Joh het is toch heel simpel. Als je wat koopt mag je er mee doen wat je wil en als jij 2000,- over hebt voor die set ja ieder zijn ding.
Ik heb hem gekocht en ben er blij mee maar als iemand mij 2000,- wil betalen vind ik het wel verleidelijk om op die manier een gratis normale Pro te scoren. Heb het geld ook niet op mijn rug groeien. Heb nou eenmaal de rest van de Limited Editions ook niet en ben niet van plan de oude er ook bij te gaan kopen om te gaan collecten dus wat dat betreft heeft het voor mij geen meerwaarde.
Tot nu toe vind ik het leuk dat ik hem kunnen bestellen want vind hem mooi en voordeliger dan de normale Pro. Ook de verpakking heel vet. Maar sluit niet uit dat als tegen de tijd ik die doos hier heb staan en mensen belachelijke bedragen bereid zijn te betalen hem niet te verkopen.
Het is alleen wel zo, hij moet er eerst maar eens zijn. Zolang ik hem niet heb valt er niks te verkopen.
Maar zoals ik zei vooralsnog ben ik er erg blij mee en ben ik gewoon lekker van plan er lekker op te gaan spelen tot de PS6. Moet ik alleen wel mijn huidge SLIM en beetje degelijk verkopen anders wordt het wel een hele dure grap. Vond 799 namelijk al beetje idiooot maar kon het dan ook weer niet weerstaan deze set die niet gek geprijst is in vergelijlking te laten staan.
Maar he 2000,- voor die set en 500,- voor mijn duige set maakt ook wel een aardige pc..... man man keuzes keuzes