Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Hawk86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:
Ik snap dat gejank over scalpers nooit. Je hoeft niets te kopen, je hebt al amper kans om überhaupt een console te kopen die gelimiteerd is (mag je Sony voor bedanken) evenals voor het feit dat er dan mensen zijn die het kopen om met winst door te verkopen.
Natuurlijk is het een kwestie van vraag en aanbod, en scalpers worden in stand gehouden door de mensen die het geld er voor over hebben.

Maar scalpers zijn toch treurige mensen. Mensen die geen passie hebben voor het product, maar de producten wegkapen voor mensen die die passie wel hebben en er daardoor honderden Euro's meer voor moeten betalen dan de fabrikant voor ogen had.

Join het GoT Pulse-Team!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:59:
Toch verwacht ik later nog wel een PS5 Pro met disc. Wellicht bij een volgende prijs verlaging, dat de PS5 PRo Digital daalt en dat er een bundel met disc komt voor de prijs van nu, om de mensen met een collectie discs over de streep te trekken.
Dat gaat niet gebeuren, er is een disc add-on voor mensen met fysieke games.

Het basis design is nu disc-loos en dat blijft zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik realiseer mij nu trouwens dat de LE Edge controller ook een afwijkende kleur sticks heeft, grijs in plaats van zwart. Benieuwd of die vervangende sticks, die vrijwel altijd uitverkocht zijn op PSDirect, ook in een grijze kleur aangeboden gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 21:00
lHybridl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:40:
Lijkt niet veel demand in nederland.
Je kan nog steeds normale pro pre orderen 1,5 uur later.
Denk eerlijk gezegd ook dat niemand €2000 voor die LE Pro gaat neerleggen.
Hopen dat die scalpers lekker met hun LE Pro opgescheept ziten

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14:34

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Kan ik mijn SSD van 2 GB gewoon overplaatsen in de LE 30TH Anniversary Edition? Of zit er dan al eentje in het beschikbare slot?

En moet je dan eerst formatteren en daarna alles weer opnieuw downloaden?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:18
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:03:
[...]

4 Posts hierboven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:37
Hawk86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:
Ik snap dat gejank over scalpers nooit. Je hoeft niets te kopen, je hebt al amper kans om überhaupt een console te kopen die gelimiteerd is (mag je Sony voor bedanken) evenals voor het feit dat er dan mensen zijn die het kopen om met winst door te verkopen.
Mag je niet een klein beetje gefrustreerd raken over het feit dat andere proberen rijker te worden over ruggen van anderen? 😉

Het ‘ je hoeft het niet te kopen’ wordt ook een beetje oud.

Je hebt gelijk dat het natuurlijk allemaal niet hoeft maar dat dat ding binnen 5minuten uitverkocht is en 5 minuten later zonder blikken of blozen op marktplaats wordt gegooid is natuurlijk voor sommige wel zuur.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 22:22
Denman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:01:
[...]

Natuurlijk is het een kwestie van vraag en aanbod, en scalpers worden in stand gehouden door de mensen die het geld er voor over hebben.

Maar scalpers zijn toch treurige mensen. Mensen die geen passie hebben voor het product, maar de producten wegkapen voor mensen die die passie wel hebben en er daardoor honderden Euro's meer voor moeten betalen dan de fabrikant voor ogen had.
Zo werkt de wereld niet, passie voor het product is gelul, iedereen wil gewoon iets hebben wat moeilijk te krijgen is en daar maken fabrikanten gretig gebruik van. Dit zijn mensen die de €799 te duur vonden voor de Pro maar ineens wel de limited edition willen hebben want ''limited''.

Ik snap niet dat mensen altijd denken dat ze ergens meer recht op hebben, het is een product op een website, en of je hem nou koopt om te gamen of door te verkopen, doe allemaal niet zo gepikeerd.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

DualSense Edge LE is ruim op voorraad blijkt. Komt regelmatig terug.

• Hawk86
Dmp1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:03:
[...]

Mag je niet een klein beetje gefrustreerd raken over het feit dat andere proberen rijker te worden over ruggen van anderen? 😉

Het ‘ je hoeft het niet te kopen’ wordt ook een beetje oud.

Je hebt gelijk dat het natuurlijk allemaal niet hoeft maar dat dat ding binnen 5minuten uitverkocht is en 5 minuten later zonder blikken of blozen op marktplaats wordt gegooid is natuurlijk voor sommige wel zuur.
Natuurlijk mag dat, maar het wordt ook een beetje oud dat al die kinderen (en volwassenen) dat elke keer weer opnieuw doen omdat ze vinden dat ze ergens ''recht'' op hebben.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:00
Dmp1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:03:
[...]

Zoals elke bedrijfsleider bedoel je...
Het is nu eenmaal zo. Je hoeft daar niet aan mee te doen.
Bij de PS5 had ik er 4 en heb er 3 verkocht tegen aankoopprijs. Ik heb een fooi tussen de 50 en 75 gekregen voor elke PS5 zonder daar achter te vragen.

• jsteez
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-05 16:55
[...]

Ik wel hoor. Ik had hem bijna, bij het afrekenen misgelopen. Zit nog steeds hard te balen hier. Dus mocht iemand hem aanbieden, hit me up!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43
Ace schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:01:
[...]

Dat gaat niet gebeuren, er is een disc add-on voor mensen met fysieke games.

Het basis design is nu disc-loos en dat blijft zo.
We zullen zien, gezien de Digital PS5 Pro weer zwart is (van Digital) en er eerder al serieuze rumours waren van een disc versie die later zou komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vreemd dat de bol.com en coolblue verkoop van de DualSense nog niet is gestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
HollovVpo1nt schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:08:
Vreemd dat de bol.com en coolblue verkoop van de DualSense nog niet is gestart.
Volgens mij stond in de blog aangegeven dat retailers pas op 10 oktober mogen verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Ik snap alleen de haat tegen scalpers niet zo.Snap dat het voor de échte liefhebbers vervelend is. Maar scalpers worden hier neergezet als grote criminele ofzo.

Terwijl tijdens de PS5 release half Vraag & Aanbod hier op tweakers volstond met PS5 consoles voor €800

Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ga die LE Pro voor mezelf houden. Maar als ik hem toch zou hebben gekocht voor de verkoop. Who cares ? Ieder zijn ding toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:00
900 winst is een gratis pro en een hele week pizza bestellen en 2 weken eerder op je pro spelen.
We kunnen ons druk maken om de aanbod kant, maar aan de vraag kant zit minstens hetzelfde probleem.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 11:00
Hawk86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:09:
[...]

Volgens mij stond in de blog aangegeven dat retailers pas op 10 oktober mogen verkopen.
Dan is Intertoys een boefje! :p

<GoT>NightStalker

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:55

Asphyxion

I am, therefor I think

Zijn er mensen die met PayPal hebben betaald en hun betaalmethode achteraf hebben aangepast of gaan aanpassen? Naar iDeal of creditcard?

Ik hoor graag of het gelukt is. ;)

Ben zelf vrij huiverig om dit te doen. Ben bang mijn pre-order kwijt te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Asphyxion schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:10:
Zijn er mensen die met PayPal hebben betaald en hun betaalmethode achteraf hebben aangepast of gaan aanpassen? Naar iDeal of creditcard?

Dit zou ik niet doen.

• Engineer Stewie
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:09:
[...]

900 winst is een gratis pro en een hele week pizza bestellen en 2 weken eerder op je pro spelen.
We kunnen ons druk maken om de aanbod kant, maar aan de vraag kant zit minstens hetzelfde probleem.
Het is niet dat bedrijven het niet zelf gedaan hebben in het verleden.
Als je een i4 bij BMW bestelde en daarna annuleerde, verkochten ze hem voor MEER aan iemand anders. Dus ja, scalpers zijn een deel van de maatschappij. Ik zou dat als ik jonger was en krapper bij kas zou zitten ook doen. Not gonna lie...

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Asphyxion schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:10:

Als het een LE Pro is zou ik het zeker doen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 14:34
Ik vind scalpers ook enorm sneu, en snap ook niet echt dat we die mening niet uit mogen spreken. Ik hoop dat er ooit wat tegen gedaan kan worden

[ Voor 20% gewijzigd door Steven030 op 26-09-2024 12:13 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:13
[...]

Naja dat is dus het probleem, er blijft niemand opgescheept zitten met een product want je hebt altijd een periode van retour sturen.

Het opkopen is dus zonder risico

• Hawk86
Steven030 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:12:
Ik vind scalpers ook enorm sneu, en snap ook niet echt dat we die mening niet uit mogen spreken
En ze zijn sneu omdat er mensen zijn die zichzelf niet kunnen beheersen en het drievoudige willen betalen voor iets?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Grozno

acts without consequence!

Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:09:
Ik snap alleen de haat tegen scalpers niet zo.Snap dat het voor de échte liefhebbers vervelend is. Maar scalpers worden hier neergezet als grote criminele ofzo.

Terwijl tijdens de PS5 release half Vraag & Aanbod hier op tweakers volstond met PS5 consoles voor €800

Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ga die LE Pro voor mezelf houden. Maar als ik hem toch zou hebben gekocht voor de verkoop. Who cares ? Ieder zijn ding toch.
Als jij in de rij staat voor een kaartje van een concert van je favoriete band en de kaartjes uitverkocht zijn, maar er een pipo die de band niet kent een kaartje aanbiedt voor het dubbele. Dan snap jij de haat jegens die pipo niet?
Dat het gewoon mag sluit niet uit dat mensen er een hekel aan hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Grozno op 26-09-2024 12:15 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:41
destro9704 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:

Die heeft dit jaar niet meer aan gestaan....
Nieuwsgierig waarom koop je dan een nieuwe?

• Sefaex
Grozno schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:13:
[...]

Als jij in de rij staat voor een kaartje van een concert van je favoriete band en de kaartjes uitverkocht zijn, maar er een pipo die de band niet kent een kaartje aanbiedt voor het dubbele. Dan snap jij die haat jegens die pipo niet?
Waarom zou ik daar iemand voor moeten haten ?
Haat is een groot woord.

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 18:16
Is de disc drive te koop op de playstation direct site compatible met de playstation 5 pro? Er staat op hun site namelijk expliciet dat die alleen compatible is met ps5 slim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 26-09-2024 12:16 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik hoop dat deze gast een video maakt met 30 30th anniversary LE PS5 Pros :P

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-07 19:33
bie100 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:14:
[...]

Ja ben ik ook benieuwd naar. Dat mijn PS5 zo weinig heeft aangestaan heeft eerder te maken met een gebrek aan (voor mij) interessante games dan dat ik het gevoel had dat de hardware niet krachtig genoeg was voor mij.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Volgens mij voegt de discussie weinig toe over houden over verkoop van de PS5 Pro LE. Zo lang er idioten zijn die een paar honderd tot duizend euro voor een plastic kapje van een andere kleur betalen, ga je hier niets aan veranderen. Het enige wat je zelf kan doen is er alles aan doen om proberen er zelf één te bemachtigen.

• Sefaex
Ik vind het idee wel grappig ja. Een persoon die iets koopt om te verkopen en het vervolgens niet kan verkopen.
:+

Maar dat ik iemand moet haten die een console voor mjn neus wegkaapt om door te verkopen. Nee hoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:06

Je bent dan werkelijk wel een "crimineel" / belastingontduiking wanneer je er geen belasting over betaald ;)

Wanneer moet u wel belasting betalen over uw verkopen?
Als u inkoopt en verkoopt en daarmee winst kunt verwachten. Dan worden uw online verkopen gezien als bron van inkomen. Over de winst moet u dan belasting betalen. Hierbij geldt geen minimumbedrag aan winst.

https://www.belastingdien...len-over-internetverkopen

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-07 22:47
Naar 2 uur die andere 2 bestelling ontvangen via de mail. Dus beide kunnen annuleren.
En hopelijk kan ik iemand anders er nog blij mee maken.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Grozno

acts without consequence!

Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:15:
[...]

Waarom zou ik daar iemand voor moeten haten ?
Haat is een groot woord.
Dan maak je er een semantische discussie van denk ik.
Afhankelijk van de gekozen betekenis is haat prima van toepassing wat mij betreft.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

outlandos schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:36:
DualSense Edge™ draadloze controller - 30th Anniversary Limited Edition

Als iemand deze online ziet bij een winkel verneem ik dat graag.
Hij is nu al enige tijd beschikbaar: https://direct.playstatio...niversary-limited-edition

Wanneer die uitverkocht is komt die daarna ook wel redelijk snel terug. Dus je hebt aardig wat kan om deze te scoren.

• Lekkerboeie86
Steven030 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:12:
Ik vind scalpers ook enorm sneu, en snap ook niet echt dat we die mening niet uit mogen spreken
Dat mag ook! En dat zal je misschien met de normale Pro ook op release date zien als hij overal is uitverkocht.
De huidige PS5 was ruim 3 weken lang zonder problemen te pre-orderen bij de mediamarkt winkels. Dit was in juni een half jaar voor de release. Dat mensen dan afwachtend/laks zijn. Dat heeft een prijs. Je kan het ook leergeld noemen.

Deze limited edition is natuurlijk een ander verhaal. Dat is gewoon geluk hebben. Maar als mensen 2000 betalen zullen gamers sneller afstand doen van aankoop.

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:17
Nou dan toch nog een PS5 Edge limited edition kunnen krijgen...

Deze staan ineens weer op voorraad.

• Shaker74
  • Laatst online: 16:27

Denk ook niet dat het hem zit in, ik koop er 1 en verkoop hem voor meer. Het gaat mij er meer om dat ze massa's aankopen en verkopen. Dat vind ik niet ok.

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb zoals een normale DualSense LE als DualSense EDGE LE kunnen bestellen. Hopelijk wordt het ook geleverd. Nu de Console nog... maar ben er bang voor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:37
Engineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:05:
[...]

Zoals elke bedrijfsleider bedoel je...
Het is nu eenmaal zo. Je hoeft daar niet aan mee te doen.
Bij de PS5 had ik er 4 en heb er 3 verkocht tegen aankoopprijs. Ik heb een fooi tussen de 50 en 75 gekregen voor elke PS5 zonder daar achter te vragen.
Ik verschil daar in wel van mening. Je hoeft niet alles te zien als een bedrijfsleider en daaruit te handelen.

Dat iets zo is en dat mensen dit op grote schaal doen en men dit vervolgens normaliseert vind ik nogal bedenkelijk.

Ondanks het feit dat je 4 stuks hebt gekocht (waarom??) en je dit vervolgens volgens kostprijs weer door hebt verkocht siert je in ieder geval wel.

Maar goed ik snap het allemaal wel en de beredenering erachter, maar ik blijf het (persoonlijk) schofterig vinden.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:41
WinterBase schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:17:
[...]

Ja ben ik ook benieuwd naar. Dat mijn PS5 zo weinig heeft aangestaan heeft eerder te maken met een gebrek aan (voor mij) interessante games dan dat ik het gevoel had dat de hardware niet krachtig genoeg was voor mij.
Dat begrijp ik heb ook geen interessante games om te spelen was wel voor de PS5 Pro LE gegaan btw omdat ik dat wel leuk zou vinden om het in huis te hebben

Maar verder voldoet de PS5 nog prima speel ook maar een uurtje in de week als ik het red :)

• Shaker74
cj1181 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:15:
Is de disc drive te koop op de playstation direct site compatible met de playstation 5 pro? Er staat op hun site namelijk expliciet dat die alleen compatible is met ps5 slim?
Neem aan niet aangepaste omschrijving. Kan me niet voorstellen dat ze een speciale drive maken voor de PRO. Zou erg onhandig zijn.

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:44

CoeliJoeli

Gamer

Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:17:
Volgens mij voegt de discussie weinig toe over houden over verkoop van de PS5 Pro LE. Zo lang er idioten zijn die een paar honderd tot duizend euro voor een plastic kapje van een andere kleur betalen, ga je hier niets aan veranderen. Het enige wat je zelf kan doen is er alles aan doen om proberen er zelf één te bemachtigen.
Vergeet niet dat de productie datum van de eerste ps1 er ingegraveerd staat :P

Twitch.tv/coelijoeli

• Jumpman
CoeliJoeli schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:24:
[...]

Vergeet niet dat de productie datum van de eerste ps1 er ingegraveerd staat :P
Ohja, sorry. :)

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-07 06:38
Als je (veel) winst wil maken met de verkoop van een PS5 Pro Limited Edition moet je ze volgens mij snel verkopen.
Want als ik zo zie wat een PS4 Pro 500 million Limited Edition op brengt is dat maar 100 euro meer dan waarvoor die destijds is verkocht. En daar heb je hem dan wel 6 jaar lang voor moeten bewaren.

• Engineer Stewie
Dmp1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:21:
[...]

Ik verschil daar in wel van mening. Je hoeft niet alles te zien als een bedrijfsleider en daaruit te handelen.

Dat iets zo is en dat mensen dit op grote schaal doen en men dit vervolgens normaliseert vind ik nogal bedenkelijk.

Ondanks het feit dat je 4 stuks hebt gekocht (waarom??) en je dit vervolgens volgens kostprijs weer door hebt verkocht siert je in ieder geval wel.

Maar goed ik snap het allemaal wel en de beredenering erachter, maar ik blijf het (persoonlijk) schofterig vinden.
Jesp_J schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:28:
Als je (veel) winst wil maken met de verkoop van een PS5 Pro Limited Edition moet je ze volgens mij snel verkopen.
Want als ik zo zie wat een PS4 Pro 500 million Limited Edition op brengt is dat maar 100 euro meer dan waarvoor die destijds is verkocht. En daar heb je hem dan wel 6 jaar lang voor moeten bewaren.
Had je beter dat geld in een ETF gestoken, had je meer gehad haha.

Ik had er meerdere gekocht om aan kostprijs terug te verkopen. Eerst aan vrienden, dan aan onbekenden. Heb ook tig Xbox series X gekocht gehad. Anders hadden die wss ook naar scalpers gegaan die er meer voor vragen.

Nu had ik er graag 2 gewild, eentje voor mij en eentje voor een maat. Maar ga mijne wss afstaan.
Er zit toch geen disc-drive in en heb alles op disc. Speel verder niet echt veel op een playstation. Ik koop dat maar om te hebben...

[ Voor 18% gewijzigd door Engineer Stewie op 26-09-2024 12:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14:57

v8power67

Psn: Mausosaurus

Echt mensen gun die scalpers geen cent. Koop gewoon aftermarket kappen zodra die er zijn voor je gewone pro en lach die scalpers hard uit. Als je goed merk haalt merk je geen verschil in kwaliteit. Heb al sinds paar weken na launch zwarte kappen voor mn ps5 en zien er nog steeds perfect uit. Waren echt een paar tientjes..

2000+ betalen voor een ander kleurtje is echt bizar.( 1100+ voor originele prijs was ook al te bizar eigenlijk)
Zou die nou nog iets anders doen dan een gewone pro okee. Maar het is slechts een kleurtje.. kijken jullie allemaal hele dag naar je console ? Ik kijk naar het beeld wat hij tovert op mn tv. Zie hem alleen als ik hem schoonmaak.( Hellemaal nu in het zwart valt ie bijna niet meer op heerlijk).

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 26-09-2024 12:31 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
bie100 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:21:
[...]

Dat begrijp ik heb ook geen interessante games om te spelen was wel voor de PS5 Pro LE gegaan btw omdat ik dat wel leuk zou vinden om het in huis te hebben

Maar verder voldoet de PS5 nog prima speel ook maar een uurtje in de week als ik het red :)
De PS5 voldoet ook zeker nog prima. Ik zelf wil net dat extra's hebben tot de PS6 komt. Zou ik ook hebben gedaan als ik nog PC-Gamer was. Mij laatste PC heeft 3 graka's gehad. Alleen daar zijn de graka's duurder dan de PRO zelf. Dus blij dat ik om ben gegaan. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-07 18:10
bie100 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:14:
[...]

Helaas verslaafd aan nieuwe consoles...ach wellicht ga ik toch ook weer verder met GT7...ziet er toch wel mooi uit met raytracing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:30:
Echt mensen gun die scalpers geen cent. Koop gewoon aftermarket kappen zodra die er zijn voor je gewone pro en lach die scalpers hard uit. Als je goed merk haalt merk je geen verschil in kwaliteit. Heb al sinds paar weken na launch zwarte kappen voor mn ps5 en zien er nog steeds perfect uit. Waren echt een paar tientjes..

2000+ betalen voor een ander kleurtje is echt bizar.( 1100+ voor originele prijs was ook al te bizar eigenlijk)
Zou die nou nog iets anders doen dan een gewone pro okee. Maar het is slechts een kleurtje.. kijken jullie allemaal hele dag naar je console ? Ik kijk naar het beeld wat hij tovert op mn tv. Zie hem alleen als ik hem schoonmaak.
Voor de duidelijkheid, bij de PS5 pro LE zit wel een dual sense edge controller bij, een verticale stand en nog wat zooi. Hij is niet gewoon 300 euro duurder ofzo.

• v8power67

v8power67

Engineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:31:
[...]

Voor de duidelijkheid, bij de PS5 pro LE zit wel een dual sense edge controller bij, een verticale stand en nog wat zooi. Hij is niet gewoon 300 euro duurder ofzo.
True maar wat kosten die dingen los?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86

Zou die nou nog iets anders doen dan een gewone pro okee. Maar het is slechts een kleurtje.. kijken jullie allemaal hele dag naar je console ? Ik kijk naar het beeld wat hij tovert op mn tv. Zie hem alleen als ik hem schoonmaak.( Hellemaal nu in het zwart valt ie bijna niet meer op heerlijk).
Helaas is dat dan geen gelimiteerde en gegraveerde console. (en daar doen mensen het voor)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86

Zou die nou nog iets anders doen dan een gewone pro okee. Maar het is slechts een kleurtje.. kijken jullie allemaal hele dag naar je console ? Ik kijk naar het beeld wat hij tovert op mn tv. Zie hem alleen als ik hem schoonmaak.
Ik denk dat prijs van 1099 heel netjes is als je de inhoud van het pakket bekijkt. En alle onderdelen los berekend. Dat heel veel geld is klopt natuurlijk wel. Maar duur is het niet perse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex

Sony zijn zelf de grootste scalpers. Produceren dat ding voor een paar €100 minder. En liggen nu lekker na te genieten met een Thaise massage bij de toko om de hoek. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

kappen nu.

Bericht hersteld. Had niet door dat het een woordgrap was :+
-Mog

[ Voor 183% gewijzigd door Mog op 26-09-2024 13:30 ]

• jsteez
Jesp_J schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:28:
Je moet het vergelijken met de PS4 20th Anniversary LE, op ebay zie je die vanaf 600 euro gebruikt. gesealed in doos vanaf 1700. van de 500 million editie zijn volgens mij veel meer geproduceerd.
Het gaat om de oplage. Van de PS5 pro LE zijn maar 12300 gemaakt en ze zijn genummerd. Echt collectors item dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
jsteez schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:33:
[...]

Je moet het vergelijken met de PS4 20th Anniversary LE, op ebay zie je die vanaf 600 euro gebruikt. gesealed in doos vanaf 1700. van de 500 million editie zijn volgens mij veel meer geproduceerd.
Het gaat om de oplage. Van de PS5 pro LE zijn maar 12300 gemaakt en ze zijn genummerd. Echt collectors item dus
Van de PS4 20th Anniversary LE zijn er 12300 stuks.

Van de PS4 Pro 500 Million LE zijn er 50000 stuks.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2024 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:32:
[...]

True maar wat kosten die dingen los?
Verschil is 30 euro ofzo. Voor een limited edition, genummerd etc.
Dat is een beperkte upcharge als je kijkt naar andere merken, zooi zoals sneakers bvb.
Je mag klagen, maar hier is het toch onterecht imo.

• jsteez
Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:35:
[...]

PS4 20th Anniversary LE waren 12300 stuks.
Maar werden destijds voor 499 verkocht. In doos zijn ze nu dus minsten 1700 euro waard. Maar ze gaan voor nog hogere bedragen weg. Dus dat je nu snel de PS5 pro LE moet verkopen om een goede winst te pakken is denk ik niet waar.

• v8power67

v8power67

destro9704 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:31:
[...]

Helaas verslaafd aan nieuwe consoles...ach wellicht ga ik toch ook weer verder met GT7...ziet er toch wel mooi uit met raytracing.
Zag beelden van digital foundry dat de resolutie best een klap krijgt voor die raytracing. En dan is het nog eens via pssr gedaan ook waar ps5 native 4k/60 is. Dus ondanks dat de ps5 pro dus sterker is gaat de scherpte achteruit voor paar ray traced reflecties van auto naar auto...
Las zelfs iets dat resolutie nu in de 1155p richting zat..

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-07 22:04
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:40:
[...]

Zag beelden van digital foundry dat de resolutie best een klap krijgt voor die raytracing. En dan is het nog eens via pssr gedaan ook waar ps5 native 4k/60 is. Dus ondanks dat de ps5 pro dus sterker is gaat de scherpte achteruit voor paar ray traced reflecties van auto naar auto...
Dat vond ik idd ook tegenvallen. GT7 is al niet meest cleane 4k als je het mij vraagt met name tijdens races dus als dat nog lager gaat door ray tracing wat wel nice is vraag ik me af of ik dan niet liever de 4k 120fps versie zou spelen.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:08
Bij mijn broek staat hij ineens niet meer tussen zijn bestellingen? Bij jullie?

• FrankoNL
  • Laatst online: 03-07 22:46
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:40:
[...]

Noem 1 recente niet indie game die 4k60 doet op de ps5.

Daarbij is native resolutie al jaren dood. AI upscaling zoals DLSS en PSSR zijn de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Engineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:38:
[...]

Verschil is 30 euro ofzo. Voor een limited edition, genummerd etc.
Dat is een beperkte upcharge als je kijkt naar andere merken, zooi zoals sneakers bvb.
Je mag klagen, maar hier is het toch onterecht imo.
Ah okee valt dan opzich mee idd. Dan blijf ik wel van mening dat 2000 betalen aan scalpers echt bizar is..
Al zou ik zelf ook never nooit niet 1100 betalen voor een console die over paar jaar weer vervangen kan worden( ga ervan uit dat next gen tussen 2026 en 2028 komt met rumours nieuwe xbox 2026).
Al vind dat ook voor 799 euro voor een mid gen refresh zonder disc drive..

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:39
jsteez schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:40:
[...]

Maar werden destijds voor 499 verkocht. In doos zijn ze nu dus minsten 1700 euro waard. Maar ze gaan voor nog hogere bedragen weg. Dus dat je nu snel de PS5 pro LE moet verkopen om een goede winst te pakken is denk ik niet waar.
Vraag me af hoeveel een geopende versie waard is, kan me voorstellen dat dat minder is dan 499

• Shaker74
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:45:
[...]

Ah okee valt dan opzich mee idd. Dan blijf ik wel van mening dat 2000 betalen aan scalpers echt bizar is..
Al zou ik zelf ook never nooit niet 1100 betalen voor een console die over paar jaar weer vervangen kan worden( ga ervan uit dat next gen tussen 2026 en 2028 komt met rumours nieuwe xbox 2026).
2026 is ambitieus. Ze hebben volgens mij net AMD opdracht gegeven. Dus denk zelf eerder aan 2028 eerlijk gezegd. Kan wel eens wat langer duren dan "normaal".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

FrankoNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:44:
[...]

Noem 1 recente niet indie game die 4k60 doet op de ps5.

Daarbij is native resolutie al jaren dood. AI upscaling zoals DLSS en PSSR zijn de toekomst.
Snap niet hellemaal je reactie?
Ik heb het over gt7 een native 4k 60 game op gewone ps5. Die nu lagere resolutie krijgt op de pro met de raytracing modus. Dat valt me gewoon tegen. Aangezien je zou denken dat ze minimaal de gewone ps5 versie zouden kunnen draaien icm dan alleen de raytracing reflecties erbij.

Leuk dat native resolutie dood is. Maar dan moet het er wel scherper en beter uit zien maar als voorbeeld met gt7 op pro word minder scherp doordat ze dus pssr gebruiken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:43:
[...]

Dat vond ik idd ook tegenvallen. GT7 is al niet meest cleane 4k als je het mij vraagt met name tijdens races dus als dat nog lager gaat door ray tracing wat wel nice is vraag ik me af of ik dan niet liever de 4k 120fps versie zou spelen.
De 'Pro's' spelen GT7 met Frame-rate mode + 120Hz (1260p). Ook op iRacing zie je ze met RTX 4090's met minimale graphics aan rijden. De toestroom aan beelden is belangrijker dan het grafische pracht en praal aspect.

Met bijna elke online game ben je in het voordeel met de minimale graphics en maximale frame rate instelling.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2024 12:53 ]

• DeadPhoenix86
Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:59:
Toch verwacht ik later nog wel een PS5 Pro met disc. Wellicht bij een volgende prijs verlaging, dat de PS5 PRo Digital daalt en dat er een bundel met disc komt voor de prijs van nu, om de mensen met een collectie discs over de streep te trekken.
Ik verwacht niet dat Sony dat gaat doen. Aangezien Sony uiteindelijk alles Digitaal wil aanbieden.
Maar dat wel mooi zijn voor de mensen die geduld hebben. Ik heb er gewoon één Besteld, en de volgende maand bestel een Disc Drive erbij. Vertical stand had ik al een tijdje terug gekocht.

• schumi1986
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:45:
[...]

Maak jij je nu druk om iets waar jezelf geen interesse in hebt, maar wat iemand anders er voor wilt geven?

Dit gebeurd overal he, kijk eens naar klassieke auto's die worden ook ruim 3,4x het dubbele waard en worden ook instantie aangekocht om weg te zetten.

Loop je ook zo tegen een winkelmedewerker van de jumbo te klagen als je ziet dat een product bij de AH goedkoper is?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:16
DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:52:
[...]

Ik verwacht niet dat Sony dat gaat doen. Aangezien Sony uiteindelijk alles Digitaal wil aanbieden.
Maar dat wel mooi zijn voor de mensen die geduld hebben. Ik heb er gewoon één Besteld, en de volgende maand bestel een Disc Drive erbij. Vertical stand had ik al een tijdje terug gekocht.
Ik heb de disc drive al hier liggen. Waren verhalen over krappe voorraden en dan springt bij mij de "hamster mode" aan (na de grote toiletpapier schaarste van 2020 blijft dat er in zitten).

Vind het alleen wel knap dat die disc drive op zo wel de Pro als de Slim past, maar schijnt toch echt zo te zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

schumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:55:
[...]
Loop je ook zo tegen een winkelmedewerker van de jumbo te klagen als je ziet dat een product bij de AH goedkoper is?
Wat een goed voorbeeld! Precies hetzelfde inderdaad.

_O-

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:32:
[mbr]Dit soort reacties voegen weinig toe. Je mening geven is prima, maar onderbouw deze en houd het vriendelijk.
-Mog[/]
Was een woordgrap maar goed :P

@Mog

• JWFpeters
loekf2 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:55:
[...]

Ik heb de disc drive al hier liggen. Waren verhalen over krappe voorraden en dan springt bij mij de "hamster mode" aan (na de grote toiletpapier schaarste van 2020 blijft dat er in zitten).

Vind het alleen wel knap dat die disc drive op zo wel de Pro als de Slim past, maar schijnt toch echt zo te zijn.
Waarom is dat knap? Dessign is helemaal hetzelfde zelfs de kappen kunnen overgezet worden. Enigste verschil is de hoogte met SLIM PS5 en dat is opgevangen door die ribbels in het midden. Op die manier hoef je niet alles weer nieuw te kopen als gebruiker en als Sony niet weer een extra productie lijn er naast te draaien.

Zou helemaal een grap zijn als DISC en Plates aparte PRO versie zouden moeten worden (met een nog meer PRO prijs ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JWFpeters op 26-09-2024 12:58 ]

• DeadPhoenix86
[...]

Dat is inmiddels al weer opgelost. Je kan de Disc Drive gewoon weer bestellen via Playstation direct.
800 euro is een hoop geld om in één keer uit te geven. Dus mijn portemonnee blijft de komende weken nog even dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-07 20:03
Man man man. Was om 10:04 binnen, kon de LE Pro niet vinden, durfde de directe link niet te openen uit angst dan weer opnieuw in de wachtrij te moeten en toen maar uit blinde paniek een normale LE besteld terwijl ik juist wil upgraden naar de Pro 😂 FML/eerste wereld problemen.

Vind het oprecht heel jammer omdat ik normaal niets met limited editions heb, maar deze ziet heel gaaf uit. 🥲.

Nouja. Alleen aan mijzelf te danken.

• JWFpeters
Rctworld schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:58:
Man man man. Was om 10:04 binnen, kon de LE Pro niet vinden, durfde de directe link niet te openen uit angst dan weer opnieuw in de wachtrij te moeten en toen maar uit blinde paniek een normale LE besteld terwijl ik juist wil upgraden naar de Pro 😂 FML/eerste wereld problemen.

Vindt het upbeat oprecht heel jammer omdat ik normaal niets met limited editions heb, maar deze ziet heel gaaf uit. 🥲.

Nouja. Alleen aan mijzelf te danken.
Ik had 2 wachtrijen, kon na de LE ook de normale Pro gewoon bestellen gek genoeg,

• schumi1986
Raem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:57:
[...]

Wat een goed voorbeeld! Precies hetzelfde inderdaad.

_O-
Ah dus een winkel mag wel met winst verkopen maar een individu niet?

essentie blijft hetzelfde toch?

als je iets graag wilt hebben moet je gewoon betalen, wat de prijs dan ook mag zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbmuc
schumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:55:
[...]

Maak jij je nu druk om iets waar jezelf geen interesse in hebt, maar wat iemand anders er voor wilt geven?

Dit gebeurd overal he, kijk eens naar klassieke auto's die worden ook ruim 3,4x het dubbele waard en worden ook instantie aangekocht om weg te zetten.

Ga je het nou echt met een klassieke auto vergelijken? Een auto 30+ jaar onderhoudt, roestvrij, stalling etc kost een hoop geld en moeite. Een product kopen en direct doorverkopen is toch echt iets heel anders...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Controllers staan nu online bij bol.com voor €99,99

https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000190960934/

Over scalpers gesproken :P

EDIT:
Hij stond 1 min terug voor €89,99 online. Een stagiair van bol heeft snel de prijs verhoogd zo te zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 13:01 ]

• FrankoNL
  • Laatst online: 03-07 22:46
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:59:

EDIT:
Hij stond 1 min terug voor €89,99 online. Een stagiair van bol heeft snel de prijs verhoogd zo te zien.
Bijzonder. Bol houdt meestal gewoon vast aan de adviesprijs.
Voor de gene die de speciale editie gekocht hebben, staat jullie ps5 dan ook echt in het zicht ?.
De ps5 is aardig groot en niet echt geschikt voor veel tv meubels, hoe mooi die ook is. ik vind het zonde om 1100 euro te betalen en dat die achter de tv verdwijnt vervolgens(Daar staat die bij mij).

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
[...]

Zover ik kan zien lijkt de Pro alleen een dikker stuk tussen de plates in te hebben. Ook wel zo handig voor verkoop plates..

Jammer dat ik heb misgegrepen op de LE, maar de reguliere Pro in ieder geval kunnen bestellen.

Ik zag ook al een gevraagd voorbijkomen op MP met iemand die er €1.750 voor wil geven en biedingen van €2.000… tsja. Ik snap dat het een LE is, maar zo houd men de situatie wel in stand natuurlijk.

Ik snap niet waarom Sony niet gewoon de Pro standaard in deze kleur uitbrengt. Dan maak je ook direct onderscheid tussen de Slim en Pro.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• sbmuc
Overigens is Sony de crimineel, dief van eigen portemonnee... Ze hadden dit gewoon x10-100 moeten doen gezien de belangstelling.
Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:59:

EDIT:
Zo ik blij dat ik hem bij intertoys heb gekocht voor de normale prijs, daar staat die nu ondertussen tevens ook uitverkocht(Dus daar kan je hem niet meer kopen :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
sbmuc schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:59:
[...]

Ga je het nou echt met een klassieke auto vergelijken? Een auto 30+ jaar onderhoudt, roestvrij, stalling etc kost een hoop geld en moeite. Een product kopen en direct doorverkopen is toch echt iets heel anders...
Gelimiteerde sportauto's worden ook opgekocht en direct voor een mooie prijs verkocht hoor.

Alles wat gelimiteerd is wordt opgekocht en verkocht zo moeilijk is dat niet om te begrijpen toch?

Dan kun je gaan klagen dat je hebt mis gegrepen maar het is verstandiger om je erbij neer te leggen en als je het echt wilt hebben voor de hogere aangeboden prijs te betalen.

zo werkt het nou eenmaal met alles.

• Sefaex
FrankoNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:03:
[...]

Bijzonder. Bol houdt meestal gewoon vast aan de adviesprijs.
Wel slim van bol.
Wachten tot het uitverkocht is bij de concurrent en zelf voor €20 duurder verkopen.

Gelukkig moet Coolblue nog online komen. Daar kun je hem gewoon voor de adviesprijs kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Carlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:03:
Voor de gene die de speciale editie gekocht hebben, staat jullie ps5 dan ook echt in het zicht ?.
De ps5 is aardig groot en niet echt geschikt voor veel tv meubels, hoe mooi die ook is. ik vind het zonde om 1100 euro te betalen en dat die achter de tv verdwijnt vervolgens(Daar staat die bij mij).
Ja bij mij gewoon een verdieping onder de tv zonder deurtjes of wat dan ook, en ik heb het altijd horizontaal gehad, al vanaf de PS2. Ik heb verticaal nooit mooi gevonden bij zowel de 2, 3, 4 en nu ook de 5.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Hawk86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:04:
[...]

Zo werkt de wereld niet, passie voor het product is gelul, iedereen wil gewoon iets hebben wat moeilijk te krijgen is en daar maken fabrikanten gretig gebruik van. Dit zijn mensen die de €799 te duur vonden voor de Pro maar ineens wel de limited edition willen hebben want ''limited''.
Maar dat heeft toch niks met Limited te maken? De PS5 werd bij release ook niet als Limited gelabeld en toch sprongen er massaal scalpers op die er 3,4,5 of meer kochten en vervolgens voor honderden Euro’s meer verkochten.

Ben overigens zeer benieuwd naar je bronnen dat de mensen die €799 te veel vonden ineens wel een LE willen, maar dat terzijde.
Ik snap niet dat mensen altijd denken dat ze ergens meer recht op hebben, het is een product op een website, en of je hem nou koopt om te gamen of door te verkopen, doe allemaal niet zo gepikeerd.
Idd, een scalper heeft evenveel recht om de PS5 (Pro) (LE) te kopen als iemand die er daadwerkelijk op wil spelen. Er staat nergens een doel beschreven waaraan je moet voldoen als voorwaarde voor de koop. Maar het zou je zoon of dochter maar zijn die (jaren)lang gespaard heeft om die 500 bij elkaar te sprokkelen, en dan te horen krijgt dat je ‘m voor 400 meer op mag pikken bij een scalper die met bots zit te scrapen. Dat is toch treurig? Ga een echte baan zoeken, dat levert meer op. Tenzij scalping je fulltime baan is maar dat is nog treuriger :')

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:05:
[...]

Ja bij mij gewoon een verdieping onder de tv zonder deurtjes of wat dan ook, en ik heb het altijd horizontaal gehad, al vanaf de PS2. Ik heb verticaal nooit mooi gevonden bij zowel de 2, 3, 4 en nu ook de 5.
Ik heb ze ook altijd pat naast of onder de tv gehad, maar de ps5 past echt niet in de tv meubel bij mij :+ .

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 13:37
Nog steeds geen mail Denk via Paypal dat je die pas krijgt als de betaling wordt afgeschreven? 2de bestelling later ook nog niks gehad.

Paypal wordt een week ofzo voor levering afgeschreven net als bij CC van wat ik weet. Staan wel alle 2 in bestelling history

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Laatst online: 14:11

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Laatst online: 14:11
De normale Ps5 Pro is inmiddels ook uitverkocht.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• Sefaex
Dark_Angelus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:08:
De normale Ps5 Pro is inmiddels ook uitverkocht.
Mag ook wel een keertje. Dat ding heeft bijna 3 uur online gestaan! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skindred
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-06 15:05
schumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:05:
[...]

Gelimiteerde sportauto's worden ook opgekocht en direct voor een mooie prijs verkocht hoor.

Alles wat gelimiteerd is wordt opgekocht en verkocht zo moeilijk is dat niet om te begrijpen toch?

Dan kun je gaan klagen dat je hebt mis gegrepen maar het is verstandiger om je erbij neer te leggen en als je het echt wilt hebben voor de hogere aangeboden prijs te betalen.

zo werkt het nou eenmaal met alles.
Met dat verschil dat je bij bvb Porsche niet zomaar het laatste nieuwe limited model mag kopen.
Je moet al enkele Porsches rechtstreeks bij hen gekocht hebben.

Had Sony beter ook gedaan.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:27
Heeft een PS5 Pro eigenlijk wel meerwaarde als je gamed op een 1440p scherm?

PSN : Geraedus

• Jumpman
Over scalpers gesproken: https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000190960934/? :)

Let op: Coolblue en MediaMarkt gaan hetzelfde doen waarschijnlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2024 13:14 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 112 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties