.
Als je iets niet wilt is een uncapped 30 fps volgens mij…

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:42
sarlo schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:47:
[...]

Heb destijds die bundel gekocht voor 799 gulden bij Intertoys
Was dat toen niet veel meer dan 799 euro nu?

Voor mij wel iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:24
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:31:
[...]

Als je iets niet wilt is een uncapped 30 fps volgens mij…
Liever minimaal 48fps… iets met VRR range.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:47:
[...]

De tweede haalt het niet bij de eerste helaas. Niet verkeerd op zich, maar als je net deel 1 hebt gespeeld zou ik er wel wat tijd tussen laten.
Toch maar gekocht, want hij was laatst in de sale. Niet perse slecht, maar hij haalt het inderdaad bij lange na niet bij de eerste. Verhaal van de eerste vond ik veel beter, maar ook qua gameplay merk je dat het vervolg in eerste instantie een mobiele game is geweest. En hij was ook veel korter.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-10 21:25
kazuka schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:24:
[Afbeelding]

Hier baal ik wel van.
T.o.v. Rise is het op gebied van framerate een stap terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 13:25
De nieuwe Let's Talk Playstation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-10 23:05
Ze hadden hem moeten inhuren voor de PS5 ontwerp.

[ Voor 27% gewijzigd door Geraedus op 27-09-2024 23:36 ]

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Hoop dat Sony de Ps5 Pro 30th Anniversary bundel op dezelfde manier gaat verzenden als destijds met de Ps4 20th Anniversary edition.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2l7SFNTfhTgvFGI4J1H4p3LXFrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SMCWiI6MmUCCl87H3gwNuO8D.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door schumi1986 op 27-09-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Voor degenen die PayPal als betaalmethode hebben gedaan tijdens de pre order: moesten jullie ook daadwerkelijk tijdens de bestelling inloggen op Paypal? Bij mij was dat niet het geval en zie ook nog geen reservering of iets in mijn Paypal account zelf.

• Thalaron
Is het al 7 november? 🫣😅

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:36
vinom schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 23:51:
Voor degenen die PayPal als betaalmethode hebben gedaan tijdens de pre order: moesten jullie ook daadwerkelijk tijdens de bestelling inloggen op Paypal? Bij mij was dat niet het geval en zie ook nog geen reservering of iets in mijn Paypal account zelf.
Hier ook paypal gekozen, zoon moest bestellen en via mijn account, wel ingelogd vlg mij want ik moest een verificatie code sturen
Kreeg alleen geen bevestiging, niet van sony en Paypal niet. Stond wel als besteld in account
Sony kwam pas in de avond een bestelbevestiging
Naar wat ik begrepen heb, wordt het een week voor levering afgeschreven, daar krijg je dan een bericht over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Geen Hype voor Silent Hill 2 Remake ?
Heb het origineel gelukkig nog nooit gespeeld. Opgegroeid met de Resident Evil franchise. Maar psychologische horror trekt mij eigenlijk meer aan.

Dus ben echt super benieuwd. Wat deze game nou zo'n klassieker maakt. Heb 'm in ieder geval in de pre-order staan.

Straks nieuwe gameplay tijdens de TGS

Check het morgenochtend wel even terug.

[ Voor 25% gewijzigd door Sefaex op 28-09-2024 00:22 ]

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Sefaex schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:19:
Geen Hype voor Silent Hill 2 Remake ?
Heb het origineel gelukkig nog nooit gespeeld. Opgegroeid met de Resident Evil franchise. Maar psychologische horror trekt mij eigenlijk meer aan.

Dus ben echt super benieuwd. Wat deze game nou zo'n klassieker maakt. Heb 'm in ieder geval in de pre-order staan.

Straks nieuwe gameplay tijdens de TGS

[YouTube: 『SILENT HILL 2』PLAY! PLAY! PLAY! TGS2024 SPECIAL STAGE]

Check het morgenochtend wel even terug.
Waarom ben je blij dat je het origineel nooit gespeeld hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
vinom schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 23:51:
Hier ook PayPal, geen inlog nodig en geen reservering.

Dit komt overeen met eerdere bestellingen bij PS Direct.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 14:00
Je kan PayPal nog wijzigen naar iDeal betaling zie ik. Heb ik eigenlijk liever, weet ik zeker dat er niks fout gaat.
Iemand dit al geprobeerd? Ff checken voordat m'n order gecanceld word haha 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:37:
[...]

Waarom ben je blij dat je het origineel nooit gespeeld hebt?
Naja blij

Blij dat er fresh aan kan beginnen.

Resident evil 2 en The Last Us 1 remake waren ook vet. Maar het origineel had ik al meerdere malen uitgespeeld.

Dan ervaar je het toch anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Alcides schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:40:
Je kan PayPal nog wijzigen naar iDeal betaling zie ik. Heb ik eigenlijk liever, weet ik zeker dat er niks fout gaat.
Ik zou het niet aandurven :P

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 12:18
Was de PS5 Pro al uitverkocht? Keek net en was beschikbaar voor release, direct een bestelling geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Sefaex schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:50:
[...]

Naja blij

Blij dat er fresh aan kan beginnen.

Resident evil 2 en The Last Us 1 remake waren ook vet. Maar het origineel had ik al meerdere malen uitgespeeld.

Dan ervaar je het toch anders.
Als je dat zo ziet kun je ook nog wachten op de remake van de remake ;) Hoop dat Bloober team de verwachtingen kan waarmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-09-2024 01:58 ]

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
NotSoSteady schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 01:37:
Was de PS5 Pro al uitverkocht? Keek net en was beschikbaar voor release, direct een bestelling geplaatst.
Volgens mij was hij op de eerste dag heel even uitverkocht maar kort daarna weer bestelbaar en is zo gebleven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Kan prima, lees even stukje terug.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Erik-1980 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 06:48:
[...]

Volgens mij was hij op de eerste dag heel even uitverkocht maar kort daarna weer bestelbaar en is zo gebleven
Vreemd. Vraag me af of het bewust is gedaan om hype te creëren, drukte te voorkomen of dat ze voorraad van andere landen aan Nederland hebben toebedeeld.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:42
B-Bandit schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:20:
[...]

Vreemd. Vraag me af of het bewust is gedaan om hype te creëren, drukte te voorkomen of dat ze voorraad van andere landen aan Nederland hebben toebedeeld.
Kan ook dat er in andere EU landen de verkoop minder hard gaat dan gepland en dat ze daardoor wat voorraad hebben overgeheveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Eerste gameplay beelden van Empire of the Ants:

Ziet er chaotisch uit maar ik blijf het vet vinden. Kijk wel uit naar deze game.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
outlandos schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:24:
[...]

Kan ook dat er in andere EU landen de verkoop minder hard gaat dan gepland en dat ze daardoor wat voorraad hebben overgeheveld.
Dit denk ik dus ook. We vergeten best vaak dat we als Nederland en Nederlanders behoorlijk meer te spenderen hebben dan de rest van ons continent.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 10:51
B-Bandit schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:36:
[...]

Dit denk ik dus ook. We vergeten best vaak dat we als Nederland en Nederlanders behoorlijk meer te spenderen hebben dan de rest van ons continent.
Grote kans dat Sony ook kijkt naar de gemiddelde besteding of inkomen per land en obv deze gegevens alloceert?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:35:
Eerste gameplay beelden van Empire of the Ants:

[YouTube: Empire of the Ants - Official 8 Minutes of Gameplay]

Ziet er chaotisch uit maar ik blijf het vet vinden. Kijk wel uit naar deze game.
Ziet er gaaf uit. Maar ben wel benieuwd hoe het nu zit met de modes. Hij is pro enhanced dat hij op 60 fps draait. Maar kan niet zo snel vinden of dat betekent dat hij dat op de normale dat ook kan maar met een lagere resolutie en dergelijke, of dat hij het echt alleen op de pro kan. Dan moet ik toch alsnog een pro kopen natuurlijk :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit weer helemaal in TLOU Part 1. Dacht we zien wel hoe ver we komen en ja hoor de game grijpt me weer. Eerste keer dat ik de game opnieuw speel, de remake dit maal, dus het is genieten geblazen.
Denk dat deel 2 meteen volgt na Part 1.
Paar plaatjes voor de sfeer:
Krengetje wil weer niet zwemmen. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0N97Q1cI9QcN5cCxO8m1M733qIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sfUE8MuMDIID4RfGhtJLwamO.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1R9HGAfS2LjVQqp_xH2k1WA_SE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGVn81VkBwQ0F9CNbDas7NHb.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fTKsqQwyZX_qnCcDM7zEWwTOGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jvQTERomwlXbsndd9MpPJI70.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:42

BM

Moderator Spielerij
er komt geen topic over scalping, en hier gaan we het er vanaf nu ook niet meer over hebben. Geen geklaag, niet opscheppen dat je zelf voor X bedrag extra wat verkoopt. Gewoon klaar

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Sefaex
thanks, maar wel offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 28-09-2024 14:47 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-10 20:22

ScreamGT

joejoe

schumi1986 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 23:40:
Hoop dat Sony de Ps5 Pro 30th Anniversary bundel op dezelfde manier gaat verzenden als destijds met de Ps4 20th Anniversary edition.

[Afbeelding]
Is die 30th binnenkort beschikbaar of heb ik de boot gemist? :’)

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:07
ScreamGT schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:24:
[...]

Die boot heb je wel gemist ja :P

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ScreamGT schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:24:
[...]

Nee hoor, op marktplaats staan er genoeg.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• bRuud83
  • Laatst online: 12-10 10:46
Greatsword schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:45:
[...]

Als je er 3000 Euro of meer voor over hebt ja🤣. Op dit moment is de PS5 PRO standaard nog steeds te pre orderen. Gaat blijkbaar toch niet zo hard met de bestellingen. De vraag zal na de introductie alleen maar minder worden verwacht ik. Met nog een kleine piek tijdens de release van GTA6

• Esthar
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04:24
bRuud83 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:03:
[...]

Als je er 3000 Euro of meer voor over hebt ja🤣. Op dit moment is de PS5 PRO standaard nog steeds te pre orderen. Gaat blijkbaar toch niet zo hard met de bestellingen. De vraag zal na de introductie alleen maar minder worden verwacht ik. Met nog een kleine piek tijdens de release van GTA6
Misschien wachten mensen gewoon tot 7 november of kiezen ze voor de vertrouwde retailers?
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om 800 euro uit te geven aan een pre-order met nog een maand te gaan.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:53
Esthar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:19:
[...]

Misschien wachten mensen gewoon tot 7 november of kiezen ze voor de vertrouwde retailers?
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om 800 euro uit te geven aan een pre-order met nog een maand te gaan.
Geld word pas afgeschreven rond launch. En meer in het algemeen: als je geen 800€ hebt zou ik niet een overbodig apparaat gaan kopen.

• Sefaex
Esthar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:19:
[...]

Maar mensen hebben wel geld om €3000 te betalen voor de LE PS Pro. :+

PS Pro is gewoon niet voor de casual gamers. Alleen voor de mensen die het beste van het beste willen. Ook al is het verschil tov de base console niet zo heel groot.
Meeste mensen kopen liever een PS5 van €400 ipv een Pro van €800.

Ben benieuwd hoe snel er een prijsveraging gaat komen, als de verkoop echt tegen blijkt te vallen.

• Esthar
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04:24
giantgiantus schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:26:
[...]

Geld word pas afgeschreven rond launch. En meer in het algemeen: als je geen 800€ hebt zou ik niet een overbodig apparaat gaan kopen.
Het hangt ervan af welke betaaloptie je kiest. Hier is er 800 van mijn rekening gegaan via Bancontact :)
Sefaex schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:29:
[...]

Maar mensen hebben wel geld om €3000 te betalen voor de LE PS Pro. :+
Dat is gewoon 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Esthar op 28-09-2024 17:34 ]

• Thalaron
Esthar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:29:
[...]

Het hangt ervan af welke betaaloptie je kiest. Hier is er 800 van mijn rekening gegaan via Bancontact :)
Dat is vreemd, bij mij slechts €799 :+

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 16:37
Moet je niet doen want dan wordt je order gecanceld!! Dat is hun annuleringsbeleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:16:
Ik zit weer helemaal in TLOU Part 1. Dacht we zien wel hoe ver we komen en ja hoor de game grijpt me weer. Eerste keer dat ik de game opnieuw speel, de remake dit maal, dus het is genieten geblazen.
Denk dat deel 2 meteen volgt na Part 1.
Paar plaatjes voor de sfeer:
Krengetje wil weer niet zwemmen. ;)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja fijn he, dat ie op PS+ staat.

Heb ook zonder erbij na te denken een paar uur weggespeeld. Blijft een pareltje. Heb hem nu bewust uitgezet on straks met de Pro te kunnen verkennen.

Voor de 30th anniversary gelukkigen: gaan jullie de controler en mn de Edge uit de box halen? In twijfel nog. Ik heb twee DSs waarvan een launch editie (zonder drift! en dat ding is echt keihard gebruikt), maar ergens ook wel benieuwd naar de Edge. Wordt lastig om het te laten liggen...

• Carlos0_0
FMS schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:21:
[...]

Heb ook zonder erbij na te denken een paar uur weggespeeld. Blijft een pareltje. Heb hem nu bewust uitgezet on straks met de Pro te kunnen verkennen.

Voor de 30th anniversary gelukkigen: gaan jullie de controler en mn de Edge uit de box halen? In twijfel nog. Ik heb twee DSs waarvan een launch editie (zonder drift! en dat ding is echt keihard gebruikt), maar ergens ook wel benieuwd naar de Edge. Wordt lastig om het te laten liggen...
Ik heb LE alleen de controller gekocht, maar natuurlijk ga ik hem gebruiken.
Daar is die toch voor uiteindelijk :).

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-10 20:22

ScreamGT

joejoe

Greatsword schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:45:
[...]

Hahaha ik zie het. 3k voor een Playstation.

Gelukkig zijn de biedingen ook super serieus.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Carlos0_0 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:24:
[...]

Ik heb LE alleen de controller gekocht, maar natuurlijk ga ik hem gebruiken.
Daar is die toch voor uiteindelijk :).
Zo is het. Ik ga de boel sowieso in de game room tentoonstellen.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-10 11:00
Beatz schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:16:
[...]

Moet je niet doen want dan wordt je order gecanceld!! Dat is hun annuleringsbeleid.
Staat niet in hun voorwaarden hoor. Tot 8 dagen voor releasedatum wordt het nog niet afgeschreven. Dus voor dat moment kan je het omzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beatz
Zorroberner schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:46:
[...]

Staat niet in hun voorwaarden hoor. Tot 8 dagen voor releasedatum wordt het nog niet afgeschreven. Dus voor dat moment kan je het omzetten.
Van de PlayStation site:
Voor pre-orders wordt het bedrag afgeschreven als de artikelen klaar zijn voor verzending. Verwijder je betalingsmethode niet voordat je pre-order is afgeschreven, want anders wordt je pre-order geannuleerd. Raadpleeg onze veelgestelde vragen voor informatie over het wijzigen van je betalingsmethode. Veelgestelde vragen.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-10 11:00
Beatz schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:49:
[...]

Van de PlayStation site:
Voor pre-orders wordt het bedrag afgeschreven als de artikelen klaar zijn voor verzending. Verwijder je betalingsmethode niet voordat je pre-order is afgeschreven, want anders wordt je pre-order geannuleerd. Raadpleeg onze veelgestelde vragen voor informatie over het wijzigen van je betalingsmethode. Veelgestelde vragen.
Verwijderen is een ander handeling dan veranderen. Artikel 14 van die veelgestelde vragen gaat over veranderen, en daar staat dat je dat tot 8 dagen voor verzending kan doen.

• Beatz
Zorroberner schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:54:
[...]

Verwijderen is een ander handeling dan veranderen. Artikel 14 van die veelgestelde vragen gaat over veranderen, en daar staat dat je dat tot 8 dagen voor verzending kan doen.
Misschien begrijp ik het niet. Er staat : "Verwijder je betalingsmethode niet voordat je pre-order is afgeschreven"
Dus op moment dat je van PayPal naar iDEAL gaat voordat de order is afgeschreven wordt de order gecanceld.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:05

Mauz1978

Console War Veteran

[...]

Onzin, ik heb dat gedaan en direct betaald. Staat gewoon in mn preorder bestellijst.

Something under the bed is drooling

• Beatz
Mauz1978 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:02:
[...]

Onzin, ik heb dat gedaan en direct betaald. Staat gewoon in mn preorder bestellijst.
Okido dan zal ik het niet begrepen hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
Gratis PlayStation-avatars van The Last of Us te claimen

[ Voor 26% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-09-2024 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stond al heel lang in m'n wishlist, maar eindelijk is de DLC van A Hat in Time in de aanbieding. Blijft nog steeds een leuke game. Al vallen de zwakke punten wel wat meer op, zo vlak na het spelen van Astro Bot. :P

• stfnz
  • Laatst online: 07-10 11:21
Was even wat foto's aan het maken voor mijn advertentie op Marktplaats, helaas toch aardig wat lichte krassen rondom de USB ports aan de voorkant. Hoop niet dat ik nu erg mijn prijs moet aanpassen want als je er naar gaat kijken ziet het er niet echt fraai uit helaas.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Raem schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:39:
Stond al heel lang in m'n wishlist, maar eindelijk is de DLC van A Hat in Time in de aanbieding. Blijft nog steeds een leuke game. Al vallen de zwakke punten wel wat meer op, zo vlak na het spelen van Astro Bot. :P
Ik heb die dlc gespeeld volgens mij maar die was toch wat minder dacht ik dan de base game. En wat je zegt, hij is wel wat dated geworden.

uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:42:
[...]

Ik heb die dlc gespeeld volgens mij maar die was toch wat minder dacht ik dan de base game. En wat je zegt, hij is wel wat dated geworden.
Ja, tot nu toe heb ik een board gezien met opdrachten wat in feite missies/levels uit de base game zijn. Maar volgens mij zitten er ook 2 nieuwe levels in de DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcides
  • Laatst online: 12-10 14:00
[...]

Mauz1978 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:02:
[...]

Lukt inderdaad wel gewoon. Je moet je betaalwijze niet verwijderen maar wijzigen via de bestelgegevens van de order.
Daar kon ik Paypal wijzigen naar iDeal, vervolgens gelijk via iDeal betalen en even later een mailtje met bevestiging van de wijziging. Order staat nog steeds bij mijn bestellingen (incl de wijziging Paypal -> iDeal), dus moet goedkomen :)

• Sefaex
Afbeeldingslocatie: https://www.icegif.com/wp-content/uploads/2023/08/icegif-504.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Discussie over scalpen weggehaald, laten we dat vanaf nu als offtopic beschouwen. Pats posts met 'kijk eens hoeveel ik voor mijn PlayStation krijg' inhoud rapporteren dan worden ze verwerkt derd

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
stfnz schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:29:
Was even wat foto's aan het maken voor mijn advertentie op Marktplaats, helaas toch aardig wat lichte krassen rondom de USB ports aan de voorkant. Hoop niet dat ik nu erg mijn prijs moet aanpassen want als je er naar gaat kijken ziet het er niet echt fraai uit helaas.
Zolang het niet defect is zou ik er niet te zwaar aan tillen, dat zijn gewoon gebruikssporen.

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Zie mod break boven je
-Mog

[ Voor 97% gewijzigd door Mog op 28-09-2024 21:57 ]

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Nou, als ik de ps5 pro bestel, dan moet ik nu toch echt €799 aftikken direct. Staat niks in dat het pas wordt afgeschreven als het product klaar is voor verzending.
Heb geen creditcard ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 10-10 21:21
038Robijno schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:54:
Nou, als ik de ps5 pro bestel, dan moet ik nu toch echt €799 aftikken direct. Staat niks in dat het pas wordt afgeschreven als het product klaar is voor verzending.
Met iDeal wel ja, dan wordt het direct overgemaakt. Met Paypal en Cc is het bij verzending.

• MissMe NL
MissMe NL schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:49:
[mbr]Zie mod break boven je
-Mog[/]
Excuus maar was al aan het typen. Zag het niet.

Verwijderd

FMS schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:21:
[...]

O maar ik had de game vorig jaar al uit de store gehaald toen die even wat in prijs was gezakt. :) Dit is zo een titel waarvan ik de remake moest hebben. Deel 2 ook onlangs de upgrade gegeven van €10, zo zijn ze beide up to date.
Was er nog niet van gekomen om er goed voor te gaan zitten. Gelukkig nu dus opgepakt. :9

• giantgiantus
038Robijno schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:54:
Neem een cc. Dan heb je dit soort gedoe niet.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-10 13:43
Alweer de vijfde revisie van Dualsense controller

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
giantgiantus schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:27:
[...]

Neem een cc. Dan heb je dit soort gedoe niet.
Z'n gedoe is dat niet, als je het geld niet heb moet je hem niet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Carlos0_0 schreef op zondag 29 september 2024 @ 08:04:
[...]

Z'n gedoe is dat niet, als je het geld niet heb moet je hem niet kopen.
Principieel heb ik geen zin om bedrijven mijn geld te kunnen laten gebruiken en rendement op te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:37
giantgiantus schreef op zondag 29 september 2024 @ 08:12:
[...]

Principieel heb ik geen zin om bedrijven mijn geld te kunnen laten gebruiken en rendement op te behalen.
Dus je hebt geen bankrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op zondag 29 september 2024 @ 08:53:
[...]

Dus dan doe je dat ook maar gelijk vrijwillig bij ieder bedrijf?
Ik heb dat net zo goed bij game pre-orders. Vind het nergens op slaan om een bedrijf een maand/maanden van te voren het volle bedrag van een game alvast te geven. In het uitzonderlijke geval dat ik een game voor release koop doe ik dat meestal 1 dag voor release.
Ik snap wel dat het anders is met hardware.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2024 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
cold_as_ijs schreef op zondag 29 september 2024 @ 08:53:
[...]

Daar word ik in ieder geval (een beetje) voor gecompenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-10 12:45
Ik wacht met kopen tot december. Krijg van mijn baas meestal paar honderd euro aan VV bonnen. Dan kan ik die gebruiken met de aankoop van een PS5 Pro.

Hopelijk hebben ze dan een combi met een losse diskdrive erbij. (Kerstactie)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
harley2009 schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:56:
Hopelijk hebben ze dan een combi met een losse diskdrive erbij. (Kerstactie)..
Die kans is zo goed als nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-10 21:25
Voor mij is er nu geen reden om een Pro te kopen.Op Dragons Dogma 2 na draait alles wat ik nu speel top op de huidige PS5.

Tegen de tijd dat Monster Hunter uitkomt ga ik op me gemak kijken.Verwacht dat de console rond feb/maart goed te krijgen is.

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-2sFlEk3_A5BCrpyCYYGiIepTc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/elipncBl7QHCBp9cIvEYtXTu.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat nieuwe beelden van Death Stranding 2 die tijdens het TGS panel geshowd werden. Die photo mode is echt Kojima unleashed weer :D

Zeer genoten van de eerste game en deeltje 2 staat toch wel bovenaan mijn lijstje op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-10 13:43

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
Waarom nul? Winkels mogen zelf die acties bepalen en de pro gaat niet zo hard blijkbaar of is genoeg voorraad. Kans is er juist wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
Gaat echt niet een maand na release ineens al een actie met discdrive komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Een gemiste kans met de pro is de standaardkeuze voor discless. En dan doe je wel de moeite om er een disc drive separaat bij aan te brengen als accessoire maar dan is het weer geen bundel. Nog even los van de jump van 499 naar 799. Als je inderdaad richting 120 fps en raytracing kan wat nu niet mogelijk is zit je met een losse grafische kaart al snel in het hogere segment.

Daarom heb ik zelf nog geen preorder lopen. Voor 799 euro verwacht ik wel een bundeldeal met een disc drive erbij en niet dat je dan al snel op 920 euro zit. Tov 499 euro nogal een jump van 185%. Nu zal het verschil zitten in prijsstrategie: PS5 regulier verkopen tegen verlies voor marktaandeel. Dat heb je nu gepakt als Sony en dus kun je de pro duurder weg zetten want premium en alles. Maar een consument is ook niet gek. Het is dezelfde discussie als destijds met PS4 vs PS4 pro.

Ik ben prima content met wat ik heb en zie te weinig meerwaarde. Zeker als je nog een horde in de weg legt voor iedereen met een PS5 met disc drive by default. Ik heb door PS+ wel de nodige digitale collectie inmiddels, maar ik heb toch echt alle singleplayers op disc: Horizon, Uncharted, God of War, Ratchet and Clank, Spiderman. Die ga ik niet verkopen om dan full price digitaal te moeten terugkopen.

De reguliere PS5 begon ook tegen de 499 om uiteindelijk met bundels en al richting de 450 euro te gaan inclusief games of tweede controller. Ik zie niet in waarom dat met de pro opeens niet meer gaat gebeuren. En tot die tijd werkt mijn reguliere PS5 meer dan prima. Verder ging ik wel over van PS4 naar PS4 pro direct omdat het verschil kleiner was. Maar met het huidige aanbod zeg ik: ik game nog wel 2/3 jaar door tot ze met een PS6 komen. Koop ik die wel met GTA 6 en heb ik een beter overstapmoment te pakken. Voor 300 euro kan ik heel wat extra games halen. Dan maar geen raytracing en 120 fps mode enabled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie keus geweest dus om de Pro over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 12-10 10:46
Ik heb ook genoten van de eerste game, maar de presentatie van TGS voor DS2 vind ik echt tegenvallen. Ik heb alleen een samenvatting van alle filmpjes gezien, niet de presentatie zelf. Ik zag een photomode, infantiele tik-tok achtige dansjes, verschillende slaaphoudingen van Hartman, zingende characters en nog wat kleine tussenfilmpjes. Ik had echt gehoopt op meer gameplay, uitleg van nieuwe mechanics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bRuud83 schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:00:
[...]

Ik heb ook genoten van de eerste game, maar de presentatie van TGS voor DS2 vind ik echt tegenvallen. Ik heb alleen een samenvatting van alle filmpjes gezien, niet de presentatie zelf. Ik zag een photomode, infantiele tik-tok achtige dansjes, verschillende slaaphoudingen van Hartman, zingende characters en nog wat kleine tussenfilmpjes. Ik had echt gehoopt op meer gameplay, uitleg van nieuwe mechanics.
Ja dit panel was wel echt gefocust op de Japanse VA's en publiek. Ik denk dat we bij de Game Awards en de volgende State of Play meer te zien gaan krijgen. Kojima bevestigde in elk geval nogmaals dat de game volgend jaar uit gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Joosie200 schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:46:
Maar met het huidige aanbod zeg ik: ik game nog wel 2/3 jaar door tot ze met een PS6 komen. Koop ik die wel met GTA 6 en heb ik een beter overstapmoment te pakken. Voor 300 euro kan ik heel wat extra games halen. Dan maar geen raytracing en 120 fps mode enabled.
Ik heb de PS4 generatie overgeslagen dus voor mij is de hoeveelheid games niet echt een issue. Remasters zijn wat dat betreft prima voor mij persoonlijk, hoewel ik ook liever nieuwe games zie natuurlijk.

Maar los daarvan en dat wachten op de PS6 wellicht een heel goed alternatief is: 2-3 jaar is veel tijd. Ook bestaat er een kans dat de PS6 1(-2) jaar slecht verkrijgbaar is. Áls dat zo zou zijn, dan kan ik dus nog 3-4/5 jaar met de PS5 Pro vooruit.

Achteraf zal blijken of het een goede keuze is/ was. Maar tot die tijd weet ik in ieder geval zeker dat ik de maximaal mogelijke kwaliteit in huis heb.

Een PS6 komt hier toch wel in huis. Of de PS5 Pro t.z.t. blijft of niet zal afhankelijk zijn van of er een Blu-Tay Drive optie komt voor de PS6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Thalaron schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:27:
[...]
Maar los daarvan en dat wachten op de PS6 wellicht een heel goed alternatief is: 2-3 jaar is veel tijd. Ook bestaat er een kans dat de PS6 1(-2) jaar slecht verkrijgbaar is. Áls dat zo zou zijn, dan kan ik dus nog 3-4/5 jaar met de PS5 Pro vooruit.
Natuurlijk kan het zo zijn dat de PS6 launch net zo loopt als de PS5. En dat er meer vraag dan aanbod gaat zijn. Toch heb ik niet heel lang hoeven wachten. Had geen preorder via bol of coolblue maar kon wel via wehkamp er een halen na een paar weken.

Als men gaat voor 799 voor een pro model zie ik die PS6 als vanzelf op 799 starten. Maar ik mag toch hopen dat Sony dan doorheeft dat lang niet iedereen over is op digital only. Bij de xbox is het geen issue omdat je op allerhande sites keys kunt kopen en dus niet afhankelijk bent van Microsoft. En op de pc evenmin met Steam, Epic en genoeg andere platforms om uit te kiezen qua aanbod. Maar bij Sony zit je vast aan de eigen store.

Daarom blijf ik voor de PS5 bij discs kopen. Ben je erop uit gekeken: kun je een single player verkopen. Wil je ruilen: dan kan dat. Wil je hem uitlenen aan vrienden: idem. Het geeft mij meer flexibiliteit. Waarom ik dat niet meer doe op de pc is omdat er allerhande stores zijn met deals om uit te kiezen. Maar als je nu gaat overstappen vanaf een PS4 pro ja dan snap ik wel dat je beter instapt met een PS5 pro. Als reguliere slim disc PS5 bezitter zie ik niet de meerwaarde nu. En ook niet binnen 2/3 jaar. Dan geef ik mijn gamepc liever een upgrade ter overbrugging tot die PS6 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
jori040 schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:49:
Voor mij is er nu geen reden om een Pro te kopen.Op Dragons Dogma 2 na draait alles wat ik nu speel top op de huidige PS5.

Tegen de tijd dat Monster Hunter uitkomt ga ik op me gemak kijken.Verwacht dat de console rond feb/maart goed te krijgen is.
Dit heb ik nog nooit begrepen. Zeker niet in de huidige tijd waar consoles niet echt goedkoper worden. Dan wacht je en wat schiet je er dan mee op?
Pagina: 1 ... 58 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties