• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:34
Twixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:07:
[...]
ik kan ook wel begrijpen dat mensen (dik tegen hun zin) €2000 of meer willen geven als dit iets is dat ze absoluut willen hebben.
Ik begrijp dat dus niet echt. Maar ieder z'n ding.

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:39
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:06:
[...]

Ik vind het idee "koop zo'n ding als je hem wilt hebben of gun het anders een ander" wat logischer en simpeler. Geld aftroggelen van een ander is imo toch altijd wat sneu.
De mensen die nu zon ding al te koop zetten kopen hem idd met een andere intentie sneu wellicht maar zo werkt het nou eenmaal.

Ik heb hem gekocht omdat ik hem wil maar ben geen collector verder en als ik die doos hier heb staan en iemand bied mij een X bedrag die dusdanig idioot hoog is. Waarom zou je daar gaan ja op mogen zeggen?

Zoals ik zei vooralsnog geen behoefte aan maar zeg nooit nooit. Heb in de GPU tijd toen en de PS5 ook gewoon over sticker moeten betalen en flink ook. Was ik niet blij mee maar was er wel blij mee dat ik er 1 had........ het is wat het is. Er zijn zoveel dingen in de wereld niet eerlijk maar die zijn wel iets ernstiger als een Playstation of GPU dus wat dat betreft mogen we niet klagen :9

Even voor de duidelijkheid, ik heb geen geld teveel en kan het eigenlijk ook niet missen op dit moment maar wou het wel hebben dus ook ik moet me hier gewoon op aanpassen is mij geen misselijk bedrag omzomaar even uit te geven. Waarom mensen meer willen uitgeven is voor mij een raatsel maar goed dat moeten ze lekker zelf weten.

Kopen en gelijk de pre order op Marktplaats zetten vind ik ook triest maar kan er verder weinig van zeggen want het is niet verboden. Zo sta ik er in.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:11:
[...]
De mensen die nu zon ding al te koop zetten kopen hem idd met een andere intentie sneu wellicht maar zo werkt het nou eenmaal.

Ik heb hem gekocht omdat ik hem wil maar ben geen collector verder en als ik die doos hier heb staan en iemand bied mij een X bedrag die dusdanig idioot hoog is. Waarom zou je daar gaan ja op mogen zeggen?
Maar je weet toch pas als iemand je dat bedrag biedt als je hem te koop zet? En als je dat ding echt wil hebben dan zet je hem toch niet te koop?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24
Was de normale PlayStation 5 Pro ook maar één per bestelling of niet?

Edit: Zie het al ook maar één per bestelling.

[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2024 15:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• jsteez
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-05 16:55
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:03:
Joh het is toch heel simpel. Als je wat koopt mag je er mee doen wat je wil en als jij 2000,- over hebt voor die set ja ieder zijn ding.

Ik heb hem gekocht en ben er blij mee maar als iemand mij 2000,- wil betalen vind ik het wel verleidelijk om op die manier een gratis normale Pro te scoren. Heb het geld ook niet op mijn rug groeien. Heb nou eenmaal de rest van de Limited Editions ook niet en ben niet van plan de oude er ook bij te gaan kopen om te gaan collecten dus wat dat betreft heeft het voor mij geen meerwaarde.

Tot nu toe vind ik het leuk dat ik hem kunnen bestellen want vind hem mooi en voordeliger dan de normale Pro. Ook de verpakking heel vet. Maar sluit niet uit dat als tegen de tijd ik die doos hier heb staan en mensen belachelijke bedragen bereid zijn te betalen hem niet te verkopen.

Het is alleen wel zo, hij moet er eerst maar eens zijn. Zolang ik hem niet heb valt er niks te verkopen.

Maar zoals ik zei vooralsnog ben ik er erg blij mee en ben ik gewoon lekker van plan er lekker op te gaan spelen tot de PS6. Moet ik alleen wel mijn huidge SLIM en beetje degelijk verkopen anders wordt het wel een hele dure grap. Vond 799 namelijk al beetje idiooot maar kon het dan ook weer niet weerstaan deze set die niet gek geprijst is in vergelijlking te laten staan.

Maar he 2000,- voor die set en 500,- voor mijn duige set maakt ook wel een aardige pc..... man man keuzes keuzes ;)
Als ik dit zo lees doe ik in ieder geval 21 november jou een berichtje ;)
Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:14:
Was de normale PlayStation 5 Pro ook maar één per bestelling of niet?
Volgens mij was dat met alles het geval. Ik heb een Dualsense gekocht en viel me op dat je daar ook maar 1 van kon bestellen.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
Grappig, (of niet) lees wat nieuwsberichten. Op Ebay staan ze ook te koop voor beste bedragen. Sommige plaatsen een waarschuwing om hem niet te kopen van scalpers. De reden?

Voor hij op je deurmat staan hebben wij "de bezorgers" hem al gejat.

Nu denk je, nou zal meevallen... Ik ken iemand die een tijdje bij een niet nader te noemen bezorgbedrijf heeft gewerkt als bezorger en hij geeft aan dat er zeker wel eens PS5-en zijn "verdwenen" voor ze afgeleverd werden. Bleven per ongeluk zomaar in de bus achter. tsja. Jammer weer.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:37
Disker schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:08:
Eindelijk de mail binnen, was volgens de mail 10.02 verstuurd :P
dan moet de duif bij mij verder vliegen :D. Heb hem nog steeds niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
Twixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:07:
[...]

Maar omgekeerd: als jij absoluut iets wil hebben, en bereid bent ervoor te betalen, waarom dan niet ? Tuurlijk houdt het scalping in stand, maar ik kan ook wel begrijpen dat mensen (dik tegen hun zin) €2000 of meer willen geven als dit iets is dat ze absoluut willen hebben. Het alternatief is immers dat ze hun droom helemaal niet hebben.
Uiteindelijk is dit gewoon hoe vraag & aanbod werkt.
Maar aanvullend: als jij iets absoluut wil hebben en bereid bent ervoor te betalen, maar het niet KUNT betalen (zoals bijvoorbeeld een kind / tiener die het uiteraard niet zo breed heeft). Hoe zou je dat vinden? Die kinderen hebben ook een droom, maar kunnen deze ondanks gespaard niet verwezenlijken door personen die "wat knaken" willen verdienen. Ik kan als ouder prima bijspringen natuurlijk, ware het niet dat ik deze verwerpelijke praktijken niet wil ondersteunen.

En natuurlijk is dit hoe vraag en aanbod werkt, dat begrijp ik ook. Alleen de achterliggende gedachte vind ik niet ok. Dingen wegkapen voor mensen die het wél willen, om het aan diezelfde mensen te verkopen voor een fors hoger bedrag. Mijn woning is in 8 jaar tijd bijna 3 keer zoveel waard geworden als waarvoor ik het kocht, alleen ik heb het nooit gekocht met de intentie om winst te maken. Ik heb het gekocht voor woongenot (gebruik dus). De overwaarde is alleen maar een mooie bonus (als ik ooit ga verkopen). Daar zit een wezenlijk verschil in.
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:08:
[...]

Pas op met wat je zegt. Anders komt de scalper politie langs. Om jou wel even duidelijk te maken wat je wel en niet met je leven moet doen. ;)
Scalpers moeten helemaal zelf weten wat ze doen met hun leven, we vertellen alleen hoe treurig het is ;)

Join het GoT Pulse-Team!

• JWFpeters
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:13:
[...]

Maar je weet toch pas als iemand je dat bedrag biedt als je hem te koop zet? En als je dat ding echt wil hebben dan zet je hem toch niet te koop?
Ja dat zeg ik toch ook? Zet hem pas te koop als je hem hebt is mijn mening.

En wat is echt wil hebben? Ik wil hem echt hebben en heb hem ook kunnen kopen maar waarom zou je dan niet mogen overwegen hem te verkopen als iemand er 2k of meer voor wil betalen? Er is uiteindelijk ook een grens voor iedereen van wat echt hebben is. Met die 900 winst kan ik ook mijn kinderen weer blij maken met een weekend Disneyland ofzo om maar een voorbeeld te noemen.

Voor nu hou ik hem zelf en op de dag dat ie binnenkomt ga ik hem waarschijnlijk gewoon uitpakken en gebruiken want ik vind hem mooi en wou een pro maar dat neemt niet weg dat er een moment kan komen waar ik over de euforie van nu heen ben en denk ik ja leuk allemaal maar kan die 900 extra ook wel ergens anders voor gebruiken.

Mijn punt is, wil je iets graag koop je het voor de prijs of meer als het schaars is en grijp je een keer mis ja is dat helaas pindakaas en kan je er voor kiezen meer te betalen of het te accepteren.

IK heb een normale PS5 toen voor 800,- kopen toen helaas en een RX 9700 XTX voor 1400,- was ik er blij mee dat het zo duur was? Nee. Was ik blij dat ik er op dat moment 1 had JA. Was dat het extra geld waar toen? Ja voor mij wel.

Nou is dit iets anders omdat het Limited is maar iemand die dit echt wil voor zijn collectie vol met sealed limited dingen kijkt niet op van deze bedragen. Ik vind dat je dan knettegek bent sterker nog vind mezelf knettergek dat ik voor 1100,- een cosnole gekocht heb laat staan wat mijn vrouw er van vind.

Maar he zo heeft ieder zijn gebreken zullen we maar zeggen.

Dus nogmaals nu al je pre order aanbieden terwijl je dat hele ding nog niet hebt vind ik kansloos, zelf weten maar kansloos. Maar als ie binnen is en je met beide beentjes weer op de grond staat en denkt tering wel veel geld denk toch maar dat ik hem met winst verkoop en een normale koop. Ja who cares....

En ben jij diegen die dan wel dat ding wil persee omdat je leven anders niet compleet is zul je wat meer moeten betalen. Volgens mij is dat vrij normaal met dingen in de wereld en zeker met limited dingen.

Je kan het niet eerlijk vinden je kan het idioot vinden maaar het is wat het is.
jsteez schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:14:
[...]

Als ik dit zo lees doe ik in ieder geval 21 november jou een berichtje ;)
Je kan het altijd proberen maar geen garantie dat het lukt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JWFpeters op 26-09-2024 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Denman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:24:
[...]

Maar aanvullend: als jij iets absoluut wil hebben en bereid bent ervoor te betalen, maar het niet KUNT betalen (zoals bijvoorbeeld een kind / tiener die het uiteraard niet zo breed heeft). Hoe zou je dat vinden? Die kinderen hebben ook een droom, maar kunnen deze ondanks gespaard niet verwezenlijken door personen die "wat knaken" willen verdienen. Ik kan als ouder prima bijspringen natuurlijk, ware het niet dat ik deze verwerpelijke praktijken niet wil ondersteunen.

En natuurlijk is dit hoe vraag en aanbod werkt, dat begrijp ik ook. Alleen de achterliggende gedachte vind ik niet ok. Dingen wegkapen voor mensen die het wél willen, om het aan diezelfde mensen te verkopen voor een fors hoger bedrag. Mijn woning is in 8 jaar tijd bijna 3 keer zoveel waard geworden als waarvoor ik het kocht, alleen ik heb het nooit gekocht met de intentie om winst te maken. Ik heb het gekocht voor woongenot (gebruik dus). De overwaarde is alleen maar een mooie bonus (als ik ooit ga verkopen). Daar zit een wezenlijk verschil in.

[...]

Scalpers moeten helemaal zelf weten wat ze doen met hun leven, we vertellen alleen hoe treurig het is ;)
Als jij nu je huis verkoopt en je moet een vergelijkbaar huis op een vergelijkbare locatie kopen, is die ook net zoveel gestegen.

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Hoe zit het trouwens met garantie. Sony geef aan 1 jaar garantie maar ze moeten toch gewoon aan de Nederlandse garantie houden?

• Jumpman
MissMe NL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:30:
Hoe zit het trouwens met garantie. Sony geef aan 1 jaar garantie maar ze moeten toch gewoon aan de Nederlandse garantie houden?
In Nederland moet de verkoper twee jaar garantie geven, dus in dit geval moet PlayStation Direct dit doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:24:
[...]
En natuurlijk is dit hoe vraag en aanbod werkt, dat begrijp ik ook. Alleen de achterliggende gedachte vind ik niet ok.
Nu draai je de zaken om.
Ik verdedig helemaal niet het scalpen. Ik verdedig mensen die toch meer willen betalen omdat ze absoluut iets willen hebben (als reactie op @Timothy3000 hierboven die zegt dit niet te snappen). En ja, zo houden ze onbedoeld wel het scalpen in stand.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 26-09-2024 15:33 ]

MissMe NL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:30:
1 jaar is fabrieksgarantie vanuit Sony. Maar Sony is in dit geval ook de winkel, dus daar kun inderdaad aanspraak maken op andere garanties.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Raem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:32:
[...]

1 jaar is fabrieksgarantie vanuit Sony. Maar Sony is in dit geval ook de winkel, dus daar kun inderdaad aanspraak maken op andere garanties.
Maar dat is dus raar dat ze zeggen op direct bij het kopen 1 jaar garantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:25:
[...]
Ja dat zeg ik toch ook? Zet hem pas te koop als je hem hebt is mijn mening.
Ja, en ik deel die mening niet. Koop het en houdt het of zet het niet te koop (en als je dat wel doet, doe hem dan voor kostprijs weg).

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 01:41
Twixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:31:
[...]

Nu draai je de zaken om.
Ik verdedig helemaal niet het scalpen. Ik verdedig mensen die toch meer willen betalen omdat ze absoluut iets willen hebben. En ja, zo houden ze onbedoeld wel het scalpen in stand.
Ja, iets is zoveel waard als wat degene (om niet te zeggen de idioot) ervoor wil geven. No way dat ik meer dan 1000 Euro aan een smartphone uitgeef, maar toch zijn er voldoende die wel bereid zijn dat te doen. Kapitalisme op zijn best.
Zeker bij een producten met de toverwoorden "Limited Edition". Is bij sneakers en zo ook niet anders.
Hebzucht en FOMO doen gekke dingen met de mens 😃

PSN: Zwartkijker

Verwijderd

Tekorten kun je ook voorkomen door te wachten en meer voorraad op te bouwen maar dat is duur en meer risico voor Sony. Lekker boos zijn op Sony in plaats van Scalpers als je zin hebt om boos te zijn. ;)
Als we het over Limited editions hebben, tsja het woord zegt het al. Bewust weinig uitbrengen voor FOMO.
Ik zou overigens nooit bij een scalper kopen of zelf scalpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:36:
Tekorten kun je ook voorkomen door te wachten en meer voorraad op te bouwen maar dat is duur en meer risico voor Sony. Lekker boos zijn op Sony in plaats van Scalpers als je zin hebt om boos te zijn. ;)
Als we het over Limited editions hebben, tsja het woord zegt het al. Bewust weinig uitbrengen voor FOMO.
Ik zou overigens nooit bij een scalper kopen of zelf scalpen.
Men moet boos zijn op Apple, die hebben dit trucje gemeengoed gemaakt om iedereen hyped te krijgen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:36:
Mag op beiden ook?

En ik ben niet boos hoor, verre van. Ik wil niet eens een Pro. Maar ik word toch altijd wat somber van mensen die misgrijpen en op hetzelfde moment de talloze vraag en aanbod advertenties.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
Retard alert: zonder hdmi 2.1 kan ik de pro LE niet eens gebruiken (althans geen meerwaarde tov normale ps5)

1100€ voor de console + nieuwe TV met hdmi 2.1 domdomdom

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29
mxmemx schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:42:
Retard alert: zonder hdmi 2.1 kan ik de pro LE niet eens gebruiken (althans geen meerwaarde tov normale ps5)

1100€ voor de console + nieuwe TV met hdmi 2.1 domdomdom
Wil best ruilen met de ps5 non-pro LE.
Scheelt je weer geld uitgeven aan een tv :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 10:51
Raem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:34:
[...]

Kun je de inhoud dan niet aan mij geven? Mag je de doos zelf houden.
Betaal je €1100 om naar een doos te kijken, dus maakt voor jou dan geen verschil. :+
Is een optie maar nee dankje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-10 13:22
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:11:
[...]

Even voor de duidelijkheid, ik heb geen geld teveel en kan het eigenlijk ook niet missen op dit moment maar wou het wel hebben dus ook ik moet me hier gewoon op aanpassen is mij geen misselijk bedrag omzomaar even uit te geven. Waarom mensen meer willen uitgeven is voor mij een raatsel maar goed dat moeten ze lekker zelf weten.
Sorry hoor ik had vroeger ook geen poen om uit te geven en ik geloof ook wel dat je het geld niet kan missen . Maar toen ik in jouw situatie zat vroeger dacht ik toch eerst de koelkast dan de nieuwste snufjes kopen ondanks dat ik het graag wilde

Is geen verwijt btw :)

• sarlo
bie100 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:54:
[...]

Sorry hoor ik had vroeger ook geen poen om uit te geven en ik geloof ook wel dat je het geld niet kan missen . Maar toen ik in jouw situatie zat vroeger dacht ik toch eerst de koelkast dan de nieuwste snufjes kopen ondanks dat ik het graag wilde

Soms is het niet erg om een dergelijke onverantwoorde uitgave te doen. Maar het moet wel uitzondering op de regel zijn.

Afijn ik denk persoonlijk: grote mensen geld grote mensen spulletjes die ik vroeger niet kon betalen :p

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Elke keer ik mij aanmeld op de website van playstation ben ik ingelogd. Maar als ik mijn bestellingen wil bekijken moet ik mij opnieuw inloggen.. en dan komt hij weer op de hoofdpagina. Dan tik ik opnieuw om mijn bestellingen te bekijken en vraagt hij opnieuw om in te loggen..

iemand nog problemen mee ?
Daarnet ps5 pro besteld.

• MCFS
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
tommy50 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:06:
Elke keer ik mij aanmeld op de website van playstation ben ik ingelogd. Maar als ik mijn bestellingen wil bekijken moet ik mij opnieuw inloggen.. en dan komt hij weer op de hoofdpagina. Dan tik ik opnieuw om mijn bestellingen te bekijken en vraagt hij opnieuw om in te loggen..

iemand nog problemen mee ?
Daarnet ps5 pro besteld.
Website taal veranderen,dan werkt het.

• JWFpeters
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:34:
[...]

Ja, en ik deel die mening niet. Koop het en houdt het of zet het niet te koop (en als je dat wel doet, doe hem dan voor kostprijs weg).
In een ideale wereld doe je dat ja, heb ik ook met mijn GPU gedaan helaas krijg je daar alleen nooit of zelfde zelden voor terug. Dat is onbegonnen en niet realistisch in deze wereld. En dat geld niet alleen voor consoles. Dat je dat wil begrijp ik maar dat je denkt dat het zo werkt in de wereld....... helaas.

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
MCFS schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:07:
[...]

Website taal veranderen,dan werkt het.
haha thx voor de tip!!

Raar toch ? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:08:
[...]
In een ideale wereld doe je dat ja, heb ik ook met mijn GPU gedaan helaas krijg je daar alleen nooit of zelfde zelden voor terug. Dat is onbegonnen en niet realistisch in deze wereld. En dat geld niet alleen voor consoles. Dat je dat wil begrijp ik maar dat je denkt dat het zo werkt in de wereld....... helaas.
Het werkt toch prima in mijn wereldje. Ik koop niks van scalpers en verkoop alles voor kostprijs of minder.

Maar goed, zoals ik al zei. Uiteindelijk ieder z'n ding, al mogen de scalpers elke ochtend op een Legoblokje stappen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17

FeaR

In GoT we trust

mxmemx schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:42:
Hoe dat zo? Met HDMI 2.0 kan je max 4K/60 halen, die twee (4K en 60) in combinatie met RTX (Fidelity) trekt de gewone PS5 niet. Huidige console is immers veelal keuze tussen 4K/30 met RTX of 4K/60 zonder RTX (of een combinatie voor een gulden middenweg), PS5 Pro kan 4K/60 met RTX hopelijk wel.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 26-09-2024 16:16 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
sarlo schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:56:
[...]

Soms is het niet erg om een dergelijke onverantwoorde uitgave te doen. Maar het moet wel uitzondering op de regel zijn.

Afijn ik denk persoonlijk: grote mensen geld grote mensen spulletjes die ik vroeger niet kon betalen :p
Ik kan het met gemak betalen en een onverantwoorde uitgave is niks mis mee in dit geval houd die er nog wat aan over als die het van de hand doet :)

Maar in de tijd dat ik het niet kon betalen zou ik het zelf niet doen aan de andere kant nu kan ik het wel betalen en als ik het koop staat het te verstoffen in de kast :P

Ach tis nooit goed als je het bekijkt ;)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:42
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:55:
[...]

Ik vind dit altijd een bijzondere redenering. Als iedereen stopt met het kopen van scalpers dan wordt er uiteindelijk minder opgekocht en is de kans groter dat je een item gewoon voor de vraagprijs kunt kopen. Of je nou een volle of halfvolle portemonnee hebt, uiteindelijk is dat voor iedereen behalve die vervelende opkopers een positief iets.

En brokies? Komop man. We zijn hier allemaal volwassen.

Maar goed, utopie.
Als dit, als dat. We leven nu eenmaal niet in een sprookjeswereld.

Voor mensen met geld genoeg en een grote liefde voor PS is het geen enkel probleem om 2k of meer neer te leggen voor een "zeldzaam" exemplaar van hun lievelingsconsole. Wanneer je goed in je slappen was zit voel je dergelijke bedragen niet eens. Dus laat die mensen lekker.

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:15

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zie nu pas dat Bol.com blijkbaar ook een pagina had voor de PS5 slim 30th anniversary edition? Iemand hem daar weten te verkrijgen?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Jumpman
2020 Alles wat de klanten niet wilde:
CONSOLE ZONDER DISKSLEUF - Internetverbinding en een account voor PlayStation™Network vereist.

2024 Sony:
CONSOLE ZONDER DISKSLEUF - Internetverbinding en een account voor PlayStation™Network vereist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:20
MonkeySleeve schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:23:
Zie nu pas dat Bol.com blijkbaar ook een pagina had voor de PS5 slim 30th anniversary edition? Iemand hem daar weten te verkrijgen?
Ik heb 3 x een controller in mijn winkelwagentje gehad, en 3 x verdween dat ding....
En nu staan ze al op marktplaats. Ben klaar met mensen met bots en die troep.

• sarlo
MonkeySleeve schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:23:
10-10 pas te pre-orderen volgens mij. Die zijn ook niet op serienummer net als de ps5 pro

[ Voor 8% gewijzigd door sarlo op 26-09-2024 16:28 ]

• JWFpeters
bie100 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:54:
[...]

Ben ik met je eens maar ik maak geen grapje (ik overdrijf niet) ik leef per maand doe ik al mijn hele leven dus impulsief zulke dingen kopen is voor mij eigenlijk niet te doen. 799,- is wat ik berekend heb geen 1100,- dus die 300,- moet opgevangen worden door de normale SLIM die ik nu heb te verkopen waarvan ik van plan was hem te houden. Maar wil hem ook niet weg geven als in goedkoop verkopen omdat ik het geld nodig heb. Maar idd de koelkast moet niet stuk deze maand al overleef ik dat ook wel weer uiteindelijk.

Dus zoals ik eerder al aangaf in het ergste geval verkoop ik de set wel en wordt ik er gelukkig niet slechter van anders zou ik dat gokje nu ook niet genomen hebben waarschijnlijk.

Wil je best een overzicht van mijn rekening sturen maar kan je melden dat de finciele maand net begonnen is en er nu 1/3 al weg is aan een Playstation en met op het moment geen spaarpot is die 2 derde een uitdaging om de maand door te komen. Verstandig? Nee wellicht niet maar leef al mijn hele volwassen leven zo en het komt altijd goed ;) En nee ik sta nooit in het rood en heb geen schulden. Nee zelfs geen hypotheek :)

Iedreen leeft zijn leven op zijn of haar manier en mijn motto is alijd zolang je niet in de schulden komt moet je vooral lekker leven want voor je het weet is het voorbij. Ik had een kans waarvan ik niet zou verwachten die te krijgen gezien mijn geluk met GPUs en Playstation 5 toen der tijd en die heb ik gewoon gepakt!

En hopelijk kan ik daar straks welliswaar 2 weken later helaas gewoon van genieten. En als dat niet van deze Limited console is is het wel van een PC die ik anders nog lang niet gad kunnen bouwen omdat er een in mijn ogen ''gekkie'' is die zoveel geld er voor over heeft. Er is 1 game die mij al jaren bij Playstation houd en dat is Gran Turismo en helaas heeft Forza dat niet opgelost met zijn laatste release..... dus de kans is klein dat ik hem verkoop en hem lekker neerzet en over 3 jaar hem verkoop of gewoon lekker op de kast zet omdat ik er wellicht nog steeds trots op ben.

Dus mijn laatste conclussie is dat ''scalpen'' idd niet fraai is of leuk of prettig en ja het is vervelend als je gewoon een gebruiker bent die zon ding wil maar niet kan krijgen omdat er een mannetje of wat is die zon ding alleen maar kopen om er winst op te maken. Allmaal mee eens dat het KUT is maar kom op relax allemaal een beetje het is geen kwestie van leven en dood (mag ik hopen) en als je het echt wil kun je hem alsnog krijgen uiteindelijk nu voor meer of later voor minder wanneer ze gebruikt op de markt komen.

Als die van mijn gebruikt om de markt komt over een jaar of 2 is nog zo goed als nieuw kwa gebruiksporen dus kan die gewoon in iemands collectie.

Want latern we eerlijk zijn. Zon ding kopen maar niet uitpakken en gebruiken omdat het een collectors item is voor in een vitrine vind ik (persoonlijk) net zo idioot als zon ding kopen en door verkopen voor meer geld. Maar boeit het me dat iemand dan zon ding krijgt en niks mee doet en ik hem niet kan krijgen terwijl ik hem wil gebruiken? Totaal niet succes ermee. Ik wou ook die 500 milion edition is me toen helaas ook niet gelukt. Vind ik het jammer nog steeds? Ja een beetje, maar lig ik er wakker van aboluut niet. Kan hem nu ook nog kopen maar nu boeit het me niet meer.

Nou heb er nu genoeg woorden aan besteeds. Iedereen gefeliciteerd met dat wat je hebt kunnen kopen al dan niet om geld te verdienen. En iedereen die niet heeft kunnen kopen wat ie wil kopen: Fucked up balen leef met je mee maar get on with your life er zijn ergere dingen op de wereld aan de hand _/-\o_
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:10:
[...]

Het werkt toch prima in mijn wereldje. Ik koop niks van scalpers en verkoop alles voor kostprijs of minder.

Maar goed, zoals ik al zei. Uiteindelijk ieder z'n ding, al mogen de scalpers elke ochtend op een Legoblokje stappen.
Als het werkt in joun wereld verder wat is dan het probleem? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JWFpeters op 26-09-2024 16:30 ]

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:46:
[...]

Wil best ruilen met de ps5 non-pro LE.
Scheelt je weer geld uitgeven aan een tv :p
Is goed + 1000 euro is die voor jou hihi x (niet echt ik hou m toch liever zelf)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:28:
[...]
Iedereen gefeliciteerd met dat wat je hebt kunnen kopen al dan niet om geld te verdienen. En iedereen die niet heeft kunnen kopen wat ie wil kopen: Fucked up balen leef met je mee
Dat laatste strookt dus 0,0 met dat eerste. Dat zie je wel toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 00:36
Het was weer een vruchtbare ochtend voor de bankrekening in ieder geval :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik ga de LE Pro toch denk ik verticaal plaatsen. Want hij is zo sexy.

Dit is mijn zolder setup. Weet nog niet precies hoe. Links zit de race rig dus dat wordt hem niet... hmm

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HMBzvPmu0w--ReF-26kIt_UfixQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uBVrL14dPkj6OD3qqJOvEkYi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWFpeters
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:34:
[...]

Dat laatste strookt dus 0,0 met dat eerste. Dat zie je wel toch?
Het is heel simpel je bent het niet eens met de gang van zaken en ik ook niet altijd met mensen die alleen kopen voor geld verdienen zodat mensen die willen kopen voor het spelen geen kans hebben gekregen (al hadden ze die in zeker zin wil gekregen maar te laat of pech) maar het is wat het is en iets wat jij ik of wij echt niet gaan veranderen.

Daar komt bij ik geef zeer uitgebreid uitleg steeds en jij steeds 1 zin dus of je leest het niet of je wil gewoon het laatste woord hebben.

In de basis zijn we het gewoon met elkaar eens. En je zegt net dat er in joun wereld geen probleem is dus nogmaals wat is nu het probleem? Dat jij er niet 1 hebt kunnen krijgen van een zeer gelimiteerde console? Ja sucks balen ik zou ook balen zoals ik al vaker heb moeten balen omdat ik mis greep maar ik zei toen of ik hoef het niet meer of ik betaal meer om het alsnog te krijgen zo simpel is het eens of niet eens, dat is de wereld waar we in leven. Stom? Zeker maar wel de realiteit alleen niet bij zei je net dus dat is mooi wou dat ik me altijd zo kon inhouden ;) Maar je hebt dus ook geen reden om hier überhaupt over te discussiëren of mis ik nou iets?

De limited edition is limited komt dus ook niet later alsnog weer op voorraad. Dit is het gewoon dus het is dan toch logisch dat als er wereldwijd maar 12000 zijn op iets wat miljoenen verkoopt dat het duurder is en wordt dan wanneer het buiten de periode dat je hem kon kopen voor kostprijs?

Een normale Pro kopen boven de kostprijs (ook als ie wel slecht leverbaar zou zijn waarvan ik denk dat het meevalt) is gewoon dom want je weet dat ze uiteindelijk gewoon in de winkel zullen liggen ongelimiteerd. Dus dan maak je de keuze tussen geduld of geld. Ik heb geen geduld dus zou meer betalen.

Ben je collector en wil je dat ding hebben ga je gewoon betalen als je hem mis gelopen bent. Kijk eens wat Pokemon kaartjes doen bijvoorbeeld..... Dat is de wereld van het collecten.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FMS schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:43:

Dit is mijn zolder setup. Weet nog niet precies hoe. Links zit de race rig dus dat wordt hem niet... hmm

[Afbeelding]
Bovenop die witte plank en een kabelgootje naar je TV? Ik vind het zij aanzicht van de Pro eigenlijk mooier dan de voorkant maar dan zit je weer met uitstekende kabels. First world problems :P

• FMS
  • Niet online

FMS

kazuka schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:47:
[...]

Bovenop die witte plank en een kabelgootje naar je TV? Ik vind het zij aanzicht van de Pro eigenlijk mooier dan de voorkant maar dan zit je weer met uitstekende kabels. First world problems :P
Das een goeie. Maximaal genieten van de race stripes en LE nummering. Zou dan aan een kant de charger kunnen plaatsen. Cable management is key B)

Edit: Overigens zeer benieuwd naar de posters. Dat schijnt dus ook een soort loting. Er zijn 30 versies beschikbaar. Leuk om straks te vergelijken wie welke heeft. Zin in

[ Voor 15% gewijzigd door FMS op 26-09-2024 16:51 ]

• giantgiantus
  • Laatst online: 21:53
Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:24:
2020 Alles wat de klanten niet wilde:

2024 Sony:
Klanten wilden het prima. Er was echter een extreem vocale groep internetters die het vanuit marketing perspectief beter maakte om ze maar gelijk te geven om zo veel first movers naar PlayStation te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:10:
[...]

Ik wil zo ongelooflijk graag jouw huis voor kostprijs kopen. Morgen naar de notaris?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 12:18
Carlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:03:
Voor de gene die de speciale editie gekocht hebben, staat jullie ps5 dan ook echt in het zicht ?.
De ps5 is aardig groot en niet echt geschikt voor veel tv meubels, hoe mooi die ook is. ik vind het zonde om 1100 euro te betalen en dat die achter de tv verdwijnt vervolgens(Daar staat die bij mij).
Ik heb de PS5 in het kastje staan, scheelt weer de hoofdprijs betalen op Marktplaats. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:52:
[...]

Ik wil zo ongelooflijk graag jouw huis voor kostprijs kopen. Morgen naar de notaris?
Dit is al de tweede keer in een paar dagen dat je met dat argument komt. Die was eerder al gepareerd. Slechte vergelijking. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:59:
[...]

Dit is al de tweede keer in een paar dagen dat je met dat argument komt. Die was eerder al gepareerd. Slechte vergelijking. :)
Jij verkoopt alles voor kostprijs of minder zeg je. Ik wil graag je huis kopen voor kostprijs. Of geldt het alleen voor dingen die je goed uitkomen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59

reaL_G

G

FMS schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:43:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xB1oy3nxMfGFmw92pY0sMQ5Bog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AVMvkpJXHQQLEWwOjIPA1WP9.jpg?f=fotoalbum_large

Zo staat hij bij. Valt niet op

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Handig zo heb je gelijk een extra stofzuiger. ;)
Mooi kastje trouwens.

• FMS
  • Niet online

FMS

Careful. The dust police gaat je ondanks roomba aanhouden :P

Coole setup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:01:
[...]

Jij verkoopt alles voor kostprijs of minder zeg je. Ik wil graag je huis kopen voor kostprijs. Of geldt het alleen voor dingen die je goed uitkomen?
Ik zal de woningbouw even bellen met de vraag of ze het goed vinden. ;)

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nou, ik heb de LE Slim inmiddels voor 800,- verkocht dus ik kan weer 300,- van de Pro aftrekken ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:33
Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:26:
Nou, ik heb de LE Slim inmiddels voor 800,- verkocht dus ik kan weer 300,- van de Pro aftrekken ;)
Even los van dat deze niet meer beschikbaar is via Sony, hoeveel zijn er daar dan van? 10 miljoen stuks is immers ook gelimiteerd... zal wel minder zijn maar toch :+

En een Slim LE voor dat geld... nee dan had ik toch echt een Pro gehaald 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 26-09-2024 17:37 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:26:
Mooi voor jou.

Maar dom van de koper. Want vanaf 10 okt is de LE Slim ook bij bol.com te pre-orderen.
Zal ook wel snel gaan vrees ik. Maar ik zou het toch altijd eerst proberen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:56
Thalaron schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:36:
[...]

Even los van dat deze niet meer beschikbaar is via Sony, hoeveel zijn er daar dan van? 10 miljoen stuks is immers ook gelimiteerd... zal wel minder zijn maar toch :+

En een Slim LE voor dat geld... nee dan had ik toch echt een Pro gehaald 8)7
Wat was de prijs van de LE Slim eigenlijk?

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
@ZesBarkiePK De LE PS5 (non Pro) is gewoon €499,-

Dus tsja.. áls je in de markt bent of was voor de reguliere PS5, dan was dat een leuke optie. Maar voor de hoofdprijs zou ik persoonlijk liever de reguliere Pro hebben genomen. Liever mooie plaatjes dan covers O-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:40:
[...]

Want vanaf 10 okt is de LE Slim ook bij bol.com te pre-orderen.
Weet je dat zeker? Dacht dat de LE’s alleen via Sony gingen.

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:56:
[...]

Nee alleen de Pro 30th en Dualsense Edge 30th gaan via direct.playstation.
De rest gaat gewoon via retailers in minder gelimiteerde oplage.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

• Thalaron
Ik zie nog geen reservering op mijn CC staan (reguliere Pro). Is dit bij jullie wel of niet zichtbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Thalaron schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:02:
Ik zie nog geen reservering op mijn CC staan (reguliere Pro). Is dit bij jullie wel of niet zichtbaar?
Duurt een paar dagen. Geen zorgen. Is normaal bij direct.playstation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:56:
[...]

Ja

De product pagina staat zelfs al online

https://www.bol.com/nl/nl...-edition/9300000190960933

Coolblue zal ook wel een paar units krijgen denk ik..... maar het zullen waarschijnlijk om hele kleine aantallen gaan.

EDIT: Normale PS Pro is weer beschikbaar op PS Direct. Voor de mensen die het hebben gemist.

[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 18:06 ]

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 14:44
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:05:
[...]

Ja

De product pagina staat zelfs al online

https://www.bol.com/nl/nl...-edition/9300000190960933

Coolblue zal ook wel een paar units krijgen denk ik..... maar het zullen waarschijnlijk om hele kleine aantallen gaan.

EDIT: Normale PS Pro is weer beschikbaar op PS Direct. Voor de mensen die het hebben gemist.
Dan zie je maar weer dat Sony genoeg heeft geproduceerd om iedereen blij te maken.
Zo hoort een console launch te zijn. Dat iedereen een gelijke kans om zo'n systeem in huis te halen.

Ik zet die van mij verticaal. Geen plek om die van mij horizontaal te zetten.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:41
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:40:
[...]

Mooi voor jou.

Maar dom van de koper. Want vanaf 10 okt is de LE Slim ook bij bol.com te pre-orderen.
Zal ook wel snel gaan vrees ik. Maar ik zou het toch altijd eerst proberen :P
hoe weet je dat dit 10 oktober zal gaan zijn?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Michel242186 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:23:
[...]

hoe weet je dat dit 10 oktober zal gaan zijn?.
Staat in de beschrijving op bol.com.
Zie mijn link 2 posts hierboven.

Daarnaast heeft Sony het zelf ook aangegeven op hun blog.
De LE Slim is dus vanaf 10 okt ook bij andere retailers te verkrijgen.

Tot nu toe is alleen bol.com een zekerheidje. Maar het zou ook best kunnen dat Coolblue en Mediamarkt wat units krijgen.

Alleen de LE Pro is Playstation Direct exclusief.

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 18:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 22:47
Pro weer op voorraad

• Meneer UYL
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:26:
[...]

Staat in de beschrijving op bol.com.
Zie mijn link 2 posts hierboven.

Daarnaast heeft Sony het zelf ook aangegeven op hun blog.
De LE Slim is dus vanaf 10 okt ook bij andere retailers te verkrijgen.

Tot nu toe is alleen bol.com een zekerheidje. Maar het zou ook best kunnen dat Coolblue en Mediamarkt wat units krijgen.

Alleen de LE Pro is Playstation Direct exclusief.
En Dualsense Edge 30th, toch?

• Sefaex
Dat weet ik niet helemaal zeker. Maar volgens mij wel ja.
De Edge is trouwens nu nog op voorraad bij Playstation Direct. :Y

EDIT: Excuses zojuist uitverkocht blijkbaar. Net zag ik hem nog op voorraad!

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 18:37 ]

• Sefaex
EDIT 2:

PlayStation 30th Anniversary Collection Purchase Information

In regions where direct.playstation.com* is available, players with a PlayStation Network account can pre-order the following PlayStation 30th Anniversary Collection products exclusively from PlayStation starting September 26. In regions where direct.playstation.com isn’t available, pre-orders begin starting September 26 at participating retailers.

PlayStation 5 Pro Console – 30th Anniversary Limited Edition Bundle
PlayStation Portal Remote Player – 30th Anniversary Limited Edition (standalone)
DualSense Edge Wireless Controller – 30th Anniversary Limited Edition (standalone)
In regions where direct.playstation.com is available, players with a PlayStation Network account can pre-order the following PlayStation 30th Anniversary Collection products directly from PlayStation starting September 26, and from additional participating retailers as noted below.

PlayStation 5 Digital Edition – 30th Anniversary Limited Edition Bundle
Pre-orders at participating retailers begin October 10 

DualSense Wireless Controller – 30th Anniversary Limited Edition (standalone)
Pre-orders at participating retailers begin September 26.

Alleen de LE Slim dus bij andere retailers.

• Meneer UYL
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:36:
[...]

Dat weet ik niet helemaal zeker. Maar volgens mij wel ja.
De Edge is trouwens nu nog op voorraad bij Playstation Direct. :Y

EDIT: Excuses zojuist uitverkocht blijkbaar. Net zag ik hem nog op voorraad!
Ja gelukkig had ik de Edge al besteld :)
Ik moet de 30th Slim nog hebben. Had vanochtend beter eerst die kunnen bestellen want de Edge was best lang beschikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
Even weer wat anders....

Hopelijk snel een releasedate _/-\o_

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:50
thanks, heb hem direct besteld, en dat kon inderdaad

• Meneer UYL
Edge is er weer.

• FireBladeX
Als de ps5 le non pro niet zo zeldzaam is ben ik m bijna van plan om te annuleren zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:01:
Als de ps5 le non pro niet zo zeldzaam is ben ik m bijna van plan om te annuleren zeg
Die is inderdaad niet genummerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:01:
Zou ik niet doen, zet hem op MP en je bent er zo met winst van af.
Had binnen een uur +5 aanbiedingen tussen de 600-800.

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 26-09-2024 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
LE Pro voor de grap op marktplaats gezet, Iemand bied 3000 en wil zelfs een aanbetaling doen van €250. Iemand anders wil er €2500 voor betalen + aanbetaling.
Ook veel haat reacties.

Advertenties zojuist eraf gehaald. Want die notificaties op mijn tel werden wel een beetje irritant.
Maar was toch even benieuwd wat de gek er echt voor wil betalen. Want op Ebay zie ik ze ook voor 4000 staan.

Maar voor de mensen die eind nov nog even gratis een weekje naar een warm land willen. :D
Laat je niet gek maken door de scalper politie. En doe met je gekochte LE Pro wat jij wil. De mensen die dit soort bedragen betalen aan scalpers zijn minstens zo erg.

Ik hou hem zelf... of wellicht probeer ik bij bol op 10 okt eerst de LE Slim te halen. En dan verkoop ik alsnog mijn LE Pro. Ik wil sowieso een LE Console voor mezelf houden.

Aub geen verkopen promoten, dit is niet toegestaan

[ Voor 11% gewijzigd door Linksquest op 26-09-2024 20:42 ]

• Meneer UYL
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:10:
LE Pro voor de grap op marktplaats gezet, Iemand bied 3000 en wil zelfs een aanbetaling doen van €250. Iemand anders wil er €2500 voor betalen + aanbetaling.
Ook veel haat reacties.

Advertenties zojuist eraf gehaald. Want die notificaties op mijn tel werden wel een beetje irritant.
Maar was toch even benieuwd wat de gek er echt voor wil betalen. Want op Ebay zie ik ze ook voor 4000 staan.

Maar voor de mensen die eind nov nog even gratis een weekje naar een warm land willen. :D
Laat je niet gek maken door de scalper politie. En doe met je gekochte LE Pro wat jij wil. De mensen die dit soort bedragen betalen aan scalpers zijn minstens zo erg.

Ik hou hem zelf... of wellicht probeer ik bij bol op 10 okt eerst de LE Slim te halen. En dan verkoop ik alsnog mijn LE Pro. Ik wil sowieso een LE Console voor mezelf houden.

En wie op 21 nov een PS5 Phat voor €300-€350 wil komen ophalen. Stuur maar even een DM....
hee man praktisch gezien. doe gewoon scalpen. je hebt gelijk iemand die 3000-4000 betaalt verdient het bijna op gescammed te worden lol.

met de 2000-3000 euro winst kan je 40 nieuwe games op release kopen. voor mij een no-brainer.
de pro doet echt niets bijzonders vergeleken met de slim, dus slim zou voldoende moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer UYL op 26-09-2024 19:15 ]

• FireBladeX
Ook veel haat reacties.

En wie op 21 nov een PS5 Phat voor €300-€350 wil komen ophalen. Stuur maar even een DM....
Baal ik echt dat ik geen pro heb kunnen bemachtigen.
Danm... hiervoor zou ik zonder schaamte gaan scalpen. Man als je met 10 min klikken achter je computer gewoon ff 1000/1500 euro kan laten bijschrijven op je rekening, ben je echt gek als je dat niet doet.

ps: Sony zal toch wel paar exemplaren achter de hand hebben gehouden voor bijv. winacties?
#wishful thinking :9

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 26-09-2024 19:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman

Maak maar over naar mij, ik kom hem wel ophalen. ;)

• bie100
FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:16:
[...]

Baal ik echt dat ik geen pro heb kunnen bemachtigen.
Danm... hiervoor zou ik zonder schaamte gaan scalpen. Man als je met 10 min klikken achter je computer gewoon ff 1000/1500 euro kan laten bijschrijven op je rekening, ben je echt gek als je dat niet doet.
Zo is dat gewoon verkopen die meuk en daarna naar de paaldans vereniging >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Misschien kunnen we de discussie vast starten over de coilwhine en of je de Delta of de Nidec fan hebt? Want dat wordt het volgende straks. :)

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
Dualsense LE op Bol is uitverkocht aan €100 per stuk :+

Ondertussen bij Coolblue weinig beweging, productpagina is online maar dat is alles.

• Thalaron
@Jumpman maak maar grapjes ja… ik hoop toch dat het geen lawaaierige zooi in zit, maar tsja…

Mijn PS5 komt morgen iemand ophalen. Had helaas geen interesse in een 2TB SSD… nou ja, dan gaat die maar over naar de Pro (met 4TB kan ik wel even vooruit…). Even wat backlog wegwerken op de XSX en Switch 😅

De enige LE die nog beschikbaar is op het moment is, niet geheel onverwacht denk ik, de Portal;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyYkuXqw4Xt0gRmu_X39dKM8nRI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xX5LIHtABmFcKLyHyjGVe3B6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 26-09-2024 19:27 ]

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Ps5 pro (weer) beschikbaar

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ook veel haat reacties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9AooAV0g4kxtjs-FYmGe54sIWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dzNqfWj61j9nKHWhnxzvKrVq.jpg?f=fotoalbum_large
"Voor de grap"

https://psnprofiles.com/RaemNL

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 07:52
Die losse disc drive wordt snel verzonden...had vanmiddag al verzendbevestiging . Nu de pro nog.. waarom mensen die een paar weken allemaal overhaast gingen kopen??

Sony heeft er genoeg dus.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Thalaron schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:26:

De enige LE die nog beschikbaar is op het moment is, niet geheel onverwacht denk ik, de Portal;
Heb de mijne geannuleerd, is blijkbaar niet echt een markt voor. Geen idee of dat ding inmiddels beter is geworden maar vorig jaar december vond ik het ook niet een heel bijzonder ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Eindelijk mijn pre order mail van de pro ontvangen lol. Om 18:30, wat een vertraging.

• Meneer UYL
Wat moet ik mij voorstellen bij deze twee?

- 2 voeten horizontale standaard
- Limited Edition verticale standaard

Die verticale heeft toch geen speciale print oid?
En hoe ziet die horizontale er uberhaupt uit?

• Meneer UYL

Dat is nog niets, moet je eens marktplaats/2dehands checken. Daar wordt het pas absurd, maar ook veel fake biedingen volgens mij.
Ik vraag me ook af in welke mate je als scalper het risico loopt van criminelen aan te trekken.

• JWFpeters
Kan me niet voorstellen dat mensen echt 3000 of meer betalen anders ga ik het ook doen koop ik een pc met RTX4090 🫣🤣

En idd wat krijg je aan de deur.....

[ Voor 14% gewijzigd door JWFpeters op 26-09-2024 19:59 ]

• Sefaex
Twixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:55:
[...]

Dat is nog niets, moet je eens marktplaats/2dehands checken. Daar wordt het pas absurd, maar ook veel fake biedingen volgens mij.
Ik vraag me ook af in welke mate je als scalper het risico loopt van criminelen aan te trekken.
Denk dat je gewoon moet weten met wie je zaken doet.

Als ik een spel verkoop, doe ik dit eigenlijk ook liever op tweakers.
In het verleden ook iemand van Marktplaats aan mijn deur gehad. Die met vals geld mijn Xbox wou kopen. Waren ook nog met zn tween. Dus was even tricky. Uiteindelijk heb ik ze gewoon weggejaagd. En is er niks gebeurt verder.

Daarom betwijfel ik ook of ik mijn LE Pro wel weg ga doen. Leuk dat iemand €250 vooraf wil betalen. Maar kopertje zal toch ook naar je huis moeten komen eind nov om het resterend bedrag te betalen.

En als je niet weet met wie je zaken doet. Kan het best spannend zijn ja :P

[ Voor 14% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Iemand die moedwillig "opgelicht" wenst te worden kan hele andere intenties hebben. Ben ook niet snel iemand die echt zou scalpen, alhoewel voor de PRO dit erg aantrekkelijk uitziet. Is gewoon niet netjes.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 14:00
Ik heb ‘m ook kunnen krijgen, leuke collectors item. Ben niet van plan ‘m te verkopen of te koop te zetten, maar moet wel toegeven dat als er mensen absurde bedragen gaan bieden online dat ik er wel over na ga denken.
Pagina: 1 ... 56 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties