LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Precies dezelfde situatie! Ga ervan uit dat ik hem gewoon krijg op de 21e november.Fractured_nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:46:
Ik heb met credit card betaald, de ps5 pro LE staat wel in mn bestellingen maar ook nog geen e-mail gehad
Klopt ze doen het heel slim. Eerst de prijs voor de PRO bekend maken. Veel mensen op de achterpoten... Duur dit duur dat... Toen met de LE komen en vele meteen: hebben, kopen, gaaf, enz. en dan naast de LE grijpen, dan maar de PRO. Echt slim bedacht.mprkooij schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:42:
Sony doet het heel goed. Veel mensen zouden niet voor de pro gaan. Nu grijpen ze mis met de LE pro en wordt de normale pro verkocht
Maar als ze alle 3 doorkomen krijg je 3 mails en dan kun je er wel op klikken. Als er geen 1 doorkomt hoef je ook niet te annuleren tochDeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:52:
[...]
Dat is hem juist, nog geen email ontvangen. 3 keer bestelling gedaan.
Stay hungry, stay foolish!
Vind €1100 wel een prima deal. Ging zelf uit van €1300 namelijk
van mijn bank is er 800 euro eraf geschreven. Dus dan moet er ieder geval 1tje er doorheen zijn gekomen.CHKYBSTRD schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:54:
[...]
Maar als ze alle 3 doorkomen krijg je 3 mails en dan kun je er wel op klikken. Als er geen 1 doorkomt hoef je ook niet te annuleren toch
Huh ik moest meteen afrekenen met ideal.Disker schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:46:
Ook geen mail (ook niet in de spam), echter staat het wel in mijn besteloverzicht. Heb ook geen betaling hoeven doen nog (Paypal).
Ik ook niet. Maar we hebben wel een bevestiging na bestellen met bestelnummer. Alles klopt. Ik verwacht echt dat de mailservers niet zo blij zijn. Komt vast goed. Maar ook ik zal pas echt blij zijn als de bevestiging binnen is of dat ik het kan zien in mijn account. Maar heb er vertrouwen in.DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:52:
[...]
Het is echt een mooie bundel, als je ziet wat je allemaal krijgt is het die €1100 wel waard.Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:55:
Weet niet of mensen het weten. Maar bij de LE Pro krijg je ook 2 controllers.
Vind €1100 wel een prima deal. Ging zelf uit van €1300 namelijk
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Is dat echt zo of is het meer de website die beetje raar doetmannetje19 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:57:
De PS5 Pro LE komt af en toe nog terug...
lekker cashen dus als je 3x besteldDeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:52:
[...]
mxmemx schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:57:
[...]
Huh ik moest meteen afrekenen met ideal.
En dan te bedenken wat de reactie was op de 799 in eerste instantieZesBarkiePK schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:58:
[...]
Het is echt een mooie bundel, als je ziet wat je allemaal krijgt is het die €1100 wel waard.
Voor mij exact dezelfde situatie, afgeschreven, bestelbevestiging niet binnen maar in mijn account staat de bestelling wel...Shaker74 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:49:
Ik heb besteld. Betaald met Ideal. Het is eraf. Het bevestings bericht heb ik opgeslagen...
De email heb ik nog niet maar de servers hebben het zwaar nu. Kan ook niet inloggen met mijn psn id.
Maar wat hebben ze het dan goed voor elkaar zo... heel anders dan voor de PS5.. netjes! Nooit zo blij geweest om zoveel geld uit te geven aan zoiets als dit. Ik heb dan de normale PRO besteld. Kan echt niet wachten.. Ik neem 7-11 vast vrij haha.
haha, krijg ik ineens een appje van mijn vrouw of ik wat wil komen uitleggen
1: Dus ja wachtrij voorbij de homepage liet niks zien
2: Via hier een directe link gevonden
3: aan mandje toegevoegd
4: inloggen op de osny site, dit nooit heb gedaan op die laptop.
5: bij afrekenen nog adres gegevens enzo moeten invullen
6: bestellen en betalen maar
en ik krijg hem op 7 november staat er in de mail.
Voor de Pro? Was toch gelimiteerd tot 1 per account?DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:52:
[...]
Ja, een reservering van 0.Aggressor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:00:
Voor degene die met CC hebben betaald..staat er ook een soort van reservering op jullie CC? Of helemaal niks?
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Fomo en scalpers… 🥳Farabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:34:
ik blijf het merkwaardig vinden dat dit topic opeens zo actief is met pre-orderen na zoveel geklaag in het begin.
Helemaal niks...Aggressor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:00:
Voor degene die met CC hebben betaald..staat er ook een soort van reservering op jullie CC? Of helemaal niks?
Op de website kun je in het menu "account" selecteren. Daar staan al je doorgekomen bestellingen. In mijn geval de reguliere pro en de drive. Om hier te komen zul je waarschijnlijk even een paar minuten moeten wachten, de site staat nog steeds in wachtruimte stand.DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:52:
[...]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Ja, een claim (reservering) van Playstation Direct Hilversum nl.
[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 26-09-2024 11:04 ]
Bij mij staat er niks, ook geen reservering van 0. Maar wel bestelbevestiging binnen, en staat onder mijn bestellingen
Betaald via iDeal (Pro LE versie)
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Vanwege de hoge vraag kan er maar 1 console per bestelling worden gekocht.
Dus niet 1 per account?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Als daar staat ''bestelling ontvangen'' is dat dan bevestiging dat ik hem heb?koboy schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:02:
[...]
Op de website kun je in het menu "account" selecteren. Daar staan al je doorgekomen bestellingen. In mijn geval de reguliere pro en de drive. Om hier te komen zul je waarschijnlijk even een paar minuten moeten wachten, de site staat nog steeds in wachtruimte stand.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ja klopt, ik was gelukkig net op tijd.Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:06:
Controller nu ook uitverkocht bij PS Direct
Kan de oplaadsnoer niet vinden (30jaar editie)
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Die wordt toch totaal niet los verkocht ?! Kreeg je enkel in die Pro bundel.SuperVeloce schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:07:
[...]
Kan de oplaadsnoer niet vinden (30jaar editie)
Dat verklaart het dan hahaTwixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:08:
[...]
Die wordt toch totaal niet los verkocht ?! Kreeg je enkel in die Pro bundel.
toch dan maar met ideal betaald.
mailtjes ontvangen wel voor elk item 1 mail.
GiTS
Deze staan al voor €3000',- op marktplaatsTwixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:03:
Ik heb er al spijt van dat ik toch ook niet zitten proberen heb... De Pro LEs verschijnen al op verkoopsites met biedingen tot €1500...
Ik heb sinds 8.05 in de wacht gestaan en niets kunnen doen en nu zijn de andere slim edities ook uitverkocht ineens 😔
Nog een verschil tussen vragen en krijgen.Beatz schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:10:
[...]
Deze staan al voor €3000',- op marktplaats
Ik zie er ook met biedingen die al gesaboteerd worden door fake biedingen van €5000.
niet heel gek lijkt me, is denk ik ook frustraties die mensen uiten die zelf ontzettend graag zo’n type playstation willen bemachtigen. En dan zien dat mensen zo’n machine kopen puur voor de winst die ze eruit kunnen halen.Twixie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:11:
[...]
Nog een verschil tussen vragen en krijgen.
Ik zie er ook met biedingen die al gesaboteerd worden door fake biedingen van €5000.
Deze misschien enkele digitaal aanschaffen(Eventueel in een actie), en dan deze spellen maar verkopen.
Wie geen email heeft ontvangen, daarvan wordt de bestelling geannuleerd.
Grapje, mijn broer heeft geen email ontvangen .. hij heeft gebeld met PS, order was gewoon goed binnengekomen
[ Voor 139% gewijzigd door Aggressor op 26-09-2024 11:19 ]
Verwijderd
Ik las dakloos in plaats van diskloo haha. Zo duur is ie ook weer niet.Carlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:15:
Dus nu ga ik voortaan diskloos door het leven, eens kijken welke spellen ik ong fysiek heb.
Deze misschien enkele digitaal aanschaffen(Eventueel in een actie), en dan deze spellen maar verkopen.
Je kunt disc toch later erbij kopen?
We verwachten uitgebreide hands on impressies de komende weken in dit topic mensen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2024 11:19 ]
Klopt maar zoveel fysieke spellen heb ik ook niet meer, en koop de laatste tijd toch nog alleen maar digitaal.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:18:
[...]
Ik las dakloos in plaats van diskloo haha. Zo duur is ie ook weer niet.
Je kunt disc toch later erbij kopen?
We verwachten uitgebreide hands on impressies de komende weken in dit topic mensen.
Verkopen doe ik normaal toch al nooit, zelfs niet van single player spellen(Als ik ze uit gespeeld heb).
Ben autist dus als ik hem wil bewaren zal ik alle Limited Editions moeten gaan kopen en dat wordt een dure hobby haha
Hem nu gelijk verkopen vind ik niet helemaal fair naar mensen die hem gewoon echt wouden voor collectie of om op te gamen. Maar goed het staat iedereen vrij er mee te doen wat ze willen natuurlijk.
Ik ga hem met trots gewoon lekker gebruiken
[ Voor 22% gewijzigd door JWFpeters op 26-09-2024 11:23 ]
Idem... Zat in winkelwagen maar moest mijn bezorgadres invullen. Hij slaat bezorgadres niet op waardoor ik hem elke keer dat ik iets in de winkelwagen heb opnieuw moet invullen. En dan issie weg.vinteg schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:19:
Ik had de non pro inen winkelwagen, betaalprocess bleef hangen. Refresh gedaan en was niet meer leverbaar. Hin al van 9u20 on de rij. Zwaar bummed.
Mijn mail zat in spam folder, dus heb wel bevestiging van bestelling.Aggressor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:17:
Net met PS gebeld.
Wie geen email heeft ontvangen, daarvan wordt de bestelling geannuleerd.
Grapje, mijn broer heeft geen email ontvangen .. hij heeft gebeld met PS, order was gewoon goed binnengekomen(bij hem staat er ook helemaal niks op zijn CC)
True maar de pro gaat hier in de sealed collectie, dus daar wordt sowieso niet op gegamedGoldenBirdy schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:51:
Voor degenen die hebben misgegrepen en een normale Pro hebben besteld, je hebt nu wel het voordeel dat je twee weken eerder kunt gamen op je nieuwe Pro t.o.v. de Limited Edition!
Mooi op tijd (hoezo, nou ff verder lezen) 'naar binnen' via link naar de Pro 5 LE pagina, in winkelwagentje.. laden... niets in mandje, poging 2; in winkelmandje, laden... nope weer niets in 't mandje.
Kameraad kwam later binnen: hoppa aanklikken en gaan, eerst nog weer uit de store gegooid er weer in en besteld...
Dus, ben nu toch wel redelijk teleurgesteld, gewoon omdat ik dus 'ruim' op tijd was, dat maakt 't net wat zuurder. (en ik had deze echt graag voor de verzameling gehad..) Nu in ieder geval maar een losse LE controller en LE Edge besteld.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wel benieuwd hoeveel er in NL beschikbaar zijn via Direct. In Duitsland was de standaard Pro inmiddels blijkbaar zelfs uitverkocht?
En hopelijk werkt dit queue systeem enigzins tegen scalpers maar helemaal waterdicht zal het denk ik niet zijn.
Denk dat 60% als het niet meer is ze hebben gekocht om ermee te verdienen maar goed als er mensen zijn die er grof geld voor willen betalen dan hou je dat tochTunestwo schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:15:
[...]
En dan zien dat mensen zo’n machine kopen puur voor de winst die ze eruit kunnen halen.
De vraag is meer wie zijn in dit geval de sukkels en ik neig toch naar de mensen die er grof geld voor willen betalen
Ook heel weinig reden voor een upgrade naar een pro tenzij je nog geen PS5 had. Er zijn ook geen productieproblemen zoals destijds met de normale PS5 wel warenJumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:25:
De gewone PS5 Pro is nog steeds te koop, zo groot is de vraag blijkbaar niet.
Logisch toch ?Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:25:
Is ook niet voor een breed publiek bedoeld.
Normale PS5 werkt ook nog prima. Zou de Pro in eerste instantie ook niet halen.
Maar uiteindelijk toch de LE gekaapt; 2TB ruimte, mooi ontwerp (vind ik zelf), 2 controllers waaronder de Edge + een klein beetje hype!
Het is uiteindelijk een duur grapje. Mark Cerny lacht zich te pletter! Maar ik kijk wel erg uit naar 21 nov
Ten tijde van de PS4 Pro was er heel lang geen één te vinden.Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:28:
[...]
Logisch toch ?
Is ook niet voor een breed publiek bedoeld.
Normale PS5 werkt ook nog prima. Zou de Pro in eerste instantie ook niet halen.
Maar uiteindelijk toch de LE gekaapt; 2TB ruimte, mooi ontwerp (vind ik zelf), 2 controllers waaronder de Edge + een klein beetje hype!
Het is uiteindelijk een duur grapje. Mark Cerny lacht zich te pletter! Maar ik kijk wel erg uit naar 21 nov
De PS4 Pro was meer nodig dan de PS5 Pro!Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:29:
[...]
Ten tijde van de PS4 Pro was er heel lang geen één te vinden.
Dat staat er bij mijn gewone pro, dus zou ook bij jou moeten zijn.Hawk86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:05:
[...]
Als daar staat ''bestelling ontvangen'' is dat dan bevestiging dat ik hem heb?
Heb je er drie staan met deze status?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Mark Cerny werkt niet voor SonySefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:28:
[...]
Baal er een beetje van dat ik de PayPal optie heb gekozen - vanwege alle haast niet echt goed opgelet maar zo snel mogelijk op "Bestellen" geklikt. Had liever voor iDeal gekozen - als er echt geld van je rekening gaat voelt dat toch zekerder dan via PayPal en niets hoeven te betalen (of een reservering van).
Het zal wel loslopen neem ik aan.
Er is inderdaad ruim tijd geweest om hem te bestellen. Dus als je in November nog op marktplaats moet snuffelen dan.. mag je zelf invullenJumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:25:

Kun je de inhoud dan niet aan mij geven? Mag je de doos zelf houden.sarlo schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:22:
[...]
True maar de pro gaat hier in de sealed collectie, dus daar wordt sowieso niet op gegamed
Betaal je €1100 om naar een doos te kijken, dus maakt voor jou dan geen verschil.
Als iemand deze online ziet bij een winkel verneem ik dat graag.
drie? nee 1.koboy schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:32:
[...]
Dat staat er bij mijn gewone pro, dus zou ook bij jou moeten zijn.
Heb je er drie staan met deze status?
Geen idee of die andere 2 van paypal ook uiteindelijk eraf geschreven worden. Ik ga vanmiddag contact opnemen met Sony. En kijken hoe dat zit. Want ik ga geen 2400 euro betalen.
Je kan nog steeds normale pro pre orderen 1,5 uur later.
De limited edition? Dan neem ik m graag van je over 😊✌️DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:39:
Eindelijk email binnen gehad. Die ik met met iDeal had betaald, is netjes doorgekomen.
Geen idee of die andere 2 van paypal ook uiteindelijk eraf geschreven worden. Ik ga vanmiddag contact opnemen met Sony. En kijken hoe dat zit. Want ik ga geen 2400 euro betalen.
Klopt. Ben eigenlijk knettergek om een Pro te bestellen, maar tja nieuw en beter etc.lHybridl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:40:
Lijkt niet veel demand in nederland.
Je kan nog steeds normale pro pre orderen 1,5 uur later.
Die wachtrij is ruk bij Sony. Klapte er een paar keer uit. Na wat pielen kwam ik er zonder wachtrij in.
Ik noteer alsvast eind September 2026 voor de PS6 in m'n agenda.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vond dit juist een hele goeie manier om iedereen een eerlijke kans te geven.loekf2 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:45:
[...]
Klopt. Ben eigenlijk knettergek om een Pro te bestellen, maar tja nieuw en beter etc.
Die wachtrij is ruk bij Sony. Klapte er een paar keer uit. Na wat pielen kwam ik er zonder wachtrij in.
Ik noteer alsvast eind September 2026 voor de PS6 in m'n agenda.
Twitch.tv/coelijoeli
Want hier zitten natuurlijk geen scalpers mee te typen?Raem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:41:
Goed om te zien in ieder geval dat de Pro LE hier door een aantal liefhebbers is besteld.En niet de hele voorraad naar scalpers is gegaan.
Ik heb de normal ps5 LE
- Meteen bevestiging op scherm.
- 1 min. later bevestiging op mail.
- Met CC betaald maar nog geen reservering (maar dat is normaal).
Had liever de PS5 PRO LE.
Nee, gewoon de Standaard PS5 Pro.Beatz schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:42:
[...]
De limited edition? Dan neem ik m graag van je over 😊✌️
Inmiddels 2 kunnen annuleren via hun website. Ik hou de gene die ik met iDeal heb betaald.
Dankzij scalpers kan je hem als nog krijgen, anders heb je helemaal niet.Raem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:41:
Goed om te zien in ieder geval dat de Pro LE hier door een aantal liefhebbers is besteld.En niet de hele voorraad naar scalpers is gegaan.
Jawel, jij.FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:47:
[...]
Want hier zitten natuurlijk geen scalpers mee te typen?
Maar ik zie hier ook namen voorbij komen die al langer hier posten waarvan je weet dat het liefhebbers zijn. Ook zij kunnen het natuurlijk met de intentie kopen om weer door te verkopen, maar ik ga maar een beetje uit van het goede.
eBay en Marktplaats staan al vol.Raem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:41:
Klopt heb de pro LE en ga hem gewoon gebruiken. Ben al sinds de PS1 actief met het platform en vind het tof om 1 van de 12300 consoles wereldwijd teRaem schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:41:
Mogen beschikken.
Zonde dat er mensen zijn die alleen zo’n console zien als een financiële injectie om zo snel mogelijk door te verkopen.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Snap ook niet dat mensen m.b.t. gamingconsoles altijd zo over de zeik gaan over scalpers.Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:50:
[...]
Dankzij scalpers kan je hem als nog krijgen, anders heb je helemaal niet.
In elke branche gebeurt het.
Of het nu gaat om welgewilde concert, optreden etc. maar voor de rijke onder ons, als een gelimiteerd oplage gemaakt wordt van een speciale porshe 911 serie of de audi RS6 GT edtiie, die zijn ook meteen uitverkocht. Worden allemaal door autohandelaren opgekocht om deze weer door te verkopen.
Dus ja, lullig als iemand je voor is puur om het duurder aan te bieden.
Maar niemand verplicht je het om te kopen. En inderdaad geen garantie als die scalper het niet had gekocht, dat jij wel een exemplaar had kunnen bemachtigen.
Uiteindelijk moet je klagen bij Sony voor het maken van een gelimiteerd oplage.
(snap ik sowieso niet qua bedrijfsvoering, waarom een gewilde product zo gelimiteerd maken....aangezien het toch als zoete broodjes over de toonbank gaat).
Nope, enkel bij Sony PlayStation Direct.Engineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:54:
Komt de PS5 slim 30th versie nog bij amazon ed te koop?
Wel hele grote meerprijs. 1250-1500 zou ik prima vinden.
Tja, dat is altijd met schaarste.giantgiantus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:
[...]
Via telefoon 11/2 uur foutmelding bij betalen, via pc was er mijn gevulde winkelwagen nog steeds en lukte betalen meteen...vreemd.
Nog een 6 weken de tijd om mijn ps5 met ssd kwijt te raken.
Die heeft dit jaar niet meer aan gestaan....
Hou V&A in de gaten zou ik zeggenEngineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:54:
Komt de PS5 slim 30th versie nog bij amazon ed te koop?
Damn, ik heb er zelf eentje. Kon er precies geen 2de kopen voor een maatje van me.Jumpman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:55:
[...]
Nope, enkel bij Sony PlayStation Direct.
Zoals hier dus, heb er gelukkig al eentje.
Al kan het dat ik hem aan mijn maat laat. Die is way more into playstation dan ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Engineer Stewie op 26-09-2024 11:59 ]
Kijk, dit zou lekker makkelijk verdient zijn v&a gevraagd: [VRAAG] Sony PlayStation 5 Pro 30th Anniversarygiantgiantus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:
[...]
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties