[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Die andere bieder heeft trouwens een eigen bouw bedrijf. Dus ja, zijn wel mensen met wat meer geld dan de normale consument.
Maar de biedingen op marktplaats kloppen in ieder geval wel.
Ga eerst proberen die LE Slim op 10 okt te scoren. En dan zie ik wel wat ik met die Pro doe.
[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 20:34 ]
Cerny had het over 40-50 games bij launch maar kan me voorstellen dat het tegen november er al een stuk meer zijn.
Na de aankondiging was er een lijstje op de Sony website met 20 games.kazuka schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:36:
Ik kan nu niet bij mijn PS5 maar er schijnt een 'Enhanced for PS5 Pro' sectie te zijn in de store, die wordt telkens bijgewerkt met nieuwe games die Pro support hebben.
Cerny had het over 40-50 games bij launch maar kan me voorstellen dat het tegen november er al een stuk meer zijn.
Ben benieuwd hoeveel het er zullen zijn bij de launch.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bedoel je de LE? Want de normale PS5 pro kan je gewoon nog op website van sony bestellen.Amaze86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:49:
PS5 pro is nog volop te koop op mp, nog niet uitverkocht. Zo te zien is de wachtijd wel langer omdat je moet bieden....succes
Maar waarom zou je de PS5 Pro daar kopen als je hem nog kunt kopen op de PS Direct store. Daarnaast als je de LE bedoeld. Dan zou ik sowieso pas bieden/kopen als hij is gelanceerd.Amaze86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:49:
PS5 pro is nog volop te koop op mp, nog niet uitverkocht. Zo te zien is de wachtijd wel langer omdat je moet bieden....succes
Haha die gene van de advertentie is de leukste thuis zekerAggressor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:52:
Zit Enzo Knol ook op tweakers?
https://www.marktplaats.n...ry-limited-edition-bundel
Ik zie nu dat de verloopdatum voor mijn cc in mijn account nog op 06/24 staat… ik heb ondertussen een nieuwe gekregen. Heb een en ander nu aangepast? Zou het daar aan liggen? Wel raar dat de bestelling er dan doorheen kwam.
[ Voor 49% gewijzigd door FrankoNL op 26-09-2024 21:35 ]
Niet mijn humor in ieder gevalCarlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:53:
[...]
Haha die gene van de advertentie is de leukste thuis zeker
Op de 10e kun je de gewone Pro via de winkels bestellen, nu alleen via Sony zelf.Exxus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:50:
Ben ik te laat met de Pro LE? Deze zou toch pas de 10e online komen? 🙈😂
Maar te laat was je waarschijnlijk toch wel geweest, als je even de paar 100 posts van vanmorgen leest.
De Pro LE is (was!?) alleen via Sony te verkrijgen ("Exclusief verkrijgbaar via direct.playstation.com.")
[ Voor 12% gewijzigd door Flitzer op 26-09-2024 21:57 ]
Ha ha dat begrijp je niet ?L23 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:35:
[...]
Niet mijn humor in ieder gevalBegrijp sowieso niet waarom het altijd nodig is om naar Marktplaats te linken als er iets schaars is.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat veel mensen altijd meteen op Marktplaats af gaan.Er is meer dan Marktplaats en facebook.
[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 26-09-2024 22:05 ]
Okjori040 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:03:
[...]
Dat veel mensen altijd meteen op Marktplaats af gaan.
Dacht hier eerder eens nieuwsbericht over tegen hebben gezien, zal eens even zoeken 🙂
Kan hem niet zo snel terug vinden, vond wel dit artikel waarin Sony wat coulanter lijkt om te gaan hiermee dan ten tijde van de PS4 Pro;
https://www.google.com/am...5-pro-enhanced-label/amp/
[ Voor 33% gewijzigd door SpeedyNick op 26-09-2024 22:44 ]
Ben wel heel erg benieuwd naar wat er komend jaar voor ondersteuning gaat komen. We zullen het zien!
Al moet ik toegeven dat ik wel had verwacht dat de Pro inmiddels uitverkocht zou zijn voor nu. Of ze hebben er heel veel op voorraad of de verkoop valt vies tegen. Ik hoop het eerste, maar dat zal wel niet.
[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 26-09-2024 22:43 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verkoop valt niet tegen de schaarste is voorbij he dus het is gewoon weer normaal de PS4 Pro was toen ook geen probleem verder. Daar komt bij de groep hier is maar een kleine groep gebruikers die fanatiek zijn.
Maar de casual gamer zoals mijn neefje etc die hoeven dit niet of hebben er geen geld voor. De meeste ouders zullen ook niet snel een pro geven als er een normale is 800,- is doorsnee niet echt een cadeau bedrag. 500 ook niet wat mij betreft maar het gebeurd dus ja..... Denk dat ze ook gewoon in de winkel zullen liggen straks.
[ Voor 87% gewijzigd door JWFpeters op 26-09-2024 22:47 ]
Vooralsnog is er nog niets bekend over de performance van de game toch.
Las van de week ergens dat hij een performance and quality mode krijgt.Silversin schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:45:
Benieuwd wat Dragon Age gaat doen met de ‘Pro enhancements’.
Vooralsnog is er nog niets bekend over de performance van de game toch.
Of ik ben scheel maar ik zie gt7 er niet tussen staan.G4mert schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:29:
Hier het lijstje met ps pro enhanced games in de speciale sectie in de store. Er zullen vast nog vele games volgen. Benieuwd wat E.A. in petto heeft met FC 25. 120 fps wellicht..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel benieuwd naar no mans sky support. Speel die op moment eigenlijk alleen maar. En merk wel dat de frame rate extreem kan schommelen. Al vrees ik dat dit meer cpu issues zijn dan gpu. Maar hoop dat digital foundry ook naar deze game gaat kijken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
In de DF analyse van de pro gaven ze aan dat de frame rate van dragon’s dogma 2 aanzienlijk beter was. Die was ergens in de 50fps in de stad, terwijl die game volgens mij moeite had om de 30 aan te tikken als ik me niet vergis. Dus er is hoop dat cpu limited games op de pro beter draaien. Misschien geen strakke 60fps maar wel vrr territoryv8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:58:
[...]
Of ik ben scheel maar ik zie gt7 er niet tussen staan.
Wel benieuwd naar no mans sky support. Speel die op moment eigenlijk alleen maar. En merk wel dat de frame rate extreem kan schommelen. Al vrees ik dat dit meer cpu issues zijn dan gpu. Maar hoop dat digital foundry ook naar deze game gaat kijken.
/f/image/UeijL4GifkJXjC8oiU67k3i3.png?f=fotoalbum_large)
Want je rekent per ongeluk 2x €799 af in 2 losse orders (limiet 1 per order). En annuleren is geen optie natuurlijk.
Gelukkig vraagt hij maar €301 extra voor de moeite + eventuele verzendkosten.
Waarom er zoveel mensen zijn die dit liken ontgaat mij compleet gezien het ding gewoon bij de bron te bestellen is..
[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 27-09-2024 07:55 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ze zijn toch nog gewoon te bestellen?Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:51:
En niet te vergeten dat ook hier Scalpers op zitten. Misschien niet zoveel, maar deze op MP heeft er een met een vraagprijs van €1.100 omdat hij er per ongeluk 2 besteld heeft… [Afbeelding]
Want je rekent per ongeluk 2x €799 af in 2 losse orders (limiet 1 per order). En annuleren is geen optie natuurlijk.
psn: HertogJack
Verwijderd
Er wordt pas van je CC afgeschreven dicht bij verzending (een week ervoor ofzo).FrankoNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:31:
Ik heb vandaag de ps5 pro bemachtigd… alleen er is nog steeds niets van op mijn cc te zien. Hebben meer mensen dit?
Ik zie nu dat de verloopdatum voor mijn cc in mijn account nog op 06/24 staat… ik heb ondertussen een nieuwe gekregen. Heb een en ander nu aangepast? Zou het daar aan liggen? Wel raar dat de bestelling er dan doorheen kwam.
Er is bij mij ook nog niets van de CC afgeschreven (die is wel tot 2026 geldig).
Ja op playstation website voldoende voorraad, dacht rond 10 oktober zal die bij bol,cb,mm te koop zijn. Die gaat niet zo hard, zal voldoende voorrad zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:18:
Is de reguliere PS5 pro nu ook ergens te bestellen? Bij Bol, Amazon en Mediamarkt zie ik hem namelijk niet staan. Die LE is prachtig, maar met zulke lage productie aantallen ga ik wel voor de 'gewone'.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
CC wordt niet meteen belast. Staat ook op de site. Staat ook bij als je betalingsmethode wjzigt, je bestelling vervalt.FrankoNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:31:
Ik heb vandaag de ps5 pro bemachtigd… alleen er is nog steeds niets van op mijn cc te zien. Hebben meer mensen dit?
Ik verwacht dat zeker vanaf nu vrijwel elke game Pro enhanched zal zijn. Zag het toevallig zelfs ook al bij FC25 staan. Ik denk als een soort extra grafische optie.Steven030 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:53:
Nu hopen dat er snel wat goede games voor de pro uitkomen
Denk dat ze zo wel online zullen komen.
Dit is je laatste kans. Elders overal uitverkocht helaas.
https://www.coolblue.nl/p...sary-limited-edition.html
Ik denk dat niet iedereen weet dat je ook bij de bron kan bestellen. Zelf heb ik ooit die paarse controller daar gekocht voor hij in de winkels lag. Ze gooien daar eerst dingen in de verkoop en dan aantal weken daarna pas bij de retailers.Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:56:
@HertogJack je was mijn edit net voor. Ja… die is normaal te bestellen. Maar toch zijn er 7 likes en een hoop views.
Zou wel wat zijn als mensen hier massa's van hebben gekocht en hij gewoon op voorraad blijft.... oei....
Zelf gelukkig bij Intertoys en PlayStation Direct een bestelling kunnen doen. Hopelijk wordt die van Intertoys ook geleverd, maar die waren beide voor de adviesprijs. Voor diegenen die hebben misgegrepen zou ik wel eerder een Coolblue of Bol kiezen voor een iets hogere prijs dan op marktplaats.Sefaex schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:44:
Coolblue heeft zojuist de LE controller prijs verhoogd naar €100
Latin capital letter y with diaeresis
Op dit soort momenten is het jammer dat je producten kosteloos retour mag sturen.Shaker74 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:52:
[...]
Zou wel wat zijn als mensen hier massa's van hebben gekocht en hij gewoon op voorraad blijft.... oei....

Ik had op Bol gegokt omdat ik daar korting heb, dan gegokt op Coolblue om toch nog adviesprijs te betalen, maar als het zo zit mogen ze hem houdenSefaex schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:44:
Heb er daarnet nog een besteld bij direct.playstation.com . Ben nog niet zeker of ik er een wil, maar kan je beter nu bestellen en later annuleren dan wachten en dan zien dat hij overal uitverkocht is als je er een wilVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:18:
Is de reguliere PS5 pro nu ook ergens te bestellen? Bij Bol, Amazon en Mediamarkt zie ik hem namelijk niet staan. Die LE is prachtig, maar met zulke lage productie aantallen ga ik wel voor de 'gewone'.
Heb de controller zelf ook bij de intertoys besteld, denk wel dat die geleverd wordt toch ?.YdieresiS schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:54:
[...]
Zelf gelukkig bij Intertoys en PlayStation Direct een bestelling kunnen doen. Hopelijk wordt die van Intertoys ook geleverd, maar die waren beide voor de adviesprijs. Voor diegenen die hebben misgegrepen zou ik wel eerder een Coolblue of Bol kiezen voor een iets hogere prijs dan op marktplaats.
Uiteindelijk zag ik op de website staan uitverkocht, dus denk niet dat ze meer order aannemen dan dat ze kunnen leveren(Een enkel foutje kan altijd als je echt net 1 van de laatste ben).
Is nu online!Sefaex schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:44:
Die hartjes zijn bij marktplaats niet echt likes. Het geeft aan dat iemand de advertentie heeft opgeslagen om later misschien nog iets mee te doen.Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:56:
@HertogJack je was mijn edit net voor. Ja… die is normaal te bestellen. Maar toch zijn er 7 likes en een hoop views.
Het is dus niet een "vind ik leuk" a la Facebook etc.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Ach ja, Marktplaats is sowieso een favoriete plek voor de mensen met weinig hersencellen....Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:51:
En niet te vergeten dat ook hier Scalpers op zitten. Misschien niet zoveel, maar deze op MP heeft er een met een vraagprijs van €1.100 omdat hij er per ongeluk 2 besteld heeft… [Afbeelding]
Waarom er zoveel mensen zijn die dit liken ontgaat mij compleet gezien het ding gewoon bij de bron te bestellen is..
same here.. ik neig nog het meest naar annuleren voorlopig.Twixie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:11:
[...]
Heb er daarnet nog een besteld bij direct.playstation.com . Ben nog niet zeker of ik er een wil, maar kan je beter nu bestellen en later annuleren dan wachten en dan zien dat hij overal uitverkocht is als je er een wil.
psn: HertogJack
Maar moet ik nog ergens rekening mee houden bij een order van 1000€+ voor de console? Geen idee of PayPal bepaalde transactie limieten heeft bijvoorbeeld.
Coolblue ook €99,00.Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:11:
Over scalpers gesproken: https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000190960934/?![]()
Let op: Coolblue en MediaMarkt gaan hetzelfde doen waarschijnlijk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had die van mij totaal 3 keer besteld. Omdat ik maar geen bevestiging email ontving.Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:51:
2 uur later, kwam het pas aan. Dus 2 van mij bestelling geannuleerd. Eerst 2 keer geprobeerd met PayPal, en de derde keer met iDeal.
Ik heb hier zelf sowieso een hekel aan scalpers.
PS5 games: 54
* Alan Wake 2
* Assassin’s Creed Shadows
* The Callisto Protocol
* The Crew Motorfest
* Demon’s Souls
* Dragon Age: The Veilguard
* Dragon’s Dogma 2
* Dynasty Warriors: Origins
* EA Sports College Football 25
* EA Sports FC 25
* Empire of the Ants
* Enlisted
* F1 24
* Final Fantasy VII Rebirth
* The First Descendant
* Fortnite
* Gran Turismo 7
* Hogwarts Legacy
* Horizon Zero Dawn Remastered
* Horizon Forbidden West
* The Last of Us Part I
* The Last of Us Part II Remastered
* Lies of P
* [Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii](https://imgur.com/a/DBGlYA5)
* Madden NFL 25
* Marvel Rivals
* Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
* Mortal Kombat 1
* My Little Universe
* Naraka: Bladepoint
* No Man’s Sky
* Pro Baseball Spirits 2024-2025
* Ratchet & Clank: Rift Apart
* Redacted
* Resident Evil 4
* Resident Evil Village
* [Retrieval](https://www.333-studios.c...d-version-for-the-ps5-pro)
* Rise of the Ronin
* Spider-Man Remastered
* Spider-Man Miles Morales
* Spider-Man 2
* Spine: This is Gun Fu
* Star Wars Jedi Survivor
* Star Wars Outlaws
* Stellar Blade
* Test Drive Unlimited: Solar Crown
* Towers of Aghasba
* Until Dawn
* Warframe
* War Thunder
* Wolverine
* World of Warships: Legends
PSVR2 Games: 1
* Kayak VR Mirage
Dat moest ik ook elke keer invoeren.Meneer UYL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:02:
Waarom moet je per aankoop op direct.playstation opnieuw je adres invoeren? Staat toch gewoon in mijn Playstation account en ik kan ook niet aanklikken "gebruik thuisadres (als hoofdadres)" oid?
Tot 3 keer toe.
Denk dat de meeste mensen (zoals ik) daar niet de juiste gegevens hebben staan. Alleen mijn ID kloptMeneer UYL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:02:
Waarom moet je per aankoop op direct.playstation opnieuw je adres invoeren? Staat toch gewoon in mijn Playstation account en ik kan ook niet aanklikken "gebruik thuisadres (als hoofdadres)" oid?
Bedankt voor de lijst. Was er net naar op zoek. Hou ik mooi even wat games achter om na 7-11 op te pakkenG4mert schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:59:
Hierbij het bijgewerkte lijstje met de PS5 pro enhanced games. Wordt er wel blij van dat dit in een rap tempo meer en meer wordt.
* Alan Wake 2
* Assassin’s Creed Shadows
* The Callisto Protocol
* The Crew Motorfest
* Demon’s Souls
* Dragon Age: The Veilguard
* Dragon’s Dogma 2
* Dynasty Warriors: Origins
* EA Sports College Football 25
* EA Sports FC 25
* Empire of the Ants
* Enlisted
* F1 24
* Final Fantasy VII Rebirth
* The First Descendant
* Fortnite
* Gran Turismo 7
* Hogwarts Legacy
* Horizon Zero Dawn Remastered
* Horizon Forbidden West
* The Last of Us Part I
* The Last of Us Part II Remastered
* Lies of P
* [Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii](https://imgur.com/a/DBGlYA5)
* Madden NFL 25
* Marvel Rivals
* Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
* Mortal Kombat 1
* My Little Universe
* Naraka: Bladepoint
* No Man’s Sky
* Pro Baseball Spirits 2024-2025
* Ratchet & Clank: Rift Apart
* Redacted
* Resident Evil 4
* Resident Evil Village
* [Retrieval](https://www.333-studios.c...d-version-for-the-ps5-pro)
* Rise of the Ronin
* Spider-Man Remastered
* Spider-Man Miles Morales
* Spider-Man 2
* Spine: This is Gun Fu
* Star Wars Jedi Survivor
* Star Wars Outlaws
* Stellar Blade
* Test Drive Unlimited: Solar Crown
* Towers of Aghasba
* Until Dawn
* Warframe
* War Thunder
* Wolverine
* World of Warships: Legends
PSVR2 Games: 1
* Kayak VR Mirage
Gisteren geprobeerd. Wijzigen kan wel (heb hem naar Paypal gezet) zolang je de bestaande betaalmethode maar niet eerst verwijderdatomix9 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:41:
[...]
CC wordt niet meteen belast. Staat ook op de site. Staat ook bij als je betalingsmethode wjzigt, je bestelling vervalt.
Zie ook:
:strip_exif()/f/image/RtT1MUYAFOdVjPHxQp04rp5q.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door FrankoNL op 27-09-2024 11:25 ]
Dat was in een tijd waarin de console nog super slecht beschikbaar was. Ik denk dat dit niet het geval bij de Pro gaat worden omdat het toch voor een deel van de mensen een aardig dure aankoop zal worden.Shaker74 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:20:
Wat ik me wel afvraag.... Zal MM en dergelijke nu weer net als bij de PS5 gedwongen pakketten samenstellen? of gewoon netjes de console los verkopen. Zat een hoop niet originele troep bij waar ik niets aan had.
En daarnaast heb je ook nog de groep met een base PS5 die het nut er niet van inzien.
Ik behoor gelukkig niet tot beide, ik heb gisteren de Pro LE besteld
blijkbaar komen zo nog steeds sporadisch in de shop.
Ja ik had er 2 besteld, eerste via paypal, leek niet door te komen en tegen de avond toch mijn mail mogen ontvangen van paypal.absrnd schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:03:
Ik kon net nog een DualSense Edge Anniversary Limited Edition bestellen
blijkbaar komen zo nog steeds sporadisch in de shop.
Bankcontact is wel dadelijk doorgekomen, ook dadelijk mail ontvangen. Dus ik ging ervan uit dat paypal niet was doorgekomen
Had ik de andere geannuleerd aangezien er echt wel mensen zijn die het zoals mij willen gebruiken.
Gisteren zelf pech gehad bij de ps5 AE pro, om 3na 10 toegang, in het winkelmandje, moeten inloggen met code via sms. Dan is de site gecrashed en begon ik terug vna achter. Waar ik tot op vandaag nog van baal.
[ Voor 5% gewijzigd door snitsel89 op 27-09-2024 12:15 ]

Blijft jammer dat de PS5 Pro zó duur is. Ik krijg dat thuis gewoon echt niet verkocht.G4mert schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:59:
Hierbij het bijgewerkte lijstje met de PS5 pro enhanced games. Wordt er wel blij van dat dit in een rap tempo meer en meer wordt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Sow dat is inderdaad snel geleverd, nu nog hopen op de zelfde snelle levering van de ps5 Pro binnenkort.FMS schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:11:
[Afbeelding]
Gisterenochtend besteld op PS Direct, vandaag binnen.
Benieuwd naar wanneer Sony de tekst op de verpakking gaat aanpassen? Nu staat dat het alleen met de Slim compatible is.
PSN : Geraedus
Verkoop je oude console. Draag je winterjas van vorig jaar nog 1 seizoen. Wees baas over je eigen geld en bestellen die handelRossi46 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:16:
[...]
Blijft jammer dat de PS5 Pro zó duur is. Ik krijg dat thuis gewoon echt niet verkocht.
Wel jammer dat die base PS5 niks meer waard is.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:29:
[...]
Verkoop je oude console. Draag je winterjas van vorig jaar nog 1 seizoen. Wees baas over je eigen geld en bestellen die handel
Denk dat je hooguit €300-€350 krijgt voor je kale PS5.
Nou mijn PS5 is bijna 4 jaar oud. Als ik hem in die prijsklasse verkocht krijg hoor je mij niet klagen.Sefaex schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:30:
[...]
Wel jammer dat die base PS5 niks meer waard is.
Denk dat je hooguit €300-€350 krijgt voor je kale PS5.
Ik ben van mening dat het juist helemaal niet zo duur is.Rossi46 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:16:
[...]
Blijft jammer dat de PS5 Pro zó duur is. Ik krijg dat thuis gewoon echt niet verkocht.
Vroeger was het pas duur, toen moest ik met mijn krantenwijkje elke ochtend op pad om 1200 gulden bijelkaar fietsen om deze bundel te kunnen kopen.
:strip_exif()/f/image/uPY90q7sbfzPAdYUtkbJTNGe.jpg?f=fotoalbum_large)
Tegenwoordig gelukkig een goede baan, waarbij mijn hobby’s best wat geld mogen kosten.
Bij CEX krijg je er 312 euro voor momenteel en 345 euro in vouchers.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:34:
[...]
Nou mijn PS5 is bijna 4 jaar oud. Als ik hem in die prijsklasse verkocht krijg hoor je mij niet klagen.
Er zijn juist voldoende argumenten om de eerste revisie van de PlayStation 5 de “beste” of een van de betere te noemen. Latere revisies zijn alleen maar afgeslankt om productie kosten te besparen. Al is er in latere modellen wel een iets stillere ventilator gekomen. Al met al verwaarloosbaar en kinderziektes heeft deze generatie sowieso niet gehad. Problemen met VRR waren geen hardwarematige problemen bijvoorbeeld. Als je wilt wachten dan mag je wachten, maar ik zou me er niet druk om maken.Icephase schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:43:
Ik laat de eerste batch wel aan me voorbij gaan en wacht de tweede of derde batch wel af, het zal niet de eerste keer zijn dat er wat 'kinderziektes' in nieuwe hardware zitten. Plus ik ben best tevreden nu met de vaak 60 fps in 'performance mode'. Ik ben geen pixelpeeper, sterker nog; met m'n 45 lentes zie ik die pixels niet eens meer zonder leesbril![]()
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
En toch schijnt de fan van de 1ste batch de beste te zijn, de latere modellen is de fan minder goed begreep ik.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:36:
[...]
Er zijn juist voldoende argumenten om de eerste revisie van de PlayStation 5 de “beste” of een van de betere te noemen. Latere revisies zijn alleen maar afgeslankt om productie kosten te besparen. Al is er in latere modellen wel een iets stillere ventilator gekomen. Al met al verwaarloosbaar en kinderziektes heeft deze generatie sowieso niet gehad. Problemen met VRR waren geen hardwarematige problemen bijvoorbeeld. Als je wilt wachten dan mag je wachten, maar ik zou me er niet druk om maken.
Nope, de fan werd bij elke revisie stiller.Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:42:
[...]
En toch schijnt de fan van de 1ste batch de beste te zijn, de latere modellen is de fan minder goed begreep ik.
Ik had de Nidec fan. Maar uiteindelijk vervangen met een Delta fan. Gewoon via eBay gekocht. Ik had 50 euro betaald inclusief verzendkosten. Kwam uit Engeland.Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:42:
[...]
En toch schijnt de fan van de 1ste batch de beste te zijn, de latere modellen is de fan minder goed begreep ik.
Oude fan eruit gehaald, en nieuwe erin gezet. 10 min werk. En toen was mijn PS5 muis stil.
We zullen het zien of de PS5 Pro ook 3 verschillende fans gebruiken.
Ik moet toegeven dat Microsoft het als enige echt voor elkaar heeft met de Xbox Series X. Dat ding hoor je niet.
Hopelijk blijft de spaarrekening redelijk overeind eind november, dan kan ik de Pro ook halen
Wbt inruil normale PS5, heb dit eens met een iPhone gedaan maar toen werden er krassen genoemd die je amper kon zien, ben dus bang dat als ik via CEX oid ga, ik er vervolgens een stuk minder voor krijg dan verwacht. Anders zou ik 310EUR prima vinden.
PS Phat krijg je makkelijk €300 voor op marktplaats of tweakers.stfnz schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:04:
Heb die van mij met PayPal betaald, alleen zolang bij Payments op PayPal de betaal mode via mijn bank genoemd wordt zou het goed moeten gaan? Wil zeker maken dat hij het niet van de debit card gaat rekenen waar niet altijd zoveel geld op staat.
Wbt inruil normale PS5, heb dit eens met een iPhone gedaan maar toen werden er krassen genoemd die je amper kon zien, ben dus bang dat als ik via CEX oid ga, ik er vervolgens een stuk minder voor krijg dan verwacht. Anders zou ik 310EUR prima vinden.
En dat zonder 2 jaar garantie, snap die kopers ook niet, beetje bijleggen en je hebt een nieuwe voor €450-€500vinom schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:16:
€400 moet ook nog wel lukken, althans twee weken geleden nog wel bij mij.
Dat verwacht ik Max voor mijn Slim Disc te krijgen met garantie.vinom schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:16:
€400 moet ook nog wel lukken, althans twee weken geleden nog wel bij mij.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik had hem aangeboden voor 475 incl. 2TB SSD ingebouwd t.w.v. €155. Iemand wilde hem liever zonder SSD. Nou prima... dan heeft mijn Pro straks 4TB opslag, kan ik even vooruit.
Mijn vrouw vond het toch al een dure onzinnige grap... dus dan kon dit er ook nog wel bij.
[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 27-09-2024 15:12 ]
En jouw vrouw koopt zeker nooit onzinnige dingen.Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:10:
Vanmiddag komt iemand mijn PS5 Disk met nog garantie (Phat) voor €350. Er was ook behoorlijk veel interesse. Via MP binnen 4 uur had ik al 9 reacties...
Ik had hem aangeboden voor 475 incl. 2TB SSD ingebouwd t.w.v. €155. Iemand wilde hem liever zonder SSD. Nou prima... dan heeft mijn Pro straks 4TB opslag, kan ik even vooruit.
Mijn vrouw vond het toch al een dure onzinnige grap... dus dan kon dit er ook nog wel bij.
Verwijderd
Scheiden kan altijd nog!Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:10:
Vanmiddag komt iemand mijn PS5 Disk met nog garantie (Phat) voor €350. Er was ook behoorlijk veel interesse. Via MP binnen 4 uur had ik al 9 reacties...
Het is natuurlijk ook wel een onzinnige aankoop, maar eens in de zoveel tijd voor hobbymatige redenen kan het natuurlijk wel.Thalaron schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:10:
Ik waardeer het wel. Mijn vrouw kan ook kritisch zijn naar uitgaven en heeft ook gewoon (te) vaak gelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer UYL op 27-09-2024 15:36 ]
Haha herkenbaar. Alleen met een andere afdronk: ook een nieuw huis, verbouwing gaat richting de 300K... Dus ik dacht wat maakt 1K meer of minder dan nog uit. En dus besteld. Laat de vrouw het maar weer niet horen want dan zit ik in big troubleDaan0s schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:01:
Had gister de Pro bijna gekocht, haha. Maar aangezien ik net een huis heb gekocht + de aankomende verbouwing en nieuwe keuken in november leek het me niet zo handig om €1000 neer te leggen, want een discdrive is noodzakelijk.
Hopelijk blijft de spaarrekening redelijk overeind eind november, dan kan ik de Pro ook halenen anders maar wat later.
Bij release gekocht en 1 maand geleden verkocht met extra controller voor 440 euro. Betreffend wel de disk versie.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:34:
[...]
Nou mijn PS5 is bijna 4 jaar oud. Als ik hem in die prijsklasse verkocht krijg hoor je mij niet klagen.
Zo logisch zijn vrouwen niet altijd helaas...Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:29:
[...]
Verkoop je oude console. Draag je winterjas van vorig jaar nog 1 seizoen. Wees baas over je eigen geld en bestellen die handel
Ik kan me niet heugen dat ik destijds zulke bedragen kwijt was voor een PS2 en GT3. Nou moet ik zeggen dat ik mijn PS2 ook via Marktplaats heb gekocht destijds (die heb ik nog steeds zelfs) en GT3 toen via de 'piraten' manier speelde... Maar alsnog, kostte die bundel destijds echt zóveel?schumi1986 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:35:
[...]
Ik ben van mening dat het juist helemaal niet zo duur is.
Vroeger was het pas duur, toen moest ik met mijn krantenwijkje elke ochtend op pad om 1200 gulden bijelkaar fietsen om deze bundel te kunnen kopen.
[Afbeelding]
Tegenwoordig gelukkig een goede baan, waarbij mijn hobby’s best wat geld mogen kosten.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
En PS5 -> PS5 Pro is IMHO simpelweg redelijk onzinnig voor wat je ervoor moet betalen, maar tsja... je leeft maar 1 keer!
Helaas kan ik mijn (lees ons) geld ook maar 1 keer uitgeven
Een PS5 Pro LE op MP voor €5.000 scoren is in die vergelijking een koopje
Leuk detail: Het was gisteren onze trouwdatum

Niet echt...bRuud83 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:27:
[...]
En jouw vrouw koopt zeker nooit onzinnige dingen.

[ Voor 36% gewijzigd door Thalaron op 27-09-2024 16:12 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Alles zit in doos. Dus aansluiten op tv en klaar.RobinNL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:29:
Vandaag heb ik onverwachts een PlayStation 5 (Slim) in ontvangst mogen nemen. De laatste PlayStation die ik in m'n bezit had was de PS3 (online gamen was toen nog gratis). Nu een beetje rond aan het kijken wat ik allemaal nodig heb om volledig te kunnen genieten.
De PS2 was in het eerste jaar stevig aan de prijs maar zakte al vrij snel. De PS2 + GT3 bundle kostte destijds (zomer 2001) in de VS ongeveer $330, $20 goedkoper dan wanneer je beide destijds los kocht.Rossi46 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:00:
[...]
Ik kan me niet heugen dat ik destijds zulke bedragen kwijt was voor een PS2 en GT3. Nou moet ik zeggen dat ik mijn PS2 ook via Marktplaats heb gekocht destijds (die heb ik nog steeds zelfs) en GT3 toen via de 'piraten' manier speelde... Maar alsnog, kostte die bundel destijds echt zóveel?
Dat snap ik, hij heeft ook al even aangestaan. Maar ik bedoelde meer PS Plus (net ook even aangeschaft), games geclaimd, aantal games gedownload. Binnenkort kijken voor een tweede controller, mogelijk een oplaadstation? Gewoon even kijken wat handig is om te hebben.giantgiantus schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:30:
[...]
Alles zit in doos. Dus aansluiten op tv en klaar.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Begin met Astro bot wat standaard op het systeem staatRobinNL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:31:
[...]
Dat snap ik, hij heeft ook al even aangestaan. Maar ik bedoelde meer PS Plus (net ook even aangeschaft), games geclaimd, aantal games gedownload. Binnenkort kijken voor een tweede controller, mogelijk een oplaadstation? Gewoon even kijken wat handig is om te hebben.
Opladen zou ik in eerste instantie gewoon lekker met een telefoon oplader doen.
Het oplaadstation is wel echt een heel fijn accessoire om te hebben. Niet noodzakelijk uiteraard.RobinNL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:31:
[...]
Dat snap ik, hij heeft ook al even aangestaan. Maar ik bedoelde meer PS Plus (net ook even aangeschaft), games geclaimd, aantal games gedownload. Binnenkort kijken voor een tweede controller, mogelijk een oplaadstation? Gewoon even kijken wat handig is om te hebben.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties