Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:14
Hell is Us is wel nice hoor.

Leak van de Japanse store lijkt tot nu toe te kloppen lol.

Hopelijk nog een leuke verrassing van Naughty Dogs ofzo.
Sefaex schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:08:
Hell is Us is wel nice hoor.

Leak van de Japanse store lijkt tot nu toe te kloppen lol.

Hopelijk nog een leuke verrassing van Naughty Dogs ofzo.
Groot gedeelte van dat lijstje is nu afgevinkt. Ben benieuwd wat ze dan met TLOU doen. Misschien Factions uit deel 1 als update erbij.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Sefaex
Wat een lelijke controller van Fortnite. -O- -O-
Nou, daar is de Horizon remaster. :O

Ok.. €10 upgrade. Dan kom ik toch in de verleiding. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Raem op 25-09-2024 00:32 ]

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:01
Raem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:31:
Nou, daar is de Horizon remaster. :O
jammer dat ik hem letterlijk net heb uitgespeeld want wie verwacht er nu een remaster van een 7 jaar oude game 8)7

• Sefaex
Dead Space en The Last of us Naar PS+

NICE!
Als je niets hebt met fantasy zwaarden (waaronder ikzelf) dan zit er echt niets bij zeg. Vraag mij af waar ze mij die Ps5 Pro nou mee willen verkopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• AppleFan2007
Het hoogtepunt van de stream is toch echt wel Mark Cerny zien

• Sefaex
JAAAAAAAAA

Moet deel 1 nog wel uitspelen :+

[ Voor 64% gewijzigd door Sefaex op 25-09-2024 00:37 ]

• AppleFan2007
WAIT.....
Ghost Of Tsushima 2 is toch het hoogtepunt

• AppleFan2007
Was oprecht verbaasd van de aankondiging van Ghost Of Tsushima, dat maakt het voor mij toch weer 1 van de betere State of plays van afgelopen maanden.
Kan nu al niet wachten tot de release

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 14:50
Voor mij WH Wilds release date, rest meh..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GoT2 dan weer wel tof. Deel 1 was wel een lekkere game, prachtige maar erg lege wereld met heerlijke combat.

Had de stream wel nodig wat mij betreft.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:22
Oh wauw wat ziet de nieuwe Ghost er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ok die zag ik niet aankomen Ghost of Yotei _/-\o_ hyped :P fijn dat ze een nieuw eiland/gebied hebben gedaan en een nieuw karakter.

[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 25-09-2024 00:43 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ghost of yotei zag er aardig uit. Maar zie nou niet echt een generatie verschil met ghost of Tsushima...
Maar zag er verder prima uit. Maar vond de eerste effe leuk maar uiteindelijk afgehaakt omdat intresse weg viel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:56
Hell is Us spreekt me erg aan.

DragonAge verveelde me al na 10-20 seconden… knap…

Towers of Aghasba ziet er leuk uit, maar wat type game lijkt het mij meer een Animal Crossing game, leuk voor mijn vrouw(!).

Maar tsja… helaas geen Pragmata, geen prijs voor de limited editions of tijdstip voor pre-order. Weet wel dat ik Star Wars Jedi Survivor even parkeer voor de Pro upgrade (was er net mee begonnen).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
+ Ghost of yotei
+ Dead Space Remake PS+
+ The Last of Us Part 1 PS+
+ Hell is Us
+ Stellar Blade x Nier Automata DLC
+ Astro Bot DLC
+ Alan Wake 2 DLC

Horizon Lego ga ik niet kopen lol. Maar leuk voor de mensen die Lego games spelen.

Niet weggeblazen oid ( had ik ook niet verwacht). Maar ben wel lichtjes tevreden. Dead Space stond ook al lang op mijn lijstje.

Had gehoopt op een RE9 aankondiging. Wellicht een sneak peak van de nieuwe game van Naughty Dogs. Ze hebben afgezien van een remake en remaster nog niet eens een volwaardige PS5 game uitgebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 25-09-2024 00:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die laatste was een aangename verrassing! Uiteindelijk toch nog wat first party nieuws deze SoP. Lego Horizon lijkt me ook wel vermakelijk en voor een tientje wil ik de Zero Dawn remaster wel even checken, zal er op een PS5 Pro vast erg mooi uit zien.

Ghost of Yotei:

Lego Horizons:

Horizon Zero Dawn Remaster:

Astro Bot DLC:

Dragon Age gameplay verrast me tot nu toe wel positief en Hell Is Us zag er veelbelovend uit. In elk eval blij dat ik nog niet ver was met FF7 Rebirth en Stellar Blade, die kan ik straks mooi op de Pro verder spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 25-09-2024 03:18 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blog post met meer details over PS5 Pro verbeteringen voor verschillende games: https://blog.playstation....h-to-enhance-their-games/

Stellar Blade krijgt o.a. een 80fps mode (voor TV's die 120hz ondersteunen), Dragons Dogma 2 krijgt hogere framerates en Resident Evil Village een 120fps mode.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

DrMacabr3 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:42:
Voor mij WH Wilds release date, rest meh..
Inderdaad, ik kan niet wachten.

Dat is een vrijdag dus als ik die vrij neem en genoeg piss bottles neerzet + PizzaHut op speed dial kan ik 72u achter elkaar Monster Hunter Wilds spelen, slapen is overrated.

De rest was inderdaad niet zo heel spannend afgezien van Hell is Us & Ghost of Yotei.

[ Voor 23% gewijzigd door Ace op 25-09-2024 05:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Overzicht trailers:
Voor wie er niet wakker voor is gebleven :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

De gezichten in HZD Remaster zien er precies wel een pak beter uit. Dat was toch de zwakke plek van het origineel, vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
Ik zie het al ik heb niks gemist, de binnenkant van mijn ogen verkennen was leuker 😂.
Alleen astro dlc leuk, maar eerst maar eens het gewone spel uitspelen haha.

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:11
Ghost of Yotei, zin in :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Had echt gehoopt dat ze met meer info zouden komen rondom de 30th anniversary Pro... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:21
Weinig boeiends imo. Had toch ergens hoop op wat nieuwe knallers. Alleen de nieuwe GoT is echt tof.

[ Voor 86% gewijzigd door Timothy3000 op 25-09-2024 07:47 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
GoY ziet er echt heel vet uit :9~ zou je een wolf als pet krijgen? Ik hoop snel op gameplay beelden...

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

https://direct.playstation.com is nu al een uurtje of twee down trouwens, toeval?

• FMS
  • Niet online

FMS

Ace schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:01:
https://direct.playstation.com is nu al een uurtje of twee down trouwens, toeval?
Ik kan er gewoon op.

• Sefaex
In 2025 krijgen we dus sowieso al Death Stranding 2 en Ghost of Yotei.
Kan best een leuk jaar worden voor Sony.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Voor de Playstation only spelers ben ik heel blij dat ze eindelijk Palworld ook een kans kunnen gaan geven, want dat is echt een prachtig spel. Maar pas op ook heel verslavend :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De game die me interessant leek was The Midnight Walk van de makers van Lost in Random. Leuke wat onbekende game en aanrader aan mensen hier om die eens te proberen.

De rest was niet heel bijzonder of verrassend. De reden dat ik een PS5 heb gekocht was niet zozeer voor games als een Horizon of een Ghost, maar voor de wat kleinere innovatievere games waarvan ik hoop dat Sony ze wat meer gaat maken. Die zag ik vandaag nog niet echt terug.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:49
Ghosts 2, leuk. Had moeite om erin te komen bij deel 1 maar laatst weer opgepakt en in 1 ruk uitgespeeld. Wel hoop ik dat ze de open wereld leuker maken. Zag er prachtig uit maar weinig interessante dingen om te doen.

€10 upgrade voor horizon is een no brainer. Voor de rest niet heel schokkend helaas.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Oh TGS is deze week ook nog natuurlijk zouden we daar GoY gameplay te zien krijgen? Vast niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Daan0s schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:29:
Ghosts 2, leuk. Had moeite om erin te komen bij deel 1 maar laatst weer opgepakt en in 1 ruk uitgespeeld. Wel hoop ik dat ze de open wereld leuker maken. Zag er prachtig uit maar weinig interessante dingen om te doen.

€10 upgrade voor horizon is een no brainer. Voor de rest niet heel schokkend helaas.
Zoals je wel merkt vind ik het echt erg leuke game. Heb weinig met feodaal Japan maar dit pakte me gelijkt door de sfeer. Het weer, de wind, regen mist vind ik erg goed gedaan in GoT, verhaal was ok, gameplay erg lekker met de stances etc.

De wereld kon beter inderdaad aan de andere kant ook wel logisch dat dit het resultaat was bij een eerste deel van zo'n grote game. Maar ik miste wat willekeur in de game. Alles wat je tegenkwam was eigenlijk onderdeel van een collectable, een vijandelijk kamp, een standaard activiteit of een quest. Ik miste wat random 'leven', tuurlijk de dorpjes hadden mensen maar daar buiten was er weinig activiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vreemd, zit in Vietnam dus misschien daardoor maar heb het ook met thuis VPN geprobeerd.

Eens deftig refreshen.

• jori040
- Ghost of Yotei
- Dynasty Warriors
- Monstur Hunter Wilds[datum]

Waren voor mij de hoogtepunten.Dat MH tijdens Gamescom alleen in 30fps speelbaar was maakt me wel wat zorgen.

Sony games 2025: Verwacht Death Stranding 2 op zijn vroegst in mei en Ghost of Yotei in het najaar.

Al met al was de State op Play aardig.Ghost of Yotei maakte voor mij veel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ghost 2 + Death stranding 2. De €800 is nu al gerechtvaardigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het het niet zo bijzonder wat ik allemaal zag. GoY was weinig van te maken behalve dat het erg op deel 1 lijkt, meer gameplay graag. Astro Bot vind ik geweldig maar speedruns heb ik niks mee. Weer geen Naughty Dog zucht.
Later nog eens goed kijken(met meer koffie) maar er was niets waar ik meteen heel enthousiast van werd. Vanavond weer lekker verder met TLOU Part 1. :P

De Nixxes remaster fabriek draait trouwens wel op volle toeren hoor. ;) Vraag me soms af hoeveel AI ze gebruiken met dit tempo.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2024 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Farabi schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:58:
Verwacht voor die tijd eigenlijk wel dat de PS5 Pro een paar keer in de aanbieding is geweest.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• koboy
  • Laatst online: 23:49

koboy

Heb een idee voor een icon

Farabi schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:58:
Dan graag wel tegen de tijd van de release van deze 2. Hier moet een PS4pro naar PS5pro upgrade komen met Sinterklaas >:)

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 16:04
Ik zie dat de PS5 slim op de Duitse Amazon behoorlijk wat goedkoper is dan bij de Nederlandse webshops. Zitten er nadelen aan het bestellen in Duitsland, buiten de garantieafhandeling in geval van problemen? Het is wat omslachtige, maar ook geen roadblock imo.

Mis ik nog iets?

(Ik ga niet wachten op de pro, mij te duur. Hier draait nog steeds een ps3 slim :-P)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex
Naughty Dogs heeft Uncharted 1 t/m 3 op de PS3 uitgebracht. En The Last of Us.

Op de PS4 Uncharted 4, Uncharted Lost Legacy en The Last of Us 2.

En nog geen volwaardige game op de PS5. Dat ze ergens mee bezig zijn lijkt me duidelijk. Maar valt me eigenlijk best tegen van onze stoute honden. PS5 is ook al 4 jaar uit -O-

Geen teaser trailer helemaal niets. Alleen een remake, remaster en een tv serie!
FMS schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:45:
Had echt gehoopt dat ze met meer info zouden komen rondom de 30th anniversary Pro... :(
Ja dat is wel echt jammer, dat zou morgen moeten zijn toch?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

jori040 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:56:
- Ghost of Yotei
- Dynasty Warriors
- Monstur Hunter Wilds[datum]

Waren voor mij de hoogtepunten.Dat MH tijdens Gamescom alleen in 30fps speelbaar was maakt me wel wat zorgen.
Dat gaat helemaal goedkomen met de PS5 Pro, MH Wilds al ge-pre-ordered. Nu de Pro nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

pimmedoris schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:33:
Ik zie dat de PS5 slim op de Duitse Amazon behoorlijk wat goedkoper is dan bij de Nederlandse webshops. Zitten er nadelen aan het bestellen in Duitsland, buiten de garantieafhandeling in geval van problemen? Het is wat omslachtige, maar ook geen roadblock imo.

Mis ik nog iets?

(Ik ga niet wachten op de pro, mij te duur. Hier draait nog steeds een ps3 slim :-P)
Heb er meer dan 10 van Amazon DE besteld
Zonder problemen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ace schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:36:
[...]

Dat gaat helemaal goedkomen met de PS5 Pro, MH Wilds al ge-pre-ordered. Nu de Pro nog.
Op moment dat ik zeker weet dat hij 60 gaat draaien dan komt er een Pro.Tijdens TGS hoop ik die info te krijgen.

Als je Rise gewend bent dan kan je echt niet meer terug naar 30fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wat trailers gekeken. Towers of Aghasba ziet er leuk uit. Horizon ben ik nooit ver in gekomen dus misschien nog een kans geven. Ghost of Yotei zal wel goed zitten maar te weinig gameplay. Persoonlijk kan ik er niet meer van maken zo te zien. Slap eindjaar voor mij op de PS5.
‘Baal’ er nog steeds van dat er weer geen Naughty Dog nieuws..

Welke van de twee Horizons vinden jullie de betere? Beide heb ik niet tot het eind gehaald maar wil de beste nog een kans geven. Wanneer de wereld echt open ging stopte ik terwijl het geweldig was tot dat punt. Kan een tijdelijke open world moeheid geweest zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2024 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09 20:51
Wie zit hier morgenvroeg klaar om https://direct.playstation.com/ te spammen? En is er al bekend hoe laat de verkoop gaat beginnen?

Ik heb het ChatGPT gevraagd:

Het lijkt erop dat de verkoop van de PlayStation 5-consoles via PlayStation Direct mogelijk rond 10:00 uur in de ochtend begint, zoals vaak het geval is bij eerdere lanceringen op de website. Dit kan echter verschillen per regio en specifieke verkoopactie. Aangezien de verkoop snel uitverkocht kan zijn, is het raadzaam om vroeg in te loggen en de website nauwlettend in de gaten te houden om er zeker van te zijn dat je op tijd bent​.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WupR schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:05:
Wie zit hier morgenvroeg klaar om https://direct.playstation.com/ te spammen? En is er al bekend hoe laat de verkoop gaat beginnen?

Ik heb het ChatGPT gevraagd:

Het lijkt erop dat de verkoop van de PlayStation 5-consoles via PlayStation Direct mogelijk rond 10:00 uur in de ochtend begint, zoals vaak het geval is bij eerdere lanceringen op de website. Dit kan echter verschillen per regio en specifieke verkoopactie. Aangezien de verkoop snel uitverkocht kan zijn, is het raadzaam om vroeg in te loggen en de website nauwlettend in de gaten te houden om er zeker van te zijn dat je op tijd bent​.
Ik heb het ook even gevraagd aan ChatGPT, omdat die altijd zo lekker consistent is. :P

Hoewel Sony nog geen exacte tijd heeft aangekondigd voor de lancering van de Playstation 5 Pro pre-orders op hun website, kunnen we kijken naar de tijdstippen van eerdere lanceringen en pre-order momenten van Sony-producten om een inschatting te maken.

Historische lanceringstijden van Sony Playstation-producten:

• Playstation 5 - De pre-orders begonnen vaak rond 12:00 uur EDT (18:00 uur CEST).
• Playstation 5 Digital Edition - Ook rond 12:00 uur EDT (18:00 uur CEST).
• Playstation 5 accessoires - Rond dezelfde tijd of iets eerder, vaak tussen 11:00 en 12:00 uur EDT (17:00 en 18:00 uur CEST).

Inschatting voor Playstation 5 Pro pre-orders: Gebaseerd op deze tijden, is het aannemelijk dat de Playstation 5 Pro pre-orders rond 12:00 uur EDT (18:00 uur CEST) beschikbaar zullen komen. Het kan echter altijd iets eerder of later zijn, afhankelijk van eventuele wijzigingen in de strategie van Sony.

Ik raad aan om de website vanaf een uur voor de verwachte tijd goed in de gaten te houden, zodat je er zeker van bent dat je geen kans mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha mooi het ChatGPT. Ik doe mee:

Ja, je kunt morgen ochtend de PS5 Pro pre-orderen! De pre-orders beginnen op 26 september 2024 om 10:00 AM AEST (dat is 12:00 AM UTC), en de console zal beschikbaar zijn via PlayStation Direct en verschillende andere retailers​

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ik zou gewoon rond 08:00-09:00 aanhouden. PS Portal en PS5 gingen ook rond deze tijd live.

00:01 is in ieder geval nog nooit voorgekomen. Dus ik ga vandaag vroeg slapen. Morgenochtend heb ik de energie nodig om non-stop mijn F5 button kapot te rammen. -O-

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben blij dat ik gewoon ben gaan slapen want wederom weinig knallers op Ghost of Yotei na, heb mij heel goed vermaakt met Ghost of Tsushima. Prachtige grafische open-wereld en een leuke combat, dus ik kan alleen maar hopen dat Yotei nog beter gaat zijn.

Ik hoop dat de remake van Zero Dawn een flinke gaat zijn. Want wat ik nu in de vergelijkingsvideo's zie op Youtube is het een matige verbetering of ik had gewoon een grotere stap verwacht, vind het sowieso een vreemde keus want de PS4 versie ziet er op de dag van vandaag nog beter uit dan een groot aantal spellen uit 2023 en 2024.

Heel misschien dat ik ooit nog wel die Lego Horizon Adventures ga halen als hij in de budget bak ligt, want met lego spellen vermaak ik mij altijd wel.

• bRuud83
  • Laatst online: 13-10 17:03
De State of Play was minder slecht dan verwacht, maar dat komt vooral door de aankondiging van de nieuwe Ghost of Yotei. Eerste game was fantastisch.
Ik had persoonlijk nog gehoopt op nieuwe beelden van Death Stranding 2, maar de Tokyo Game Show staat voor de deur dus wellicht krijgen we dan meer te zien. Nieuwe content voor Alan Wake 2, ook heel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is er al een inschrijving bij de mediamarkt voor de ps5 pro? iemand toevallig al gevraagd ergens bij een vestiging?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Gamers in 2024:

'Er komen alleen maar remasters voor easy cashgrabs, wanneer komt Sony is een keer met iets nieuws!!!11'

*wacht tot een nieuwe game dat geen remaster is in de sale of in PS+ komt en koopt het niet op release om de developer te steunen zodat ze nieuwe dingen kunnen blijven maken*

8)7 8)7 8)7

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
Sony komt met Chroma Collection op de proppen
De beschikbare kleuren zijn Chroma Pearl, Chroma Indigo, en Chroma Teal. De eerste twee kleuren zijn vanaf 7 november 2024 verkrijgbaar, terwijl Chroma Teal op 23 januari 2025 zal volgen.

[ Voor 46% gewijzigd door Amaze86 op 25-09-2024 10:57 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Frankhdd
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 15-08 11:19
Om te proberen morgen de 30th ps pro te bestellen wilde ik even checken of alles werkt op direct.playstation.

Had iets in mijn winkelwagen gedaan maar het is nu onmogelijk mijn winkelwagen te openen en dus iets eruit te halen. Krijg iedere keer een foutmelding.

Iemand hier ervaring mee?

Gok dat het iig onmogelijk gaat worden morgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ze houden een wedstrijdje voor de lelijkste console bij sony.
Frankhdd schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:00:
Om te proberen morgen de 30th ps pro te bestellen wilde ik even checken of alles werkt op direct.playstation.

Had iets in mijn winkelwagen gedaan maar het is nu onmogelijk mijn winkelwagen te openen en dus iets eruit te halen. Krijg iedere keer een foutmelding.

Iemand hier ervaring mee?

Gok dat het iig onmogelijk gaat worden morgen...
Ook al een andere browser geprobeerd? Ik heb het net even getest (Firefox), maar werkt gewoon zonder foutmeldingen.

• Carlos0_0
Farabi schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:02:
[...]

Haha ja ik wordt hier nou niet echt warm van ofzo, en snap niet ze een nog wittere controller uit brengen dan de huidige besmettelijke witte.
Maar ja ach kleurtjes leuk maar nooit veel mee gehad, ook andere consoles waren bij mij altijd zwart.

Controller erbij in een kleurtje of printje is nog wel eens leuk ,aar console hoeft van mij niet perse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:53:
Gamers in 2024:

'Er komen alleen maar remasters voor easy cashgrabs, wanneer komt Sony is een keer met iets nieuws!!!11'

*wacht tot een nieuwe game dat geen remaster is in de sale of in PS+ komt en koopt het niet op release om de developer te steunen zodat ze nieuwe dingen kunnen blijven maken*

8)7 8)7 8)7
Ik snap je punt maar vind het wel wat zwart wit.

Als een game echt interessant is kopen ‘we’ wel.
Tevens vind ik het, steunen van developers, wat flauw worden. Het is geen stichting. Als een game mij enthousiast maakt koop ik. Twijfel ik dan wacht ik op een aanbieding of koop het niet, zo simpel is het. :)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nog 24 uur voordat de PS5 Pro/Slim 30th Anniversary Editions pre-orders live gaan. Hebben we allemaal de creditcards klaarliggen? Al ingelogd op de site? Wekker gezet?
Farabi schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:02:
[...]

De 16 jarige versie van mezelf zou deze kleuren geweldig vinden :o

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:16

HollovVpo1nt

I like gadgets

s0kkie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:53:
Gamers in 2024:

8)7 8)7 8)7
Nou, nee. Sony heeft zélf hoge verwachtingen geschept. Weet je nog, met hun we believe in generations.

Ga nou eens nieuwe games maken. De PS5 is op deze manier geen PS5, maar een PS4Pro2 Of PS4ExtraPro.

• Farabi
  • Niet online
is er al een prijs bekend van the 30th?

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:32:
is er al een prijs bekend van the 30th?
Volgens mij niet, maar gezien er een Edge controller bij zit (en geen disc drive trouwens, dafuq) en het een limited edition betreft schat ik dat we makkelijk in de € 1000-1200 range gaan komen 8)7

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

HollovVpo1nt schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:32:
[...]

Nou, nee. Sony heeft zélf hoge verwachtingen geschept. Weet je nog, met hun we believe in generations.

Ga nou eens nieuwe games maken. De PS5 is op deze manier geen PS5, maar een PS4Pro2 Of PS4ExtraPro.
Die hele qoute blijft continu uit de context getrokken worden. Dat ging over tech die de PS5 onderscheid van de vorige generatie consoles (Dualsense, SSD, raytracing). Sony gaat niet een installbase van 120 miljoen PS4's links laten liggen, dan waren de meeste PS Studios vandaag failliet geweest. Cross-gen periodes gaan alleen maar langer duren gezien de ontwikkeltijd en kosten van hedendaagse AAA games. Zal bij de PS6 niet anders zijn.

En nieuwe games: Helldivers 2 en Astro Bot gemist? Met Astro en nu Lego Horizon maken ze ook eindelijk eens wat meer kleinschalige games die ook een jongere doelgroep aanspreekt.

Volgend jaar hebben ze met Death Stranding 2 en Ghost of Yotei al 2 grote single player games op stapel staan, enkel voor de PS5 notabene.

Er is bovendien een nieuwe trend dat ze nieuwe games nu niet 2-3 jaar vantevoren aankondigen, we hoeven nu niet lang te wachten op Ghost Of Yotei en Astro Bot was pas een paar maanden geleden aangekondigd.

[ Voor 7% gewijzigd door kazuka op 25-09-2024 11:50 ]

• Farabi
  • Niet online
Seroczynski schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:36:
[...]

Volgens mij niet, maar gezien er een Edge controller bij zit (en geen disc drive trouwens, dafuq) en het een limited edition betreft schat ik dat we makkelijk in de € 1000-1200 range gaan komen 8)7
dus mensen zitten met hun creditcard gereed om dit ding te bestellen zonder te weten wat het gaat kosten. gaat goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Seroczynski schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:36:
[...]

• PlayStation 5 Pro Digital Edition: €799
  • DualSense Edge: €239
  • DualSense oplaadstation: €29
  • Verticale standaard: €29
  • Discdrive paneel: niet los verkrijgbaar, ik gok €19
  • Nog wat merchandise: €??
Dat is €1.115 bij elkaar. Zover ik weet is een LE niet duurder dan een gewone console.

• Amaze86
Farabi schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:41:
[...]

dus mensen zitten met hun creditcard gereed om dit ding te bestellen zonder te weten wat het gaat kosten. gaat goed :P
Is is een collectors item, wordt alleen maar meer waard :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Amaze86 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:44:
[...]

Is is een collectors item, wordt alleen maar meer waard :)
Ik zag een clown op eBay al om $9.999 vragen.

• Amaze86
Mog schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:45:
[...]

Ik zag een clown op eBay al om $9.999 vragen.
Ja zag die ook, en terwijl die hem nog moet bestellen. Je zou maar vooruitbetalen nr1 scalper. Denk dat ze bots klaar staan :)

• Sefaex
Mijn bots staan ook klaar hoor. Ik ben met €2500 aanzienlijk goedkoper. Speciale tweakers discount! ;)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Bij bol.com snap ik dat je met bots kunt werken. Maar hier heb je toch PSN accounts voor nodig? Hoe werkt dat dan? Gewoon 100 nep accounts aanmaken?

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:46
Mog schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:57:
Bij bol.com snap ik dat je met bots kunt werken. Maar hier heb je toch PSN accounts voor nodig? Hoe werkt dat dan? Gewoon 100 nep accounts aanmaken?
Met een goede Stockbot die de voorraad al eerder ziet dan dat de gemiddelde consument het ziet en het automatisch in het winkelmandje zet en afrekent heb je zo goed als zeker succes.

Mensen die denken alvast hun CC en afleveradres te controleren om zo klaar te zitten voor morgen, hebben of de PS5 launch niet meegemaakt of er niet genoeg van geleerd.

Zorg voor een stockbot of bespaar je de moeite

[ Voor 20% gewijzigd door schumi1986 op 25-09-2024 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 12:12
Jammer weer dan...

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12-10 18:54
Flaming, niet doen.

[ Voor 86% gewijzigd door Mog op 25-09-2024 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Niet op de man.

[ Voor 90% gewijzigd door Mog op 25-09-2024 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gaan toch meer mensen voor de PS5 pro dan ik persoonlijk had verwacht, leuk om te zien dat het animo ervoor toch nog behoorlijk groot is! oOo

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
schumi1986 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:00:
[...]

Met een goede Stockbot die de voorraad al eerder ziet dan dat de gemiddelde consument het ziet en het automatisch in het winkelmandje zet en afrekent heb je zo goed als zeker succes.

Mensen die denken alvast hun CC en afleveradres te controleren om zo klaar te zitten voor morgen, hebben of de PS5 launch niet meegemaakt of er niet genoeg van geleerd.

Zorg voor een stockbot of bespaar je de moeite
Wat bedoel je met een “goede stockbot”?

• jori040
Had de PS4-Pro op day1 en heb het nooit zo ervaren.Zou ook niet weten waarom de PS5-pro dat wel zou doen.

Met Ghost en Monster Hunter Wilds in het verschiet ga ik toch wel denken aan een Pro.Gezien ik best veel digitaal heb kan het best zijn dat ik voor de digital ga.

[Oh sorry is was net dit bericht aan het typen]

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 25-09-2024 12:40 ]

• FrankoNL
  • Laatst online: 13-10 11:05
Het zal vast al gezegd zijn maar weet iemand Hoelaat morgen de normale ps5 pro in de verkoop gaat? :)

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:46
Steven030 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:36:
[...]

Ik wil hier niet ver op ingaan maar zoek even in het PS5 levertijden topic of Google wat rond daar is genoeg te vinden.

De normale PS5 Pro zal niet zo snel gaan maar die genummerde limited edition ga je echt niet kunnen bestellen door een beetje te F5’en. De voorraad zal zeer waarschijnlijk al weg zijn voordat de voorraad zichtbaar voor de consument zou moeten zijn.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-10 10:30
Steven030 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:36:
[...]

Zijn vast nog wat Telegram kanalen waar je een melding krijgt bij voorraad.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 16:06
FrankoNL schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:41:
Het zal vast al gezegd zijn maar weet iemand Hoelaat morgen de normale ps5 pro in de verkoop gaat? :)
Zoals DHL altijd zegt; tussen 0:00 en 23:59 :p

<GoT>NightStalker

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 12:42
Chaoss schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:42:
Ok die zag ik niet aankomen Ghost of Yotei _/-\o_ hyped :P fijn dat ze een nieuw eiland/gebied hebben gedaan en een nieuw karakter.
Deel je mening, enige game die mij aansprak van het hele lijstje, ja en de DLC van Astro en Alan Wake 2 :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:26:
Gaan toch meer mensen voor de PS5 pro dan ik persoonlijk had verwacht, leuk om te zien dat het animo ervoor toch nog behoorlijk groot is! oOo
Nah is dat wel zo? Hier in dit topic of op tweakers in het algemeen heb je wel een liefhebbers groep te pakken natuurlijk. Dat kan een vertekend beeld geven, om mij heen heb ik best wat Ps5 gamers en daar heeft dan weer niemand interesse.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 12:42
Donstil schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:29:
[...]

Nah is dat wel zo? Hier in dit topic of op tweakers in het algemeen heb je wel een liefhebbers groep te pakken natuurlijk. Dat kan een vertekend beeld geven, om mij heen heb ik best wat Ps5 gamers en daar heeft dan weer niemand interesse.
Als ik even naar me zelf kijk, laat ik de PS5 Pro voor nu aan mij voorbij gaan, niet alleen de prijs, maar ook als ik naar het verleden kijk met de PS4 Pro en de Xbox One X, dan voelde het voor mij niet echt vernieuwend aan. Beide wel gehad omdat ik het origineel release model langzaam moest vervangen en ik ze beide voor een strakke prijs kon krijgen. Dus wie weet ooit als ik mijn huidig model moet vervangen en de prijs scherp is, maar voor nu voor mij persoonlijk niet. Echter ken ik ook wel mensen die alleen Playstation hebben en graag het beste willen, die upgraden wel, en ook die kant snap ik natuurlijk.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:25
Hoe laat gaat die 30th edition online? Ik zou wel een controller willen 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:33:
[...]

Als ik even naar me zelf kijk, laat ik de PS5 Pro voor nu aan mij voorbij gaan, niet alleen de prijs, maar ook als ik naar het verleden kijk met de PS4 Pro en de Xbox One X, dan voelde het voor mij niet echt vernieuwend aan. Beide wel gehad omdat ik het origineel release model langzaam moest vervangen en ik ze beide voor een strakke prijs kon krijgen. Dus wie weet ooit als ik mijn huidig model moet vervangen en de prijs scherp is, maar voor nu voor mij persoonlijk niet. Echter ken ik ook wel mensen die alleen Playstation hebben en graag het beste willen, die upgraden wel, en ook die kant snap ik natuurlijk.
Ik heb op dit moment even geen Ps5 en daarom een soort van semi interesse. Die LE wil ik uiteraard wel maar bij de normale Pro vraag ik mij vooral af wat ik er nou daadwerkelijk op moet spelen. Al is wat extra power voor de Multiplatforms natuurlijk ook mooi meegenomen.

DM89 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:36:
Hoe laat gaat die 30th edition online? Ik zou wel een controller willen 😜
Als je alleen een controller wilt zou ik ook bol.com, nedgame etc in de gaten houden. Voor de controller starten bij retailers morgen ook de pre-orders.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:25
Raem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:41:
[...]

Als je alleen een controller wilt zou ik ook bol.com, nedgame etc in de gaten houden. Voor de controllers starten bij retailers morgen ook de pre-orders.
Ah top, bedankt voor de tip.. Dacht dat het alleen op Playstation Direct zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DM89 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:42:
[...]

Ah top, bedankt voor de tip.. Dacht dat het alleen op Playstation Direct zou zijn.
De PS5 Pro, de Portal en de Edge controller alleen via PS Direct. Normale Dualsense dus ook bij retailers vanaf morgen.

https://blog.playstation....on-with-a-nostalgic-look/

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:46
Raem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:44:
[...]

De PS5 Pro, de Portal en de Edge controller alleen via PS Direct. Normale Dualsense dus ook bij retailers vanaf morgen.

https://blog.playstation....on-with-a-nostalgic-look/
Ik ga een controller proberen scoren op bol, enig idee van tijd? Rond 10u?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Seaborz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:10
Linkje voor de controller op bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000190960934/

• Carlos0_0
Ja zag hem staat uitverkocht wel, weet niet of dat komt omdat die nog niet besteld mag worden.
Heb ieder geval aangemeld houd mij op de hoogte, dan zie ik wel of ik hem nog kan bestellen of niet :).

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 16:06
Dank voor de link! Op 't lijstje gezet, meer kans dan via PS Direct denk ik. Kan 'm niet vinden, maar gaat die USB kabel ook via Bol in de verkoop?

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 47 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties