Als die kabel los te koop gaat zijn, kan ook zijn dat die alleen bij de limited editie console zal zitten(Of misschien zit die wel bij de controller).schaapiej schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:21:
[...]
Dank voor de link! Op 't lijstje gezet, meer kans dan via PS Direct denk ik. Kan 'm niet vinden, maar gaat die USB kabel ook via Bol in de verkoop?
Playstation website gaat 100% (99% dan) zeker weten niet om 00:01 verkopen.
Bol.com zou die controller wel om 00:01 online kunnen gooien. Die controller is niet zo gelimiteerd als de PS Pro natuurlijk. Maar ik denk alsnog dat ze best hard zullen gaan.
Bol.com zou die controller wel om 00:01 online kunnen gooien. Die controller is niet zo gelimiteerd als de PS Pro natuurlijk. Maar ik denk alsnog dat ze best hard zullen gaan.
Vergeet vooral niet de auto refresher aan te zetten. 🤔😉Mog schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:29:
Nog 24 uur voordat de PS5 Pro/Slim 30th Anniversary Editions pre-orders live gaan. Hebben we allemaal de creditcards klaarliggen? Al ingelogd op de site? Wekker gezet?
[...]
De 16 jarige versie van mezelf zou deze kleuren geweldig vinden
PSN : Geraedus
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zou zweren dat Horizon Zero Dawn Complete edition 20 euro kostte in de PS Store, maar ik zie nu 40 staan. Of ben ik in de war met sales?
https://psprices.com/regi...o-dawntm-complete-editionZorroberner schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:18:
Ik zou zweren dat Horizon Zero Dawn Complete edition 20 euro kostte in de PS Store, maar ik zie nu 40 staan. Of ben ik in de war met sales?
Die hebben ze inderdaad even in prijs omhoog gegooid.

Als je die remaster echt wil spelen, zou ik gewoon voor een tientje de PS4 versie op marktplaats kopen.
Hoe duur gaat de remaster los kosten trouwens... €50 ofzo ?
Waarom heeft Sony eigenlijk niet iets van een loting?
Ik koop bijvoorbeeld regelmatig sneakers via Adidas (Confirmed) app, dan kan iedereen gewoon aanmelden en mocht je "gewonnen" hebben dan wordt het automatisch van je CC of PayPal afgboekt.
Is toch een veel makkelijker en beter systeem dan moeten wachten/hopen dat je door een pagina heen komt.
Ik koop bijvoorbeeld regelmatig sneakers via Adidas (Confirmed) app, dan kan iedereen gewoon aanmelden en mocht je "gewonnen" hebben dan wordt het automatisch van je CC of PayPal afgboekt.
Is toch een veel makkelijker en beter systeem dan moeten wachten/hopen dat je door een pagina heen komt.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
Ik gok €50.Sefaex schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:26:
Als je die remaster echt wil spelen, zou ik gewoon voor een tientje de PS4 versie op marktplaats kopen.
Als ik de vergelijk video bekijk zie ik vooral ander licht en wat planten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2024 16:32 ]
Dat zou dan om 4:00 uur in de ochtend bij ons zijn. Rare tij want in de US is het dan niet de 26ste
Twitch.tv/coelijoeli
In Singapore (en Japan) schijnt er dus inderdaad te worden geloot. Zie boven. Ik had dan toch liever een first come first serve aanpak gezien...Greatsword schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:29:
Waarom heeft Sony eigenlijk niet iets van een loting?
Verwacht dat we in NL morgen tussen 8 - 10am kunnen inschrijven.

edit @Raem Daar heb je een goed punt.
[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 25-09-2024 16:47 ]
Ik verwacht dat de website helemaal vast gaat lopen. En dat de normale consument 11,2 % kans heeft op een LE PS Pro.
Meer kans dan het winnen van de loterij. Maar alsnog erg klein.
Meer kans dan het winnen van de loterij. Maar alsnog erg klein.
Geloot vind ik eerlijker en maak je zelfs meer kans. Met first come, first serve gaat alles gegarandeerd naar scalpers met ingestelde bots.FMS schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:32:
[...]
In Singapore (en Japan) schijnt er dus inderdaad te worden geloot. Zie boven. Ik had dan toch liever een first come first serve aanpak gezien...
Inderdaad. Snap niet dat ze dit niet overal in de wereld doenRaem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:43:
[...]
Geloot vind ik eerlijker en maak je zelfs meer kans. Met first come, first serve gaat alles gegarandeerd naar scalpers met ingestelde bots.
Twitch.tv/coelijoeli
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 13-10 12:42
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Er heeft een Youtuber al met de PS5 pro mogen spelen, vast dat het er nog wel wat mensen hebben gemogen, maar van die ik volg is dit de eerste die ik voorbij zag komen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Midnight Walk
Lego Horizon
MH Wilds misschien!?
En Ghost of Yotei dit eigenlijks het enige waar ik naar uitkijk.
Rest is afwachten.
En zag een aantal mensen die op de nieuwe Naughty Dog game zitten te wachten. Meende dat er een poos terug gezegt werd dat de volgende ND game niet op de PS5 verschijnt. Pas weer op de PS6 dus.....
Lego Horizon
MH Wilds misschien!?
En Ghost of Yotei dit eigenlijks het enige waar ik naar uitkijk.
Rest is afwachten.
En zag een aantal mensen die op de nieuwe Naughty Dog game zitten te wachten. Meende dat er een poos terug gezegt werd dat de volgende ND game niet op de PS5 verschijnt. Pas weer op de PS6 dus.....
Horizon Zero Dawn kost trouwens slechts €5 bij CEX. En zo te zien is hij nog op voorraad in heel wat filialen
Verzenden kan ook voor €3,50
Kun je toch lekker voor €15 die remaster spelen. Zelf geen interesse. Maar wist niet dat hij daar zo cheap was.
Verzenden kan ook voor €3,50
Kun je toch lekker voor €15 die remaster spelen. Zelf geen interesse. Maar wist niet dat hij daar zo cheap was.
Leuke tijd inderdaad.. voor diegene die scalpen tot beroep hebben gemaakt. Iets met 'ik moet gewoon werken...'FMS schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:32:
[...]
In Singapore (en Japan) schijnt er dus inderdaad te worden geloot. Zie boven. Ik had dan toch liever een first come first serve aanpak gezien...
edit @Raem Daar heb je een goed punt.

Maar goed.. thuiswerken heeft zo zijn voordelen. Hoop dat ik er doorheen kom
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zie het nut eerlijk gezegt niet voor een PS5 pro, als de PS6 uitkomt (Hopelijk met disc optie)
Dan is dat een mooiere upgrade van een PS5 dan van een PS5 Pro.
Daar wil ik best op wachten en tegelijker tijd ook een beetje geld besparen.
Dan is dat een mooiere upgrade van een PS5 dan van een PS5 Pro.
Daar wil ik best op wachten en tegelijker tijd ook een beetje geld besparen.
@Psyonara ik zie het meer als een goede reden om bij release van de PS6 niet te hoeven haasten. Tegen de tijd dat de eerste PS6 games uitkomen (als dat niet allemaal PS5 enhanced games gaan zijn natuurlijk…) dan kan ik de nieuwe hopelijk via reguliere kanalen halen.
Mij kennende sta ik dan ook weer vooraan, maar de noodzaak is dan minder groot
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
/f/image/GUhLnqptENeWvZORvDfKajVX.png?f=fotoalbum_large)
10am lijkt inderdaad te gaan kloppen, althans iig voor de gewone pro zo te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door FMS op 25-09-2024 18:22 ]
Laten we hopen dat de bots zich gaan focusen op de normale Pro.
Kunnen wij stiekem de gelimiteerde editie wegkapen.
Kunnen wij stiekem de gelimiteerde editie wegkapen.
Wij leven een uur eerder later, dus zou dan 0900 1100 hier zijn. Ben benieuwd wanneer ze de website gaan updaten.FMS schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:21:
[Afbeelding]
10am lijkt inderdaad te gaan kloppen, althans iig voor de gewone pro zo te zien.
Verwijderd
Tot je er achter komt dat de cross gen games op PS5 en Pro niet boven de 30fps komen maar wel op PS6.Thalaron schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:03:
@Psyonara ik zie het meer als een goede reden om bij release van de PS6 niet te hoeven haasten. Tegen de tijd dat de eerste PS6 games uitkomen (als dat niet allemaal PS5 enhanced games gaan zijn natuurlijk…) dan kan ik de nieuwe hopelijk via reguliere kanalen halen.
Een uur later toch?Greatsword schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:26:
[...]
Wij leven een uur eerder, dus zou dan 0900 hier zijn. Ben benieuwd wanneer ze de website gaan updaten.
Twitch.tv/coelijoeli
Je hebt gelijk, my bad.
Geen probleem! Ga er van uit dat we voor de zekerheid toch wel om 9 uur zitten te F5en😂
Twitch.tv/coelijoeli
Assassins creed shadows uitgesteld helaas naar 14 februari. Ondanks negativiteit had ik er wel zin in als aankomende game. Dan maar meer cod spelen.
Verwijderd
Morgenvroeg 11:00?Greatsword schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:26:
[...]
Wij leven een uur eerder later, dus zou dan 0900 1100 hier zijn. Ben benieuwd wanneer ze de website gaan updaten.
Als je de game gratis hebt geclaimd tijdens de PlayStation’s Play At Home initiative (in de corona tijd), dan kan je ook upgraden voor 10 euro.Sefaex schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:26:
Die 30 year edition lijkt alleen in bundle te bestellen, klopt dat?
Dit heb ik gedaan met Death Stranding. Fysieke versie voor de ps4 gekocht voor €10 en upgrade naar de directors cut voor €10.RedNas74 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:23:
[...]
Als je de game gratis hebt geclaimd tijdens de PlayStation’s Play At Home initiative (in de corona tijd), dan kan je ook upgraden voor 10 euro.
Voor €20 heb ik echt heel veel plezier.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Net de SoP gekeken. Vond het best oke. TLOU part I bij Extra is ook wel een toffe actie voor the last of us day (outbreak day klonk toch beter
)
Horizon remastered is echt overbodig, maar goed. Leuk dat die lego game al in november komt!
Nieuwe Ghost is erg tof natuurlijk! Jammer dat we nog steeds niks gezien hebben van alle andere PS studio’s.
Horizon remastered is echt overbodig, maar goed. Leuk dat die lego game al in november komt!
Nieuwe Ghost is erg tof natuurlijk! Jammer dat we nog steeds niks gezien hebben van alle andere PS studio’s.
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2024 19:56 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Klopt en zal binnen 20 sec uitverkocht zjjn.boefje79 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:33:
Die 30 year edition lijkt alleen in bundle te bestellen, klopt dat?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja ook dat maar 1100/1200 dus minimaal…gekkenwerkAmaze86 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:14:
[...]
Klopt en zal binnen 20 sec uitverkocht zjjn.
Is het bekend wat die bundel kost?
www.oldskoolnl.nl
Nog niet bekend. Ook vaag dat ze dit gisteren niet hebben laten weten.Roppedop schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:51:
Is het bekend wat die bundel kost?
Maar sowieso minimaal €999.
Mensen online gokken op €1200. Maar we gaan het zien.
€1199 - €1299 lijkt me wel realistisch voor wat er in de bundel zit.
Instant buy, maar zal ook wel instant gone zijn.Raem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:56:
€1199 - €1299 lijkt me wel realistisch voor wat er in de bundel zit.
Kan iemand mij de link sturen waar ik de PS5 Pro kan bestellen?
En hoe laat gaan de Pre-orders Live?
Ik heb pas mijn PS5 verkocht voor 500 euro.
Dus dat extra geld kan ik erbij leggen voor de nieuwe PS5 Pro.
4 minuten over tien. Op glazenbol.nl.DeadPhoenix86 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:43:
Ik heb nog geen directe link gevonden. Tijd officieel ook niet bekend maar men vermoed 10.00 morgenDeadPhoenix86 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:43:
Zo… hoe dat dan? Ik zie ze voor rond de €350-400 (met games…) op MP staan??DeadPhoenix86 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:43:
Joh ontspan allemaal eens een beetje..... Door dit soort dingen en hypes beland die zooi allemaal steeds op marktplaats.
Wacht het morgen rustig af check het af en toe en ga verder met je leven.
Wacht het morgen rustig af check het af en toe en ga verder met je leven.
Er zat ook 1TB SSD erbij.Thalaron schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:53:
[...]
Zo… hoe dat dan? Ik zie ze voor rond de €350-400 (met games…) op MP staan??
Ik heb Zero Dawn al maanden te koop staanSefaex schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:26:

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hmm, zie nog steeds niks op de site van sony
edit: o is het morgenochtend? dan nevermind haha
edit: o is het morgenochtend? dan nevermind haha
[ Voor 37% gewijzigd door Tricto op 25-09-2024 23:06 ]
Nieuw Zeelandse PS store gaat zo al online. Daar is het ook bijna 10:00.
Playstation UK gaf ook 10:00 aan.
Dus ik gok dat ze hier ook live gaan om 10:00
Playstation UK gaf ook 10:00 aan.
Dus ik gok dat ze hier ook live gaan om 10:00
Om eerlijk te zijn zie ik het nut niet in van een PS5 pro, om van een PS6 nog maar te zwijgen. Als de AAA developers dan nog meer tijd nodig hebben om games te maken, enkel voor marginaal mooiere plaatjes die bij het gamen zelf eigenlijk niet zo veel meer opvallen (want als het erop aankomt is het nog steeds zo dat gamplay > graphics). Denk aan de fijne haartjes van Aloy die bij Horizon FW te zien waren. Is dat echt de moeite waard? Is dit dan de richting die de industrie wil uitgaan, of die wij als gamers willen? Let op, ik geniet ook van een mooie game, daar niet van. Maar op een bepaald moment mag de extra rekenkracht van mijn part anders ingezet worden dan nóg mooiere plaatjes (physics of AI bijvoorbeeld), want details van details vallen bij het gamen zelf toch niet echt op. Zo heb ik onlangs Arkham Knight en AC Unity nog eens gespeeld en behalve de lagere resolutie zijn het nog steeds adembenemend mooie games. En die zijn al 10 jaar oud ofzo.
We klagen erover dat er deze generatie te weinig nieuwe IPs zijn, maar de studios die de nek uitsteken en een risico nemen door met iets nieuws te komen, worden met de grond gelijkgemaakt als het een "slechts" een goede game is in plaats van een meesterwerk. Zijn onze verwachtingen dan niet wat te hoog?
Ook de tijd van de PS3 mis ik eigenlijk wel. Waarbij de first party Studios de ene na de andere parel konden maken, vrij snel na mekaar, en de games er met sprongen op vooruit gingen (Uncharted, Ratchet and Clank om enkele voorbeelden te noemen). En de kleinere titels van onder andere Japan Studio die een welgekomen afwisseling was vanwege de creativiteit en toch de polish had die we van Sony gewend zijn (Puppeteer).
De diversiteit van de Sony titels is er deze generatie drastisch op achteruit gegaan vind ik (misschien vergis ik me omdat ik het iets minder volg). Ik mis de kleinere games die tussen de kaskrakers door toch wisten te verrassen: Concrete Genie, Bound (PS4). Games tussen AAA en indie als het ware, naar mijn gevoel.
Zo te zien ben ik in elk geval niet de enige die het jammer vind dat Naughty Dog geen nieuwe titel op de PS5 zal uitbrengen (niet dat we weten ten minste).
Ben ik misschien te narrow minded en heb ik een vertekend beeld? Hoe zien jullie de huidige generatie en de toekomst?
Wat zijn secret gems die de moeite waard zijn op de PS5?
Zo, dat moest er even uit 😅
Veel succes met de jacht op de 30th LE van de Pro!
We klagen erover dat er deze generatie te weinig nieuwe IPs zijn, maar de studios die de nek uitsteken en een risico nemen door met iets nieuws te komen, worden met de grond gelijkgemaakt als het een "slechts" een goede game is in plaats van een meesterwerk. Zijn onze verwachtingen dan niet wat te hoog?
Ook de tijd van de PS3 mis ik eigenlijk wel. Waarbij de first party Studios de ene na de andere parel konden maken, vrij snel na mekaar, en de games er met sprongen op vooruit gingen (Uncharted, Ratchet and Clank om enkele voorbeelden te noemen). En de kleinere titels van onder andere Japan Studio die een welgekomen afwisseling was vanwege de creativiteit en toch de polish had die we van Sony gewend zijn (Puppeteer).
De diversiteit van de Sony titels is er deze generatie drastisch op achteruit gegaan vind ik (misschien vergis ik me omdat ik het iets minder volg). Ik mis de kleinere games die tussen de kaskrakers door toch wisten te verrassen: Concrete Genie, Bound (PS4). Games tussen AAA en indie als het ware, naar mijn gevoel.
Zo te zien ben ik in elk geval niet de enige die het jammer vind dat Naughty Dog geen nieuwe titel op de PS5 zal uitbrengen (niet dat we weten ten minste).
Ben ik misschien te narrow minded en heb ik een vertekend beeld? Hoe zien jullie de huidige generatie en de toekomst?
Wat zijn secret gems die de moeite waard zijn op de PS5?
Zo, dat moest er even uit 😅
Veel succes met de jacht op de 30th LE van de Pro!
PSN: Zwartkijker
Yep en bijv. een battlefield 3 en 4. Ik zag laatst nog nieuwe mensen dit spelen en grafisch serieus nog top!!Zwartkijker schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:57:
Zo heb ik onlangs Arkham Knight en AC Unity nog eens gespeeld en behalve de lagere resolutie zijn het nog steeds adembenemend mooie games. En die zijn al 10 jaar oud ofzo.
Nieuw Zeelandse store is net live gegaan. Maar blijkbaar kun je alleen normale PS5 Pro's pre-orderen (1 per persoon). LE PS5 Pro's hadden ze niet. Alleen de LE PS5 Slim.
Zou wat zijn als de LE PS5 pro ook niet naar Nederland komt. Te gelimiteerd voor ons klein landje.
Zou wat zijn als de LE PS5 pro ook niet naar Nederland komt. Te gelimiteerd voor ons klein landje.
Het is hoe dan ook ontzettend lame dat ze er maar 12.300 van uitbrengen…
Maar goed, zie wel hoe/ wat straks voorbij gaat komen.
Maar goed, zie wel hoe/ wat straks voorbij gaat komen.
Net zijn me nog Mafia 2 en GTA 4 binnen gevallen, beide ook games op de PS3 die er ook nog goed uitzien. En de Euphonia engine bij GTA IV, die animaties zien er nog steeds top uit, vind ik. Ow man, wat voel ik me oud (old grumpy man)Beatz schreef op donderdag 26 september 2024 @ 00:07:
[...]
Yep en bijv. een battlefield 3 en 4. Ik zag laatst nog nieuwe mensen dit spelen en grafisch serieus nog top!!
PSN: Zwartkijker
Nieuw-Zeeland heeft geen Playstation Direct, dus gaat via retailers. Zal bij ons dus iets anders gaan wellicht.Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 00:18:
Nieuw Zeelandse store is net live gegaan. Maar blijkbaar kun je alleen normale PS5 Pro's pre-orderen (1 per persoon). LE PS5 Pro's hadden ze niet. Alleen de LE PS5 Slim.
In singapore is de LE live gegaan, zijn er totaal 50van de 12300 voor dat land, kost 1529 Singapore dollar, share and like contest, winnaar krijgt een mail om te kunnen pre-orderen.
[ Voor 4% gewijzigd door TripleAkat op 26-09-2024 04:51 ]
Omgerekend €1066.TripleAkat schreef op donderdag 26 september 2024 @ 04:49:
In singapore is de LE live gegaan, zijn er totaal 50van de 12300 voor dat land, kost 1529 Singapore dollar, share and like contest, winnaar krijgt een mail om te kunnen pre-orderen.
UK is bevestigd voor 10:00 en US is 7:00/10:00, ook bevestigd.
Dus zal het hier ook wel 10:00 zijn.
De normale PS5 Pro in Singapore omgerekend is 745 euro, als je dat rekening mee houdt dan kom ik op 1145 euro in EU voor de LE PS5 Pro bundle. Ja kans is groot dat t om 10 uur ook hier is.Ace schreef op donderdag 26 september 2024 @ 05:09:
[...]
Omgerekend €1066.
UK is bevestigd voor 10:00 en US is 7:00/10:00, ook bevestigd.
Dus zal het hier ook wel 10:00 zijn.
Gaat al helemaal mis daar in de VS.
https://www.dexerto.com/g...-with-10k-offers-2907246/
https://www.dexerto.com/g...-with-10k-offers-2907246/
[ Voor 3% gewijzigd door Centauriprime op 26-09-2024 06:43 ]
15x330 SW38
Hoeveel pro’s en Le pros komen er nou uit?
Is dat getal van 12500 voor de normale pro alleen? Dat vind ik wel erg weinig.
psn: HertogJack
Wel jammer dat er nergens vermeld wordt hoe laat de console in de verkoop gaat zoals bij andere landen wel gebeurd. Een twitter post is toch wel een beetje het minimale wat sony had kunnen doen.
Maar goed. We houden de website maar in de gaten.
12500 voor de gelimiteerde editie.HertogJack schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:46:
Hoeveel pro’s en Le pros komen er nou uit?
Singapore is met 6 mil inwoners wel een heel klein land. Die hebben 5 LE Edition Pro's gekregen. Dus wij zullen er wel 20-25 krijgen ipv 5.
Naja... succes boys
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 26-09-2024 07:48 ]
Zit je er al in dan?PlayStation Direct is hier niet bereikbaarAnnihilism schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:47:
Helemaal zin om mijn vakantie naar de Malediven te laten financieren vandaag

Verder kan iedereen 10K voor een poging vragen of 20K voor een succesvolle pre-order. Maar of men dat betaald is natuurlijk iets heel anders.
Een normale pro kan praktisch iedereen bestellen die daar wat energie in steekt. Het zou me verbazen als die korter dan een uur beschikbaar is. En dat is zelfs ruim voldoende om een bestelling te plaatsen.
Die 20th Limited Edition PS4 kon je destijds toch ook winnen door verkleed als een Playstation character naar de stad te gaan. Was een soort speurtocht ofzo.
Als er echt 25 consoles komen. Kunnen ze beter zoiets doen of een loting.
25 consoles op de PS Direct site is kansloos. Dan heb je met de staatsloterij nog meer kans.
Als er echt 25 consoles komen. Kunnen ze beter zoiets doen of een loting.
25 consoles op de PS Direct site is kansloos. Dan heb je met de staatsloterij nog meer kans.
Is dat een feit (cfr. andere regio's)?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:51:
[...]
Een normale pro kan praktisch iedereen bestellen die daar wat energie in steekt. Het zou me verbazen als die korter dan een uur beschikbaar is. En dat is zelfs ruim voldoende om een bestelling te plaatsen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Er zijn geen aantallen bekend wat er beschikbaar is voor de Nederlandse markt.DarthDavy schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:58:
[...]
Is dat een feit (cfr. andere regio's)?
Maar als er 50.000 gamers in de rij staan voor een normale Pro dan zal het korter dan een uur zijn. Maar dat verwacht ik niet.
Wel, ik hoop dat het lukt. Ik wil om 10u op een normale manier de standaard ps5 pro kopen.
Maar ondertussen geraak ik met mijn telefoon niet meer op https://direct.playstation.com (http 400 bad request). Laptop gaf me daarnet ook dezelfde foutmelding, maar ik ben er nog op en nog ingelogd. Niet teveel F5'en voor 10u
Maar ondertussen geraak ik met mijn telefoon niet meer op https://direct.playstation.com (http 400 bad request). Laptop gaf me daarnet ook dezelfde foutmelding, maar ik ben er nog op en nog ingelogd. Niet teveel F5'en voor 10u
Vind wel echt slecht dat ze niets laten weten over hoe laat en de manier waarop. Het lijkt mij gewoon super simpel om met een loting principe te werken. Maar goed, wel beetje herbeleving van de COVID periode. Ik ga er ook wel voor zitten maar verwacht er niet veel van.
Normale Pro is straks ook te pre-orderen bij coolblue.
https://www.coolblue.nl/p...-pro-digital-edition.html
De normale pro zal toch niet uitverkopen? Je hoort alleen negatieve verhalen
psn: HertogJack
Oh dan doen we dat hahaSefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:21:
Valt mee toch? We gaan het zienHertogJack schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:21:
Verwijderd
Ben blij dat ik geen Pro wil anders was het een spannende ochtend geweest. Aan de andere kant, dan wacht je toch een paar weken of maanden. Het is niet dat er games uitkomen die onspeelbaar zijn zonder een Pro.
Succes iedereen die wel op jacht gaat vandaag.
Succes iedereen die wel op jacht gaat vandaag.
Vind het ook meevallen.HertogJack schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:21:
Eerste paar dagen klaagden er mensen over de prijs. Laatste paar dagen lijkt het wel of iedereen hem ineens wil hebben.
Hype zal niet zo groot zijn als de PS5 release.
Maar zou me niets verbazen als de normale Pro straks na een paar minuten al uitverkocht is.
Nieuwe filmpjes zijn juist niet negatief van IGN en digital foundry die gisteren online kwamen, die zeggen dat je wel duidelijk verschil ziet.HertogJack schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:21:
Uiteraard of je het er voor over heb is een ander verhaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-09-2024 08:28 ]
Dat is een fijn alternatief.Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:21:
Deze zal vanaf 10 oktober te pre-orderen zijn: https://blog.playstation....lay-games-on-playstation/
On September 26, 2024, pre-orders will be available directly from PlayStation at direct.playstation.com and at participating retailers in territories where direct.playstation.com isn’t available. On October 10, 2024, pre-orders will be available at all other participating retailers.
Voila de PS direct pagina staat open, ben klaar om te pre orderen.
Ik ga hem ook kopen maar na het zien en HOREN van de filmpje denk ik niet dat het het echt waard is maar we gaan het zien. Je moet het toch zelf zien uiteindelijk.
En Coolblue ook beschikbaar straks klopt niet, vanaf 7 oktober is toch gezegd? EDIT 10 dus,
En Coolblue ook beschikbaar straks klopt niet, vanaf 7 oktober is toch gezegd? EDIT 10 dus,
Klopt... mijn fout.JWFpeters schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:30:
Ik ga hem ook kopen maar na het zien en HOREN van de filmpje denk ik niet dat het het echt waard is maar we gaan het zien. Je moet het toch zelf zien uiteindelijk.
Vanaf 10 okt inderdaad.
Alleen bij PS Direct vandaag.
Ik krijg nu access denied op PS direct, ik refreshde helemaal niet vaak
Weet iemand welke pagina van Playstation Direct je het beste open kan zetten? Ik neem aan dat ergens voor 10:00 uur er een nieuw product op de site moet verschijnen? En op dat moment zo snel mogelijk naar de productpagina gaan voor een soort wachtrij?
Playstation direct website werkt primas0kkie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:32:
Ik krijg nu access denied op PS direct, ik refreshde helemaal niet vaak
Bij mij ook gelukkig weerCarlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:34:
[...]
Playstation direct website werkt prima
Ik heb op 2 schermen de website open staan.
Op 1 scherm heb ik ook inmiddels ook een Bad Request gekregen.
Begint lekker
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Op 1 scherm heb ik ook inmiddels ook een Bad Request gekregen.
Begint lekker
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Moet je een bepaalde pagina van de site open hebben, of is het gewoon de begin pagina ?.
Het is net door dat ganse COVID debacle dat ik schrik heb en nu al achter mijn PC zit. Voor de PS5 heb ik meer door geluk dan kunde een launch PS5 voor 499 kunnen scoren via bol.com. En dat was dat ding maanden/jaren nergens te koop!FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:18:
Vind wel echt slecht dat ze niets laten weten over hoe laat en de manier waarop. Het lijkt mij gewoon super simpel om met een loting principe te werken. Maar goed, wel beetje herbeleving van de COVID periode. Ik ga er ook wel voor zitten maar verwacht er niet veel van.

Geen idee, ik ben de hoofdpagine af en toe aan het refreshen. Wat doen jullie?Carlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:36:
Moet je een bepaalde pagina van de site open hebben, of is het gewoon de begin pagina ?.
Het zelfde ik heb geen flauw idee hoe dit werkt verder, heb nog nooit sowieso via playstation direct iets gekocht.WupR schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:43:
[...]
Geen idee, ik ben de hoofdpagine af en toe aan het refreshen. Wat doen jullie?
Ik koop ook liever via een coolblue of bol of iets, makkelijker met retouren enzo(Of nou ja coolblue die heeft ook fysieke winkels).
Ik heb nu een PlayStation 5 Slim disc. Kan ik nou trouwens gewoon die disc drive los koppelen en dan in de pro stoppen of mis ik dan nog iets?
Heb er ook een 2TB SSD met heatsink in zitten dus als die ook mee kan is dat weer mooi meegenomen
Heb er ook een 2TB SSD met heatsink in zitten dus als die ook mee kan is dat weer mooi meegenomen
De disc drive van de PS5 Slim kan je gebruiken op de PS5 pro.Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:46:
Ik heb nu een PlayStation 5 Slim disc. Kan ik nou trouwens gewoon die disc drive los koppelen en dan in de pro stoppen of mis ik dan nog iets?
De SSD kan je ook overzettten.
Als je de PS5 pro verticaal wilt zetten, dan moet je nog de verticale stand kopen. Maar gezien je al een PS5 Slim hebt, kan je ook die gebruiken. Alle accessoires van de PS5 Slim zijn te gebruiken met een PS5 Pro.
Volgens mij komt de Pro al met 2 TB.Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:46:
Slim van Sony, want op die manier is er veel meer buzz rondom zo'n pre-order launch dan wanneer ze meteen een tijdstip hadden gecommuniceerd.FireBladeX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:18:
Irritant, maar wel slim.
[ Voor 39% gewijzigd door Raem op 26-09-2024 08:50 ]
Het komt uiteindelijk op de consoles kopen pagina te staan, dus ik refresh daarWupR schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:43:
[...]
Geen idee, ik ben de hoofdpagine af en toe aan het refreshen. Wat doen jullie?
Nu al zin in de release date. Sony direct is vaak niet leveren op releasedatum en aftersales zijn dramatisch😂
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties